aderinkaya
05 Ağustos 2019, 21:36
Merhabalar,
Malum forumda duymayan kalmamıştır başarabilirsem ilk motosikletimi alacağım :mrgreen: Normalde CF Moto 150NK ya karar kılmıştım fakat sonradan karşıma çıkan minik boyutları ve hafifliği ile beni cezbeden bu iki motosiklet aklımı çeldi. Özellikle 3-4 yaşlarında km yapmış bir 150NK almaktansa acaba sıfır ayarında bir tnt 125 yada rn180 almak daha mı mantıklı olur diye düşündüm.
TNT 125 motor olarak enjeksiyonlu 4 subaplı delphi ateşlemeye sahip yağ ve hava soğutmalı olarak önde. Fakat boş ağırlığının rn180 den fazla olması ve jant çapının 12" olması dezavantaj gibi geliyor bana.
RN 180 ise karbüratörlü yalnızca hava soğutmalı hacim nedeniyle az biraz daha güçlü(kesicisi yok) 14" jant ve arkada 140 tabanlı lastiğe sahip, çok daha hafif. Ayrıca RN180 in kadranı daha detaylı(+vites göstergesi)
Söz konusu araba olsa yıl olmuş 2019 karbüratör mü kaldı der tnt yi seçer geçerdim. Fakat motosiklet için farklı olduğunu söyleyenler var nedenini anlamış değilim. Yeni başlayan biriyim hata affeden bir yapısı olsun kullanımı kolay olsun diye düşünüyorum rn180 hafif ve büyük lastiklere sahip kadranda vites göstergesi mevcut.
TNT 125 ise daha küçük fakat bir nebze olsun daha ağır ama daha teknolojik bir motora sahip eminim çok az yakacaktır. TNT180 için gidona giden kabloların geçtiği yerlerin çok saçma olduğu ve bir kaç bin km sonra sürtmeden parçalanacağı söyleniyor şaside kaynak yerleri çok kötü deniliyor.
İşte yine ben ve yine kararsızlıklar dolu bir konu :D
Malum forumda duymayan kalmamıştır başarabilirsem ilk motosikletimi alacağım :mrgreen: Normalde CF Moto 150NK ya karar kılmıştım fakat sonradan karşıma çıkan minik boyutları ve hafifliği ile beni cezbeden bu iki motosiklet aklımı çeldi. Özellikle 3-4 yaşlarında km yapmış bir 150NK almaktansa acaba sıfır ayarında bir tnt 125 yada rn180 almak daha mı mantıklı olur diye düşündüm.
TNT 125 motor olarak enjeksiyonlu 4 subaplı delphi ateşlemeye sahip yağ ve hava soğutmalı olarak önde. Fakat boş ağırlığının rn180 den fazla olması ve jant çapının 12" olması dezavantaj gibi geliyor bana.
RN 180 ise karbüratörlü yalnızca hava soğutmalı hacim nedeniyle az biraz daha güçlü(kesicisi yok) 14" jant ve arkada 140 tabanlı lastiğe sahip, çok daha hafif. Ayrıca RN180 in kadranı daha detaylı(+vites göstergesi)
Söz konusu araba olsa yıl olmuş 2019 karbüratör mü kaldı der tnt yi seçer geçerdim. Fakat motosiklet için farklı olduğunu söyleyenler var nedenini anlamış değilim. Yeni başlayan biriyim hata affeden bir yapısı olsun kullanımı kolay olsun diye düşünüyorum rn180 hafif ve büyük lastiklere sahip kadranda vites göstergesi mevcut.
TNT 125 ise daha küçük fakat bir nebze olsun daha ağır ama daha teknolojik bir motora sahip eminim çok az yakacaktır. TNT180 için gidona giden kabloların geçtiği yerlerin çok saçma olduğu ve bir kaç bin km sonra sürtmeden parçalanacağı söyleniyor şaside kaynak yerleri çok kötü deniliyor.
İşte yine ben ve yine kararsızlıklar dolu bir konu :D