PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Türkiye'deki bayilerini yapılandırıyor



RawShed
21 Eylül 2018, 10:38
Yamaha Motor Türkiye, bir ilki gerçekleştirerek tüm Türkiye’de bayi yapılanmasında yenilenmeye gidiyor.


https://cdn.turkmedya.com.tr/aksam/imgsdisk/2018/09/21/210920180953235533941_2.jpg

Kando felsefesinden yola çıkarak “beklentileri aşan hizmet” stratejisiyle hareket eden Yamaha, müşterilerin bayilerde daha keyifli ve konforlu zaman geçirmeleri ve aidiyet duygusunu daha fazla hissetmeleri için konseptini yenileyerek hizmetlerini geliştirmeyi hedefliyor. Yeni konseptini ilk olarak Düzce Dadaş Motor’un yenilenen adresinde uygulayan Yamaha, 2020 yılına kadar tüm Türkiye’de bulunan 60 bayisini yenilemeyi hedefliyor.

Yeni bayi yapılanmasında, satın alma anında motosiklet kullanıcısının konforlu bir ortamda vakit geçirmesini sağlarken; satış sonrası hizmetlerde de onarım, garanti, yedek parça gibi hizmetleri en yüksek kalite standartlarında tüketiciye sunuyor. Motosikletlerde bulunan ekstrem renkler dekorasyona serpiştirilirken rahat oturma alanları ve bilgi noktaları müşterinin bayilerde daha fazla ve rahat zaman geçirmesine olanak sağlıyor.

Düzce Dadaş Motor ile başlayan yeniden yapılanmanın önümüzdeki süreçte tüm bayileri de kapsayacağını belirten Yamaha Türkiye Satış ve Pazarlama Müdürü Ersin Şeker “ Yamaha marka imajını en üst seviyede yansıtan bu konsepti, 2020 sonuna kadar 60 bayimizde de tamamlamış olacağız. Hizmetlerimizi sürekli bir adım öteye taşırken satış noktalarımızı ve servis ağımızı da büyüterek, Türkiye pazarını büyütmeye ve yenilikler katmaya devam ediyoruz ” dedi.


https://www.aksam.com.tr/otomobil/yamaha-turkiyedeki-bayilerini-yapilandiriyor/haber-775740

(ツ)
21 Eylül 2018, 10:53
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/193009-yamaha-bayileri-revizyona-giriyor.html

eskmeta
21 Eylül 2018, 11:28
Şahsım adına görüşüm;
İzmir izmoto personeli müşteri olarak size gerekli ilgi alaka göstermiyor ki, konsept değişse ne olacak?
Öncelikle personelin İlgi ve alakasız, soğuk tutumlarını değiştirmeleri gerekiyor...

Green Arrow
21 Eylül 2018, 12:58
Şahsım adına görüşüm;
İzmir izmoto personeli müşteri olarak size gerekli ilgi alaka göstermiyor ki, konsept değişse ne olacak?
Öncelikle personelin İlgi ve alakasız, soğuk tutumlarını değiştirmeleri gerekiyor...

Bunu Yamaha Türkiyeye bir mail olarak atmalısınız bence. İlgilenirler mi bilemem ama bilmelerinde fayda var.