PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 [670] 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708

fedora
14 Ocak 2016, 14:06
Ben iki gün önce ısıya dayanıklı boya ile boyadım şu ana kadar boya atmadı hiç. Sadece manifolt boru çıkışında çok çok az.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------

http://i67.tinypic.com/2hyxso4.jpg

Bende de tam orda paslanma var bakalım denicem bi tutar inşallah

53atmaca
14 Ocak 2016, 17:30
lastik modeli nedir prellinin bende duraction olani var egzost u firin boya harici dayanmiyor firin boyada 1 seneden sonra oda paslanmaya basliyor .

Traveler
14 Ocak 2016, 21:36
MT75. Tavsiye ederim, mükemmel bi lastik.

53atmaca
14 Ocak 2016, 22:09
prelli duraction u 100 tl ye almistim 2 yil evvel bu mt75 i nekadara aldin kazasiz belasiz sürüşler.

Traveler
15 Ocak 2016, 23:36
Ağustos ayın da ön arka 500 liraya aldım. Sağolun size de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

Dün sürat motor da xenon far taktırdım. 100 lira biraz fazla geldi, tereddüt ettim ama bu akşam test etme fırsatı bulduğum da iyi ki yaptırmışım dedim. Zaten indirim de yaptılar 80 liraya geldi. Görünürlük açısından çok işe yarıyor, yalnız uzun kısa araların da çok fark göremedim. Fotolardakinden daha iyi aydınlatıyor.
Kısa
http://i63.tinypic.com/9sukn7.jpg
Kısa
http://i67.tinypic.com/2aeyn7m.jpg
Uzun
http://i65.tinypic.com/2yytwyw.jpg

falconfree
17 Ocak 2016, 14:54
Arkadaşlar merhaba bende ikinci el apache almaya karar verdim.almadan önce motorda dikkat etmem gereken neler var.benden önceki sahibinin rodajına önem gösterip göstermediğini nasıl anlarım.Almadan önce servise gidip göstermelimiyim?Deneyimli kullanıcılardan cevap bekliyorum.

arizona
17 Ocak 2016, 16:33
Benim motor satilik kardes.

EneS_Turker
17 Ocak 2016, 18:04
Arkadaşlar merhaba bende ikinci el apache almaya karar verdim.almadan önce motorda dikkat etmem gereken neler var.benden önceki sahibinin rodajına önem gösterip göstermediğini nasıl anlarım.Almadan önce servise gidip göstermelimiyim?Deneyimli kullanıcılardan cevap bekliyorum.

tecrüben yoksa hiçbir şekilde anlayamazsın.. mutlaka yetkili bi servise göster.. 100tl verirsin ama başına iş almaktan kurtulursun

M.balibey
18 Ocak 2016, 01:09
Ağustos ayın da ön arka 500 liraya aldım. Sağolun size de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

Dün sürat motor da xenon far taktırdım. 100 lira biraz fazla geldi, tereddüt ettim ama bu akşam test etme fırsatı bulduğum da iyi ki yaptırmışım dedim. Zaten indirim de yaptılar 80 liraya geldi. Görünürlük açısından çok işe yarıyor, yalnız uzun kısa araların da çok fark göremedim. Fotolardakinden daha iyi aydınlatıyor.
Kısa
http://i63.tinypic.com/9sukn7.jpg
Kısa
http://i67.tinypic.com/2aeyn7m.jpg
Uzun
http://i65.tinypic.com/2yytwyw.jpg

xenon takmadan önce statörün kablolarının yeri değiştir dimi seledeki fileyi nerden aldın

Traveler
18 Ocak 2016, 10:09
Göstergenin altındaki bağlantılardan bahsediyorsanız evet bi kaç kablo değiştirdi, kontağı açtığım da far direkt yanıyor. Bir de artık gaz verdikçe değil sabit oranda yanıyor. Pek anlamam ancak böyle tarif edebildim. Fileyi Şirinevler'de Trans Motor'dan almıştım. Monster amblemsiz düz siyahını heryer de bulabilirsiniz.

f_halbad
18 Ocak 2016, 15:51
Selamlar,
Cc büyütmek isteyen arkadaşlarda bi gelişme oldumu diye merak ettim,son sayfalarda konuşuluyordu ben de heves ettim ama hiç anlamadığım için atlayamıyorum öylece yoksa bana da yetmemeye başladı alet.
Bi senedir kullanıyom şişirmişim aleti piston silindir değiştirmek zorunda kaldım.Usta zorladığımı söyledi yüksek hızda uzun süre kullanılmış dedi,inanmak durumundaydım bende şimdi dikkat ediyor ama böyle de tat vermiyor ki.

