Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung Karion (RT125) [test]
B.m.O
08 Nisan 2008, 21:43
arkadaşlar bu motorun görüntüsüne diyecek yok yalnız 125cc lik bi makine o cüsseye ve o devasa tekeri çevirmeye yetersiz 200cc olsa tamam diyecem
eğer yediklerinizi hemen öğütmek istiyosanız bu motoru kullanmanızı tavsiye ederim:Pacayip vibrasyon var.Ben benim motorum çok titrer diye yakınıyodum ama bunun titreşimi ile taş düşürebilirsiniz:mrgreen:kullanan arkadaşlarım pek memnun değil bilginize..
yenilenen motor 15HP güç üretiyor. Üstelik artık yağ soğutmalı.
Dolayısıyla performans olarak bir sorun olmaz, hatta sizi fazlasıyla şaşırtacaktır! :queen:
megadeth
08 Nisan 2008, 22:31
motorunun yenilendiğini bilmiyodum yağ saoğutmalı olması iyi olmuş o zaman alacak olanlara şimdiden hayırlı olsun diyelim:cat:
TR06SES63
08 Nisan 2008, 22:58
***ustam benim motor 150 hs mondiall usta benim motorun şanzıman yagı nasıl degişir bilgin varsa yazarsan sevinirim birde resimli olarak koyarsan ...
Ra_Messu
09 Nisan 2008, 03:32
Evet arkadaşlar yaz geliyor, bu motosiklete sahip arkadaşlar bir yıllık deneyimlerini yazarlarsa ben gibi potansiyel alıcılara çok faydalı olurlar:)
Honda CBF150 ile bunun arasında kaldım açıkçası
nirengi74
09 Nisan 2008, 03:58
arkadaşlar bende rx 125 kullandım ve mükemmel bir makina tanıyanlar bilir cbr 125 i satıp hyo rx 125 alamayı planlıom ve rx le ilk kullanmam da baya bi merdiven tırmandım basamaklar düz yol gibi geliyor özellikle hyo yu destekliyorum
rsc86
10 Nisan 2008, 01:47
var abi
paket mi yapalim burada mi yersin?
golfy ile msn de konuştuk ta
aslnda ikimiz de begendik, ama bu fiyat fazla gibi. siz ne dusnuyorsunuz?
ayrica bizim indirim konusunda da pek bir bilgi yok.
paketleyipte gönder ister bizat getir tanışmış oluruz şaka 4400 iyibir fiyat alırım ybr 250 9,400 ödemem ve ybr 250 den daha karizmatik
Ra_Messu
12 Nisan 2008, 17:24
Arkadaşlar başlığı hortlatıyoruz belki ama yok mudur bu cihaz sahibi insan, görüşlerini alalım? Cidden Honda CBF150 ve bunun arasında kalmış durumdayım:silent:
PRASTOSS
14 Nisan 2008, 02:03
motosiklette ilk dikkat çeken zaten lastikleri sanki traktör lastiğini almıslarda koymuşlar maşallahı var:P herseyiyle cok güzel yorumlar okudum ama uzun yol motoru herzaman daha iyidir diye düşünüyorum :cat: aa belkide 2. elinden alma şansım olursa hiç kaçırmam çünkü cok iyi bi vitesli başlangıcı olur diye düşünüyorum
Şahi_13
20 Mayıs 2008, 03:10
Selamlar arkadaşlar,,benim bi sorum olucaktı özelliklede Karionu test etmiş yada tecrübesi olan arkadaşlara,,benim boy 1.60,kilo 48 :salut: ya aslında barışığım bu durumla ama :P konu motor olunca helede enduro hayalin varsa sorun olmaya başlıyo bu boy,,sizce karionu rahat kullanabilirmiyim görüşleriniz nedir acaba ? Çünkü çook hoşuma giden bi motor ve bu benim ilk vitesli motorum olucak,,o açıdanda değerlendirilirse sizce durum nedir ?
mhyen
20 Mayıs 2008, 07:17
Dostum ben bu motorları yerden bayağı yüksek biliyorum.İncelediğim rx125 mesela çok yüksekti.Boy ayarı vardı yanılmıyorsam ama benim iki ayak yere pek değmiyor gibiydi:)(Boy 176)
Gidip üzerine oturarak denemen en faydalısı olur sanırım:cat:
mondializzet100
20 Mayıs 2008, 16:12
Harika motor denedim.. .
Huckle
21 Mayıs 2008, 00:39
Dostum ben bu motorları yerden bayağı yüksek biliyorum.İncelediğim rx125 mesela çok yüksekti.Boy ayarı vardı yanılmıyorsam ama benim iki ayak yere pek değmiyor gibiydi:)(Boy 176)
Gidip üzerine oturarak denemen en faydalısı olur sanırım:cat:
Rx125, karion'un abisi.. ve aralarında ciddi sele yüksekliği farkı var.. Karion, yani rt 125'in sele yüksekliği çok alçak.. Hatta piyasadaki bir çok scooter'dan bile alçak.. Ben de 1.70'lik boyumla topuklarım yere değerek kullandım yaklaşık 1 yıl kadar..
Distribütörlük karmaşası aşıldıktan sonra 2.motor olarak tekrar almayı düşündüğüm bir motosiklet.. Çünkü çok keyifliydi..:queen:
Şahi_13
21 Mayıs 2008, 04:16
Teşekkürler arkadşlar..Keşke imkan olsa denemek için ama şuan kıbrıstayım ve en erken haziran 13 TRye dönebilirim :pr: ama İstanbula iner inmez buluyorum abi Hyosung bayiisini atlıyorum Rt 125in üstüne :queen: 1.60 boyla bizim ayağın durumu muallak biraz ama :P neyse bakalım görüşlerinizi beklerim yinede arkadaşlar,,
Abi naaptın Rx125 benim için eyfel kulesi zaten yaa :P bugün bi v-strom'a oturdum yani tattirevalli niyetine :P
mhyen
21 Mayıs 2008, 21:00
Valla ben rx125 ile karion'u kardeş olarak bildiğimden boyları yakındır diye tahmin ediyordum.Kusura bakmayın:)
golfy
22 Mayıs 2008, 01:10
birbuçuk senedir arazi ağırlıklı kullanıyorum, herşeyinden çok memnunum. Memnunluğum da beklentimden kaynaklanyor. Hız merakınız yoksa, dağ-taş dolaşmak istiyorsanız oldukça iyi. Boyum1.77, 90 kiloyum, sele alçak ama aşırı bir rahatsızlık yaşamadım. Oldukça da sağlam.
SSTEK
22 Mayıs 2008, 01:48
birbuçuk senedir arazi ağırlıklı kullanıyorum, herşeyinden çok memnunum. Memnunluğum da beklentimden kaynaklanyor. Hız merakınız yoksa, dağ-taş dolaşmak istiyorsanız oldukça iyi. Boyum1.77, 90 kiloyum, sele alçak ama aşırı bir rahatsızlık yaşamadım. Oldukça da sağlam.
Ben de haziran gibi bu motordan almayı düşünüyorum ve kullanan birisi olarak size bir iki sorum olacak.malum bu aletten fazla yok piyasada ve olabildiğince kullananların görüşünü almaya çalışıyorum. karionda titreşim şiddeti rahatsız edici düzeyde midir.ikincisi yakıt tüketimi aşağı yukarı 100km/lt olarak ne kadardır.bir de kronik bir problemi var mı.
Şahi_13
22 Mayıs 2008, 02:39
birbuçuk senedir arazi ağırlıklı kullanıyorum, herşeyinden çok memnunum. Memnunluğum da beklentimden kaynaklanyor. Hız merakınız yoksa, dağ-taş dolaşmak istiyorsanız oldukça iyi. Boyum1.77, 90 kiloyum, sele alçak ama aşırı bir rahatsızlık yaşamadım. Oldukça da sağlam.
::plus1:: abi aynen mevzu dağ-taş-toprak :queen: boy 1.60 ama huckle kardeşim arka amortisöre bi ayarla yere basarsın diyo :P nasip bakalım inşallah arkadaşlar..
DarkArchAnGeL
22 Mayıs 2008, 15:36
Ben de haziran gibi bu motordan almayı düşünüyorum ve kullanan birisi olarak size bir iki sorum olacak.malum bu aletten fazla yok piyasada ve olabildiğince kullananların görüşünü almaya çalışıyorum. karionda titreşim şiddeti rahatsız edici düzeyde midir.ikincisi yakıt tüketimi aşağı yukarı 100km/lt olarak ne kadardır.bir de kronik bir problemi var mı.
100 km'ye kadar olması gerektiği kadar rahatsız etmeyen bir titreşim var.
yakıt tüketimi bende 100 km 4 lt kadar yakıyor rodaj tamamlandığında bunun düzeleceği söylendir. Kronik problemlere gelince ilk rodaj aşamasında vitesi boşa alma sorunu yaşarsın ama rodaj yağı değiştiğinde düzeliyor birde yüksek devire çıkarken gazı sanki yemiyor 3 4 saniye sonra gazı yemeye başlıyor ..
golfy
22 Mayıs 2008, 16:21
::plus1:: abi aynen mevzu dağ-taş-toprak :queen: boy 1.60 ama huckle kardeşim arka amortisöre bi ayarla yere basarsın diyo :P nasip bakalım inşallah arkadaşlar..
O zaman motora mutlaka binip ayarlatmanı ondan sonra karar vermeni tavsiye ederim. Arazide performansı oldukça iyi. Ancak, kros yapamazsın tabi. Kros için biraz ağır. Gaz kesme konusunda (tahtaya mı vurayım bilmiyorum) ben sorun yaşamadım.
mesrur özgök
22 Mayıs 2008, 17:10
Gerçekten Güzel Makina Performans ına Bakmak Isterdimmm...
Şahi_13
23 Mayıs 2008, 03:01
O zaman motora mutlaka binip ayarlatmanı ondan sonra karar vermeni tavsiye ederim. Arazide performansı oldukça iyi. Ancak, kros yapamazsın tabi. Kros için biraz ağır. Gaz kesme konusunda (tahtaya mı vurayım bilmiyorum) ben sorun yaşamadım.
Maşallah diyelim abi :cat: Ya benim için hem tecrübe kazanmak hemde işlevselliği bakımından çok güzel bi alet,,şekline zaten bayılıyorum,,iple çekiyorum İstanbula gelceğim günü yaa :queen:
serj1969
03 Temmuz 2008, 20:32
bende var arkadaşlar 2 senedir kullanıyorum hiç sorun açmadı çekiş sorunu falan yok laastik ise gerçekten emniyet motorda riski ne kadar azaltırsak okadar iyi bence makine 10 numara tavsiyem alın
yekser
13 Temmuz 2008, 19:38
Merhaba arkadaşlar...Motoru kullanan arkadaşlar hız konusunda fazla birşey beklemeyin demiş.Ama hiçbir arkadaş beklentilerimizi nerde tutmamız gerektiğinden bahsetmemiş.Bu motoru kullanan arkadaşların özellikle hız konusunda yorumlarını alabilir miyiz?Nedir bu motorun maksimum hızı?
donjuan07
31 Temmuz 2008, 01:56
arkadaslar slm oncelıkle yenı uye oldum bende asya t 19 var km 250 bın yakıyoo bunu yakıtı nedırr hıc deneyen oldumu
ü:)
kentacdis
31 Temmuz 2008, 03:53
st alanlar ozellikle topicte yazararsa sevinirim
st kullananlar sorun yasiyorlarmi sorunları neler....
0fiyatı cok pahalı:pr:
stler nezaman 2.ele dusecek cok satmiyor bu motor:salut:
topic açılalı 2 sene olmuş. gerçekten bu makineyi kullanan kimse yok mu. bir değerlendirme yapsa.
selam
evet motoru bende kullanıyorum hazirandan beri. 8000 de aldım şu anda 16500 e geldi 1 haftalık tatilimde istanbul - antalya ordanda rize - istanbul yaparak dolaştım. yakıtı 120 ila 170 kuruş arası oldu rampalarda falan düşük vites yüksek devir yapmak zorunda kalınca yakıyo biraz. dağ tepe dolaştım banamısın demedi hiçbir sorunda çıkarmadı çok şükür ama acısı geldiğimde çıktı motorun sesi fazlalaşınca neoldu buna diye birkaç arkadaşa gösterdim krank mili dediler sonra hyosung servise gittim krank kolu komple değişecek dedi onlarda. fiyatıda 302$+kdv ymiş. şehir içinde ve kısa turlarda kullanılmak üzere bence çok zevkli bir alet. pek bi sorunda çıkarmıyo en azından okuyup araştırdığımız kadarıyla bildiğim bu kendimi istisna sayıyorum...
Ayrıca alıcı olmak isteyen olursa motoru 1500 tl ye satıyorum onunda bilgisini vereyim. kolaygelsin herkeze...
http://www.sahibinden.com/hyosung_karionWQQaXQQ10790943WQQpXQQdisplayitem
buda sahibinden.com linki...
skakfilozofu
30 Eylül 2008, 21:44
arkadaşlar benimde 2 tanecik sorum var.motor konusunda hiç bir bilgim yok şimdiden söyleyim sonra dalga geçmeyin.
1:yakıt deposuna üst kapaktan giren kablo ne işe yarıyor?
2:arka tekerin sağ tarafında öne doğru yatay metal bir tel uzanıyor boşta.birde bu ne işe yarıyor?
Chronix
30 Eylül 2008, 22:20
arkadaşlar benimde 2 tanecik sorum var.motor konusunda hiç bir bilgim yok şimdiden söyleyim sonra dalga geçmeyin.
1:yakıt deposuna üst kapaktan giren kablo ne işe yarıyor?
2:arka tekerin sağ tarafında öne doğru yatay metal bir tel uzanıyor boşta.birde bu ne işe yarıyor?
1.hava tahliye borusu
2. eğer yanlış anlamadıysam fren telinden bahsediyorsun sanırım ..başka metal bir tel yok çünkü :silent:
yiit10
04 Kasım 2008, 21:47
Konuyu hortlatmış gibi olucam ama ben bişey sorucam
bu motor arazide mukemmel gibi duruo ama şehirler arası uzun yolda nasıldır yanı bununla dagdan taştan inipte asvalt yollarda gezmelere çıkabilirmiyim?
mankind1976
17 Kasım 2008, 00:45
merhaba ben de xrx 125 almayı düşünüyorum 2.el buldum bir tane servis ve parça durumu ve fiyatları hakkında biraz bilgi verebilirseniz sevinirim.İzmir'de servisi var mıdır? teşekkürler...
ozgurakman
29 Kasım 2008, 00:51
abi motor tamam... görüntü tamam... yedek parça? o ebatlarda yeni bir lastik? 1 depo benzinle kaç km gidiyor (menzil)?
Chronix
29 Kasım 2008, 01:57
Şehir içinde 100 km de (yüksek devirlerde kullanıyorum)3.5 lt
Şehir dışında normal kullanımda 3 lt kadar düşebiliyor şimdiye kadar yedek parçalık bir sorun çıkarmadı çıkarsada çoğu 125liklerle standart yedek parça sıkıntısı çekmedim alanında çekeceğini sanmıyorum
polo34
08 Aralık 2008, 03:55
şimdi bu motor yağ soğutmalı ve gücü ne kadar ? 12 hp mi 14hp mi 15hp mi?
abisi super moto olanla aynı motor mu?
1.68 lik biri için hangisi uygun? iki kişi olarak çoğunlukla asfaltta binilecek ve hoplama zıplama olmayacak, gözüme rx güzel görünüyor ama henüz üzerine oturmak kısmet olmadı ..
polo34
01 Ocak 2009, 22:26
ilk acemilik motorum olarak, iki kişi ile uzun yol yapıp asfalt, icabında dağ, tepe, bayır, köy vs yollarında bakımlarını düzenli olarak yaptırdığım halde beni yolda bırakmayacak ve ileride parça sıkıntısı çekmeyeceğimi düşündüğüm bir motor olarak düşündüğüm Kanuni S&T RX 125 SM'yi almak üzereyim, sizce iyi mi ederim? yağ soğutmalı, 14.5hp olması en hoşuma giden özellikleri, "chad" arkadaşımızın yukarıdaki yazıları hem tüketim hemde arıza açısından epey ürküttü beni ama ben o olayı kullanıcı hatası olarak algılıyorum, düşük devirde yüksek devirlerde çookkk uzun süre aracı sürmüş galiba, o da son nefesini vermiş gibi geldi bana:) bilmem siz motoru sürenler ne diyorsunuz? ben klavye motorcusuyum :)
Jagadam
01 Ocak 2009, 22:42
Dağ, tepe, köy yolu falan diyorsan SM'yi değil RX 125 D'yi alman daha uygun olur bence. Ayrıca iki kişiyi ne kadar rahat taşır bilemem.
polo34
01 Ocak 2009, 22:45
SM hangi koşullar için D olan model hangi koşullar için sizce uygundur? sele yüksekliği sizce nasıl olmalı? her iki ayak uçlarımın yere değmesi yeterli mi ?
Chronix
01 Ocak 2009, 23:09
Ne RX ne RT nede SM bu modellerin arka amortisörleri 2 kişi için yetersiz arkadaşımda rx bende de rt modeli var ne zaman artçıyla vakit geçirilen zamanda yoğunluk oldu ozamandan beri arka amortisörler haddinden fazla yumuşadı ve ilk başlarda hissetmediğimiz çukurları rahatsız edecek derecede hissetmeye başladık amortisör kademeleri en üst seviye de ona rağmen 60 kgluk bir artçı bile motorun arkasını oldukça aşağı indiriyor....bu modeller tek kişilik modeller tek gezmeyi düşünmeyen arkadaşlara pekte tavsiye edemiyorum...
polo34
01 Ocak 2009, 23:29
asfaltta uzun yolda titreşim olayınız nasıl acaba? otobanda genelde ortalama süratiniz ne oluyor? ben acemi olduğum için ilk etapta istanbul çevresi için düşünüyorum, tekirdağ, abant, en fazla çanakkaleyi düşünebiliyorum, oralara ulaşınca da her yeri gezmek istiyorum...
bu arada maslak oto sanayide nam amortisör diye bir yer var, adamlar amortisör tamiratı, sertleştirmesi hatta imalatı da yapıyorlar, ben aracım olduğundan biliyorum, motor için yapıyorlar mı motordaki amortisör nasıl bilmiyorum...
Chronix
01 Ocak 2009, 23:48
http://img370.imageshack.us/img370/8892/xcxyw6.jpg
http://img370.imageshack.us/img370/7377/xxax3.jpg
Yazın İstanbuldan Çanakkaleye gidip geldim dinlenmeler dahil 12 saat boyunca süren bir yolculuktu motorla ilgili hiç bir sıkıntı çekmedim
motorun son hızı 130 Km ama gidonu sağlam tutman gerekiyor yoksa savrulmaya başlayabiliyor..
polo34
01 Ocak 2009, 23:58
maşallah çok güzel yerleri gezmişsiniz, bende o tarz yerleri keşvetmek istiyorum, ben son sürat değilde otobandaki ortalama seyehat süratinizi ve bu sıradaki titreşimi merak etmiştim, eğer SM modelinde boydan sorun yaşarsam mecburen sizin modele yönelicem, yukarıdaki resimdeki yerlere geldiğim zaman zaten yavaş yavaş gezerek motor dağılmadan :) manzaranın keyfine varmak isterim :)
Jagadam
02 Ocak 2009, 00:06
SM hangi koşullar için D olan model hangi koşullar için sizce uygundur? sele yüksekliği sizce nasıl olmalı? her iki ayak uçlarımın yere değmesi yeterli mi ?
SM, süpermotonun kısaltması. Özetle arazi motorunun asfalta uyarlanmış hali. D modeli enduro. Yani asfaltta da arazide de idare edecek bir motor.
Süpermotoyla enduro türleri arasındaki farklar ne?
1- Süpermotoların jantları küçüktür. Benimkinde 17 inç mesela. Bunun avantajı, motorun manevra kabiliyetini arttırması. Az bir çabayla hemen yatıp kalkar bu motorlar. Dezavantajı, engebelerle, çukurlarla büyük jantlar kadar rahat baş edememesi.
2- Süpermotolarda asfalt lastiği olur. Lastiklerin tırtığı, kanalı azdır. Asfalta çok iyi yapışır, arazide kayar. Enduro lastikleri daha tırtıklıdır, yerine göre dişlidir.
3- Vites aralıkları farklıdır. Endurolarda birinci ve ikinci viteslerin aralıklarının daha geniş olması beklenir.
4- Amortisörlerde ve arka frenlerde farklılık vardır. Süpermotoların arka frenleri daha güçlüdür ama bu da arazide dezavantaja yol açıyor galiba.
Süpermoto, dar virajlı asfaltların şampiyonu. Aşağıdaki resimdeki gibi viraj almayı ancak süpermoto başarır (adam düşmemiş):
http://img84.imageshack.us/img84/7648/supermotofootloose3wl5.jpg
Araziye girerse de amortisörleri ve tabanının yüksek olması sayesinde normal cadde motorlarından daha başarılı olur ama yine de çok şey beklememek gerekir.
Enduroya gelince, belki asfaltta bu kadar yatmaz, manevraları bu kadar seri olmaz ama ortalama kullanıcının işini pekala görür. Arazideyse çok daha rahattır. Toprak yollara çok çıkacaksan enduro almanı tavsiye ederim.
Sele yüksekliğine gelince, benim boyum 1,76. Altımdaki DRZ400-SM ilk motorum ve sele yüksekliği 890 milimetre. İki ayağımı birden yere koymaya kalkarsam tam basamıyorum. Yükseklik ilk bir iki ay biraz sıkıntı verdi ama alıştım. Senin motorlara baktım, SM'nin sele yüksekliği 825, öbürününki 845 milimetre. Ayrıca benim motorun kuru ağırlığı 135 kiloyken bunlar 120'şer kilo. Yani benim boyumdaki biri hiç sıkıntı çekmez diye düşünüyorum.
Bu arada, son anda aklımı çelmeselerdi DRZ yerine RX 125 SM alacaktım ben de.
Bu işlerin daha epey acemisi olduğumu da belirteyim. Sürçülisan ettiysem ustalar düzeltsin.
Chronix
02 Ocak 2009, 00:08
Motorunuza bakımınızı yaptırıp uygun yağı kullandığınız zaman titreşim normal abartılı değil işim gereği çok öyle gezemiyorum ama hafta sonu oldumu yazın sabah erkenden çıkıp akşama kadar trakya bölgesini geziyorum ... Eğerki uzun yolda kullanacaksanız motorun yüksek olması sizin için çokta eksi sayılmaz ayağınızı yere deydirmeyi gerektircek bir etken yok ama istanbul trafiği gibi bir trafikte biraz zorlayabilir...
polo34
02 Ocak 2009, 00:29
yardımlarınız için teşekkürler, bir satıcı ile sıfır için anlaştık sayılır, iş son bir kere konuşmaya kaldı, bakalım bu sefer şeytanın bacağını kırıp alabilecekmiyim:) geçmişte bir dorado corvus niyetim olmuştu ama içime pek sinmemişti, 2.el değeri, ileride yedek parça sorunu vs derken caymıştım, cruiser düşünürdüm hep ama yapmak istediklerimi, nerelere gitmek istediğimi kafamda canlandırdım, sonra ileride parça sıkıntısı olmasın, sağlam motor olsun, parça beklemeyeyim, 2.elde değerli olsun gibi arabası olan hafta sonu eğlencesi arayan biri için bu olmazsa olmazlarıda ekleyince karşımda sanki sm/enduro modeli ve marka olarak da fiyat perfromansa göre hyosung kaldı...
bir sorum daha olacak bu motorların beygir güçleri aynı mı farklı mı? kanuninin sitesine göre farklı görünüyor, sadece SM modeli 14,5 hp diğerleri 12 hp ama bazı satıcılar motorlar aynı diyor yağ soğutmalılar için RT RX için 14-15hp ilanlara yazmışlar, hava soğutmalılara 12 hp diyorlar
polo34
03 Ocak 2009, 16:53
satıcı arkadaş sm modeli için internete ilan vermiş ama olay almaya gelince araç olmadığını söyledi, sonra elindeki rt125'i düşünmeye başladık, internetten mesajlaşmamızda anahtar teslim demiştik, +plaka dendi, sonra bu iki motorun sıfırları arasında 300 ytl fark var ama sm fiyatından rt125 konuşmaya başladık, sonra taksit sayısında pürüz çıktı, sonra distribütöre sordum sm yok dedi, halbuki başka bayiye gidip yanımda sordurmuştum var olduğunu söylemişlerdi, içime bu iş açıkçası pek sinmedi ve almadım...
sonra kanuni enduro 200 bakayım dedim, girdim bir bayiye, 10 taksit biraz peşin dedi, satış şartlarını öğrendim, 12 olur mu dedim satıcı arkadaş bugün havamdayım aksesuar sattım 10 dan fazla olmaz dedi, eve geldim neti açtım satıcının 12 taksitle ilanını görüyorum, ayrıca kask için 175 ytl dedi, nette bakıyorum 140 ytl ye, ceket için 210 ytl dedi o da 180 ytl'ye aynısını satanlar, topcase 150 ytl dedi o da 100 ytl'ye aynı marka model var...
hoşuma gitmeyen, güven vermeyen hareketler olarak yorumluyorum, başka da birşey demek istemiyorum ...
emrello
23 Ocak 2009, 14:34
Arkadaşlar konu bayağı uzamış ve benim aklım karıştı aslında bayağı...
Şimdi bu Karion modelini Kanuni getiriyor ve artık Hyosung diye bir marka yok. Bu model de Çin'de üretiliyor. Doğru mu anladım?
Eski Karion'lardan alırsak parça sorunu çekmeyeceğiz, çünkü Kanuni bunların parçasını getiriyor. Öyle mi???
Eski Hyosung Karion'lar da Kore malı, Çin üretimi değil???
Kafam karıştı iyice... Bilen birileri toparlasa nasıl güzel olacak... :pale:
polo34
23 Ocak 2009, 16:47
ben bildiğim kadarıyla söyleyeyim:)
hyosunglara kanuni servis ve garanti vermiyor, kanuni st olanlara hizmet veriliyor, hepsi kore malı ...
hyosung karion da yağ soğutma yok, kanuni st rt 125 (muadili) onda var, beygir güçleri ne hikmetse karionla rt125'in aynı ama bazı satıcılar supermoto ile aynı motora sahip dolayısıyla daha güçlü diyorlar ....14.5 hp
sağlamlık, kalite, marka tamam da o güce o para benim bütçemi biraz zorladı, yukarıda yaşadığım bir takım olaylar sonucu soğudum ama fuar sonrasında tekrar durumu gözden geçiricem
kentacdis
23 Ocak 2009, 17:50
ben bildiğim kadarıyla söyleyeyim:)
hyosunglara kanuni servis ve garanti vermiyor, kanuni st olanlara hizmet veriliyor, hepsi kore malı ...
hyosung karion da yağ soğutma yok, kanuni st rt 125 (muadili) onda var, beygir güçleri ne hikmetse karionla rt125'in aynı ama bazı satıcılar supermoto ile aynı motora sahip dolayısıyla daha güçlü diyorlar ....14.5 hp
sağlamlık, kalite, marka tamam da o güce o para benim bütçemi biraz zorladı, yukarıda yaşadığım bir takım olaylar sonucu soğudum ama fuar sonrasında tekrar durumu gözden geçiricem
yazdiklarin dogru
bence sm ile karion motorlar ayni fakat sIkIstirma oranlari ve devir araliklari farkli dolayisiyla farkli tork/beygir grafigine sahipler. ayrintili teknik detaylara bakip karsilastirirsan gorursun benzer bilr olay yamaha ybr ile 125lik cross motor ve sm dede vardir 3nunde motorlari ayni bazi ayarlamalar farklidir.
hyo ile st arasinda en belirgin fark
hyo soch motor st doch motor biri usttentek digeri ustten cift egzantriklidir azcik daha ekonomik ve azcik daha gucludur cok buyuk bir fark yoktur bunun disinda enjeksiyon var.
yasadigin olaylar tam anlamiyla kotu sans
ama saticilarin kotu niyetli ve 3kagatci olduklari herzaman genel kanimdir:cat:
bumotorlarin 0lari gercekten cok pahali 2.el piyasasi da mutis yuksek ki cok satamadiklari icin fiyatlar yuksek.. buparaya bu seviyedeki motor icin cok pahali
emrello
26 Ocak 2009, 22:35
Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler. Bu motor bayağı bir hoşuma gidiyor. Gezip dolaşmak istediğim yolların yapısına da uygun gibi görünüyor.
Bunların lastiklerinin zor bulunduğu/bulunmadığı gibi şeyler de okudum internetteki forumlarda. Bu konuda bir tecrübesi/bilgisi olan var mı?
(Ciddi ciddi hoşuma gitmeye başladı alet, hadi hayırlısı... :bounce:)
polo34
26 Ocak 2009, 22:55
bir kanuni servisi lastiklerin yanılmıyorsam pirelli de var olduğunu ve çiftinin yaklaşık 400 ytl olduğunu söylemişti, kendisi kafadan söylemişti, bulunabiliyormuş ama pahalı işte :) çok dik uzunca merdivenlerden bu motorla gözümün önünde biri inmişti, kaldırımlar vız geliyormuş yolda, gerçi o merdivenleri çıkarken de görmek isterdim ya neyse :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO