Orijinalini görmek için tıklayınız : TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Traveler
11 Temmuz 2015, 14:36
Motorun sol arkasindaki yolcu ayakligi ile grenajin arasindaki demir korumayi cikartsam sorun olur mu? Bi seyi korudugu yok gibi? Cikaran var mi?
omerfari
11 Temmuz 2015, 15:20
Motorun sol arkasindaki yolcu ayakligi ile grenajin arasindaki demir korumayi cikartsam sorun olur mu? Bi seyi korudugu yok gibi? Cikaran var mi?
etek tekere sıkışmasın diye o çıkarabilirsin sıkıntı olmaz
Traveler
11 Temmuz 2015, 20:16
Bildigimiz mini etek? Ilgincmis.
Bu tarz sokme takma islemlerini kendim yapiyorum da bazen alet edevat bulamadigim oluyor. Alet seti alayim diyorum ama icindekilerin yarisi kullanilmiyor. Motordaki civatalarin boyuna gore tek tek almam daha avantajli olabilecegini duydum.
Motorun uzerundeki tum vida, civata vs boyutlarini nasil ogrenirim? Liste varmidir? Servisine sorsam soyler de oraya kadar gitmeye useniyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Bir de yan grenajin on tarafa bakan kisminda her ikisininde de vida olmadigini fark ettim. Normal mi?
http://oi59.tinypic.com/bdsktg.jpg
EneS_Turker
11 Temmuz 2015, 22:03
Bildigimiz mini etek? Ilgincmis.
Bu tarz sokme takma islemlerini kendim yapiyorum da bazen alet edevat bulamadigim oluyor. Alet seti alayim diyorum ama icindekilerin yarisi kullanilmiyor. Motordaki civatalarin boyuna gore tek tek almam daha avantajli olabilecegini duydum.
Motorun uzerundeki tum vida, civata vs boyutlarini nasil ogrenirim? Liste varmidir? Servisine sorsam soyler de oraya kadar gitmeye useniyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Bir de yan grenajin on tarafa bakan kisminda her ikisininde de vida olmadigini fark ettim. Normal mi?
http://oi59.tinypic.com/bdsktg.jpg
mini etek değil bildiğin elbise yada annelerimizin teyzelerimizin halkımızın kadınlarının giydiği tarzda etek.. !!
sana lazım olacaklar , Lokma takım olarak 12,13,14,17,8,10 numaralar.. arka teker için 22 ve 27 numaralar.. normal anahtar olarak 12 ve 10 numaralar.. gerisi gereksiz.. bide düzgün bi tornavida seti.. yeterli..
Traveler
11 Temmuz 2015, 23:24
Dogru anlamisim kusura bakmayin benzetmem biraz abes kacti motor islerinde bir cok benzetme oluyor onlardan biri sandim. Numaralar icin de cok tesekkur ederim. Herkese ozellikle Enes bey her seferin de usenmeden merak ettigim sorulara cok guzel cevaplar verdiniz, cok faydaniz oldu sagolun.
emrb
11 Temmuz 2015, 23:36
arkadaşlar bazen marşa basınca almıyor ordaki kablolarla oynayınca alıyor yada ayak marşıyla çalıştırıyorum 10 dk sonra falan ışıklarda beklerken marşa basıyorum marş alıyor.Sebebi nedir?başına gelen var mı?
TURAN.RTR
12 Temmuz 2015, 00:14
(Emrb)Kablolarda temassızlik olabilir kontak acikken isiklarida kesiyorsa akunun ordaki kablolardandir. tek tek kablolari oynatarak sorunlu baglantiyi bulabilir ve saglamlastirabilirsin.
EneS_Turker
12 Temmuz 2015, 00:19
Dogru anlamisim kusura bakmayin benzetmem biraz abes kacti motor islerinde bir cok benzetme oluyor onlardan biri sandim. Numaralar icin de cok tesekkur ederim. Herkese ozellikle Enes bey her seferin de usenmeden merak ettigim sorulara cok guzel cevaplar verdiniz, cok faydaniz oldu sagolun.
Rica ederim elimden geldiğince yardımcı olmaya çaşışıyorum burası canlı oldukça herkes faydalanır.. forumun en büyük topiclerinden biriyiz.. büyük bi aile burası ^^ Enes de bana hem siz biz sevmiyorum..
Bide unutmadan alyan takımıda al sağlam.. topuzlu olanlardan mümkünse..
arkadaşlar bazen marşa basınca almıyor ordaki kablolarla oynayınca alıyor yada ayak marşıyla çalıştırıyorum 10 dk sonra falan ışıklarda beklerken marşa basıyorum marş alıyor.Sebebi nedir?başına gelen var mı?
kabloları kontrol et,baktın olmuyor, marş motoruna bi baktır.. gevşemiş fln olur yada onun kömürü mömürü bi ton saçmalıkları var onlardan olabilir ^^ yada akü düzgün sarj edemiyodur, marş motoru sağlam elektrik çeker.. statör,marş motoru ve akü.. bunları kontrol etmen lazım..
emrb
12 Temmuz 2015, 00:41
öyle farların sönmesi gibi durumla karşılaşmadım dediğim gibi sadece bazen marş almıyor.
Traveler
12 Temmuz 2015, 00:45
Tamamdir, sagolun. :cat:
mozgur
12 Temmuz 2015, 19:10
Vitesi boşa alma problemi yaşıyorum. İlk olarak geçen yağı elle değiştirdim. Repsol 10W40 sentetik kullandım. O zamandan beri motor çalışırken çok ender boşa alabiliyorum. Motor stop ettiğinde sorun yok. Tık diye geçiyor boşa. Sonrasında dün Motul'a attığım e-posta ya istinaden Motul teknosentez 15W50 yağ koydum. Filtreyi değiştirdim. Sorun yine aynı.
Her iki işlemde de:
1) Alttan yağı boşalttım.
2) 1 litre yağ haznesi var. 1 lt yağın tamamını doldurdum.
Direk kullanılan yağla bir ilgisi olabilir mi. Yoksa yağ değişimi sırasında birşeyleri eksik mi yaptım? Yağı fazla koymuş olabilirmiyim?
Herhangi bir fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim.
53atmaca
12 Temmuz 2015, 22:11
Apachi de boşa almak deveye hendek altlatmak gibi birşey zor nasip meselesi ben bazen bi seferde boşa aliyorum ( ayda bir veya iki ancakdir ) çoğu defalarca deniyorum boşa geçmiyor sifir aldiğimdada ayniydi 1000 km de aayniydi şu anda 18 bin de ayni orjinal dişli zincir var üzerinde yağ 2 binde bir değiştiririm en son shell yağ koydum 10w40.öncesu iphone motul castrol fazlafark göremedim.
mozgur
12 Temmuz 2015, 22:33
Dostum debriyajla ilgili sanırım. Teli biraz germek gerekiyor. Farketmemişim zaman içinde gevşediğini. http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/149691-vitesi-bosa-alma-sorunu.html#post3671690
Bu arada evet yağ konusunda bende bir fark göremedim. Sadece değişim zamanı uzadı biraz.
omerfari
13 Temmuz 2015, 00:20
vitesi boşa mümkünse motor hareket ederken atmaya çalışın durunca geçmezse debriyajı kavrama noktasına kadar bırakıp sıkın geçer ondan sonra
ömerky
13 Temmuz 2015, 01:28
Bence motor hareket halindeyken vitesi boşa almak daha zor, ben dururken çok nadir vitesi boşa almakta sorun yaşıyorum. Genelde problemsiz geçiyor boşa, bi kaç çeşit yağ da kullandım durum aynı. Ama bazen sorun olabiliyo, vitesler karışıyo gibi oluyo o zaman da vitesi aşağı indirip bi kere hareket etmeyi deniyorum ya vites boşa geçmiş ama göstergede görünmüyo ya da vitesin durumuna göre hareket ediyo veya zorlanıyo, sonra tekrar debriyajı tam sıkıp boşa alabiliyorum. Bende durum bu valla :)
Traveler
13 Temmuz 2015, 02:34
Motor 1500'e geldi. Yagini degistirecegim. En son 550'de garantiden servis de degisti. Castrol 15 50 koydular. Vites gecisleri vs. bi sorunum yok suan. Motul 15w50 alip kendim degistirmek istiyorum, hem de deneyimlemis olurum. Hava filtresini de degistirecegim. Motul'un kalitesine guvendigim icin zincir temizleme ve yaglama spreylerim de Motul ve kendim uyguluyorum.
Istanbul'da yazin 15 50 kisin 10 40 en uygunu mu? Apache hangi yemegi seviyor? Siz ne yediriyorsunuz?
http://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFgxMTk1/z/O1oAAOxycmBS9PIx/$_35.JPG
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------
Bu arada sol etek koruma demirini cikarttim. biraz zor oldu grenaji cikartamadim ama oldu. Daha guzel durdu boyle.
EneS_Turker
13 Temmuz 2015, 03:35
Alıntı yapmadan fikşrlerimi söyliyim.. Vites düşürmeyi , artırırken yaptığınız gibi yapmanız lazım.. kademeli olarak dşüp kademeli olarak çıkıcak.. bianda düşersen motorun suçu yok sen geçiremiosun demektir.. apachenın viteslerine yatın kalkın dua edin.. başka motora binen herkes apachenın viteslerine istisnasiz bayılır.. gördüğüm en sorunsuz ve kaymak gibi şanzuman apachede..
Yağ olarak çok sıcak bölgede yaşamıosanız 10w40 iyidir.. hava filtresi en az 10bın km gelmeden gereksiz değişmek. yağ filtreni değiş..
drej73
13 Temmuz 2015, 09:13
Alıntı yapmadan fikşrlerimi söyliyim.. Vites düşürmeyi , artırırken yaptığınız gibi yapmanız lazım.. kademeli olarak dşüp kademeli olarak çıkıcak.. bianda düşersen motorun suçu yok sen geçiremiosun demektir.. apachenın viteslerine yatın kalkın dua edin.. başka motora binen herkes apachenın viteslerine istisnasiz bayılır.. gördüğüm en sorunsuz ve kaymak gibi şanzuman apachede..
Yağ olarak çok sıcak bölgede yaşamıosanız 10w40 iyidir.. hava filtresi en az 10bın km gelmeden gereksiz değişmek. yağ filtreni değiş..
bende aynen katılıyorum sana enes, yanlız şimdiye kadar gördüğüm denediğim en az 8-7 apache debriyajı koluna özellikle bakıyorum çok gevşek bırakıyorlar yani kalkış yaparken 1 cm. bırakıyorsun kavramaya başlıyor bence debriyaj halatını birazdaha gerdirsin herkes, şöyle ortalarda kavrammaya başlasın böylece debriyaja bastığınız zaman daha iyi ayırır vites daha rahat geçer:cat:
omerfari
13 Temmuz 2015, 09:39
onu denedim nerdeyse debriyaj koluna dokununca ayiriyordu ama yine ayni vites gecisleri fark olmadi
mozgur
13 Temmuz 2015, 19:27
vitesi boşa mümkünse motor hareket ederken atmaya çalışın durunca geçmezse debriyajı kavrama noktasına kadar bırakıp sıkın geçer ondan sonra
Dostum yağ değişimine kadar sıkıntı yoktu zaten. Tıkır tıkır geçiyordu vitesleri boş da dahil. Sanırım yağ değişimi ile debriyaj telinin gevşemesi aynı zamana denk geldi sadece. Bu akşam gerelim bakalım ne sonuç çıkacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
Debriyaj telini gerdim, pamuk gibi oldu vitesler. (:
Traveler
13 Temmuz 2015, 23:08
Yağ olarak çok sıcak bölgede yaşamıosanız 10w40 iyidir.. hava filtresi en az 10bın km gelmeden gereksiz değişmek. yağ filtreni değiş..
Tekrar merhaba, tamirci arkadasima danistim bu konuyu, eger paran varsa Motul 7100 10w30'unu kullanabilecegimi soyledi. Daha uygun bir sey ariyorsan 10w40 kullanabilecegimi soyledi. 10w30 %100 sentetik, digeri yari sentetik sanirim. Bir de yag filterisini servise danistim orjinalini kullanmami soylediler. Kendi capim da arastirmalarim dogrultusun da K&N'in tercih edilebilecegini ogrendim. Hangi ikiliyi kullanayim?
sailor33
13 Temmuz 2015, 23:53
Tekrar merhaba, tamirci arkadasima danistim bu konuyu, eger paran varsa Motul 7100 10w30'unu kullanabilecegimi soyledi. Daha uygun bir sey ariyorsan 10w40 kullanabilecegimi soyledi. 10w30 %100 sentetik, digeri yari sentetik sanirim. Bir de yag filterisini servise danistim orjinalini kullanmami soylediler. Kendi capim da arastirmalarim dogrultusun da K&N'in tercih edilebilecegini ogrendim. Hangi ikiliyi kullanayim?
Motosikletinizin kullanım kılavuzu duruyorsa , yaşadığınız bölgenin sıcaklık değerlerine göre yağın kalınlık oranını belirlemenizde fayda var. Bahsettiğim tabloda detaylı bir şekilde anlatılmıştı. K&N' e gelince sonuçta motosikleti pistte ya da performans motosikleti olarak kullanmıyoruz. Kötü demiyorum ama kendi kanaatimce abartı ve gereksiz olur. Yine de tercih sizin. Ben her zaman orjinal olandan yana kullanırım tercihimi :bounce:
emreengin
14 Temmuz 2015, 00:09
arkadaşlar depo kılıfı aldım ama bi sorun var ya kılıf yanlış yada takamadım 2012 için takan varsa bi resim koyabilirmi yada takılışını video olarak gönderebilirmi?
mozgur
14 Temmuz 2015, 00:59
Yağ konusunda Motul'a e-posta atın. Aynı gün içinde araştırıp cevap dönüyorlar. İzmir için 15-50 önerdiler bana. Çok ta memnunum şu an. Şanzıman fıstık gibi oldu. Ha o kadar paraya değer mi o tartışılır.
azizsele
14 Temmuz 2015, 02:50
Ön 80/90-17 ve Arka 90/90-18 Michelin Pilot Street ile lastikleri değiştirdim şimdi kontrol ettim tekrardan da orijinaline göre bir cm kadar ince seçmişim lastikleri sıkıntı olur mu acaba?
arizona
14 Temmuz 2015, 11:31
ARKADASLAR BEN KÜTAHYA TAVŞANLIDAYIM YAZLARI ORTALAMA 35 DERECE OLUR HAVA SICAKLIGI MOTUL 5100 10/40 KULLANIYORDUM MOTUL 5100 15/50 KOYDUM MOTOR ÇOK DEGISTI SESI TİTREŞİMİ BAYA BAYA AZALDI.HEE OYLE TİTREŞİMİ KÖKTEN ALMIYO APACHE BU ILLAKI TITREME OLUYO =).KİTAPCIGINDA HEP 15/50 ÖNERMİŞ ZATEN KISINDA 10/40 KULLANIRIZ AMA YAZIN 15/50 Bİ DENEYİN BENCE
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
Ön 80/90-17 ve Arka 90/90-18 Michelin Pilot Street ile lastikleri değiştirdim şimdi kontrol ettim tekrardan da orijinaline göre bir cm kadar ince seçmişim lastikleri sıkıntı olur mu acaba?
BENDE 90/90/18 PIRELLİ KULLANIYOEUM BI SIKINTI OLMAZ
emreengin
14 Temmuz 2015, 12:11
bir sıkınrı olmaz kaç tlye aldın lastikleri
Ön 80/90-17 ve Arka 90/90-18 Michelin Pilot Street ile lastikleri değiştirdim şimdi kontrol ettim tekrardan da orijinaline göre bir cm kadar ince seçmişim lastikleri sıkıntı olur mu acaba?
EneS_Turker
14 Temmuz 2015, 20:54
Ön 80/90-17 ve Arka 90/90-18 Michelin Pilot Street ile lastikleri değiştirdim şimdi kontrol ettim tekrardan da orijinaline göre bir cm kadar ince seçmişim lastikleri sıkıntı olur mu acaba?
daha iyi olur hacıabi hiç takma :)
[/COLOR]Debriyaj telini gerdim, pamuk gibi oldu vitesler. (:
Vay o debriyaj balatalarının haline ^^
Bu kez bende tekrar 15w50 denicem..gaza getirdiniz.. önceden memnun kalmamıştım ipone 15w50den ama bide motule bakıyım.. 10w40dan iyimi kötümü olcak anlarız ^^
Traveler
14 Temmuz 2015, 21:11
Abi mantiken 10w30 en uygunu olmaz mi? hava 30 dereceyi gecmiyor 10 dereceyi inmiyor sonucta. Motul full sentetik 10w30 7100 koysak? Hem rengi de pembe seker gibi :P
sailor33
14 Temmuz 2015, 22:00
Abi mantiken 10w30 en uygunu olmaz mi? hava 30 dereceyi gecmiyor 10 dereceyi inmiyor sonucta. Motul full sentetik 10w30 7100 koysak? Hem rengi de pembe seker gibi :P
Pempe mi :queen: Pempe apache yi bozar :queen:
arizona
14 Temmuz 2015, 22:01
daha iyi olur hacıabi hiç takma :)
Vay o debriyaj balatalarının haline ^^
Bu kez bende tekrar 15w50 denicem..gaza getirdiniz.. önceden memnun kalmamıştım ipone 15w50den ama bide motule bakıyım.. 10w40dan iyimi kötümü olcak anlarız ^^
enes kardesım pişman olmazsın kolay kolay 10/40 kullanmam bn bundan sonra
MeliksahMELO
15 Temmuz 2015, 00:05
Motul ile iki kez iletişime geçtik, bizim motora yaz aylarında, uzun yol/agresif kullanım için 5100 15w50 önerdiler.
mozgur
15 Temmuz 2015, 00:25
Vay o debriyaj balatalarının haline ^^
__________________________________________________ ___________________
Sebep?
emre.cinar
15 Temmuz 2015, 01:55
arkadaş 10bin kmdir 10 40 kullanıyorum en son benide 15 50 ye geçireceksiniz. Ya da en azından bi deneteceksiniz haftaya değişçem yağını bi aksilik olmazsa. Git gel yaşıyorum viskozite konusunda :)
osmanico
15 Temmuz 2015, 02:01
Selamun aleyküm. Arkadaşlar burayı hep takip ediyordum ama yeni üye oldum. Bende 2011 model gri Apache sahibiyim. Motorumun genel olarak bakımını ve tamirini kendim yapıyorum. Yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiği kadar ama forumda benden çok daha tecrübeli abilerim var onlara da Saygısızlık Olmasın.
azizsele
15 Temmuz 2015, 02:14
bir sıkınrı olmaz kaç tlye aldın lastikleri
montaj dahil 300 lira
emreengin
15 Temmuz 2015, 14:13
valla 300 tlye değer ama motor acayip derecede değişiyor virajları fln
montaj dahil 300 lira
drej73
15 Temmuz 2015, 14:22
tabelacıda yazdırdığım yazılar çok kolay sökülüyordu bende kendimce bir teknik geliştirdim bilmiyorum aranızda yapan varmı!
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/149889-tabelacida-yazdirdigim-yazilar-cok-kolay-sokuluyordu-bende-kendimce-bir-teknik-gelist.html
ömerky
15 Temmuz 2015, 17:30
Valla arkadaşlar ben de Ankara dayım, takip edeniniz varsa 1-2 aydır yaz yaşanmıyor Ankara da ama yaklaşık 1 ay önce yağını değiştirdim ve yağı aldığım abi (her zaman motorla alâkalı alışverişi ordan yaparım sağolsunlar ilgililer) 15-50 önerdi. Ben de motul 15-50 aldım ve gayet memnunum. Performansı arttı ve bi arkadaş da söylemiş titreşimi azaldı ayrıca subap sesi de azaldı. Genelde sıcak yerler için öneriliyo gibi sanki 15-50 ama ben gayet memnunum. Dün 250 km falan yol geldim yine gayet iyiydi durum. Fikir verir belki diye paylaşmak istedim. Herkese şimdiden hayırlı bayramlar, kazasız belasız sürüşler :)
azizsele
15 Temmuz 2015, 18:31
valla 300 tlye değer ama motor acayip derecede değişiyor virajları fln
IRC kullanıyordum eskiden sonra Michelin'e geçtim boşuna değilmiş 300 lira olması değer bence
arizona
15 Temmuz 2015, 18:33
Valla arkadaşlar ben de Ankara dayım, takip edeniniz varsa 1-2 aydır yaz yaşanmıyor Ankara da ama yaklaşık 1 ay önce yağını değiştirdim ve yağı aldığım abi (her zaman motorla alâkalı alışverişi ordan yaparım sağolsunlar ilgililer) 15-50 önerdi. Ben de motul 15-50 aldım ve gayet memnunum. Performansı arttı ve bi arkadaş da söylemiş titreşimi azaldı ayrıca subap sesi de azaldı. Genelde sıcak yerler için öneriliyo gibi sanki 15-50 ama ben gayet memnunum. Dün 250 km falan yol geldim yine gayet iyiydi durum. Fikir verir belki diye paylaşmak istedim. Herkese şimdiden hayırlı bayramlar, kazasız belasız sürüşler :)
MOTORU ALDIGIM ILK ZAMANLARDA MOBIL RACING 4T 15/50 KULLANDIM IYIDI ONDAN SONRA 15/50 İYİ MARKA BULAMADIGIM ICIN BIKEZ CASTROL 10/40 ALDIM 500 600 KM OLDU DEGISTIRDIM VITESLER COK SERTLESMISTI.ONDAN SONRA MOTUL 5100 10/40 KULLANDIM ICIME SINMEDI KITAPCIGINA UYGUN OLAN 15/50 YAGI KULLANMAYA KARAR VERDIM MOTUL 5100 15/50 KULLANYORUM YAKLASIK 100 KM DİR MOTORUN GIDISI SESI TITRESIMI DEGISTI AMA SOGUKKEN COK AZ PERFORMANS DUSUSU OLUYOR.KIŞ AYLARI HARİÇ 15/50 DEN BASKA YAĞ KULLANMAM KOLAY KOLAY ZATEN KÜTAHYA VE ÇEVRESINDE KISIN PEK MOTOR KULLANAMIYORUZ
EneS_Turker
15 Temmuz 2015, 18:47
__________________________________________________ ___________________
Sebep?
O halde tam ayırmadan kullanmışsn bi süre onu dıyorum.. oluşan sürtünmeyi aşınmayı sen düşün işte..
enes kardesım pişman olmazsın kolay kolay 10/40 kullanmam bn bundan sonra
sipariş geçtm gelince denicem bakalım :)
arizona
15 Temmuz 2015, 18:52
O halde tam ayırmadan kullanmışsn bi süre onu dıyorum.. oluşan sürtünmeyi aşınmayı sen düşün işte..
sipariş geçtm gelince denicem bakalım :)
SENINDE GORUSLERINI BEKLIYORUZ KARDESIM ;)HANGI SITEDEN ALIYOSUN YAGI BEN GITTIGIDIYORDAN ALMISTIM 6 GUN BEKLEDIM GELMEDI SONRA IPTAL ETTIM.ONDAN SONRA İSMİ LAZIM DEGIL BAŞ HARFİ SABRİ GÜR ABİM ALDI GONDERDI SAĞOLSUN =)=)
Traveler
15 Temmuz 2015, 18:57
Motul 10 30 kullandiniz mi hic?
arizona
15 Temmuz 2015, 19:04
Motul 10 30 kullandiniz mi hic?
DENEMEDIM FORUMDAN KULLANAN OLMADI SANIRIM OLSA YAZARDI HERALDE HEM 10/30 BAYA İNCE APACHEYE YAĞ YOKMUS GIBI GELIR
ahmetutku81
15 Temmuz 2015, 19:05
Selam arkadaşlar apache almaya karar verdim 3800 e felan 10 bin km de apache dolu sizce almalıyım başlangıç motorum olucak kendisi 10 bin km sizce iyimi
arizona
15 Temmuz 2015, 19:09
Selam arkadaşlar apache almaya karar verdim 3800 e felan 10 bin km de apache dolu sizce almalıyım başlangıç motorum olucak kendisi 10 bin km sizce iyimi
10 BİN KM(DÜZGÜN KULLANILMISSA)DAHA YENI ACILMIS BI MOTOR FİYAT İYİ BEN O FİYATA VERMEM ŞAHSEN
Traveler
15 Temmuz 2015, 19:40
DENEMEDIM FORUMDAN KULLANAN OLMADI SANIRIM OLSA YAZARDI HERALDE HEM 10/30 BAYA İNCE APACHEYE YAĞ YOKMUS GIBI GELIR
Denemek istiyorum aslinda bi' zarari olmaz herhalde. Arkadasim tavsiye ediyor kendisi motor tamircisi ve Kawasaki kullanicisi, kendisi de 10 30 kullaniyor ve bunu tavsiye etti.
emre.cinar
15 Temmuz 2015, 20:01
Valla arkadaşlar ben de Ankara dayım, takip edeniniz varsa 1-2 aydır yaz yaşanmıyor Ankara da ama yaklaşık 1 ay önce yağını değiştirdim ve yağı aldığım abi (her zaman motorla alâkalı alışverişi ordan yaparım sağolsunlar ilgililer) 15-50 önerdi. Ben de motul 15-50 aldım ve gayet memnunum. Performansı arttı ve bi arkadaş da söylemiş titreşimi azaldı ayrıca subap sesi de azaldı. Genelde sıcak yerler için öneriliyo gibi sanki 15-50 ama ben gayet memnunum. Dün 250 km falan yol geldim yine gayet iyiydi durum. Fikir verir belki diye paylaşmak istedim. Herkese şimdiden hayırlı bayramlar, kazasız belasız sürüşler :)
benim için güzel bi ölçüt oldu bu mesajın sağol dostum :)
EneS_Turker
15 Temmuz 2015, 20:04
Denemek istiyorum aslinda bi' zarari olmaz herhalde. Arkadasim tavsiye ediyor kendisi motor tamircisi ve Kawasaki kullanicisi, kendisi de 10 30 kullaniyor ve bunu tavsiye etti.
bende 10w40tan ince kullanmazdım apache için..
15w50 motulü yağ çarşısından sipariş ettim.. siteyi googleye yazın çıkar.. ipone hariç tüm yağlar var ve çok hızlı kargo beleş ve fiyatların en uygun olduğu yer.. tavsiye ederim..bayram araya girmezde gelirse hemen denerim.. 1800km oldu içindeki shell 10w40 yağ hala iyi durumda ve eksilmemiş.. ama olsn motul candır..
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO