PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuba Kuba Dragon 50 (yeni)



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]

nedensiz07
27 Eylül 2018, 13:31
Arkadaşlar merhaba.. Bende de dragon 50 110 cc var.. Fakat motorum 4. Viteste 7000 devri geçmiyordu.. Sorduğum arkadaşlar karbüratörden kaynaklandığını söylediler.. Bende dün PZ16 olan karbüratörümü PZ27 ile değiştirdim.. Şu an kısmen daha iyi olsa da hâlâ tam istediğim gibi değil.. 50lik hali ile 10.000 devri geçiyordu çünkü.. Acaba eskisi gibi devir çevirip gitmesi için üst kapağı da mı 110luk yapmam gerekiyor.. Çünkü bildiğim kadarıyla yükseltme yaparken sadece silindir piston değişmiş.. Arkadaşlar lütfen bi yardımcı olun.. :(

arake
27 Eylül 2018, 23:17
Arkadaşlar merhaba.. Bende de dragon 50 110 cc var.. Fakat motorum 4. Viteste 7000 devri geçmiyordu.. Sorduğum arkadaşlar karbüratörden kaynaklandığını söylediler.. Bende dün PZ16 olan karbüratörümü PZ27 ile değiştirdim.. Şu an kısmen daha iyi olsa da hâlâ tam istediğim gibi değil.. 50lik hali ile 10.000 devri geçiyordu çünkü.. Acaba eskisi gibi devir çevirip gitmesi için üst kapağı da mı 110luk yapmam gerekiyor.. Çünkü bildiğim kadarıyla yükseltme yaparken sadece silindir piston değişmiş.. Arkadaşlar lütfen bi yardımcı olun.. :(

Hocam atesleme ile de oynanacak gaz yemez pek ben tatmin olana kadar cok oynadim motorla

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

bu sistemle olacakları söliyim,pz27 150lik karbüratörü,ateşleme sistemin 50 lik,bol benzin az performans haybeye para ödücen benzine

nedensiz07
28 Eylül 2018, 10:46
Çok sağol kardeşim cevabın için.. Aslında çekişi güzel farketti de yakıt olayını bilemiyorum tabi hâlâ

Tosunpaşa
02 Ekim 2018, 21:43
Merhaba arkadaşlar. Ben de aranıza yeni katıldım. Henüz 400km de motorum. İlk aldığımda teslim esnasında çok sıkıntı yaşadım. Karbüratör problemi oldu. Servis tamamen rezalet. İstanbulda yaşıyorum. E5'te oldukça yetersiz kalıyor maalesef. Araçlar üstüme çıkacak diyw korkuyorum. Malum İstanbul'da E5 kullanmadan bir yere ulaşmak zor. 100cc yapmayı planlıyorım ancak serviste hazır kit var mıdır bilemiyorum. Konuyu okumaya çalıştım baya ve edindiğim intiba bir şekilde deneme yanılma yöntemiyle 100cc yapma yönünde oldu. Servislerde hazır kit var mıdır bilemiyorum. İzninizle birkaç sorum olacak.
- Fren balatalarını değiştirmek istiyorum çünkü peynir gibi hiç güven vermiyor. Hangi marka ve model fren balatası almalıyım?
-Far oldukça yetersiz. Işıklandırma eklemek istiyorum mesela led gibi. Ne marka model tavsiye edersiniz.
- Acilrn lastiklerden kurtulmam lazım. Bunu da herkese tavsiye ederim. Dubleks ön ve arka lastik almak istiyorum. Anlas sitesine baktım ancak tam çözemedim. Ne marka ve model tavsiye edersiniz?
-Bunun yanında ehliyet alıp superlight 200 hayalim var ancak ehliyet bir masraf ve ayrıca sigorta maaliyeti de düşündürüyor ister istemez. O yüzden bu motorumla bir süre daha devam etmeye karar verdim. Güvenlik açısından tavsiyeleriniz bekliyorum. Teşekkür ederim.

ufoz
02 Ekim 2018, 22:16
E5 ten uzak durun. İvmelenme ve hız açısından e5 e uygun değil.

Tosunpaşa
02 Ekim 2018, 22:22
Haklısınız mecbur kalıyorum yoksa akıl işi değil. Beni en çok rahatsız eden kısım ivmelenme kısmı. Arabalar çok sıkıştırıyor. Hız tutkum yok ancak biraz daha çabuk ivmelenmesi için 100cc yapmayı düşünüyorum.

arake
03 Ekim 2018, 03:51
Haklısınız mecbur kalıyorum yoksa akıl işi değil. Beni en çok rahatsız eden kısım ivmelenme kısmı. Arabalar çok sıkıştırıyor. Hız tutkum yok ancak biraz daha çabuk ivmelenmesi için 100cc yapmayı düşünüyorum.

Yardımcı olurum tekirdagdayim.parcalari al gel toplariz.atom far tavsiye ederim 6 ledli

Tosunpaşa
04 Ekim 2018, 00:18
Hangi parçaları almam gerekiyor onu bilemedim işte:salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

Arkadaşlar motorun ampul kodu nedir? H6 sanırım ama kaç mmliklerden almak lazım. 9 var 12 var 20 var?

Vector14
18 Ekim 2018, 20:25
Hocam öncelikle herkese merhaba aranız yeni katıldım kuba dragon 50 motorsiklet için karbüratör arıyorum ama bi türlü bulamadım istanbul anadolu yakasında oturuyorum bilen yardımcı olabilecek biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim.

EpaddaiC
20 Ekim 2018, 11:25
Hocam öncelikle herkese merhaba aranız yeni katıldım kuba dragon 50 motorsiklet için karbüratör arıyorum ama bi türlü bulamadım istanbul anadolu yakasında oturuyorum bilen yardımcı olabilecek biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim.

Hayırlı uğurlu olsun karbüratör arıyorum derken neyi kast ediyorsun anlamadım. Yükseltme kitinden mi bahsediyorsun.

Yoldayım
26 Ekim 2018, 09:54
Herkese selam
Bende Dragon 50 alarak aranıza katıldım. Henüz 900km oldu izlenim anlatmayacağım herkes anlatmış zaten.
Motoru biraz iyileştirmeye çalışıyorum ancak bir kaç sorum var.
Aksesuar sorularım.
1- E5 de görünürlüğümü arttırmak için sis lambası taktım. Arka çantama da led uygulaması yaptırmak istiyorum. Bu işi kim yapar Tuzla'da oturanlar tavsiyede bulunabilir mi? (Arka Çanta Maxem SL45)Stop Fren ve sinyal olmalı. normal Işıklar çantanın altında kaldığı için özellikle yüksek araçlar hiç göremiyor arka ışıkları.
2- Yan çanta aldım arwick marka ancak uygun yan çanta demiri bulamıyorum. Yan çanta demirini yapıp kaynaksız olarak takabilecek (Yolcu ayaklığının civatası var, kelepçe olabilir)bir usta bilen var mı?
3- Bu aletin civataları düşüyor ara ara. bulursam yerine takıyorum. Loctite civata gevşemezlik sıvısı aldım. Motoru komple söküp bütün civataları loctite ile tekrar sıkacak usta arıyorum tuzla -darıca civarında. Servise söyledim biz yapmayız dediler.
4- Telefonu, Powerbank, cüzdan fln koyabileceğim küçük bir depo üzeri çanta bakıyorum mıknatıslı. Tex 627 nasıldır bilen kullanan var mı? bizim depoya büyük mü gelir?

Vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Tekeriniz Düz Bassın

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

Sayın Tosunpaşa, Ben lastikleri anlaş MB-34 ile değiştirdim. şimdilik gayet memnunum. yağmurda kullandım sıkıntı çıkarmadı. Ancak çamurda her lastik kayar en önemlisi yolu iyi okuyup gereksiz frenden, hazırlıksız virajdan veya kaçış manevralarından, çamurdan, virajdaki mazgaldan, virajdaki şerit çizgisinden uzak durmak bence.

Vector14
27 Ekim 2018, 03:15
Sayın EpiC Sağolasın hocam, yok yükseltme kitinden bahsetmiyorum karbüratörü değiştireceğim sadece çünkü motor boğulma yapıyordu kendi kendine devir yükseliyordu karbüratörden dediler ama şu an hiç yapmıyor işin ilginç tarafı takır takır çalışıyor ama yine bi randımansızlık var motorda anlam veremediğim

nedensiz07
30 Kasım 2018, 13:15
arkadaşlar merhaba.. benim sounum motorun boğulması ile ilgili.. rölantide çalışırken veya boşta sonuna kadar gaz açtığım zaman bir sıkıntı olmuyor ama gelin görün ki 4. viteste giderken gazı açtığım zaman sanki motoru birisi arkadan çekiyormuş gibi oluyor boğulma oluyor motorda.. dahada ısrar edip gaz açarsam patırtı yapmaya başlıyor.. bu sorun 1,2 ve 3. viteste neredeyse hiç olmuyor.. karbüratöre her türlü hava ayarını yapıp denedim. filtreyi çıkartıp denedim, karbüratörü açıp kontrol etti sonuç yine aynı.. lütfen yardım edin.. motorum komple 110 cc dragon .. pz 27 karbüratör var üzerinde.. bu sorun henüz 3 gün önce başladı..

arake
01 Aralık 2018, 03:13
Debriyajin siyiriyor.yari otomatik 3 balatali 100luk debriyaj takman lazim.pz27 karbüratör de o cc ye cok büyük inan.

nedensiz07
03 Aralık 2018, 12:26
Debriyajin siyiriyor.yari otomatik 3 balatali 100luk debriyaj takman lazim.pz27 karbüratör de o cc ye cok büyük inan.

aynen kardeşim cevabın için çok sağol bu arada.. sorunu çözdüm.. orjinal pz16 karbüratörü taktım tekrar hiç bir sorun boğulma tekleme kalmadı..

Yoldayım
26 Aralık 2018, 16:25
Arkadaşlar Merhaba,

Ufak bir sorunum var yardım edebilirseniz sevinirim.

Dragon 50'yi yağmur çamur demeden kullanıyorum. Hava sıcaklığı 3-7 derece ve yağmur yağarken 3 defa aynı yerde yaşadığım sorun şu:
Sabah jikle 3/4 açık çalıştırıyorum. 5 dakika ısıtıyorum. jikleyi 1/4 yapıp yola çıkıyorum. 1 km sonra durup jikleyi tamamen kapatıyorum.
işyeri 11 km. yolda hiç sorun yok, dur kalklar oluyor, roantide beklediğim oluyor. otoparka girmek için rampa asağı 100 metre gitmek gerekiyor, gazı kapatsamda az açsamda vites küçültürken falan motor stop ediyor. Motor boğulmuş gibi davranıyor. Motorun stop edeceğini anlayıp gaz açarsam daha hızlı stop ediyor. gaz verirsem tekrar çalışmıyor. hiç gaza basmadan 10 saniye marşa basarsam tekrar çalışıyor. çalıştıktan sonra kontağı kapatıp tekrar çalıştırırsam tek marşta alıyor. Benzer şekilde motoru 15 dk bekleyip marşa basarsam yine tek marşta alıyor. çalıştıktan sonra gazı alışında falan sorun yok... ancak gazı hızlı kapatırsam yine stop ediyor. tekrar çalıştırmak için yine gaz kapalı uzun uzun marşa basmak gerekiyor. bu arada depo yarıdan fazla dolu. rolanti düşük değil 1900-2000 arası. karbüratör gaz ayarını 1 ay önce hava 10-12 derece iken yapmıştım.

Yağmurdan ateşlemeye su giriyor olabilir mi? tekrar mı gaz ayarı yapmalıyım? benzer sorun yaşayan var mı?

nedensiz07
08 Ocak 2019, 17:32
Arkadaşlar Merhaba,

Ufak bir sorunum var yardım edebilirseniz sevinirim.

Dragon 50'yi yağmur çamur demeden kullanıyorum. Hava sıcaklığı 3-7 derece ve yağmur yağarken 3 defa aynı yerde yaşadığım sorun şu:
Sabah jikle 3/4 açık çalıştırıyorum. 5 dakika ısıtıyorum. jikleyi 1/4 yapıp yola çıkıyorum. 1 km sonra durup jikleyi tamamen kapatıyorum.
işyeri 11 km. yolda hiç sorun yok, dur kalklar oluyor, roantide beklediğim oluyor. otoparka girmek için rampa asağı 100 metre gitmek gerekiyor, gazı kapatsamda az açsamda vites küçültürken falan motor stop ediyor. Motor boğulmuş gibi davranıyor. Motorun stop edeceğini anlayıp gaz açarsam daha hızlı stop ediyor. gaz verirsem tekrar çalışmıyor. hiç gaza basmadan 10 saniye marşa basarsam tekrar çalışıyor. çalıştıktan sonra kontağı kapatıp tekrar çalıştırırsam tek marşta alıyor. Benzer şekilde motoru 15 dk bekleyip marşa basarsam yine tek marşta alıyor. çalıştıktan sonra gazı alışında falan sorun yok... ancak gazı hızlı kapatırsam yine stop ediyor. tekrar çalıştırmak için yine gaz kapalı uzun uzun marşa basmak gerekiyor. bu arada depo yarıdan fazla dolu. rolanti düşük değil 1900-2000 arası. karbüratör gaz ayarını 1 ay önce hava 10-12 derece iken yapmıştım.

Yağmurdan ateşlemeye su giriyor olabilir mi? tekrar mı gaz ayarı yapmalıyım? benzer sorun yaşayan var mı?


hocam merhaba.. yaşadığın sorunları yağmurlu havalarda birebir aynı olmasada benzer şekilde bende yaşıyorum.. anladığım kadarıyla kısaca yağmurlu havalarda tekleme, stop etme, gaz yememe ve zor çalışma gibi sıkıntılar yaşıyorsun.. aynıları yağmurlu havalarda bendede oluyor.. birçok şey denedim çözmek için emin ol ama şunu bil ki; karbüratör, rölanti, hava ayarı, hava fitresi gibi şeylerden yapmıyor bunu çünkü hepsni kontrol ettim.. buji bile değiştim buji kablosunu komple bantladım çatlak falan vardır diye beyni izole ettim yinede tekliyor yağmurlu havada.. demem o ki bence bu olayın sebebi bujinin olduğu yere ön lastiğin su atıyor olması.. emin değilim ama başka türlü kontrol etmediğim bir yer denemediğim yöntem kalmadı.. :sunny::sunny::sunny:

Yoldayım
09 Ocak 2019, 07:58
Teşekkürler Kardeş, Yoğun yağmur dışında yapmıyor bendede, bir dahaki yağmura WD40 gibi birşeyler sıkarak deneyeceğim.

nedensiz07
11 Ocak 2019, 15:19
Rica ederim kardeşim ne demek

alperaa
16 Ocak 2019, 12:42
Arkadaşlar,

Lastik değiştiren varmı aranızda? Aynı janta daha geniş lastik takma imkanımız varmı?

arake
24 Ocak 2019, 04:42
Arkadaşlar,

Lastik değiştiren varmı aranızda? Aynı janta daha geniş lastik takma imkanımız varmı?

ön çamurluk değişerek 2 75-17 olur,arka jantın izin verebileceği ölçü max 90 90 17.fakat hızın 15 km kadar düşecek yokuşlarda hantallayacak

alperaa
25 Ocak 2019, 15:46
Cevap için teşekkür ederim. 15 km. hız ciddi bir kayıp zaten anca 80-90 yapıyo meret :)

Bizim jant ölçüsü ne biliyormusunuz?

amacım hantallaştırmak değil ama biraz güvenlik birazda heybeti artsın istiyorum

Bu arada Arake Arkadaşım Bu konu başladığı günden itibaren verdiğin bilgiler için çok teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

https://www.lastikdeposu.com.tr/anlas-90-90-17-sc500-winter-grip-2-motosiklet-kis-lastigi-pmu6195

bu lastik nasıl olur?

arake
27 Ocak 2019, 04:28
Hizin dusecek o lastigi takinca hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:23 ----------

Ben sattim kurtuldum ruzgarda yolda dolanir, 80 90 yaparsin kafa sallar,yazilarimi okumussundur 125lik piston baya modifiye ettim bos is muhendisler hesaplamis biz beyhudeye sarmisiz.sansim yaver gittide aldigim fiyata sattim 1000 liraya kt 125 aldim kazali topladim suan 130 km hiz yapan bi tosuna biniyorum

erhn42
27 Ocak 2019, 10:48
Sn arake kesinlikle katiliyorum.... bende 110 cc yapmistim, hor kullanmadım hatta ortalama 500km de bir yağ degismeme rağmen 2000 km nin sonunda 2.vitese ara ara cok zor gecmeye başlamıştı... Biraz sorup soruşturunca şanzımanın yeni güçlü halini kaldıramadıgı ve yakın gelecekte başıma masraf açacağını öğrenince, 0 da da kampanya olunca uygun fiyata takasa verdim gitti....

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

Bu tarz 50cc almayı düsünen arkadaşlar için naçizane tavsiyem, bana 50-60 km hız yeter diyorsanız alın, belki 80cc büyütmede de sorun olmayabilir...Ama motoru 2katı ve daha yüksek hacim-güce çıkardığınız zaman hem sanzıman vs diğer mekanik aksamlarda sorun çıkabilir hemde zaten motorun hafifliği ve yapısı neticesinde 80 ve üzeri hızlarda yol tutuş ciddi düşüyor, frenler zaten ön arka kampana olması sebebiyle orjinal haline ancak yeterli olduğu için yetersiz hale geliyor...Bunları göz önüne alarak alsınlar...

logaritma
27 Ocak 2019, 11:26
bu 50cc lik motorları alanların genel anlamda amacı belli semt arası sokak arası iş görmelik alıyorlar.. kısa mesafe git gele alıyorlar..
motorsiklet ehliyeti ile uğraşmıyım, trafik sigrotası ve mtv den her sene nerden baksan 400-500 tl kar elde ediyim zaten yakmıyor bir şey genel gideride çok yok normal motora göre hiç yok hatta .. bedavaya sağa sola gitmelik iş görmelik kısa mesafe semt arası sokak arası alınıcak bir motorlar..

Bu tür 50cc lik motorları alıpda yok başlangıç motoru yapıcam yok ben motor sürücem diyen insan zaten ne bu motordan başlar ne bu motoru sürer.. gider adam akıllı bir 250 likden falan başlar..

ufoz
27 Ocak 2019, 15:37
bu 50cc lik motorları alanların genel anlamda amacı belli semt arası sokak arası iş görmelik alıyorlar.. kısa mesafe git gele alıyorlar..
motorsiklet ehliyeti ile uğraşmıyım, trafik sigrotası ve mtv den her sene nerden baksan 400-500 tl kar elde ediyim zaten yakmıyor bir şey genel gideride çok yok normal motora göre hiç yok hatta .. bedavaya sağa sola gitmelik iş görmelik kısa mesafe semt arası sokak arası alınıcak bir motorlar..

Bu tür 50cc lik motorları alıpda yok başlangıç motoru yapıcam yok ben motor sürücem diyen insan zaten ne bu motordan başlar ne bu motoru sürer.. gider adam akıllı bir 250 likden falan başlar..

E5 ve Tem'e çıkmadıkça yan yollarda iş görüyor. Hele kullanım zamanı trafiğin gıdım ilerlediği saatlerse tam oluyor.

Üç büyük problem var.
Motor aşırı hafif. Yoldaki kabartılı işaretçiklerde kıç atıyor.

Rüzgar hemen savuruyor.

En önemli problemse, hızı sahil yolu dahil yeterli olsa bile, ivmelenmesi çok ama çok yavaş. Buda şehir trafiğinde hızlı kaçışa izin vermediği için tehlike arz ediyor.

Onun dışında oyuncak gibi makina.
Vur dağa taşa eğlen :)

logaritma
27 Ocak 2019, 20:12
şunun kross versiyonu olsa 50cc lik :) onu yap 100cc tam benim işime yarar .. maslakdan beşiktaşa yoğun trafikde git gellik :) ..

erhn42
27 Ocak 2019, 21:02
Sn logaritma...bahsettiğiniz amaclara birebir katilarak aldim...B ehliyet ile kullanimi en önemli sebebi idi.... trafigin 70-75km ile aktigi yolda kullanmam gerekiyordu ve büyük risk oluşuyordu...bu sebeble 110 cc yaptim.... ama sanzıman 2000km den sonra sinyal vermeye başladı 2.vites ile...

levend84
27 Ocak 2019, 21:31
şunun kross versiyonu olsa 50cc lik :) onu yap 100cc tam benim işime yarar .. maslakdan beşiktaşa yoğun trafikde git gellik :) ..

Fransiz,Mash fifty 50 versiyonlarin yari cross modelleri var amma velakin.

1800-2000Avro fiyatlarda,buraya gelse min 12-14 bin tl arasi fiyatla sunulur.

Esasinda elektrikli olayi biraz daha yayginlaşsa.

Şöyle,10Kw lik elektrik motorlu,200km menzilli,polimer hucreli pilli...tertemiz git gel...

Vay arkadaş,amma hayal kurdum değilmi..

Cüneyt2019
28 Ocak 2019, 14:09
Herkese selamun aleyküm geçen seneden beri takip edip yorumlara çok katılmıyordum. Yaklaşık 20 gün önce ötv indiriminden bir küba dragon 50 aldım. Aldığım ilk bir iki hafta 50 cc de kullandıktan sonra geçtiğimiz hafta sonu motoru kübanın orjinal 110cclik kiti ile 110 cc ye çıkardım motor şuan 110 luk hali ile 8 km yaptı ilk motorum hem bana hobi olaun hemde işimi görsün istediğim için bu motoru aldım aracımla trafikten sıkıldığım için birtanede motorum olsun trafikten kurtulayım motor sürme keyfini yaşayayım diye aldım bu motoru. Motor garantiden çıktı dolayısıyla zaten 3500 tllik bir motorun garantisi çok önemli değildi benim için seneye a sınıfı motor ehliyetini alana kadar bu motorla idare edicem inşallah proje hobi motoru gibi bişey oldu bana bu motor. Şuan yaptığım 110cc piston silindir üst kapak değişimi kapaklı açık hava filtresi krankda aldım 110 luk ancak henüz değiştirmedim biraz böyle sürüp sıkıntı olursa değiştirmeyi düşünüyorum. Diğer yapacaklarım ise jel akü takacağım lastikleri anlas mb34 tubeless lastik takacağım fren balatalırını değiştireceğim ön 14 arka 36 dişli yapacağım elcik koruma led far uzakdan çalıştırmalı alarm küba yazılarını hondaya çevirme vs aklıma gelmeyenbir kaç bişey daha. Bu saydıklarımın hepsini aldım vakit buldukça montajını yapıyorum. Bütçede ve evimde kapalı otopark olmasından ötürü herhangi bir kısıtım yok desiğim gibi hem hobi amaçlı toplama hemde havalar güzelleşince 5 km lik işe gidiş yolunda kullanacağım.

Şimdi geleyim deneyimlerime motorla toplamda 98 km yol yaptım daha yani çok bi yol gitmedim bunun çoğunluğu 50 cc haldeyken yapıldı ben 120 kilo 191cm boyundayım. Motor bana ufak geliyo evet 🤣🤣 rampaları 1 ci viteste anca çıkıyodum devir 6 bini geçince aşırı titriyordu. Ağır kalıyordu kalkışlarda o yüzdende 110 luğa çevirdim hem sesi hem çekişi efsane güZel oldu ancak bu motorun sağlıklı yapacağı hız en fazla 70 80 km dir aman dikkat edin ben ağır olsuğumdan rüzgarda savrulma gibi bir sorun yaşamadım orjinal lastikleri berbat muhakkak anlas mb 34 istiyor tubeless olandan sıfır aldığımda motoru motor kımı hariç komple söküp tüm civataları ve bağlantı yerlerini kendim tekrardan kontrol ettim %70 i gevşekti yeni alacaklar dikkat etsin ağzı kapaklı açık hava filtresi taktım hem performans arttı hem sesi hemde kapak olduğu için öne çevirmeme rağmen pislik ve kir birikmesi olmuyor neyse lafı fazla uzattım kusurumabakmayın. Aklınıza takılan bişey olursa elimden geldiğince bende cevaplarım.

Dediğim gibi bu benim için hobi proje motoru maddi herhangi bir kısıtım yer sıkıntım olmadığı için takılıyorum kendi çapımda bu motoru alanlara da elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım burdan.

Son olarak lütfen bu motorla 70 80 üzeri hızlar yapmayınız. Ve sağlığınız için ekipmansız dolaşmayınız. Kazasız belasız şürüşler dilerim

alperaa
29 Ocak 2019, 11:53
Motor kendi çapında kıyaslandığında güzel ve yakışıklı bence beklentiyi fazla yüksek tutmamak gerekiyor.

Ben 100CC yaptırdım. koruma demirinin motora bağlantı yerlerine lastik parçalar taktım Motul yağ koyuyorum inanınki titreşim çok azaldı. tabiiki motoru zorlayınca 80-90km. hızlarda titreşim oluyor.

Ama Bu forumu okuyup alacak olan arkadaşlara tavsiyem. Çok hız beklentiniz olmasın birde fazla kurcalamayın nekadar kurcalarsanız okadar sorun yaşarsınız. Yükseltme yapacaksanızda aşırıya kaçmayın zaten motorun çapı belli. Yükseltme hız için değil sadece çekiş kuvveti için yapılmalı. Zaten hız artmıyor hızı arttırmak için motor parası kadar masraf yaparsınız ve randıman almak çok zor. hız isterseniz gidip paşa paşa ehliyetinizi alıp yüksek cc motor alacaksınız.

Uzun ana yollar sıkıcı ve tehlikeli olabiliyor. Şahsen benim motorcuk köyde duruyor. Zevk için maksat gezmek olsun diye atlayıp motoruma geziyorum. ben keyif alıyorum bana yetiyor şimdilik, zaten çok az binme şansım olduğu için vergi, ehliyet, sigorta gibi masraflar ödemek istemiyorum.

Bedava motor. Motoru ilk alanlardanım 1 sene olacak yakında daha 580 km. ancak yol yaptım 2 sene daha kullansam zaten parasını çıkartıcak.

arake
09 Mayıs 2019, 12:56
Motor kendi çapında kıyaslandığında güzel ve yakışıklı bence beklentiyi fazla yüksek tutmamak gerekiyor.

Ben 100CC yaptırdım. koruma demirinin motora bağlantı yerlerine lastik parçalar taktım Motul yağ koyuyorum inanınki titreşim çok azaldı. tabiiki motoru zorlayınca 80-90km. hızlarda titreşim oluyor.

Ama Bu forumu okuyup alacak olan arkadaşlara tavsiyem. Çok hız beklentiniz olmasın birde fazla kurcalamayın nekadar kurcalarsanız okadar sorun yaşarsınız. Yükseltme yapacaksanızda aşırıya kaçmayın zaten motorun çapı belli. Yükseltme hız için değil sadece çekiş kuvveti için yapılmalı. Zaten hız artmıyor hızı arttırmak için motor parası kadar masraf yaparsınız ve randıman almak çok zor. hız isterseniz gidip paşa paşa ehliyetinizi alıp yüksek cc motor alacaksınız.

Uzun ana yollar sıkıcı ve tehlikeli olabiliyor. Şahsen benim motorcuk köyde duruyor. Zevk için maksat gezmek olsun diye atlayıp motoruma geziyorum. ben keyif alıyorum bana yetiyor şimdilik, zaten çok az binme şansım olduğu için vergi, ehliyet, sigorta gibi masraflar ödemek istemiyorum.

Bedava motor. Motoru ilk alanlardanım 1 sene olacak yakında daha 580 km. ancak yol yaptım 2 sene daha kullansam zaten parasını çıkartıcak.

bedava dediğin motorun üstüne 500 katığ rr dd250e9 chuopper aldım usta. bedava var bedava var.mütecaziliğe gerek yok güçsüz makina bakkala yazlığa pazara göre

logaritma
09 Mayıs 2019, 13:35
50cc lerin manuelde sorunu bu mobiletten bozma motorlar getirtip duruyorlar şimdi biraz daha yakışıklılarını getirmiş yuki falan ama hepsi bisiklet gibi mobilete benziyor.. bir firma şöyle kaslı en azından 125-150cc kasasında yapılı bir motor getirtse on numara olucak..

scooterlarda çözdüler o işi artık nerdeyse 150cc-250cc kasalarında 50cc lik getirtiyorlar..

Ruling
13 Temmuz 2019, 11:56
Motor kendi çapında kıyaslandığında güzel ve yakışıklı bence beklentiyi fazla yüksek tutmamak gerekiyor.

Ben 100CC yaptırdım. koruma demirinin motora bağlantı yerlerine lastik parçalar taktım Motul yağ koyuyorum inanınki titreşim çok azaldı. tabiiki motoru zorlayınca 80-90km. hızlarda titreşim oluyor.

Ama Bu forumu okuyup alacak olan arkadaşlara tavsiyem. Çok hız beklentiniz olmasın birde fazla kurcalamayın nekadar kurcalarsanız okadar sorun yaşarsınız. Yükseltme yapacaksanızda aşırıya kaçmayın zaten motorun çapı belli. Yükseltme hız için değil sadece çekiş kuvveti için yapılmalı. Zaten hız artmıyor hızı arttırmak için motor parası kadar masraf yaparsınız ve randıman almak çok zor. hız isterseniz gidip paşa paşa ehliyetinizi alıp yüksek cc motor alacaksınız.

Uzun ana yollar sıkıcı ve tehlikeli olabiliyor. Şahsen benim motorcuk köyde duruyor. Zevk için maksat gezmek olsun diye atlayıp motoruma geziyorum. ben keyif alıyorum bana yetiyor şimdilik, zaten çok az binme şansım olduğu için vergi, ehliyet, sigorta gibi masraflar ödemek istemiyorum.

Bedava motor. Motoru ilk alanlardanım 1 sene olacak yakında daha 580 km. ancak yol yaptım 2 sene daha kullansam zaten parasını çıkartıcak.

Galiab sen uzun yıllar kullanacaksın 1 senede 580 km :) Az geziyorsun. Bakıma gittin mi bari

alperaa
30 Temmuz 2019, 12:24
Evet Az geziyorum daha önce dediğim gibi fırsat bulamıyorum. Şuan motor 780 Km. de bir günde gezme maksatlı 250 km. yol yaptım her hangi bir sorunla karşılamadım. Motor 3 kere bakıma girdi :) geçen hafta son bakımını kendim yaptım Motul ile yağ değişimi zaten bakılacak pek fazla birşey yok.

Zaman ayırabilsem aslında cross tipi motor istiyorum. Ben asfalttan çok dağ bayır gezmeyi seviyorum. Gezerken gözünün kestiği yere gireceksin :)

Ama zaten çok az kullandığım şey için ehliyet sigorta vergi falan olayları zor geliyor. Dragon ile idare ediyorum. 100 cc hali ile bana yetiyor.