Orijinalini görmek için tıklayınız : 2019 Mondial Nevada 250 - V Twin Cruiser
korayuzuner1
11 Kasım 2018, 17:17
https://www.youtube.com/watch?v=fDFF6_BXSII
yusufkalaz
11 Kasım 2018, 18:20
İzlemeden söylim güzel duruyor.
logaritma
11 Kasım 2018, 19:27
izledim söyliyim...
videonun en başında o öndeki devasal radyatör koruması nı görünce şahane nihayet çinliler şu yıllardır bisan roadster, borelli , lifan lf250 bucanner v.b gibi yüzlerce motorda kullandıkları klasik v motora el atmışlar sıvı soğutmalı yapmışlar geliştirmişler dedim ki hava soğutmalı çıktı o radyatör korumada orda tamamen bir görsel boş bir aksesuarmış ne anlamı varsa.. radyatör yok koruması var :)
bu hani şuna benziyor eskiden çinden gelen bazı scooterların amortisörlerinin üstünde stickerla abs yazardı bazılarıda ciddi abs li sanırdı .. :)
Bildiğin biraz daha yakışıklı ve elden geçirilmiş bir bisan roadstar olmuş bana göre.
Tahminim bucanner ile aynı verilere sahipse %95 öyledir aynı motor var çünkü 13 kw falan motorun bir gücü olması lazım yani 17-18 beygir falandır.. Elin hintlisi korelisi japonu bile 250-300cc den artık 30-40 beygirler çıkartırken bence tam bir hayal kırıklığı..
ümitler başka cruisera kaldı..
bana göre hala küçük hacimde daystar ve gv250 nin üstüne ötesi yok..
Birde şu mantığıda katılmıyorum düşük hacimde her tür motor için diyorum işte enduro yada cruiser bunlar sürat motoru değil diyoruz tabiki değil ama senin sürdüğün enduro yada cruiser da 700cc-900cc lik bir makine değilki öyle sürate gerek yok deyip 50-60 beygirlik motorla gezesin.. sürdüğün 250-300c.c arası ise alabildiğin en son damlasına kadar bütün güçden faydalanıcaksın ..
o 700c.c lik-900cc lik makinadaki verimsizlik o enerji fazlasını kullanmama gibi bir lüksün her zaman büyük hacimde var ama küçük hacimde yok..
900c.c lik racing yada s.s nederseniz artık ismine makinadan adam 120 beygirde çıkarıyor 140 beygirde çıkartıyor fakat gene aynı marka 900c.c lik bir cruiser modelinden 50-60 beygirde çıkartıyor çünkü o lüksü var, o payı var 250-300c.c klassmanında o lüks ve pay yok ona yerde yok alabiliceğin beygiri torku maksimumda son damlasına kadar alman lazım...
bu arada hep derim çinliler içinde en sorunsuz verimli motor bu v motordur zaten temeli özü virago ama keşke birazda geliştirseler.. aynı motorun bisan roadstarı ile bir abimiz 60 bin km yol yaptı motor bir gün arıza vermedi büyük bir sorun çıkartmadı iyi bir motor yapısal olarak ama aşırı güçsüz..
allegromod
11 Kasım 2018, 19:41
bu motorun su soğutmaya ihtiyacı yok ki neene koysun ki adamlar . bu xv250 serisinde viragodan fazla uzaklaşmamış olanları seviyor idim. jantından dolayı keeway ss250 en sevdiğim idi fakat bu gerçekten güzel olmuş
korayuzuner1
11 Kasım 2018, 20:51
Çelik fren hortumu koymuşlar 250cc cruiser motosiklete :) fiyatı 20 bin olur.
logaritma
11 Kasım 2018, 21:19
Burda olay su soğutmaya ihtiyacı olup olmaması değilki.. hava soğutması olmasının benim içinde hiç bir önemi yok.
piyasadaki rakipleri açısından bence önemli. çünkü şu haliyle çıkarsa piyasadaki rakiplerinin çok gerisinde kalır.
benim için su soğutmalı olmasının tek iyi yanı şu olurdu 20 yıldır üretilen şu motorun motor derken engine üstünde arge yapıldığı çalışılıp geliştirildiği olurdu.. bu haliyle karbüratör gidip enjeksiyon gelmesi dışında pek bir yenilik göremedim 20 yıllık aynı motor..
şöyle diyim eğer bucanner ile aynı motor varsa 17-18 beygir lik bir gücü var demekdir..
gv250 ve daelimde daystarda 25-26 beygir.. burdan ikisi bir adım önde..
ikisinin de oturmuş bir ikinci eli , müşteri kitlesi var kendini kanıtlamış makinalar .. burdanda bir adım önde..
birinde sıvı soğutma birinde yağ soğutma var .. burdanda bir adım önde
daysatarların 2018 de gelenleri ve artık yeni gelicek olanları abs li..
Gv 250 ninde bir heybeti var duruşu var hiç öyle 250 lik makina gibi durmuyor .. motoru bilmeyen anlamayan 600 lük makina flan sanır onunda ordan bir artısı var..
Ama tabi yolu açık olsun inşallah çok satar..
bursalıali
11 Kasım 2018, 21:41
Logaritma tanıtımını yapan spiker 18 hp olduğunu söyledi.
mece14
11 Kasım 2018, 22:16
Güç yok güç. Gerçi güç olsa çok yakar bu Çinli motorlar.
fedos
12 Kasım 2018, 10:04
yine de herşeye rağmen pazarda boşluğu olan 250 cc cruiser için iyi bir alternatif olacak. Eksiklerine rağmen de alıcısı olacaktır. bence iki eksiği su soğutma olmaması ve beygir gücü .
onun dışında güzel görünümlü hoş bi motor.
allegromod
12 Kasım 2018, 11:20
v motor olması var diğer motorlar yukarıya bakan v şeklinde değil çapraz olduğu için cruiser havası vermiyor bu v motor kendini kanıtlamış görüntü de hoş suya da ihtiyacı yok ha şehir içinde yazları olsa fena olmazdı tabi tercih meselesi
Cruiser motorların düşük güç vermeleri lüksten değil motor yapısından kaynaklanır. Siz 3 bin devirde maksimum torkunu veren bir motordan anormal güçler alamazsınız çünkü o motor zaten yüksek devirlere çıkamaz (çok özel bir motor değilse). Güç almak için yüksek devire ihtiyacınız vardır çünkü tork dediğimiz şey %90 motor hacmine bağlıdır. Motordaki çekiş hissini veren şey de torktur. Bu motor da 250 cc olduğuna göre torku da diğer 250'likler kadar olacaktır. Bahsi geçen Hyosung GV250'nin motoru ise karakter olarak zaten cruiser motoru değildir ve emsal olamaz. 10 bin devir çeviren cruiser motoru nerede görülmüş ? Keza Daystar için de aynısı geçerli. 250 cc cruiser kullanıp 160 km hızla 10 bin devirle gitmek hoşunuza gider mi ? Şahsen benim gitmez. En fazla 120 - 130 yapsın yetecektir.
Arkadaşların tüm olumsuz tablo çizme çabalarına rağmen bence gayet güzel bir alternatif olmuştur. Güçmüş, bilmem neymiş hepsi hikaye. Tek eksiğini sissy bar olarak görüyorum. Fiyatını uçurmazlarsa güzel olur.
mece14
12 Kasım 2018, 12:02
Güç denilince aklınıza bir tek hp gelmesin.
logaritma
12 Kasım 2018, 13:52
800c.c den v motor olup 80-90 beygir çıkartan var 800cc v motor olup 40-50 beygir çıkartanda var.. adam aynı motoru touring yada naked versiyonuna koydumu basıyor beygiri aynı motoru cruiser versiyonuna koydumu basıyor torku doğal olarak .. motorun yapısıyla güçsüz olmasıyla falan hiç bir ilgisi yok..
keza v motor gv250 26 beygir güç üretiyor bu motor 18 beygir alın size kanıt.. 8 beygir deyip geçmeyin düşük hacimde 8 beygir çok önemli bir prformans ve güç farkıdır.. arada uçurum fark var.. 250cc lik v motordan 30 beygir çıkartanda var o ayrı mesela .. ben reel rakibinden bahsettim cruiser segmentinde gv250 den..
kötüleme çabasına gelince niye çabalayalım elimize ne geçicek çabalayınca.. :) .. gerçekleri verilerle analiz edip söylemek ne zamandan beri kötüleme çabası oluyor.. benim dediğim her şey verilerle sabittir ..
satarmı satar nasıl satar mondial olduğu için satar gidip senet kredi kartı taksit vade12 ay 24 ay kampanyalar yapıldığı için tabiki satar.. cebinde peşin parası olan adam alırmı asıl soru orda .. daystar yada gv250 varken ben ondan şüpheliyim... kaldıki daystarların yenileri abs li üstelik ..
allegromod
12 Kasım 2018, 14:38
hyosung un o motor bloguyla gözumde çok şansı yok selesi hoşuma gidiyor sadece
buteo
12 Kasım 2018, 14:48
Bence tasarım kesinlikle mükemmel olmuş , fiyat konusunda çok abartmazsa mondial , güzel satabilir ama içimden bir ses satılmayacak buccaneer gibi olacak sonu diyor , fiyatı uygun olursa almayı kesinlikle düşünürüm
logaritma
12 Kasım 2018, 15:09
hyosung un o motor bloguyla gözumde çok şansı yok selesi hoşuma gidiyor sadece
gv250 nin motor bloğu suzuki ile beraber geliştirdikleri bir blok. silindir başına 4 valf lik gayet güzel bir motor.... motoru on numaradır yapısal olarak.. karbüratörlü versiyonunda 87 bin km yapan bir dayıyla tanışmışdım..
gv nin tek sorunu hep çevresel elemanlardan oldu buji piposu , oksijen sensörü falan.. gerçi onlarda hallediliyor. yoksa motoru on numara kalitelidir..
Bende tasarımı sevmem hantal duruyor... heybetli iri kıyım motordan anlamayan biri 250cc diyemez asla ama tasarım yok biraz daha estetik yapabilirlermiş..
Mesela bu nevadanın tasarımı çok güzel .. kymco venox tasarım efsane al portre gibi salonun ortasına koy biblo niyetine izle..
alp010
12 Kasım 2018, 17:10
buccaneerla tamamen aynı motor bloğu var. buccaneer 120 de sallanmaya 130 'u da yokuş aşağı görebilen bir motor. Bu nevada ondan ağır olacak muhtemelen cruiser bir motorla 120 stabil bile gidilemeyecek demek oluyor bu 100 110 arası da uzun yolda tehlike arz ediyor sollamaya girememe vs. dertleri. Yani ölü doğan bir yatırım daha. Şehir içinden çıkmayacak adam için güzeldir o ayrı konu.
HAZZILHAR
12 Kasım 2018, 17:44
hyosung un o motor bloguyla gözumde çok şansı yok selesi hoşuma gidiyor sadece
Bende tasarımı sevmem hantal duruyor... heybetli iri kıyım motordan anlamayan biri 250cc diyemez asla ama tasarım yok biraz daha estetik yapabilirlermiş..
Mesela bu nevadanın tasarımı çok güzel .. kymco venox tasarım efsane al portre gibi salonun ortasına koy biblo niyetine izle..
GV250'nin kasa yenilendi. Artık tasarımı daha estetik ve sportif. Ön ve arkada standart Bosch ABS sistemi var. Ama o soba borusu egzozdan bir türlü vazgeçemediler. Türkiye'ye gelir mi bilemem ama Kore sitesinde fotoğraflarını ve google translate çevirisiyle özelliklerini görebilirsiniz:
http://www.krmotors.com/product/?pCode=10000042
logaritma
12 Kasım 2018, 18:14
motor dış görüntü şahane olmuşda bu saatten sonra zor türkiyeye gelmez tahminim.. zaten hysoungun bir distirübütör sorunu var türkiyede şu anda bile hyo yu kim getiriyor ben bilmiyorum en son kanuniydi ama galiba oda bırakdı...
bu motordan gv250 sahibi yada hastası şöyle faydalanır kendi gv250sini direk buna çevirebilir görüntü olarak.. dış kaplamalarını alıp çevirebilir.. çünkü teknik verilerine bakdım eski hyo larla birebir aynı motorda bir değişiklik yapılmamış şanzımanda aynı gene 5 ileri zaten ilk şanzımana bakdım 6 yapmışlarmıdır diye yakıt ekonomisi açısından.. oda aynı eskisi gibi 5 vites.
tek sanırım yenilik dış kaplama ve abs olmuş ama buda büyük bir yenilik. abs yi geçdim o çok zor oda olurda çok pahalıya patlar.. fakat dış kaplamasını aslında ucuza satsalar çevrilir o zamanda şahane bir motor olur tasarım olarak. tabii bunuda kimse yapmaz herhalde tahminim astarı yüzünü gene geçer.
Hamza Toruk
12 Kasım 2018, 20:27
Her zamanki gibi çinli mantığı dış görünüş güzel ..... Bakalım kaç kişinin daha canı yanacak :king:
buteo
12 Kasım 2018, 21:06
GV250'nin kasa yenilendi. Artık tasarımı daha estetik ve sportif. Ön ve arkada standart Bosch ABS sistemi var. Ama o soba borusu egzozdan bir türlü vazgeçemediler. Türkiye'ye gelir mi bilemem ama Kore sitesinde fotoğraflarını ve google translate çevirisiyle özelliklerini görebilirsiniz:
http://www.krmotors.com/product/?pCode=10000042
Birkaç yıl önce konsept bir tasarım tanıtmışlardı gv300 diye sanırım bu o , Türkiye ye gelecek mi bu yeni kasa ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------
motor dış görüntü şahane olmuşda bu saatten sonra zor türkiyeye gelmez tahminim.. zaten hysoungun bir distirübütör sorunu var türkiyede şu anda bile hyo yu kim getiriyor ben bilmiyorum en son kanuniydi ama galiba oda bırakdı...
bu motordan gv250 sahibi yada hastası şöyle faydalanır kendi gv250sini direk buna çevirebilir görüntü olarak.. dış kaplamalarını alıp çevirebilir.. çünkü teknik verilerine bakdım eski hyo larla birebir aynı motorda bir değişiklik yapılmamış şanzımanda aynı gene 5 ileri zaten ilk şanzımana bakdım 6 yapmışlarmıdır diye yakıt ekonomisi açısından.. oda aynı eskisi gibi 5 vites.
tek sanırım yenilik dış kaplama ve abs olmuş ama buda büyük bir yenilik. abs yi geçdim o çok zor oda olurda çok pahalıya patlar.. fakat dış kaplamasını aslında ucuza satsalar çevrilir o zamanda şahane bir motor olur tasarım olarak. tabii bunuda kimse yapmaz herhalde tahminim astarı yüzünü gene geçer.
Hyosung un durumu sadece Türkiye içinde değil genel olarak pek iyi değil sanırım topu dikmiş bile olabilir :D zaten güzel, güçlü ve malzemesi kaliteli bir motor olmasına rağmen sürekli irili ufaklı problemler çıkaran bir motor sanırım gv250, yorumlara ve şikayetlere göre konuşuyorum ayrıca bu mondial nevadanın tasarımı çok daha güzel duruyor tabii ki hyosung kadar kaliteli olmasını beklemiyorum ama bu virago kopyası çinli motosikletlerin motorları genelde pek problemli olmuyor umarım yakında piyasada görebiliriz bu modeli
AzÇok
12 Kasım 2018, 21:35
Konu Çin'li 250 lik Cruiser olunca Lifan'dan bahsetmeden olmaz. Türkiye'de bu alanda test edilmiş onaylanmış bir marka olan Lifan yeni model Lifan V16 LF250D modelini neden getirmiyor acaba? Güzel de yapmışlar. Getirirlerse alımıyım? Yok almam. Biz alıcı değiliz. Bakıcıyız :)
http://www.lifanmotos.net/skin/default/images/LF250-D-01.png
kdiner
12 Kasım 2018, 22:19
En az 25hp olmadıktan sonra alınmaz benim de hoşuma gitti ama yeterli güç olmadıktan sonra ne anladım ben bu işten
logaritma
12 Kasım 2018, 22:35
küçük hacimde markalar universal motor üretir yani bir v motor yapmışsa gider onu racing ss modelinede koyar cruiser modelinede koyar naked modelinede koyar yada tek silindir yapışsa .. burda normal bir cruiser mantığı beklemek hata olur çünkü öyle bir lüksleri yok markaların küçük hacimde.
o yüzden küçük hacimden maksimum verim minumum yakıt tüketimi almak gerekir.. yıl olmuş 2018 artık 250c.c lik bir motor üretiyorsan bunu minumum 25 beygir ile zaten maksimumda 250c.c den alınabilicek beygir 31-32 beygirdir hadi biz düz diyelim 30 beygir olmalı.. yani 25-30 beygir arası olmalı artık 250c.c lik bir motor..
benim arkadaşımda versy 300 var .. gayet güzel seri 160-165 km hızlara çıkıyor inanılmaz az yakıyor.. öyle deli performans aramıyorsanki zaten enduroda gerek yok... motor sana büyük hacimi aratmıyor her tür ihtiyacına cevap veriyor .. büyük hacime ihtiyaç duymazsın..
küçük hacim motorlar yapılıcaksa artık bu tip verimli performanslı az yakan güzel giden motorlar yapılması lazım..
buteo
12 Kasım 2018, 23:28
Konu Çin'li 250 lik Cruiser olunca Lifan'dan bahsetmeden olmaz. Türkiye'de bu alanda test edilmiş onaylanmış bir marka olan Lifan yeni model Lifan V16 LF250D modelini neden getirmiyor acaba? Güzel de yapmışlar. Getirirlerse alımıyım? Yok almam. Biz alıcı değiliz. Bakıcıyız :)
http://www.lifanmotos.net/skin/default/images/LF250-D-01.png
Lifan çinliler arasındaki muhtemelen en iyi markadır, Türkiyede bilinmemesine şaşıyorum zira bütün dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri , bu yeni tasarım da gayet güzel ama mondial nevada daha hoj :D Lifan Türkiyenin derhal aklını başına devşirmesi gerekiyor lifan gibi bi markayla rekor satışlar yapabilecekken internet sitelerini bile güncellemiyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
küçük hacimde markalar universal motor üretir yani bir v motor yapmışsa gider onu racing ss modelinede koyar cruiser modelinede koyar naked modelinede koyar yada tek silindir yapışsa .. burda normal bir cruiser mantığı beklemek hata olur çünkü öyle bir lüksleri yok markaların küçük hacimde.
o yüzden küçük hacimden maksimum verim minumum yakıt tüketimi almak gerekir.. yıl olmuş 2018 artık 250c.c lik bir motor üretiyorsan bunu minumum 25 beygir ile zaten maksimumda 250c.c den alınabilicek beygir 31-32 beygirdir hadi biz düz diyelim 30 beygir olmalı.. yani 25-30 beygir arası olmalı artık 250c.c lik bir motor..
benim arkadaşımda versy 300 var .. gayet güzel seri 160-165 km hızlara çıkıyor inanılmaz az yakıyor.. öyle deli performans aramıyorsanki zaten enduroda gerek yok... motor sana büyük hacimi aratmıyor her tür ihtiyacına cevap veriyor .. büyük hacime ihtiyaç duymazsın..
küçük hacim motorlar yapılıcaksa artık bu tip verimli performanslı az yakan güzel giden motorlar yapılması lazım..
Şimdi burada ekmek-köfte ilişkisi devreye giriyor bu adamların yaptığı şey belli, yıllardır bilinen parçası ucuz, çalışma prensibi belli, tamiri kolay, iyi giden, az yakan bir motor bloğu var dünyanın her yerinde de bilinen bir motor bloğu bu kawasaki gibi bir marka elbette motor bloğu üzerine müthiş arge çalışmaları yapmak zorunda çünkü politikaları tamamen farklı , e paran varsa güçlü motor istiyorsan o markalara yöneleceksin , ucuz, bilinen, parçası ucuz tamiri kolay motor istiyorsan bu çinlilere yöneleceksin, zaten cruiser sınıfı bir motosiklette beygir öyle birinci planda olmaz biniciler için de versys gibi bir motorda performans çok önemlidir çünkü uzun yol motoru ama bu cruiser keyif motoru , tipini beğeneceksin yani tarz meselesi
allegromod
13 Kasım 2018, 00:36
millet ezbere konuşuyor Çin'li de Çin2li iyi duymuşlar bunu 12 13 senedir hala sıfır gibi çalışan makineler var millet biniyor çatır çatır
logaritma
13 Kasım 2018, 00:40
Lifan çinliler arasındaki muhtemelen en iyi markadır, Türkiyede bilinmemesine şaşıyorum zira bütün dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri , bu yeni tasarım da gayet güzel ama mondial nevada daha hoj :D Lifan Türkiyenin derhal aklını başına devşirmesi gerekiyor lifan gibi bi markayla rekor satışlar yapabilecekken internet sitelerini bile güncellemiyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
Şimdi burada ekmek-köfte ilişkisi devreye giriyor bu adamların yaptığı şey belli, yıllardır bilinen parçası ucuz, çalışma prensibi belli, tamiri kolay, iyi giden, az yakan bir motor bloğu var dünyanın her yerinde de bilinen bir motor bloğu bu kawasaki gibi bir marka elbette motor bloğu üzerine müthiş arge çalışmaları yapmak zorunda çünkü politikaları tamamen farklı , e paran varsa güçlü motor istiyorsan o markalara yöneleceksin , ucuz, bilinen, parçası ucuz tamiri kolay motor istiyorsan bu çinlilere yöneleceksin, zaten cruiser sınıfı bir motosiklette beygir öyle birinci planda olmaz biniciler için de versys gibi bir motorda performans çok önemlidir çünkü uzun yol motoru ama bu cruiser keyif motoru , tipini beğeneceksin yani tarz meselesi
ben kawayı örnek verdim bunun korelisi var hintlisi var hepsi küçük hacimlerde gayet verimli ve fiyatlarıda gayet uygun motorlar üretiyorlar.. hatta çinli içinde bile iyi olanlar var .. burda ekmek köfte ilişkisi dediğin bu motoruda bedava vermiyorlar herhalde .. nerden baksan bir 15-16 sı rahat olucak az paramı.. 15-16 yı neye veriyorsun 20 yıl öncesinin teknolojisine bunuda parçası her yerde bulunuyor diye kamufle edemessinki..
performansa gelince altını kalın kalın çiziyorum... cruiser motor bu sürate performansa gerek yok dedinmi o cruiser motorun 500c.c ve üstü olması gerekir..
hani biri şunu der marauder 800 için koca 800cc lik çift silindirli motordan ala ala 50 beyigirmi almışlar son hızıda 160 mı .. 300 cc lik 400cc lik motorlar zaten artık 160-180 yapıyor üstüne 40-50 beygir .. sende ona diyebilirsinki kardeşim bu cruiser bunda hıza mıza gerek yok bunun olayı başka keyif bende senin bu lafını alkışlarım doğru diyorsun derim.. ama konuşduğumuz 250c.c lik bir cruiser ise onda asgaride bir güç gerekir çünkü cruiser kasası zaten ağırdır.. birde o kasaya 250cc lik motoru koyarsan o kasayı kaldırması götürmesi gerekir seni uzun yolda ara hızlanmalarda gazı açdınmı sollamalarda acil durumlarda mağdur etmemesi zora sokmaması riske atmaması gerekir..
ben gv250 ile bursadan istanbula geldim bir arkadaş bursadan gv250 aldı acemi çocuk uzunyolu yokmuş benden rica etti gittim aldım motoru.. motor maşallah ara hızlanları gazı açdınmı verdiği tepkimeleri ok gibi yok ben gitmem istemem demiyor seni mağdur da etmiyor kamyon otobüsü geçerken..
bu motor aynı gidermi çok şüpheliyim zaten 18 beygirlik bir motor birde üstüne cüsseli ağır bir kasa binicek..
burda önemli olan şu ne kadar köfte o kadar ekmek diyorsun bu köfte ekmeğe şayet daystar yada gv250 alınabiliyorsa o köfte ekmek çok daha lezzetli olur.. yok bu motoru 10 bin tl ye falan sürerlerse ben bile tavsiye ederim bak o zaman.. çünkü o zaman bütün eksileri kapanır ..
şurda benim yazdıklarımı başkası yazsa ona tek şunu derim 10 bin liraya ne bekliyorsun yada ne alabilirsin cruiser makina.. ama 15-16 gibi rakamlar olursaki tahminim minumum o yönde aynı fiyatlara piyasada hala sıfır gv250 yada daystar bulmak mümkün..
HAZZILHAR
13 Kasım 2018, 01:41
motor dış görüntü şahane olmuşda bu saatten sonra zor türkiyeye gelmez tahminim.. zaten hysoungun bir distirübütör sorunu var türkiyede şu anda bile hyo yu kim getiriyor ben bilmiyorum en son kanuniydi ama galiba oda bırakdı...
bu motordan gv250 sahibi yada hastası şöyle faydalanır kendi gv250sini direk buna çevirebilir görüntü olarak.. dış kaplamalarını alıp çevirebilir.. çünkü teknik verilerine bakdım eski hyo larla birebir aynı motorda bir değişiklik yapılmamış şanzımanda aynı gene 5 ileri zaten ilk şanzımana bakdım 6 yapmışlarmıdır diye yakıt ekonomisi açısından.. oda aynı eskisi gibi 5 vites.
tek sanırım yenilik dış kaplama ve abs olmuş ama buda büyük bir yenilik. abs yi geçdim o çok zor oda olurda çok pahalıya patlar.. fakat dış kaplamasını aslında ucuza satsalar çevrilir o zamanda şahane bir motor olur tasarım olarak. tabii bunuda kimse yapmaz herhalde tahminim astarı yüzünü gene geçer.
Üniteks son 2014te devraldı distribütörlüğü. Tek yenilik dış değil. Euro4 normlarına uygun hale getirildi en başta. Emisyon sistemi değişti. Farlar led oldu. Ön lastik büyüdü, iğrenç jantlar değişti. Motor bloğu siyah oldu. Şasi geometrisi çok az değişmiş. Motor o hale getirilir ama astarı yüzünden pahalıya gelir. Arka kampanaydı mesela. Hen disk olmuş hem ABS standart. Daha bir takım değişiklikler de var elektrik tesisatı üzerinde ama detayları anımsayamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------
Birkaç yıl önce konsept bir tasarım tanıtmışlardı gv300 diye sanırım bu o , Türkiye ye gelecek mi bu yeni kasa ?
Evet o kasa. Burada haberini ilk ben vermiştim. Ülkeye gelip gelmeyeceği ile ilgili bir bilgi yok. 2016da Üniteksteki yetkiliyle görüştüğümde önceliklerinin ellerindeki stokları eritmek olduğunu söylemişti.
logaritma
13 Kasım 2018, 01:53
yalnız bu gösterdiğin mirage250 teknik verilerinde 250c.c olarak geçiyor.. normal 250 cc lik hyo ile bütün tenknik verileri aynı.. sanırım bu euro3.. euro standartını iplemeyen yani evrupa birliği standartlarını desteklemeyen kabul etmeyen ülkeler için üretilmiş olabilir hindistan gibi..
Gv300 de sanırım aynı kasanın euro4 ..
zaten düşük hacimde euro3 normalarında 250 c.c euro4 normlarında oldu 300 c.c .. motorlara kat konvertör takıp kısınca performansdan düşünce makineler hacimi arttırıp gücü dengelemekde buldular çözümü..
HAZZILHAR
13 Kasım 2018, 10:51
Zaten GV 300 olma sebeplerinden biri Euro4 normlarıydı. 275 cc'ye çıkmıştı motor hacmi. 250 olanı dediğin gibi Asya pazarına yönelik olabilir. Zira GV300 Avrupa satışlarında gözükmüyor. Bu arada Aquila ismi Asya ve Okyanusya'da Mirage olarak geçiyor. Suzuki Intruder'lar mesela burada ve ABD'de Boulevard olarak satılıyor. Onun gibi.
highlore
13 Kasım 2018, 14:02
Evet beygir mevzusu üzebilir ama hiç yoktan iyidir yine de. Ne bileyim sevinesim geldi.
Mevzu bayağı Gv 250'ye kaymış. iki kelime de ben ekleyeyim. Gv 250'nin yeni modeli bir süredir ispanyada satıştaydı zaten. Hatta bir facebook grtubunda sokakta çekilmiş fotoğrafını da görmüştüm ispanyadan. İlginçtir orjinal sitesinde bile gözükmüyordu. Yeni eklemiş olmalılar. Türkiye'ye gelir mi sorusuna bakarsak. Distribütörün/bayilerin elindeki gv 250 ler biterse neden olmasın ama bitmediği süerce geleceğini sanmam. Malum daystarın etiket fiyatına 21000 yazmışlar. Distrübötrünü aradım ellerinde yok bayilerin arayın dediler :D bu ortamda 16000 etiket fiyatıyla 2016 model gv ler hala tükenmedi. Bu ekonomik gidişatla kim nasıl alacak bilmiyorum.
roadpeople
13 Kasım 2018, 14:16
pahalı 16.000 tl gv250 için nevada modeline gelirsek şekil olarak gayet güzel bana göre kısa mesafeler de keyifli yolculuklar yapılabilir
logaritma
13 Kasım 2018, 14:52
Gv250 nin satılamamasının nedeni türkiyenin içinde bulunduğu koşullar honda yamahanın da şu anda hala stoklarında 2016-2017 modelleri var bayilerde satılıkda olan sıfır.. bu arada gv250 ye pahalı deniyorsa nevadanın acaba kaçdan çıkıcağını düşünüyorlar oda en az 15-16 dan çıkıcak piyasaya kanımca tahminimce..
bucanner şu anda 12 bin tl oda depoda elde kalanlar... bugün mondial sıfır bucanner çekse yurtdışından oda 14-15 den aşağı olmaz..
korayuzuner1
13 Kasım 2018, 17:02
Bir motosiklet ustasının videosunu seyrettim üreticiyim yenilikçiyim diye yazı yazmış asmış duvara.Ne malı motosiklet üretiyorsa artık :) Dışardan al yedek parçayı işçiliği ekle ekle gönder.Motosiklet ustası olsaydım çin malı motosiklet tavsiye ederdim :)
buteo
15 Kasım 2018, 23:27
Eee bu motosiklet hakkında başka bilinen bir şey var mı ?
BlackGhost
16 Kasım 2018, 02:23
Bu motorların türkiye pazarına geitirlip getirilmeyeceği belli değil.Cruiser pazarı son 10 yılda ülkemiz için en kısır dönemini yaşıyor ve bu gidişlede öyle olmaya devam edecek.Çin pazarında yeni criser modelleri bende takip ediyorum,düşük veya orta segment motorlarda ülkemizde kullanılabilcek çok model varken gerek ditribitörlerin maliyet kaygısı gerekse cruiser kullanıcı kitlesinin ülkemizde SS ve naked gibi tarzlara göre düşük talep görmesi bu tarz motorların getirilmemesine sebeb oluyor.
Şuan cruiser şeklinde kullanılan ve parça kalitesi nispeten daha iyi olan superlight 200 modeli ülkemizde 12 bin tl den satılıyor.gv 250 modeli 16 bin olmuş.mondialin bu modeli gelse dahi fiyat aralığı 14-17 bin aralığı olacak.Bundan 3-4 yıl önce biz bu paralara sağlam 750-800 lük japon cruiser motorlar alıyorduk.Yani gelinen ekonommik şartlarda zaten talebi kısıtlı cruiser pazarında çok çeşitliliğin ülkemize getirilmesini ben pek beklemiyorum,keşke gelse ancak 250cc için dahi "yazık" dediğim bu peşin fiyatları distiribitör firmalarda gördüğü için o topa girip risk almak istemiyor,zaten şuan risk alınacak bir ticari ortamda yok dolayısı ile asya yada avrupa pazarında var olan çin veya japon cruiser motorlarının yeni modellerini beklemek çok mantıklı değil şu ortamda.
Terapist
16 Kasım 2018, 09:56
Motosikletin kuyruk kısmı dışında görünüşü çok güzel.
Bu arada gv 250 avrupada satışa başladı. (İspanya) Hatta gv125s gibi çok daha güzel bir model de çıkardılar.
gv125s (https://www.hyosung.com.es/motocicletas/gv-125-c/)
https://www.hyosung.com.es/wp-content/uploads/2018/07/HYOSUNG-AQUILA-GV-125-S.jpg
gv250dr (https://www.hyosung.com.es/motocicletas/gv-250-2/)
https://www.hyosung.com.es/wp-content/uploads/2014/07/GV250i-6.jpg
fedos
16 Kasım 2018, 11:16
En uzun süre kullandığım motordu Kymco venox ( üç yıl) .Ülkemize artık gelmeyeceğini duyduğum an satmıştım kendilerini.Herşeyi ile Çok özel bir makinaydı.
gv250 nin motor bloğu suzuki ile beraber geliştirdikleri bir blok. silindir başına 4 valf lik gayet güzel bir motor.... motoru on numaradır yapısal olarak.. karbüratörlü versiyonunda 87 bin km yapan bir dayıyla tanışmışdım..
gv nin tek sorunu hep çevresel elemanlardan oldu buji piposu , oksijen sensörü falan.. gerçi onlarda hallediliyor. yoksa motoru on numara kalitelidir..
Bende tasarımı sevmem hantal duruyor... heybetli iri kıyım motordan anlamayan biri 250cc diyemez asla ama tasarım yok biraz daha estetik yapabilirlermiş..
Mesela bu nevadanın tasarımı çok güzel .. kymco venox tasarım efsane al portre gibi salonun ortasına koy biblo niyetine izle..
logaritma
16 Kasım 2018, 15:12
venox sanat eseridir param olsa çok fazla alır sürmeik değil koyarım garajıma cilalar parlatır karşısına bir koltuk koyar çayımı alır izlerim.. okadar güzel bir tasarımı vardır.. xenox un dost sohbetlerindede konusu açıldığında dediğim bir laf vardır o motor çok aha büyük olsa bu kadar çekici olmazdı yani bir 600-800 cc olsa bu kadar al benisi olmazdı .. o ufak boyutlarıda çok çekicilik katıyor o motora..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
Bu motorların türkiye pazarına geitirlip getirilmeyeceği belli değil.Cruiser pazarı son 10 yılda ülkemiz için en kısır dönemini yaşıyor ve bu gidişlede öyle olmaya devam edecek.Çin pazarında yeni criser modelleri bende takip ediyorum,düşük veya orta segment motorlarda ülkemizde kullanılabilcek çok model varken gerek ditribitörlerin maliyet kaygısı gerekse cruiser kullanıcı kitlesinin ülkemizde SS ve naked gibi tarzlara göre düşük talep görmesi bu tarz motorların getirilmemesine sebeb oluyor.
Şuan cruiser şeklinde kullanılan ve parça kalitesi nispeten daha iyi olan superlight 200 modeli ülkemizde 12 bin tl den satılıyor.gv 250 modeli 16 bin olmuş.mondialin bu modeli gelse dahi fiyat aralığı 14-17 bin aralığı olacak.Bundan 3-4 yıl önce biz bu paralara sağlam 750-800 lük japon cruiser motorlar alıyorduk.Yani gelinen ekonommik şartlarda zaten talebi kısıtlı cruiser pazarında çok çeşitliliğin ülkemize getirilmesini ben pek beklemiyorum,keşke gelse ancak 250cc için dahi "yazık" dediğim bu peşin fiyatları distiribitör firmalarda gördüğü için o topa girip risk almak istemiyor,zaten şuan risk alınacak bir ticari ortamda yok dolayısı ile asya yada avrupa pazarında var olan çin veya japon cruiser motorlarının yeni modellerini beklemek çok mantıklı değil şu ortamda.
cruiser istiyorsan iyi bir şey busaatten sonra eski bir cruiser alıcaksın onun parasını ayrı tutucaksın birde o cruiserın motorunu yürüyenini sıfırlamak için tamirat bakım segman parasını ayrı tutucaksın motoru sıfırlayıp uzun yıllar biniceksin.. yoksa şu ekonomik dar boğazda ve fiyatların havalarda uçulduğu dönemde türkiyede bence artık cruiser sayfası sıfırda kapanmışdır..
korayuzuner1
16 Kasım 2018, 20:23
Motosikletin kuyruk kısmı dışında görünüşü çok güzel.
Bu arada gv 250 avrupada satışa başladı. (İspanya) Hatta gv125s gibi çok daha güzel bir model de çıkardılar.
gv125s (https://www.hyosung.com.es/motocicletas/gv-125-c/)
https://www.hyosung.com.es/wp-content/uploads/2018/07/HYOSUNG-AQUILA-GV-125-S.jpg
gv250dr (https://www.hyosung.com.es/motocicletas/gv-250-2/)
https://www.hyosung.com.es/wp-content/uploads/2014/07/GV250i-6.jpg
Bunlar bize haraaam.
Sadistic
16 Kasım 2018, 20:41
Motosikletin kuyruk kısmı dışında görünüşü çok güzel.
Bu arada gv 250 avrupada satışa başladı. (İspanya) Hatta gv125s gibi çok daha güzel bir model de çıkardılar.
gv125s (https://www.hyosung.com.es/motocicletas/gv-125-c/)
https://www.hyosung.com.es/wp-content/uploads/2018/07/HYOSUNG-AQUILA-GV-125-S.jpg
gv250dr (https://www.hyosung.com.es/motocicletas/gv-250-2/)
https://www.hyosung.com.es/wp-content/uploads/2014/07/GV250i-6.jpg
125cc v twin mükemmel ya
retro tasarım süper olmuş tr ye gelmesi hayal
bajajpulsar2
16 Kasım 2018, 20:51
Bunlar bize haraaam.
gv125s harley davidson iron 883'nin replikası gibi duruyor ancak şans verilebilecek bir modele benziyor.
buteo
16 Kasım 2018, 23:32
gv125s harley davidson iron 883'nin replikası gibi duruyor ancak şans verilebilecek bir modele benziyor.
hem iron 883 hem de honda rebel den çalıntı gibi ama yine de çok güzel bir tasarımı var türkiye de niye göremiyoruz böyle modeller acaba
korayuzuner1
19 Kasım 2018, 20:10
hem iron 883 hem de honda rebel den çalıntı gibi ama yine de çok güzel bir tasarımı var türkiye de niye göremiyoruz böyle modeller acaba
Cevabını bulursan mesaj at formdan.
smryna79
25 Kasım 2018, 11:43
Cruiser surecek olan , kazasiz bir japon alip ,bakim yapip binsin.14-15 bin tl ye cin mali alip , kendine eziyet etmesin.
Eski Japona parayı versinler de ikinci eller hep pahalı kalsın değil mi ? Utanmaz adamlar 15 yıllık motorlarına 30 bin TL para istiyorlar. Onun için bu tip alternatiflere bu ülkenin ihtiyacı var. Ayrıca 2006 modelleri bile hala yollarda geziyor, sıfırına hiçbir şey olmaz merak etmeyin.
logaritma
25 Kasım 2018, 17:04
Eski Japona parayı versinler de ikinci eller hep pahalı kalsın değil mi ? Utanmaz adamlar 15 yıllık motorlarına 30 bin TL para istiyorlar. Onun için bu tip alternatiflere bu ülkenin ihtiyacı var. Ayrıca 2006 modelleri bile hala yollarda geziyor, sıfırına hiçbir şey olmaz merak etmeyin.
aynen bir arkadaşa en500 bakıyorduk sırf abartı rakamlardan ötürü vazgeçirdim.. dedim hakkı değil verilmez bu rakamlar buna.. 17 isteyen 20 isteyen 15 isteyen o yıl doğan çocuk bugün askerlik yaşına gelmiş.. birde elden geçirip toplamalık alıcakdık zaten onunda masrafı var motoru söktürtüp parçalatıp sıfırdan toplasan şase amortisör gidon revizyon falan 4-5 bin tutar.. sırf bu uçuk piyasasından ötürü vazgeçdik. git dedim sıfır daystar al gv al ne alıyorsan al değmez yazık günah ..
buteo
25 Kasım 2018, 23:41
Ülkecek komple bazı şeylere gereğinden fazla değer vermemeyi , hakedene de hakkını vermeyi öğrensek dünya lideri olacağız da yok bize ters öyle mantıklı davranışlar , arabada 20 yaşındaki arabaya sırf volkswagen diye çuvalla para yığanlar gibi insanlar yüzünden piyasa böyle biraz da
Bu model hakkında bilgisi olan var mı acaba ?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO