Orijinalini görmek için tıklayınız : 600cc Tavsiyesi Alabilirmiyim?
fatih.r6
28 Ocak 2020, 11:45
Arkadaşlar merhabalar ,
bundan 2 yıl önce başlayan cbr 125 maceramı iki seviye üste çıkarıp r6 ile devam etmek istiyorum. ilk motorumu alırkende sadece görüntü ve birazda hevesle almıştım , 185 boy ve 85+ kg olmamdan dolayı uzun mesafede (en uzun mesafem 85 km oldu) ergonomik olarak rahatsızlık verdiğinden birazda yamahayı denemek istiyorum. r6 için Nelere dikkat etmem gerekli , denizlide ikamet ediyorum çevre illerden tavsiye verebileceğiniz yerler varmı gibi ufak tefek bilgileri siz tecrübeli üstadlardan dinlemek isterim. yardımlarınız için teşekkürler ayırdığım toplam bütçe en fazla 25
R6 yerine 400-500 cc iki veya tek silindirli birşeyler alsan ?
başka motor bak demek istiyorum. Hem o rakamlara bulduğun R6 kuvvetle muhtemel turşu çıkacak hem de isteklerinizle (ergonomi, konfor, uzun mesafe sürüşler) oldukça alakasız bir motor.
fatih.r6
28 Ocak 2020, 12:34
R6 yerine 400-500 cc iki veya tek silindirli birşeyler alsan ?
hocam, tek silindirde çok titreme yapıyo malum kilolu oluncada hızlanmada sıkıntı yaşıyorum. 2 silindir veya üzeri önerebileceğiniz nedir? yada r25 işimi görürmü?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
başka motor bak demek istiyorum. Hem o rakamlara bulduğun R6 kuvvetle muhtemel turşu çıkacak hem de isteklerinizle (ergonomi, konfor, uzun mesafe sürüşler) oldukça alakasız bir motor.
bu fiyat bandında önerebileceğiniz bişey varmı ?
moyuncum55
28 Ocak 2020, 12:39
Kawasaki ER6F 2012 ve üstü
Honda CBR 500
Bunlar senin işini fazlasıyla görür. :thumleft:
fatih.r6
28 Ocak 2020, 13:04
Kawasaki ER6F 2012 ve üstü
Honda CBR 500
Bunlar senin işini fazlasıyla görür. :thumleft:
hayaller hayabusa hayatlar oysa buysa gibi olmuş :)
Angrypower
28 Ocak 2020, 13:13
R6 her şekilde sana ergonomik olarak sıkıntı çıkarır. Uzun mesafe dediğin 85km çok büyük bir mesafe değil. Tecrübeni işe katmayarak söylüyorum ki CBR125R, R6'nın yanında ^^Salon Salomanje^^ kalır...
fatih.r6
28 Ocak 2020, 13:16
R6 her şekilde sana ergonomik olarak sıkıntı çıkarır. Uzun mesafe dediğin 85km çok büyük bir mesafe değil. Tecrübeni işe katmayarak söylüyorum ki CBR125R, R6'nın yanında ^^Salon Salomanje^^ kalır...
sizden de marka model önerisi alabilirmiyim?
Angrypower
28 Ocak 2020, 13:33
sizden de marka model önerisi alabilirmiyim?
O biraz kişisel tercih meselesi. Mesala bende bel fıtığı var. Naked kullanıyorum. Boyum 1.83m ve R25 almak yerine MT-25 almıştım. Sonradan da MT-07 aldım. Fuar'da R1'in üstüne otorunca pek rahat hissetmemiştim. SS die özellikle yanıp tutuşmadığımdan, naked motor sürmek beni mutlu ediyor :)
fatih.r6
28 Ocak 2020, 13:42
O biraz kişisel tercih meselesi. Mesala bende bel fıtığı var. Naked kullanıyorum. Boyum 1.83m ve R25 almak yerine MT-25 almıştım. Sonradan da MT-07 aldım. Fuar'da R1'in üstüne otorunca pek rahat hissetmemiştim. SS die özellikle yanıp tutuşmadığımdan, naked motor sürmek beni mutlu ediyor :)
ss fanatikliği oldugundan dolayı naked pek tercih edemedim. ktm vardı biraz aklımı çelmedi değil ama sevememiştim.
__sArSıLmAz__
28 Ocak 2020, 13:48
25 bine alacağın R6 seni biraz üzebilir
Ezio41
28 Ocak 2020, 13:57
Şehir içerisinde 600'lük SS bir motosikleti sürmek ne kadar doğru bir hareket? Kullanım amacınıza göre bir model seçmek daha yerinde bir karar olabilir.
Cbr 125'ten R6'ya geçmek için de acele etmeyin derim. Araya, çift silindir bir orta segmente geçmeniz, tecrübe açısından daha uygun olur diye düşünüyorum.
fatih.r6
28 Ocak 2020, 14:10
25 bine alacağın R6 seni biraz üzebilir
minimum ne kadar cebime koymam lazım ? sormak istediğimde aslında bu . örneğin kronik problemli olmayan, şu model ve sonrasını tavsiye ederim diyebileceğiniz bir öneriniz varmı ? bütçeyi biraz daha aşabilirim , 30u zorlarım yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
Şehir içerisinde 600'lük SS bir motosikleti sürmek ne kadar doğru bir hareket? Kullanım amacınıza göre bir model seçmek daha yerinde bir karar olabilir.
Cbr 125'ten R6'ya geçmek için de acele etmeyin derim. Araya, çift silindir bir orta segmente geçmeniz, tecrübe açısından daha uygun olur diye düşünüyorum.
çok güzel noktaya değindin , amacım artık hafta sonları uzun yollara kendimi kaptırabilmek , 13 beygir ile 130 beygir arasında mutlaka çekiş olarak fark olacaktır. bundan dolayı şehir dışına kıpırdayamadım
Rahatlık, sürüş konforu gibi beklentilerle R6 ya da başka bir racing motordan tatmin olman çok zor bence.
Er-6f yazılmış üstte mantıklı olabilir. İlla 4 silindir olması şart değilse.
tommygun
28 Ocak 2020, 14:49
Er6f sport touring sınıfında, gidon yüksek, oturuş dik, alt devirleri dolu dolu. Uzun yolda rahat ettirir ancak tabii ki bir 4 silindir değil. 125 cc'den sonra gücü hunharca gelebilir. Acaba Nc ya da Cb500F tarzı 4 silindir spor makineye nazaran daha uysal bir çift silindir alıp bir süre ara motor olarak kullanıp sonra R6,R1 vs almak daha sağlıklı olmaz mıydı?
Sparks
28 Ocak 2020, 14:59
Beyler Ben 600 cc Önerisi Alabilirmiyim 15 Bin Km Tecrübe Tek Marşta 500 Km Yol Gidiyorum Sürekli Balıkesir Edirne
fatih.r6
28 Ocak 2020, 15:16
Er6f sport touring sınıfında, gidon yüksek, oturuş dik, alt devirleri dolu dolu. Uzun yolda rahat ettirir ancak tabii ki bir 4 silindir değil. 125 cc'den sonra gücü hunharca gelebilir. Acaba Nc ya da Cb500F tarzı 4 silindir spor makineye nazaran daha uysal bir çift silindir alıp bir süre ara motor olarak kullanıp sonra R6,R1 vs almak daha sağlıklı olmaz mıydı?
er6f ye müsait olunca bir bakayım fiyat olarak daha makul görünüyor r6 ya oranla. r6 ya 40 tan aşşağı biraz düzgün birşey sanırsam yok . peki 4 silindir motorlar için r6 dışında 30 bin civarında başka seçeneğim varmıdır? ss olarak yani
YAHYaONUR
28 Ocak 2020, 15:16
O paraya kucukten buyuge dogru:
-r25 alinir, kolay satilir fakat senin altinda kucuk durabilir (biecok SS gibi)
-Ktm rc390 alinir sevenide var ama ben kafa karenajlarina ve mercek farlarina alisamadim
-cbr 500r alinir az yakar cok gezilir cok da iyi guzel olur
-xj6 diverson f
-er6-f alnir.
*SS yazdin diye bizim uzun bacakli tracer700, versys650, vstormdl-650 gibi makinelere hic girmedim.
*Buraya kadar, 70-80 beygirden guclu motor onermem,
*2013-2014 modelden daha dusuk modelli motor da onermem
Ben olsam 500r alirdim.
tommygun
28 Ocak 2020, 15:24
er6f ye müsait olunca bir bakayım fiyat olarak daha makul görünüyor r6 ya oranla. r6 ya 40 tan aşşağı biraz düzgün birşey sanırsam yok . peki 4 silindir motorlar için r6 dışında 30 bin civarında başka seçeneğim varmıdır? ss olarak yani
Hocam hiç ss tecrübem yok, Er6f'i de 2 ay önce yeni aldım (2008 model) bu nedenle henüz 3-4000 km tecrübemle fikir beyan etmeyeyim. Buaralar Youtube videolarında eski Z750S'e çok denk geliyorum. Ama nedir, nasıldır bilemem, kullanmışlığım da yok.
serif abi
28 Ocak 2020, 15:27
Eğer tek bir motorunuz var ise 600 cc 120-140 Hp lik motor ne kadar mantıklı ?
**Yakıt deseniz 10 litreleri bulur ortalama
**Km yapınca çok fazla ÇOK FAZLA olan deger kaybı
**Sadece buji değiştirseniz 4 adet
** Lastik deseniz digerlerin 30K giden lastik bunda 10 K anca gider digerleri ni 1000 bulurken bunu 2000 bine alırsın ,Lastik maliyeti 6 kat fazla.
** Rahat ve ergonomik değil şehir içine girince hem kendinize hem makineye eziyet olacak.
** Bakım deseniz maliyetli
** Arız çıkarsa çok fazla masraflı pahalı
600 CC Racing Replication makineler insanın bir NC,vstrom u nebiliyim en azından pulsar 200NS ı olur onun yanına alır, yada günlük hayatında araba kullanıyordur onun yanına hafta sonu gazlama için alır..
Tek aracınız olacak ise tek aracı işletecek kadar maddi imkanınız var ise niye böyle bir majojistlik yapar insan anlamak mümkün değil...Sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz adamın cinsel tercihi hem cinsleridir ,kendini öptürmekden ne zevk alıyorsun dememiz gibi zevk onun zevki yapacak bir şey yok..
Akıl sahiplerinin ,mantık sahiplerinin davranışına ters ama bu iş aşk işi , hem cinlerinden hoşlananlar ın ki de aynı şekilde mantıklı,aklılıca değil ama zevk meselesi ne diyelim..
Benim size tavsiyem honda 600RR olur piayasa da bolca var nisbeten gücü digerlerine göre az oldugu için dayanımı da daha iyi ,sayısı çok olmasına rağmen tamirhanelerde daha az görüyorum ..
oktay33
28 Ocak 2020, 15:37
2 yıllık tecrübe ile R6 alacağına Sarsılmaz marka yerli silah al, daha garanti.
Sadece kendine zarar verirsin.
Hocam hiç ss tecrübem yok, Er6f'i de 2 ay önce yeni aldım (2008 model) bu nedenle henüz 3-4000 km tecrübemle fikir beyan etmeyeyim. Buaralar Youtube videolarında eski Z750S'e çok denk geliyorum. Ama nedir, nasıldır bilemem, kullanmışlığım da yok.
yanlış anlamadıysam 2008 model 600cc Kawasaki mi aldınız? Ben de arada eski motor ilanlarında geziyorum, direkt 400-500-600cc bir motora geçip her şeyi ile kendim ilgilenerek kullanmayı falan ama çok korkutucu geliyor 10-15 yaşında motor almak. Kim bilir kaç km'de ne halde falan... Nasıl cesaret ettiniz ve motordan nasıl emin olup da satışını aldınız çok merak ettim. Hele de kawasaki gibi Türkiye'de artık aman aman da yaygın olmayan bir marka
tommygun
29 Ocak 2020, 06:49
yanlış anlamadıysam 2008 model 600cc Kawasaki mi aldınız? Ben de arada eski motor ilanlarında geziyorum, direkt 400-500-600cc bir motora geçip her şeyi ile kendim ilgilenerek kullanmayı falan ama çok korkutucu geliyor 10-15 yaşında motor almak. Kim bilir kaç km'de ne halde falan... Nasıl cesaret ettiniz ve motordan nasıl emin olup da satışını aldınız çok merak ettim. Hele de kawasaki gibi Türkiye'de artık aman aman da yaygın olmayan bir marka
Normalde almam, kimseye de "eski model alabilirsin" diye tavsiyede bulunmam ama çok temizine denk geldim, sahibi de orta yaşlı güven veren bir abiydi ve bana motora yapılan herşeyi ve de eksikliklerini anlattı. Adamla dostluk kurduk hala görüşüyoruz. Kendi ustam da motorun sağlığına onay verince fiyat da uygun gelince aldım. Yaşa bağlı kozmetik bir iki problem dışında motorda akma, kokma gözlemlemedik. Aldıktan sonra da yedek parçaya ihtiyacım olursa nereden temin edebilirim sorusunun cevabını aradım ve "parasını vermek" kaydıyla yurtdışında orijinal ya da oem pek çok parça satan site keşfettim.Motorun başına bir iş gelse bulunduğum yerde kim bu motorun dilinden anlar anlamında güvenebileceğim 2 farklı usta buldum. Şimdilik sıkıntısız devam ediyorum. Ama illa ki subaptı, egzantrik zinciriydi 10-15k içinde denk gelecek.
fatih.r6
29 Ocak 2020, 09:25
abiler kardeşler anladığım kadarıyla düşük yaş almak en mantıklısı. o kadar da bütçe ayıramayacağım için doğru olan r25 ile biraz takılmak gibi geldi
Angrypower
29 Ocak 2020, 10:24
abiler kardeşler anladığım kadarıyla düşük yaş almak en mantıklısı. o kadar da bütçe ayıramayacağım için doğru olan r25 ile biraz takılmak gibi geldi
Hayırlısı olsun. Birde güzel bir pirelli lastik taktınmıydı, dadından yenmez...
YasinC
29 Ocak 2020, 11:09
CBR500 bence en alınası motor
fatih.r6
29 Ocak 2020, 11:28
CBR500 bence en alınası motor
evet forumda da çok önerisi geçti. anladımki yedek parça ve fiyat olarak 500cbr en akla yatkını. nasipse güzel ve yaşı küçük olmak kaydıyla 2021de artık :)
mustafaat
29 Ocak 2020, 12:15
Eski motosiklet derken neyi kasıt ediyoruz o önemli.
"Eski" bir BMW (on yıl üstü, R80 falan değil tabii ki) almam ama eski bir Honda'dan bahsediyorsak işler değişir mesela. ER5-6, 500'lük, 600'lük CB gibi bazı modeller var ki zaten tamamen mekanik, arıza verecek elektronik parçası yok, alırım kilometresi kaç olursa olsun.
Ben alınır mı sorusuna hep aynı cevabı veriyorum: "Piyasada mevcut olan her ama her ürün alınır ve satılır, yeterki doğru fiyatla alınsın." Sonuçta asıl kaygımız zarar etmemek değil mi? 10 liralık makineyi arızası sebebiyle 7'ye alıp, 3 lira harcayıp 10 liraya satabiliyorsam neden almayayım, arada da sürmüşüm, daha ne olsun?
Kilometreden de korkmak yanlış, satarken zorluk var evet ama teknik olarak bakarsak hiç bir makine 50-60 binlerde bitmez, yorulmaz, bozulmaz. Ciğerini sökersen, bakımını yapmazsan vututu vututu gazlarsan 5bin kilometrede sıfır motosikletin canına okursun, hiç şüpheniz olmasın. Bu arada kilometreler zaten yalan. Ben Deauville (https://www.motorhikayesi.com/honda-nt700v-deauville-2008-model/)'imi 40bin civarı satmıştım, benden sonraki iki sahibi de aynı kilometreden sattı :)
Gittim 60bin km. civarında olan Aprilia Futura (https://www.motorhikayesi.com/?s=futura) aldım, ilk çalıştırdığımızda sinek ilaçlaması yapar gibi gri duman saldı. Hatta ben bir tarafındayım usta bir tarafında Futura'nın, birbirimizi göremez olduk, öyle bir duman :) İki gün sonra usta aradı: "Hazır, gel al." dedi. Gittim, dedim nasıl? "Valla deli gibi çekiş var, çok iyi durumda makine." dedi (o duman, içindeki yağın zaman içinde yağlıktan çıkmış olması yüzündendi). Yani km. ayrı, makinenin durumu ayrı konular.
Bunun tek çözümü var: iyi usta. İyi usta sadece sesinden, ihtiyaç duyacağın tüm bilgileri sana okur geçer. İkinci el alırken nasıl anlarız sorusunun cevabı ise burada var, işinize yarayabilir: https://www.motorhikayesi.com/ikinci-el-motosiklet-alirken/ sayfada "Kontrol Listesi" de var, nereye nasıl bakmak lazım, neresinden eskiliği anlaşılır konularını işlemiştim zamanında.
Eski makine dendi mi bence tek kriter var: ABS. Özellikle acemi arkadaşlar için zorunlu görüyorum ABS'yi çünkü ne asfaltımızda adam gibi tutuş var, ne de trafik düzenli. Evet, koruma donanımı, ABS vs. derken çok para lazım, haklısınız. Fakat benim söylediğim güçlü makineler için geçerli. 250 cc. üzeri her motosiklet bizi öldürecek güce sahip, özellikle 500 ve üstü hacimler için acemi mutlaka ABS'ye muhtaç. O yüzden, haklısınız ama bence gereksiz risk almayın acemi arkadaşlar...
serif abi
29 Ocak 2020, 14:57
Eski motosiklet derken neyi kasıt ediyoruz o önemli.
"Eski" bir BMW (on yıl üstü, R80 falan değil tabii ki) almam ama eski bir Honda'dan bahsediyorsak işler değişir mesela. ER5-6, 500'lük, 600'lük CB gibi bazı modeller var ki zaten tamamen mekanik, arıza verecek elektronik parçası yok, alırım kilometresi kaç olursa olsun.
Ben alınır mı sorusuna hep aynı cevabı veriyorum: "Piyasada mevcut olan her ama her ürün alınır ve satılır, yeterki doğru fiyatla alınsın." Sonuçta asıl kaygımız zarar etmemek değil mi? 10 liralık makineyi arızası sebebiyle 7'ye alıp, 3 lira harcayıp 10 liraya satabiliyorsam neden almayayım, arada da sürmüşüm, daha ne olsun?
Kilometreden de korkmak yanlış, satarken zorluk var evet ama teknik olarak bakarsak hiç bir makine 50-60 binlerde bitmez, yorulmaz, bozulmaz. Ciğerini sökersen, bakımını yapmazsan vututu vututu gazlarsan 5bin kilometrede sıfır motosikletin canına okursun, hiç şüpheniz olmasın. Bu arada kilometreler zaten yalan. Ben Deauville (https://www.motorhikayesi.com/honda-nt700v-deauville-2008-model/)'imi 40bin civarı satmıştım, benden sonraki iki sahibi de aynı kilometreden sattı :)
Gittim 60bin km. civarında olan Aprilia Futura (https://www.motorhikayesi.com/?s=futura) aldım, ilk çalıştırdığımızda sinek ilaçlaması yapar gibi gri duman saldı. Hatta ben bir tarafındayım usta bir tarafında Futura'nın, birbirimizi göremez olduk, öyle bir duman :) İki gün sonra usta aradı: "Hazır, gel al." dedi. Gittim, dedim nasıl? "Valla deli gibi çekiş var, çok iyi durumda makine." dedi (o duman, içindeki yağın zaman içinde yağlıktan çıkmış olması yüzündendi). Yani km. ayrı, makinenin durumu ayrı konular.
Bunun tek çözümü var: iyi usta. İyi usta sadece sesinden, ihtiyaç duyacağın tüm bilgileri sana okur geçer. İkinci el alırken nasıl anlarız sorusunun cevabı ise burada var, işinize yarayabilir: https://www.motorhikayesi.com/ikinci-el-motosiklet-alirken/ sayfada "Kontrol Listesi" de var, nereye nasıl bakmak lazım, neresinden eskiliği anlaşılır konularını işlemiştim zamanında.
Eski makine dendi mi bence tek kriter var: ABS. Özellikle acemi arkadaşlar için zorunlu görüyorum ABS'yi çünkü ne asfaltımızda adam gibi tutuş var, ne de trafik düzenli. Evet, koruma donanımı, ABS vs. derken çok para lazım, haklısınız. Fakat benim söylediğim güçlü makineler için geçerli. 250 cc. üzeri her motosiklet bizi öldürecek güce sahip, özellikle 500 ve üstü hacimler için acemi mutlaka ABS'ye muhtaç. O yüzden, haklısınız ama bence gereksiz risk almayın acemi arkadaşlar...
Sİze hem katılıyorum hem katılmıyorum ,
Motor çok km yapmış eski olsa ne olacak tabi ki bir şey olmaz ama bir piston segman bakar her yerde bulunur uydurulur da motosiklet sadece motor mu .. 80 Bin km yapmış moturun konjektörüde 80 bin km yapmış , amartisörde 80 bin km yapmış oturulan koltuga da 80 bin km oturulmuş , bilyarlarda 80 bin km dönmüş farıda 80 bin km yanmış(sararmış,kararmış),sinyal dügmleride 80 bin km boyunca aç kapa olmuş..
Sorun burada nedir?
Sorun burada şudur çok satan eski bir model jawa 250 , 60 model 50 model olsun yürütürsün her yerde parçası bulunur km bakılmaz bu motorda. Bir çok BMW içinde bu geçerli (çok satan modelleri)R80 ,R65 ER-500 veya CBF500 ünde dünyada parçası bol ..
Ama artık parçası zor bulunan hem grenaj hem motor aksamı olan eski motor alınmaz. MEsela bir triump(endruo) eskisi alınmaz ama transalp 600-650 alınabilir, Bİr klx650 alınmaz ama yamaha XT650 alınır.
Eskilik mesele değil ulaşılabilirlik mesele,
Mesela sizin , aprila motor aksamında sorun olsa haledersiniz ama konjetör yaksa bunlar sıkıntı olur umarım olmaz ,amartisör tamir edilemeyecek şekilde zarar görse sıkıntı olur.. Eski motor ondan sıkıntı yoksa 1995 model africa twin alsan gözün kormkmadan al ne olacak her yerde parçası var ve yaygın.
fatih.r6
29 Ocak 2020, 15:00
Eski motosiklet derken neyi kasıt ediyoruz o önemli.
"Eski" bir BMW (on yıl üstü, R80 falan değil tabii ki) almam ama eski bir Honda'dan bahsediyorsak işler değişir mesela. ER5-6, 500'lük, 600'lük CB gibi bazı modeller var ki zaten tamamen mekanik, arıza verecek elektronik parçası yok, alırım kilometresi kaç olursa olsun.
Ben alınır mı sorusuna hep aynı cevabı veriyorum: "Piyasada mevcut olan her ama her ürün alınır ve satılır, yeterki doğru fiyatla alınsın." Sonuçta asıl kaygımız zarar etmemek değil mi? 10 liralık makineyi arızası sebebiyle 7'ye alıp, 3 lira harcayıp 10 liraya satabiliyorsam neden almayayım, arada da sürmüşüm, daha ne olsun?
Kilometreden de korkmak yanlış, satarken zorluk var evet ama teknik olarak bakarsak hiç bir makine 50-60 binlerde bitmez, yorulmaz, bozulmaz. Ciğerini sökersen, bakımını yapmazsan vututu vututu gazlarsan 5bin kilometrede sıfır motosikletin canına okursun, hiç şüpheniz olmasın. Bu arada kilometreler zaten yalan. Ben Deauville (https://www.motorhikayesi.com/honda-nt700v-deauville-2008-model/)'imi 40bin civarı satmıştım, benden sonraki iki sahibi de aynı kilometreden sattı :)
Gittim 60bin km. civarında olan Aprilia Futura (https://www.motorhikayesi.com/?s=futura) aldım, ilk çalıştırdığımızda sinek ilaçlaması yapar gibi gri duman saldı. Hatta ben bir tarafındayım usta bir tarafında Futura'nın, birbirimizi göremez olduk, öyle bir duman :) İki gün sonra usta aradı: "Hazır, gel al." dedi. Gittim, dedim nasıl? "Valla deli gibi çekiş var, çok iyi durumda makine." dedi (o duman, içindeki yağın zaman içinde yağlıktan çıkmış olması yüzündendi). Yani km. ayrı, makinenin durumu ayrı konular.
Bunun tek çözümü var: iyi usta. İyi usta sadece sesinden, ihtiyaç duyacağın tüm bilgileri sana okur geçer. İkinci el alırken nasıl anlarız sorusunun cevabı ise burada var, işinize yarayabilir: https://www.motorhikayesi.com/ikinci-el-motosiklet-alirken/ sayfada "Kontrol Listesi" de var, nereye nasıl bakmak lazım, neresinden eskiliği anlaşılır konularını işlemiştim zamanında.
Eski makine dendi mi bence tek kriter var: ABS. Özellikle acemi arkadaşlar için zorunlu görüyorum ABS'yi çünkü ne asfaltımızda adam gibi tutuş var, ne de trafik düzenli. Evet, koruma donanımı, ABS vs. derken çok para lazım, haklısınız. Fakat benim söylediğim güçlü makineler için geçerli. 250 cc. üzeri her motosiklet bizi öldürecek güce sahip, özellikle 500 ve üstü hacimler için acemi mutlaka ABS'ye muhtaç. O yüzden, haklısınız ama bence gereksiz risk almayın acemi arkadaşlar...
tek tek okudum . forumunuzuda takip edeceğim . emek verip yazdığınız için çok teşekkür ederim
motorcrus
29 Ocak 2020, 18:32
Valla sizin şu yüksek cc motorlara geçişlerinize hayranım tnt 250 alacam mobylet dışında motorsiklet tecrübem yok sürebilir miyim yapabilir miyim çok yakıt yakar mı aklımda durmadan farklı farklı sorular biraz düşünmek lazım almadan önce
gökay77
29 Ocak 2020, 23:58
Alacağın motor 250 cc illada 250 cc almam diyosan son noka honda cbr 500r 125cc den R6 geçilmez.
Vmaxts
24 Temmuz 2020, 16:05
Yaklaşık 7-8 yıldır motor kıllanmıyordum işimden dolayı ama yaza girerken 2001 R6 aldım Bursa Mustafa kemalpaşadan tek mola ile yaklaşık 1200 kmyol aldım ve hiç rahatsız olmadım şehir içinde de kullanıyorum hemde kayifle sollamak istediğim aracı hiç sıkıntısız solluyorum ve bu bana keyif veriyor haaa aklımda 600F vardı ama alamadım onun yerine R6 aldım ve çok da memnunum rahatlık istiyorsan şehir içi çok kullanırım diyorsan sana tavsiyem 600F dir iyi ve temizini bulursan kaçırma derim haaa ben R6 dan da çok memnunum bunu da belirteyim
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO