Orijinalini görmek için tıklayınız : TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
fedora
14 Ocak 2016, 14:06
Ben iki gün önce ısıya dayanıklı boya ile boyadım şu ana kadar boya atmadı hiç. Sadece manifolt boru çıkışında çok çok az.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------
http://i67.tinypic.com/2hyxso4.jpg
Bende de tam orda paslanma var bakalım denicem bi tutar inşallah
53atmaca
14 Ocak 2016, 17:30
lastik modeli nedir prellinin bende duraction olani var egzost u firin boya harici dayanmiyor firin boyada 1 seneden sonra oda paslanmaya basliyor .
Traveler
14 Ocak 2016, 21:36
MT75. Tavsiye ederim, mükemmel bi lastik.
53atmaca
14 Ocak 2016, 22:09
prelli duraction u 100 tl ye almistim 2 yil evvel bu mt75 i nekadara aldin kazasiz belasiz sürüşler.
Traveler
15 Ocak 2016, 23:36
Ağustos ayın da ön arka 500 liraya aldım. Sağolun size de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
Dün sürat motor da xenon far taktırdım. 100 lira biraz fazla geldi, tereddüt ettim ama bu akşam test etme fırsatı bulduğum da iyi ki yaptırmışım dedim. Zaten indirim de yaptılar 80 liraya geldi. Görünürlük açısından çok işe yarıyor, yalnız uzun kısa araların da çok fark göremedim. Fotolardakinden daha iyi aydınlatıyor.
Kısa
http://i63.tinypic.com/9sukn7.jpg
Kısa
http://i67.tinypic.com/2aeyn7m.jpg
Uzun
http://i65.tinypic.com/2yytwyw.jpg
falconfree
17 Ocak 2016, 14:54
Arkadaşlar merhaba bende ikinci el apache almaya karar verdim.almadan önce motorda dikkat etmem gereken neler var.benden önceki sahibinin rodajına önem gösterip göstermediğini nasıl anlarım.Almadan önce servise gidip göstermelimiyim?Deneyimli kullanıcılardan cevap bekliyorum.
arizona
17 Ocak 2016, 16:33
Benim motor satilik kardes.
EneS_Turker
17 Ocak 2016, 18:04
Arkadaşlar merhaba bende ikinci el apache almaya karar verdim.almadan önce motorda dikkat etmem gereken neler var.benden önceki sahibinin rodajına önem gösterip göstermediğini nasıl anlarım.Almadan önce servise gidip göstermelimiyim?Deneyimli kullanıcılardan cevap bekliyorum.
tecrüben yoksa hiçbir şekilde anlayamazsın.. mutlaka yetkili bi servise göster.. 100tl verirsin ama başına iş almaktan kurtulursun
M.balibey
18 Ocak 2016, 01:09
Ağustos ayın da ön arka 500 liraya aldım. Sağolun size de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
Dün sürat motor da xenon far taktırdım. 100 lira biraz fazla geldi, tereddüt ettim ama bu akşam test etme fırsatı bulduğum da iyi ki yaptırmışım dedim. Zaten indirim de yaptılar 80 liraya geldi. Görünürlük açısından çok işe yarıyor, yalnız uzun kısa araların da çok fark göremedim. Fotolardakinden daha iyi aydınlatıyor.
Kısa
http://i63.tinypic.com/9sukn7.jpg
Kısa
http://i67.tinypic.com/2aeyn7m.jpg
Uzun
http://i65.tinypic.com/2yytwyw.jpg
xenon takmadan önce statörün kablolarının yeri değiştir dimi seledeki fileyi nerden aldın
Traveler
18 Ocak 2016, 10:09
Göstergenin altındaki bağlantılardan bahsediyorsanız evet bi kaç kablo değiştirdi, kontağı açtığım da far direkt yanıyor. Bir de artık gaz verdikçe değil sabit oranda yanıyor. Pek anlamam ancak böyle tarif edebildim. Fileyi Şirinevler'de Trans Motor'dan almıştım. Monster amblemsiz düz siyahını heryer de bulabilirsiniz.
f_halbad
18 Ocak 2016, 15:51
Selamlar,
Cc büyütmek isteyen arkadaşlarda bi gelişme oldumu diye merak ettim,son sayfalarda konuşuluyordu ben de heves ettim ama hiç anlamadığım için atlayamıyorum öylece yoksa bana da yetmemeye başladı alet.
Bi senedir kullanıyom şişirmişim aleti piston silindir değiştirmek zorunda kaldım.Usta zorladığımı söyledi yüksek hızda uzun süre kullanılmış dedi,inanmak durumundaydım bende şimdi dikkat ediyor ama böyle de tat vermiyor ki.
07DFB18
18 Ocak 2016, 20:29
xenon takmadan önce statörün kablolarının yeri değiştir dimi seledeki fileyi nerden aldın
usta seledeki fileden uzak dur yağmurda ıslandığı zaman uzun bir süre kurumuyor....
osmanico
18 Ocak 2016, 20:48
Selamlar,
Cc büyütmek isteyen arkadaşlarda bi gelişme oldumu diye merak ettim,son sayfalarda konuşuluyordu ben de heves ettim ama hiç anlamadığım için atlayamıyorum öylece yoksa bana da yetmemeye başladı alet.
Bi senedir kullanıyom şişirmişim aleti piston silindir değiştirmek zorunda kaldım.Usta zorladığımı söyledi yüksek hızda uzun süre kullanılmış dedi,inanmak durumundaydım bende şimdi dikkat ediyor ama böyle de tat vermiyor ki.
Hocam silindir piston değiştirmişsin. Ne kadara patladı? Keşke 180 cc silindir ile değiştirseydin. Hem buradaki arkadaşlara yorum olarak katkın olurdu, Hemde bence daha ucuza patlardı.
Benim bir tanıdığım yaptırdı demiştim. Ada'm ön dişliyi 14 yapmasına rağmen motorun alt ve üst devirlerde ivmelenmesi harika. Stock halinden baya iyi. Ben yaptırmak istiyorum fakat her an başka motora geçebilirim. Motorumu da satarken alacak kişiler niye silindir değiştirdin falan derler diye yaptırmıyorum. Yoksa yaptıran arkadaş pulsarla kada kafaya gidiyorum hemen hemen diyor. Kalkışta geçiyorum sonra yavaş yavaş beni geçiyor diyor.
M.balibey
19 Ocak 2016, 02:40
Göstergenin altındaki bağlantılardan bahsediyorsanız evet bi kaç kablo değiştirdi, kontağı açtığım da far direkt yanıyor. Bir de artık gaz verdikçe değil sabit oranda yanıyor. Pek anlamam ancak böyle tarif edebildim. Fileyi Şirinevler'de Trans Motor'dan almıştım. Monster amblemsiz düz siyahını heryer de bulabilirsiniz.
yok orası değil motorun sol altındaki kapak ortasında alyen cıvata olan statör orada yok değiştirmedilerse 1 haftaya kalmaz akü teklemeye başlar çükü xenon direk çalışmıyor aküye bağlamak gerekiyor
ben daha vakit bulup adamı arayamadım malesef:(
f_halbad
19 Ocak 2016, 03:07
Hocam silindir piston değiştirmişsin. Ne kadara patladı? Keşke 180 cc silindir ile değiştirseydin. Hem buradaki arkadaşlara yorum olarak katkın olurdu, Hemde bence daha ucuza patlardı.
Benim bir tanıdığım yaptırdı demiştim. Ada'm ön dişliyi 14 yapmasına rağmen motorun alt ve üst devirlerde ivmelenmesi harika. Stock halinden baya iyi. Ben yaptırmak istiyorum fakat her an başka motora geçebilirim. Motorumu da satarken alacak kişiler niye silindir değiştirdin falan derler diye yaptırmıyorum. Yoksa yaptıran arkadaş pulsarla kada kafaya gidiyorum hemen hemen diyor. Kalkışta geçiyorum sonra yavaş yavaş beni geçiyor diyor.
450 tl ye mal oldu.O vakit haberim yoktu cc büyütenlerin olduğundan,bilseydim kesin yaptırırdım zaten aynı paraya geliyormuş ben de orjinal taktırdım çünkü ve başka hiçbir şeyini ellemedim aldığım gibi kullanıyorum.Yazın Marmara turu yaptım mesela bu aletle utandırmadı beni çok şükür,beş günde 2200 km yol yaptım yüklü,mümkün mertebe tali yollarda her şartta (hava,yol,gündüz-gece)kullandım çok sağlammış gerçekten.Nihayetinde motordan soğumadım değiştirmek de istemiyorum onun için yazıyorum bunları.Tekrar aynı parayı vermek de koyar açıkçası ama belki sadece zincir büyütürüm yapan arkadaşlar vardı okumuştum,hala kullanıyorlar mı acaba memnunlar mı bi yönlendirme yaparsanız çok sevinirim arkadaşlar,şimdiden sağolun teşekkürler.
M.balibey
20 Ocak 2016, 01:58
ön dişli büyütünce çekişten düşüyor ben sevemedim
mozgur
20 Ocak 2016, 20:31
TVS'yi TVS yapan şeylerden birisi torku. Dişli değişiminde bu torkun canına okunuyor....
07DFB18
20 Ocak 2016, 22:00
nihayetinde gün ışığına cıktı arkadaşlar :)
hayırlı olsun
http://www.tvsapache.com/rtr-200.aspx
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
ype SI, 4 stroke, Oil Cooled
Engine Capacity 197.75 cm3
Cylinder Arrangement Single
Maximum Power 15.09 kW @ 8500 rpm (20.5 PS @8500 rpm)
Maximum Torque 18.1 Nm @ 7000 rpm
Bore 66 mm
Stroke 57.8 mm
Carburettor / fuel injection Keihin CV / bosch-closed loop
Bore to Stroke Ratio 1.14
Valve Per Cylinder 4 valves
Starting Electric Start
Idle Speed 1400 ± 200rpm
Ignition IDI - Dual Mode Digital Ignition / mapped ignition system
Power to Weight Ratio 0.1019 kW/ton / 104.1 kw/ton
Compression Ratio 9.7 :1
Air Filter Paper Filter
Cooling System Oil Cooler with Ram Air Assist
Muffler Twin Pipe and Twin Barrel Design
Clutch Wet Multi Plate - 6 Plate Design
Gear box 5 Speed Gear Box
Max Speed 128 km/h / 129 km/h
Acceleration
0-2sec (speed in km/h) 38 km/h
0-60km/h (time in sec) 3.95 s / 3.9 s
0-100km/h (time in sec) 12 s
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------
http://i.hizliresim.com/E5ODG8.jpg (http://hizliresim.com/E5ODG8)
http://i.hizliresim.com/A5Ozo0.jpg (http://hizliresim.com/A5Ozo0)
http://i.hizliresim.com/pB5bq0.jpg (http://hizliresim.com/pB5bq0)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------
bu da sıcağı sıcağına 8 saat önce yüklenen videosu
sevindirik oldum ya laa
https://www.youtube.com/watch?v=ldx1pk__4GQ
osmanico
20 Ocak 2016, 22:16
Bu motorun Türkiye'ye gelme ihtimali nedir
07DFB18
20 Ocak 2016, 22:22
100%100 osman Türkiye'de ne olur bilmem ama hindistan da pirelli lastikleri opsiyon olarak verilecek
buda canlı görüntüleri :)
https://www.youtube.com/watch?v=1YIq2iAa1tc
150 cc den buna geçmek bana mantıklı gelmiyor son hız bile 10km oynamış yeni balıyacaklar için ideal
07DFB18
20 Ocak 2016, 23:10
150 cc den buna geçmek bana mantıklı gelmiyor son hız bile 10km oynamış yeni balıyacaklar için ideal
1-Carburettor / fuel injection Keihin CV / bosch-closed loop::fuel injection
2-Soğutma sistemi Ram Air ile Yağ Soğutucu Assist
3-Karbüratör / yakıt Keihin CV / bosch-kapalı döngü
3-Arka Süspansiyon Mono Tube - amortisör
4-Far 60 / 55W LED lambası Pozisyon On Tüm Zamanların ile H4 Ampul
5-Susturucu Çift Borulu ve İki Namlu Tasarımı
6-abs vs vs vs daha ne olsun bence bizimkiler ile çok,çok,çookkk fark var
Traveler
20 Ocak 2016, 23:39
Fuar da bu motoru göreceğiz, sürat motor söyledi. Kesinmiş.
Egzos çok hoş, bizimkilere takılır mı acep? :P
osmanico
21 Ocak 2016, 01:09
Bu motoru alacağım arkadaşlar. Fiyatı inşallah astronomik olmaz. Pulsar fiyatı çekerlerse almam. En fazla vereceğim 6500
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
Arkadaşlar 6500 dedim ama. Bu motoru 6500'e vermezler. Pulsarın 150 as modeline 7000 istiyorlar.
EneS_Turker
21 Ocak 2016, 01:54
Dostlar bunun fuarda geleceği haberini kimden aldınız _??
mozgur
21 Ocak 2016, 02:07
Ulan 180 liğini getirmiyorlar diye ben motoru değiştirdim herifler 200'lüğünü çıkardılar
Bu motoru alacağım arkadaşlar. Fiyatı inşallah astronomik olmaz. Pulsar fiyatı çekerlerse almam. En fazla vereceğim 6500
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
Arkadaşlar 6500 dedim ama. Bu motoru 6500'e vermezler. Pulsarın 150 as modeline 7000 istiyorlar.
Fiyat konusunda 6500 TL olacağını sanmam(+50cc + abs). Dostum TVS ile Bajaj'ın kalitesini bir tutarsan hata yaparsın. Motor aksamı konusunda TVS Bajaj'dan bir gömlek üstün. Parça kalitesi de keza aynı.
osmanico
21 Ocak 2016, 03:12
@Mozgur
Bayadır ortalıkta yoktun göremedim seni hiç burda.
Arkadaşlar geldiğini görmeden hiç inanasım gelmiyor. İnşallah gelir, gelirse de ne Zaman gelir??
ABS olacağı kesin midir acaba?
150 cc'den 7 beygir fazla. Su soğutmalı da olsaymış tadından yenmezmiş. Görünüm olarak gayet güzel duruyor.
EneS_Turker
21 Ocak 2016, 04:41
Ulan 180 liğini getirmiyorlar diye ben motoru değiştirdim herifler 200'lüğünü çıkardılar
Fiyat konusunda 6500 TL olacağını sanmam(+50cc + abs). Dostum TVS ile Bajaj'ın kalitesini bir tutarsan hata yaparsın. Motor aksamı konusunda TVS Bajaj'dan bir gömlek üstün. Parça kalitesi de keza aynı.
geçen arkadaşın crf bendeydi.. kız arkadaşımla 120km git gel yol yaptık otobanda çoğu.. çok tatlı bi motor acayip hoşuma gitti.. 160kmh 2 kişi tık demeden oturuyor.. maşallahı var kıymetini bil makinenin..
Ayrıca tvs bajajdan 5gömlek üstün malzeme kalitesinde 1 değil.. :) ama bu motor bence gelmez bu yıl.. isotlarda o yetenek yok.. gözümle görmeden kimse inandıramaz beni..
mozgur
21 Ocak 2016, 09:58
@Mozgur
Bayadır ortalıkta yoktun göremedim seni hiç burda.
Dostum kızım oldu o alıyor tüm vaktimi (:
geçen arkadaşın crf bendeydi.. kız arkadaşımla 120km git gel yol yaptık otobanda çoğu.. çok tatlı bi motor acayip hoşuma gitti.. 160kmh 2 kişi tık demeden oturuyor.. maşallahı var kıymetini bil makinenin..
Ayrıca tvs bajajdan 5gömlek üstün malzeme kalitesinde 1 değil.. :) ama bu motor bence gelmez bu yıl.. isotlarda o yetenek yok.. gözümle görmeden kimse inandıramaz beni..
Zaten o yüzden hayıflanıyorum. Muhtemelen ben öldürene kadar kalır crf bende bir aksilik olmazsa . Valla geziyoz dağ bayır (: Ve İsotlar konusunda haklısın. Bu makinaya yazık oluyor İsotlar'ın elinde...
Üst devirlerdeki sesinden anlaşıldığına göre bunda titreşim sıkıntısı yok sanırım. Gelirse çok iyi olur.
SemihTabanlı
21 Ocak 2016, 17:39
Elcik koruma ve yan çanta demiri kullanan var mı?
mozgur
21 Ocak 2016, 18:09
Elcik koruma değil ama demirsiz yan çanta kullandım. Körüklü olanlarından. Pazar alış verişi falan ne varsa doldurdum içine bir çok kere. Bir kere bile koruma demirine ihtiyaç duymadım. Gereksiz bence. Bir gün beklerim, buluşmalara gelecek olursan çantayıda getiririm görürsün.
Apices
21 Ocak 2016, 19:43
Tekstil yan çantalar gerçekten çok kullanışlı.Geçen yaz Ege,Akdeniz turunda kullandım. Fazladan bağlamaya bile gerek kalmadı.Bu sebeple yan çanta vdemirine ihtiyaçta duymadım.
SemihTabanlı
21 Ocak 2016, 22:24
Onlardan bende kullanıyorum ama motoru içinde malzemelerle bir yere bıraktığımda çok güven vermiyor.
Motorun başına döndüğümde yan çantaları boş bulacakmışım gibi hissediyorum :)
osmanico
21 Ocak 2016, 23:20
Elcik koruma değil ama demirsiz yan çanta kullandım. Körüklü olanlarından. Pazar alış verişi falan ne varsa doldurdum içine bir çok kere. Bir kere bile koruma demirine ihtiyaç duymadım. Gereksiz bence. Bir gün beklerim, buluşmalara gelecek olursan çantayıda getiririm görürsün.
Önceki mesajına cevaben, Allah bağışlasın abicim :)
mozgur
22 Ocak 2016, 00:26
Önceki mesajına cevaben, Allah bağışlasın abicim :)
Eyvallah dostum, yoksa darısı senin başına :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
Onlardan bende kullanıyorum ama motoru içinde malzemelerle bir yere bıraktığımda çok güven vermiyor.
Motorun başına döndüğümde yan çantaları boş bulacakmışım gibi hissediyorum :)
Asma kilit tak. Ha en azından ufaktan caydırıcı olur da zaten kimlik cüzdan vs. bırakılmaz bez çantaya. Kilidi açamasa bile bir falçataya bakar çantanın içine girmesi -ki arabada bile bırakmıyorum ben. Hırsıza kapı dayanmaz :)
osmanico
22 Ocak 2016, 00:29
Eyvallah dostum, yoksa darısı senin başına :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
Asma kilit tak. Ha en azından ufaktan caydırıcı olur da zaten kimlik cüzdan vs. bırakılmaz bez çantaya. Kilidi açamasa bile bir falçataya bakar çantanın içine girmesi -ki arabada bile bırakmıyorum ben. Hırsıza kapı dayanmaz :)
Abi daha yaş 22 olmadı, olacak :) Allah inşallah nasip eder :) abi bende o çantadan istiyorum link falan var mı
mozgur
22 Ocak 2016, 00:59
Dostum çok uzun süredir bende çanta. Hala üretiliyormu onu bile bilmiyorum :) Ama yarın akşam bir ara bakar markasını söylerim en azından.
M.balibey
22 Ocak 2016, 02:58
benim anlamadığım bu herifler motorlarını niye su soğutmalı yapmıyorlar birde buraya gelenlerin abs işi mechul olur küçük motorlarda niyeyse getirmiyorlar
benim anlamadığım bu herifler motorlarını niye su soğutmalı yapmıyorlar birde buraya gelenlerin abs işi mechul olur küçük motorlarda niyeyse getirmiyorlar
200 cc motorun su soğutmalı olması şart değil, hem böyle daha ucuz oluyor. Bizimkiler motoru normal bir fiyattan getirsinler de ABS olmasa da olur. Enjeksiyonlu olmasını isterim tabi. İşin normali bütün opsiyonlarıyla birlikte satışa sunmak. İstersem ABS'li alırım, istersem karbüratörlü, istersem de Pirelli lastikli. Hindistan'da tüm seçenekler olacakmış. Birkaç ay önce görüştüğüm TVS bayisi fuarda 250 cc yeni bir model tanıtılacağını söylemişti, bu olabilir diye düşünüyorum. 250 cc kısmı tutmamıştır. Bu arada inceleme videolarında motorunun sıfırdan tasarlandığı ve yanlış anlamdıysam titreşiminin olmadığı söyleniyordu. Eğer böyleyse, enjeksiyonlusuna 7 bin TL'ye kadar talibim. Hindistan'da 3500 civarına satılacakmış. Pulsar'dan ucuz olacak. Bir de son olarak, motor 5 vitesliymiş.
EneS_Turker
22 Ocak 2016, 08:31
200 cc motorun su soğutmalı olması şart değil, hem böyle daha ucuz oluyor. Bizimkiler motoru normal bir fiyattan getirsinler de ABS olmasa da olur. Enjeksiyonlu olmasını isterim tabi. İşin normali bütün opsiyonlarıyla birlikte satışa sunmak. İstersem ABS'li alırım, istersem karbüratörlü, istersem de Pirelli lastikli. Hindistan'da tüm seçenekler olacakmış. Birkaç ay önce görüştüğüm TVS bayisi fuarda 250 cc yeni bir model tanıtılacağını söylemişti, bu olabilir diye düşünüyorum. 250 cc kısmı tutmamıştır. Bu arada inceleme videolarında motorunun sıfırdan tasarlandığı ve yanlış anlamdıysam titreşiminin olmadığı söyleniyordu. Eğer böyleyse, enjeksiyonlusuna 7 bin TL'ye kadar talibim. Hindistan'da 3500 civarına satılacakmış. Pulsar'dan ucuz olacak. Bir de son olarak, motor 5 vitesliymiş.
ilk olarak ben isotları tanıyosam tek tip motor getirir oda becerebilirse.. ikinci olarak şahsen yağ soğutma ve karbüratör tercih ederdim , ne kadar az elektronik o kadar az sorun ve kolay işçilik sağlamlık .. pulsarı görüyoruz sorundan geçilmiyor elektroniğinde .. 3. olarak tvs pulsardan ucuz gelmez diye düşünüyorum keza kat kat üstündür malzeme kalitesi pulsardan .. 4.olarak motorda balansör görünmüyor titreşim olacaktır fazla ümitli olma.. 5 vites olması atantajda olabilir dezavantajda motor gelince görücez vites aralıklarına bakmak lazım..
velhasılı bu motor enjeksiyonlu absli gelirse 10bin tl altı satmaz tvs.. karbüratörlü gelirse de ömürlük makina olur.. her türlü değer tvs için gayet güçlü ve zevkli motor olacağından eminim .. ama ucuz olcağını sanmıyorum..
Evet, şimdi tekrar batım da Hindistan'daki fiyatı Pulsar NS200 seviyesinde olacak. Titreşim ve ses konusunda özellikle çalışmışlar ve bu açıdan eski modellerine nazaran çok daha iyi olduğunu söylüyorlar. Zaten önceden de yazdığım gibi motorun yüksek devirlerdeki sesinden bu biraz anlaşılıyor. Beygir gücünün de Pulsar ve KTM'nin yaptığı gibi abartı değil, olması gereken bir seviyede kalması balansör konusunda beni ümitlendirdi. Bilindiği üzere KTM, balansörden kısarak gayet güçlü ve titreşimli tek silindirli motorlar yapar. Balansörün görünmemesi de bence daha iyidir, eğer içeride konumlanmışsa her zaman daha etkili sonuç verir. Çıkıntılı balansörler hiçbir zaman yeterli olmuyor, zaten Japon veya Avrupa motorlarında bu tip balansör göremezsiniz. Bunun tasarımında G310R münasebetinden dolayı BMW'nin de parmağı varmış. Motorda yağ soğutması da bulunuyor. Gelirse göreceğiz inşallah.
Sanırım bugüne dek yaptıkları en iyi motor bu olacak. İncelemesi burada :
http://www.zigwheels.com/reviews-advice/reviews/tvs-apache-rtr-200-4v-first-ride-review/24211/
Bu da videosu : https://www.youtube.com/watch?v=_Y4QXnb_XuU
EneS_Turker
22 Ocak 2016, 12:03
Evet, şimdi tekrar batım da Hindistan'daki fiyatı Pulsar NS200 seviyesinde olacak. Titreşim ve ses konusunda özellikle çalışmışlar ve bu açıdan eski modellerine nazaran çok daha iyi olduğunu söylüyorlar. Zaten önceden de yazdığım gibi motorun yüksek devirlerdeki sesinden bu biraz anlaşılıyor. Beygir gücünün de Pulsar ve KTM'nin yaptığı gibi abartı değil, olması gereken bir seviyede kalması balansör konusunda beni ümitlendirdi. Bilindiği üzere KTM, balansörden kısarak gayet güçlü ve titreşimli tek silindirli motorlar yapar. Balansörün görünmemesi de bence daha iyidir, eğer içeride konumlanmışsa her zaman daha etkili sonuç verir. Çıkıntılı balansörler hiçbir zaman yeterli olmuyor, zaten Japon veya Avrupa motorlarında bu tip balansör göremezsiniz. Bunun tasarımında G310R münasebetinden dolayı BMW'nin de parmağı varmış. Motorda yağ soğutması da bulunuyor. Gelirse göreceğiz inşallah.
Sanırım bugüne dek yaptıkları en iyi motor bu olacak. İncelemesi burada :
http://www.zigwheels.com/reviews-advice/reviews/tvs-apache-rtr-200-4v-first-ride-review/24211/
Bu da videosu : https://www.youtube.com/watch?v=_Y4QXnb_XuU
inşallah öyle olur ama sen cbf konforu beklemezsin umarım bundanda ^^ bikaç yazı okudum balansör ibaresi göremediğim için söyledim umarım vardır titreşim azdır.. ama beygir gücünün az olması birazda motor teknolojisinden olabilir.. OHC motor var biraz eski teknoloji en fazla kaç beygir çıkabilir ki .. benım kafamda bazı soru işaretleri var ama her haliyle seveceğim bu motoru.. inş yeni bi soluk olur içide dışı gibi güzeldir
07DFB18
22 Ocak 2016, 20:40
Abi daha yaş 22 olmadı, olacak :) Allah inşallah nasip eder :) abi bende o çantadan istiyorum link falan var mı
vayy anasına yaaaa evvel ki sen 200 tl ye almıştım .165 tl ye düşmüş iyimi :pr:
Osman buyur kardeş link :
http://urun.n11.com/canta/vexo-soft-motosiklet-yan-cantasi-P51369015?cid=604001&gclid=CKiP0tX7vcoCFQYTwwodHOAO7A
canta demiri olmadan da kullanabilirsin ama tıka basa doldurmamak şartı ile bilhassa sağ taraf egzozun olduğu yeri....
osmanico
23 Ocak 2016, 01:20
Abi çok teşekkür ederim, çok sağol. :)
EthanHunt
23 Ocak 2016, 11:28
tvs için 8-10binde egzos doluyor ve çekişi hızı düşüyor bu yüzden egzosun temizlenmesi gerektiği kurye bi tanıdıktan öğrendim, halada 2012 model tvs kullanıyor. Bununla ilgili tecrübe yaşayan var mı?
osmanico
23 Ocak 2016, 11:42
Hocam 20 bine geldim. Öyle bişeyle karşılaşmadım. Ama egzozun içine biraz çamaşır suyu döküp üzerine de hortumla su basıyorsun. 5 dk bekliyorsun marşa basıyorsun. Egzozun içinden aralıksız 10 dk kurum çıkıyor. Ben bizzat geçen sene işyerinin önünde, bi arkadaşın tavsiyesi üzerine yaptım. Ama performansı değişmedi :)
53atmaca
23 Ocak 2016, 21:40
egzost a su basiyorsun motora zarar vermezmi su nekadar basiyorsun benim motorda 23 binde cekişinde farklilik yok ilk 5 bin deki uzama yok ama 9 binde neyse performansı 23 bindede aynı.
07DFB18
23 Ocak 2016, 22:37
VAY anasına yaa !!!
biz iyice yaşlanmışız .bizim zamanımızda egzozu yakardık şimdi ise su döker olmuşlar ::pala::
M.balibey
24 Ocak 2016, 00:09
tvs için 8-10binde egzos doluyor ve çekişi hızı düşüyor bu yüzden egzosun temizlenmesi gerektiği kurye bi tanıdıktan öğrendim, halada 2012 model tvs kullanıyor. Bununla ilgili tecrübe yaşayan var mı?
dolmaz katalitik konvertör var ama delikleri büyük ben 8-9 binde söktüm sadece kararmıştı ama hiç tıkanma yoktu bulursam fotosunu atarım
Hocam 20 bine geldim. Öyle bişeyle karşılaşmadım. Ama egzozun içine biraz çamaşır suyu döküp üzerine de hortumla su basıyorsun. 5 dk bekliyorsun marşa basıyorsun. Egzozun içinden aralıksız 10 dk kurum çıkıyor. Ben bizzat geçen sene işyerinin önünde, bi arkadaşın tavsiyesi üzerine yaptım. Ama performansı değişmedi :)
çabuk çürür yanlız çamaşır suyunda klor var egzoz içide boyasız ve galvenizsiz zaten üstüne birde su dıştan ne kadar boyarsan boya içten içe çürür:)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO