Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba Dragon 50 (yeni)
Sayfa :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
9
10
11
GokMer
22 Mart 2018, 13:10
ruhsat için satıcıdan aldığınız belgelerle notere gidiyorsunuz. 138 TL tutuyor.
noterin verdiği belgeyle plaka basım yerine gidiyorsunuz. 17 TL.
cc büyütmek için 250 ile 500 tl arası rakamlar sanırım.
youtube daki kullanıcılar ilk yağ değişimi sonrası devirli sürenler 100 km de 2 lt sakin sürenler 1 lt veya biraz daha fazlası tüketimleri var.
süresine katlanabilirseniz o kadar yolu tabi yapacaktır.
hız ortalaması gideceğiniz yolun trafiğine ve size bağlı ancak rodaj sonrası kırmızı çizgiyi aşmadan boş yolda 70-75 km hızla gidebilirsiniz diye düşünüyorum.
11-12bin devirlerde 85-90 ı da görenler var. (youtube da motoyol nickli kullanıcı)
Bilgi için teşekkür ederim.
Ruling
22 Mart 2018, 17:03
ruhsat için satıcıdan aldığınız belgelerle notere gidiyorsunuz. 138 TL tutuyor.
noterin verdiği belgeyle plaka basım yerine gidiyorsunuz. 17 TL.
cc büyütmek için 250 ile 500 tl arası rakamlar sanırım.
youtube daki kullanıcılar ilk yağ değişimi sonrası devirli sürenler 100 km de 2 lt sakin sürenler 1 lt veya biraz daha fazlası tüketimleri var.
süresine katlanabilirseniz o kadar yolu tabi yapacaktır.
hız ortalaması gideceğiniz yolun trafiğine ve size bağlı ancak rodaj sonrası kırmızı çizgiyi aşmadan boş yolda 70-75 km hızla gidebilirsiniz diye düşünüyorum.
11-12bin devirlerde 85-90 ı da görenler var. (youtube da motoyol nickli kullanıcı)
Bende izledim motoyol'u Dragon ile düz yolda 90'ı görüyor. 50 cc motor nasıl o güce çıkıyor diğer kullanan arkadaşlar hız denemesi yapan oldu mu aranızda
uyucesan
22 Mart 2018, 20:14
11-12 bin devirlerde 85-90 ı da görenler var. diye yazmış arkadaş ben yokuş aşağı en fazla 85 i gördüm son gaza basarak, başka gitmiyor biraz rüzgar vardı ama düz yolda 90 km hızla gitmez bu motorda öyle hız yapayım basınca gitsin diye düşünüyorsanız hiç bulaşmayın sadece ev iş arası çarşı pazara gidersiniz en fazla 30 - 40 km sonra 1. Viteste tek kişi çıkamayacağı yokuş yok biraz bağırıyor ama her yere çıkıyor 4. viteste düz yolda tadından yenmiyor 60 km civarı giderseniz benim motorun benzin depo kapağının kilidi bozuldu yarın garantiden değişecekler ayrıca sanki aküden bir şeyler akıyor zincir koruma demirinin boyaları döküldü kullandıkça sevmeye başladım. vites geçişleri biraz zor yorumlarda yağ değişince düzeliyor yazmışlar görüp bakacağım, ayrıca motoru her gören almak istiyor.
KendoUSTA
24 Mart 2018, 00:31
Kardeşime ve arkadaşa ayak uydurmaya çalışıyoruz onlar bana ayak uydurmaya çalışınca motosikletleri fan açıyor :D Birlikte cafe ye gidiyoruz sağ olsunlar onlar önden gidip yer kapıp benim adıma bile sipariş veriyorlar :D :D :D
https://ibb.co/jHynN7
Şu yazılanlara bakıyorum da muhtemelen 6 ay içerisinde bol miktarda "Motor yatak sardı", "Piston kol çıkardı", "Motor kitledi" türünden başlıklar okuyacağız. Bu motor arkadaşlar, insanların hız zevkini tatmin etmek için değil, işinizi görmek için yapılmış bir motor. İdeal hızı da 60 km/saat civarı olmalıdır. Bununla yokuş aşağı 80 gördüm diyenlere inanıp sürekli oralarda gezerseniz motorunuz uzun ömürlü olmaz. Zaten gördüğüm kadarıyla rodaj yapan yok bari motorların canını çıkarmayın. Devir bölgesindeki kırmızı devir sınırında yaptığı hız neyse bu motorun son hızı odur. 80 km hızı bisikleti de yokuş aşağı salsanız yapıyor zaten.
beyaban
24 Mart 2018, 16:35
@Seko haklı devir göstergesinde kırmızı sınır çizgisini geçmek birde depo içerisine tiner koymak motorun ömründen yiyecek ve çok çabuk arıza vermesine sebep olacaktır illa hız yapmak istiyorsanız silindir yükseltin buda motor ömrünü kısaltacaktır ama yüksek devirde kullanmak daha fazla zarar verir tiner koymak çok çok zarar verecektir. 3.000 Lira olabilir ama yazıktır paranıza.
bireycell
24 Mart 2018, 17:59
Kardeşime ve arkadaşa ayak uydurmaya çalışıyoruz onlar bana ayak uydurmaya çalışınca motosikletleri fan açıyor :D Birlikte cafe ye gidiyoruz sağ olsunlar onlar önden gidip yer kapıp benim adıma bile sipariş veriyorlar :D :D :D
https://ibb.co/jHynN7
Hiçte fena durmuyor sanki :)
Tiner koymak nedir hala yapanlar var mı içinizde :D
Beyler kısmetse yarın motosikletimi satıyorum anlaştık gibi birşey.Malum bebek olduktan sonra öyle izin gününde gazlamalar kaçamaklar yalan oldu :) bununla birlikte sigortasıdır vergisidir bu sebeblerden ötürü elden çıkartmaya karar verdim araba alacağım bir kaç aya kısmetse ama işe gidip gelmeye şehir içi kısa mesafe denilecek türden yolum var alayım bir tane diyorum öyle çok bir beklentim yok açıkcası hacim belli zaten bana 50-70 km işe gidip gelmeme yetecek bir hız bu doğrultuda alacağım zaten çıkayım gaz açayım tapagaz gideyim uzun km yol yapayım derdim yok zaten 49cc fazla zorlamaya gelmez motoru alırız sonra elimize ne diyorsunuz motor hakkında iş yerinde kullanabileceğim birkaç motorda var ama şuanlık bir süre beklesemmi karar veremedim
bozgun09
25 Mart 2018, 13:04
Arkadaşlar motor bende var ilk alanlardanım 3 bin km deyim hiç redlinedan çıkarmıyorum motoru son hız 95-100 arasi düzde rampa aşağı 115 te kalıyor 500 km de bir motul 10w40 yağ değiştiriyorum motorda hic bir sıkıntı yok sadece 2 bin km de subap ayarı yaptım halen canavar motor
erhn42
25 Mart 2018, 18:41
Beyler kısmetse yarın motosikletimi satıyorum anlaştık gibi birşey.Malum bebek olduktan sonra öyle izin gününde gazlamalar kaçamaklar yalan oldu :) bununla birlikte sigortasıdır vergisidir bu sebeblerden ötürü elden çıkartmaya karar verdim araba alacağım bir kaç aya kısmetse ama işe gidip gelmeye şehir içi kısa mesafe denilecek türden yolum var alayım bir tane diyorum öyle çok bir beklentim yok açıkcası hacim belli zaten bana 50-70 km işe gidip gelmeme yetecek bir hız bu doğrultuda alacağım zaten çıkayım gaz açayım tapagaz gideyim uzun km yol yapayım derdim yok zaten 49cc fazla zorlamaya gelmez motoru alırız sonra elimize ne diyorsunuz motor hakkında iş yerinde kullanabileceğim birkaç motorda var ama şuanlık bir süre beklesemmi karar veremedim
Alana satana hayırlı olsun motorunuz oncelikle. Dragon 50-60 km hız arası icin yapilmis sanki. 70 ve üzeri hızda zorlanıyor makina. Rodaj yagı degisimi, güzel bir karbüratör ayarı ve tüm vidaların elden gecirilip ön dişlinin bir boy büyütülmesiyle belki 70 ile biraz daha rahat gidilebilir. Su an 225 km ye geldim ilk fırsatta yukarida dediklerimi yaptırıp sonucu paylaşırım burada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
Arkadaşlar motor bende var ilk alanlardanım 3 bin km deyim hiç redlinedan çıkarmıyorum motoru son hız 95-100 arasi düzde rampa aşağı 115 te kalıyor 500 km de bir motul 10w40 yağ değiştiriyorum motorda hic bir sıkıntı yok sadece 2 bin km de subap ayarı yaptım halen canavar motor
100 ve üzeri hızlar silindir-dişli orjinal haliyle rampa aşağı bile imkansız gibi. Motorunuzun Tamamen orjinal olduguna eminmisiniz?
bozgun09
25 Mart 2018, 20:01
Alana satana hayırlı olsun motorunuz oncelikle. Dragon 50-60 km hız arası icin yapilmis sanki. 70 ve üzeri hızda zorlanıyor makina. Rodaj yagı degisimi, güzel bir karbüratör ayarı ve tüm vidaların elden gecirilip ön dişlinin bir boy büyütülmesiyle belki 70 ile biraz daha rahat gidilebilir. Su an 225 km ye geldim ilk fırsatta yukarida dediklerimi yaptırıp sonucu paylaşırım burada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
100 ve üzeri hızlar silindir-dişli orjinal haliyle rampa aşağı bile imkansız gibi. Motorunuzun Tamamen orjinal olduguna eminmisiniz?
Evet sıfır aldım orijinal video cekicem yüklerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------
Alana satana hayırlı olsun motorunuz oncelikle. Dragon 50-60 km hız arası icin yapilmis sanki. 70 ve üzeri hızda zorlanıyor makina. Rodaj yagı degisimi, güzel bir karbüratör ayarı ve tüm vidaların elden gecirilip ön dişlinin bir boy büyütülmesiyle belki 70 ile biraz daha rahat gidilebilir. Su an 225 km ye geldim ilk fırsatta yukarida dediklerimi yaptırıp sonucu paylaşırım burada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
100 ve üzeri hızlar silindir-dişli orjinal haliyle rampa aşağı bile imkansız gibi. Motorunuzun Tamamen orjinal olduguna eminmisiniz?
Evet sıfır aldım orijinal video cekicem yüklerim
Ayrıca Rx9 da var bizde o da rampa aşağı 105 i görüyor
togizmir
25 Mart 2018, 21:03
yakıt tüketimini ölçen var mı arkadaşlar. ben motoru aldığımda 30 tl attım. 100 km yi geçtim şuan. kapağı açınca daha benzin görüyorum. Bergamadan çekim yapan arkadaş 1lt demişti. otoyol denen arkadaşta 2 litre demişti. ikisi arasında iki kat frk var. hangisi doğru?
ilhami61
25 Mart 2018, 21:30
Arkadaşlar iyi akşamlar yeni üye oldum. Kuba Dragon 50 alacağım nasipse 1 2 gün içerisinde. 1000 kmde 2650 TL ye buldum bitane. Sıfır bildiğin motor tertemiz. Sizce mantıklı mı?
350 lira farkını verip sıfır almanızı tavsiye ederim. Geçenlerde 300 küsür kmlerde temiz diye satılan bir dragonun kazalı çıktığına şahit oldum. Başınız ağrımasın. 350 400 lira fazlaya sıfır alın rodajını da siz yaparsınız içiniz rahat olur.
Bu motorlar çok işlevsel ve avantajlı.
Ancak youtube'a her video atana lütfen inanmayın.
Daha dün yeni motosikletin selesine oturmuş adamların tecrübeleri kıstas olamaz.
Bi iki video izleyeyim dedim,hep boş bilgiler,motoru sonuna kadar zorlamalar falan filan.
Bakın,bu motorların stabil,sizi ve motoru üzmeden gidilecek hızı 50-60 km/h arası.
Bundan sonraki 65-75'te zorda kalırsanız kaçma manevrası için pay diyelim.
Gerisi risktir.
Motora ciddi zarar verir.
1000-1500 km'de birşey olmaz belki ama biraz km yükselince tamirciye abone olursunuz.
Bu motosikletlerin yakıtı kullanıma bağlı olarak çok çok sakin bir sürüşte 1,5 litreleri belki görebilir.
Onun dışında ortalama 2 litre falandır.
Alanlara hayırlı olsun,kazasız sürüşler...
Bu motorlar çok işlevsel ve avantajlı.
Ancak youtube'a her video atana lütfen inanmayın.
Daha dün yeni motosikletin selesine oturmuş adamların tecrübeleri kıstas olamaz.
Bi iki video izleyeyim dedim,hep boş bilgiler,motoru sonuna kadar zorlamalar falan filan.
Bakın,bu motorların stabil,sizi ve motoru üzmeden gidilecek hızı 50-60 km/h arası.
Bundan sonraki 65-75'te zorda kalırsanız kaçma manevrası için pay diyelim.
Gerisi risktir.
Motora ciddi zarar verir.
1000-1500 km'de birşey olmaz belki ama biraz km yükselince tamirciye abone olursunuz.
Bu motosikletlerin yakıtı kullanıma bağlı olarak çok çok sakin bir sürüşte 1,5 litreleri belki görebilir.
Onun dışında ortalama 2 litre falandır.
Alanlara hayırlı olsun,kazasız sürüşler...
Aynen katılıyorum hele bir ayakkabıcı arkadaşın videolarına denk geldimki sorma adam diyor ön fren tutmuyordu aldığımda biraz kullandım tutar gibi oldu belkide piskokojik diyor :) he anam babam temiz havadan oluyor bunlar daha balatanın kullandıkça alışacağından haberi yok birde aklınca akıl veriyor değiştirdim sizde değiştirin diye :)tekrar söylemekte fayda var bu motor ihtiyaca göre alınırsa tadından yenmez ama bu motoru alıp yarışlara hazırlanıyorsanız hiç bulaşmayın hacim belli zaten
erhn42
26 Mart 2018, 00:52
Aynen katılıyorum hele bir ayakkabıcı arkadaşın videolarına denk geldimki sorma adam diyor ön fren tutmuyordu aldığımda biraz kullandım tutar gibi oldu belkide piskokojik diyor :) he anam babam temiz havadan oluyor bunlar daha balatanın kullandıkça alışacağından haberi yok birde aklınca akıl veriyor değiştirdim sizde değiştirin diye :)tekrar söylemekte fayda var bu motor ihtiyaca göre alınırsa tadından yenmez ama bu motoru alıp yarışlara hazırlanıyorsanız hiç bulaşmayın hacim belli zaten
Adam balata konusunda haklı ama ilk aldığımda orta halli tutan ön fren km arttıkça tutmamaya başladı. 200 kmyi devirdim bugün ve neredeyse kaza yapıyordum, ön freni bildiğin gaz koluna yapıştırmama rağmen böyle sanki tek parmak hafifçe çekmişim kadar tuttu ancak. Çok şükür paniklemeden arka frene asıldım kaydırmadan ve sol ayağı yere sürttüm küçük çocukların bisikleti durdurduğu gibi:)ucu ucuna durdum, hızım yüksek olsa yada motosiklet biraz daha ağır olsa kurtuluşum yoktu sanırım.
ilhami61
26 Mart 2018, 01:08
hocam haklısınız fakat 3100 TL sıfırı. Ruhsat plaka vs 3300 TL lere çıkıyor. Bütçem şuanda buna müsait o yüzden danışayım dedim. Alacağım yer Kuba-Mondial bayisi , alacak karşılığı gelmiş motor 1000 km de. Bir sıkıntı çıkmaz diye düşünüyorum.
Adam balata konusunda haklı ama ilk aldığımda orta halli tutan ön fren km arttıkça tutmamaya başladı. 200 kmyi devirdim bugün ve neredeyse kaza yapıyordum, ön freni bildiğin gaz koluna yapıştırmama rağmen böyle sanki tek parmak hafifçe çekmişim kadar tuttu ancak. Çok şükür paniklemeden arka frene asıldım kaydırmadan ve sol ayağı yere sürttüm küçük çocukların bisikleti durdurduğu gibi:)ucu ucuna durdum, hızım yüksek olsa yada motosiklet biraz daha ağır olsa kurtuluşum yoktu sanırım.
Dostum rodaj zaten bunun için var lastikler bile 150 km de anca atıyor mumu frenlerin tam anlamıyla oturması 250 300 km yi bulur birde kampana frenler belki ayarı en sonda biraz sıkmak gerekebilir adamlar gevşek ayarlamıştır ama rodaj falan demeden son hız deneyenler var sonra abi motor durmuyor :) bu arada önde kampananın orada fren ayar somunu var bunu biraz sıkarak frenin daha önde ve güçlü tutmasını sağlayabilirsin kampanada balata aşındıkça sıkmak gerekir o boşluğu alacaksın ama sonuna kadar sıkma allah muhafaza frene dokunmanla kitlemesi bir olur acemiysen bir tur döndür sür freni test et yeterli olana kadar tekrarla
ön fren bende de sıkıntılı.
biraz yukarıda kavraması iyi olur hakkaten.
arka fren de çok aşağıda tutuyordu bende.
biraz yukarı ayarlayınca daha iyi oldu.
benim km 270 lerde.
motorun en keyifli hızı 50-70 arası bence de.
hız yapmak için alan olmaz bu motoru :)
rodajın bitmesini en azından bazen 80i falan görebilmek için istiyorum.
trafikte gerekiyor bazen.
köprü veya altgeçit gibi daralan yollarda arkadan sıkıştırıyorlar.
kaçmak gerekiyor.
tedirgin oluyor insan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------
arkadaşlar motoru sabah çalıştırırken sorun yaşıyor musunuz?
ben ilk seferde çalıştıramıyorum.
deneme yanılmayla şöyle bir yol buldum.
ilk önce jikleyi tam açıyorum.
az gaz vererek marşa basıyorum.
sonra jikleyi kapatıyorum.
tekrar marşa basınca hemen çalışıyor.
jikle açıkken de çalışmıyor.
belki jikleyi az açıp çalıştırmam gerekir.
ama o "az" yerini bir türlü bulamadım.
togizmir
26 Mart 2018, 15:24
Hocam benim motor kapalı garajda duruyor. Ne zaman binsem tek marşla çalışıyor . Ama bende de şu sorun oluyor. Motoru çalıştırıyorum , 1 2 dk isinsin diye bekliyorum . Biniyorum üstüne gaz veriyorum motor stop ediyor. Bunu sabahları ilk gazda yaşıyorum . Gün boyu olmuyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------
arkadaşlar motoru sabah çalıştırırken sorun yaşıyor musunuz?
ben ilk seferde çalıştıramıyorum.
deneme yanılmayla şöyle bir yol buldum.
ilk önce jikleyi tam açıyorum.
az gaz vererek marşa basıyorum.
sonra jikleyi kapatıyorum.
tekrar marşa basınca hemen çalışıyor.
jikle açıkken de çalışmıyor.
belki jikleyi az açıp çalıştırmam gerekir.
ama o "az" yerini bir türlü bulamadım.
Hocam benim motor kapalı garajda duruyor. Ne zaman binsem tek marşla çalışıyor . Ama bende de şu sorun oluyor. Motoru çalıştırıyorum , 1 2 dk isinsin diye bekliyorum . Biniyorum üstüne gaz veriyorum motor stop ediyor. Bunu sabahları ilk gazda yaşıyorum . Gün boyu olmuyor
Sabah ilk marşa basmadan evvel jikleyi tamamen açık konuma getirin. Marşa basarken çeyrek yada yarım miktar kadar anlık gaz verin.
Motor sağlıklı gaz yiyene kadar ısınsın. Sonra kapatabilirsiniz.
İlk çalıştırmada motor rölantisi düşük olabilir. Motor tamamen ısındıktan sonra ihtiyaca göre rölantiyi ayarlayabilirsiniz.
Normali 1400-1600 devir arasıdır.
erhn42
26 Mart 2018, 20:48
Motorumla bugün 250 km de iken ustalığı övülen bir mondial servisine gittim;
1. Tüm vidalar elden gectı çoğu gevşekti
2. Sayın Ayzek in dedigi vidadan ayar yapildi frenler gayet iyi şu an. Bende öğrenmiş oldum yerini.🙈
3. Titreşim şikayetinden bahsedince usta, motor saplama vidası dedigi bir vidayı sıktı.
4. Zor çalışma olayından bahsettim. Karbüratörün içinde bir iğne varmış onu yukarı çekti. Şimdi tabiri caizse daha marşa dokunurken çalışıyor.
5. Zincir biraz gevsemis ayarı yapıldı ve yağlandı.
6. Motor yağı değişti.
Tamamı tamı tamına 30 tl tuttu🤗.
Sonuç; frenler ve vites geçişleri 10 numara oldu. Titreşim çok bariz azaldı. 6000 devir-50 km den sonra inceden başlayan titreşim. 60-65 e kadar pek hissettirmiyor artik kendini. Sanirim vidalarin sıkılması ve zincirin ayarindan olsa gerek motorun yolda tabiri caizse gevşek bir gidişi vardi yani tek elle giderken sanki motor yoldan çıkacak gibiyken şu an ok gibi oldu.
togizmir
26 Mart 2018, 23:21
Motorumla bugün 250 km de iken ustalığı övülen bir mondial servisine gittim;
1. Tüm vidalar elden gectı çoğu gevşekti
2. Sayın Ayzek in dedigi vidadan ayar yapildi frenler gayet iyi şu an. Bende öğrenmiş oldum yerini.
3. Titreşim şikayetinden bahsedince usta, motor saplama vidası dedigi bir vidayı sıktı.
4. Zor çalışma olayından bahsettim. Karbüratörün içinde bir iğne varmış onu yukarı çekti. Şimdi tabiri caizse daha marşa dokunurken çalışıyor.
5. Zincir biraz gevsemis ayarı yapıldı ve yağlandı.
6. Motor yağı değişti.
Tamamı tamı tamına 30 tl tuttu.
Sonuç; frenler ve vites geçişleri 10 numara oldu. Titreşim çok bariz azaldı. 6000 devir-50 km den sonra inceden başlayan titreşim. 60-65 e kadar pek hissettirmiyor artik kendini. Sanirim vidalarin sıkılması ve zincirin ayarindan olsa gerek motorun yolda tabiri caizse gevşek bir gidişi vardi yani tek elle giderken sanki motor yoldan çıkacak gibiyken şu an ok gibi oldu.
hocam bende bugün servise gittim. motoru bana teslim eden servise. oda mondeal ana servisi. senin dedidiğin her şeye 50 tl istedi. açıkçası bana çok geldi. sende yazınca iyice emin oldum. teşekkür ederim . başka var mı acaba yağ değişimi yaptıran
erhn42
26 Mart 2018, 23:38
Rica ederim. Orada yazmayı unuttuğum debriyaj ayari da yapildı hatta. 1 e takınca öne atlama yapıyordu düzeldi. Yanlız yağ olarak elinde mondial in orjinal yaği vardi, vites geçişleri falan iyice sertlesmişti bende baktım başka seçenek yok mecburen onu kullandik. Eğer sizin gittiginiz servis motul vs kaliteli bir yağ koyacak ise normal 50 tl. Bu arada merak edenler icin tam 1lt yağ alıyor motor.
Motorumla bugün 250 km de iken ustalığı övülen bir mondial servisine gittim;
1. Tüm vidalar elden gectı çoğu gevşekti
2. Sayın Ayzek in dedigi vidadan ayar yapildi frenler gayet iyi şu an. Bende öğrenmiş oldum yerini.
3. Titreşim şikayetinden bahsedince usta, motor saplama vidası dedigi bir vidayı sıktı.
4. Zor çalışma olayından bahsettim. Karbüratörün içinde bir iğne varmış onu yukarı çekti. Şimdi tabiri caizse daha marşa dokunurken çalışıyor.
5. Zincir biraz gevsemis ayarı yapıldı ve yağlandı.
6. Motor yağı değişti.
Tamamı tamı tamına 30 tl tuttu.
Sonuç; frenler ve vites geçişleri 10 numara oldu. Titreşim çok bariz azaldı. 6000 devir-50 km den sonra inceden başlayan titreşim. 60-65 e kadar pek hissettirmiyor artik kendini. Sanirim vidalarin sıkılması ve zincirin ayarindan olsa gerek motorun yolda tabiri caizse gevşek bir gidişi vardi yani tek elle giderken sanki motor yoldan çıkacak gibiyken şu an ok gibi oldu.
Hayırlı olsun o halde diyelim fakat yorumlara bakınca kafamda deli sorular oluyor nedense
1 bu motorta ciddi oranda titreşim var o kadar vidanın neredeyse bütün vidaların gevşeyip dökülecek kıvama gelmesinin başka açıklaması yok illa gevşer ama bu kadar değil
2 Düşük bi ihtimal olsada bu motoru toplarken yada teslim ederken hiç özenmiyorlar vidaları sıkmadan teslim ediyorlar demekki
Eğer bukadar gevşeme varsa loctite ile işlem yapılabilir enazından daha kalıcı bir çözüm olur
erhn42
27 Mart 2018, 00:20
Hayırlı olsun o halde diyelim fakat yorumlara bakınca kafamda deli sorular oluyor nedense
1 bu motorta ciddi oranda titreşim var o kadar vidanın neredeyse bütün vidaların gevşeyip dökülecek kıvama gelmesinin başka açıklaması yok illa gevşer ama bu kadar değil
2 Düşük bi ihtimal olsada bu motoru toplarken yada teslim ederken hiç özenmiyorlar vidaları sıkmadan teslim ediyorlar demekki
Eğer bukadar gevşeme varsa loctite ile işlem yapılabilir enazından daha kalıcı bir çözüm olur
Bendeki durum 2. ihtimal, alırken vidalar baya gevşekti(direksiyondaki bir vidayı elle sıkabildim siz düşünün:pr:). Çoook yetkili servise söyledim hatta. "Abiii rodaj bakımı niye vaaarrr o zaman hepsini sıkarız" deyip baştan savdı. Haliyle 250 km süresince zaten gevşek olan vidalar bir nebze daha gevşemiş olabilir. 500 km ye gelince bu sefer garanti sebebiyle yetkili serviste yağ değişimi yaptıracağım o sırada vidaları kontrol ettirip kesin sonucu yine buraya yazarım. Ama şu an titreşim ciddi oranda azaldı (bu arada emin olun ben malıma elimden geldiği kadar iyi bakarım ama asla kölesi olmam, gördüğüm "+" ve "-" leri elimden geldiği kadarıyla objektif yazdım ve yazmaya da devam edeceğim.) Şimdiye kadar ki tecrübemden edindiğim çinli alacaksanız; yetkili servisi iyi değilse, başka iyi bir usta bulacaksınız o da yoksa siz bu işlerden anlayacak ve çoğu işi yapabilecek kabiliyet ve bilgi sahibi olacaksanız o da yoksa çinli almayacaksınız. Ben yetkili servis dışı iyi bir usta buldum çok şükür:cat:
Bendeki durum 2. ihtimal, alırken vidalar baya gevşekti(direksiyondaki bir vidayı elle sıkabildim siz düşünün:pr:). Çoook yetkili servise söyledim hatta. "Abiii rodaj bakımı niye vaaarrr o zaman hepsini sıkarız" deyip baştan savdı. Haliyle 250 km süresince zaten gevşek olan vidalar bir nebze daha gevşemiş olabilir. 500 km ye gelince bu sefer garanti sebebiyle yetkili serviste yağ değişimi yaptıracağım o sırada vidaları kontrol ettirip kesin sonucu yine buraya yazarım. Ama şu an titreşim ciddi oranda azaldı (bu arada emin olun ben malıma elimden geldiği kadar iyi bakarım ama asla kölesi olmam, gördüğüm "+" ve "-" leri elimden geldiği kadarıyla objektif yazdım ve yazmaya da devam edeceğim.) Şimdiye kadar ki tecrübemden edindiğim çinli alacaksanız; yetkili servisi iyi değilse, başka iyi bir usta bulacaksınız o da yoksa siz bu işlerden anlayacak ve çoğu işi yapabilecek kabiliyet ve bilgi sahibi olacaksanız o da yoksa çinli almayacaksınız. Ben yetkili servis dışı iyi bir usta buldum çok şükür:cat:
Çok şükür elimiz birazda olsa anahtar tutuyor alırsam zaten birçok işlemi kendim yaparım ama ince işlerim için ustam var genelde çinli gurubunu pek sevmez ama hatrımız var işlerimizi hallediyoruz sevmeme sebebide neresini tutsak elimizde kalıyor demesi :)
erhn42
27 Mart 2018, 00:40
Çok şükür elimiz birazda olsa anahtar tutuyor alırsam zaten birçok işlemi kendim yaparım ama ince işlerim için ustam var genelde çinli gurubunu pek sevmez ama hatrımız var işlerimizi hallediyoruz sevmeme sebebide neresini tutsak elimizde kalıyor demesi :)
İnşallah seneye 200-250 cc ye geçmeyi düşünüyorum. Japonlar olacak en az 30bin tl napacaz mecbur çinli hintli:santa: (0 km takıntım var)
Forumu uzun suredir takip ediyordum.istanbul kağıthane den aranıza yeni katıldım.bizde 1 ay önce dragon 50 aldik suan 800 km oldu.tek sorunu farin ordaki elektirik tesisatinta temassizlik var. Gidonu çevirince bazen devir saati gidiyo.onu biara tesisatı söküp elden geçircem.200 kmde yağını deiştim.fren balatalarını kırmızı balata taktım. Çok farketti.pirelli angel ct front lastik aldım. Öne 70 90 17 arkaya 80 100 17 taktım. Guvenle biniyorum. 500 kmde motul 5100 10 40 koydum.suan motor resmen açıldı.rampalarda bayiliyor.50 cc olduğu için normal ama duzde cok iyi.sabahlari jikleyi çekiyorum tek marsda aliyor.açik hava filtresi taktim motor çok rahatladı.bide ayakliklar aşiri titriyordu soktum altina araba lastigi kestim koydum. Okadar rahatsız etmiyor ama yinede titriyor.
110 cc veya 125 cc ye çevircem internetten arastirdim kesin şu parça uyar diye bir bilgiye ulaşamadim.parcaciyi aradim bize kubadan henuz bir bilgi gelmedi dedi.bende yapicagim zaman motoru sökup ona gore piston, Silindir,üst kapak,karburator alip deiscem.sonra ön dişliyi 15 arkayı 42 yapicam.insaallah yakın zamanda burdanda herkezi bilgilendircem.
Birde tecrubeli abilerime soru sormak istiyorum.bogaz koprusunden gectim.hgsden kacak gectim.ceza gelir mi.bide bu motora hgs cikiyormu.
Tekeriniz düz bassın.ALLAH kaza bela vermesin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
Bide bu motoru alican 2. El almis gibi her yerini elden geçircen.saticida servisinde umrunda deil oyuzden ben herseyi kendim yapiyorum.bakima bile goturmuyorum.yemisim garantisini.aldigimizda on gobek vidasi bostu frene basinca langir langir oynuyordu. Sıktık.lastikleri iç lastiklerle beraber deiştim.guvenmedigim için.ilgilenirsen her yola gelir.bu isten hic anlamayan anahtar bile tutmayi bilmeyen arkadaslar gitsin japon alsin veya öğrenicek
5100 gereksiz bir yağ olmuş motorunuz bakım aralıkları kısa ve koyduğunuz yağ yarı sentetik illa motul koyacaksanız 3000 minarel yağ koyun o bile fazla gelecektir sentetik yada yarı sentetik yağ motorunuzda debriyaj kaçırmaya sebebiyet verebilir cc yükseltme işi zor biraz krank ve şanzuman kaldırmayabilir hem masraf hem sorun açabilir ileride başınıza komple elden geçirmek isterseniz mındial heyena 100 var muhtemel onun parçaları uyum sağlayacaktır motor olarak hemen hemen aynı gibi görünüyorlar dragonu yakından görmedim fotodan gördüğüm kadarıyla benzerlik var yinede ustasına sormakta fayda var
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------
15 gün içerisinde ptt den 6sınıf hgs al içinde bakiye olsun otomatik düşer aksi halde 10 katı ödemek zorunda kalırsın
erhn42
27 Mart 2018, 09:48
Gittiğim mondial bayisi bana da soyledi 110 cc yapabilecegini elinde parça oldugunu sanirim mondial parçaları ile yapacakti.
Acaba mondial parçaları kaliteli mi? cc yukselte bilirsem motor tadından yenmez. Zaten hafif bisiklet gibi bide tek kişi biniyorum 70 kiloyum.
.bugun hgs de aldım 6.sınıf. L1 sınıfı diye vermezler sanıyodum verdiler. Kopruden gecerken lazım oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
5100 gereksiz bir yağ olmuş motorunuz bakım aralıkları kısa ve koyduğunuz yağ yarı sentetik illa motul koyacaksanız 3000 minarel yağ koyun o bile fazla gelecektir sentetik yada yarı sentetik yağ motorunuzda debriyaj kaçırmaya sebebiyet verebilir cc yükseltme işi zor biraz krank ve şanzuman kaldırmayabilir hem masraf hem sorun açabilir ileride başınıza komple elden geçirmek isterseniz mındial heyena 100 var muhtemel onun parçaları uyum sağlayacaktır motor olarak hemen hemen aynı gibi görünüyorlar dragonu yakından görmedim fotodan gördüğüm kadarıyla benzerlik var yinede ustasına sormakta fayda var
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------
15 gün içerisinde ptt den 6sınıf hgs al içinde bakiye olsun otomatik düşer aksi halde 10 katı ödemek zorunda kalırsın
Verdiğiniz bilgiler için tesekkur ederim. Yağ konusunda tecrübem yok ama iyi yağ diye koydum. Zaten 40 lira her 1000 km de deişsem motor parasını geçiyo piston silindir zaten 80 lira.
İyi akşamlar herkese. Benim motorum da 300 km oldu. 400 gibi ilk bakıma sokayım diyorum. Bugün bulunduğum yere en yakın olan kuba servisine sordum. Motul yağ koyuyorlarmış, karbüratör ayarı genel kontroller vb yapılıyormuş ücret 70 lira dedi diğer arkadaşların yazdığına göre 70 bana çok fazla geldi. Nedir fikriniz? Bir de 300 olmasına rağmen ön teker tarafından bir ses geliyor cikleme şeklinde nedir bu?
Balata sesi olabilir. Sürtüyodur.alışır zamanla.biz balataları deiştik kırmızı balata taktık çok fark etti.
İyi akşamlar herkese. Benim motorum da 300 km oldu. 400 gibi ilk bakıma sokayım diyorum. Bugün bulunduğum yere en yakın olan kuba servisine sordum. Motul yağ koyuyorlarmış, karbüratör ayarı genel kontroller vb yapılıyormuş ücret 70 lira dedi diğer arkadaşların yazdığına göre 70 bana çok fazla geldi. Nedir fikriniz? Bir de 300 olmasına rağmen ön teker tarafından bir ses geliyor cikleme şeklinde nedir bu?
Balatadan yada km telini çeviren bir parça var rediktör dü sanırım yerine tam oturmamış olabilir belkide greslenmemiştir o ses yapıyor olabilir birde tekerlek rulmanı var yağlanmamışsa oda yapabilir bu arada bakım için ücret bence çok gibi geldi motül yağ koyup daha fazla kazanacaklar haliyle ama bir çok arkadaş hemen rodaj bakımı diye gidiyor erkenden eğer ilk bakım 500 ise 500 e kadar bekleyin derim garanti bozulmasın diye bu motora koymuşlarmıdor bilemem ama sıfır motorlara rodaj yağı normal yağa göre daha özel bir yağ kullanıyorlar ve motorun alışması için bu çok önemli bir yağ bunu bakıma erken giderek bu güzel yağı mundar etmeyin hatta eğer alırsam ilk yağ değişiminden sonra 500 km de yine rodaj yağı koydurup 1000 km de normal yağa geçip devam etmeyi düşünüyorum çünkü 500 km de rodaj falan bitmez aslında
benim de 300 km oldu ama ben 500 ü beklemeye karar verdim.
sonrasında normal yağ koydurup devam edicem.
nigdeli48
28 Mart 2018, 15:29
Korkmayın bu kadar arkadaşlar. 500 km de falan yagmi eskir
eskidiğinden değil de rodajı tamamlayıp daha devirli sürmek için...
aokuyumcu dan alıntı
yükseltme için yakında kübanın orjinal 125 cc kitleri cıkacak ;) birde dişli değişimi ile sonucları göreceğiz.
Işaallah yakında çıkarda rahatlarız
aokuyumcu
28 Mart 2018, 23:03
bu motordan oğlumda var , oda yeni aldı hatta 400 km yağını geçenler de kendi değiştirdi, benzinlikte 10-40w yağ 40 tl. bütün vidaları sıktı , zevkli bir uğraş. 1000 km olduğunda açık hava filtresi takacağız.
soğuk havada jiklesiz çalışmıyor gayet normal. ısındıktan sonra jikleyi kapatmayı unutursanız bütün karbüratörlü motorlar gibi bu motorda ikinci çalıştırmada çalışmıyor. belli bir hızdan sonra kimi motorun fazla titreşim yapmasının bir başka sebebi de lastik balansı. lastiklerinizi değiştirdiğinizde balans yapan yerlerden değiştirtin. veya gidin 20 tl ye balans yapıyorlar, çok şey fark ediyor, tavsiye ederim.
Ben şuan 800 kmye geldim.açık hava filtresi de taktım. Motordan yana sikintim yok. 50 cc olduğu için yoruyor. onuda cc yukseltince çözücez. Inşaallah.
MotoLed
29 Mart 2018, 21:20
Ben şuan 800 kmye geldim.açık hava filtresi de taktım. Motordan yana sikintim yok. 50 cc olduğu için yoruyor. onuda cc yukseltince çözücez. Inşaallah.
Hangi filtreden taktin hocam marka model resim vs yuklermisin , bende acik hava filtresi dusunuyorum ama hangisi verimli olur bilmiyorum.
motoyol
30 Mart 2018, 00:14
s. aleyküm canım kardeşim forumda benden bahsettiğini görünce bi cevap yazma ihtiyacı duydum..1.(Daha dün yeni motosikletin selesine oturmuş adamların tecrübeleri kıstas olamaz) bu dediğinde haklısın fakat üstümede alındım sanki biraz.çünkü ben şahsen sele üstüne daha dün oturmadım yaklaşık 28 sene oldu ve sanırım piyasadaki motorların en az %10 nunu kullanmışımdır....2 (Bi iki video izleyeyim dedim,hep boş bilgiler,)malum ben ayakkabıcıyım yani film yıldızı oyuncu yada yönetmen değilim. kendimce motoru merak edenlere bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalıştım. sana göre hata ettim kendi gördüğümcede baya dua aldım....3(motoru sonuna kadar zorlamalar falan filan) motoru zorlama meselesi tamamen şahsi tercih meselesi kardeşim. söylemesi ayıptır ama hali hazırda 6 motorum daha var. bi 6 daha alabilirim.. yada dragonun altındaki motor bloğunun anasını skp. çöpede atabilirim... videodaki motoru zorlama mevzusu motoru merak eden kardeşlerimin motorun performasını görüp almayı düşünenlerin motoru aldıktan sonra pişmanlık yaşayıp yaşamamaları ile alakalı.. dikkat buyrulursa videolarda düz yoldada rampa yukarıda rampa aşşagıda her yolda görülecek sekilde....misal bu motoru almayı planlıyorsun dingilin biri dişli değiştirerek rampa aşşagı saldı motoru. hızını 100 hatta 110 lara getirdi motorun,ama sadece gösterge çekilmiş videoda. alacak adam hemen la bu motor uzuyoo hemen alak barii......yada tam tersi,lan alacam ama malum 50 cc. 45 yada en fazla 60 tan fazla gitmez bu sktrt almayayım dedi...SONUÇ....motoru almayı planlayan adam yanıldı...diyeceklerim bu kadar ve aleyküm selam...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------
Bu motorlar çok işlevsel ve avantajlı.
Ancak youtube'a her video atana lütfen inanmayın.
Daha dün yeni motosikletin selesine oturmuş adamların tecrübeleri kıstas olamaz.
Bi iki video izleyeyim dedim,hep boş bilgiler,motoru sonuna kadar zorlamalar falan filan.
Bakın,bu motorların stabil,sizi ve motoru üzmeden gidilecek hızı 50-60 km/h arası.
Bundan sonraki 65-75'te zorda kalırsanız kaçma manevrası için pay diyelim.
Gerisi risktir.
Motora ciddi zarar verir.
1000-1500 km'de birşey olmaz belki ama biraz km yükselince tamirciye abone olursunuz.
Bu motosikletlerin yakıtı kullanıma bağlı olarak çok çok sakin bir sürüşte 1,5 litreleri belki görebilir.
Onun dışında ortalama 2 litre falandır.
Alanlara hayırlı olsun,kazasız sürüşler...
s. aleyküm canım kardeşim forumda benden bahsettiğini görünce bi cevap yazma ihtiyacı duydum..1.(Daha dün yeni motosikletin selesine oturmuş adamların tecrübeleri kıstas olamaz) bu dediğinde haklısın fakat üstümede alındım sanki biraz.çünkü ben şahsen sele üstüne daha dün oturmadım yaklaşık 28 sene oldu ve sanırım piyasadaki motorların en az %10 nunu kullanmışımdır....2 (Bi iki video izleyeyim dedim,hep boş bilgiler,)malum ben ayakkabıcıyım yani film yıldızı oyuncu yada yönetmen değilim. kendimce motoru merak edenlere bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalıştım. sana göre hata ettim kendi gördüğümcede baya dua aldım....3(motoru sonuna kadar zorlamalar falan filan) motoru zorlama meselesi tamamen şahsi tercih meselesi kardeşim. söylemesi ayıptır ama hali hazırda 6 motorum daha var. bi 6 daha alabilirim.. yada dragonun altındaki motor bloğunun anasını skp. çöpede atabilirim... videodaki motoru zorlama mevzusu motoru merak eden kardeşlerimin motorun performasını görüp almayı düşünenlerin motoru aldıktan sonra pişmanlık yaşayıp yaşamamaları ile alakalı.. dikkat buyrulursa videolarda düz yoldada rampa yukarıda rampa aşşagıda her yolda görülecek sekilde....misal bu motoru almayı planlıyorsun dingilin biri dişli değiştirerek rampa aşşagı saldı motoru. hızını 100 hatta 110 lara getirdi motorun,ama sadece gösterge çekilmiş videoda. alacak adam hemen la bu motor uzuyoo hemen alak barii......yada tam tersi,lan alacam ama malum 50 cc. 45 yada en fazla 60 tan fazla gitmez bu sktrt almayayım dedi...SONUÇ....motoru almayı planlayan adam yanıldı...diyeceklerim bu kadar ve aleyküm selam...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------
ayzek kardeş balatanın kullandıkça alışacagından haberim olmadığımı nerenden çıkardın merak ettim... balatalar üretildiği tarihten sonra özelliklerini kaybetmeye başlarlar yada her üründe imalat hatası olduğu gibi bu durum balatalardada mevcut... belki 150 200 km ye kadar balata tutunması bir miktar daha artardı yanlız allaha şükürler olsun 28 yıldır yapmadığım kazanın ilkini yaşamamak için 10 tl veremeye değer diye düşündüm. senin 10 liran canından tatlıysa sıkıntı yok...
35 mmlik hava filtresi takican ben l olanindan taktim.
ayzek kardeş balatanın kullandıkça alışacagından haberim olmadığımı nerenden çıkardın merak ettim... balatalar üretildiği tarihten sonra özelliklerini kaybetmeye başlarlar yada her üründe imalat hatası olduğu gibi bu durum balatalardada mevcut... belki 150 200 km ye kadar balata tutunması bir miktar daha artardı yanlız allaha şükürler olsun 28 yıldır yapmadığım kazanın ilkini yaşamamak için 10 tl veremeye değer diye düşündüm. senin 10 liran canından tatlıysa sıkıntı yok...
Şimdi iyi niyetli olabilirsin eyvallah üstüne alınmışsın onada eyvallah evet benim bahsettiğim söylem sizin içindi ve hala söylediğimin arkasındayım ortada bir bilgi eksikliğiniz söz konusu ve sizi izleyen bu motorun kullanıcılarıda aaa fren tutmuyor değiştirmeliyim gibisinden değişim yapacak değişen balatada yine alışma süreci olacak belki frenleriniz yeteri kadar sıklıkta ayarlanmadı siz balata değiştirdiniz ve freninizi ayarladılar şimdi motoru her alan bu gevşek ayar yüzünden balatamı değiştirmeli? 10 lira hayattan kıymetli falan değil mevzu burada 10 lirada değil kendinizce birşey yapmışsınız kendinizce yardımcı olmaya çalışmışsınız ama bilgi eksikliği sözkonusu motoru yakından görüp ünceledim ve bana göre olmadığına kanaat getirdim gerek işçilik gerek parça kalitesi gerekse altımda cücük gibi kalmasından dolayı farklı bir seçenek belirleyeceğim bu motor bir sürü iyileştirme isteyecek ve bunlarla uğraşmak istemiyorum alana saygı duyarım 1.86 boy ile kayboldu altımda :)
motoyol
30 Mart 2018, 12:17
[QUOTE=ayzek;4310263]Şimdi iyi niyetli olabilirsin eyvallah üstüne alınmışsın onada eyvallah evet benim bahsettiğim söylem sizin içindi ve hala söylediğimin arkasındayım ortada bir bilgi eksikliğiniz söz konusu ve sizi izleyen bu motorun kullanıcılarıda aaa fren tutmuyor değiştirmeliyim gibisinden değişim yapacak değişen balatada yine alışma süreci olacak belki frenleriniz yeteri kadar sıklıkta ayarlanmadı siz balata değiştirdiniz ve freninizi ayarladılar şimdi motoru her alan bu gevşek ayar yüzünden balatamı değiştirmeli? 10 lira hayattan kıymetli falan değil mevzu burada 10 lirada değil kendinizce birşey yapmışsınız kendinizce yardımcı olmaya çalışmışsınız ama bilgi eksikliği sözkonusu motoru yakından görüp ünceledim ve bana göre olmadığına kanaat getirdim gerek işçilik gerek parça kalitesi gerekse altımda cücük gibi kalmasından dolayı farklı bir seçenek belirleyeceğim bu motor bir sürü iyileştirme isteyecek ve bunlarla uğraşmak istemiyorum alana saygı duyarım 1.86 boy ile kayboldu altımda :)[/QUOTE aytek .......... kardeş cevabını bekliyordum geldi eywallah her mevzuda üslub önemlidir insansak.. herzaman herkes eleştirilere açık olmalı.. lakin sen mevzuyu yine anlamamışsın ve hala balata konusunda söylediklerimin arkasındayım diyorsun.. benide (balata rodajından yada fren ayarından) habersiz biri sanıyorsun.. kardeşim hiç bir balata rodajı 200 km sürmez hatta 50 km bile sürmez en fazla 15 20 km de kendini belli eder. balata kusurluydu fren ayarını sonuna kadar hatta teker boşta dönüşünü hafif hafif engelleyecek sekilde sıkılmasına ragmen kitleme seviyesine ulaşamıyordu.. sen şimdi motora bile binmeden tamamen dısarıdan okudukların la gördüklerinle yada kendi motorun yada herhangi bir motorla kıyas yaparak ezbere konuşuyorsun.. ben ise bu motoru aldım bindim tecrübe ettim videoyu bir daha izlersen benim gibi ön frenden memnun KALMAYANLAR balatalarını değiştirsin diyorum herkes değiştirsin demiyorum...sizden bütün videoları izleyip dogru dürüst bir eleştiri bekliyorum....yanlız bilmeden konuşmamak konuşmaktan iyidir.....saygılar..
bireycell
30 Mart 2018, 13:03
Youtube'de takip ettiğim kadarıyla gelen giden video çekip atmış konuşmalarına baktığımda galiba tamamı ilk kez motosiklet kullanıyor son devirde uçuyor vs. vs. arabanızı da sürekli son devirlerde kullanıyor musunuz merek ediyorum. Vidaları gevşiyor diyenler var 50cc lik motor ile kesintisiz 80 km hızda gidersen vidada gevşer motor yatakta sarar git arabanla çık 6.000 devire durmadan git bak ne oluyor arabana
https://resmim.net/f/zRAaXs.jpg https://resmim.net/f/4SfYCi.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
https://resmim.net/f/zRAaXs.jpg
https://resmim.net/f/4SfYCi.jpg
Hava filtresinin resmi
motoyol
30 Mart 2018, 13:26
Youtube'de takip ettiğim kadarıyla gelen giden video çekip atmış konuşmalarına baktığımda galiba tamamı ilk kez motosiklet kullanıyor son devirde uçuyor vs. vs. arabanızı da sürekli son devirlerde kullanıyor musunuz merek ediyorum. Vidaları gevşiyor diyenler var 50cc lik motor ile kesintisiz 80 km hızda gidersen vidada gevşer motor yatakta sarar git arabanla çık 6.000 devire durmadan git bak ne oluyor arabana..selam kardeş youtube a video atanlardan biride benim motoru sıkıştırma mevzuuna tekrar cevap yazmaya gerek duymuyorum 2 yukarıdaki cevabı okuman yeterli.. anlatımlardada ilk motoru olanda vardır yüzlerce motor kullanmış birileride vardır.. nasılki bu ve bunun gibi forumlarda herkes bilgisi dahilinde motor hakkında konusuyor ise aynı mevzu youtube dada mevcut olabilir.. insanlara motoru merak edenlere bilgisi dahilindede olsa bilgisini aktarmakta ne sakınca var anlayamıyorum herkes profesyonel olmak zorunda değil..değilmi?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO