Orijinalini görmek için tıklayınız : Hero T Sports mu? RKS Titanic 150 S mi?
Rheago
15 Mart 2020, 18:49
Merhaba arkadaşlar. 7250 TL bütçem var. İki model arasında kaldım. Sizce hangisi daha mantıklı ve uzun ömürlü olur? Yedek parça konusunda sıkıntı yaşamak istemiyorum. 2.el alacağım.
https://i.imgyukle.com/2020/03/15/JnhqEs.png
vandamme
15 Mart 2020, 19:00
Oyumu Hero'dan yana kullanıyorum Hint malı Çin malından iyidir :)
tommygun
15 Mart 2020, 19:00
2'si arasında öyle aman aman muazzam farklar yok. Hangisinin temizini daha uyguna bulabilirsen onu al bence. Ben 17000 km RKS Titanic 150-S kullandım, başlangıç motorumdu. Çok güzel gezdirdi beni.
Rheago
15 Mart 2020, 19:50
Titanic 150s daha önce kullandım. Titreşimi biraz var. Alt motorunu biliyorum oldukça sağlam. Fakat malzeme kalitesinin kötü olduğunu düşünüyorum. Hero hakkında ise hiçbir fikrim yok. Yarın satan bir arkadaşla görüşüp deneyeceğim. Anlaşırsak 14000 KM de Michelin lastikli T sportu 7000 TL ye alabilirim.
Kergit
15 Mart 2020, 19:51
uzun yıllar honda ya üretim yaptığı için hero markası çinlilerden daha sağlam bi marka
aynı ikilemde bende kalmıştım hero seçtim pişman değilim
Onur Sezgin
15 Mart 2020, 20:27
Bence hero
vandamme
15 Mart 2020, 20:41
Hero Hunk'ta güzel motor hocam. Alternatif olarak.
RideForLife.
15 Mart 2020, 23:10
İkisinide kullandım denedim bariz olarak Hero daha kaliteli ve daha rahat. Ayrıca Heronun motor bloğu bildiğim kadarıyla cbf bloğunun balansörsüz hali. Fakat gidişi rks 150den biraz daha az.
Ayrıca Heronun ikinci eli zayıftır. Siz satmak isterseniz baya bi fiyat indirmek zorunda kalabilirsiniz.
Sadistic
16 Mart 2020, 01:26
rks 150-s alt motor suzuki gs150 klonudur, hero ise cbf 150
iki motoru da kullanmadım fakat bir ara rks 150-s e niyetlendim, etrafımda kullanan da vardı ama paslanma kronik sorunu (egzos ve şasi) olduğundan vazgeçtim
heronunda 2. eli çok zayıf, uzun süreli kullanırım dersen hero tercih et
yürekçe
16 Mart 2020, 07:42
Konyada 8500 e t-sport vardı. Sıfır.
T sport kalite ve güç bakımından rks'den kat kat iyi.
Düşünme bile..
( Bence )
Rheago
16 Mart 2020, 14:36
İkisinide kullandım denedim bariz olarak Hero daha kaliteli ve daha rahat. Ayrıca Heronun motor bloğu bildiğim kadarıyla cbf bloğunun balansörsüz hali. Fakat gidişi rks 150den biraz daha az.
Ayrıca Heronun ikinci eli zayıftır. Siz satmak isterseniz baya bi fiyat indirmek zorunda kalabilirsiniz.
Bildiğim kadarıyla T Sport, Titanic 150 S den daha beygirli bir motosiklet. Gidişi daha güçlü olması gerekmez mi?
rks 150-s alt motor suzuki gs150 klonudur, hero ise cbf 150
iki motoru da kullanmadım fakat bir ara rks 150-s e niyetlendim, etrafımda kullanan da vardı ama paslanma kronik sorunu (egzos ve şasi) olduğundan vazgeçtim
heronunda 2. eli çok zayıf, uzun süreli kullanırım dersen hero tercih et
Titanic 150 S in çabuk paslanması beni çok rahatsız ediyor. Yoksa Suzuki alt motorundan dolayı onu tercih ederim. Daha önce aynı alt motora sahip Kuba Strike 150 kullandım. Çokta memnundum.
RideForLife.
16 Mart 2020, 23:34
Bildiğim kadarıyla T Sport, Titanic 150 S den daha beygirli bir motosiklet. Gidişi daha güçlü olması gerekmez mi?
Aralarında 25 kg' kadar fark var. Benim hissettiğim o yöndeydi.
Rheago
17 Mart 2020, 10:00
Dün satan bir arkadaşın T Sports unu kullandım. Çekişi güzeldi fakat titreşimi Titatinc 150-S e göre oldukça fazlaydı.
NeDemekŞakir
17 Mart 2020, 21:40
2 sinin de motor bloğu uzun ömürlü. hero hindistan temelli yaptığı için vites oranları kısa, o yüzden yavaş kalıyor. cbf daha zayıf olmasına rağmen hero ya göre dişli sayısı daha az bu sebeple de hunk veya t-sport alanlar dişli değişimine gidiyor. youtube ta motoron dergisinde t-sport incelemesi var detaylı. izlemeni öneririmhttps://www.youtube.com/watch?v=jjjCqqdFnHs
Kurye26
13 Nisan 2020, 19:38
Hero duet 110 scooter kullanıcısıyım bir daha hero mu tövbe valla düşman başına o yedekparça fiyatları ne öyle aklınız varsa hiç bulaşmayın 2.el değeri zaten yok satamazsınız elinizde kalır yada Çin malı fiyatına yakın satarsınız hiç bulaşmayın
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO