PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Benelli Benelli BN 251 (yeni)



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13

gurhank
10 Eylül 2019, 16:06
Teşekkür ediyorum. Hava şartları yağ için önemli diye biliyorum; Kayseri'de ikamet ediyorum. Tek bir servisi mevcut ne yazık ki ilk kez tanışacağım bakım için gittiğimde. 15-50 iç anadolu iklimi için uygundur değil mi?

Yağı kendim götürmem gerekir mi yoksa orda mevcut mudur?

Kış şartları için 10-40w önereceklerdir diye tahmin ediyorum, bir mesajımda kullanma klavuzları paylaşmıştım alıntılıyor, inceleyebilirsiniz.
Yağı servis temin edecektir, özel bir yağ kullanmak isterseniz servise bunu bildirmelisiniz, kabul etmeyebilirler.

***ALINTI***
BENELLI BN251 KULLANMA KLAVUZ (TR)
https://www.dropbox.com/s/zal8wl70tz...TR%29.pdf?dl=0

BENELLI BN251 MANUAL (EN-IT)
https://www.dropbox.com/s/izzldwxdza...EN%29.pdf?dl=0
***ALINTI***

frknzkl
11 Eylül 2019, 13:28
Kış şartları için 10-40w önereceklerdir diye tahmin ediyorum, bir mesajımda kullanma klavuzları paylaşmıştım alıntılıyor, inceleyebilirsiniz.
Yağı servis temin edecektir, özel bir yağ kullanmak isterseniz servise bunu bildirmelisiniz, kabul etmeyebilirler.

***ALINTI***
BENELLI BN251 KULLANMA KLAVUZ (TR)
https://www.dropbox.com/s/zal8wl70tz...TR%29.pdf?dl=0

BENELLI BN251 MANUAL (EN-IT)
https://www.dropbox.com/s/izzldwxdza...EN%29.pdf?dl=0
***ALINTI***

Çok teşekkür ediyorum. Arayıp görüştüm 10-40 kullanılıyormuş.

A.Sahin
11 Eylül 2019, 15:40
tnt 249-s' in orjinal gidon yükseltme aparatı bizim motorlara olur mu acaba

AzÇok
19 Eylül 2019, 20:07
İstanbul'da Anadolu yakasında BN251 deneme sürüşü yapılabiliyor mu. Fırsat bulursam deneyip titreşim, yol tutuş, güven verme v.s. görüşlerimi yazarım.

AzÇok
27 Eylül 2019, 10:00
Oktay motor'da test sürüşü yapım. BN251'i gözüm tuttu. Güzel kalıplı bir motor. Gaz tepkileri güzel. Frenleri iyi. Hantal bir motor olmamakla beraber bana çok kıvrak gibi gelmedi. Oturuş pozisyonu ve sele konforu iyi. Gidon ve ayak basamaklarında titreşim var. Nazik karakterli sürücüler titreşiminden hoşlanmayabilir. Ben rahatsız olmadım. Alabileceğim bir motor olarak değerlendirdim.
Ayrıca hakkında olumlu yorumlar okuduğum firma sahibini de tanımış oldum. Gayet olumlu izlenimler edindim. Yeni aldığım Suzuki Burgman'ı da Okay motordan aldım.

Kaptandadas
30 Eylül 2019, 01:24
Merhaba arkadaslar bu bakim araligi ne suan ben 1000 ve 5000 diye bilyorm.kitapciktan simdi giden arkadaslara servis kacta gel dedi 1000 bakimindan sonra?

gurhank
30 Eylül 2019, 08:51
ilk bakım sonrası 3000km yapıp tekrar bakıma gitmelisiniz, servisin yönlendirmesi bu şekildeydi.

Kaptandadas
30 Eylül 2019, 21:33
Bugun servisi aradim ben 800 kmde gitmistim Simdi 5000 km de getireceksiniz ama siz motorun sagligi icin yag degisimi icin getirin dedi;)

biologistt
02 Ekim 2019, 23:24
arkadaşlar merhaba. Ben de aranıza BN 251 alarak katılmış bulunuyorum. 1000 km bakımı da bitti ama motor halen çok yakıyor gibime geliyor. Sizlerin 100 km deki yakıt tüketimi tam olarak nasıl acaba? Fabrika 3,5 litre diyor ama benimki 4-4,5 litre yakıyor diye düşünüyorum yaptığım testlerde üstelik sakin kullanıma rağmen.

gurhank
03 Ekim 2019, 08:35
Merhaba, öncelikle hayırlı olsun, kazasız beleasız günler dilerim :)
Benim kullanımımda 4 ila 4.5 arası değişmekte, tabi burada kullanıcının büyük etkisi bulunuyor. 250cc bir motoru limitlerinde kullanabilmek çok kolay olduğu için yüksek devirler kaçınılmaz oluyor bu sebeple yakıt tüketimi artıyor.

biologistt
04 Ekim 2019, 05:06
Öncelikle teşekkürler Gürhank hocam.

Bizim bayi tanıdık olduğu için serviste bayağı yardımcı oluyor ama her istediğimi de yapmıyorlar :D.

Benim birkaç tavsiyem ve sorularım olacak (tabi işten daha iyi anlayan varsa eleştiri yazabilirler.)

İlk yaptığım bakımda antifiriz suyunu tamamen boşaltıp ardından hava basarak iyice arındırıp yenisi ile değiştirmek oldu. Aklımda Motocool soğutma sıvısı almak vardı ama burada bulamadım internette de pahalıydı açıkçası. Ben de aynı özelliklere sahip LUKOIL'in soğutma sıvısını alıp su ile %50 oranında seyreltip ilk olarak radyatöre ekledim. Eskiden fan daha çabuk açılıp daha geç kapanırdı. Şimdi ise daha geç açılıp daha erken kapanıyor. Belki sıvı eksiği vardı motorun belki de kullandığım sıvı gerçekten daha iyi bilemiyorum fakat siz siz olun sıvı eklemek yerine tamamen değiştirin çünkü bu radyatör sıvılarının çeşitleri var yanlış bilmiyorsam. Farklı sıvılar birbiri ile tepkimeye girebilirler.

İkinci olarak ise motor yağını CASTROL POWER 1 10-50 ile değiştirmek oldu. Yine gözüm başta motul 7100'de idi ama burada yine satılmıyordu. İnterntteki fiyatı da bana yüksek geldi açıkçası. Düşüncem performans olarak castrol ile motul arasında olacaksa en fazla %10 luk bir fark olur. Bu da maliyet açısından düşünülürse 40 lira daha fazla vermeye gerek yok.

Üçüncü olarak diğer arkadaşların da belirttiği gibi HER CIVATAYI sıkarak kontrol edin. Bizim usta biraz inatçı o yüzden Alyan anahtarını ben elime alarak hepsinin üstünden geçtim ne olur ne olmaz.

Ayrıca üç sorum olacak.
İlk olarak bazı arkadaşlar bujiyi iridyum buji ile değiştirdiklerini yazmışlar. Ben de aynını yapmak istiyorum fakat ortalıkta buji falan göremedim. Bujiye nasıl ulaşabilirim? Çok zahmetli ise hiç girişmek istemiyorum açıkçası. Ama değiştirirsem de en azından fabrika bujisinden kat kat iyi olacağını düşünüyorum. Bu konuda fikirleriniz nedir acaba?

İkinci sorum ise şu depodan gelen zırıltı olayını çözmek için benzin deposunu söküp altına malzeme koyduğunu söyleyen arkadaşlar var. Bizim usta sözde depoyu söküp bakarız dedi ama deponun üstünde yer alan o plastik aksamı söktü. Gerçi depo full doluydu nasıl söküp kaldırırdı bilmiyorum ama yakıtında boşuna damlamasını istemem. O konuda video rehberi varsa paylaşırsanız sevinirim.

Üçüncü sorum ise motorda zincir sesi normalden fazla gibime geliyor. Eski tnt serisinde de aynı sorun vardı sanki. Acaba bu modelde de mi aynı problem var yoksa sorun sadece bana mı özgü?

Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.

Rakaful
04 Ekim 2019, 21:47
Motorun hayırlı olsun biologistt. Kaza bela görmeyesin.

Benim yakıt ortalamam 100km'de 3.6 litre. Motoru çok sıkıştırmam ama bu veriyi 110-120 km hızları görerek ve şehir içinde de kullanarak elde ettim. Geneli uzun yoldu ama. Sürekli şehir içi olursa biraz artabilir ama 4 litrenin üzerine çıkması bence normal değil.

Sorularına gelirsek ben iridium buji taktırdım ilk bakımda ve motor gayet stabil oldu. Düşük devirlerde dalgalanma yapıyordu onu kesti. Yakıta da etkisi olduğunu düşünüyorum çünkü iridium bujiler daha kararlı çalışıyor. Söküp takmak için depo kapağını ve depoyu yerinden sökmelisin. Yakıtını azaltıp o şekilde değiştirmeni tavsiye ederim.

Depodan beni rahatsız edecek bir zırıltı gelmiyor ama depo ile depo kapağı arasına sünger koyarak sesi kesenler var, deneyebilirsin.

Benim motorda zincir sesi duymadım hiç. Düzenli bir şekilde temizleyip yağlıyorum ve motoru sıkıştırmıyorum. Dolayısıyla zincire de çok yük binmemiş oluyor. Bu sebeple benimkinde ses bulunmuyor olabilir.

biologistt
05 Ekim 2019, 01:18
Motorun hayırlı olsun biologistt. Kaza bela görmeyesin.

Benim yakıt ortalamam 100km'de 3.6 litre. Motoru çok sıkıştırmam ama bu veriyi 110-120 km hızları görerek ve şehir içinde de kullanarak elde ettim. Geneli uzun yoldu ama. Sürekli şehir içi olursa biraz artabilir ama 4 litrenin üzerine çıkması bence normal değil.

Sorularına gelirsek ben iridium buji taktırdım ilk bakımda ve motor gayet stabil oldu. Düşük devirlerde dalgalanma yapıyordu onu kesti. Yakıta da etkisi olduğunu düşünüyorum çünkü iridium bujiler daha kararlı çalışıyor. Söküp takmak için depo kapağını ve depoyu yerinden sökmelisin. Yakıtını azaltıp o şekilde değiştirmeni tavsiye ederim.

Depodan beni rahatsız edecek bir zırıltı gelmiyor ama depo ile depo kapağı arasına sünger koyarak sesi kesenler var, deneyebilirsin.

Benim motorda zincir sesi duymadım hiç. Düzenli bir şekilde temizleyip yağlıyorum ve motoru sıkıştırmıyorum. Dolayısıyla zincire de çok yük binmemiş oluyor. Bu sebeple benimkinde ses bulunmuyor olabilir.

Cevap için teşekkür ederim. Fakat ben de motoru sıkıştırmıyorum. Innn diye bir ses geliyor debriyaj kolunu çektiğimde nedense. Bu lastiklerin yolda yürümesinden mi yoksa zincirden mi açıkçası anlayamadım bile.

Ayrıca bugün HataY_ANTEP arası ilk uzun yol motosiklet denememi yaptım. Yaklaşık 250 km idi. Ücretli yola girince insan gaza basmaktan kendini alamıyor. En yüksek hız olarak 150 yi ancak gördüm ki sonrası kesici tarafından engelleniyor. Yakıt denemesini depo bitene kadar devam edip öyle yapacağım. Bakalım bu kez 1 depo kaç km götürmüş olacak. Yolda kalmamak içinse sırtımda 2,5 litrelik yedek bir yakıt olacak :D.

Buji olarak siz hangisini önerirsiniz link paylaşırsanız sevinirim. Ayrıca değiştirme olayını kendim yapsam mı yoksa servise mi gitsem sizce? Elimden geliyor böyle işler fakat yardımcım yok bu yüzden servis daha mantıklı görünüyor ama yine de size sormak isterim.

GezeGeze
05 Ekim 2019, 11:30
Arkadaşlar kışa girmeden tekrardan bir dana alasım var. 12 bine satmıştım geçen martta.

Malum sitede 14-15 bin yazanlar kime satıyor bilmiyorum. Sıfırı 17 bin zaten...

2. elde %70'ini hesaplasak, ederi 12 bin ...

1-1,5 önümüz kış, krizde kim alacak kim satacak nakte dönelim indirimi ... 500 de otobüsle gittim motorla geldim, benzin, yol, bakım masrafı indirimi... eder toplamda 2 bin ...

Temiz bir 10 bin bırakırım.

Rakaful
05 Ekim 2019, 11:44
biologistt Yanlış hatırlamoyorsam Ngk'nın Cr8e diye bi modeli var. Onun iridium olanını alacaksınız. Ben 100 lira civarında almıştım. Kendi başınıza da değiştirebilirsiniz ama bayağı zorlanırsınız. Dediğim gibi alttaki metal depoyu sökmeniz lazım. Depo mümkün olduğunca boş olsun ve soketleri falan var önce onları çıkarın. Yardımcı olan birisi olursa kolay olur.

Aslında yedek yakıt taşımaya gerek yok. Benzin göstergesi yanıp sönmeye başlayınca bile 35-40 km arası gidersin.

Devriyaj kolunu çekince benimkinden herhangi bir ses gelmiyor. Onu da bir gösterin anlayan birine.

Gezegeze sen daha önce kullanmış adamsın bari sen öldürme fiyatını bu kadar.

gurhank
14 Ekim 2019, 16:31
İstanbulda ki BN251 sahibi arkadaşlarla tanışma ve sohbet tarzında ufak bir buluşma planlayabiliriz, böyle bir durumda katılmak isteyen arkadaşlar olur mu söyle bir kamu araştırması yapalım :) ilgilenen arkadaşlar semt bilgisi paylaşabilirler. Toparlayabilirsek güzel olur.
Not:Diğer illerdeki arkadaşlarda kendi aralarında bu vesileyle planlayabilirler ;)
Ataşehir/İstanbul

A.Sahin
15 Ekim 2019, 09:01
olabilir pendik

brkn90
17 Ekim 2019, 02:18
Merhabalar, oktay motordan bn 251 alarak kısmen aranıza katıldım. Kısmen diyorum çünkü henüz ehliyetim yok, honda eğitiminden sonra gaza gelerek birazda salı pazarında pratik yaparım diyerek direk aldım :)

Biraz şanssız bir başlangıç oldu, yakıtı fulleyince stop etme, gaz yememe sorunu mevcut, oktay motor bu şekilde bir kronik sorun olduğunu belirtti, depo kapağı açık kullanmak gerekiyormuş yakıt biraz azalana kadar, şuan yakıt bir tık azaldı ama düşük devirde durmaya yakın stop etme devam ediyor. Bunun dışında kurstaki motorlarla kıyaslamak ne kadar doğru bilmiyorum ama arka frenin ısırdığını hiç hissetmiyorum balataların yeni olmasından mı kaynaklı bilemiyorum tabi.....

Sanırım ehliyetten sonra bana servis yolu göründü gibi şuan için

sealt
17 Ekim 2019, 08:43
Bir whatsapp grubumuz varmı, yoksa oluşturalım etkinliklerimizi ve sorunlarımızı paylaşalım
Güneşli / İstanbul

gurhank
17 Ekim 2019, 09:49
Arkadaşlar merhaba, yukarıdaki yorumlara istinaden bir telegram grubu kuruldu. Hepiniz bu gruba dahil olabilirsiniz, linki paylaşıyorum.
https://t.me/benellibn251

GezeGeze
18 Ekim 2019, 21:52
brkn90, Kadıköy'deki Salı pazarından mı bahsediyorsunuz? Aman diyeyim, orada pratik yaparken dikkatli olunuz. Pazarcıların artıklarından, organik, inorganik, zemin sabun gibi kaygan olabiliyor!

Ehliyet öncesi orada pratik yapıyordum. Son turda, döndüğümüz kısa alanın haricinde, şöyle sahanın tamamına doğru bir açılayım falan dedim... bomboş alan ... nereye denk geldiysem, yere yapıştım... Allah'tan ekipmanlıydım ... ama ona rağmen yerde bir süre kalakaldım... Sonra, ayağa kalktım, motoru kaldırdım... zar zor... buz pistindeymişim gibi kaygan ayağımın altı.. yağ mı döküldü, ne döküldüyse artık, pazarcıların arabasından... dayak yemiş gibi zar zor geldim eve :) .... ertesi gün de sınav vardı... sınavı geçtim ama , neredeyse motosikletin üstüne zor biniyordum :)

Salı pazarı , o bakımdan sakat, eğer sınav yapılan ve çalışılan alanların dışına çıkacak olursanız, nasıl olsa bomboş, dümdüz alan diyerekten...

Başarılar...

A.Sahin
21 Ekim 2019, 09:35
@gurhank grup yazışmaya kapalı
bide sorum olacak motorum 4000 km de ve yavaşlarken 5-4-3-2-N-1 diye vites atıp yavaşlarken bu işlemi hızlı yatığımda vites hangi vitesten hızlı başladıysam düşmeye bir atl vitesinde kalıyor yani 5-4 yaptıktan sonra kalıyor 3-2-N-1 olmuyor durmada değil yavaşlamada da yaşıyorum sorun benden kaynaklı diye düşünüyorum ama emin olamadım. Başka bir arkadaş sürdü motoru oda aynı problemi yaşadı süren kişinin mt-07 vardı benim gibi ilk motoru değildi. Serviste klasik söylenen sorun yok deniyor.

gurhank
21 Ekim 2019, 10:09
Arkadaşlar merhaba, yukarıdaki yorumlara istinaden bir telegram grubu kuruldu. Hepiniz bu gruba dahil olabilirsiniz, linki paylaşıyorum.
https://t.me/benellibn251

Arkadaşlar tekrar merhaba, @A.Sahin kullanıcısının da uyarısıyla grubun yapısını düzelttik, katılımınızı bekleriz.

Benelli Türkiye Kullanıcı Telegram Grubu
https://t.me/benelliturkiye

gurhank
23 Ekim 2019, 15:52
Dostlar ufak bir problemim var destek ve yönlendirme rica ediyorum.
Motorda bir ortalama 30dk lık bir sürüş yaptıktan sonra arka fren pedalım yumuşuyor, neredeyse 3 katı kadar basmam gerekiyor ki ısırmaya başlasın, haliyle güvensizlik yaratıyor. Hidrolik sıvısında eksiltme göremedim, sebebi ne olabilir? Teşekkürler.

silleli
08 Kasım 2019, 11:28
Arkadaşlar tecrübe ettiğim bir konuyu paylaşmak istedim faydalı olur diye geçenlerde 3500 bakımını yaptırdım. liqui moly yağ koydurmuştum. Vites geçişlerinde bariz değişiklik oldu bu kadarını beklemiyordum açıkçası. Daha önce servisin kazıkladığı castrol koymuştum vites geçişleri sertti. Bu konuda tecrübesi olan varsa başka markalardan paylaşalım ki yol gösterici olsun.

impetum
29 Kasım 2019, 13:04
Maddi sebeplerden dolayı benim leoncino ile sıfır kırmızı bn251 takasıyla tekrar eski motoruma geri döndüm. Geçen seferki motorda bayağı bi sorun yaşamıştım fakat bunla rodajda olmasına rağmen izmirden ankaraya sıkıntısız getirdi. Zaten zorlamadım gerçi ama bariz şekilde ilk sahip olduğum bn251den farklı, sesi bile daha kararlı, rölanti dalgalanması yok. Yakıt ilk motorumdan rodajda olmasına rağmen daha az yakıyo. İnşallah sorunsuz bi şekilde uzun süre binebilirim bu sefer.

brkn90
29 Kasım 2019, 13:38
Maddi sebeplerden dolayı benim leoncino ile sıfır kırmızı bn251 takasıyla tekrar eski motoruma geri döndüm. Geçen seferki motorda bayağı bi sorun yaşamıştım fakat bunla rodajda olmasına rağmen izmirden ankaraya sıkıntısız getirdi. Zaten zorlamadım gerçi ama bariz şekilde ilk sahip olduğum bn251den farklı, sesi bile daha kararlı, rölanti dalgalanması yok. Yakıt ilk motorumdan rodajda olmasına rağmen daha az yakıyo. İnşallah sorunsuz bi şekilde uzun süre binebilirim bu sefer.

merhaba, bu sorunları çözmek için serviste işlem yapılmış mı bilginiz var mı acaba?

impetum
30 Kasım 2019, 01:02
Eski motorumun servis kayıtları hepsi duruyo tüketici hakları mahkemesinde dava açtım, oraya sunacağım. Şuanki motoru da sıfır aldım benden beşka geçmişi yok ikisinin de.

impetum
01 Aralık 2019, 21:01
Ön frene sinterli balata bulabilen var mı arkadaşlar?

Rakaful
14 Ocak 2020, 00:52
Maddi ihtiyaçtan dolayı üzülerek motosikletimi satmak durumundayım. 2019 model mayıs ayında sıfır alındı. Km 2800(den düşük). Farurası, bakımı, her şeyi tam. Kazası, herhangi bir sorunu yok. Koruma takozu var. İlk aldığım zaman olduğum yerde sağa devirdim. Elcik ve egzoz korumasında mini çizikler var. Depoda ya da motor bloğu kısmında çizik yok. Fiyat olarak 14.500 düşünüyorum. Pazarlık yapılır illa ki. Motosiklet Ankara'da detaylı bilgi isteyen özel mesaj atabilir.

Anfibi
15 Ocak 2020, 20:35
Merhabalar, oktay motordan bn 251 alarak kısmen aranıza katıldım. Kısmen diyorum çünkü henüz ehliyetim yok, honda eğitiminden sonra gaza gelerek birazda salı pazarında pratik yaparım diyerek direk aldım :)

Biraz şanssız bir başlangıç oldu, yakıtı fulleyince stop etme, gaz yememe sorunu mevcut, oktay motor bu şekilde bir kronik sorun olduğunu belirtti, depo kapağı açık kullanmak gerekiyormuş yakıt biraz azalana kadar, şuan yakıt bir tık azaldı ama düşük devirde durmaya yakın stop etme devam ediyor. Bunun dışında kurstaki motorlarla kıyaslamak ne kadar doğru bilmiyorum ama arka frenin ısırdığını hiç hissetmiyorum balataların yeni olmasından mı kaynaklı bilemiyorum tabi.....

Sanırım ehliyetten sonra bana servis yolu göründü gibi şuan için

SAT.:mrgreen:

sealt
17 Ocak 2020, 10:59
Motosikleti alırken bu kronik sorundan bahsetmediler mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------


Merhabalar, oktay motordan bn 251 alarak kısmen aranıza katıldım. Kısmen diyorum çünkü henüz ehliyetim yok, honda eğitiminden sonra gaza gelerek birazda salı pazarında pratik yaparım diyerek direk aldım :)

Biraz şanssız bir başlangıç oldu, yakıtı fulleyince stop etme, gaz yememe sorunu mevcut, oktay motor bu şekilde bir kronik sorun olduğunu belirtti, depo kapağı açık kullanmak gerekiyormuş yakıt biraz azalana kadar, şuan yakıt bir tık azaldı ama düşük devirde durmaya yakın stop etme devam ediyor. Bunun dışında kurstaki motorlarla kıyaslamak ne kadar doğru bilmiyorum ama arka frenin ısırdığını hiç hissetmiyorum balataların yeni olmasından mı kaynaklı bilemiyorum tabi.....

Sanırım ehliyetten sonra bana servis yolu göründü gibi şuan için

Motosikleti alırken bu kronik sorunlardan bahsetmediler mi?

Anfibi
18 Ocak 2020, 16:41
Motosikleti alırken bu kronik sorundan bahsetmediler mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------



Motosikleti alırken bu kronik sorunlardan bahsetmediler mi?

Bahsetmediler ben arkadaşıyım motorun rodajını yaparken daha ilk bindigimde fark ettim.

YasinC
19 Ocak 2020, 09:55
ECU'yu sıfırlattırın ve güncel yazılım yüklensin sorun kalmaz başka bir yerde sorun yoksa

erensel
22 Ocak 2020, 12:25
Selam arkadaşlar yakın zamanda vitesli motora geçmeyi düşünüyorum. Bu model görüntü ve teknik özellikleri ile hoşuma gitti ama daha önce RKS'den aldığım scooter bana çok sorun yaşattığı için çekincelerim var. Kullanan arkadaşlar al memnun kalırsın der mi? yoksa Japon'dan şaşma mı derseniz?

impetum
26 Ocak 2020, 05:08
Hocam bu motorda sorunsuzluk istiyosanız biraz uğraşmanız gerekiyo yani sıfır alınınca bimaç tane bıkıntısı çıkabiliyo. Stabiliteyi sağladıktan sonra ise gayet memnun kalıyosunuz. Japon alabiliyosanız tabiki de japon ilk tercih olmalı bence.

erensel
26 Ocak 2020, 18:10
Hocam bu motorda sorunsuzluk istiyosanız biraz uğraşmanız gerekiyo yani sıfır alınınca bimaç tane bıkıntısı çıkabiliyo. Stabiliteyi sağladıktan sonra ise gayet memnun kalıyosunuz. Japon alabiliyosanız tabiki de japon ilk tercih olmalı bence.

Cevap için teşekkürler. Geçen gün bir bayide baktım. Motorun şekli şemali oturuş rahatlığı çok iyi. Fiyatı da uygun sınıfına göre. Biraz daha sabredip temiz İnazuma bulmaya çalışacağım. Olmazsa bu motorda seçeneklerim içinde olur.

oozhann
26 Ocak 2020, 19:01
Arkadaşlar bende bu motosikletten almayı planlıyorum. Tavsiye edermisiniz? Kronik sorunları var mı?

impetum
26 Ocak 2020, 19:46
Arkadaşlar bende bu motosikletten almayı planlıyorum. Tavsiye edermisiniz? Kronik sorunları var mı?

Tek bildiğim devirdaim patlatıyo su kaçırmaya başlıyo bazı motorlarda, bayağı kişiden duydum ama kesin olur diye bişey yok, benim 2. Bn251im ve ikisinde de oldu. Tamir edildikten sonra sorun kalmıyo ama. Başka kronik sorun gözlemlemedim.

Daha yeni yeni memnun kalmaya başladım ben. Önceleri hiç sevmiyodum bu modeli hatta eski mesajlarımda kesinlikle alınmamasını öneriyodum. Hala daha maddi durum elveriyosa japondan şaşmamak lazım ama bu fiyat aralığında böyle motor da piyasada kalmadı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------


Cevap için teşekkürler. Geçen gün bir bayide baktım. Motorun şekli şemali oturuş rahatlığı çok iyi. Fiyatı da uygun sınıfına göre. Biraz daha sabredip temiz İnazuma bulmaya çalışacağım. Olmazsa bu motorda seçeneklerim içinde olur.

Eğer almaya karar verirseniz bikaç anektod paylaşıcam sizinle. Muhtemel sorunların çözümünü başınıza gelmeden hallederseniz sorunsuz binersiniz.

Piyasa böyle giderse daha da tutulacağını düşünüyorum bu motorun. İnşallah kullanıcı çoğalır da daha çok bilgi paylaşımı olur. Ayrıca telegramda bn251 grubu var oraya da katılmanızı tavsiye ederim. Daha hızlı bilgi paylaşımı sağlanıyo.

Vista86
26 Ocak 2020, 20:26
Tek bildiğim devirdaim patlatıyo su kaçırmaya başlıyo bazı motorlarda, bayağı kişiden duydum ama kesin olur diye bişey yok, benim 2. Bn251im ve ikisinde de oldu. Tamir edildikten sonra sorun kalmıyo ama. Başka kronik sorun gözlemlemedim.
.

Benelli BN 251 i 15,000 km. kullanıp satmış biri olarak bende aynı şeyleri söyleyeceğim. On bin km.ye kadar, su devir daim arızası ve bir kaç elektrik problemi yaşadım. On bin km.den sonra sabah soğuk iken stop etmenin dışında pek bir problem kalmadı. Frenlerinden, rüzgar tutmamasından, viraj performansından, yakıt tüketimi ve depo büyüklüğünden memnun kaldım.

Uzun yolda hız kalite limiti 120 km.dir. Sonrası motoru zorluyor. Şehir içinde ise çok rahat.

NeDemekŞakir
27 Ocak 2020, 22:57
devir daim bende 2 kez patladı. ilkinde, 700km, komple devir daim kapağını değistirdiler. ikincisinde de, 4000km sonra, izmirdeki servise götürdüm. Orada yaptılar, satana kadar da bir daha karşılaşmadım. 110-120 de çok rahat bir sürüşü var. kullanımı çok güzel. bütçeniz daha fazlasına yetmiyorsa alın derim. ama üzerine biraz daha koyabiliyorsanız direk geçin

exnoor
14 Şubat 2020, 23:04
Merhaba arkadaşlar. Yeni BN 251 aldım. Daha önce de tnt25 kullandım bir yıl boyunca. Yeni motoru servise götüreceğim 12000 bakımı için İstanbul fatih de oturuyorum. Blue Motor mu daha iyidir yoksa Balcı Motor mu hangisini tavsiye edersiniz. Birde motor ilk çalıştığında zor çalışıyor buji ne kullanmamı tavsiye edersiniz.

Halobrs
02 Mart 2020, 17:49
Merhaba arkadaşlar bn251 almak istiyorum.bursada hangi servis, bayi tavsiye edersiniz.sevtaş motors'a sordum 2018 model var 2019 yok diyolar.2018 ler kronik sorunlu diyenler var.bursadan arkadaşlar varsa tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.

NeDemekŞakir
02 Mart 2020, 23:02
Merhaba arkadaşlar bn251 almak istiyorum.bursada hangi servis, bayi tavsiye edersiniz.sevtaş motors'a sordum 2018 model var 2019 yok diyolar.2018 ler kronik sorunlu diyenler var.bursadan arkadaşlar varsa tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.

kroniği devir daimi. bilseydim bu riske girmezdim

impetum
05 Mart 2020, 00:19
kroniği devir daimi. bilseydim bu riske girmezdim

Halloluyo hocam en azından. 4bin kmdir kullanıyorum devirdaim sızıntısının giderilmesinden sonra, halen bi sorun yok.

buteo
05 Mart 2020, 01:23
Şuan bu modelin çözülemeyen ve hayati bir problemi var mı ? yoksa her modelde olabilen problemlerden mi ? genel olarak memnun mu hala kullanıcılar ?

A.Sahin
05 Mart 2020, 09:29
genel olarak motordan memnunum. 8000 km oldu alalı ufak tefek sorunları oldu ama hepsi garantiden yapıldı.

gurhank
05 Mart 2020, 09:57
merhaba, bende yaklaşık 4000km dir kullanıyorum, büyük bir başağrısı yaratacak problem yaşamadım. Fiyat/performans ölçütünde kesinlikle değerlendirilmesi gereken bir motosiklet, saygılar.

oozhann
07 Mart 2020, 16:56
Arkadaşlar devir dalgalanmasını nasıl çözdünüz.

Keoma
07 Mart 2020, 21:45
Bir ton problemi varmış motorun, satıcı bile " ha evet depo kapağı açık sür motoru. Normal o" demiş yukarda yazan bir arkadaşa. Çok komik. Ve hala motoru övme peşindesiniz. Ben de neden bu kadar ucuz diye sorguluyordum. Buradan okuduğuma göre sorunlu motormuş. Çöpe atacağınız 17-18 bin liranız varsa buyrun atın.