PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni Başlayan Motoru(chopper)



Zifir
04 Nisan 2018, 14:43
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum. Uzun zamandır bir motor sahibi olma düşüncesiyle araştırma yapıp internetin altını üstüne getiriyorum fakat çok araştırdıkça karar verme mekanizması da zorlanıyor sanırım.

Bundan 1 hafta önce sıfır Kuba Superlight 200 almaya karar vermiştim fakat şu anda bile parça sıkıntısı yaşandığı ile ilgili bir sürü şikayet okudum internette.
Çok fazla da marka model bilmediğim için ne yapsam nerelere gitsem bilemiyorum. Falcon Freedom 250 önerdi bir arkadaşım da. Bu konuda yıllarca tecrübe biriktirmiş siz değerli forum üyeleri ne düşünüyorsunuz nasıl bir yol izlemeli ?

Bu arada;
-İstanbul avp yakasındayım
-Yazın ve yağışsız havalarda şehiriçi/şehirler arası kullanmayı düşünüyorum.
-Ekipman vs olmadığı için bütçem max 13bin TL

Quad87
04 Nisan 2018, 15:41
Ben benzer durumlardan dolayı Regal Raptor 150 aldım. İlk motor için de memnunum. Ucuz, şekil şemal fena değil, içimi titretiyor namussuz :queen:::winkwink Parça kısmı da bir şekilde halloluyor. İnternet veya motor ustasından temin mevcut. Hayırlısı olsun =)

Gassal
04 Nisan 2018, 15:49
Daelim Daystar 250 der kaçarım...

Zifir
04 Nisan 2018, 15:57
Daelim Daystar 250 der kaçarım...

Kaçmayın kaçmayın :) Marka ve modellerle alakalı bilgim sınırlı olduğu için biraz anlatın tavsiyenizi lütfen :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------


Ben benzer durumlardan dolayı Regal Raptor 150 aldım. İlk motor için de memnunum. Ucuz, şekil şemal fena değil, içimi titretiyor namussuz :queen:::winkwink Parça kısmı da bir şekilde halloluyor. İnternet veya motor ustasından temin mevcut. Hayırlısı olsun =)

Onu da düşünüyorum da ne bileyim diğerlerinin yanında kozmetik olarak pek etkilemedi beni açıkçası :)

Se-ZeR
04 Nisan 2018, 16:13
Hiçbiri, bu tavsiyemin kıymetini belki ileride anlarsınız ancak tavsiyem skuter alın. Evet o kuryelerin bindikleri var ya, onlardan hem de. Eğer bu tavsiyeme uyar 3-4 liralık bir skuter alır, 10.000 km sonra bana çok dua edersiniz.
Şu v da bırakıyorum buraya, dikkatle izlemenizi tavsiye ederim rahmetliyi, onun bile kazada hayatını kaybettiği bir şehirdesiniz, dikkat edin. Bir anda 1000 CC motora binseniz ne tadı kalır? Hatta en güzeli 50 CC ile başlayın, düşürün, kırın, 5.000 km de 150 liliklere geçin oradan 250-400-600-800-1000... diye devam edin, hem bu zevki yıllara yaymış olun, hem hayatta kalma şansınızı artırın hem de her güçte motorun artısını eksisini bilir hale gelin.

https://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0

Zifir
04 Nisan 2018, 16:33
Hiçbiri, bu tavsiyemin kıymetini belki ileride anlarsınız ancak tavsiyem skuter alın. Evet o kuryelerin bindikleri var ya, onlardan hem de. Eğer bu tavsiyeme uyar 3-4 liralık bir skuter alır, 10.000 km sonra bana çok dua edersiniz.
Şu v da bırakıyorum buraya, dikkatle izlemenizi tavsiye ederim rahmetliyi, onun bile kazada hayatını kaybettiği bir şehirdesiniz, dikkat edin. Bir anda 1000 CC motora binseniz ne tadı kalır? Hatta en güzeli 50 CC ile başlayın, düşürün, kırın, 5.000 km de 150 liliklere geçin oradan 250-400-600-800-1000... diye devam edin, hem bu zevki yıllara yaymış olun, hem hayatta kalma şansınızı artırın hem de her güçte motorun artısını eksisini bilir hale gelin.
https://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0


Rahmetliyi ben de takip ederdim. Değerli bir bilgi kaynağıydı. Skuter geçmişim var bu nedenle tekrar adım düşüp geriye dönmek istemiyorum. Belki benim hatamdır ben eksik yazdım ilk manuel vitesli motosikletimi almayı düşünüyorum desem daha doğru olurdu sanırım :)

fatih1201
04 Nisan 2018, 16:49
Burayı oku belki fikrin değişir. Ben aldım artık beklemedeyim...
https://tablet.donanimhaber.com/falcon-freedom-250-kullanici-deneyimleri-ve-tam-bilgi--125627864

Gassal
04 Nisan 2018, 17:38
Zorgan abinin (rahmetli AEA nın) daelim Daystar videosu var. Bütün sorularının cevabını orada bulacaksın. Ben olsam çin motoruna bulaşmam. Hele ki motor donanım ve tamir olayına fazla aşina değilsen. Kore malı Daystar. Neyse sen dediğim videoyu izlersen ne demek istediğimi anlayacaksın

Zifir
04 Nisan 2018, 21:32
Burayı oku belki fikrin değişir. Ben aldım artık beklemedeyim...
https://tablet.donanimhaber.com/falcon-freedom-250-kullanici-deneyimleri-ve-tam-bilgi--125627864


Falcon'a baya kaydı düşüncem bakalım hayırlısı olsun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------


Zorgan abinin (rahmetli AEA nın) daelim Daystar videosu var. Bütün sorularının cevabını orada bulacaksın. Ben olsam çin motoruna bulaşmam. Hele ki motor donanım ve tamir olayına fazla aşina değilsen. Kore malı Daystar. Neyse sen dediğim videoyu izlersen ne demek istediğimi anlayacaksın

İzlemiştim sanırım da tekrar bakayım :)

BlackGhost
04 Nisan 2018, 21:48
sl 200 ,benimde ilk motorum olan başlangıç için en ideal giriş seviyesi tatminkar bir motor.FOrumdaki sl200 başlığını takip ederseniz bu motorla alakalı tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.fiyat-performans bakımından da ideal olan bu motor gerek yakıt tüketimi gerekse basit kullanımı ile chopper dünyasına giriş motoru olarak ülkemizde en çok tercih edilen motordur.Parça tedariki konusunda regal,daylim,hyosung vb motorların durumları ile aynıdır,bulunmaz değildir ve alternatifi çok olan parça yelpazezi olan bir markadır.
1,5 yıl ,10bin km yaptıktan sonra cc yükseltmek için sattığımdada biraz burkulduğum bir motordur.Her başlangıç seviyesindeki chopper motorlara gönül veren arkadaşlarda tavsiye ederim.

pintus
04 Nisan 2018, 22:30
Bunu da bi araştırın isterseniz.
https://www.rksmotor.com.tr/model/k-light-202/

Zifir
04 Nisan 2018, 23:35
Bunu da bi araştırın isterseniz.
https://www.rksmotor.com.tr/model/k-light-202/

Bu motorla ilgili pek güzel yorumlar görmedim nedense. Pek çok kişi çakma kopya durduğunu söylüyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------


sl 200 ,benimde ilk motorum olan başlangıç için en ideal giriş seviyesi tatminkar bir motor.FOrumdaki sl200 başlığını takip ederseniz bu motorla alakalı tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.fiyat-performans bakımından da ideal olan bu motor gerek yakıt tüketimi gerekse basit kullanımı ile chopper dünyasına giriş motoru olarak ülkemizde en çok tercih edilen motordur.Parça tedariki konusunda regal,daylim,hyosung vb motorların durumları ile aynıdır,bulunmaz değildir ve alternatifi çok olan parça yelpazezi olan bir markadır.
1,5 yıl ,10bin km yaptıktan sonra cc yükseltmek için sattığımdada biraz burkulduğum bir motordur.Her başlangıç seviyesindeki chopper motorlara gönül veren arkadaşlarda tavsiye ederim.

Peki Falcon Freedom 250'de olup, SL200'de olmayan özellikler sizce bir eksi midir ?

fatih1201
05 Nisan 2018, 09:43
Falcon daha heybetli, daha güçlü, dörtlü sinyal, vites göstergesi artılar.
Sana hitap etmiyorsa o zaman sl 200.

Boldpilot
05 Nisan 2018, 09:52
Bu işin diğerlerine göre kaliteli başlangıcı gv250 dir .

fatih1201
05 Nisan 2018, 10:32
Falcon daha heybetli, daha güçlü, dörtlü sinyal, vites göstergesi artılar.
Sana hitap etmiyorsa o zaman sl 200.


Bu işin diğerlerine göre kaliteli başlangıcı gv250 dir .

Fiyat performans odaklı bakmak gerekir...

_chaotic_
05 Nisan 2018, 10:45
lifan 250-b (v motor)

ya da

daelim daystar.

superlight'ın parça sorunu olduğunu sanmıyorum ama. cg parçaları bile uyar çünkü.

Zifir
05 Nisan 2018, 11:21
lifan 250-b (v motor)

ya da

daelim daystar.

superlight'ın parça sorunu olduğunu sanmıyorum ama. cg parçaları bile uyar çünkü.

Superlight ile ilgili araştırma yaparken şu parça yok bu parça yok servisler de bir şey yapamıyor falan diye söylenen insanlar gördüm de. O da biraz gözümü korkuttu açıkçası.

_chaotic_
05 Nisan 2018, 11:48
Superlight ile ilgili araştırma yaparken şu parça yok bu parça yok servisler de bir şey yapamıyor falan diye söylenen insanlar gördüm de. O da biraz gözümü korkuttu açıkçası.

superlight'in doğru düzgün servisi yok doğru. fakat oldukça basit bir motor, tek silindirli, karbüratörlü elektronik aksamı olmayan bir motor. bu yüzden özel bir servise ihtiyaç duymuyor.

sorun çıkartabilecek parçalar:
karbüratör -> cg karbüratörü oluyor
statör -> çok standart bir parça her yerde var
konjektör -> bu da bulunan bir parça, ben superlight ile alakasız bir dükkandan bulmuştum
akü -> her yerde var

motoru temiz olsun yeter.

bunun dışında plastikleri baya dayanıksız, pinleri kırılmaya çok müsait ama halledilebilir.

yani almamak için sebep var ama parça bulunamaması bunlardan biri değil bence.

fatih1201
05 Nisan 2018, 13:25
superlight'in doğru düzgün servisi yok doğru. fakat oldukça basit bir motor, tek silindirli, karbüratörlü elektronik aksamı olmayan bir motor. bu yüzden özel bir servise ihtiyaç duymuyor.

sorun çıkartabilecek parçalar:
karbüratör -> cg karbüratörü oluyor
statör -> çok standart bir parça her yerde var
konjektör -> bu da bulunan bir parça, ben superlight ile alakasız bir dükkandan bulmuştum
akü -> her yerde var

motoru temiz olsun yeter.

bunun dışında plastikleri baya dayanıksız, pinleri kırılmaya çok müsait ama halledilebilir.

yani almamak için sebep var ama parça bulunamaması bunlardan biri değil bence.

Daha ne olsun geriye ne kaldı çok sorunu varmış :)

siyahus
05 Nisan 2018, 15:12
13bin bütçe hem ekipman hemde 2. el temiz GV 250 için yeterli. Bu bütçeye çıkabiliyorsanız ve illa sıfır olacak takıntınız yoksa GV 250 yada Daystar(hiç kullanmadım tipinide sevmedim ama hyosung kalitesinde) dışındaki seçeneklere bakmazdım ben.

_chaotic_
05 Nisan 2018, 15:54
Daha ne olsun geriye ne kaldı çok sorunu varmış :)

yok bunlar kronik sorunlu parçaları değil, illa sorun çıkartacak diye bir şey söylemek istemedim, çok hor kullanılmadıysa olsa olsa en fazla bunlardan sorun çıkar, parça problemi olmaz demek istemiştim.

Gassal
05 Nisan 2018, 15:56
hala karar veremediysen ben hala Daelim Daystar diyorum.Bi daha da bu konuya yazmam :)

Zifir
05 Nisan 2018, 16:48
hala karar veremediysen ben hala Daelim Daystar diyorum.Bi daha da bu konuya yazmam :)

Sevgili Gassal, Daelim Daystar kendi sitesinde 18.950 fiyat vermiş :) Ben sıfır alacağım fakat buna gücüm yetmez :)

Bir de sevgili büyükler ve dostlar, sıfırdan ekipman + Falcon Freedom 250(sıfır) trafik sigortası vırtı zırtı İstanbul'da yaşayan birisi için ne kadara mal olur ? Motorun modeli önemli değil benim için. Mesela 2016 ama sıfır da olur yani. Bu konuda net bir rakam çıkartabilmemizin mümkünatı var mıdır ?

fatih1201
06 Nisan 2018, 14:26
Sevgili Gassal, Daelim Daystar kendi sitesinde 18.950 fiyat vermiş :) Ben sıfır alacağım fakat buna gücüm yetmez :)
Bir de sevgili büyükler ve dostlar, sıfırdan ekipman + Falcon Freedom 250(sıfır) trafik sigortası vırtı zırtı İstanbul'da yaşayan birisi için ne kadara mal olur ? Motorun modeli önemli değil benim için. Mesela 2016 ama sıfır da olur yani. Bu konuda net bir rakam çıkartabilmemizin mümkünatı var mıdır ?

10-12 bin arasında en fazla masrafın olur.

Zifir
08 Nisan 2018, 01:00
Çevrede tanıdık bilen birileri olsa, 2. el de düşünebilirim aslında ama neye bakmalı nasıl motor durumunu anlamalı bir fikrim yok (:

fatih1201
08 Nisan 2018, 11:34
Çevrede tanıdık bilen birileri olsa, 2. el de düşünebilirim aslında ama neye bakmalı nasıl motor durumunu anlamalı bir fikrim yok (:
Bende çok çelişkide kaldığım için sıfır olsun kafam rahat olsun dedim sıfır aldım.

Zato
08 Nisan 2018, 13:56
Elden cikarmak cok sıkıntı olmayacaksa rks cruiser veya lifan lf 250 b tavsiye ederim piyasası da olsun satarken cok zarar etmeyin dersen de hyosung gv 250 tek secenek. Daystar falan tek silindir.

Zifir
08 Nisan 2018, 14:05
Ciddi bir araştırma gerekecek anlaşılan. Peki bu saydığımız motorların hepsi İstanbul trafiği için yeterli mi yoksa neye binersek binelim zaten bizi ezmeye çalışacaklar mı :D

polo34
08 Nisan 2018, 14:29
hyosung gv250: tarih oldu, parça sorunu şu an pek yok, o paraya alacağın en güçlü en atak en sağlam motor

daelim gv 250: ne olduğu belli değil, çok az sayıda getiriliyor ve satılıyor, malum sitede pek az sayıda var, hyosung gibi öz koreli, onun gibi güçlü ama parçası az satıldığı için ne durumda bilmiyorum, problem benim gözümde bu zamana kadar az satılmış olması, herkes aynı paraya daha güçlü v motor diye hyosung'u seçti

rks blackster 250: tarih oldu, virago 250 kopyası v motor olduğu için güvenilir, malzeme kalitesi yukarıdakilerden az daha altta, parçaları çinli olduğu için bulunuyor

rks cruiser 250: blackster'in bir önceki versiyonu, aynı şeyler onun için de geçerli

regal 250 serisi: spider-daytona vb aynı motora sahip versiyonları var, kendi özel siteleri var, örgütlü olarak geziyorlar, meşhur debriyaj problemi var ama biraz masrafla aşılıyor diye biliyorum (her 15000-20000 kmde bir gibi anladım)

küba sl200: kullanıcısı var, bu forumda örgütlüler, uzun km'ler yapanları var

diğerleri için kötü yorumlar okudum, isim vermeyeyim, kymco venox 250 bunların atası:) yıllar önce getirilişi durdu, o yüzden saymıyorum, benim sıralamam böyle olurdu, bütçene göre sıfır ya da sıfıra yakınını almanı tavsiye ederim, bir sonraki cruiser bütçene göre japon olabilir, ancak sıfırları uçtu gitti, çok eski-ithalatı durmuş-vergisi yakıtı parçası yüksek-yüksek radar cezaları sebebiyle ikinci el motora ben prensip olarak fazla sıcak yaklaşmadığım için 250cc'deyim.

fatih1201
08 Nisan 2018, 14:50
hyosung gv250: tarih oldu, parça sorunu şu an pek yok, o paraya alacağın en güçlü en atak en sağlam motor

daelim gv 250: ne olduğu belli değil, çok az sayıda getiriliyor ve satılıyor, malum sitede pek az sayıda var, hyosung gibi öz koreli, onun gibi güçlü ama parçası az satıldığı için ne durumda bilmiyorum, problem benim gözümde bu zamana kadar az satılmış olması, herkes aynı paraya daha güçlü v motor diye hyosung'u seçti

rks blackster 250: tarih oldu, virago 250 kopyası v motor olduğu için güvenilir, malzeme kalitesi yukarıdakilerden az daha altta, parçaları çinli olduğu için bulunuyor

rks cruiser 250: blackster'in bir önceki versiyonu, aynı şeyler onun için de geçerli

regal 250 serisi: spider-daytona vb aynı motora sahip versiyonları var, kendi özel siteleri var, örgütlü olarak geziyorlar, meşhur debriyaj problemi var ama biraz masrafla aşılıyor diye biliyorum (her 15000-20000 kmde bir gibi anladım)

küba sl200: kullanıcısı var, bu forumda örgütlüler, uzun km'ler yapanları var

diğerleri için kötü yorumlar okudum, isim vermeyeyim, kymco venox 250 bunların atası:) yıllar önce getirilişi durdu, o yüzden saymıyorum, benim sıralamam böyle olurdu, bütçene göre sıfır ya da sıfıra yakınını almanı tavsiye ederim, bir sonraki cruiser bütçene göre japon olabilir, ancak sıfırları uçtu gitti, çok eski-ithalatı durmuş-vergisi yakıtı parçası yüksek-yüksek radar cezaları sebebiyle ikinci el motora ben prensip olarak fazla sıcak yaklaşmadığım için 250cc'deyim.
Falcon freedom için bir şey dememişsin 😁

NeDemekŞakir
08 Nisan 2018, 15:00
hyosung gv250: tarih oldu, parça sorunu şu an pek yok, o paraya alacağın en güçlü en atak en sağlam motor

daelim gv 250: ne olduğu belli değil, çok az sayıda getiriliyor ve satılıyor, malum sitede pek az sayıda var, hyosung gibi öz koreli, onun gibi güçlü ama parçası az satıldığı için ne durumda bilmiyorum, problem benim gözümde bu zamana kadar az satılmış olması, herkes aynı paraya daha güçlü v motor diye hyosung'u seçti

rks blackster 250: tarih oldu, virago 250 kopyası v motor olduğu için güvenilir, malzeme kalitesi yukarıdakilerden az daha altta, parçaları çinli olduğu için bulunuyor

rks cruiser 250: blackster'in bir önceki versiyonu, aynı şeyler onun için de geçerli

regal 250 serisi: spider-daytona vb aynı motora sahip versiyonları var, kendi özel siteleri var, örgütlü olarak geziyorlar, meşhur debriyaj problemi var ama biraz masrafla aşılıyor diye biliyorum (her 15000-20000 kmde bir gibi anladım)

küba sl200: kullanıcısı var, bu forumda örgütlüler, uzun km'ler yapanları var

diğerleri için kötü yorumlar okudum, isim vermeyeyim, kymco venox 250 bunların atası:) yıllar önce getirilişi durdu, o yüzden saymıyorum, benim sıralamam böyle olurdu, bütçene göre sıfır ya da sıfıra yakınını almanı tavsiye ederim, bir sonraki cruiser bütçene göre japon olabilir, ancak sıfırları uçtu gitti, çok eski-ithalatı durmuş-vergisi yakıtı parçası yüksek-yüksek radar cezaları sebebiyle ikinci el motora ben prensip olarak fazla sıcak yaklaşmadığım için 250cc'deyim.

Lifan-250b için ne düşünüyorsunuz ?

Naked almayı düşünürken şuan ciddi ciddi bunu almayı düşünüyorum. Hatta yüksek cc ye geçtiğimde de satmamak gibi bir düşüncem var, daha sonra üzerinde oynarım falan.

linkinpark20
08 Nisan 2018, 17:13
Kardes merhaba.

Ben chopper bir kere kullandim, o yuzden malesef kullanici yorumu cok fazla yapamıyorum.

Son kaybedenler kulubu filmi ile cbr in yanina bir chopper alsam mi diye dusunmuyor degilim. Yaklasik 4 yildir her gun en az 2 saat forumu ve motosiklet haberleri ile videolarini okuyorum. Sadece okudugum ve izledigim kadariyla konusabiliyorum. Şansa kullandigim motor da arkadasimin cinli chopper i idi ve fena titreyip her gun baska ariza verirdi. Bu yuzden cinliden uzak durmani oneririm. Hyosung gv 250, kymco venox ve daelim daystar dusuk butceye alınabilecek chopperlar. Ben de eger chopper alirsam bu ucunden birini tercih edecegim. Rahmetli aea ozellikle daelim'i cok begenmisti. Ben de 1 yil kadar gv 250 ile ayni blogu kullanan gt250r kullandim. Alınabilecek bir motor. Bu arada 2016 sifiri bursa tekyildiz motorda kampanyada 14500 tl. Eger buralara gelirsen bir cay doner ismarlamadan birakmam. Hayirli olsun kolay gelsin.

polo34
08 Nisan 2018, 17:26
Falcon ile Lifan için mahsus bir şey demedim, boyasının çıkması, paslanma vs yoğun deniyordu, normalde lifandaki motorda rksdeki ile aynı, ancak o motor (karbüratörlü versiyon) tip olarak nedense tutmadı işte, virago 250 gibi ince minyon bir motor, falcon da kısa ve hafif, yani zevkler renklerin yanında firma olarak da güven vermeli aletler, sipariş geçilince kısa zamanda parça gelmeli, yaygın parçalar serviste olmalı, bunları da gözönüne alıp sıralama yaptım, bunlar okuduklarımdan çıkan şeyler, başka forumlara da üyeyim, raptorriders.com.tr ye de üyeyim, adamlar her hafta 30-40 regal raptor ile buluşuyor, kulüp oldular, forumdaki küba sl200 de kulüp oldu, hep beraber kalabalık olarak sürüyorlar, şimdi çok kişinin ısrarla aldığı bu motorların önüne falcon ve lifanı yazamadım, rks'yi yazdım, çünkü blackster olarak kronik sorunu yok, cruiser 250 de jantlar kapalıydı (harley fatboy da da kapalı, onun kopyası), rüzgarda denge sorunu yapıyordu (ben daha geniş daha az yanaklı lastikle iyileştirdim, başkaları ön camı söktü), blacksterde o jantları değiştirdiler, ön camı iptal ettiler ...

tarih oldu dediklerim 2018de gelmeyenler, belki de gelmeyeceklerdir, belki de gelmesi geciken, belki de bana umut vermeyenlerdir :)

Zifir
12 Nisan 2018, 14:53
Peki SL200'e vites göstergesi takma gibi bir modifiye yapabiliyor muyuz ? Motorlarda böyle bir şey yapılabilir mi ?

_chaotic_
12 Nisan 2018, 15:26
Peki SL200'e vites göstergesi takma gibi bir modifiye yapabiliyor muyuz ? Motorlarda böyle bir şey yapılabilir mi ?

vites göstergesi takmadım ama gerek de yok zaten. motorun sesinden ve devir göstergesinden anlarsın vites değişimini. endişe etme motoru tanıdıkça böyle bir ihtiyacın kalmayacak.

evrensel vites göstergeleri satılıyor internette ama dijital takometreler için olduğunu sanıyorum.

Zifir
14 Nisan 2018, 18:33
Tamamdır çok teşekkür ederim herkese. Kazasız sürüşler.

Knbcr
05 Mayıs 2018, 11:04
seninle aynı aşamadan geçip son karar olarak regal raptor 150 aldım. 1 ay kadar oldu. superlight ile arasında kalmıştım ama yakından görünce regal'de karar kıldım. parça sorunu olduğunu düşünmüyorum, yakıt olarak da 280 km de 9,2 lt yakıt tüketti. motosiklet uzun yolda zorlamadan 90 la rahat yol alıyor, 90 üzeri elde ve ayakta titreşim mevcut. 13 bin tl nin en az 2000 tl sini ekipmana ayırmanı öneririm