PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yüksek Km Ybr Almak



Rheago
10 Mayıs 2020, 23:12
Merhaba arkadaşlar. Maksimum 7500 TL bütçem var. Bu zamana kadar 2 tane motosiklet değiştirdim. Kuba dragon 50 ve kuba strike 150. Şimdi japon markasına geçiş yapmak istiyorum. Önceki kullandığım motosikletler hep düşük km idi. Bütçeme gore YBR 125 ESD ilanlarına baktığımda hep 2013 model 40 bin km de ki ybrlere 7500 tl para istiyorlar. Sizce o kilometrede ki bir YBR alınır mı? Daha önce 3 kişinin YBR sini sürdüm cidden güzel motosiklet ama kaportalari temiz değildi.

bajajpulsar2
10 Mayıs 2020, 23:15
Merhaba arkadaşlar. Maksimum 7500 TL bütçem var. Bu zamana kadar 2 tane motosiklet değiştirdim. Kuba dragon 50 ve kuba strike 150. Şimdi japon markasına geçiş yapmak istiyorum. Önceki kullandığım motosikletler hep düşük km idi. Bütçeme gore YBR 125 ESD ilanlarına baktığımda hep 2013 model 40 bin km de ki ybrlere 7500 tl para istiyorlar. Sizce o kilometrede ki bir YBR alınır mı? Daha önce 3 kişinin YBR sini sürdüm cidden güzel motosiklet ama kaportalari temiz değildi.

sorduğun soruya cevap olmayacak ama,bence araya bir hintli sıkıştır. ya 150 pulsar ns al yada bütçeyi hafif zorlayıp ns 200 al.

tommygun
10 Mayıs 2020, 23:17
40.000 km Ybr için rodajı yeni bitmiş anlamına gelir. Motor bakımlıysa sıkıntı yaşamazsın. Buarada onların sayaç 99.999'dan sonra sıfırlanıyor, araç 140.000 ya da 240.000 de olabilir.

arndiol
10 Mayıs 2020, 23:21
bakımları düzgün yapılmıssa 40bin ybr için tertemiz demektir

EMRE_R19
11 Mayıs 2020, 00:10
Bence burada motorun 40 binde oluşu değil 40 bin km nin orjinal oluşu çok önemli.düzgün kullanıldıysa 40 bin ybr için çerez

Rheago
11 Mayıs 2020, 01:26
sorduğun soruya cevap olmayacak ama,bence araya bir hintli sıkıştır. ya 150 pulsar ns al yada bütçeyi hafif zorlayıp ns 200 al.

Hocam tavsiyen için sağol. Pulsar 150 NS modeli de hoşuma gidiyor. Ama çok şikayet gördüm motorla alakalı. Gösterge problemi, karbüratör vs. Hero Hunk a yöneleyim dedim. T sports modelini sürdüm, aynı alt motor varmış hunk ile. Vibrasyon makinesi oda. Düşük km Titanic 150 S yada YBR 125 ESD düşünüyorum. Ama bulamadım hâlâ.

tommygun
11 Mayıs 2020, 01:46
Hocam tavsiyen için sağol. Pulsar 150 NS modeli de hoşuma gidiyor. Ama çok şikayet gördüm motorla alakalı. Gösterge problemi, karbüratör vs. Hero Hunk a yöneleyim dedim. T sports modelini sürdüm, aynı alt motor varmış hunk ile. Vibrasyon makinesi oda. Düşük km Titanic 150 S yada YBR 125 ESD düşünüyorum. Ama bulamadım hâlâ.

Titanic 150-S de titrer bilgin olsun, ben 17000 km kullandım 6-7000 devirden sonra ellerin de uyuşur aynada arkayı görmen de zorlaşır. Ben elciklerin üzerine sünger kılıf takmıştım, orijinal aynaları da yan sanayi Ybr aynasıyla değiştirmiştim (Tvs apache aynası da olur) Bir nebze kurtarmıştım.

vandamme
11 Mayıs 2020, 04:09
Hocam tavsiyen için sağol. Pulsar 150 NS modeli de hoşuma gidiyor. Ama çok şikayet gördüm motorla alakalı. Gösterge problemi, karbüratör vs. Hero Hunk a yöneleyim dedim. T sports modelini sürdüm, aynı alt motor varmış hunk ile. Vibrasyon makinesi oda. Düşük km Titanic 150 S yada YBR 125 ESD düşünüyorum. Ama bulamadım hâlâ.

Hunk kullanıcısı olarak söyleyeceğim emin olun tek sıkıntınız 6500-7000 devirden sonra gelen titreşim olacaktır.

Onun dışında performans olarak tatmin eder cbf veya ybr'yi yokuş yukarı tokat manyağı yaparsınız.

Mesela gezilere eşimle beraber gideriz ikimizin toplam ağırlığı 160kg.(100 ben) :)
Motorun ıslak ağırlığı 162kg.
Toplam 320-330kg oluyoruz yani yokuşta filan motor bayilmaz asla.

Tabi ki japon japondur ona lafım yok :)

Bence yüksek km ybr yerine hint almak daha mantıklı çünkü o km'lere kadar nasıl kullanıldı asla bilemeyeceksiniz bakımı zamanında yapıldı mı v.s gibi.

kenan_gül
11 Mayıs 2020, 04:23
km yuksek degince bende ooo ooo uctuydum kafamda. 40 binde motor bakımlıysa ne olcak ya.

emenyasin
11 Mayıs 2020, 06:35
Şahsen kullandığım Kp150 modeli için bile 40 bin km'nin fazla olduğunu sanmıyorum. Ybr için hiç değildir. Ama mesele arkadaşlarında dediği gibi o km'nin nasıl yapıldığı.

yürekçe
11 Mayıs 2020, 06:49
Kuba strike dan sonra ybr, F1den inip reno 12 ye binmek gibi..
Gitmez..

RideForLife.
11 Mayıs 2020, 13:06
Bence 40bin km bir motor için az değil. Heleki 7500 lira verilecekse. YBR için o km az olabilir ama o paraya çok.

YBRMANİA
11 Mayıs 2020, 13:27
Hocam benim kendi motorum 2010 model esd 60000 kmde. Gidon kolonuna dikkt edin alırken genelde teker yaptıkları için gençler sıkıntı olabiliyo. Gidon kolonunda hafif boşluk var burçlardan olduğunu düşünüyoum. çok sağlıklı bi şekilde çalışıyo. Bakımlı ise mekanik ve yürür olarak sıkıntısı yoksa tabi ki alınabilir. Bu motorlar için çok az kmler.

eraysefer28
11 Mayıs 2020, 14:37
Merhaba arkadaşlar. Maksimum 7500 TL bütçem var. Bu zamana kadar 2 tane motosiklet değiştirdim. Kuba dragon 50 ve kuba strike 150. Şimdi japon markasına geçiş yapmak istiyorum. Önceki kullandığım motosikletler hep düşük km idi. Bütçeme gore YBR 125 ESD ilanlarına baktığımda hep 2013 model 40 bin km de ki ybrlere 7500 tl para istiyorlar. Sizce o kilometrede ki bir YBR alınır mı? Daha önce 3 kişinin YBR sini sürdüm cidden güzel motosiklet ama kaportalari temiz değildi.

1 yıl önce 9800 km de YBR 125 ESD 2014 model aldım 7500 liraya ilk motorum olur kendisi.Şu an 19 bin de ve satarsam maksimum 8300 e falan satarım düz hesap 8000 yani ama ben satana kadar benimki 25 bin km falan olur.40 bin km 7500 lira ybr piyasaya bak be :(

125likmotor
13 Temmuz 2020, 02:03
Salcano wolf al daha heybetli. Ayni motor bloğu. Ayni kalite
Ayni parça, gosterge paneline ladar
Koltugu daha genis
Sadece deposunda yamaha yerine salcano yazıyor

Rheago
24 Eylül 2020, 13:49
Tavsiyeleriniz için sağolun, 3-4 tane YBR 125 ESD satıcısıyla görüştüm. Hiçbirinin motosikleti bana güven vermedi. Birinden ses geliyordu, diğerinin teker yamuktu, öbürünün vitesleri zor geçiyordu. Kullandıklarımın kilometresi 20.000-30.000 aralığındaydı. Bende tercihimi 2018 model 2019/12 trafiğe çıkışlı 3000 km RKS Titanic 150-S den yana kullandım. 7500 TL ye aldım. Memnunum.

F54
24 Eylül 2020, 16:30
Tavsiyeleriniz için sağolun, 3-4 tane YBR 125 ESD satıcısıyla görüştüm. Hiçbirinin motosikleti bana güven vermedi. Birinden ses geliyordu, diğerinin teker yamuktu, öbürünün vitesleri zor geçiyordu. Kullandıklarımın kilometresi 20.000-30.000 aralığındaydı. Bende tercihimi 2018 model 2019/12 trafiğe çıkışlı 3000 km RKS Titanic 150-S den yana kullandım. 7500 TL ye aldım. Memnunum.

HAYIRLI OLSUN YENİ MOTORUN
fakat aldığın motor hiçbir zaman bakımlı bi ybr nin yerini tutmayacak daha önce birçok çin malı kullandım ybr de kullandım çinli ile ege akdeniz turuna çıkmaya cesaret edemezken ybr ile hiç düşünmeden topladım çanta mı ve gittim