PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Gv250 lastik



wepi
13 Mart 2020, 02:49
Dostlsr selamlar biliyorum çok fazla kony var hepsini okudum neredeyse 2007 ye kadar olan konuları ancak bi düşünce var netleşmedi hala

Şimdi mitas c7 alsam yaklaşık 800 lira 140/90/15 e 110/90/16

Anlas alırsak 130/90/15 e 110/90/16 490 lira

Genel olarak gezmek için kullanıyorum ancsk yağmurlu havada performansı önemli çünkü planımda tam bir Trakya ve kuzey ege ordan egenin en sonuna kadar tur yapma planım var.

Peki bu arka tekerdeki 1 cm daralma yol tutuşuna etkisi ne kadar olur yads çok fazla olurmu fiyat dışında Anlas marka yerli olduğu için tercih etmek istiyorum yol tutuşta etkisi ne olur bilem kullanan varmıdır
Cevaplar için şimdiden çok teşekkürler

U.KALKAVAN
13 Mart 2020, 03:10
Selam,

İlk olarak Anlas Markasından başlayayım;

Öncelikle ürettiği bir çok model Fiyat/Performans ürünü olarak bilinmekte. Aynı zamanda 3 kıta da kullanıcı kitlesi var. Bu yüzden kullanmadım ama 3 kıta da satılıyor olması, kullanan kişilerin memnun olduğunu gösteriyor.

Mitas'a gelirsek;

Kullanıcı kitlesi pek memnun değil. Bir çok taşıt için lastik üretiyor olmalarına rağmen, motosiklet lastiği olarak üretilen modellerin iyi yol tutmadığı aynı zamanda kısa ömürlü ve sert hamurlu olduğu söyleniyor.

Aradaki fiyat farkını baz olarak Anlas tercih etmenin daha uygun olduğunu düşünmekteyim.

Daralma konusu için yanlış bilgi vermek istemem ama kişisel düşüncem, herhangi önemli bir etkisi olmayacağı yönündedir.

yürekçe
13 Mart 2020, 07:50
Öncelikle lastiğin mevsim hamuru nedir?
Anlas capra kullanıyorum ybr de, ıslak performansı harika.
Kış için winter grip kullananlar, ıslakta çok memnun ama kuru zeminde yol tutuşunun zayıflığından şikayetçi. Garip ama öyle :)))

Bir de şu var ki, orjinal lastiğiyle 2008 yılında, 2006 yılında gv 250 kullandım. Ani frenlerde, ıslakta tam bir korku tüneliydi. Anlasın lastiğinin daha kötü yahut aynı olmayacağı kesin.

Ayrıca, kalın lastik; daha iyi tutunma demek değil ki. Forumu okumuşsunuz zaten, biliyorsunuzdur. Lastiğin motor modeliyle uyumu, yola uyumu, mevsime uyumu, yüke/hıza uyumu, basıncı.. Hatta ön yahut arka tekerin basıncı bile öteki lastiğin tutuşunu etkiler. Bir de, süspansiyon hassasiyeti de var :)

Son olarak; ince lastik daha kolay viraja girmek demek ;)

Toparlarsak; 140 ile 130 arasında pek büyük fark da yok. Gerçi orjinal boyutu 150'lik ama fiyat f/p olarak anlas, büyük oranda memun edecektir.

Tekeriniz düz bassın..

wepi
13 Mart 2020, 10:42
Cevaplar için herkese çok teşekkür ederim en kısa zamanda anlas almak fikrimde iyice kesinleşti aldığım zaman yorumlarıda yazarım zatem sürat sevmeyen keyif içim kullanan biriyim tekerinize taş değmesin keyifli sürüşler