PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MOTOMAX-KEEWAY - Speed 150 [test]



Sayfa : [1] 2

Olcay Avşar
28 Temmuz 2006, 11:16
Motor Tek Silindir, 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı
Yakıt Yakıt Deposu 11L 2.0/100km
Çap x Stroke 56.6mmx49.5mm
Silindir hacmi 149 cm3
Max. Güç 8.0kw/8500rpm 8.3Nm 7500/1min
Frenler Ön Fren Disk
Arka Fren Disk
Jantlar Ön: 2,75-18
Arka: 3,25-18

Boyutlar Uzunluk 1990 mm
Genişlik 740 mm
Yükseklik 1070 mm
Dingil Mesafesi 1300 mm
Ağırlık 120 kgs
Aksesuarlar
Vites Kutusu 5 Vites
Supap
Şase Güçlendirilmiş Çelik Boru

http://img73.imageshack.us/img73/4748/2hx5.jpg (http://imageshack.us)

Motor çok şık bir görüntüye sahip, kendini mutlaka beğendiriyor. Üzerine ilk bindiğinizde aracı sevmeye başlıyorsunuz, debriyaj ve fren kolu oldukca konforlu aynı şey gaz kolu içinde geçerli. Çok rahat bir kullanımı var.

http://img155.imageshack.us/img155/5630/kokpitnf7.jpg (http://imageshack.us)

Gösterge paneli oldukça şık ve kullanışlı (özgün bir tasarım değil ama başka markalarda da var), fakat benzin miktarı azaldıkca benzin göstergesi doğruluğunu şaşırıyor. Zira gösterge sıfıra dayandığı halde motor henüz rezerv e geçmedi bile.

http://img155.imageshack.us/img155/8922/depostsk4.jpg (http://imageshack.us)

Yakıt deposu 11 lt kapasiteye sahip, yaklaşık olarak2,4 gibi tüketim tesbit ettim. Fakat araç şu anda rodaj döneminde (250 km) olduğu için bu tesbitin doğruluğu kesin değildir.

http://img213.imageshack.us/img213/9107/arkanb9.jpg (http://imageshack.us)http://img213.imageshack.us/img213/8908/n1mr4.jpg (http://imageshack.us)

Şıklığı gerçekten göz doldurucu, ama aynı şeyi performansı için söyleyemeyiz. 150 cc olmasına rağmen 125 cc den ayırd edilemeyen bir performansa sahip, çok sık vites değiştirme isteği bazen can sıkıcı olabiliyor.

http://img213.imageshack.us/img213/7616/koltukta0.jpg (http://imageshack.us)

Selesi artçı içinde sürücü içinde yeterli düzeyde büyüklüğe sahip, her hangi bir rahatsızlık verici yanı yok.

http://img155.imageshack.us/img155/3591/aynafv5.jpg (http://imageshack.us)

Ayna yapısını çok sevdim, saat yönünde ve tersi yönde dönebiliyor. Bu sayede ayar açısını çok iyi yapabilir ve güveli bir görüş alanına sahip olabilirsiniz.

http://img149.imageshack.us/img149/1865/frendj1.jpg (http://imageshack.us)http://img213.imageshack.us/img213/1733/fren1hl1.jpg (http://imageshack.us)

Arka ve ön frenler disk kullanılmış, disk somunlarının tesbit sacları ve fren merkez korumaları gibi ayrıntılar kaliteyi hissettiriyor. Frenlemesi çok mükemmel, kesinlikle yeterli seviyede.

http://img213.imageshack.us/img213/4414/motor1pc3.jpg (http://imageshack.us)http://img213.imageshack.us/img213/7459/motor2ez5.jpg (http://imageshack.us)

Motorda vibrasyon sıfıra yakın, hatta hiç yok diyebilirim. Ama keşke performansıda 150 cc ye yakışır olsaydı, umarım hissettiğim bu performans eksikliği rodajla ilgilidir. Rodajdan sonra çok büyük bir değişiklik olacağını sanmıyorum ama, aracın son hızını deneme imkanım olmadı rodajda olduğu için (kıyamadım :) ) Fakat hissetiğim ve yaptığım hesaplar neticesinde iyi bir rodajdan sonra ulaşabileceği maksimum hızı 110 km/h olacağını söyleyebilirim.

http://img213.imageshack.us/img213/3930/depobo8.jpg (http://imageshack.us)http://img213.imageshack.us/img213/6828/yankapakxb4.jpg (http://imageshack.us)

http://img149.imageshack.us/img149/2053/jiklebj8.jpg (http://imageshack.us)http://img134.imageshack.us/img134/4648/amortisrhe3.jpg (http://imageshack.us)

Jikle kolunun sol kumanda da olması bence büyük bir kolaylık, benzeri bir çok motorda jikle kolu karbiratör üzerindedir. Kullanmak için elinizi oraya sokup mandal ile ayar yapmalısınız ama ısıtmak için motoru jiklede çalıştırdıkdan sonra yolda giderken jikleyi kapamak çok zordur. Gazlı kullanılan amortisörlerin performanısnı virajlarda hissedebilirsiniz, araç frenlemede olduğu kadar virajlarda da başarılı.

http://img213.imageshack.us/img213/6374/ayakfo5.jpg (http://imageshack.us)http://img134.imageshack.us/img134/7205/ayak1eb3.jpg (http://imageshack.us)

Motorda sevmediğim hatta nefret ettiğim tek şey yan ayak ve orta sehpa. Yan ayak yaylı olması ve kendi kendine kapanmasından dolayı kullanışlı değil, heleki ayağın yatay değilde dik bir pozisyonda olması motoru düşürmek için tam bir tuzak. Ben olsam yapacağım ilk iş kendi çabalarım ile bu yan ayağı daha kullanışlı bir hale getirmektir. Orta sehpa ise cılız yapısı ve kullanışsızlığı nedeni ile kendini sevdiremedi bana, motoru sehpaya alırken çok sorun yaşamasanızda indirirken inmemek için direniyor. Motoru indirmek için ileri ittiğinizde motor sehpanın üzerinde asfalta ileri doğru kayıyor ve bu orta sehpanın hiç umurunda değil :)

Sonuç olarak çoğu çinliye göre kaliteli ve gösterişli bir motor, ama performans için aynı şeyi söyleyemem. Sanırım bu dişli değişimiyle giderilebilir, fakat araç parasının hakkının verir kalitede. Dayanıklılığı ne olur onu ilerleyen km lerde kullanıcılarından öğrenicez.

SAKAL
28 Temmuz 2006, 12:16
Yaw olcay baba bitiyorum bu testlere süper oluyo testler ama test bitmeden koyma şunları yahu test tamamlanmış diye bi dalıyorum sade resim ve özellikler yazılı oluyor.

BOO_74
28 Temmuz 2006, 12:38
testi merakla bekliyorum, bende kırmızısından var, şu anda 450km'de....

Jazzbass
28 Temmuz 2006, 13:48
Bende merakla bekliyorum. Benimkide kırmızısından ve 325km de şuan :rendeer:

BOO_74
28 Temmuz 2006, 16:22
kullanım kitapçığında , ki şu anda karşımda
8kW/8000 r/min = 10,72 BG (125cc için)
8.8kW/7500 r/min = 11,80 BG (150cc için)
9.9kW/7500 r/min = 13.28 BG (125cc için)
12kW/6500r/min = 16.09 BG (150cc için)

olarak 4 farklı güç değeri var.katalog 125cc ve 150cc için hazırlanmış. şimdi yetkililere burdan sesleniyoruz, ithal etiğiniz motor kaç BG ?

ha bi de ön tekerler resimdeki gibi değil, daha farklı bir deseni var.

Olcay Avşar
29 Temmuz 2006, 10:42
Motoru dün akşam teslim aldım, ilk izlenimlerim harika. Beni oldukca şaşırttı, fakat test yazılarını ve resimleri pazartesinden sonra buraya koyabileceğim.
TV Makinasına yetişemsi gereken tişörtler için bugün arabayla gelmek zorunda kaldım :pr:

Mengu16
29 Temmuz 2006, 15:26
Bu motor 12,2 BG=8,8KW (150cc olanı )
Mondial KN150 ile aynı güce sahip !

1KW=1,377BG

Barış Şuşut
29 Temmuz 2006, 19:50
madem tarafsız olacaksın söle bakalım sen olsan kanuni motocar mı alırdın yoksa keeway speed 150 mi ve sebebinide söle ...hade bakalım tarafsız olmak zordur...

Olcay Avşar
31 Temmuz 2006, 09:45
Barış abim motorun testi bitsin söylerim tabi ki, ama bu motorun başlıında değil farklı bir başlıkta. Çünkü bu başlık speed 150 nin test başlığı :wiinkk:

Mc_Engin
01 Ağustos 2006, 04:17
Merakla bekliyorum kardeşim şimdiden teşekkürler

Barış Şuşut
01 Ağustos 2006, 12:45
ah olcay ah yine kaytarmışsın ...

Daniel.L. Reardon derki

kim ki doğruyu söyler motorsuz kalır...:cherry:

geçici
01 Ağustos 2006, 23:27
Bizde de var, 1500km oldu berbat bir motor:pr:
O motor alınırken ben ikinci el bir ybr alalım diye çok ısrar ettim ancak ikinci el parasına sıfır motor alıyoruz 2 yıl garantisi var deyip aldılar.
İlk olarak vitesi topuktanda değiştirmek için viştes koluna aparat yapmışlarki bu alışmayanlar için çok kötü, bunu kaynakla kestirip düzelttik.
İkincisi kullanılan malzemeler çok kalitesiz, sinyal düğmesi, uzun kısa ile beraber ve hiç fonksiyonel değil.
Selesi rahatsız ve aldığımızdan beri benzin göstergesi çalışmıyor, ilk bakımda söyledim çalışmadığını; yok abi siz bunu fulleyin o takılmıştır düzelir yok düzelmezse o zaman bana söyle ben hemen sipariş ederim dendi ölece kaldı.
600-700km civarında gidonu sabitleyen alyan vidalırn altındaki somunlar düşmüş ve gidon sallanıyordu, keewayı olanlar baksınlar hemen ihmale gelmez.

8 bin devirde 80km 9 bin devirde 90km yapıyor ve ne kadar zorlansada üstüne çıkmıyor.
Çabuk vites değiştirmek gerekiyor biranda 4. 5. vitese çıkıyor anlayamıyorsunuz ama motor gitmiyor, bunun içinde ön dişliyi değiştirmeyi düşünüyorum.

Benden bu kadar umarım kimseye bağlı kalmadan objektif olarak testinizi yapar buraya koyarsınız.

Jazzbass
02 Ağustos 2006, 11:12
İlk olarak vitesi topuktanda değiştirmek için viştes koluna aparat yapmışlarki bu alışmayanlar için çok kötü, bunu kaynakla kestirip düzelttik.
Neresi kötü anlamadım? İster düz vitesle kullan ister o aparatla ne farkeder?


İkincisi kullanılan malzemeler çok kalitesiz, sinyal düğmesi, uzun kısa ile beraber ve hiç fonksiyonel değil.


İki kez düştüm hiç bir yeri çizilmedi. Motorumu genelde gece kullanırım işim gündüz olduğu için anca gece çıkıyorum. Sinyal uzun kısa farlarda hiç sorun yaşamadım.


Selesi rahatsız ve aldığımızdan beri benzin göstergesi çalışmıyor, ilk bakımda söyledim çalışmadığını; yok abi siz bunu fulleyin o takılmıştır düzelir yok düzelmezse o zaman bana söyle ben hemen sipariş ederim dendi ölece kaldı.


105 kilo adamım hiç popom acımadı. Kaba et ondanmı acaba :queen:
İlk aldığımda benimde benzin göstergem çalışmamıştı. 20 ytl lik benzin almıştım banamısın demedi. Sonra 35ytl lik benzin aldım fullendi. Satıcı, ilk olarak yedek depo benzini aldığını sonra normal depoya geçtiğini söyledi.


8 bin devirde 80km 9 bin devirde 90km yapıyor ve ne kadar zorlansada üstüne çıkmıyor.
Çabuk vites değiştirmek gerekiyor biranda 4. 5. vitese çıkıyor anlayamıyorsunuz ama motor gitmiyor, bunun içinde ön dişliyi değiştirmeyi düşünüyorum.


2 kişi Edirne Kapıkule yolunda 8 bin devirde 100km yi gördük. Hoş max. 110 115 gibi bi rakama tekabul eder ki buda yeterli bu motor için bence. Sanırım sen kullanırken yanlış birşeyler yaptın. Rodajı iyi geçiremedin. Vites konusuda şöyle 0/20 km 1. vites 20/35 2. 35/50 3. 50/65 4. 65/... 5. vites. Sonuçta R1 değil bu vites değitirme km si uzasın. Topu topu 110 115 yapıyor alet.


Benden bu kadar umarım kimseye bağlı kalmadan objektif olarak testinizi yapar buraya koyarsınız

Sayın moderatörlerin kimseye bağlı kalacağını sanmıyorum. Objektif bir site burası.

Not: Bu başlığın amacı motoru tanıtmaksa bırakalım eyong ilk açıklamayı yapsın. Üzerine biz yaparız. Geçici arkadaşım bekleyelim görelim eyong neler dicek.

Sevgiyle kalın :rendeer:

BOO_74
02 Ağustos 2006, 11:37
vay be motorun bu rengi de varmış demek, ben sadece mavi ve kırmızı var diye biliyordum.

jazzbass'ın yorumlerına katılıyorum vitesi istediğin gibi değiştirirsin, illa topuklayacaksın diye birşey yok. ben önce kullanıyordum, şimdi kullanmıyorum arka levyeyi.

motor 5.viteste 7000 devirde 80'i görüyor. 4.viteste 7000 devirde 70 yapıyor.

bu arada Allah muhtaç etmesin ama frenleri zımba gibi, motoru çakıyor olduğu yere. hani daha kaliteli lastik kullanılsa çok daha iyi olurmuş.

Eyoung hadi be abicim, bekliyoruz yorumlarını, bi de yaptığın bu test kaç km lik- kaç günlük olacak?

Jazzbass
02 Ağustos 2006, 11:50
Barış abi siyahı çok fena yaa:sunny: :sunny: :sunny:

Olcay Avşar
02 Ağustos 2006, 19:32
Motorun testi yarın sona erecek, yapılan yorumlar haricinde merak ettiğiniz ve öğrenmek istediğiniz birşey var ise buradan sorun interaktif olarak test edip geleyim :)

BOO_74
02 Ağustos 2006, 19:44
mmm soru mu dediniz, buyrüüüün :

sabah çalıştırmada jikleyi hiç kullanımıyorum, marşa basıyorum ve çalışıyor motor boştayken, test motoruda öyle mi?

bunun yanında akşam 25km lik bir yoldan eve gelince garajda boşa alıyorum, park ederken motor kendiliğinden stop ediyor, bu da garibime gitti, sıcak motor boşta niye stop eder ki?

90km/h civarı titreşim başlıyor, 105km/h nin üzerine çıkmadım, max hız ne deneyebildin mi?

bi de gidondaki elcikler biraz ince ve üzerindeki şeritler elimi acıtıyor, daha konforlu bir elcikle değişmek lazım. test aracı da öyle midir?


işçilik kalitesi hakkında düşüncelerin neler ?

insane
03 Ağustos 2006, 00:05
Motor bir süre sonra stop ediyorsa acaba rölanti ayarı düşük olabilir mi?

BOO_74
03 Ağustos 2006, 10:42
Motor bir süre sonra stop ediyorsa acaba rölanti ayarı düşük olabilir mi?

doğru, ilk bakımda ayarlatayım.

insane
03 Ağustos 2006, 10:57
Boo, bakımı beklemene gerek yok ki, mutlaka verilen kullanma kavuzunda nasıl yapıldığı yazıyordur, motorun oralarda karbüratörün üzerindeki bir vidayı çeviricen birazcık o kadar ;) Motor ısındıktan sonra bu ayarı yapmak daha sağlıklı olur bu arada, yaklaşık 1500devir olsa gerek sizde de :cat:

Olcay Avşar
03 Ağustos 2006, 12:42
sabah çalıştırmada jikleyi hiç kullanımıyorum, marşa basıyorum ve çalışıyor motor boştayken, test motoruda öyle mi?

Ben sabah ları jikleyi kullanıyorum, jikle açıp çalıştırıypr ve hareket ettikten hemen sonra kapatıyorum. Fakat benim sabah dediğim saat 06,30 :) belki sen hava daha çok ısınınca çalıştırdığın için gerek duymuyor olabilirsin.


bunun yanında akşam 25km lik bir yoldan eve gelince garajda boşa alıyorum, park ederken motor kendiliğinden stop ediyor, bu da garibime gitti, sıcak motor boşta niye stop eder ki?

Sanırım senin motorda rodajda şu an, ilk bakımda karbiratör ayarları yapıldıktan sonra herhangi bir sorun kalmaz.


90km/h civarı titreşim başlıyor, 105km/h nin üzerine çıkmadım, max hız ne deneyebildin mi?

Rodajda olduğu için son hızı deneyemedim ama iyi bir rodajdan sonra yapacağı maximum hız 110 olur tahminim.


bi de gidondaki elcikler biraz ince ve üzerindeki şeritler elimi acıtıyor, daha konforlu bir elcikle değişmek lazım. test aracı da öyle midir?


Evet elcik üzeirndeki pütürlü yüzeyler sıkı tuttuğunda rahatsız edebiliyor, değiştirmeden önce deformasyon olmasını bekle bence. Belki yumuşar.


işçilik kalitesi hakkında düşüncelerin neler ?

Bence işçilik kalitesi iyi, ama fınıshıng dediğimiz son montajda bazı hatalar olabilir. Gidon somunu gevşemesi gibi.

BOO_74
04 Ağustos 2006, 10:43
cevaplar için teşekkürler, motoru ne kadar süre ile test edeceksin?
malum rodajdaki makineler sağır oluyor biraz.
benimki 650km ye geldi, ilk bakımına götüreceğim, daha 1-2bin km sağır olur sonrası bakalım....

DevilRider
07 Ağustos 2006, 15:54
valla 150cc ıcın 110km hız bıraz dusuk:farao: yamahaya benzetmeye calısmıslar

geçici
08 Ağustos 2006, 02:34
Satıcı, ilk olarak yedek depo benzini aldığını sonra normal depoya geçtiğini söyledi.

Yaa bunlar nasıl satıcı anlamıyorum,:pr:
arkadaşlar yedek depo diye bişey yok, depoda ayrı bir bölümde yok bunu hep duyuyorum ama tamamen yanlış.
Çalışma sistemi deponun altındaki ayarlı vana yukarı konumda on orta konumda off açağı konumda da rezerve alır yani dipteki benzini alır vananın iki adet çubuğu var içerde biri uzun biri kısa uzun olan normal hali, bezin bitince vanayı çeviriyoruz kısadan devam ediyor ve dibindeki benzini kullanıyor, yani aynı benzini kullanıyoruz yine.:cat:
sevgili Jazzbass anladığım kadarıyla motoru çok beğenmişsin ve benim yazdıklarıma katılmamışsın ama başka bir forumda da okuduğum kadarıyla bu senin ilk motorun ve aradaki farkları anlaman için biraz motor değiştirmen biraz da km yapman gerek.
Motor hakkında hep şikayetleri yazmıştım iyi yönleride yok değil örneğin run off düğmesi çok iş görüyor:mrgreen: ee hakkını yemeyim şimdi hep yermek olmaz.
Birde motomax yine fiyat düşürmüş ve speed in fiyatı 2099ytl olmuş yakında bedava verecekler.:bounce:
Kazasız sürüşler dilerim herkese.:rendeer:

BOO_74
15 Ağustos 2006, 11:05
.....
Birde motomax yine fiyat düşürmüş ve speed in fiyatı 2099ytl olmuş yakında bedava verecekler.:bounce:
Kazasız sürüşler dilerim herkese.:rendeer:

sitede öyle diyorlar, bayiler başka fiyat söylüyor, biz aldık fiyat düştü. çaldırırsak zam gelir muhtemelen. geçen hondamda da aynı şey olmuştu...:pale:

kullandıkça farkettiğim birşey var, motorun vites oranları çok yakın, kalkıştan 300 metre sonra 5.vitesi buluyor. sadece son sürati arttırmak için 5. vites oranını biraz daha azaltmak mümkün müdür?

batigol-7
28 Ağustos 2006, 13:14
250cc supershadow testi olsa süper olur

BOO_74
05 Eylül 2006, 15:09
geldik 1000km'ye.....

yakıt tüketimi 2.5-2.7 litre arası, bir depo ile 500km'ye yakın gidiyor rezerve geçmeden, harika birşey!

firma verisi gibi depo 11 litre değil, 15litre civarı rezerv dahil.

Jazzbass
05 Eylül 2006, 15:48
barış abi ne güzel ya benim motorun gerçek yakıt tüketimini anlayamadım hala. bi 3.5 bi 3 bi 2.5 gidip geliyor. 10 milyonluk aldım dün gece tam tamına 3.5litre! gözlemlicem şimdi. 150 falan giderse iyi. :rendeer:

hasansonmez
23 Kasım 2006, 23:57
bu bizim ybr nin taklitine benziyor yine de günahını almayalım

Gokcell
14 Aralık 2006, 16:13
bu bizim ybr nin taklitine benziyor yine de günahını almayalım

Aynı fabrikada üretiliyorlar zaten :mrgreen:

ddnf
12 Mart 2007, 15:02
slm arkadaslar bende pro deilim ama amatör olarak motor sürme zevkini tadıyorum ve yakın zmnlarda motor almayı dusunuyorum..sizce speed 150 ii bi modelmi yeni baslamak içn sizin tavsiyeleriniz neler?
tşkkr ederim Boo,bende bartınlıyım msn weriim bana yardımcı olursan sevinirim
smarthitt@hotmail.com goruselım rıca ediyorum

Jazzbass
13 Mart 2007, 11:23
slm arkadaslar bende pro deilim ama amatör olarak motor sürme zevkini tadıyorum ve yakın zmnlarda motor almayı dusunuyorum..sizce speed 150 ii bi modelmi yeni baslamak içn sizin tavsiyeleriniz neler?
tşkkr ederim Boo,bende bartınlıyım msn weriim bana yardımcı olursan sevinirim
smarthitt@hotmail.com goruselım rıca ediyorum

Merhaba arkadaşım, benim ilk motorum speed 150 idi. Motorun hiçbir sorununu görmedim. Çok yakışıklı bir makina çok seri sesi tatminkar ve frenleri çok sağlam. Tek eksik yanı performansı. Ben şahsen 109km üstünü görmedim. Alacaksan bu kriterleri göz önünde bulundurursun. Saygılar:rendeer:

ddnf
29 Mart 2007, 12:54
Saol kardeşm choq tşkkr ettim en sonnda kararımı verdim speed 150 aldım=)
inş. hayrını görürürz Boo sende bi msn e eklemedn yha nese grsrz herkese hyrlı sürüsler i günler

aragon
29 Mart 2007, 17:22
yazılanları tek tek okudum.
bende de aynı motordan var.
motorun bence tek sorunu devrin çok çabuk yükselmesi.5. viteste 60 la giderken devir 6000 de ben böyle bir şey heç görmedim.ama motorla daha 40 km yaptım bu pazartesi aldım.ama bunun pek değişeceğini sanmıyorum ama belki çok az bir miktar değişebilir.ama bence yine yetersiz olur.bunun dışındakilere katılmıyorum.
motorun dişlilerinde oynama yapacam eğer 500 km de filan değişme olmazsa.ön dişliyi büyütmek istiyorum ama motorun hızlanması çekişi falan değişir diye bir tedirginlik var.herhangi bir motorda böyle bir şey deneyen olduysa bize değişiklikleri anlatabilir mi?
motorun bunun dışında bence hiç bir sorunu yok ama bana göre bu sorun çok büyük.

bu arada motorun 2099 ytl olduğu falan da yok.
en baştaki çap x strok değeri de yanlış.
doğrusu 62 x 49.5 dir. bu motorun 125 likleri de varmış ama türkiye ye gelmiyor.
o değer 125 cc için geçerli.
motorun silindirinin en alt kısmında da yazıyor kaç cc olduğu.isteyen bakabilir.

aragon
08 Nisan 2007, 20:39
eyong testin sonuçlarını bekliyorum ama neyse.ben yazayım bir kaç şey buraya.dün mersinden taşucuna gittim(toplam 200km) giderken tek kişi dönüşte çift kişi geri döndüm.ilk defa bu kadar uzun yol yaptım.ve motor tek kişiyle çok iyi ama dönüşte iki kişi ile geldim tek kişi ile iki kişi arasında belirgin bir fark var.bu arada motorda bir şişme de olmadı ama iki kişi performansı bana yetersiz geldi.motor rodajda olduğu için fazla basmadım en fazla 90 yaptım(devir 7000-7500 arası).motor sanki biraz açıldı gibi geldi bana deviri ilk aldığım kadar çabuk yükselmiyor.
titreşimden pek anlamam ama 90 yaptığımda gaz tahminime göre yarıda falandı ama ben daha fazla yüklenmeye korktum.sanki biraz sarsıldım ama baya biraz rüzgar vardı.bir şeye daha dikkat ettim.motorun hızı arttıkça devirin artması yavaşlıyor.yani 60 la giderken devir 5000 oluyor(bana göre çok yüksek)
ama 80 de devir göstergesi 6000 in biraz üstünde oluyor.
bu arada bir şey daha söyliyeyim.ben bu kadar az yakan motora hiç binmedim.600km yol yaptım 45 milyonluk benzin kullandım ve 620 km yaptım.tahminime göre bir 100km daha gider.belki ananmayacaksınız bende bu kadar az olacağını tahmin etmiyordum.
yalnız bu motorun performansı eyong abinin dediği gibi gerçekten bir 150 cc motora yakışmıyor.bunun için hava filtresini değiştirmek istiyorum.birde big bore kit diye bir şey varmış piston herhalde birde ondan araştıracam.ama mersinde böyle bir şeyi bulacamı sanmıyorum.mersinde big bora kit in ne demek olduğunu bilen parçacı bile yoktur herhalde.ama hafta sonu alanyada bir araştıracam belki orada bulurum.neymiş nasıl birşeymiş öğrenmek istiyorum.
bir de bu motomaxın bittiği gibi bir söylenti var buda biraz can sıkıyor.

bu arada motorun hız göstergesinin doğru olup olmadığını da çarşamba günü deneyeceğim.
eyong abi tecrübelerini anlatmadı pek fazla ben bari birşeyler yazayım dedim.

tumayvol
24 Nisan 2007, 01:54
selamlar!! benim arkadsmda var 4 binde!! motor durmadan istop ediyor kaç kere ayar yaptırdık!! 150 cc performansıda yok. 110 diyo baska gitmiyo!! ama rüzgar olsun olmasın 110 görüyor! egzozundan saçma sapan sesler gelmeye basladı!! en kötüsüde servis arkadsımı canından bezdirdi!! 2 aydır egzoz bekliyor!! belki daha bile fazla!!

duslemek
24 Nisan 2007, 12:24
motosiklet modellerinden "speed 150 " topic acan bir arkadas vardı onun yazılarını bulamıyorum yardımcı olabilirmisiniz

SAKAL
24 Nisan 2007, 14:16
sanırım bu olmalı

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/16684-macar-isi-ybr-kewaay-speed-150-a.html

duslemek
25 Nisan 2007, 17:36
tşkler konuyu buldum hemen inceliyorum

eradnan
04 Haziran 2007, 09:07
arkadaşlar bendede bu motordan var ve merak ettiğim bi konu var bu makinenin sesi bana sanki eski javaların sesi gibi geliyor ve hoşuma gitmiyor acaba ybr ile sesleri aynı mı karşılaştırma şansı bulanınız varsa beni aydınlatırsanız sevinirim...

SeRHaTeKiNci
04 Haziran 2007, 19:54
Düşünenler için faydalı bilgiler olmuş.
Teşekkürler.

bestamik19
04 Haziran 2007, 22:22
şuan 250 mct var bend eğerki bunu almasaydım alacak olduğum motor speed 150 idi. görünüş olarak ybr yi oldukça andırıyor, okuduğum kadarı ile hacminin motoru değil, performansı düşük, fiyat konsunda birşeylet yazmak istedim fiyatın 2099 olduğunu yazmışlar bundan 1,5 ay öncesi 2399 gibi bir fiyatı vardı ve ankara motomax ta çalışan arkadaş fiyatın yükseleceğini hatta 2800 gibi bir fiyat civarı olacağını söylemişti. demekki hepsi hava civaydı.

BOO_74
19 Haziran 2007, 17:37
motor 2.400ytl, 2.089'a sıfırını bulursanız hemen alın.

bu arada 1500km'ye geldim, vitesler artık çok daha rahat geçiyor, motor daha rahat devirleniyor. bir kaç bin sonra daha da rahatlaycak belliki.

inanılmaz az yakıyor, bir depo ile 450km yol gidiyor. uzun yolda mola için benzinin bitmesini beklemek bu motor için çok akıllıca olmaz. ;)


80km/h' e kadar sürüşü zevkli, titreşim yok. 80'in üzerinde başlıyor, aynalarda titriyor. (bu arada bu özellik daha yüksek hacimli bazı "marka" makinelerde de var.)

eradnan
25 Temmuz 2007, 23:59
arkadaşlar 5 aydır kullanıyorum alacak arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim mükemmel bi makine vibrasyon yok kullanımı kolay vites oranlarının kısa olması nedeniyle acayip az yakıyor hararet diye bi olay yok hatta bana çok şey öğrettiğini düşündüğüm için artık satıyorum ilgilenler göz atabilir....

http://www.motosiklet.net/forum/satmak-isteyenler/34144-acilen-satilik-keeway-speed150-yakisikli-suzuki-replikasi.html

BOO_74
20 Kasım 2007, 19:07
sezon bitti ben de uygun fiyata satıyorum, ilgilenen için:


http://www.sahibinden.com/temiz_keeway_speed_150cc-_13bg_cift_disk_balansorWQQaXQQ2673420WQQpXQQdispl ayitem

GeCe__
20 Kasım 2007, 19:27
bu motoru gecenlerde gordum yakından gayet guzel sık duruyordu vede cusselı

no_name
03 Ağustos 2008, 17:17
fiyatı kendi sitesinde 3. bin ytl feyizoğlunda 2.400 filan nasıl iş anlamadım

BOO_74
04 Ağustos 2008, 10:58
efsane motor 3 bine satıyor, feyizoğlunun elinde kaldıysa motomax ın getirdiği vardır. fiyat farkı bu yüzden.

bang
11 Mayıs 2010, 22:18
Bugün bu motorun 2009 modeli için el sıkıştık.Yarın paramı ödeyeceğim ve büyük ihtimal yarından sonrada motorumu alacağım.Vermiş olduğunuz bilgiler çok değerliydi,herkeze çok teşekkürler.:rendeer:

ramizan83
02 Haziran 2010, 15:26
bende bu motorun ıkıncı elınen aldım 2006 model daha yenı dedık 1 3 50 aldım 500 lira masraf ettım konyalı bı oglan ıyı kokledı bu motoru bana ah bıde getse mororu yapıldı şanzıman degıştı zencır far eksoz koltuk kılıfı sınyaller bı ybr parasını buldu motor adama benzese barı 90 gecmıyor bend e 90 kıloyun bayır aşagı gıtmıyor motor yorgun aldıgıma bın pişman oldum 225 0 ye geldı satsam 100 0 lira etmez ne lanet şeymış akuyude unutmayalım her yanı masraf hey ben boyle motorun ıcıne edeyım lanet ya alacak olan varad a almasın parca sorunu var balansor dışlısı kamyon gıbı calşıyor parca hbulamadık lanet ola