akfylmz
17 Ağustos 2006, 14:58
Merhaba;
ST150 skipper kullanıcısı olarak motorumdan oldukça memnunum.
Gün içerisinde ara bağlantı yollarından ziyade trafiğin hızlı aktığı çevre bağlantı yolları ve ana arterleri kullanmaktayım. Trafiğe ayak uydurmak, sıkıştırılmamak vb. durumlardan dolayı da 90-110 km gibi yüksek hızlarda kullanmak zorunda kalıyorum.
Atak, ekonomik, kıvrak ve rahatlığından dolayı scooter tercih eden biri olarak motorumdan şikayetçi olduğum tek konu bu yüksek süratlardeki stabil olamama ; ön takımdaki hafiflik ve zayıf ön süspansiyon sorunu.
Motorumu satıp , Skipperla benzer klasmanda olan SES 150 dylan almayı düşünüyorum çünkü okuduğum yorumlar dylan'ın çok stabil makine olduğu yolunda.
Skipper ile Dylan tecrübesi olan arkadaşların yorumlarını ve değerlendirmelerini bekliyorum.
Teşekkürler.
Piaggio St 150 Skipper
Motor
TEK SİLİNDİR 4 ZAMANLI
Silindir Hacmi
150 cc
Silindir Çapı
62,6 mm
Silindir Kursu
48,6 mm
Max Güç KW-HP
9kw - 12,50 hp
Yakıt
Kurşunsuz Benzin 95 oktan min.
Dağıtım
Üstten tek eksantrik, 2 sübap ile
Ateşleme
Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma
Elektrik, Otomatik jigle ile
Yağlama
Islak karter, pompa ile
Yağ kapasitesi
1 litre
Soğutma
Hava ile
Debriyaj
Otomatik,Kuru tip santrifujlu
Vites
Değişken Kayışlı aktarım sistemi
Şasi
Çift kaplamalı çelik boru
Ön süspansiyon
Hidrolik Furş ile 30 mm boru çapı
Arka süspansiyon
Çift etkili hidrolik amortisör, ayarlı yay
Arka Fren
Kampanalı tip
Ön Fren
220 mm disk ile
Jant ölçüleri
Ön:12"x3.50" Arka:12"x3.50"
Ön lastik
İç lastiksiz 120/70-12"
Arka Lastik
İç lastiksiz 130/70-12"
Uzunluk
1.855 mm
Genişlik (En geniş yer)
810 mm
Aks Aralığı
1.320 mm
Sele yüksekliği
810 mm
Kuru ağırlık
108 kg
Yakıt deposu
9.50 lt 1.8 lt yedek içinde
En yüksek hız
102 km/h
Egzost Çıkışı
Euro 1 normlarında
Honda SES 150 Dylan
Motor
Sıvı soğutmalı 4-zamanlı, SOHC tek silindirli
Motor hacmi (cc)
153
Silindir çapı & strok (mm)
58x57,8
Sıkıştırma oranı
11 : 01
Yakıt sistemi
26mm VK-tip karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak)
15.8 / 8500
Max tork (Nm @ dev/dak)
14.2 /7000
Ateşleme
Dijital transistörlü elektronik avanslı
Çalıştırma
Elektrikli
Şanzıman
V-matik
Güç Aktarımı
V-kayışı
Boyutlar (UxGxY)(mm)
1940x700x1170
Tekerlekler arası mesafe (mm)
1330
Sele yüksekliği (mm)
795
Yerden açıklık (mm)
130
Yakıt kapasitesi (litre)
9 lt (2 lt yedek dahil)
Tekerlekler
Ön
13 x MT2.75 alüminyum döküm
Arka
13 x MT3.50 alüminyum döküm
Lastikler
Ön
110/90 – 13 56L
Arka
130/70 – 13 57L
Süspansiyon
Ön
33mmlik teleskopik çatal, 88mm esneme aralıklı
Arka
Çift amortisörlü salıncak, 75mm esneme aralıklı
Frenler
Ön
Çift piston kaliperli 220mmlik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka
130mm´lik kampana
Ağırlık
120 kg
Renk seçenekleri
Gümüş, Siyah, Mavi, Kırmızı
ST150 skipper kullanıcısı olarak motorumdan oldukça memnunum.
Gün içerisinde ara bağlantı yollarından ziyade trafiğin hızlı aktığı çevre bağlantı yolları ve ana arterleri kullanmaktayım. Trafiğe ayak uydurmak, sıkıştırılmamak vb. durumlardan dolayı da 90-110 km gibi yüksek hızlarda kullanmak zorunda kalıyorum.
Atak, ekonomik, kıvrak ve rahatlığından dolayı scooter tercih eden biri olarak motorumdan şikayetçi olduğum tek konu bu yüksek süratlardeki stabil olamama ; ön takımdaki hafiflik ve zayıf ön süspansiyon sorunu.
Motorumu satıp , Skipperla benzer klasmanda olan SES 150 dylan almayı düşünüyorum çünkü okuduğum yorumlar dylan'ın çok stabil makine olduğu yolunda.
Skipper ile Dylan tecrübesi olan arkadaşların yorumlarını ve değerlendirmelerini bekliyorum.
Teşekkürler.
Piaggio St 150 Skipper
Motor
TEK SİLİNDİR 4 ZAMANLI
Silindir Hacmi
150 cc
Silindir Çapı
62,6 mm
Silindir Kursu
48,6 mm
Max Güç KW-HP
9kw - 12,50 hp
Yakıt
Kurşunsuz Benzin 95 oktan min.
Dağıtım
Üstten tek eksantrik, 2 sübap ile
Ateşleme
Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma
Elektrik, Otomatik jigle ile
Yağlama
Islak karter, pompa ile
Yağ kapasitesi
1 litre
Soğutma
Hava ile
Debriyaj
Otomatik,Kuru tip santrifujlu
Vites
Değişken Kayışlı aktarım sistemi
Şasi
Çift kaplamalı çelik boru
Ön süspansiyon
Hidrolik Furş ile 30 mm boru çapı
Arka süspansiyon
Çift etkili hidrolik amortisör, ayarlı yay
Arka Fren
Kampanalı tip
Ön Fren
220 mm disk ile
Jant ölçüleri
Ön:12"x3.50" Arka:12"x3.50"
Ön lastik
İç lastiksiz 120/70-12"
Arka Lastik
İç lastiksiz 130/70-12"
Uzunluk
1.855 mm
Genişlik (En geniş yer)
810 mm
Aks Aralığı
1.320 mm
Sele yüksekliği
810 mm
Kuru ağırlık
108 kg
Yakıt deposu
9.50 lt 1.8 lt yedek içinde
En yüksek hız
102 km/h
Egzost Çıkışı
Euro 1 normlarında
Honda SES 150 Dylan
Motor
Sıvı soğutmalı 4-zamanlı, SOHC tek silindirli
Motor hacmi (cc)
153
Silindir çapı & strok (mm)
58x57,8
Sıkıştırma oranı
11 : 01
Yakıt sistemi
26mm VK-tip karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak)
15.8 / 8500
Max tork (Nm @ dev/dak)
14.2 /7000
Ateşleme
Dijital transistörlü elektronik avanslı
Çalıştırma
Elektrikli
Şanzıman
V-matik
Güç Aktarımı
V-kayışı
Boyutlar (UxGxY)(mm)
1940x700x1170
Tekerlekler arası mesafe (mm)
1330
Sele yüksekliği (mm)
795
Yerden açıklık (mm)
130
Yakıt kapasitesi (litre)
9 lt (2 lt yedek dahil)
Tekerlekler
Ön
13 x MT2.75 alüminyum döküm
Arka
13 x MT3.50 alüminyum döküm
Lastikler
Ön
110/90 – 13 56L
Arka
130/70 – 13 57L
Süspansiyon
Ön
33mmlik teleskopik çatal, 88mm esneme aralıklı
Arka
Çift amortisörlü salıncak, 75mm esneme aralıklı
Frenler
Ön
Çift piston kaliperli 220mmlik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka
130mm´lik kampana
Ağırlık
120 kg
Renk seçenekleri
Gümüş, Siyah, Mavi, Kırmızı