Orijinalini görmek için tıklayınız : TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
drej73
12 Temmuz 2014, 12:46
slm arkadaşlar benim ön fren son günlerde daha iyi tutmaya başladı acaba balatamı bitti eğilip bakınca balatada hiç erime yok sanki
bide balata biterse frenin tutmaması gerekir bence doğru dimi
M.balibey
12 Temmuz 2014, 16:28
slm arkadaşlar benim ön fren son günlerde daha iyi tutmaya başladı acaba balatamı bitti eğilip bakınca balatada hiç erime yok sanki
bide balata biterse frenin tutmaması gerekir bence doğru dimi
enine kanallar duruyorsa balata bitmemiştir balata disk arasında toz taş varsa o çıkmıştır yada sertleşen balata yüzeyi aşınıp tutması artmıştır
designserhat
12 Temmuz 2014, 16:55
Arkadaşlar motorum 21000 km ye yaklaştı sizce katalizatörü iptal ettireyi mi artık Servistekiler 30000 de değiştir diyor.Birçok kurye hemen iptal ettir diyor biz kat iptali yaptırmadık diye motor yaptırdık ve egsoz aldık diyorlar.Sebebi katalizatör dolduğu için motoru mahvediyormuş
seyyid47
12 Temmuz 2014, 17:01
Ben apache'yi almadan önce de diğer motorumla her yakıt aldığımda ölçüm yapardım. normal depoda sürerken motor öksürmeye başladığı zaman yani yakıt bittiği zaman durur, km'yi sıfırlar ve musluğu yedek konumuna alıp devam ederim. daha sonra benzinliğe uğrar yakıt alır, aldığım yakıtı litre olarak bi kenara yazar ve musluğu normal konuma getirerek sürmeye devam ederim, km saymaya devam eder bu arada. tekrar normal depoda benzin bitip motor öksürmeye başladığı vakit dururum ve km sayacını en son aldığım benzine bölerim ve 1 litre ile kat ettiğim yol meydana çıkar. tekrar km yi sıfırlar, yedek depoya alır ve sürerim yani bu işlem hep tekrarlanır tabii motoru normal sürerim şehir içi-dışı dur kalk düşük vites büyük vites karışık şekilde.
işte ilk ölçümümde 48.70km, son ölçümümde de 51.17 km yol yaptım 1 litre ile tabii dediğim gibi 5000 deviri geçmeden, sakin, tek kişi kullanım.
ben de aynen öyle yaparım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
slm arkadaşlar benim ön fren son günlerde daha iyi tutmaya başladı acaba balatamı bitti eğilip bakınca balatada hiç erime yok sanki
bide balata biterse frenin tutmaması gerekir bence doğru dimi
fren tutarda kitler (balatadan bahsediyorsak). işte balatanın en kötü yanı budur. Çünkü balatayı çevresine gerdiren parça içerde dikleştiğinde aha da hapı yuttuk demektir. çünkü teker kitler ve parçayı geri döndürmeye yarayan yaylar da devre dışı kalmış olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
hocam servis kitapçığının 35. sayfasında periyodik bakımlarda nelerin değişmesi, temizlenmesi ve ayarlanması gerektiği yazıyo ama servisteki ustaya göre bunlar gerekli değil... o sadece yağ değiştirir... servise 50 60 TL bayılırsın ve sadece 15 TL lik castrol actevo ile yağını değiştirip eline verirler motoru... bütün işlem 10 dk sürecek... sen bakım yaptırdım, garantiyi işlettim diye huzurla dolacan, servis de 15 TL lik yağı 60 TL ye iteledim diye huzurla dolacak... iki yıl bu şekilde devam edecek... ne bi hava, yağ filtresi değişimi, ne bi vida sıkması vs... o yüzden sana tavsiyem eğer bulunduğun şehirde birden fazla servis varsa hepsini tek tek gez ve kitapçıkta yazanları yapacaklar mı diye sor... elbet bi tanesi hakkıyla çalışıyodur... eğer benim gibi bi tane servis varsa yapacak bişey yok...
şayet kılavuzdaki işlemleri gerçekletirmeden tik atıyorlarsa şikayet edilebilirler. Para vererek satın almış oldukları bayilikleri şartları sağlamadıklarından son haddede ellerinden alınabilir. çok sıkarsa, nadiren..........
arizona
12 Temmuz 2014, 18:51
Arkadaşlar motorum 21000 km ye yaklaştı sizce katalizatörü iptal ettireyi mi artık Servistekiler 30000 de değiştir diyor.Birçok kurye hemen iptal ettir diyor biz kat iptali yaptırmadık diye motor yaptırdık ve egsoz aldık diyorlar.Sebebi katalizatör dolduğu için motoru mahvediyormuş
KARDEŞİM BEN KATALİZÖRÜ MOTOR DAHA 3.500 KM DE CIKARTTIRDIM.BU SORUN YOK YOLA DEVAM.RAHATLIYOR MOTOR.ŞİMDİ 7.000 KM DE.....
designserhat
12 Temmuz 2014, 19:05
KARDEŞİM BEN KATALİZÖRÜ MOTOR DAHA 3.500 KM DE CIKARTTIRDIM.BU SORUN YOK YOLA DEVAM.RAHATLIYOR MOTOR.ŞİMDİ 7.000 KM DE.....
Haftaya iptal ettireyim ben iyisi havalar da çok sıcak motor rahatlasın biraz sonra terliyor :)
quattromeb
12 Temmuz 2014, 23:40
ben de aynen öyle yaparım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
fren tutarda kitler (balatadan bahsediyorsak). işte balatanın en kötü yanı budur. Çünkü balatayı çevresine gerdiren parça içerde dikleştiğinde aha da hapı yuttuk demektir. çünkü teker kitler ve parçayı geri döndürmeye yarayan yaylar da devre dışı kalmış olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
şayet kılavuzdaki işlemleri gerçekletirmeden tik atıyorlarsa şikayet edilebilirler. Para vererek satın almış oldukları bayilikleri şartları sağlamadıklarından son haddede ellerinden alınabilir. çok sıkarsa, nadiren..........
mevcut şartlarda şikayet etmek çözüm değil hacım çünkü yine aynı yere gitmek zorunda kalacam ayrıca tvs destek hattındaki arkadaşlar da hangi bakımda ne yapılacağı konusunda bilgisiz... sadece üç aşağı beş yukarı bakım ücretini biliyolar... motorumun 3. bakımı geldi muhtemelen o da en az 50 60 TL vardır... bu sefer gidip konuşacam eğer yapmıyolarsa garanti kitapçığını yırtar atarım... ben zaten 1000 kmde bir yağ değiştirtiyorum... 17 TL veriyorum yağ değişim yıkama içinde ama bakım zamanı mecburen 60 TL ve zoruma gidiyo sadece yağ değişimine 60 TL vermek... bunun yanında tedirgin kullanıyorum motoru vidası sıkıldı mı, zinciri atar mı bilmem ne... çok şükür elimiz anahtar tutuyo sanayide büyüdük... mal değiliz bi yerini bozsam bile bi kere bozarım bi daha bozmam hiç değilse doğrusunu öğrenmiş olurum... oraya vereceğim parayla en kral aletleri alıp bakımı kendim yaparım deneye deneye... baktım o da mı olmuyo benzin döker yakarım başlarım motoruna da ustasına da... her bakım dönemi aynı gerginliği yaşıyorum... küfür yazıyorum farkedip siliyorum... bi standart yok... çok seviyorum motoru... hergün iyi ki cbf ybr ıvır zıvır almamışım diyorum ama bakım zamanı çileden çıkıyorum acaba onlar da mı böyle diye... hep aynı terane... küfür ediyorum beddua ediyorum sonra kendime kızıyorum ne gerek var üç beş kuruş için böyle şeylere diye ama canım sıkılıyo işte...
üslubumdan dolayı hepinizden özür dilerim arkadaşlar....
M.balibey
13 Temmuz 2014, 01:25
mevcut şartlarda şikayet etmek çözüm değil hacım çünkü yine aynı yere gitmek zorunda kalacam ayrıca tvs destek hattındaki arkadaşlar da hangi bakımda ne yapılacağı konusunda bilgisiz... sadece üç aşağı beş yukarı bakım ücretini biliyolar... motorumun 3. bakımı geldi muhtemelen o da en az 50 60 TL vardır... bu sefer gidip konuşacam eğer yapmıyolarsa garanti kitapçığını yırtar atarım... ben zaten 1000 kmde bir yağ değiştirtiyorum... 17 TL veriyorum yağ değişim yıkama içinde ama bakım zamanı mecburen 60 TL ve zoruma gidiyo sadece yağ değişimine 60 TL vermek... bunun yanında tedirgin kullanıyorum motoru vidası sıkıldı mı, zinciri atar mı bilmem ne... çok şükür elimiz anahtar tutuyo sanayide büyüdük... mal değiliz bi yerini bozsam bile bi kere bozarım bi daha bozmam hiç değilse doğrusunu öğrenmiş olurum... oraya vereceğim parayla en kral aletleri alıp bakımı kendim yaparım deneye deneye... baktım o da mı olmuyo benzin döker yakarım başlarım motoruna da ustasına da... her bakım dönemi aynı gerginliği yaşıyorum... küfür yazıyorum farkedip siliyorum... bi standart yok... çok seviyorum motoru... hergün iyi ki cbf ybr ıvır zıvır almamışım diyorum ama bakım zamanı çileden çıkıyorum acaba onlar da mı böyle diye... hep aynı terane... küfür ediyorum beddua ediyorum sonra kendime kızıyorum ne gerek var üç beş kuruş için böyle şeylere diye ama canım sıkılıyo işte...
üslubumdan dolayı hepinizden özür dilerim arkadaşlar....
sıkma canını madem elinden iş geliyor bir tane 1/4 bir tane 1/2 lokma takımı alıyorsun bir takımda + - tornavida iş bitti ben 20 tlye aldığım 1/4 lokma ile belki evdede yaptığım işler ve arabalar dahil 10 bin tllik iş yapmışımdır ben 1/4 için stanley aldım 5 6 sene oldu hala sağlam 14mm lokma dahil var 1/2 içinse tekzenden lokma kolu aldım 20 tlye koçtaştanda rico lokmaları aldım şu anda oda 15ten 27ye kadar var
C.Kaan
13 Temmuz 2014, 12:10
Arkadaşlar Merhabalar, Önümüzdeki Sezona Girmeden Mondial MFH 100 Motorumu Satıp 2. El Bir Motor Alma Niyetindeyim.
Malum Öğrenci Adamız Bütçemiz Düşük, Kafamda '' Eski Kasa Yamaha YBR - Mondial Drift - Eski Kasa Honda CBR 125R - Eski Kasa TVS Apache ve RKS Titanic '' Modelleri Var.
Mondial Drift ve RKS Titanic Çinli Olmalarından Dolayı Son Alternatiflerim'den.
Eski Kasa Yamaha YBR İse Kafanızı Nereye Çevirseniz Var Bundan Dolayı Pek Sıcak Bakmıyorum.
Şuan Esas Olarak 2 Seçeneğim Var Honda CBR 125R ve TVS Apache.
Honda CBR 125R'ın Yedek Parçaları Epey Pahalı Bu Nedenle Kafamı Bulandırıyor Ancak 6 Vites - Ön ve Arka Disk Fren - Su Soğutmalı Oluşu Beni Kendine Çekmekte ( Ayrıca Sportif Duruşu )
TVS Apache 150 Hakkında Bildiğim Tek Şey Vibrasyonlu Bir Motor Olduğu.
Bu Motosiklet İle İlgili Bana Detaylı Bilgiler Verebilir'misiniz ?
Gidişi - Duruşu - Yakıt Tüketimi - Yedek Parça Fiyatları vb. Gibi
İnternette Biraz Araştırma Yaptım Ancak Tatmin Edici Bilgiler Bulamadım.
Motoru Kullanma Şeklim İse: Genelde Şehir İçi Olacak Senede 3 - 4 Seferde 300 Km'lik Gezi ve Yollara Çıkabilirim.
Cevaplar İçin Şimdiden Teşekkürler :cat:
ramazan06
13 Temmuz 2014, 12:37
herzese iyi günler dişli zincir set değiştiriceğimde acaba tvs apache 2012 modeline ön arka hangi dişliyi almalıyım önerilerinizi bekliyorum
babaduru
13 Temmuz 2014, 13:55
2008 Tvs apache kullanıyorum.Sabit devirde gelen bi zırıltı var daha önce başına gelen varmı? Özellikle 3.vites sonrası düşük devirlerde çok geliyor. Eskişehirde bi kaç motorcuya gittim normal olur böyle şeyler gibi cevaplar aldım.
designserhat
13 Temmuz 2014, 14:09
2008 Tvs apache kullanıyorum.Sabit devirde gelen bi zırıltı var daha önce başına gelen varmı? Özellikle 3.vites sonrası düşük devirlerde çok geliyor. Eskişehirde bi kaç motorcuya gittim normal olur böyle şeyler gibi cevaplar aldım.
Koruma demirini bir kontrol et bağlanti yerlerinden kopmuş olabilir
babaduru
13 Temmuz 2014, 21:57
Koruma demirini bir kontrol et bağlanti yerlerinden kopmuş olabilir
Kontrol ettim bi sıkıntı yok. Kilometre saati çok nadirde olsa geziyor kilometre saatinden böyle bi ses geliyor olabilirmi nasıl kontrol edebilirim?
Kaangngr
13 Temmuz 2014, 22:04
Kontrol ettim bi sıkıntı yok. Kilometre saati çok nadirde olsa geziyor kilometre saatinden böyle bi ses geliyor olabilirmi nasıl kontrol edebilirim?
Saatle cam siperliğin arasına kalın lastik parçası koy. Eğer denemek istiyosan sabit devirde giderken ses geldiği zaman bi elinle cama bastır ses kesiliyosa ondandır.
Uğur
13 Temmuz 2014, 22:57
Arkadaşlar Merhabalar, Önümüzdeki Sezona Girmeden Mondial MFH 100 Motorumu Satıp 2. El Bir Motor Alma Niyetindeyim.
Malum Öğrenci Adamız Bütçemiz Düşük, Kafamda '' Eski Kasa Yamaha YBR - Mondial Drift - Eski Kasa Honda CBR 125R - Eski Kasa TVS Apache ve RKS Titanic '' Modelleri Var.
Mondial Drift ve RKS Titanic Çinli Olmalarından Dolayı Son Alternatiflerim'den.
Eski Kasa Yamaha YBR İse Kafanızı Nereye Çevirseniz Var Bundan Dolayı Pek Sıcak Bakmıyorum.
Şuan Esas Olarak 2 Seçeneğim Var Honda CBR 125R ve TVS Apache.
Honda CBR 125R'ın Yedek Parçaları Epey Pahalı Bu Nedenle Kafamı Bulandırıyor Ancak 6 Vites - Ön ve Arka Disk Fren - Su Soğutmalı Oluşu Beni Kendine Çekmekte ( Ayrıca Sportif Duruşu )
TVS Apache 150 Hakkında Bildiğim Tek Şey Vibrasyonlu Bir Motor Olduğu.
Bu Motosiklet İle İlgili Bana Detaylı Bilgiler Verebilir'misiniz ?
Gidişi - Duruşu - Yakıt Tüketimi - Yedek Parça Fiyatları vb. Gibi
İnternette Biraz Araştırma Yaptım Ancak Tatmin Edici Bilgiler Bulamadım.
Motoru Kullanma Şeklim İse: Genelde Şehir İçi Olacak Senede 3 - 4 Seferde 300 Km'lik Gezi ve Yollara Çıkabilirim.
Cevaplar İçin Şimdiden Teşekkürler :cat:
Apache'de ki vibrasyon abartılacak bir konu değil. Öyle bazı çinliler gibi zangır zangır titremiyor yani. Üst devirlerde daha çok hissediliyor.
Ybr'den de,Cbf'ten de performans olarak çok üstün (commuter bir motosiklete göre).
Bu arada bugün yeni baslaycak bir kardesime bi tvs baktık 2.el. Adam zinciri kopartıp,bloğu deldirmiş,sonra kaynak yaptırmış. Allah'tan iyi inceledik motoruda farkettik,yağ kacırıyordu motor.
Tvs'nin eski kasalarının ederi nedir ? 3500-3750 arası gerçekten temiz bulabilir miyiz ?
Gerçekten temiz diyorum çünkü iki gündür motorlara bakıyoruz,temiz diyorlar güveniyoruz. Motora bakınca hüsranla karşılaşıyoruz.
dalbay444
14 Temmuz 2014, 00:08
Selamunaleykum.
Bugün Malatya-Gaziantep 250 gidiş 250 dönüş toplam 500 km yol yaptim. Herhangi bir sorun yada olumsuzluk yaşamadım. Sadece Oruçlu olmanin ve sicak havanın etkisiyle biraz bitkin düştük. Niyetliyken size tavsiyem uzun yola çıkmayın. Yakıt olarakda cok süper sonuc elde ettim. Depoyu fulledim ve su an 3 diş daha benzin göstergesinde var. Gerçekten de az yakıyor bu apache ona inandım.
Bide arkadaş lar motorda ilk çalıştırdığım zaman ariza ışığı şöyle 5 saniye yanıp sönüyor sonra normale dönüyor . Bi arıza olduğu icinmi yapiyor varmı fikri olan bu konuda?
omerfari
14 Temmuz 2014, 00:20
Selamunaleykum.
Bugün Malatya-Gaziantep 250 gidiş 250 dönüş toplam 500 km yol yaptim. Herhangi bir sorun yada olumsuzluk yaşamadım. Sadece Oruçlu olmanin ve sicak havanın etkisiyle biraz bitkin düştük. Niyetliyken size tavsiyem uzun yola çıkmayın. Yakıt olarakda cok süper sonuc elde ettim. Depoyu fulledim ve su an 3 diş daha benzin göstergesinde var. Gerçekten de az yakıyor bu apache ona inandım.
Bide arkadaş lar motorda ilk çalıştırdığım zaman ariza ışığı şöyle 5 saniye yanıp sönüyor sonra normale dönüyor . Bi arıza olduğu icinmi yapiyor varmı fikri olan bu konuda?
Arıza ışığı değil o servis ışığı servis zamanı gelmiş diye hatırlatıyor. Bakımını yaptıysanız kontağı açıp göstergedeki 2 tuşa birden basılı tutun ışık yanıp söner en son uzun yanar söner tekrar yanmaz. Sonra 2500 km sonra yanar.
dalbay444
14 Temmuz 2014, 00:26
5000 Bakımını yeni yaptık kardeş. Demek her 2500 km de bir yanıyor anladım sağol bilgilendirdigin için.
C.Kaan
14 Temmuz 2014, 02:46
Arkadaşlar Merhabalar, Önümüzdeki Sezona Girmeden Mondial MFH 100 Motorumu Satıp 2. El Bir Motor Alma Niyetindeyim.
Malum Öğrenci Adamız Bütçemiz Düşük, Kafamda '' Eski Kasa Yamaha YBR - Mondial Drift - Eski Kasa Honda CBR 125R - Eski Kasa TVS Apache ve RKS Titanic '' Modelleri Var.
Mondial Drift ve RKS Titanic Çinli Olmalarından Dolayı Son Alternatiflerim'den.
Eski Kasa Yamaha YBR İse Kafanızı Nereye Çevirseniz Var Bundan Dolayı Pek Sıcak Bakmıyorum.
Şuan Esas Olarak 2 Seçeneğim Var Honda CBR 125R ve TVS Apache.
Honda CBR 125R'ın Yedek Parçaları Epey Pahalı Bu Nedenle Kafamı Bulandırıyor Ancak 6 Vites - Ön ve Arka Disk Fren - Su Soğutmalı Oluşu Beni Kendine Çekmekte ( Ayrıca Sportif Duruşu )
TVS Apache 150 Hakkında Bildiğim Tek Şey Vibrasyonlu Bir Motor Olduğu.
Bu Motosiklet İle İlgili Bana Detaylı Bilgiler Verebilir'misiniz ?
Gidişi - Duruşu - Yakıt Tüketimi - Yedek Parça Fiyatları vb. Gibi
İnternette Biraz Araştırma Yaptım Ancak Tatmin Edici Bilgiler Bulamadım.
Motoru Kullanma Şeklim İse: Genelde Şehir İçi Olacak Senede 3 - 4 Seferde 300 Km'lik Gezi ve Yollara Çıkabilirim.
Cevaplar İçin Şimdiden Teşekkürler :cat:
Cevapları Bekliyorum Arkadaşlar :)
arizona
14 Temmuz 2014, 11:02
Cevapları Bekliyorum Arkadaşlar :)
şuan motoru satsam gider yine tvs apache alırım.....
ufujk
14 Temmuz 2014, 11:05
Arkadaşlar Merhabalar, Önümüzdeki Sezona Girmeden Mondial MFH 100 Motorumu Satıp 2. El Bir Motor Alma Niyetindeyim.
Malum Öğrenci Adamız Bütçemiz Düşük, Kafamda '' Eski Kasa Yamaha YBR - Mondial Drift - Eski Kasa Honda CBR 125R - Eski Kasa TVS Apache ve RKS Titanic '' Modelleri Var.
Mondial Drift ve RKS Titanic Çinli Olmalarından Dolayı Son Alternatiflerim'den.
Eski Kasa Yamaha YBR İse Kafanızı Nereye Çevirseniz Var Bundan Dolayı Pek Sıcak Bakmıyorum.
Şuan Esas Olarak 2 Seçeneğim Var Honda CBR 125R ve TVS Apache.
Honda CBR 125R'ın Yedek Parçaları Epey Pahalı Bu Nedenle Kafamı Bulandırıyor Ancak 6 Vites - Ön ve Arka Disk Fren - Su Soğutmalı Oluşu Beni Kendine Çekmekte ( Ayrıca Sportif Duruşu )
TVS Apache 150 Hakkında Bildiğim Tek Şey Vibrasyonlu Bir Motor Olduğu.
Bu Motosiklet İle İlgili Bana Detaylı Bilgiler Verebilir'misiniz ?
Gidişi - Duruşu - Yakıt Tüketimi - Yedek Parça Fiyatları vb. Gibi
İnternette Biraz Araştırma Yaptım Ancak Tatmin Edici Bilgiler Bulamadım.
Motoru Kullanma Şeklim İse: Genelde Şehir İçi Olacak Senede 3 - 4 Seferde 300 Km'lik Gezi ve Yollara Çıkabilirim.
Cevaplar İçin Şimdiden Teşekkürler :cat:
Yaklaşık 1 ay araştırmadan ve denemelerimden sonra 15 gün önce 2012 tvs apache aldım (2.el 8500'de) şuanda gayet memnunum işe gidip gelmek için(25-35 km) hafta sonuda sağa sola gitmeye (150-200 km) kullanıyorum gayet memnunum. titreşim dedikleri şeyi sadece vites ufaltınca hissediyorum onun dışında öyle çok rahatsız edici bir titreşim hissetmiyorum. titreşim olayı bayır aşşağı vites ufalttığında bayağı hissettiriyorum CBR 150de de denedim hemen hemen aynı.
gidişine gelecek olursa 1.80 boy 125 kiloyum düz yolda normal rüzgarda 115-120 9000 devirde oluyor. duruşu orjinal lastiklerle kullandığım için çokta iç açıcı değil ama fena değil. yakıt tüketimi 450 km yi 11 litre benzin ile gittim(şehir içi ağırlıklı). yedek parçası muadillerinin en ucuzu diyebilirim. honda alırsan ve yedek parça olayına girersen farkı anlarsın. ben gayet memnunum seneyede binip yeni modele geçerim inşallah. şunuda belirteyim kışın kullanacaksan mutlaka lastikleri değiştirmen gerek orjinal lastiklerini hiç sevmedim azcık su görmesin başlıyor kıçını başını oynatmaya :)
arizona
14 Temmuz 2014, 11:08
arkadaslar bu subaptan gelen ses iice canımı sıkmaya basladı hafta sonları dağ gezisi yapıyoruz en yüksek hız 30 bilemedın 40 km/h motorda bu havada fazla ısınıyor motordan gelen ses fazlalasıyor.ayarlarda güzel artçıyla bırlıkte 115 yaptım en son. boylar 1.85 ıkımzın de.bu subap sesı herkeste warmı boyle yoksa tek bendemı???
quattromeb
14 Temmuz 2014, 12:20
Cevapları Bekliyorum Arkadaşlar :)
arkadaşım öncelikle 2.el bi motor almaya niyetlenmişsin inş temiz bi "insan evladının" motoru denk gelir...
bende de 100 MFH vardı onu satıp tvs almıştım çok da severim mfh yi scooter arayan herkese tavsiye ediyorum...
hacım uzun süre (en az 20000 30000 km) kullanırım diyosan tvs nin 0 kmsini almanı tavsiye ederim... rodajını kendin yaparsın.. nerede neyi var bilirsin sürpriz olmaz... cbr 7 bin TL civarından diye biliyorum ama TVS önceki kasası 4 bin tl civarı...
diğer motorların sadece görünüşlerini bildiğim için şöyledir böyledir diye yorum yapmayayım... benim, görünüş olarak en beğendiklerim tvs, cbr, rks diye gider geriye kalanlar aynı zaten...
ilk vitesli motoru TVS olan ve 6000 km dir TVS kullanan birisi olarak görüşlerimi yazayım
1) VİBRASYON : Vibrasyon dediğin şey kendini bi b.k sanan ve hayatında en az 15 20 bin TL lik motorlara binmiş adamların abartmasıdır... yok 10 km gittikten sonra çişini tutamazsın, kafanı kaşıyamazsın vs. lafları YALANDIR... kendi narin g.tleri ve zengin yapıları bizim motorlarımızı abuk sabuk motorlar sınıfına sokmak için uğraştıklarından böyle konuşurlar... o yüzden vibrasyonu kafana takma... hiç vibrasyon yok dersek de yalan söylemiş oluruz... şöyle ifade edeyim 50 - 70 kmden sonra ellerde hafif bi karıncalanma başlıyo... artçı varsa eğer sürücüde 0 'a yakın vibrasyon ve artçı yoksa eğer sürücü için elcik ve ayak peglerinde hissedilen ama rahatsız etmeyen bi vibrasyon söz konusu...
2) GİDİŞİ : Motosiklet kitapçığına göre 147,6 cc lik, 10,4 kW (yaklaşık olarak x 1,34 = 14 BG) lik bi motora sahip... şehir içinde kullanımı gayet rahat... Mondial 100 MFH 'den sonra sana biraz ağır gelecektir ama alışırsın... 1. vites aralığı bana göre çok kısa iken özellikle 3. ve 4. viteslerin aralığı ve bu viteslerdeki ivmelenmesi şahane... maksimum hız olarak 150 160 yaptım diyen arkadaşlar var ve bu süratler bana göre inandırıcı değil... 100 110 km hıza çok kolay ulaşırsın ve normal rampalarda en fazla 80 - 90 km ye düşersin... ben denemedim 130 135 km hıza çıkar ama o hızlarda kalmaz... anlık olur... ama 90 100 km hız devamlıdır...
3) DURUŞU : Üzerindeki NYLON lastikler kuru zeminde iyi ama ıslak zeminde BERBAT... ben lastikleri değiştirmedim ama ıslak zemin görünce çok dikkatli geçiyorum... özellikle virajlardaysam kesin yavaşlıyorum... yatırmıyorum... benzinliklerde düzgün asfaltlarda falan çok dikkat etmek gerekir... bunların haricinde frenleri yeterli... MFH den farklı bişey yok... frenlemen düzgünse sıkıntı olmaz ama limitleri zorlarsan sıkıntı olur tabi ki...
4) YAKIT TÜKETİMİ : Bu konuda çok farklı değerler mevcut ve büyük ihtimalle forumdaki en fazla yakan motosiklet benimkisi... ben 12 lt ile en az 380 km en fazla 460 km gidebildim... yani 1 lt yakıt ile 32 - 40 km arası yol almışım... bu değer şehir içi sürekli dur kalk ile şehir dışı 20 km gidiş 20 km geliş rampalı yollar için geçerli...
5) YEDEK PARÇA : Yedek parça aramadım arkadaşım ve büyük ihtimalle sen de aramazsın... fiyatları konusunda internette bi araştır istediğin motorların ne bileyim filtrelerini, zincirini, balatasını falan bi karşılaştır... fiyatlar uygun ama TVS deki en büyük sıkıntı yetkili servis ve bakım... büyük şehirlerde sıkıntı yok galiba ama küçüklerde var... daha önceki yazılarıma bakarsan ne demek istediğimi anlarsın... garantiyi dert etmem kendim yaparım diyosan 10 numara...
sonuç olarak bana göre bu motorların aşağı yukarı hepsi aynı... çinli olmayanlar bi adım öne çıkıyo ama çok da fark yok bence... kendi motorum TVS yi tavsiye ederim... tabi zevk meselesi ama görünüş olarak hangisi hoşuna gidiyosa onu almalısın bence ama ben olsam 2. el cbr 125 'e bulaşmam...
C.Kaan
14 Temmuz 2014, 12:30
arkadaşım öncelikle 2.el bi motor almaya niyetlenmişsin inş temiz bi "insan evladının" motoru denk gelir...
bende de 100 MFH vardı onu satıp tvs almıştım çok da severim mfh yi scooter arayan herkese tavsiye ediyorum...
hacım uzun süre (en az 20000 30000 km) kullanırım diyosan tvs nin 0 kmsini almanı tavsiye ederim... rodajını kendin yaparsın.. nerede neyi var bilirsin sürpriz olmaz... cbr 7 bin TL civarından diye biliyorum ama TVS önceki kasası 4 bin tl civarı...
diğer motorların sadece görünüşlerini bildiğim için şöyledir böyledir diye yorum yapmayayım... benim, görünüş olarak en beğendiklerim tvs, cbr, rks diye gider geriye kalanlar aynı zaten...
ilk vitesli motoru TVS olan ve 6000 km dir TVS kullanan birisi olarak görüşlerimi yazayım
1) VİBRASYON : Vibrasyon dediğin şey kendini bi b.k sanan ve hayatında en az 15 20 bin TL lik motorlara binmiş adamların abartmasıdır... yok 10 km gittikten sonra çişini tutamazsın, kafanı kaşıyamazsın vs. lafları YALANDIR... kendi narin g.tleri ve zengin yapıları bizim motorlarımızı abuk sabuk motorlar sınıfına sokmak için uğraştıklarından böyle konuşurlar... o yüzden vibrasyonu kafana takma... hiç vibrasyon yok dersek de yalan söylemiş oluruz... şöyle ifade edeyim 50 - 70 kmden sonra ellerde hafif bi karıncalanma başlıyo... artçı varsa sürücüde 0 'a yakın vibrasyon artçı yoksa elcik ve ayak peglerinde hissedilen ama rahatsız etmeyen bi vibrasyon söz konusu...
2) GİDİŞİ : Motosiklet kitapçığına göre 147,6 cc lik, 10,4 kW (yaklaşık olarak x 1,34 = 14 BG) lik bi motora sahip... şehir içinde kullanımı gayet rahat... Mondial 100 MFH 'den sonra sana biraz ağır gelecektir ama alışırsın... 1. vites aralığı bana göre çok kısa iken özellikle 3. ve 4. viteslerin aralığı ve bu viteslerdeki ivmelenmesi şahane... maksimum hız olarak 150 160 yaptım diyen arkadaşlar ve bu süratler var bana göre inandırıcı değil... 100 110 km hıza çok kolay ulaşırsın ve normal rampalarda en fazla 80 - 90 km ye düşersin... ben denemedim 130 135 km hıza çıkar ama o hızlarda kalmaz... anlık olur... ama 90 100 km hız devamlıdır...
3) DURUŞU : Üzerindeki NYLON lastikler kuru zeminde iyi ama ıslak zeminde BERBAT... ben lastikleri değiştirmedim ama ıslak zemin görünce çok dikkatli geçiyorum... özellikle virajlardaysam kesin yavaşlıyorum... yatırmıyorum... benzinliklerde düzgün asfaltlarda falan çok dikkat etmek gerekir... bunların haricinde frenleri yeterli... MFH den farklı bişey yok... frenlemen düzgünse sıkıntı olmaz ama limitleri zorlarsan sıkıntı olur tabi ki...
4) YAKIT TÜKETİMİ : Bu konuda çok farklı değerler mevcut ve büyük ihtimalle forumdaki en fazla yakan motosiklet benimkisi... ben 12 lt ile en az 380 km en fazla 460 km gidebildim... yani 1 lt yakıt ile 32 - 40 km arası yol almışım... bu değer şehir içi sürekli dur kalk ile şehir dışı 20 gidiş 20 geliş rampalı yollar için geçerli...
5) YEDEK PARÇA : Yedek parça aramadım arkadaşım ve büyük ihtimalle sen de aramazsın... fiyatları konusunda internette bi araştır istediğin motorların ne bileyim filtrelerini, zincirini, balatasını falan bi karşılaştır... fiyatlar uygun ama TVS deki en büyük sıkıntı yetkili servis ve bakım... büyük şehirlerde sıkıntı yok galiba ama küçüklerde var... daha önceki yazılarıma bakarsan ne demek istediğimi anlarsın... garantiyi dert etmem kendim yaparım diyosan 10 numara...
sonuç olarak bana göre bu motorların aşağı yukarı hepsi aynı... çinli olmayanlar bi adım öne çıkıyo ama çok da fark yok bence... kendi motorum TVS yi tavsiye ederim... tabi zevk meselesi ama görünüş olarak hangisi hoşuna gidiyosa onu almalısın bence ama ben olsam 2. el cbr 125 'e bulaşmam...
Öncelikle Zaman Ayırıp Uzun Uzun Yazdığınız İçin Teşekkür Ederim :cat:
CBR 125 Alırsam Zaten Eski Kasa Olacak Yani 2010'a Kadar Üretilen Seri.
Şuan Tamamen 2 Motora Yöneldim Apache ve CBR, İkisinden Birini Seçeceğim CBR Varken Apache'mi Alınır Diyen Arkadaşlarımda Var Apache Varken CBR'mı Alınır Diyenlerde. Bakalım İlerleyen Günlerde Neler Olacak Göreceğiz :king:
drej73
14 Temmuz 2014, 12:35
Arkadaşlar motorum 21000 km ye yaklaştı sizce katalizatörü iptal ettireyi mi artık Servistekiler 30000 de değiştir diyor.Birçok kurye hemen iptal ettir diyor biz kat iptali yaptırmadık diye motor yaptırdık ve egsoz aldık diyorlar.Sebebi katalizatör dolduğu için motoru mahvediyormuş
valla ben 18 binde katı iptal ettim pekte tıkanıklık yoktu
quattromeb
14 Temmuz 2014, 12:42
Öncelikle Zaman Ayırıp Uzun Uzun Yazdığınız İçin Teşekkür Ederim :cat:
CBR 125 Alırsam Zaten Eski Kasa Olacak Yani 2010'a Kadar Üretilen Seri.
Şuan Tamamen 2 Motora Yöneldim Apache ve CBR, İkisinden Birini Seçeceğim CBR Varken Apache'mi Alınır Diyen Arkadaşlarımda Var Apache Varken CBR'mı Alınır Diyenlerde. Bakalım İlerleyen Günlerde Neler Olacak Göreceğiz :king:
rica ederim hacım bi kaç gündür aklımdaydı anca yazabildim...
para senden çıkacağı ve daha sonra sıkıntısını sen çekeceğin için o bunu demiş, beriki şunu demiş, bu şöyle konuşmuş falan bunlara kafanı takma... herkes konuşur, herkes bişey söyler... bana göre 2010 model motosiklet almak çok büyük bi risk ve dediğin cbr lere bi baktım 3 4 bin TL yazmışlar... buna değer mi sen karar vereceksin... bilip bilmeden google ağzıyla konuşan adamları fazla dinleme... onlar ne olursa olsun konuşmaya devam edecekler... susmayacaklar... şimdiden hayırlısı olsun...
velizrsln
14 Temmuz 2014, 13:37
2008 Tvs apache kullanıyorum.Sabit devirde gelen bi zırıltı var daha önce başına gelen varmı? Özellikle 3.vites sonrası düşük devirlerde çok geliyor. Eskişehirde bi kaç motorcuya gittim normal olur böyle şeyler gibi cevaplar aldım.
doğru cevap vermişler, ben 2. el aldığımdan beri 3-5 tane ayrı ses var onun gibi alıştım artık çözemeyince kabullendim rahatsız etmiyor artık gerçekten, o ses işte biyer gevşiyo titreyincede işte ekstra birde ordan ses geliyor, bende 3-5 tane ayrı ses var eskiden çok dikkat ediyordum artık sallamıyorum, hatta ayna bile bazen yerinde titriyo bi o rahatsız ediyo oda kolay, ama alt tarafdan gelen sesleri çözememedim, böyle daha iyi gibi alttan ekstra sesler gelince sanki çoklu silindir büyük motor gibi hissettiriyor sanırım bana
Uykusuzcorap
14 Temmuz 2014, 19:59
Arkadaşlar bugun kaza yaptım öğlen. Şükür birşeyim yok.. Motorun ön çamurluğu ve sağ aynası kırıldı. 150 tl masraf çıktı. Bu olayın detayı : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/133825-insallah-ilk-ve-son-kaza-olur.html
Birde xenon taktırmıştım 3 gün önce. Şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım. Geceleri sadece xenonu yakıyorum. Umarım bu şekilde devam eder akü sarj olmaya.
suatt
14 Temmuz 2014, 21:49
arkadaslar bu subaptan gelen ses iice canımı sıkmaya basladı hafta sonları dağ gezisi yapıyoruz en yüksek hız 30 bilemedın 40 km/h motorda bu havada fazla ısınıyor motordan gelen ses fazlalasıyor.ayarlarda güzel artçıyla bırlıkte 115 yaptım en son. boylar 1.85 ıkımzın de.bu subap sesı herkeste warmı boyle yoksa tek bendemı???
o ses bende de var arkadaşım özellikle kaskı çıkardığım zaman çok belirgin bi şekilde duyuluyor sanki bişey yuvarlanıyo motorda böyle çırırrrrr diye bi ses geliyo.
ronnytechno
14 Temmuz 2014, 22:05
o ses bende de var arkadaşım özellikle kaskı çıkardığım zaman çok belirgin bi şekilde duyuluyor sanki bişey yuvarlanıyo motorda böyle çırırrrrr diye bi ses geliyo.
Hocam benim motor henuz 2800 km de ve aynı sesden mi bahsediyoruz bilmiyorum ama benim motorda da bi ses var . Motor çalışma sesınden ayrı bloğun içinden extradan az bi ses duyuluo nası desem böyle egzantrik zinciri sesi gibi falan . Motor yeni olduğu için hemen şüphelenip ustaya götürdüm fakat bunun normal bişey olduğunu söyledi sanırım bu tüm apachelerde var ve bi sıkıntı değil normal sesi. Dediğiniz gibi kask içinden motor sesını duymaya alışınca insan çıkarınca bi tuhaf gelio ondan da olabilir.
suatt
14 Temmuz 2014, 22:45
Hocam benim motor henuz 2800 km de ve aynı sesden mi bahsediyoruz bilmiyorum ama benim motorda da bi ses var . Motor çalışma sesınden ayrı bloğun içinden extradan az bi ses duyuluo nası desem böyle egzantrik zinciri sesi gibi falan . Motor yeni olduğu için hemen şüphelenip ustaya götürdüm fakat bunun normal bişey olduğunu söyledi sanırım bu tüm apachelerde var ve bi sıkıntı değil normal sesi. Dediğiniz gibi kask içinden motor sesını duymaya alışınca insan çıkarınca bi tuhaf gelio ondan da olabilir.
Benim motor da henüz 1200 km de, bahsettiğimiz ses muhtemelen aynıdır. ben epey araştırdım, servise ve eski kullanıcıların birçoğuna sordum ve herkes bu sesin egzantrik sesi olduğunu, normal olduğunu, apache'lerin motor karakteristiği ile alakalı olduğunu söyledi. ilk zamanlar benide çok rahatsız ediyodu acaba bişeymi var motorda diyodum ama alıştım artık hiç takmıyorum kafaya.
designserhat
15 Temmuz 2014, 00:27
valla ben 18 binde katı iptal ettim pekte tıkanıklık yoktu
Katalizatörü çıkarınca orası boş mu kalıyor peki
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
Benim motor da henüz 1200 km de, bahsettiğimiz ses muhtemelen aynıdır. ben epey araştırdım, servise ve eski kullanıcıların birçoğuna sordum ve herkes bu sesin egzantrik sesi olduğunu, normal olduğunu, apache'lerin motor karakteristiği ile alakalı olduğunu söyledi. ilk zamanlar benide çok rahatsız ediyodu acaba bişeymi var motorda diyodum ama alıştım artık hiç takmıyorum kafaya.
Bence ses olayını takmayın Çünkü her türlü ses geliyor ben ne zaman sesi dinlesem 2-3 çeşit ses geliyor.
C.Kaan
15 Temmuz 2014, 07:35
Arkadaşlar Tekrar Merhaba Büyük İhtimalle Kararımı TVS Apache RTR 150'den Yana Verdim. Nasipse Kışın ( Ölü Sezonda ) 3 Bin Lira Civarı 20.000 Km'nin Altında Bir Apache Almayı Düşünüyorum :king:
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------
Günaydınlar.
Orjinal Dişlileri İle Apache'nin ( Son Hızı Motordan Motora Değişir ) Ancak Sabit Stabil Gidebileceğimiz Hız Nedir ?
Mesela Sabit 100 Km/h İle Gidebilirmiyiz ?
Sanıyorum Apache'de Devir Kesici Yok, Haklımıyım ?
Birde Eski Kasa Apaçi'nin Jant Ebatlarından Dolayı Her Lastik Olmuyormuş Sanırım, Bu Konuda Öyle Okudum Mesela '' Michelin Pilot Street '' Lastikler Apache'ye Olur'mu ? Uygun Ebatı Varmıdır ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:33 ----------
Birde Apache'nin Orjinal Egzozunun Motosikleti Sıktığını Duydum, Katalizör İptali İle Bu Problemin Üstesinden Gelinebiliyor'mu ? Yoksa Komple Egzozu'mu Değiştirmemiz Gerek ?
Kaangngr
15 Temmuz 2014, 08:04
Arkadaşlar Tekrar Merhaba Büyük İhtimalle Kararımı TVS Apache RTR 150'den Yana Verdim. Nasipse Kışın ( Ölü Sezonda ) 3 Bin Lira Civarı 20.000 Km'nin Altında Bir Apache Almayı Düşünüyorum :king:
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------
Günaydınlar.
Orjinal Dişlileri İle Apache'nin ( Son Hızı Motordan Motora Değişir ) Ancak Sabit Stabil Gidebileceğimiz Hız Nedir ?
Mesela Sabit 100 Km/h İle Gidebilirmiyiz ?
Sanıyorum Apache'de Devir Kesici Yok, Haklımıyım ?
Birde Eski Kasa Apaçi'nin Jant Ebatlarından Dolayı Her Lastik Olmuyormuş Sanırım, Bu Konuda Öyle Okudum Mesela '' Michelin Pilot Street '' Lastikler Apache'ye Olur'mu ? Uygun Ebatı Varmıdır ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:33 ----------
Birde Apache'nin Orjinal Egzozunun Motosikleti Sıktığını Duydum, Katalizör İptali İle Bu Problemin Üstesinden Gelinebiliyor'mu ? Yoksa Komple Egzozu'mu Değiştirmemiz Gerek ?
Sabit 100 kmh'la gidebilirsin. Devir kesici yok doğrudur. Lastik konusunda arkaya michelin uyuyor. Fakat ön biraz pahalı onun haricinde metzeller ve sava var diğerleri pek iyi değil. Katalizör sıktığı iddaaları var evet ama bende öyle bişey yok. Canavar gibi gidiyor en son 141 gördüm :) komple egsozu değişmene gerek yok istersen kat iptali yaptırabilirsin ama yaptıranlar bi fark göremedim diyip duruyodu.
C.Kaan
15 Temmuz 2014, 08:25
Sabit 100 kmh'la gidebilirsin. Devir kesici yok doğrudur. Lastik konusunda arkaya michelin uyuyor. Fakat ön biraz pahalı onun haricinde metzeller ve sava var diğerleri pek iyi değil. Katalizör sıktığı iddaaları var evet ama bende öyle bişey yok. Canavar gibi gidiyor en son 141 gördüm :) komple egsozu değişmene gerek yok istersen kat iptali yaptırabilirsin ama yaptıranlar bi fark göremedim diyip duruyodu.
Öncelikle Cevaplarınız İçin Teşekkürler, Motosiklet - Otomobil vb. Taşıtlarda Lastiğin Önemi Büyük ( Kimisi Böyle Düşünmüyor Ama Umarım Başlarına Bir Bela Çıkmadan Mantıklı Düşünürler ) Metzelleri Duydum Alınca Motosikleti Ya Michelin ve Metzeller Düşünmekteyim. Kat İptali Otomobilden Alışık Olduğum Bir Kavram ve Otomobillerde Çok Fark Ettiriyor ( 1 Vites Arttırıyor Aracın Çekişini ) Bakalım Ya Kat İptali Yaparım Bende Yada Komple Tiger Egzoz Takarım, Hayırlı Günler :king:
designserhat
15 Temmuz 2014, 08:35
Sabit 100 kmh'la gidebilirsin. Devir kesici yok doğrudur. Lastik konusunda arkaya
michelin uyuyor. Fakat ön biraz pahalı onun haricinde metzeller ve sava var diğerleri pek iyi değil. Katalizör sıktığı iddaaları var evet ama bende öyle bişey yok. Canavar gibi gidiyor en son 141 gördüm :) komple egsozu değişmene gerek yok istersen kat iptali yaptırabilirsin ama yaptıranlar bi fark göremedim diyip duruyodu.
Sarı Apache :) kat iptali performansa. Etki yapmaz zaten ama belli bir km den sonra doluyor ve motoru eline aliyorsun
arizona
15 Temmuz 2014, 16:17
bu subap ayarı neden bozulur???? yapılalı daha 1000 km oldu yuksek devırde gazı kesınce egzos fena patlıyo subaplardan gelen sıırtı sesı arttı iice.hafta sonu ıyı bı ayar cekıcez yamaha servısınde.ama bu subap ayarı neden bozulur kısa zamanda anlamadım.
velizrsln
15 Temmuz 2014, 16:37
sabit stabil hız 70-80 iyi bence düz yolda orta devirler 100 çok bu motora, devir kesici var
Darkcity2000
15 Temmuz 2014, 19:00
Bayide gördüm üstüne oturdum her yerinden kalite akıyor enteresan, honda yamaha amblemi olsa 2 katına satarlar kesin...
M.balibey
15 Temmuz 2014, 19:17
bu subap ayarı neden bozulur???? yapılalı daha 1000 km oldu yuksek devırde gazı kesınce egzos fena patlıyo subaplardan gelen sıırtı sesı arttı iice.hafta sonu ıyı bı ayar cekıcez yamaha servısınde.ama bu subap ayarı neden bozulur kısa zamanda anlamadım.
egzoz patlıyorsa yakıt fazla geliyordur yada buji tırnak aralığı azdır yanmayan yakıt egzoz sıcaklığıyla egzozda yanıyordur
sabit stabil hız 70-80 iyi bence düz yolda orta devirler 100 çok bu motora, devir kesici var
devir kesici yok arkadaşım servis manuelinde de yazmıyor
Kaangngr
15 Temmuz 2014, 21:27
Sarı Apache :) kat iptali performansa. Etki yapmaz zaten ama belli bir km den sonra doluyor ve motoru eline aliyorsun
Çakarlar süper yalnız hatırlatıyım dedim :) daha patlamadı
Uykusuzcorap
15 Temmuz 2014, 21:46
Çakarlar süper yalnız hatırlatıyım dedim :) daha patlamadı
Varsa foto koyarmısınız? Nasıl bağlattınız?
Kaangngr
15 Temmuz 2014, 22:03
Varsa foto koyarmısınız? Nasıl bağlattınız?
Çakar dediğim park ampulü yerine takılan hem düz hem çakarlı yanabilen ledli park ampülü. Anahtarı bir kere açınca düz yanıyor kapatıp tekrar açınca çakarlı yanıyor oto aksesuarcılarda bulunur.
Buyrun buda videosu bana ait değildir.
http://youtu.be/H423f3PHyUM
MeliksahMELO
15 Temmuz 2014, 22:51
Sonunda yağımı aldım.
Motul 4T 7100 10W50 iki adet 1 litre aldım. 90 TL.
Servise gideceğim önümüzdeki günlerde.
Servis, eğer yağ filtresi değişirse 90 TL olur dedi. Yağı ben götüreceğim için fiyat ne kadar düşer bilemiyorum. Normalde PO yağı kullanacaktı.
Yorumunuz nedir?
designserhat
15 Temmuz 2014, 23:26
Sonunda yağımı aldım.
Motul 4T 7100 10W50 iki adet 1 litre aldım.
90 TL.
Servise gideceğim önümüzdeki günlerde.
Servis, eğer yağ filtresi değişirse 90 TL olur dedi. Yağı ben götüreceğim için fiyat ne kadar düşer bilemiyorum. Normalde PO yağı kullanacaktı.
Yorumunuz nedir?
Ben hava filtresini 10 TL ye almıştım.işçilikte en fazla 30 TL alması lazim ama servisten servise değişir.Bu arada aldığın yağ çok pahali geldi
Kaangngr
15 Temmuz 2014, 23:35
Sonunda yağımı aldım.
Motul 4T 7100 10W50 iki adet 1 litre aldım. 90 TL.
Servise gideceğim önümüzdeki günlerde.
Servis, eğer yağ filtresi değişirse 90 TL olur dedi. Yağı ben götüreceğim için fiyat ne kadar düşer bilemiyorum. Normalde PO yağı kullanacaktı.
Yorumunuz nedir?
Yağ filtresi 10 tl yağ 30 tl castrol toplam 40 tl yağ değişimi yaptırıyorum.
Emre355
16 Temmuz 2014, 00:36
Herkeze hayırlı akşamlar.Aranıza yenı katıldım 2011 Apache ile ne yazıkkı akılsızlık ve bilgisizlik ile bandırmadan kalkıp izmire almaya gittiğim motor pek içime sinmemişti fakat yınede aldım.bandırmaya donene kadar 1 ve 2 .vitesleri hiç kullanamadım cunkı geçmiyodu.bazen 4ten 5e atıyodu kendısı kafasına gore takılıyo.motoru dun almama rağmen bu gun motorcuma gittim motora baktık test ettı ve motorunu sokup şanzımanına bakmamız lazım dediler.nası olması gerekıyosa oyle yap diyip verdım motoru ve 150tl işçilik+malzeme parası olarak anlastık.anlıyacağınız kotu bır deneyım oldu ve bir daha kafama göre motor almıyacağım benı motordan soğuttular.birde motor 20binde olmasına rağmen (sözde tabi onada ınanmıyomda)debriyaj balatası bitmiş olabilirmi cunkı kacırdı bı kaç kere bitmeye yakındır heralde.
M.balibey
16 Temmuz 2014, 01:06
Herkeze hayırlı akşamlar.Aranıza yenı katıldım 2011 Apache ile ne yazıkkı akılsızlık ve bilgisizlik ile bandırmadan kalkıp izmire almaya gittiğim motor pek içime sinmemişti fakat yınede aldım.bandırmaya donene kadar 1 ve 2 .vitesleri hiç kullanamadım cunkı geçmiyodu.bazen 4ten 5e atıyodu kendısı kafasına gore takılıyo.motoru dun almama rağmen bu gun motorcuma gittim motora baktık test ettı ve motorunu sokup şanzımanına bakmamız lazım dediler.nası olması gerekıyosa oyle yap diyip verdım motoru ve 150tl işçilik+malzeme parası olarak anlastık.anlıyacağınız kotu bır deneyım oldu ve bir daha kafama göre motor almıyacağım benı motordan soğuttular.birde motor 20binde olmasına rağmen (sözde tabi onada ınanmıyomda)debriyaj balatası bitmiş olabilirmi cunkı kacırdı bı kaç kere bitmeye yakındır heralde.
geçmiş olsun 150 tl işçilik ve malzeme parası çok değil fiyatı uyguna aldıysanız ucuza kapamış gibi düşünün balata işi için konuşmak yanlış olur belki adam yeni değiştirdi ama motosiklet yağı yerine araba yağı koydu ondan kaçırıyorda olabilir eğer usta iyiyse şanzıman sıfır gibi olur
Emre355
16 Temmuz 2014, 01:27
geçmiş olsun 150 tl işçilik ve malzeme parası çok değil fiyatı uyguna aldıysanız ucuza kapamış gibi düşünün balata işi için konuşmak yanlış olur belki adam yeni değiştirdi ama motosiklet yağı yerine araba yağı koydu ondan kaçırıyorda olabilir eğer usta iyiyse şanzıman sıfır gibi olur
hani hayal kırıklığı oldu 3bin lira verip te boyle bişe almak gerçi ektraları var ama olmasada olurdu.inşallah iyi olur motor tek temennim o
C.Kaan
16 Temmuz 2014, 01:48
sabit stabil hız 70-80 iyi bence düz yolda orta devirler 100 çok bu motora, devir kesici var
Stabil 70 - 80 Hızı Ben 100'lük Cup'um İle Gidiyorum Hocam :santa:
İzlediğim Videolardan Gördüğüm Kadarı ve Buradaki Kişilerin Yazdığına Göre Kesici Yok.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO