Motora
21 Mayıs 2019, 08:59
Merhaba, 2 ay önce almış olğum rks titanium 220 den Bi türlü randıman alamıyorum. Motor zaten başlı başına sorunlu geldi bana. Motoru sıfır aldım nakit 7800 TL verdim. Motorda ki sıkıntıları ve giderilen arızaları ve hala devam etmekte olan sorunları yazacağım biraz uzun olacak kusura bakmayın.
1-) motorun egzoz koruması ve artçının tutacamaçları çizik ve boyası kalkıktı, artçının ayak bastığı yerdeki ayaklık orjinalin farklı başka Marka takılmış.
2-)motorun arka teker yamuktu
3-)sürekli stop ediyor, ısıtma ciklesi çalışmıyor, cikle çekik olsada durum değişmiyor, motoru çalıştırınca elle sabit Bi şekilde 3 dk gaz vermeden motor yerinden dahi hareket olmuyor, yolda giderken stop ediyor, ışıklarda dururken stop ediyor.
4-) motoru 1.ci vitese takınca debriyaj basılı olduğu halde direk hareket edip stop ediyor.
5-) 8000 bin devire gelince motor tetiklemeye başlıyor (kesici değil) gaz kesiliyor boğuluyor ve 3 saniye sonra hiç bişi olmamış gibi devam ediyor. (2-3-4-5 viteslerde denendi durum aynı)
Bu yazmış olduğum sorunlar ilk 50 km de fark edildi, acemiyim ve ilk motorum, sıkıntı olmasın diye sıfır motor alayım dedim sıkıntının alasını yaşıyorum. Normalde rks titanic 150s alacaktım, bayi bu daha güzel bunu al dedi. Şimdi madem böyle sorun var neden aldın derseniz, hem acemiyim ve bu parçaları değiştiririz demişlerdi. Tabi hepsi yalanmış.
Adamlar çizik ve boyası kalkmış parçaları söküp boyatıp takacağız dediler, ana servis ile irtibata geçtim elimizde yok boyanacak falan dediler şikayet edeceğim deyince parçalar sıfır ile değişti. 1 ay uğraştım ama.
500 bakımında debriyaj balataları sipariş edildi ve değişti.
1 hafta sonra karbiratör değişti.
Motor şuanda 700 km de.
Şimdi vitesi 1 e takınca hareket edip stop etme olayı bitti.
Karbiratör üstünden sökülünden bayağı Bi küçük gönderilmiş servis parçayı taktı Bi sorun olmaz dediler. Motorun 8000 bin devire gelince tekleme si azaldı.
Şuanda motorun ciklesi gene Bi işe yaramıyor motor sürekli stop ediyor.
Motor ısındıkça siboplardan çok ses geliyor,
Motor gaz kesince torpil patlatmış gibi kendi kendine egzoz patlatıyor. Servis 7000 km olsun ozaman bakacağız sibop ayarlarına dedi gönderdi.
Motoru her çalıştırışta başında bekleyip elle gaz vermem gerekiyor 3 dk falan çalıştırınca biraz toparlıyorum gibi fakat gene stop ediyor, giderken ve ışıklarda beklerken bile durum devam ediyor. Rolante falan artırdılar gene aynı. Ne tavsiye edersiniz?
Adamlar sibop ayarını yapmamakta ısrarcı illa 7000 km de bakıcaz deyip başlarından savıyorlar.
Teşekkürler.
1-) motorun egzoz koruması ve artçının tutacamaçları çizik ve boyası kalkıktı, artçının ayak bastığı yerdeki ayaklık orjinalin farklı başka Marka takılmış.
2-)motorun arka teker yamuktu
3-)sürekli stop ediyor, ısıtma ciklesi çalışmıyor, cikle çekik olsada durum değişmiyor, motoru çalıştırınca elle sabit Bi şekilde 3 dk gaz vermeden motor yerinden dahi hareket olmuyor, yolda giderken stop ediyor, ışıklarda dururken stop ediyor.
4-) motoru 1.ci vitese takınca debriyaj basılı olduğu halde direk hareket edip stop ediyor.
5-) 8000 bin devire gelince motor tetiklemeye başlıyor (kesici değil) gaz kesiliyor boğuluyor ve 3 saniye sonra hiç bişi olmamış gibi devam ediyor. (2-3-4-5 viteslerde denendi durum aynı)
Bu yazmış olduğum sorunlar ilk 50 km de fark edildi, acemiyim ve ilk motorum, sıkıntı olmasın diye sıfır motor alayım dedim sıkıntının alasını yaşıyorum. Normalde rks titanic 150s alacaktım, bayi bu daha güzel bunu al dedi. Şimdi madem böyle sorun var neden aldın derseniz, hem acemiyim ve bu parçaları değiştiririz demişlerdi. Tabi hepsi yalanmış.
Adamlar çizik ve boyası kalkmış parçaları söküp boyatıp takacağız dediler, ana servis ile irtibata geçtim elimizde yok boyanacak falan dediler şikayet edeceğim deyince parçalar sıfır ile değişti. 1 ay uğraştım ama.
500 bakımında debriyaj balataları sipariş edildi ve değişti.
1 hafta sonra karbiratör değişti.
Motor şuanda 700 km de.
Şimdi vitesi 1 e takınca hareket edip stop etme olayı bitti.
Karbiratör üstünden sökülünden bayağı Bi küçük gönderilmiş servis parçayı taktı Bi sorun olmaz dediler. Motorun 8000 bin devire gelince tekleme si azaldı.
Şuanda motorun ciklesi gene Bi işe yaramıyor motor sürekli stop ediyor.
Motor ısındıkça siboplardan çok ses geliyor,
Motor gaz kesince torpil patlatmış gibi kendi kendine egzoz patlatıyor. Servis 7000 km olsun ozaman bakacağız sibop ayarlarına dedi gönderdi.
Motoru her çalıştırışta başında bekleyip elle gaz vermem gerekiyor 3 dk falan çalıştırınca biraz toparlıyorum gibi fakat gene stop ediyor, giderken ve ışıklarda beklerken bile durum devam ediyor. Rolante falan artırdılar gene aynı. Ne tavsiye edersiniz?
Adamlar sibop ayarını yapmamakta ısrarcı illa 7000 km de bakıcaz deyip başlarından savıyorlar.
Teşekkürler.