PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hangisini önerirsiniz 250cc ss



Drrozawa
20 Kasım 2019, 21:48
Çok kararsız kaldım 10-17 arası bütçe var

Hyosung gd250r

Cbr250r

R25

Ktm RC 250

Ninja 250ls

EUmoto
20 Kasım 2019, 22:08
Rc250
Ninja 250 sl
Cbr250 ya da r25 lere gereksiz paralar istiyorlar, çoğu zorlanmış, bakımları aksanmış, ya da r25 lerde recall çağrılarına gitmemiş aletler dolu.Bunun sebebi bence çok al sata maruz kalmaları.Bence temiz rc250 size ss hissini yaşatır bir çok artısı var.Wp süspansiyon takımı, kaydırmalı debriyajı olsun gayet hoş duruyor diğer yerde ise ninja250 sl gayet kaliteli Japon işçiliği ile karşılıyor.Başınızın ağrımaması için sl250 ya da rc250 yi öneriyorum.Cbr250 ler gayet güzel alet ama r25 le sidik yarışına girmesinden 20 binde krank kırmaları başladı. R25 lerin özellikle eski kasanın tamamen abartıldığını düşünüyorum gerek freni gerekse süspansiyonu sınıfına göre geride bence (yeni kasa gayet hoş olmuş bu arada) ki r25 ler ya 4 ya da 5 kere recall aldı. İkinci el alacaksan kesinlikle servise götürüp bu fabrikanın geri çağırdığı parçaların değişip değişmediğine, servis bakımlı olup olmadığına bak yoksa başın yanar.Tasarım meselesi tamamen tarzına kalmış.

mfBulut
20 Kasım 2019, 22:19
Benim sıralamam şu olurdu
RC250-Ninja250-Cbr250-R25-GD250
Eğer boyun 1.80 ve üzeriyse Ninja biraz ufak kalabilir. Bütçe biraz daha yüksek olsaydı daha temiz R25 bulabilme ihtimalin artacağı için CBR ile yer değiştirir veya daha başlara alırdım. Ama yukarıda da yazmışlar temiz R25 bulmak zor ve masraflı. RC nin artıları çok fazla. Hyosungu ise ben almazdım.

nedensiz07
18 Ocak 2020, 09:47
Biraz geç olsa da benim düşüncem de şu şekilde..
1- R25.. Gerek hareketli ikici el piyasasi olsun gerekse servis ve yedek parça ağı olsun kesinlikle pişman etmez.. Tasarım olayı zaten başlı başına tercih sebebi.. Gidiş olarak ta çift silindir olduğu için gayet tatminkar ve güzel gidiyor.. 170 gibi hızlara rahat çıkıyor.. 195'te de kesiciye giriyor ki tavsiye etmiyorum 170 üzerini..
2-CBR 250.. Yine servis ağı ve ikinci el piyasası canlı olması büyük artı.. Ayrıca tek silindir bir makineye göre gayet te güzel gidişi var.. Tasarımı ise biraz demode kalıyor günümüze göre..Ama bildiğimiz Honda kalitesi işte..
3-Ninja 250SL... Eğer kısa boylu birisi iseniz, ve yedek parça ücretleri sizin canınızı sıkmayacak ise düşünülebilir.. Ayrıca küçük bir ilde yaşıyor iseniz servis sıkıntısı yaşatabilir.. İkinci el piyasası da "eh işte" diyelim.. Yakıt ve gidiş konusunda ise CBR250 ile aynı diyebiliriz.. Ama uzun boylu bir sürücüye kesinlikle yakışmayan küçüklükte bir tasarımı var.. Bunu göz ardı etmeyin..
4- KTM RC250... Şahsen güzel motor olmasına ve teknik olarak ta epey bir dolu olmasına rağmen Türkiye pazarı açısından çok tercih edilesi bir motor olduğunu düşünmüyorum.. Gerek satış sonrası hizmet kıtlığı, gerekse ikinci elinin zayıf olması beni bu motordan soğuturdu.. En basit bir parçası bile haftalarca tedarik edilemeyebiliyor servis tarafından.. Ayrıca servis ücretleri de yine ona keza..
5-Hyo GD 250R... Günümüz koşullarında asla tercih sebebi olmaması gereken bir motor.. Kullanıcılarından gördüğüm kadarıyla, hem kronik dünya kadar sorunu oluyor, hemde bunlarla uğraşacak kadar ne servisi var ne yedek parçası var.. İkinci eli de yine bu sorunlar sebebi ile çok ama çok durgun.. Son sahibi olma ihtimaliniz kuvvetle muhtemel.. Almayın aldırmatın..

Kalın sağlıcakla...