PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dylan vs Skipper v.02



akfylmz
17 Ağustos 2006, 14:58
Merhaba;

ST150 skipper kullanıcısı olarak motorumdan oldukça memnunum.

Gün içerisinde ara bağlantı yollarından ziyade trafiğin hızlı aktığı çevre bağlantı yolları ve ana arterleri kullanmaktayım. Trafiğe ayak uydurmak, sıkıştırılmamak vb. durumlardan dolayı da 90-110 km gibi yüksek hızlarda kullanmak zorunda kalıyorum.

Atak, ekonomik, kıvrak ve rahatlığından dolayı scooter tercih eden biri olarak motorumdan şikayetçi olduğum tek konu bu yüksek süratlardeki stabil olamama ; ön takımdaki hafiflik ve zayıf ön süspansiyon sorunu.

Motorumu satıp , Skipperla benzer klasmanda olan SES 150 dylan almayı düşünüyorum çünkü okuduğum yorumlar dylan'ın çok stabil makine olduğu yolunda.

Skipper ile Dylan tecrübesi olan arkadaşların yorumlarını ve değerlendirmelerini bekliyorum.

Teşekkürler.

Piaggio St 150 Skipper

Motor
TEK SİLİNDİR 4 ZAMANLI

Silindir Hacmi
150 cc

Silindir Çapı
62,6 mm

Silindir Kursu
48,6 mm

Max Güç KW-HP
9kw - 12,50 hp

Yakıt
Kurşunsuz Benzin 95 oktan min.

Dağıtım
Üstten tek eksantrik, 2 sübap ile

Ateşleme
Elektronik, değişken avanslı

Çalıştırma
Elektrik, Otomatik jigle ile

Yağlama
Islak karter, pompa ile

Yağ kapasitesi
1 litre

Soğutma
Hava ile

Debriyaj
Otomatik,Kuru tip santrifujlu

Vites
Değişken Kayışlı aktarım sistemi

Şasi
Çift kaplamalı çelik boru

Ön süspansiyon
Hidrolik Furş ile 30 mm boru çapı

Arka süspansiyon
Çift etkili hidrolik amortisör, ayarlı yay

Arka Fren
Kampanalı tip

Ön Fren
220 mm disk ile

Jant ölçüleri
Ön:12"x3.50" Arka:12"x3.50"

Ön lastik
İç lastiksiz 120/70-12"

Arka Lastik
İç lastiksiz 130/70-12"

Uzunluk
1.855 mm

Genişlik (En geniş yer)
810 mm

Aks Aralığı
1.320 mm

Sele yüksekliği
810 mm

Kuru ağırlık
108 kg

Yakıt deposu
9.50 lt 1.8 lt yedek içinde

En yüksek hız
102 km/h

Egzost Çıkışı
Euro 1 normlarında


Honda SES 150 Dylan

Motor
Sıvı soğutmalı 4-zamanlı, SOHC tek silindirli

Motor hacmi (cc)
153

Silindir çapı & strok (mm)
58x57,8

Sıkıştırma oranı
11 : 01

Yakıt sistemi
26mm VK-tip karbüratör

Max güç (ps @ dev/dak)
15.8 / 8500

Max tork (Nm @ dev/dak)
14.2 /7000

Ateşleme
Dijital transistörlü elektronik avanslı

Çalıştırma
Elektrikli

Şanzıman
V-matik

Güç Aktarımı
V-kayışı

Boyutlar (UxGxY)(mm)
1940x700x1170

Tekerlekler arası mesafe (mm)
1330

Sele yüksekliği (mm)
795

Yerden açıklık (mm)
130

Yakıt kapasitesi (litre)
9 lt (2 lt yedek dahil)

Tekerlekler
Ön
13 x MT2.75 alüminyum döküm
Arka
13 x MT3.50 alüminyum döküm

Lastikler
Ön
110/90 – 13 56L
Arka
130/70 – 13 57L

Süspansiyon
Ön
33mmlik teleskopik çatal, 88mm esneme aralıklı
Arka
Çift amortisörlü salıncak, 75mm esneme aralıklı

Frenler
Ön
Çift piston kaliperli 220mmlik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka
130mm´lik kampana

Ağırlık
120 kg

Renk seçenekleri
Gümüş, Siyah, Mavi, Kırmızı

EgeKnn
17 Ağustos 2006, 15:01
bence Piaggio St 150 Skipper

altan
17 Ağustos 2006, 15:49
Bulunduğunuz yer neresi? Buluşup motorları test edebiliriz.