Orijinalini görmek için tıklayınız : Benelli Benelli BN 251 (yeni)
Sayfa :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Guy Fawkes
18 Mayıs 2018, 11:01
bayanlar baylar, 2 gün önce bu arkadaşı alarak aranıza katıldım.( Önceki mesajlarda bu motor için yaptığım eleştirinin hala arkasındayım :queen: ) o kadar süre bu modeli beklemem ve f/p ürünü olması bulduğum kusurlarına rağmen almama engel olmadı.
sanırım gerçek aşkı buldum :wiinkk:
fakat şöyle bir sıkıntı var;
Uzun yolda bir problem yok fakat şehir içinde hararet 3. seviyeye çıkıp motor fan açıyor. Bugün arkadaşla fark ettik, gezdikten sonra durduğumuz yerde motor sağ tarafından sıvı damlatıyor. Hafif kaygan bir sıvı ama motor yağı gibi değildi, benzinde değil. Garenajdan tam göremedik, lifte kaldırıp alttan bakmak gerek, radyatör borusu o tarafta. Atık su borusu diğer tarafta kalıyor oradan gelmediği belli. radyatör su deposuna baktığımızda minimum çizgisinin altındaydı su seviyesi.
Yarın ve hafta sonu kullanamayacağım, pazartesi kullanımımla 400km yi geçecek. O zaman servise bırakayım diyorum. Hem kontrol hemde 500 km yağ değişimi için.
Isınınca bir yerlerden su kaçırıyor olabilir mi sorun ne olabilir cevaplarsanız sevinirim
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın:)
NeDemekŞakir
18 Mayıs 2018, 20:32
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın:)
teşekkürler :bestmt: kazasız belasız süreriz inş :)
sizde ısı durumu nasıl ? şehir içi kullanımda ısı yükselip fan açıyor mu ?
Guy Fawkes
18 Mayıs 2018, 21:18
Ewt fan çabuk açıyor ama inceleyen arkadaşlar bunun iyi olduğunu söyledi,ayrıca sanki daha az açmaya başladı fani
Oktay77
19 Mayıs 2018, 08:25
Hayırlı olsun alan arkadaşlara sesi nasıl motorun ?
NeDemekŞakir
19 Mayıs 2018, 09:59
Sesi güzel , gerçi rodaj sebebiyle çok gaz açamadım . Ayrıca Gazı kestiğin zaman tatlı bi hırıltı geliyor derinden
Oktay77
20 Mayıs 2018, 01:09
Tnt lerin sesi güzeldi bi fark var mı bilmiyorum ama bazı arkadaşlar üzerinde metzeller lastik var demiş , bayiden bayiye değişiyor herhalde yalovada ki bayide cordial marka naylon lastik var sizinkiler de hangi marka lastik vardı ?
YasinC
20 Mayıs 2018, 11:47
Tnt lerin sesi güzeldi bi fark var mı bilmiyorum ama bazı arkadaşlar üzerinde metzeller lastik var demiş , bayiden bayiye değişiyor herhalde yalovada ki bayide cordial marka naylon lastik var sizinkiler de hangi marka lastik vardı ?
Cordial olan tnt25'in lastiği.
mirliva2012
20 Mayıs 2018, 18:04
PULSAR 200NS ile kıyaslıyan oldumu?
alligator1
21 Mayıs 2018, 19:02
Selamlar arkadaşlar. 1 senelik scooter kullanımından sonra Bn251 alarak motosiklete geçiş yaptım. Motor henüz yeni ve ben de tecrübesiz olduğum için zaman içerisinde görüşlerimi paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------
PULSAR 200NS ile kıyaslıyan oldumu?
ben de ikisi arasında kararsız kalmıştım, kağıt üzerinde teknik özelliklerini inceleyerek Bn251 almaya karar verdim. Malesef motorları test ederek kıyaslama fırsatım olmadı.
Bana göre Bn251'in artıları;
- Ön - arka ABS (Pulsarda arkada ABS bulunmuyor)
- Ön amortisör (Upside-down forks -> daha iyi sönümleme)
- Metzeler marka lastik (Pulsarın stok lastiklerinin değiştirilmesi gerektiğini birçok yerde okudum)
- Vites göstergesi (acemi olduğum için :))
- Daha büyük yakıt tankı (17 lt.)
Pulsar NS200'ün artıları;
- 2. el piyasası (Bn251 yeni bir model ama TNT25 ile kıyaslayınca)
- Yakıt tüketimi bir miktar daha az olabilir (200cc, 3 buji)
Servis ve yedek parça durumları da önemli konular ama henüz araştıramadım.
NeDemekŞakir
21 Mayıs 2018, 22:41
denildiği gibi metzeller var.
Şehir içine girdiğimin 2.dakikasında hararet 3. seviyeye çıkıp fan açıyordu.Geçtiğimiz perşembe akşamı arkadaşla farkettik, motorun altından antifriz damlıyordu. hafta sonu kullanmadım, dün gece baktığım da sızıntı devam ediyordu. Bugün servise götürdüm, usta baktı ve radyotör motorunun içindeki keçeden kaynaklandığını söyledi. Dediğine göre fabrikada montajlanırken yerine tam oturmamış olabilir dedi. Antifriz alıp ekledim akşam gelirken, ,normalde deponun üstü bile sıcak olurdu, akşam kontrol ettim durunca sıcak değildi.
Alan arkadaşlar kontrol etsinler. Keçe gelene kadar gözlemlemeye devam edip detayları burada yazarım.
denildiği gibi metzeller var.
Şehir içine girdiğimin 2.dakikasında hararet 3. seviyeye çıkıp fan açıyordu.Geçtiğimiz perşembe akşamı arkadaşla farkettik, motorun altından antifriz damlıyordu. hafta sonu kullanmadım, dün gece baktığım da sızıntı devam ediyordu. Bugün servise götürdüm, usta baktı ve radyotör motorunun içindeki keçeden kaynaklandığını söyledi. Dediğine göre fabrikada montajlanırken yerine tam oturmamış olabilir dedi. Antifriz alıp ekledim akşam gelirken, ,normalde deponun üstü bile sıcak olurdu, akşam kontrol ettim durunca sıcak değildi.
Alan arkadaşlar kontrol etsinler. Keçe gelene kadar gözlemlemeye devam edip detayları burada yazarım.
Aman takmadan önce 2-3 kere kontrol etsinler.
Tnt25'te ben dahil birkaç kişinin başına gelmişti. 2 farklı keçe ve kapak vardı. Uyumsuzdu ve zorlayınca kırılıyordu.
emremm
22 Mayıs 2018, 03:08
Aman takmadan önce 2-3 kere kontrol etsinler.
Tnt25'te ben dahil birkaç kişinin başına gelmişti. 2 farklı keçe ve kapak vardı. Uyumsuzdu ve zorlayınca kırılıyordu.
Arkadaş kapak contasından mı bahsediyor, yoksa devir daimin keçesinden mi?
Kapak contası olabilir, dışarı aktığına göre..:)
Mythogen
22 Mayıs 2018, 10:22
2 hafta önce bn 251 modelini aldım.Tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.Motoru almayı düşünenlere bir nebze yardımcı olabilirsem sevinirim.Her ne kadar 250 cc lik bir motor olsada görünüm olarak daha büyük bir motorsikleti andırıyor.Kaslı bir yapısı var.Parça kalitesi orta seviyede.Kullanımı son derece kolay ve rahat.şehir içinde şehir dışındada çok rahat kullanıyorsunuz.Motorda titreşim minimal.ellerinizi veya ayaklarınızı çok rahatsız etmiyor.Oturma pozisyonu ve koltuk rahat.Aynaları iyi ayarlarsanız arkanızı görmekte çok sorun yaşamazsınız.Ne çok iyi nede kötü.Ön farların aydıtlatması beni çok tatmin etmedi.Gece sürüşlerine dikkat edin.Lastikler mükemmel.Süspansiyon orta sertlikte.Kötü yollarda sizi çok rahatsız etmiyor fakat çok yumuşakta değil.Ama bunun faydasını virajlarda görüyorsunuz.Motor çok güzel viraz alıyor.sallanma savurma kayma olmadı hiç.Viraja nasıl giriyorsam öylede çıkıyorum yol tutuşu harika.Motor rodajda olmasına rağmen 130 a kadar zorladım rahatlıkla çıkıyor.Atik ve hızlanması çok iyi.fakat devamlı gaz istiyor.düşük devirlerde rahat çalışmıyor.30-40 la şehir içinde giderken yüksek viteste kullanamıyorsunuz tekliyor vites küçültmeniz gerekiyor.Egzoz sesi güzel fakat motoru biraz gürültülü çalışıyor.Öyle japonlardaki gibi sessiz sakin çalışan motor değil.Hatta bazen ısınınca acaba motorun içinde yağmı yok diye düşündüğüm bile oldu.Frenleri iyi fakat Ben 2 haftada 2 defa sorun yaşadım.Bunlardan birincisi arka frenim kilitlendi.Biraz fren denemesi yapmıştım.Havada çok sıcaktı.Fren kilitlendi ve bırakmadı.Servise götürdüm hemen diskine kadar değiştirdiler.2. sorunum ise anahtar yuvasının altındaki ve ön süspansiyon arası çatallardaki bi kaç vida düştü.Montaj hatası diye düşünüyorum ama vidalara dikkat edin.
theone_music
22 Mayıs 2018, 15:19
Bende 350 km deyim ilk bakıma az kaldı, benim 2 tane sorum yada sorunum var şimdilik.
1. Depo kapaģinizin yanindaki boşluğu farkettiniz mi ? Etmediyseniz bi bakın. Ordan ufak bir taş çalı çırpı herhangi sert bi sey girse bir problem olmazmı? Kafama takıldı
gidince sorucam bayiye tabi.
2. 1 ve 2.viteste genelde 4 bin devire gelince bi zırıltı duyuluyor sizde de öyle mi . Aman aman bi zırıltı değil ama insan dikkat ettimi sürekli duyuyor. Servis ilk bakıma gelince onuda hallederiz dedi bakalım. Son olarakta aklıma geldi arka disk çok ısınmıyor mu ?
dyavol-77
22 Mayıs 2018, 16:11
2 hafta önce bn 251 modelini aldım.Tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.Motoru almayı düşünenlere bir nebze yardımcı olabilirsem sevinirim.Her ne kadar 250 cc lik bir motor olsada görünüm olarak daha büyük bir motorsikleti andırıyor.Kaslı bir yapısı var.Parça kalitesi orta seviyede.Kullanımı son derece kolay ve rahat.şehir içinde şehir dışındada çok rahat kullanıyorsunuz.Motorda titreşim minimal.ellerinizi veya ayaklarınızı çok rahatsız etmiyor.Oturma pozisyonu ve koltuk rahat.Aynaları iyi ayarlarsanız arkanızı görmekte çok sorun yaşamazsınız.Ne çok iyi nede kötü.Ön farların aydıtlatması beni çok tatmin etmedi.Gece sürüşlerine dikkat edin.Lastikler mükemmel.Süspansiyon orta sertlikte.Kötü yollarda sizi çok rahatsız etmiyor fakat çok yumuşakta değil.Ama bunun faydasını virajlarda görüyorsunuz.Motor çok güzel viraz alıyor.sallanma savurma kayma olmadı hiç.Viraja nasıl giriyorsam öylede çıkıyorum yol tutuşu harika.Motor rodajda olmasına rağmen 130 a kadar zorladım rahatlıkla çıkıyor.Atik ve hızlanması çok iyi.fakat devamlı gaz istiyor.düşük devirlerde rahat çalışmıyor.30-40 la şehir içinde giderken yüksek viteste kullanamıyorsunuz tekliyor vites küçültmeniz gerekiyor.Egzoz sesi güzel fakat motoru biraz gürültülü çalışıyor.Öyle japonlardaki gibi sessiz sakin çalışan motor değil.Hatta bazen ısınınca acaba motorun içinde yağmı yok diye düşündüğüm bile oldu.Frenleri iyi fakat Ben 2 haftada 2 defa sorun yaşadım.Bunlardan birincisi arka frenim kilitlendi.Biraz fren denemesi yapmıştım.Havada çok sıcaktı.Fren kilitlendi ve bırakmadı.Servise götürdüm hemen diskine kadar değiştirdiler.2. sorunum ise anahtar yuvasının altındaki ve ön süspansiyon arası çatallardaki bi kaç vida düştü.Montaj hatası diye düşünüyorum ama vidalara dikkat edin.
Abs li değil mi bu? Nasıl arka teker kilitliyor, Çin abs si sıcak havada kafası karışıyor herhall!!!...
YasinC
22 Mayıs 2018, 17:02
Abs li değil mi bu? Nasıl arka teker kilitliyor, Çin abs si sıcak havada kafası karışıyor herhall!!!...
Bosch merkezi ama arka freni komple değiştirdiklerine göre sanırım montaj hatası var. Benelli'nin Türkiye'de üretilmesi sanırım pek yaramadı bazı konularda.
kdiner
22 Mayıs 2018, 17:28
Abs li değil mi bu? Nasıl arka teker kilitliyor, Çin abs si sıcak havada kafası karışıyor herhall!!!...
pulsar 200ns de abs li ama arkada okuyucu var belki buda onun gibi ise normal bir durum. ön arka abs diyor ise verisinde o zaman teknik bir sıkıntı vardır servise gidip baktırın.
yokon
22 Mayıs 2018, 17:54
Merhabalar,
196 boyum ile bu motosiklete binebilir miyim?
Dizlerim karenajlardan dışarı çıkar mı tahminen?
NeDemekŞakir
22 Mayıs 2018, 21:25
Bana göre de motorda titreşim var. Ayak, sele, depo biraz da elciklerde. 5000-6000 devir aralığında elimi artçı selesine koydum, alttan alttan güçlü bir titreşim geliyordu. Aydınlatması da iyi gibi geldi bana.
O zırıltı bende de var. Sanırım plakalıktan geliyor. Arkadaşla arasına plastik conta atmıştık azalmıştı ama gelmeye devam ediyor.
190 boyundayım, bacak boyum gövdeye oranla uzun. depoyu sararken sıkıntı yok fakat gidon yükseltme şart.
Gelelim sorunuma; ustanın dediğine göre yağ ile antifrizin karışmasını engelleyen keçeden. Bugün 60km gidiş 60 geliş kullandım 3.seviyeye çıkmadı hararet.
2 sorum var,
1. Usta kontağı çevirince çalıştırmadan önce 3-5 sn ABS düğmesine bas o zaman devreye giriyor dedi doğru mu ?
2. ilk bakım 500 de mi 1000 de mi ? Aldığım yerde biri 1000 dedi diğeri 500 hangisi doğru ?
Guy Fawkes
22 Mayıs 2018, 22:05
Ben müşteri hizmetlerine ve servise teyid ettirdim bakım 1000 km de
emremm
23 Mayıs 2018, 01:33
.............
Gelelim sorunuma; ustanın dediğine göre yağ ile antifrizin karışmasını engelleyen keçeden. Bugün 60km gidiş 60 geliş kullandım 3.seviyeye çıkmadı hararet.
...........
Devir daim pompasının keçesinde sorun var, yani antifriz ile yağ birbirine karışıyor ve siz motoru kullanmaya devam mı ediyorsunuz?
Yakında motoru yatak, yorgana sarmanız mümkün.:P
Ya da ustanın söylediğini yanlış anladınız.:)
alligator1
23 Mayıs 2018, 10:00
benim motorumda arka frenin tutması için çok basmak gerekiyordu, alırken sorduğumda satıcı alışma süreci deyip geçiştirmişti. geçen gün bir arkadaşıma gösterdiğimde normal olmadığını servise götürmemi söyledi. Dün servise götürdüm ve arka frenin ayarsız olduğunu söyledi. Şimdi frenleme çok daha iyi oldu, daha önce neredeyse hiç tutmuyormuş diyebilirim.
Bunun dışında motoru çalıştırmadan ileri geri yapınca sürtme sesi geliyordu. Zincirim de çok gerginmiş, o da ayarlanınca ses kesildi. Sanırım montaj ve ayar işleriyle çok uğraşmamız gerekecek.
1. Usta kontağı çevirince çalıştırmadan önce 3-5 sn ABS düğmesine bas o zaman devreye giriyor dedi doğru mu ?
2. ilk bakım 500 de mi 1000 de mi ? Aldığım yerde biri 1000 dedi diğeri 500 hangisi doğru ?
Kullanım kitapçığında ABS'yi devreden çıkarmak için düğmeye basılması gerektiği yazıyor. Kontak kapatılıp açılınca ABS otomatik devrede.
İlk bakım zamanı için satıcı 900-1000km, servis ise 500-800 km arası dedi. Satıcı ve servislerde bilgi eksikliği var.
NeDemekŞakir
23 Mayıs 2018, 13:18
Ustanın dediğine göre yağ ile antifriz karışmaması için antifrizi dışarı atıyormuş. Antifriz ekleyerek kullan dedi. Yağ seviyesi normaldi. Sızan ve azalan tek şey antifriz.
drmsel09
25 Mayıs 2018, 22:00
Merhabalar, ben de Nisan sonuna doğru BN 251 aldım; benim motorda da arka fren önceleri yumuşakken iki kez aşırı sertleşme, ABS nin devreye girmesi pedalda hissi ve fren sıkma olayı yaptı. İzmir'de Aslan Motora ilk bakıma giderken hatta, arka fren kendiliğinden sıkışınca fren hidrolik rekorunu gevşetip, arka freni boşaltmak zorunda kaldım. Aslan Usta arka fren merkezinde arıza buldu ve garantiden 2 hafta fren merkezi bekledikten sonra değişim yapıldı. Şu an için sıkıntı yok. Ama arka fren pedalına basınca sistemde hala sanki hava varmış gibi yumuşak ve ancak sert basınca ABS devreye giriyor.
seyralem
30 Mayıs 2018, 18:16
İlk sayfadan başlayarak tüm yorumları okudum ve galiba Japon algısı yavaş yavaş kırılıyor. Son sayfalarda belirtilen arka fren dışında bir arıza görülmemiş sanırım (TNT 25'te olan sargı sensör hataları yok.) Kullanıcı bir arkadaş detaylı bir video çekerse güzel olacaktır.
NeDemekŞakir
30 Mayıs 2018, 20:03
Geçen cumartesi 1000 bakımına gittim. Bahsettiğim sorun sebebiyle devir daim pompası garantiden değişti. Şuan sıkıntı yok fakat pimpiriklendiğim için her sabah ve akşam kontrol ediyorum :king:
Rampada 6.viteste güçten düşme var, 5000-5500 devire kadar iniyor.
6.viteste 8000 devirden sonra güç gidiyor sanki, halbuki maksimum torkunu 8000 gücünü de 9250 rpm de veriyor. Bunu biraz garipsedim.
Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama sanki motoru tutan bir şey var gibi hissediyorum. Kulllandığım yol aşırı rüzgarlı belki o yüzdendir
4000 bakımında bujileri değiştirmeyi düşünüyorum, önerilere açığım :bestmt:
Farları çok iyi. Gece uzunu açmanıza hiç gerek yok, kısa farın aydınlatması çok yeterli. uzunlar sadece sellektör yapmak ve uzaktaki tabelaları görmek için :cat:
Titreşim azaldı, benden daha tecrübeli arkadaşım da durumu fark etti,artçı olarak bindim artçı selesinde ki titreşim de rahatsız etmiyor artık.
Tecrübe kazandıkça öğrendikçe bilgilendiririm:rendeer:
theone_music
31 Mayıs 2018, 14:58
Tek sorunum depo altından gelen zırıltı, onuda ilk bakımda söyledim depo altına özel bir malzeme koyup cozuyoruz dedi Mehmet Usta bir kac gune malzeme gelir dedi. Şimdilik bekliyorum o sorun cozulurse kendi adıma sorunsuz motorum var diyebilirim. Başka zırıltı sorunu olan var mı benim gibi özellikle 3.5 4.5 devir arası
Bu arada farlar hakkında fikrimi söylemek isterim kısa farlar harika ama uzunlar leş hiç bir işe yaramaz ama dediğim gibi kısalar iyi.
NeDemekŞakir
31 Mayıs 2018, 19:52
Şimdi sen yazınca hatırladım Aynısı bende de var. Ben ön dişliden geliyor sanıyordum. Bir ara uğrayıp göstereyim bende
Guy Fawkes
31 Mayıs 2018, 21:18
https://i.hizliresim.com/LDoMpj.jpg (https://hizliresim.com/LDoMpj)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
O zırıltı bende de var ben zincirden geliyor sanıyordum gevşek olduğu için
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------
Bu arada ilk bakımı yaptıran arkadaşlar ne ödediler
NeDemekŞakir
31 Mayıs 2018, 21:31
115 verdim
hacıyatmaz
01 Haziran 2018, 17:19
115 verdim
Yağ dahil mi 115 verdin? Hangi yağı kullandı servis?
M.Tugay
03 Haziran 2018, 22:17
Zincir bakımını kaç km arayla yapıyorsunuz? Tek başıma yağlama işini nasıl yapabilirim?
Bir de fotoğraf koyayım, konu canlansın.
https://i.hizliresim.com/aYyR85.jpg
theone_music
08 Haziran 2018, 12:03
Zırıltının depo kısmı cözüldü. Artık çok fazla zırıltı yok ama hafiften yine geliyor. Servisdeki çocuk anahtarlikdan geldigini soyledi. Gönül isterdiki bu guzel motoru sessiz zıriltisiz tertemiz kullansaydık. Neyse buda japonla arasindaki eksi yöndeki fark olsun. Hersey harika o gıcık zırıltı hariç :)
alligator1
08 Haziran 2018, 12:28
Benim motorumda da bir zırıltı var, özellikle 5000 devir civarında bariz farkediliyor. Nasıl bir işlem uyguladılar?
Bunun dışında, koruma demiri ya da takozu taktıran oldu mu?
hacıyatmaz
08 Haziran 2018, 14:15
Zırıltı ile ilgili müşteri hizmetlerine şikayet talebi oluşturursanız fabrika çözüm yolları arayacaktır illaki sonuçta bular burada üretildi adamlar onca yatırım yaptı ilgileneceklerdir heralde.
Guy Fawkes
18 Haziran 2018, 19:43
Bugün fark ettim bizim moto malesef 17.676 TL olmuş
kdiner
18 Haziran 2018, 21:03
Yola çıktığında 5 10km de veya daha erken ışık sönmesi lazım, bir arıza olması muhtemel siz tekrar bir servise gidin.
hacıyatmaz
20 Haziran 2018, 16:57
Bugün fark ettim bizim moto malesef 17.676 TL olmuş
İlk parti mallarının fiyatlarını fuar'ın 2. günü açıklamışlardır o zamanki dolar kuru belliydi bu fiyat 2. parti içindir dolar kuru yükseldikçe fiyatlarda aynı oranda yükseliyor.
theone_music
21 Haziran 2018, 19:03
1600 km ye ulaştık. Tek sorunum ses şuan.Fabrikaya mail attım dönüş yaptılar sağ olsunlar. Bayiye gittim elciklerde ve kontakta ses var dediler. Elcikleri sıktılar ses gitti ama eve dönene kadar tekrar ses gelmeye başladı. Kontak için ise fabrikadan garanti kapsamında kontak istiyeceğiz dediler onun sonuçlanmasını bekliyorum. Fabrika sorununuz devam ederse tekrar iletişime geçin bizimle dedi şimdilik ilgili gibiler bakalım sorun çözülecek mi.
Aynı sorunu yaşayanlar ne gibi çözümler buldu?
bir de elcikleri değişssem sizce http://www.artimmotor.com/urun/benelli-tnt-25-250-barracuda-elcik-red/ nasıl olur en azından ordaki zırıltı gider diye düşünüyorum.
NeDemekŞakir
21 Haziran 2018, 23:39
Daha önce devir daim pompası keçeden anti friz kaçırdığı için garantiden değişmişti. Bayramdan önceki hafta da ABS merkezinden fren hidroliğini kaçırdığını freni sıktığımda motorun kendini salıvermesiyle farkettim :jocolor: 1 hafta parçanın gelmesini bekledim ve sağolsun bayi bayrama yetiştirdi.
Bazı sorunlar devam ediyor,
1- Zırıltı gelmeye devam ediyor.
2- Akşam serinliğinde 5-10dk kullanayım, durunca fan açıyor. Giderken sorun yok fakat yavaşlayınca yada durunca açıyor fanı.
3- Ateşlemesi düzenli değilmiş gibi hissediyorum. 2.viteste 25km ile sabit gazda giderken daha iyi fark ettim, motorda sanki sık aralıkla gaz açıp kapıyormuş gibi hafif atılma ve duraksamalar oluyor. Gaz telinde boşluk mu var yoksa bujilerden mi bilmiyorum.
Zincir ayarı için hafta sonu servise bırakcam, bu şikayetlerimi de söyleyecem bakalım neler olacak:silent:
theone_music
22 Haziran 2018, 00:05
zırıltının kaynağını ve çözümünü bulurlar ise bize de söyle :)
motokeyf
22 Haziran 2018, 16:12
Zırıltı sesi bir çok kullanıcı tarafından dile getirildi inş fabrika çözüm arıyordur. Kesin olarak sesten kurtuldum diyenler var mı?
haydabre
23 Haziran 2018, 11:09
Bn 251 için top speed yapan var mı? hangi devirlerde kaç km hıza ulaşıyor.
oialdemir
23 Haziran 2018, 11:40
TNT 25 145 yapıyordu. Bir ara bir yazılım atmışlardı hepimize ateşlemeyi 9500 değil 10500 de kesiyordu. O zaman da 165 yapıyordu.
haydabre
26 Haziran 2018, 17:50
TNT 25 145 yapıyordu. Bir ara bir yazılım atmışlardı hepimize ateşlemeyi 9500 değil 10500 de kesiyordu. O zaman da 165 yapıyordu.
Tüm özellikleri aynı mı?
EpaddaiC
27 Haziran 2018, 16:53
Tüm özellikleri aynı mı?
Teknik olarak aynı boyutlarda lastiklerde değişiklik var birde abs fark var
NeDemekŞakir
30 Haziran 2018, 18:48
6.vites 5000 d/d de 80km ( yakıt ekonomosi )
6.vites 6000 d/d de 94km ( ideal sürüş konforu )
6.vites 7000 d/d de 110km ( normal sürüş konforu )
6.vites 8000 d/d de 128km ( ayaklarda,depoda ve aynalarda rahatsız edici titreşim )
6.vites 9500 d/d de 148km devir kesici devreye giriyor
Sürekli aşırı rüzgarlı yolda kullanıyorum bu sebeple 8000 devri geçmekte zorlanıyor. Subap ayarlarına da baktırıcam 4000 bakımında, devirde dalgalanma var. Bu da etkiliyor olabilir.
M.Tugay
08 Temmuz 2018, 20:47
Motosikletim ilk günlerde sürekli fan açıyordu. Şu an 700 km'yi geçti, hiç fan açmıyor. Bugün hararet en yükseğe çıktı. Motordan yanık kokusu geldi gene de inatla açmadı fanı. Mecbur sağa çekip soğumasını bekledim. Beklerken aşağıya su damlattı. Neresinden geldi anlayamadım.
buteo
08 Temmuz 2018, 21:10
Motosikletim ilk günlerde sürekli fan açıyordu. Şu an 700 km'yi geçti, hiç fan açmıyor. Bugün hararet en yükseğe çıktı. Motordan yanık kokusu geldi gene de inatla açmadı fanı. Mecbur sağa çekip soğumasını bekledim. Beklerken aşağıya su damlattı. Neresinden geldi anlayamadım.
Radyatörden geliyor olabilir mi ?
Youjoee
08 Temmuz 2018, 21:27
Motosikletim ilk günlerde sürekli fan açıyordu. Şu an 700 km'yi geçti, hiç fan açmıyor. Bugün hararet en yükseğe çıktı. Motordan yanık kokusu geldi gene de inatla açmadı fanı. Mecbur sağa çekip soğumasını bekledim. Beklerken aşağıya su damlattı. Neresinden geldi anlayamadım.
En üst seviyeye gelip fan açmaması kesinlikle olmaması gereken birşey
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO