Orijinalini görmek için tıklayınız : BMW G310Rlar neden çok düşük kmlerde satılıyor ?
Turkdogdu
04 Eylül 2019, 00:34
Merhabalar,
Motosiklete çocukluk yıllarından sevdalı olan ama yaş ilerlemeden sahip olamayanlardanım. Ehliyetimi aldım ve motosiklet camiasına girmeye çalışıyorum.
Başlangıç için G310R düşünüyorum fakat ilanlara baktığımda bir çok motor 5bin km’den düşük olmasına rağmen elden çıkartılıyor ve neredeyse satılmıyor denecek kadar bekliyor. Bu kanıya nasıl vardın derseniz Haziran ayından beri piyasayı takip ediyorum. Sezon başında 21-22lere satılan makinalar şuan 24-26 bandına çıktı ve satışlar durdu.
Bununla birlikte km’ler oldukça düşük kalıyor. Alıcı gözüyle Harika 2000 km’de 2 yaşında bir makinayı almak ve başlamak güzel ama neden bu kadar düşük km’de sahipleri elden çıkartıyor sizce ?
Onun yerine alternatif bunu al diyecek arkadaşlar olabilir fakat sorumun cevabı olmayacaktır bu noktada zaman harcamazsanız sevinirim.
Selamlar
kurubuzz
04 Eylül 2019, 00:48
Nedeni belli seninde dedigin gibi 21-22 fiyatinda olanlarin bir sure sonra 24-26 gibi fiyatlarin cikmasi her seyin pahallaşmasi bunun en buyuk sebebi artik albenisi kalmadi bu işin paran varsa ne ala bak keyfine yoksa al 125 cc lik hayalini bununla yaşa 👍
matay
04 Eylül 2019, 01:15
Çünkü iki alman mühendisin tek işi bir fabrikada Hintli kovalamakla geçiyor..o yüzden😀
TheNightHawk
04 Eylül 2019, 01:23
Cevabı alternatör sorunları olabilir. Google a bir sorun ;)
Mamba09
04 Eylül 2019, 01:59
Dostum, neden satıldığını net yazıyorum. Başka bir şeye de inanma.
Bunları alanlar genelde godoman, zengin tipler oluyor. Motosiklete başlamak isteyenler eğitmenlerden eğitim aldıktan sonra onların yönlendirmesiyle, GS, K1600gtl gibi motosikletleri sürmeye kesinlikle o an yetisi olmayanlara öğrenme amaçlı motosiklet öneriyorlar. Harley, triumph, Ducati gibi pahalı markaların düşuk cc, kolay kullanım sağlayan makinaları olmadığı için onlar bu tarz makinalar alıyorlar. Adamlar zengin, cbf 150 mi alsınlar? :)
Genelde 5 bin km bile olmadan satarlar. 700 kmde satanlar oluyor. Bir kaçını ara, sor; muhtemelen dediğim tiptir, şaşmaz.
MahmutBiner
04 Eylül 2019, 09:15
Motosiklet yeni bir model 2 3 yıldır satılıyor.
Yol motoru değil.
Şehir içi kullanılabilir naked bir motosiklet.
Ulaşılması zor üst segment ekonomik olarak daha rahat kişilerin aldığı bir model.
Tüm varyantları topladığında bu motosikleti kullananların hepsi yeni motosiklete başlayan veya indirim vs bulup bir şekilde almış kişiler. Dolayısıyla sağlıklı olarak bu motosikleti satın alan bir adamın güzel bir otomobili güzel bir otoparkı vardır ve bu adam yağmurda bile bu motosikleti çıkarmayabilir. Yani size ek olarak o düşük kmlerdeki ilanlarda lastiğine su deymemiş yazısını bile görebilirsiniz.
Bütün motosiklet tanıtım kanallarının aksine motosikleti test etmiş biri olarak söyleyebilirim ki bu motosiklet benim için günlük kullanıma bile gelecek bir motor değil. Özellikle artçıyla hiç rahat ve keyifli olmuyor. Üzerindeki BMW logosu harici para edecek birşey varmı bilmiyorum. Bu motosiklete bu paraları verecek kişilerin bu forma girip bilgi edinme şansları maalesef yok. O yüzden başta alıp sonra buralara girmeye başlayınca ulan ben ne almışım hemen satıp bir mt 25 alayım diye satılığa çıkarıyor olabilirler ;)
ahmetmert58
04 Eylül 2019, 09:30
bildiğim kadarıyla yedek parçası accayip pahalı. ilk defa motor sahibi olacaksanız motoru düşürme ihtimalinizde yüksek olmakla birlikte içinizi acıtabilir. bir müddet önce kuzenim 20 bin tlye bulmuştu. sadece yana düşüp grenaj değişiminden oluşan hasar kaydı 10 bin tl idi ve fotoğraflarını görünce anca inandık. tabi daha sonrasında çocuk vaz geçti şu kadar şeyde 10 bin çıkıyorsa geri kalan parçalar ne kadar pahalıdır diye. seçim tabi sizin fakat benim nacizane fikrim japon markası almanız.
Selçuk Keleş
04 Eylül 2019, 09:42
BMW'den mucize bekleyenlerin hayal kırıklığı yaşamasıdır muhtemelen.
Arkadaşlar motor TVS, BMW falan değil.
Hoş, ben Rotax (daha yenilerde Çinli) motorlu BMW'leri de çok anlamıyorum hani -> yani bu konuda beni çok dikkate almayabilirsiniz... :queen:
TheNightHawk
04 Eylül 2019, 10:49
Yan ayak kırılıyor ve çoğu durduğu yerde sola düşüyor. Stator problemi daha 400 km lere gelmeden başlıyor, benzin pompası, marş motoru, sallanan far problemi yani ne ararsanız var. Durduk yere hiç kimse bu kadar km de motorunu bu fiyata satmaz.45-50 binlik motoru 25 e vermez. Sıkıldı satıyor diyenler safça düşünüyor. Üşenmeyin araştırın zor bir şey değil.
https://gaadiwaadi.com/frustrated-bmw-g310r-g310gs-customers-left-searching-for-answers/
https://www.team-bhp.com/forum/motorbikes/204852-bmw-g310-many-bikes-suffering-reliability-issues-due-alternator-problem.html
https://www.g310rforum.com/forum/337-2017-bmw-g310-r-gs-complaints-issues-problems/
https://www.team-bhp.com/forum/attachments/motorbikes/1829730d1545378194-bmw-g310-many-bikes-suffering-reliability-issues-due-alternator-problem-img20181221wa0009.jpg
https://www.bennetts.co.uk/-/media/john-box/july-2018/g310gs-recall/01_bmw-g310gs-sidestand-recall.ashx?h=493&w=740&la=en&hash=EB07E67491AB21077567AF007EEB75B1016376F1
https://www.bennetts.co.uk/-/media/john-box/july-2018/g310gs-recall/02_bmw-g310gs-sidestand-recall.ashx?h=493&w=740&la=en&hash=2958EECFBA6DA35DC78ACDCD554C109F443A4F54
https://www.cnet.com/roadshow/news/bmw-motorcycles-g310gs-g310r-brake-recall/
Sanıyorum bir fikir vermiştir.
Saygılar.
natila
04 Eylül 2019, 11:20
hocam makinalar hindistandan bajaj kutularıyla geliyorlar hindistanda üretiliyorlar bir Bavyera kalitesinde değil, bajaj kalitesinde ve gereksizce çok pahalı....millet te bunu anladı borusan da milletin bunu anladığını anladı artık getirmiyor satamayacağını bildiği için...
berk_cglr
04 Eylül 2019, 11:22
hocam makinalar hindistandan bajaj kutularıyla geliyorlar hindistanda üretiliyorlar bir Bavyera kalitesinde değil, bajaj kalitesinde ve gereksizce çok pahalı....millet te bunu anladı borusan da milletin bunu anladığını anladı artık getirmiyor satamayacağını bildiği için...
bildiğim kadarıyla bajaj değilde tvs üretimi bmwler
The Dude
04 Eylül 2019, 12:26
kalitesini ya da sorunlarını bilemiyorum.
internette Hindistan satış fiyatı 299.000 rupi olarak görünüyor,
yaklaşık 23500 türk lirası.
Avrupa fiyatı 4750 Euro civarı. (yaklaşık 30.000 tl)
türkiye fiyatı 44.877 tl
bilemiyorum altan.
https://www.mastercontrol.com/images/default-source/gxp-lifeline/2016-bl-the-dude-page-image.jpg?sfvrsn=0
Turkdogdu
04 Eylül 2019, 13:08
Yorumlar için teşekkürler peki bu motor gerçekten çok mu problemlidir kesinlikle yaklaşma mı diyorsunuz ?
MahmutBiner
04 Eylül 2019, 14:14
Yorumlar için teşekkürler peki bu motor gerçekten çok mu problemlidir kesinlikle yaklaşma mı diyorsunuz ?
Yani güzel kardeşim bukadar yorumdan sonra hala bunu soruyorsan :) Bize sadece hayırlı olsun demek düşer.
Sanıyorum tam olarak belirttiğimiz gibi yeni bir kullanıcı ile karşı karşıyayız o yüzden ne yaparsanız yapın mutlu olmanızı dileriz :) Arkadaşlar zaten gerekli yorumları yapmanın ötesinde bazıları motosikletin hasarlı ve kronik problemlerinin resimlerini ve hatta yabancı kaynak linkleri belirtilmiş. Siz yinede sonradan üzülmemek için lütfen okuyun.
Turkdogdu
04 Eylül 2019, 20:26
Yabancı forumları şimdi okudum ve takipteki bütün motorları listeden siliyorum. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim.
TheNightHawk
04 Eylül 2019, 23:33
Bi zahmet kardeşim. Yardımcı olduysak ne mutlu.
newmoto76
05 Eylül 2019, 09:04
BMW touring ve touring enduro sınıfında uzman olup naked motosikletler konusunda pek başarı hikayesi yoktur.. Örn. f800 serilerinide farklı olarak kayış aktarmalı olarak çıkardılar ancak olmadı.. k 1200r vardı tipini çok begendiğim ancak onunda kullanıcıları çok uzun ömürlü kullanmadan satıyorlardı..
BMW nin naked konusunda Japon & Triumph kadar iyi iş çıkardığına henüz şahit olmadım.. Kaldı ki 310r hintli olarak o parayı haketmiyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------
Yan ayak kırılıyor ve çoğu durduğu yerde sola düşüyor. Stator problemi daha 400 km lere gelmeden başlıyor, benzin pompası, marş motoru, sallanan far problemi yani ne ararsanız var. Durduk yere hiç kimse bu kadar km de motorunu bu fiyata satmaz.45-50 binlik motoru 25 e vermez. Sıkıldı satıyor diyenler safça düşünüyor. Üşenmeyin araştırın zor bir şey değil.
https://gaadiwaadi.com/frustrated-bmw-g310r-g310gs-customers-left-searching-for-answers/
https://www.team-bhp.com/forum/motorbikes/204852-bmw-g310-many-bikes-suffering-reliability-issues-due-alternator-problem.html
https://www.g310rforum.com/forum/337-2017-bmw-g310-r-gs-complaints-issues-problems/
https://www.team-bhp.com/forum/attachments/motorbikes/1829730d1545378194-bmw-g310-many-bikes-suffering-reliability-issues-due-alternator-problem-img20181221wa0009.jpg
https://www.bennetts.co.uk/-/media/john-box/july-2018/g310gs-recall/01_bmw-g310gs-sidestand-recall.ashx?h=493&w=740&la=en&hash=EB07E67491AB21077567AF007EEB75B1016376F1
https://www.bennetts.co.uk/-/media/john-box/july-2018/g310gs-recall/02_bmw-g310gs-sidestand-recall.ashx?h=493&w=740&la=en&hash=2958EECFBA6DA35DC78ACDCD554C109F443A4F54
https://www.cnet.com/roadshow/news/bmw-motorcycles-g310gs-g310r-brake-recall/
Sanıyorum bir fikir vermiştir.
Saygılar.
Hindistan üretimi motosikletler güven vermiyor. Sadece TVS nin başarılı motor bloğu ve sorunsuzluğu ayrılıyor. Bence çinliler Hintlilerden şuan daha kaliteli motosiklet üretiyor..
YBRMANİA
05 Eylül 2019, 09:10
insanlar bmw düşük cc motor üretti hoaaydaaaa diye saldırdılar ilk çıktığında.Yıllardır rüstünü ispartlamış bmw kalitesinde olacağını sandı herkes.ŞEhiriçinde bmw ile gezerim hehe diye gülüştüler.Ve sonuç ortada.
sodurlu88
05 Eylül 2019, 09:38
KTM Duke 390 alın o zaman, o da G310R gibi avrupa üretimi değil ama millet sorunsuz kullanıyor.
ero__
05 Eylül 2019, 09:45
BMW touring ve touring enduro sınıfında uzman olup naked motosikletler konusunda pek başarı hikayesi yoktur.. Örn. f800 serilerinide farklı olarak kayış aktarmalı olarak çıkardılar ancak olmadı.. k 1200r vardı tipini çok begendiğim ancak onunda kullanıcıları çok uzun ömürlü kullanmadan satıyorlardı..
BMW nin naked konusunda Japon & Triumph kadar iyi iş çıkardığına henüz şahit olmadım.. Kaldı ki 310r hintli olarak o parayı haketmiyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------
Hindistan üretimi motosikletler güven vermiyor. Sadece TVS nin başarılı motor bloğu ve sorunsuzluğu ayrılıyor. Bence çinliler Hintlilerden şuan daha kaliteli motosiklet üretiyor..
Olmadı derken nesi olmadı? Ben 27.000 km'dir F800ST kullanıyorum. 40.000 km'de bir sargı problemi vardır. Sardırırsanız 250-300 TL'ye halledersiniz. Başka bildiğiniz olmayan, alman mühendislerinin beceremediği ne gibi dertleri var paylaşırsanız sevinirim.
Ayrıca G310 serisi ile alakalı aşağıda vereceğim bağlantı üzerinden recall (geri çağırma) kontrolü yapıp işlemlerini yaptırarak sıkıntısız hayatlarına devam edebilir insanlar. Benim 2008 model motosikletim için 10.000 TL'ye yakın parça ve işçiliği ücretsiz olarak onardı Borusan. Yamaha'da ya da Honda'da bunu yaptırabilir misiniz? Daha garanti için ne taklalar atıyorlarken!
https://www.nhtsa.gov/vehicle/2018/BMW/G310R
hasmet
05 Eylül 2019, 10:34
Olmadı derken nesi olmadı? Ben 27.000 km'dir F800ST kullanıyorum. 40.000 km'de bir sargı problemi vardır. Sardırırsanız 250-300 TL'ye halledersiniz. Başka bildiğiniz olmayan, alman mühendislerinin beceremediği ne gibi dertleri var paylaşırsanız sevinirim.
Ayrıca G310 serisi ile alakalı aşağıda vereceğim bağlantı üzerinden recall (geri çağırma) kontrolü yapıp işlemlerini yaptırarak sıkıntısız hayatlarına devam edebilir insanlar. Benim 2008 model motosikletim için 10.000 TL'ye yakın parça ve işçiliği ücretsiz olarak onardı Borusan. Yamaha'da ya da Honda'da bunu yaptırabilir misiniz? Daha garanti için ne taklalar atıyorlarken!
https://www.nhtsa.gov/vehicle/2018/BMW/G310R
Amerika ulastirma bakanligiyla iliskili bir link vermissiniz. Bu recall'lar sadece Amerika'ya satilan urunleri baglar. Ayni linkte Honda, Yamaha'ya ait recall'lari da gorebilirsiniz.
Boyle bir recall oldugunda evinize mektup gelir. Servise goturur ucretsiz halledersiniz isinizi. Bu konuda BMW'nin Honda ve Toyota'dan farki yoktur. Hepsi problemsiz yapar. Cunku recall'da parayi veren Honda, Toyota, BMW. Parayi kazanan ise servis.
Bir arkadas F800'unu zar zor tamir ettirip, satip, kurtuldugunu soylemisti. Zar zor dedim, cunku tamir fiyati ikinci el satis fiyatini zor kurtarmis...
Sizin daha sansli olmaniz cok guzel. Lakin herkes ayni durumda degil belli ki.
Recall varsa Yamaha da Honda da yapar bence. Garanti ile recall birbiriyle ilişkili ancak tamamen farklı konular...
ero__
05 Eylül 2019, 11:46
Amerika ulastirma bakanligiyla iliskili bir link vermissiniz. Bu recall'lar sadece Amerika'ya satilan urunleri baglar. Ayni linkte Honda, Yamaha'ya ait recall'lari da gorebilirsiniz.
Boyle bir recall oldugunda evinize mektup gelir. Servise goturur ucretsiz halledersiniz isinizi. Bu konuda BMW'nin Honda ve Toyota'dan farki yoktur. Hepsi problemsiz yapar. Cunku recall'da parayi veren Honda, Toyota, BMW. Parayi kazanan ise servis.
Bir arkadas F800'unu zar zor tamir ettirip, satip, kurtuldugunu soylemisti. Zar zor dedim, cunku tamir fiyati ikinci el satis fiyatini zor kurtarmis...
Sizin daha sansli olmaniz cok guzel. Lakin herkes ayni durumda degil belli ki.
O amerika sitesini kaynak gösterip BMW Almanya ile yazıştım. Sonucunda da hakkım olan işlemi yaptırdım. Orada olması burada olmayacağı anlamına gelmez ki?
Forumda bulunan bolca japon vs. garanti çarpışmasını aratıp bulabilirsiniz. Ayrıca KTM'yi hiç açmayayım konu olarak :)
Mamba09
05 Eylül 2019, 13:00
Amerika ulastirma bakanligiyla iliskili bir link vermissiniz. Bu recall'lar sadece Amerika'ya satilan urunleri baglar. Ayni linkte Honda, Yamaha'ya ait recall'lari da gorebilirsiniz.
Boyle bir recall oldugunda evinize mektup gelir. Servise goturur ucretsiz halledersiniz isinizi. Bu konuda BMW'nin Honda ve Toyota'dan farki yoktur. Hepsi problemsiz yapar. Cunku recall'da parayi veren Honda, Toyota, BMW. Parayi kazanan ise servis.
Bir arkadas F800'unu zar zor tamir ettirip, satip, kurtuldugunu soylemisti. Zar zor dedim, cunku tamir fiyati ikinci el satis fiyatini zor kurtarmis...
Sizin daha sansli olmaniz cok guzel. Lakin herkes ayni durumda degil belli ki.
Sevgili hasmet;
Yorumlarını okuyorum ve faydalı buluyorum ama bu yorumunuz için aynı şeyi diyemeyeceğim.
F800s,f800st ve f800gt ‘ye sahip oldum. GT ve S ile yurtdisi seyahatlarinda bulundum. Hepsiyle toplasam 70-80 bin km binmişimdir. Birbirlerinden pek farkları yok zaten.
Kesinlikle f800 serisi gücü ve az tüketimiyle öne çıkan kayışlı olmasıyla yolculuklarda işi bir hayli kolaylaştıran makinalar. Daha ayrintili bilgi isterseniz detaya girebilirim. Ama f800ler sorunsuz makinalar, size denk gelmis olabilir sorunlulari.
TheNightHawk
09 Eylül 2019, 12:38
Peki arkadaşım onu da paylaşalım. En çok görülen problemleri F800ST için söylüyorum.
1. Vites ve şanzıman ile ilgili problemler.
2. Bazı motorlarda piston vurması.
3. Motor boyasının kabarması.
4. Ana aks rulmanı arızaları.
5. Motor stop etme problemleri.
6. Eksozun kaynak yerlerinden kırılması.
7. Fren Problemleri, kazaya sebebiyet verecek kadar sıkıntılı.
İstersen link de vereyim buyur kafadan atmadığımızı anlarsın. Bu arada 10.000 tl lik parça masrafı çıkartan bir motorsikletten bahsettiğini ve savunduğunu da hatırlatayım. Japon kardeşleri recall etmeden yıllardır kullanılıyor.
https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?42715-2007-f800-BRAKE-FAILURES
https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?70931-Rear-wheel-bearing-failure
https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?68499-Devilish-stalling-problem-2007-F800ST
https://advrider.com/f/threads/f800-gs-engine-problems.515715/
https://f800riders.org/forum/showthread.php/10399-list-of-known-problems
ero__
09 Eylül 2019, 13:08
Peki arkadaşım onu da paylaşalım. En çok görülen problemleri F800ST için söylüyorum.
1. Vites ve şanzıman ile ilgili problemler.
2. Bazı motorlarda piston vurması.
3. Motor boyasının kabarması.
4. Ana aks rulmanı arızaları.
5. Motor stop etme problemleri.
6. Eksozun kaynak yerlerinden kırılması.
7. Fren Problemleri, kazaya sebebiyet verecek kadar sıkıntılı.
İstersen link de vereyim buyur kafadan atmadığımızı anlarsın. Bu arada 10.000 tl lik parça masrafı çıkartan bir motorsikletten bahsettiğini ve savunduğunu da hatırlatayım. Japon kardeşleri recall etmeden yıllardır kullanılıyor.
Şu karşındakini tanımadan SENLİ BENLİ konuşma huyumuz yok mu? HASTASIYIM...
1- Motorsiklet değil Motosiklet.
2- 10.000 TL tutmasının sebebi şuanki ülke yönetimi BMW değil. Aslında 1500 birim para civarı.
3- BMW'nin geri çağırması arka tekerlek rulmanı ile alakalı idi. Ancak iyi niyet kapsamında ABS sensörümü ve kayışımı da ücretsiz olarak değiştirdiler.
4- Her şeyi geçtim motosikletimi öyle bir yıkamışlar ki; plastikler falan sıfır ayarına geri dönmüş. Diğer markalarda durum nedir hiç bir fikrim yok.
5- Şanzuman problemini ilk defa duyuyorum.
6- Piston vurması 2006 modellerde var ve geri çağırması mevcuttu o yıllarda.
7- Boya kabarması siyah bloğa geçildiğinde tamamen düzeldi.
8- Stop etme problemi için recall yok, benzin pompası kontrol ünitesi, 100 euro sıfır.
9- Eksoz değil de egzozun kırıldığını ne gördüm ne duydum.
10- Fren problemi duymadım öküz gibi fren var.
hasmet
09 Eylül 2019, 13:57
O amerika sitesini kaynak gösterip BMW Almanya ile yazıştım. Sonucunda da hakkım olan işlemi yaptırdım. Orada olması burada olmayacağı anlamına gelmez ki?
Forumda bulunan bolca japon vs. garanti çarpışmasını aratıp bulabilirsiniz. Ayrıca KTM'yi hiç açmayayım konu olarak :)
Acmayin bence de. Konu o degil cunku. :) Hem misilleme yapmak istiyormussunuz havasi dogar. "insan kendi kullandigi motosikleti savunmak zorundadir" varsayimina sahip oldugunuzu gosterek yazdiklarinizin guvenilirligini azaltir, vs. :wiinkk:
Sevgili hasmet;
Yorumlarını okuyorum ve faydalı buluyorum ama bu yorumunuz için aynı şeyi diyemeyeceğim.
F800s,f800st ve f800gt ‘ye sahip oldum. GT ve S ile yurtdisi seyahatlarinda bulundum. Hepsiyle toplasam 70-80 bin km binmişimdir. Birbirlerinden pek farkları yok zaten.
Kesinlikle f800 serisi gücü ve az tüketimiyle öne çıkan kayışlı olmasıyla yolculuklarda işi bir hayli kolaylaştıran makinalar. Daha ayrintili bilgi isterseniz detaya girebilirim. Ama f800ler sorunsuz makinalar, size denk gelmis olabilir sorunlulari.
Dogrudur. Acikcasi bizzat deneyimim olmadi. Sadece baska bir forumda arkadas laf arasinda soylemisti. Belki de dediginiz gibi onunki istisnadir.
F800 radarimda olmadigi icin hic incelemedim. Ancak almayi dusundugum motosiklet modellerinin uluslararasi forumlarina girip kronik problemler bolumunu inceliyorum illa ki. Seceresi cikiyor ortaya. Genelde de herkese bu tavsiyede bulunuyorum.
ero__
09 Eylül 2019, 14:35
Acmayin bence de. Konu o degil cunku. :) Hem misilleme yapmak istiyormussunuz havasi dogar. "insan kendi kullandigi motosikleti savunmak zorundadir" varsayimina sahip oldugunuzu gosterek yazdiklarinizin guvenilirligini azaltir, vs. :wiinkk:
Amman benim malım da çok bi cici zaten :) Yollarda çivi, çel, çöp ne varsa topluyorum rutin olarak 5000 km sonra arka lastiğime fitiller atmaya başlıyorum. Artık nazar mı denir başka birşey mi bilemem :)
Evet bindiğim aleti savunuyorum ama somut kanıtlarla... Bildiğime bildiğimi söylerim. Hatta yazmadıysam söyleyeyim, yaklaşık 40.000 km'de bir 250 TL sardırma, 30 TL conta kestirme parası olmak üzere 280 TL sargıya sıkışır durur... Onu da yeni modellerde sargının etrafında dönen mıknatısın içine daha fazla delik açıp daha fazla yağın gelmesini sağlamış ve sargı yanma problemine son vermiş BMW (Rotax).
TheNightHawk
14 Eylül 2019, 09:31
Bir kişiyi senli benli konuşma diye uyarmadan önce insan kendi uslubuna bakmalı. Linkleri okumadığınız ortada. Duymadıysanız duyurmuş oldum. 3 adet BMW aracım var, borusan fiyatlarından da haberim var ama neticede bu miktar verilmişse olay bitmiştir. Ben bir fara 15000 tl hasar yazıldığını da faturasıyla gösterebilirim. Bana BMW yi öğretmeyin. Size kazasız sürüşler. Umarım freniniz hep hayvan gibi tutar !
Saygılarımla.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO