Orijinalini görmek için tıklayınız : TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
M.balibey
17 Ocak 2013, 17:03
şemanın fotosunu çekip eklersen yardımcı olabiliriz belki:cat:
yukarıda var fotosu sağ alt köşeside motor yağı damlamış foto olan
miginfly
17 Ocak 2013, 23:09
Tvs Apache için ORJİNAL BOYUTLARINDA lastik bulabilen var mı arkadaşlar?
90x90x17 (ön)
100x80x18 (arka)
Hayır, piyasada bu lastik ebatlarında kaliteli lastik yokta, ondan soruyorum.. Çok büyük sıkıntı!
METZELLER de ME22 serisi lastikler var. Bizim motorlara biçilmiş kaftan. Üretici metrik olarak ebatlandırdığından dolayı 3,50/18 arka lastik.
frosen
17 Ocak 2013, 23:37
balibey kardeşim anadığım kadarıyla anlatayım
s = yağ göstergesinin s ile belirtilen ucundan aldığın kabloyu yağ müşürüne (sensör ) bağlıyorsun
- = şase
+ = ise elektiriği aldığın yer. sürekli çalışmasını istemeyiz tabii ki o yüzden kontağın on konumunda çalışan bi yerden çekeceksin.
benim anladığım bu
birde bağlamaya negatiften başlayacakmışın.
gerisi laga luga
:)
dün itibari ile motorumu satışa koymuş durumdayım arkadaşlar..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-2012-tvs-apache-rtr-150-111833262/detay/
ahmetk.
18 Ocak 2013, 15:40
hayırlı satışlar,bergamadan bir arkadaşım apache almayı düşünüyordu.ilanının linkini gönderdim ona...
M.balibey
18 Ocak 2013, 18:03
balibey kardeşim anadığım kadarıyla anlatayım
s = yağ göstergesinin s ile belirtilen ucundan aldığın kabloyu yağ müşürüne (sensör ) bağlıyorsun
- = şase
+ = ise elektiriği aldığın yer. sürekli çalışmasını istemeyiz tabii ki o yüzden kontağın on konumunda çalışan bi yerden çekeceksin.
benim anladığım bu
birde bağlamaya negatiften başlayacakmışın.
gerisi laga luga
:)
teşekkür ederim elektirikçiye giderken cebin fermuarı açık kalmış düşürmüşüm olan 25 tlye oldu:)
hayırlı satışlar,bergamadan bir arkadaşım apache almayı düşünüyordu.ilanının linkini gönderdim ona...
eyvallah ahmet Allah razı olsun ;)
arkadaşlar slm lar bugun itibari ile motorumu satıyorum bilginize... hayırlı akşamlar.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-askerlik-nedeni-ile-satiliktir-111421573/detay
M.balibey
18 Ocak 2013, 19:33
arkadaşlar motorunu satanlarada alanlarada hayırlı olsun gönlünüzdeki canavar kavuşmanız dileğiyle:)
frosen
18 Ocak 2013, 21:00
apache nin performans kitleri varmıdır acaba 160 ya da 180 cc yapsak motoru bi de tiger ekzost performans cdi ünitesi falan
Gerçi eksozu değiştiricem tigerla ama diyerlerini bilmiyorum .
DarkKnight
19 Ocak 2013, 00:00
apache nin performans kitleri varmıdır acaba 160 ya da 180 cc yapsak motoru bi de tiger ekzost performans cdi ünitesi falan
Gerçi eksozu değiştiricem tigerla ama diyerlerini bilmiyorum .
Güvenilir bir ustayla uğraşılabilir aslında siz bile yapabilirsiniz ama kurtarıcak gene bir güvenilir usta şart:D
frosen
19 Ocak 2013, 00:13
Aslında katalizör iptali ile 1,5 hp güç farkı elde ediliyormuş.Tiger eksozun apache için ekzozu var.Honlama ve buyük piston kiti ile 160 cc nin üzerine çıkmak mümkün. bu da gücü 18 hp ye kadar çıkartır diye düşünüyorum. Ön 14 t dişli arka 40 (eski apache nin ) dişlisi ile sanırım titreşimin başladığı 6000 6500 devirde 110 km s hıza erişilebilir.
NoVaRiX
19 Ocak 2013, 00:29
zevk meselesi tabii ama bence macera aramaya gerek yok.
bu motorlar nice testler ve hesaplamalardan sonra son halini alıyor.
en stabil halleri buymuşki, son kullanıcıyla bu şekilde buluşuyorlar.
--
lastik konusunda ise bugün İstanbul'un en büyük TVS satıcılarından biri ile görüştüm. Onlar bile iki aynı markayı takmanın mümkün olmadığından bahsettiler. Yani mesela hem ön hem arka Pirelli olamıyor. Ayrı ayrı, IRC ve Pirelli şeklinde takılabiliyor 1e1 orjinal boyutlarında. O da ne kadar sağlıklı olur tartışılır.
katalizör iptalini yapanlardan biri benim..alt devirlerde motor aynı,fakat üst devirlere tırmandıkça farkını hissediyorsunuz..dişli olayına gelince ön yine 13T olmak koşulu ile arka 44T olan dişliyi ben 43T olan eski kasanın dişlisi ile değiştirdim..1 diş oynamak en mantıklı ve doğru olan uygulamadır bizim motorlarda..öne 14T taktığınızda rüzgar ve kilo çok farkediyor motorda..ama sadece arkayı 1 diş küçültürseniz ne ivmelenmeniz,nede rüzgara karşı kesiklik yaşamıyorsunuz..güzel yanı tem titreşimim çok azaldı,hem de son hızda motor çok keyifli ve daha stabil gidebilir hale geldi..
frosen
19 Ocak 2013, 01:05
bence de ama piyasada 160 lığıyla 180 liği olduğu için insan neden olasın diyor tabbii ki 10 cc 1,5 hp + ekzost 1,5 hp oldumu bizim motor 16,5 hp :) walla ben isterim şahsen
M.balibey
19 Ocak 2013, 01:16
arkadaşlar benim motoru satsam kaça gider acaba 2011 kazasız siyah renk 6000 km civarında servis bakımlı lastikler irc takım çanta demiri+ön far demiri var
frosen
19 Ocak 2013, 01:32
arka dişlinin sparişini verdim zaten. Birde tiger ekzost alacağım. Otomatikman borusuyla geldiği için katalizör olmayacak. Benim salak servis dizel yağı koyduğu için şu an motor biraz yağ eksiltiyor bir iki değişim beklicem belki yanlış konan yağdan yapıyordur bir de garanti dışı falan derlerse tüketici mahkemesine vericem.hiç olmazsa o zaman performans piston düşünüyorum.
M.balibey
19 Ocak 2013, 01:51
arka dişlinin sparişini verdim zaten. Birde tiger ekzost alacağım. Otomatikman borusuyla geldiği için katalizör olmayacak. Benim salak servis dizel yağı koyduğu için şu an motor biraz yağ eksiltiyor bir iki değişim beklicem belki yanlış konan yağdan yapıyordur bir de garanti dışı falan derlerse tüketici mahkemesine vericem.hiç olmazsa o zaman performans piston düşünüyorum.
yağ viskozite ve mak değişikliğine gidildiğinde sonraki 3 yağ değişimde bir miktar yağ eksiltmesi normaldir bu sürecü bekleyip öyle verin bence
frosen
19 Ocak 2013, 02:43
ewet ewet
ben de 2 değişim daha yapıcam 2 sindede filitreyi de değiştiricem ondan sonra belli olur zaten
M.balibey
19 Ocak 2013, 03:22
ewet ewet
ben de 2 değişim daha yapıcam 2 sindede filitreyi de değiştiricem ondan sonra belli olur zaten
en güzeli filtreli değiştirmek ben hep öyle yaparım serviste
frosen
19 Ocak 2013, 03:33
bizde öyle yapacaktık ama 1 filitre yoktu 2 çanakkalede dedim arkadaşlara ya dedim bu adam dizel yağı koydu sorun olur mu? Aman dedile r hemen değişelim semi sentetik mobil koyduk 10 40 ama birdahaki değişimde 500 gr yağ çıktı motordan ... Filitreyi de değiştirdim yeni yağ koyduk şu an 700 km falan oldu %75 çubuğun 2 çarpısı kadar yağ var içinde bakalım ne olacak
M.balibey
19 Ocak 2013, 03:37
bizde öyle yapacaktık ama 1 filitre yoktu 2 çanakkalede dedim arkadaşlara ya dedim bu adam dizel yağı koydu sorun olur mu? Aman dedile r hemen değişelim semi sentetik mobil koyduk 10 40 ama birdahaki değişimde 500 gr yağ çıktı motordan ... Filitreyi de değiştirdim yeni yağ koyduk şu an 700 km falan oldu %75 çubuğun 2 çarpısı kadar yağ var içinde bakalım ne olacak
o ustaların ben hepsini asacan böyle insanların aslında birde servi olmuş elinde yağ filtresi yok far desek gösterge paneli desek anlarımda filtre çok acayip işlerini ne kadar ciddi yaptıklarının kanıtı aslında
frosen
19 Ocak 2013, 03:40
Ya sorma başımıza gelenleri servise mi yaniim bide kepçe çarptı tam oldu yani iş hala muallakta ne olacak bilmiyoruz
M.balibey
19 Ocak 2013, 04:59
Ya sorma başımıza gelenleri servise mi yaniim bide kepçe çarptı tam oldu yani iş hala muallakta ne olacak bilmiyoruz
memleketin çivisi çıkalı çok oldu bazı durumlarda kendini kaybetmeden hakkını almak gerekiyor
gorkem07
19 Ocak 2013, 11:49
Genclik gunaydin motorumda dun bi sorun yasadim hiz yaparken 4. vites ve 5. Vites de motorun gucunde dusme oluyor hani benzin biterde bi anda guc kesilir ya benzin ile alakali bir sorun olabilirmi acaba bu hafta saticamda makinayi kotu izlenim birakmk istemem aliciya ayip olmasin ;-)
depo ne durumdaydı, pislik birikmiştir dicem ama neden sadece 4 ve 5 te yapıyor?
İ2MİRLİ
19 Ocak 2013, 14:11
Genclik gunaydin motorumda dun bi sorun yasadim hiz yaparken 4. vites ve 5. Vites de motorun gucunde dusme oluyor hani benzin biterde bi anda guc kesilir ya benzin ile alakali bir sorun olabilirmi acaba bu hafta saticamda makinayi kotu izlenim birakmk istemem aliciya ayip olmasin ;-)
GÜNAYDIN karbratör diyaframını patlatmış olabilirsin aynı sıkıntı bendede vardı diyafram çıktı 40 tl ye değiştirdim sıkıntı kalmadı
gorkem07
19 Ocak 2013, 15:49
İlginiz icin tesekkurler arkadslar acayip firtina var motoru hava guzel olunca gotureym direk baksinlar 3. Vitestede yapiyr aslinda. Yani motor ile basmak istgm zmn naz yapmkda ole diyim hani motor u ilk calistirirzda kalkarken kararsizdir ya :-) ole
M.balibey
19 Ocak 2013, 20:07
arkadaşlar dünde sormuştum benim motoru satsam kaça gider acaba 2011 kazasız siyah renk 6000 km civarında servis bakımlı lastikler irc takım çanta demiri+ön far demiri var sorunsuz
çelikatlı
19 Ocak 2013, 23:34
balibey 3bine veriyordun enson:)
M.balibey
19 Ocak 2013, 23:54
balibey 3bine veriyordun enson:)
alan çıkmadı bile şimdi piyasa göre koyucam yine cbr 250yi koydum kafama
çelikatlı
20 Ocak 2013, 00:08
senin motorun cbr 250den pek bi farkı yok ben senin yerinde olsam( oldumda zaten:) ) cbr 250 için apachemi 3bine falan kimseye vermezdim. insan sahip olduğu güzelliklerden çabuk sıkılan mahluktur malesef. ben hyoyu alalı 3ay oldu daha ama v strom alsammı diye düşünmeye başladım bikaç gündür.
M.balibey
20 Ocak 2013, 00:16
senin motorun cbr 250den pek bi farkı yok ben senin yerinde olsam( oldumda zaten:) ) cbr 250 için apachemi 3bine falan kimseye vermezdim. insan sahip olduğu güzelliklerden çabuk sıkılan mahluktur malesef. ben hyoyu alalı 3ay oldu daha ama v strom alsammı diye düşünmeye başladım bikaç gündür.
bir tane güvenebileceğim cbf 600 olsa onu alıcam aslında ama hiç içime sinen olmadı uzun yol için bişeyler bakıyorum hyoda düşündüm ama uzunda yorar diye yanaşmadım vstrom güzeldir kullanmıştım fakat cbflerde olduğu gbi onlarında abssiz olanları var absli benim tercihim olurdu ben olsam durum müsaitse hiç düşünmezdim:)
çelikatlı
20 Ocak 2013, 00:30
gaz verme almıcam bunun sonu yok. :)
M.balibey
20 Ocak 2013, 00:43
gaz verme almıcam bunun sonu yok. :)
ben kendime hedef koydum günlük kullanmak için cbf 1000 alıp nirbanaya ulaşmayı planlıyorum:)bir dl 650 iyi gider:)
Tİme_shİft42
20 Ocak 2013, 11:00
Slm arkadaşlar 2012 kasalarında titreşim ne alemde önümde 1 yda 2 ay zaman dilimi var cbf 150 ile kıyaslayıp karar vermem gerekiyor
Artçım yok ayda yılda bir olursa genelde tek başıma süreceğim uzun yola pek çıkmama arada bir Beyşehir yapıp gelirim 140 km gidiş ve geliş geri kalanı çevre yerler siz ne önerirsiniz ?
M.balibey
20 Ocak 2013, 19:48
Slm arkadaşlar 2012 kasalarında titreşim ne alemde önümde 1 yda 2 ay zaman dilimi var cbf 150 ile kıyaslayıp karar vermem gerekiyor
Artçım yok ayda yılda bir olursa genelde tek başıma süreceğim uzun yola pek çıkmama arada bir Beyşehir yapıp gelirim 140 km gidiş ve geliş geri kalanı çevre yerler siz ne önerirsiniz ?
titreşim aynı şekilde var cbf al
çelikatlı
20 Ocak 2013, 20:05
bu topic çok ölü gidiyor bu aralar hayret. yazın biz buralardayken fıldır fıldır akıyodu saifeler:)
M.balibey
20 Ocak 2013, 21:06
bu topic çok ölü gidiyor bu aralar hayret. yazın biz buralardayken fıldır fıldır akıyodu saifeler:)
abi vstromlu biri lazım konuya ondan böyle:queen:
NoVaRiX
20 Ocak 2013, 23:09
hala bu motorda titresim var diyorlar ya, pes!! :)
evet cbf 150'ye gore biraz daha titrek motordur.. fakat cbf 150'den daha gucludur, daha sorunsuzdur, daha yakisiklidir, daha hizlidir ve daha ucuzdur.. :)
frosen
20 Ocak 2013, 23:45
Arkadaşlar 160 lık rtr gelecek mi bu sene Biliyor musunuz?
Arkadaşlar 160 lık rtr gelecek mi bu sene Biliyor musunuz?
gelmez heveslenmeyelim.
frosen
21 Ocak 2013, 00:29
biryerlerde bahsetmişlerdi 2013 ortası diye...
M.balibey
21 Ocak 2013, 00:53
biryerlerde bahsetmişlerdi 2013 ortası diye...
2010dan beri o dedikodular varda gelmez
frosen
21 Ocak 2013, 01:05
:) Evet ya Biliyorum ben de ama TVS nin ürün gamı sadece 2 model olmamalı bir de cup gelecekmiş bu sene... bakalım ne olacak beklicez 160 lığı enceksiyonlu 0 - 100 km hızlanması 14 sn 0 - 60 4,5 sn ve 100 km de 2,08 lt tüketimi var Saolsunlar bu motorlar euro 3 ü desteklemiyor diyerek ayak üzeri bizi yiyorlar...
M.balibey
21 Ocak 2013, 04:55
:) Evet ya Biliyorum ben de ama TVS nin ürün gamı sadece 2 model olmamalı bir de cup gelecekmiş bu sene... bakalım ne olacak beklicez 160 lığı enceksiyonlu 0 - 100 km hızlanması 14 sn 0 - 60 4,5 sn ve 100 km de 2,08 lt tüketimi var Saolsunlar bu motorlar euro 3 ü desteklemiyor diyerek ayak üzeri bizi yiyorlar...
hayatımız üç kağıt olmuş bide şunun dinamoyu aküye xenon bağlandığında şarj edecek şekilde yapsalar artık:)
frosen
22 Ocak 2013, 01:02
walla galiba o iş bize kaldı gene uğraşıcaz bakalım
EneS_Turker
22 Ocak 2013, 01:20
Slm arkadaşlar 2012 kasalarında titreşim ne alemde önümde 1 yda 2 ay zaman dilimi var cbf 150 ile kıyaslayıp karar vermem gerekiyor
Artçım yok ayda yılda bir olursa genelde tek başıma süreceğim uzun yola pek çıkmama arada bir Beyşehir yapıp gelirim 140 km gidiş ve geliş geri kalanı çevre yerler siz ne önerirsiniz ?
Bilader merak ediyosan apacheyi seni konyada bi arkadasa yonlendiriyim git dene bak .. Konyada ilk bizdik bildigim alan bu motoru.. O arkadasta ybr apache gitti geldi ,benm gazimla apache aldi ve gayet mutlu .. Apache uzmez..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
gaz verme almıcam bunun sonu yok. :)
Nihat abi motoru verde bi ara kizi gezdiriyim :D Genclere yardm sevaptir , bosver hem v-stormu , millet sehiricinde yuksek cc den kaciyor sen inadina yukseltion :D ise gidip geliosun bu yeter,emekli olda 3-5seneye o zmn alirsin ,ee yaş ilerledi :P
M.balibey
22 Ocak 2013, 03:14
walla galiba o iş bize kaldı gene uğraşıcaz bakalım
dinamo sargılarını kalınlaştırıp sadece fara giden sargılarda aküye yönlendiirilirse olur ama konjektörüde ona göre bişey ayarlamak şart ama bunu yaptıktan sonra orjinale dönüş olmaz ve muayede xenonu kabul etmiyebilirler boş vakit bulsam uğraşacaktım ama satma gibi bir niyetimde olduğundan üzerine düşmedim
hava yine gidiyor, ne güzeldi hava ya. çocuklar gibi şendim :)
kar yağacak bile diyen var, çakıcam ağzının üstüne yumruğu :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO