EUOGLU
07 Aralık 2019, 20:41
Herkeze Merhaba.
"BU KONUDA HİÇBİR SAYFANIN LİNKİ REKLAM AMAÇLI VERİLMEMİŞTİR....."
Pulsarımızı Rahat Kullanım, aparat bağlama gibi avantajları için düz gidona çevirmek istedik.
bu iş iki şekilde oluyor. ya aşağıdaki gibi bir aparat almak yada duke 200 gibi bir motorun ilgili bağlantı mesnetini orjinal mesneti delmek suretiyle takmak.
öncelikle şu: https://i.hizliresim.com/NLQdag.jpg
bu tip yükselticiler takamazdık çünkü gidon bağlantı yuvalarımız çapraz duruyordu.
bu tip:https://resmim.net/f/d9XcN4.jpg
bir bağlantı aparatına ihtiyacımı var. motorumuzun iki bağlantı yuvasından birine bu parçayı üstünede gidonu taktık.
ben başta fiyatından dolayı ve boyutunun yeterli geleceğini düşünerek şu : https://www.banggood.com/tr/47cc-49cc-78inch-Handlebar-Bar-Riser-Mount-Bracket-Clamp-Bolt-for-Mini-Moto-Dirt-Bike-p-1142920.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
aparatı aldım. vergiler dahil aldım ve 12 günde geldi. gidon olarak f/p ve düz olması ortasında bir parçanın bulunması(hem aparat hem sağlamlık için) sebei ile crf 250 l gidonu tercih ettik.
gidonu kalyoncu motor'dan temin ettik. https://www.kalyoncumotor.com/?gclid=CjwKCAiAuK3vBRBOEiwA1IMhusMamS-Aa4UNlAOEpRuUFFJseLAe9JctwK2Pdmtc9X8rm-NuNODvkxoCX2gQAvD_BwE
aparat beklediğimizden ve düşündüğümüzden küçük geldiği için yükseltme amacı ile araba piston pimi temin ettik tornacıdan 10 tl ye. kendisi şudur : https://resmim.net/f/gc8O36.jpg
pulsarların orjinal gidon vida dişi 8 dir. fakat parçamızın vidalarının kafası 14 vida dişi 9.5 idi. bizde piston pimi ile uzattığımız için ve orjinalliği bozmak istemediğimizden birazdaha uzun bir vida alıp (kafası 14 dişi 9.5) tornacıda 8 lik diş çektirdik. bu işlem için 15 tl ödedik.
artık sıra geldi montaja orjinal dişi kullandığımızdan orjinalliği bozmadan montaj yaptık. zaten gidon orjinalde 22mm o yüzden boyut sorunu yaşamadık. debriaj tarafındaki sinyal panelinin pimi için gidon delindi.
gidon stoplarını takacak bir diş olmadığından araba kaput takızu alınıp ucu kesildikten sonra gidon boşluğuna takıp gidon stoplarını vida ile tutturduk.
plastikler: https://resmim.net/f/TVgdcF.jpg
tek sorunumuz debriaj ve gaz teli oldu. onlarıda kafadan çıkarıp geçtiği yerleri değiştirdik.
son durum :https://resmim.net/f/Dxot1x.jpg
https://resmim.net/f/IXBnTc.jpg
https://resmim.net/f/2VE9o6.jpg
artılar + :
kullanım olarak kontralara tepkisi arttı. özellikle arka çanta varken geç tepki vermesi vs yok gibi. sürüş daha rahat, oturuş daha dik, frenlemede bile daha rahatım. binek otomobillerin yanından daha rahat geçiyorum gidondaki yükseklik sebebi ile.her pulsar kullanıcısına tavsiye ederim.
eksileri - :
gidon daha hafif ve ağırlıkları olmadığından gidonda hissedilen titreşim arttı.
kamyonet ve suvların yanından geçmsi zorlaştı
kontağı kitlemek zor :P
yapılacakar:
parçalarımızı ve mesneti bir siyaha boyamak kaldı. birde gidona titreşim için kum doldurmak.
"BU KONUDA HİÇBİR SAYFANIN LİNKİ REKLAM AMAÇLI VERİLMEMİŞTİR....."
Pulsarımızı Rahat Kullanım, aparat bağlama gibi avantajları için düz gidona çevirmek istedik.
bu iş iki şekilde oluyor. ya aşağıdaki gibi bir aparat almak yada duke 200 gibi bir motorun ilgili bağlantı mesnetini orjinal mesneti delmek suretiyle takmak.
öncelikle şu: https://i.hizliresim.com/NLQdag.jpg
bu tip yükselticiler takamazdık çünkü gidon bağlantı yuvalarımız çapraz duruyordu.
bu tip:https://resmim.net/f/d9XcN4.jpg
bir bağlantı aparatına ihtiyacımı var. motorumuzun iki bağlantı yuvasından birine bu parçayı üstünede gidonu taktık.
ben başta fiyatından dolayı ve boyutunun yeterli geleceğini düşünerek şu : https://www.banggood.com/tr/47cc-49cc-78inch-Handlebar-Bar-Riser-Mount-Bracket-Clamp-Bolt-for-Mini-Moto-Dirt-Bike-p-1142920.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
aparatı aldım. vergiler dahil aldım ve 12 günde geldi. gidon olarak f/p ve düz olması ortasında bir parçanın bulunması(hem aparat hem sağlamlık için) sebei ile crf 250 l gidonu tercih ettik.
gidonu kalyoncu motor'dan temin ettik. https://www.kalyoncumotor.com/?gclid=CjwKCAiAuK3vBRBOEiwA1IMhusMamS-Aa4UNlAOEpRuUFFJseLAe9JctwK2Pdmtc9X8rm-NuNODvkxoCX2gQAvD_BwE
aparat beklediğimizden ve düşündüğümüzden küçük geldiği için yükseltme amacı ile araba piston pimi temin ettik tornacıdan 10 tl ye. kendisi şudur : https://resmim.net/f/gc8O36.jpg
pulsarların orjinal gidon vida dişi 8 dir. fakat parçamızın vidalarının kafası 14 vida dişi 9.5 idi. bizde piston pimi ile uzattığımız için ve orjinalliği bozmak istemediğimizden birazdaha uzun bir vida alıp (kafası 14 dişi 9.5) tornacıda 8 lik diş çektirdik. bu işlem için 15 tl ödedik.
artık sıra geldi montaja orjinal dişi kullandığımızdan orjinalliği bozmadan montaj yaptık. zaten gidon orjinalde 22mm o yüzden boyut sorunu yaşamadık. debriaj tarafındaki sinyal panelinin pimi için gidon delindi.
gidon stoplarını takacak bir diş olmadığından araba kaput takızu alınıp ucu kesildikten sonra gidon boşluğuna takıp gidon stoplarını vida ile tutturduk.
plastikler: https://resmim.net/f/TVgdcF.jpg
tek sorunumuz debriaj ve gaz teli oldu. onlarıda kafadan çıkarıp geçtiği yerleri değiştirdik.
son durum :https://resmim.net/f/Dxot1x.jpg
https://resmim.net/f/IXBnTc.jpg
https://resmim.net/f/2VE9o6.jpg
artılar + :
kullanım olarak kontralara tepkisi arttı. özellikle arka çanta varken geç tepki vermesi vs yok gibi. sürüş daha rahat, oturuş daha dik, frenlemede bile daha rahatım. binek otomobillerin yanından daha rahat geçiyorum gidondaki yükseklik sebebi ile.her pulsar kullanıcısına tavsiye ederim.
eksileri - :
gidon daha hafif ve ağırlıkları olmadığından gidonda hissedilen titreşim arttı.
kamyonet ve suvların yanından geçmsi zorlaştı
kontağı kitlemek zor :P
yapılacakar:
parçalarımızı ve mesneti bir siyaha boyamak kaldı. birde gidona titreşim için kum doldurmak.