07DFB18
18 Ocak 2016, 20:29
xenon takmadan önce statörün kablolarının yeri değiştir dimi seledeki fileyi nerden aldın

usta seledeki fileden uzak dur yağmurda ıslandığı zaman uzun bir süre kurumuyor....

osmanico
18 Ocak 2016, 20:48
Selamlar,
Cc büyütmek isteyen arkadaşlarda bi gelişme oldumu diye merak ettim,son sayfalarda konuşuluyordu ben de heves ettim ama hiç anlamadığım için atlayamıyorum öylece yoksa bana da yetmemeye başladı alet.
Bi senedir kullanıyom şişirmişim aleti piston silindir değiştirmek zorunda kaldım.Usta zorladığımı söyledi yüksek hızda uzun süre kullanılmış dedi,inanmak durumundaydım bende şimdi dikkat ediyor ama böyle de tat vermiyor ki.

Hocam silindir piston değiştirmişsin. Ne kadara patladı? Keşke 180 cc silindir ile değiştirseydin. Hem buradaki arkadaşlara yorum olarak katkın olurdu, Hemde bence daha ucuza patlardı.
Benim bir tanıdığım yaptırdı demiştim. Ada'm ön dişliyi 14 yapmasına rağmen motorun alt ve üst devirlerde ivmelenmesi harika. Stock halinden baya iyi. Ben yaptırmak istiyorum fakat her an başka motora geçebilirim. Motorumu da satarken alacak kişiler niye silindir değiştirdin falan derler diye yaptırmıyorum. Yoksa yaptıran arkadaş pulsarla kada kafaya gidiyorum hemen hemen diyor. Kalkışta geçiyorum sonra yavaş yavaş beni geçiyor diyor.

M.balibey
19 Ocak 2016, 02:40
Göstergenin altındaki bağlantılardan bahsediyorsanız evet bi kaç kablo değiştirdi, kontağı açtığım da far direkt yanıyor. Bir de artık gaz verdikçe değil sabit oranda yanıyor. Pek anlamam ancak böyle tarif edebildim. Fileyi Şirinevler'de Trans Motor'dan almıştım. Monster amblemsiz düz siyahını heryer de bulabilirsiniz.

yok orası değil motorun sol altındaki kapak ortasında alyen cıvata olan statör orada yok değiştirmedilerse 1 haftaya kalmaz akü teklemeye başlar çükü xenon direk çalışmıyor aküye bağlamak gerekiyor

ben daha vakit bulup adamı arayamadım malesef:(

f_halbad
19 Ocak 2016, 03:07
Hocam silindir piston değiştirmişsin. Ne kadara patladı? Keşke 180 cc silindir ile değiştirseydin. Hem buradaki arkadaşlara yorum olarak katkın olurdu, Hemde bence daha ucuza patlardı.
Benim bir tanıdığım yaptırdı demiştim. Ada'm ön dişliyi 14 yapmasına rağmen motorun alt ve üst devirlerde ivmelenmesi harika. Stock halinden baya iyi. Ben yaptırmak istiyorum fakat her an başka motora geçebilirim. Motorumu da satarken alacak kişiler niye silindir değiştirdin falan derler diye yaptırmıyorum. Yoksa yaptıran arkadaş pulsarla kada kafaya gidiyorum hemen hemen diyor. Kalkışta geçiyorum sonra yavaş yavaş beni geçiyor diyor.

450 tl ye mal oldu.O vakit haberim yoktu cc büyütenlerin olduğundan,bilseydim kesin yaptırırdım zaten aynı paraya geliyormuş ben de orjinal taktırdım çünkü ve başka hiçbir şeyini ellemedim aldığım gibi kullanıyorum.Yazın Marmara turu yaptım mesela bu aletle utandırmadı beni çok şükür,beş günde 2200 km yol yaptım yüklü,mümkün mertebe tali yollarda her şartta (hava,yol,gündüz-gece)kullandım çok sağlammış gerçekten.Nihayetinde motordan soğumadım değiştirmek de istemiyorum onun için yazıyorum bunları.Tekrar aynı parayı vermek de koyar açıkçası ama belki sadece zincir büyütürüm yapan arkadaşlar vardı okumuştum,hala kullanıyorlar mı acaba memnunlar mı bi yönlendirme yaparsanız çok sevinirim arkadaşlar,şimdiden sağolun teşekkürler.

M.balibey
20 Ocak 2016, 01:58
ön dişli büyütünce çekişten düşüyor ben sevemedim

mozgur
20 Ocak 2016, 20:31
TVS'yi TVS yapan şeylerden birisi torku. Dişli değişiminde bu torkun canına okunuyor....

07DFB18
20 Ocak 2016, 22:00
nihayetinde gün ışığına cıktı arkadaşlar :)

hayırlı olsun

http://www.tvsapache.com/rtr-200.aspx

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

ype SI, 4 stroke, Oil Cooled
Engine Capacity 197.75 cm3
Cylinder Arrangement Single
Maximum Power 15.09 kW @ 8500 rpm (20.5 PS @8500 rpm)
Maximum Torque 18.1 Nm @ 7000 rpm
Bore 66 mm
Stroke 57.8 mm
Carburettor / fuel injection Keihin CV / bosch-closed loop
Bore to Stroke Ratio 1.14
Valve Per Cylinder 4 valves
Starting Electric Start
Idle Speed 1400 ± 200rpm
Ignition IDI - Dual Mode Digital Ignition / mapped ignition system
Power to Weight Ratio 0.1019 kW/ton / 104.1 kw/ton
Compression Ratio 9.7 :1
Air Filter Paper Filter
Cooling System Oil Cooler with Ram Air Assist
Muffler Twin Pipe and Twin Barrel Design
Clutch Wet Multi Plate - 6 Plate Design
Gear box 5 Speed Gear Box
Max Speed 128 km/h / 129 km/h
Acceleration
0-2sec (speed in km/h) 38 km/h
0-60km/h (time in sec) 3.95 s / 3.9 s
0-100km/h (time in sec) 12 s

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

http://i.hizliresim.com/E5ODG8.jpg (http://hizliresim.com/E5ODG8)
http://i.hizliresim.com/A5Ozo0.jpg (http://hizliresim.com/A5Ozo0)
http://i.hizliresim.com/pB5bq0.jpg (http://hizliresim.com/pB5bq0)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

bu da sıcağı sıcağına 8 saat önce yüklenen videosu
sevindirik oldum ya laa
https://www.youtube.com/watch?v=ldx1pk__4GQ

osmanico
20 Ocak 2016, 22:16
Bu motorun Türkiye'ye gelme ihtimali nedir

07DFB18
20 Ocak 2016, 22:22
100%100 osman Türkiye'de ne olur bilmem ama hindistan da pirelli lastikleri opsiyon olarak verilecek

buda canlı görüntüleri :)

https://www.youtube.com/watch?v=1YIq2iAa1tc

orh
20 Ocak 2016, 22:27
150 cc den buna geçmek bana mantıklı gelmiyor son hız bile 10km oynamış yeni balıyacaklar için ideal

07DFB18
20 Ocak 2016, 23:10
150 cc den buna geçmek bana mantıklı gelmiyor son hız bile 10km oynamış yeni balıyacaklar için ideal

1-Carburettor / fuel injection Keihin CV / bosch-closed loop::fuel injection


2-Soğutma sistemi Ram Air ile Yağ Soğutucu Assist

3-Karbüratör / yakıt Keihin CV / bosch-kapalı döngü

3-Arka Süspansiyon Mono Tube - amortisör

4-Far 60 / 55W LED lambası Pozisyon On Tüm Zamanların ile H4 Ampul

5-Susturucu Çift Borulu ve İki Namlu Tasarımı

6-abs vs vs vs daha ne olsun bence bizimkiler ile çok,çok,çookkk fark var

Traveler
20 Ocak 2016, 23:39
Fuar da bu motoru göreceğiz, sürat motor söyledi. Kesinmiş.

Egzos çok hoş, bizimkilere takılır mı acep? :P

osmanico
21 Ocak 2016, 01:09
Bu motoru alacağım arkadaşlar. Fiyatı inşallah astronomik olmaz. Pulsar fiyatı çekerlerse almam. En fazla vereceğim 6500

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

Arkadaşlar 6500 dedim ama. Bu motoru 6500'e vermezler. Pulsarın 150 as modeline 7000 istiyorlar.

EneS_Turker
21 Ocak 2016, 01:54
Dostlar bunun fuarda geleceği haberini kimden aldınız _??

mozgur
21 Ocak 2016, 02:07
Ulan 180 liğini getirmiyorlar diye ben motoru değiştirdim herifler 200'lüğünü çıkardılar



Bu motoru alacağım arkadaşlar. Fiyatı inşallah astronomik olmaz. Pulsar fiyatı çekerlerse almam. En fazla vereceğim 6500

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

Arkadaşlar 6500 dedim ama. Bu motoru 6500'e vermezler. Pulsarın 150 as modeline 7000 istiyorlar.

Fiyat konusunda 6500 TL olacağını sanmam(+50cc + abs). Dostum TVS ile Bajaj'ın kalitesini bir tutarsan hata yaparsın. Motor aksamı konusunda TVS Bajaj'dan bir gömlek üstün. Parça kalitesi de keza aynı.

osmanico
21 Ocak 2016, 03:12
@Mozgur
Bayadır ortalıkta yoktun göremedim seni hiç burda.
Arkadaşlar geldiğini görmeden hiç inanasım gelmiyor. İnşallah gelir, gelirse de ne Zaman gelir??
ABS olacağı kesin midir acaba?
150 cc'den 7 beygir fazla. Su soğutmalı da olsaymış tadından yenmezmiş. Görünüm olarak gayet güzel duruyor.

EneS_Turker
21 Ocak 2016, 04:41
Ulan 180 liğini getirmiyorlar diye ben motoru değiştirdim herifler 200'lüğünü çıkardılar




Fiyat konusunda 6500 TL olacağını sanmam(+50cc + abs). Dostum TVS ile Bajaj'ın kalitesini bir tutarsan hata yaparsın. Motor aksamı konusunda TVS Bajaj'dan bir gömlek üstün. Parça kalitesi de keza aynı.

geçen arkadaşın crf bendeydi.. kız arkadaşımla 120km git gel yol yaptık otobanda çoğu.. çok tatlı bi motor acayip hoşuma gitti.. 160kmh 2 kişi tık demeden oturuyor.. maşallahı var kıymetini bil makinenin..

Ayrıca tvs bajajdan 5gömlek üstün malzeme kalitesinde 1 değil.. :) ama bu motor bence gelmez bu yıl.. isotlarda o yetenek yok.. gözümle görmeden kimse inandıramaz beni..

mozgur
21 Ocak 2016, 09:58
@Mozgur
Bayadır ortalıkta yoktun göremedim seni hiç burda.


Dostum kızım oldu o alıyor tüm vaktimi (:



geçen arkadaşın crf bendeydi.. kız arkadaşımla 120km git gel yol yaptık otobanda çoğu.. çok tatlı bi motor acayip hoşuma gitti.. 160kmh 2 kişi tık demeden oturuyor.. maşallahı var kıymetini bil makinenin..

Ayrıca tvs bajajdan 5gömlek üstün malzeme kalitesinde 1 değil.. :) ama bu motor bence gelmez bu yıl.. isotlarda o yetenek yok.. gözümle görmeden kimse inandıramaz beni..

Zaten o yüzden hayıflanıyorum. Muhtemelen ben öldürene kadar kalır crf bende bir aksilik olmazsa . Valla geziyoz dağ bayır (: Ve İsotlar konusunda haklısın. Bu makinaya yazık oluyor İsotlar'ın elinde...

Seko
21 Ocak 2016, 10:44
Üst devirlerdeki sesinden anlaşıldığına göre bunda titreşim sıkıntısı yok sanırım. Gelirse çok iyi olur.

SemihTabanlı
21 Ocak 2016, 17:39
Elcik koruma ve yan çanta demiri kullanan var mı?

mozgur
21 Ocak 2016, 18:09
Elcik koruma değil ama demirsiz yan çanta kullandım. Körüklü olanlarından. Pazar alış verişi falan ne varsa doldurdum içine bir çok kere. Bir kere bile koruma demirine ihtiyaç duymadım. Gereksiz bence. Bir gün beklerim, buluşmalara gelecek olursan çantayıda getiririm görürsün.

Apices
21 Ocak 2016, 19:43
Tekstil yan çantalar gerçekten çok kullanışlı.Geçen yaz Ege,Akdeniz turunda kullandım. Fazladan bağlamaya bile gerek kalmadı.Bu sebeple yan çanta vdemirine ihtiyaçta duymadım.

SemihTabanlı
21 Ocak 2016, 22:24
Onlardan bende kullanıyorum ama motoru içinde malzemelerle bir yere bıraktığımda çok güven vermiyor.
Motorun başına döndüğümde yan çantaları boş bulacakmışım gibi hissediyorum :)

osmanico
21 Ocak 2016, 23:20
Elcik koruma değil ama demirsiz yan çanta kullandım. Körüklü olanlarından. Pazar alış verişi falan ne varsa doldurdum içine bir çok kere. Bir kere bile koruma demirine ihtiyaç duymadım. Gereksiz bence. Bir gün beklerim, buluşmalara gelecek olursan çantayıda getiririm görürsün.

Önceki mesajına cevaben, Allah bağışlasın abicim :)

mozgur
22 Ocak 2016, 00:26
Önceki mesajına cevaben, Allah bağışlasın abicim :)

Eyvallah dostum, yoksa darısı senin başına :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------


Onlardan bende kullanıyorum ama motoru içinde malzemelerle bir yere bıraktığımda çok güven vermiyor.
Motorun başına döndüğümde yan çantaları boş bulacakmışım gibi hissediyorum :)

Asma kilit tak. Ha en azından ufaktan caydırıcı olur da zaten kimlik cüzdan vs. bırakılmaz bez çantaya. Kilidi açamasa bile bir falçataya bakar çantanın içine girmesi -ki arabada bile bırakmıyorum ben. Hırsıza kapı dayanmaz :)

osmanico
22 Ocak 2016, 00:29
Eyvallah dostum, yoksa darısı senin başına :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------



Asma kilit tak. Ha en azından ufaktan caydırıcı olur da zaten kimlik cüzdan vs. bırakılmaz bez çantaya. Kilidi açamasa bile bir falçataya bakar çantanın içine girmesi -ki arabada bile bırakmıyorum ben. Hırsıza kapı dayanmaz :)

Abi daha yaş 22 olmadı, olacak :) Allah inşallah nasip eder :) abi bende o çantadan istiyorum link falan var mı

mozgur
22 Ocak 2016, 00:59
Dostum çok uzun süredir bende çanta. Hala üretiliyormu onu bile bilmiyorum :) Ama yarın akşam bir ara bakar markasını söylerim en azından.

M.balibey
22 Ocak 2016, 02:58
benim anlamadığım bu herifler motorlarını niye su soğutmalı yapmıyorlar birde buraya gelenlerin abs işi mechul olur küçük motorlarda niyeyse getirmiyorlar

Seko
22 Ocak 2016, 07:38
benim anlamadığım bu herifler motorlarını niye su soğutmalı yapmıyorlar birde buraya gelenlerin abs işi mechul olur küçük motorlarda niyeyse getirmiyorlar

200 cc motorun su soğutmalı olması şart değil, hem böyle daha ucuz oluyor. Bizimkiler motoru normal bir fiyattan getirsinler de ABS olmasa da olur. Enjeksiyonlu olmasını isterim tabi. İşin normali bütün opsiyonlarıyla birlikte satışa sunmak. İstersem ABS'li alırım, istersem karbüratörlü, istersem de Pirelli lastikli. Hindistan'da tüm seçenekler olacakmış. Birkaç ay önce görüştüğüm TVS bayisi fuarda 250 cc yeni bir model tanıtılacağını söylemişti, bu olabilir diye düşünüyorum. 250 cc kısmı tutmamıştır. Bu arada inceleme videolarında motorunun sıfırdan tasarlandığı ve yanlış anlamdıysam titreşiminin olmadığı söyleniyordu. Eğer böyleyse, enjeksiyonlusuna 7 bin TL'ye kadar talibim. Hindistan'da 3500 civarına satılacakmış. Pulsar'dan ucuz olacak. Bir de son olarak, motor 5 vitesliymiş.

EneS_Turker
22 Ocak 2016, 08:31
200 cc motorun su soğutmalı olması şart değil, hem böyle daha ucuz oluyor. Bizimkiler motoru normal bir fiyattan getirsinler de ABS olmasa da olur. Enjeksiyonlu olmasını isterim tabi. İşin normali bütün opsiyonlarıyla birlikte satışa sunmak. İstersem ABS'li alırım, istersem karbüratörlü, istersem de Pirelli lastikli. Hindistan'da tüm seçenekler olacakmış. Birkaç ay önce görüştüğüm TVS bayisi fuarda 250 cc yeni bir model tanıtılacağını söylemişti, bu olabilir diye düşünüyorum. 250 cc kısmı tutmamıştır. Bu arada inceleme videolarında motorunun sıfırdan tasarlandığı ve yanlış anlamdıysam titreşiminin olmadığı söyleniyordu. Eğer böyleyse, enjeksiyonlusuna 7 bin TL'ye kadar talibim. Hindistan'da 3500 civarına satılacakmış. Pulsar'dan ucuz olacak. Bir de son olarak, motor 5 vitesliymiş.

ilk olarak ben isotları tanıyosam tek tip motor getirir oda becerebilirse.. ikinci olarak şahsen yağ soğutma ve karbüratör tercih ederdim , ne kadar az elektronik o kadar az sorun ve kolay işçilik sağlamlık .. pulsarı görüyoruz sorundan geçilmiyor elektroniğinde .. 3. olarak tvs pulsardan ucuz gelmez diye düşünüyorum keza kat kat üstündür malzeme kalitesi pulsardan .. 4.olarak motorda balansör görünmüyor titreşim olacaktır fazla ümitli olma.. 5 vites olması atantajda olabilir dezavantajda motor gelince görücez vites aralıklarına bakmak lazım..
velhasılı bu motor enjeksiyonlu absli gelirse 10bin tl altı satmaz tvs.. karbüratörlü gelirse de ömürlük makina olur.. her türlü değer tvs için gayet güçlü ve zevkli motor olacağından eminim .. ama ucuz olcağını sanmıyorum..

Seko
22 Ocak 2016, 10:14
Evet, şimdi tekrar batım da Hindistan'daki fiyatı Pulsar NS200 seviyesinde olacak. Titreşim ve ses konusunda özellikle çalışmışlar ve bu açıdan eski modellerine nazaran çok daha iyi olduğunu söylüyorlar. Zaten önceden de yazdığım gibi motorun yüksek devirlerdeki sesinden bu biraz anlaşılıyor. Beygir gücünün de Pulsar ve KTM'nin yaptığı gibi abartı değil, olması gereken bir seviyede kalması balansör konusunda beni ümitlendirdi. Bilindiği üzere KTM, balansörden kısarak gayet güçlü ve titreşimli tek silindirli motorlar yapar. Balansörün görünmemesi de bence daha iyidir, eğer içeride konumlanmışsa her zaman daha etkili sonuç verir. Çıkıntılı balansörler hiçbir zaman yeterli olmuyor, zaten Japon veya Avrupa motorlarında bu tip balansör göremezsiniz. Bunun tasarımında G310R münasebetinden dolayı BMW'nin de parmağı varmış. Motorda yağ soğutması da bulunuyor. Gelirse göreceğiz inşallah.

Sanırım bugüne dek yaptıkları en iyi motor bu olacak. İncelemesi burada :

http://www.zigwheels.com/reviews-advice/reviews/tvs-apache-rtr-200-4v-first-ride-review/24211/

Bu da videosu : https://www.youtube.com/watch?v=_Y4QXnb_XuU

EneS_Turker
22 Ocak 2016, 12:03
Evet, şimdi tekrar batım da Hindistan'daki fiyatı Pulsar NS200 seviyesinde olacak. Titreşim ve ses konusunda özellikle çalışmışlar ve bu açıdan eski modellerine nazaran çok daha iyi olduğunu söylüyorlar. Zaten önceden de yazdığım gibi motorun yüksek devirlerdeki sesinden bu biraz anlaşılıyor. Beygir gücünün de Pulsar ve KTM'nin yaptığı gibi abartı değil, olması gereken bir seviyede kalması balansör konusunda beni ümitlendirdi. Bilindiği üzere KTM, balansörden kısarak gayet güçlü ve titreşimli tek silindirli motorlar yapar. Balansörün görünmemesi de bence daha iyidir, eğer içeride konumlanmışsa her zaman daha etkili sonuç verir. Çıkıntılı balansörler hiçbir zaman yeterli olmuyor, zaten Japon veya Avrupa motorlarında bu tip balansör göremezsiniz. Bunun tasarımında G310R münasebetinden dolayı BMW'nin de parmağı varmış. Motorda yağ soğutması da bulunuyor. Gelirse göreceğiz inşallah.

Sanırım bugüne dek yaptıkları en iyi motor bu olacak. İncelemesi burada :

http://www.zigwheels.com/reviews-advice/reviews/tvs-apache-rtr-200-4v-first-ride-review/24211/

Bu da videosu : https://www.youtube.com/watch?v=_Y4QXnb_XuU

inşallah öyle olur ama sen cbf konforu beklemezsin umarım bundanda ^^ bikaç yazı okudum balansör ibaresi göremediğim için söyledim umarım vardır titreşim azdır.. ama beygir gücünün az olması birazda motor teknolojisinden olabilir.. OHC motor var biraz eski teknoloji en fazla kaç beygir çıkabilir ki .. benım kafamda bazı soru işaretleri var ama her haliyle seveceğim bu motoru.. inş yeni bi soluk olur içide dışı gibi güzeldir

07DFB18
22 Ocak 2016, 20:40
Abi daha yaş 22 olmadı, olacak :) Allah inşallah nasip eder :) abi bende o çantadan istiyorum link falan var mı

vayy anasına yaaaa evvel ki sen 200 tl ye almıştım .165 tl ye düşmüş iyimi :pr:

Osman buyur kardeş link :
http://urun.n11.com/canta/vexo-soft-motosiklet-yan-cantasi-P51369015?cid=604001&gclid=CKiP0tX7vcoCFQYTwwodHOAO7A

canta demiri olmadan da kullanabilirsin ama tıka basa doldurmamak şartı ile bilhassa sağ taraf egzozun olduğu yeri....

osmanico
23 Ocak 2016, 01:20
Abi çok teşekkür ederim, çok sağol. :)

EthanHunt
23 Ocak 2016, 11:28
tvs için 8-10binde egzos doluyor ve çekişi hızı düşüyor bu yüzden egzosun temizlenmesi gerektiği kurye bi tanıdıktan öğrendim, halada 2012 model tvs kullanıyor. Bununla ilgili tecrübe yaşayan var mı?

osmanico
23 Ocak 2016, 11:42
Hocam 20 bine geldim. Öyle bişeyle karşılaşmadım. Ama egzozun içine biraz çamaşır suyu döküp üzerine de hortumla su basıyorsun. 5 dk bekliyorsun marşa basıyorsun. Egzozun içinden aralıksız 10 dk kurum çıkıyor. Ben bizzat geçen sene işyerinin önünde, bi arkadaşın tavsiyesi üzerine yaptım. Ama performansı değişmedi :)

53atmaca
23 Ocak 2016, 21:40
egzost a su basiyorsun motora zarar vermezmi su nekadar basiyorsun benim motorda 23 binde cekişinde farklilik yok ilk 5 bin deki uzama yok ama 9 binde neyse performansı 23 bindede aynı.

07DFB18
23 Ocak 2016, 22:37
VAY anasına yaa !!!
biz iyice yaşlanmışız .bizim zamanımızda egzozu yakardık şimdi ise su döker olmuşlar ::pala::

M.balibey
24 Ocak 2016, 00:09
tvs için 8-10binde egzos doluyor ve çekişi hızı düşüyor bu yüzden egzosun temizlenmesi gerektiği kurye bi tanıdıktan öğrendim, halada 2012 model tvs kullanıyor. Bununla ilgili tecrübe yaşayan var mı?

dolmaz katalitik konvertör var ama delikleri büyük ben 8-9 binde söktüm sadece kararmıştı ama hiç tıkanma yoktu bulursam fotosunu atarım


Hocam 20 bine geldim. Öyle bişeyle karşılaşmadım. Ama egzozun içine biraz çamaşır suyu döküp üzerine de hortumla su basıyorsun. 5 dk bekliyorsun marşa basıyorsun. Egzozun içinden aralıksız 10 dk kurum çıkıyor. Ben bizzat geçen sene işyerinin önünde, bi arkadaşın tavsiyesi üzerine yaptım. Ama performansı değişmedi :)

çabuk çürür yanlız çamaşır suyunda klor var egzoz içide boyasız ve galvenizsiz zaten üstüne birde su dıştan ne kadar boyarsan boya içten içe çürür:)