ersinkahrama
02 Temmuz 2019, 16:29
Merhaba arkadaşlar forumda araştırdım ancak kafamda ki soruya uygun bi konu bulamadım genelde enduro yada çin malı crossların süpermoto konularını bulabildim o yüzden konu açma gereği duydum gereksizse affola.
Şimdi ben 2008-2011 yılları arasında yuanın cross modeli ile bu hayata giriş yaptım o zamanlardan mıdır bilmiyorum bende ayrı bir yeri vardır cross'un, çin malıda olsa inanılmaz zevkli aletler. Daha sonrasında izci 250, cbr 150-250, felan derken bu zamanlara geldik uzun zamandır da gsx-r 600 sahibiyim çokta seviyorum motorumu ancak içinde ki o çocuğu bi türlü susturamıyorum. tamam top speed olsun viraj olsun çok güzel seviyorum ancak genel itibari ile şehir içinde daha çok kullanıyorum ve ihtiyaca yönelik kullanım şeklim biraz süpermotoya kaçıyor. Gaz kolu
ile oynamayı çok fazla seviyorum trafik içinde ancak ss bir makine ne kadar güçlü ve hırçın olsa da ergonomi açısından haraket kabiliyetimi sınırlıyor.
biliyorum uzattım ama ben 2 zamanlı bir cross almak istiyorum hem bulunduğum bölgedeki pistler ve arazi koşullarının elverişli olması sebebi ile 2t tercihim ayrıca mekanik ile uğraşmayı seviyorum bakım ve onarımı fazla zor olmadığı için piston rektefe (sanayide bol miktarda tanıdığım işletme var) işlemlerini kendim yapmak istiyorum.
şimdi bu güzellikleri yaşarken süpermoto konusuna da girmek istiyorum yani anladığım kadarı ile saf kan sm'ler özel olarak üretiliyor ancak ülkemiz şartlarında almak biraz zor, genel olarak drz 400 öneriyorlar sm'ye en uyumlu model olarak ancak dediğim gibi ben 2t istiyorum ve alabiliceğim 2t modelleri sırası ile; gas gas ec250, ktm exc 250, yz 250 ama yz ye plaka çıkaramadığımız için onu elemek istiyorum gasgas ve ktm de dediğim modelleri gerekli parçaları aldıktan sonra ve ayarları yaptıktan sonra istikrarlı bir sm'ye çevirebilirmiyim verim li olur mu (ayrıca belirtmek isterim ki 2 zamanlı motorların bütün eksilerini biliyorum ve araştırıyorum ancak bana göre artıları daha ağır basıyor.)
sabırla okuyan herkese teşekkürederim tekeriniz düz bassın.
Şimdi ben 2008-2011 yılları arasında yuanın cross modeli ile bu hayata giriş yaptım o zamanlardan mıdır bilmiyorum bende ayrı bir yeri vardır cross'un, çin malıda olsa inanılmaz zevkli aletler. Daha sonrasında izci 250, cbr 150-250, felan derken bu zamanlara geldik uzun zamandır da gsx-r 600 sahibiyim çokta seviyorum motorumu ancak içinde ki o çocuğu bi türlü susturamıyorum. tamam top speed olsun viraj olsun çok güzel seviyorum ancak genel itibari ile şehir içinde daha çok kullanıyorum ve ihtiyaca yönelik kullanım şeklim biraz süpermotoya kaçıyor. Gaz kolu
ile oynamayı çok fazla seviyorum trafik içinde ancak ss bir makine ne kadar güçlü ve hırçın olsa da ergonomi açısından haraket kabiliyetimi sınırlıyor.
biliyorum uzattım ama ben 2 zamanlı bir cross almak istiyorum hem bulunduğum bölgedeki pistler ve arazi koşullarının elverişli olması sebebi ile 2t tercihim ayrıca mekanik ile uğraşmayı seviyorum bakım ve onarımı fazla zor olmadığı için piston rektefe (sanayide bol miktarda tanıdığım işletme var) işlemlerini kendim yapmak istiyorum.
şimdi bu güzellikleri yaşarken süpermoto konusuna da girmek istiyorum yani anladığım kadarı ile saf kan sm'ler özel olarak üretiliyor ancak ülkemiz şartlarında almak biraz zor, genel olarak drz 400 öneriyorlar sm'ye en uyumlu model olarak ancak dediğim gibi ben 2t istiyorum ve alabiliceğim 2t modelleri sırası ile; gas gas ec250, ktm exc 250, yz 250 ama yz ye plaka çıkaramadığımız için onu elemek istiyorum gasgas ve ktm de dediğim modelleri gerekli parçaları aldıktan sonra ve ayarları yaptıktan sonra istikrarlı bir sm'ye çevirebilirmiyim verim li olur mu (ayrıca belirtmek isterim ki 2 zamanlı motorların bütün eksilerini biliyorum ve araştırıyorum ancak bana göre artıları daha ağır basıyor.)
sabırla okuyan herkese teşekkürederim tekeriniz düz bassın.