Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
watercolours
15 Aralık 2005, 18:22
istanbul;'da olsam, motorum da olsa kesin gelirdim. şimdi sen elcikleri izmir'de yaptırdığına göre motorumuzu aldığımızda bize de yaptırtma şansın yok bu durumda? kimler yapabiliyor bunu? biz mi tarif ediyoruz. belki ankara'da (sanmıyorum ama) bulunur böyle şeyleri yapan yerler.
KALDERA
15 Aralık 2005, 18:31
yok arkadaşım sandığın gibi değil..
bu elciklerden kim isterse sahip olabilir..ben işim gereği hep yollardayım,sürekli,,
ayrıca yapan şahısın telefonlarıda var bende isteyene sanırım kargo ilede yollayabilir,ancak isteyenlerinde bir görmesi lazım yakından..
sanırım deri kaliteli oyüzden,ayrıca kalın bir deri..elinizle yokladığınızda elinize bir malzeme geliyor,diğerleri öyle değildi ne bileyim görüp bakılması gerekli..
Gencadam
15 Aralık 2005, 19:55
arkadaşlar bu hafta sonu için bir programınız yoksa eğer uygun bir yer,mekan vs,herneyse işte. takılalımmı kritik yapar,belki birlikte gaz açardık..hani ben raporluyum,işten güçten biraz uzağımya o yüzden buralardayım yani..her gün tek başıma turlayıp duruyorum..
bende en uygun bunu bulmuştum,çokda memnunum,yalnız yüksekliği bir sıra daha yapsaydık ....
http://img227.imageshack.us/img227/807/pic09514nh8fq.jpg (http://imageshack.us)
Abi oraya mı sokuyorsun motoru? Nasıl çıkartıyorsun geri geri? Çok alçak, dediğin gibi yüksek olsa daha iyi olacakmış.
KALDERA
15 Aralık 2005, 20:28
eh motor aşkı olsa gerek...
bu garajı yapmayı bile iki ay düşünüp karar verdim..çünkü bizim evin birinci katı yol seviyesinden aşağıda.evin önünü çok kapamaması için bir sıra tuğlayı esirgedim.ama zor oluyo gerçekten.iki büklüm olup içeri,dışarı yapıyorum.
ama güvenli,kullanılan malzeme iyi.hem biriki öteberiyide koyuyorum oraya..
Raptor_SS
16 Aralık 2005, 00:48
HitomCD Tiger yerli malı değil malesef ben Çindeki üreticisi ile mailleştim kanuni sadece Türkiyede toplamasını yapıyor. Buradan şunuda belirteyim arkadaşlar ben krediler müdürlüğünde çalıştığım için firmaları yakından inceleme şansım oluyor türkiyede yerli motor üretimi yapan tek marka var Ramzey oda ufak tefek parçaları ithal ediyor ama tamamen kendi modellerini üretiyor
Raptorun sadece İstanbul da mı satılıyor diye merak etmişsin hayır bir çok ilde satılıyor genel dağıtıcısıda Denizli de Motor hakkında bilgilenmek istiyorsan forumu oku herşey yazıyor sen okumaktan bıkmışsın ben ve bir çok arkadaşta özet bilgi vermekten bıktık. Burada sana herkesin söğleyeceği şey Raptor tek kelimeyle doğru seçim
Kaldera Vitesi boşa alamama olayı tüm motorlarda olan bir sorun white ın dediği gibi zamanla ayağın yumuşuyor ve alışıyorsun
Baggio hayırlı nolsun Allah analı babalı büyütsün :rendeer: . Sevincini burada paylaşman buradaki insanlara ne kadar değer verdiğini gösteriyor:mrgreen: Bu forum sadece teknik sorunların konuşulduğu bir yer olmayı aştı. Sanırım motor ruhu bu olsa gerek :cat: :cat: :cat:
KIRO-S
16 Aralık 2005, 11:45
Arkadaşlar bir sorum olacak;
Benim mototorumun Plakasını kendim özel harf ve rakkamlardan seçtim... tabiii farkınıda bayıldım :).... şimdi eger motorumu satarsam bu plakayı yeni alacagım motora devir yapabilirmiyim..? bu nunla ilgili bilgi verirseniz sevinirim...
Gencadam
16 Aralık 2005, 17:33
HEMOTO, aynı şeyi ben de düşünüyordum. İleride Yamaha Dragstar veya Yamaha Silverado almayı düşünüyorum. Ben de 100 YTL fark verip özel plaka aldım Raptor'u aldığımda, adımın harflerini taşısın diye. Bana iki ayrı şey söylendi (yetkili bir yerden değil ama):
1- Hurdaya çıkartmadan aracı/motoru plakayı alamazsın.
2- Plakayı çıkartıyorsun ve plakasız satıyorsun, elindeki plakayı de yeni motora takabiliyorsun. O palaka zaten sadece motorsiklette kullanılıyor, arabaya takılmazmış. Ama ben ikinci el alacağım ileride düşündüğüm motoru. O motorun plakası ile benimki acaba değişir mi? Ben de bunun cevabını arıyorum.
Gencadam
16 Aralık 2005, 18:03
şu özel plaka için özel birşey yapıyor muyuz? ben şu plakayı isttiyorum, aha da fark mı diyoruz? ben de özel plaka istiyorum motoruma.
Motoru sıfır alırken, Aykon'a özel plaka istediğimi söyledim. 100 YTL fark verdim ve 1-2 alternatif plaka yazdırdım. Hangisi varsa onu alın dedim. Sondaki rakamına kadar buldurtman biraz şans işi. Ben 34 NEV ... veya 34 NVT ... olarak bulmalarını rica ettim. NVT olanını buldular. Zaten NVT olarak tek bulmuşlar, sondaki rakamını isteyemedim o nedenle. AMa şansın varsa sondaki rakamlarını da buldurtabilirsin. 100-150 YTL verirsen hemen bulurlar fikrimce :)
dhocka
16 Aralık 2005, 19:02
arkadaşlar gün itibari ile regalime kavuştum. aykon dan alıp işyerime getirene kadar trafikte baya bi küfür yedim ama değdi. debriyaj ayarına alışana kadar baya bir stop ettirdim motoru ama şu anda işyerimin önünde ve iki dakikada bir gidip bakıyorum :) yağmur altında ıslanmasına içim gidiyor ama ona da bir çözüm bulacağız artık :)
BLUEDREAMS
17 Aralık 2005, 19:48
:silent: öncelik le forum u bi regal tanıtım sayfası gibi biçimlendiren tüm arkadaşların klavyelerine zeval gelmemesi dileklerim le başlıyım bence regal kendi sitesinde buradan faydalansın.şimdiiiiiii ben 1 aydır bu regal dadyw in su soğutmakı motorunu almayı düşünüyordum tam karar verim bu gün son kez bi gidiğ bakıyım dedim anaaaa ne görüyüm bizim bayinin tam karşısında zealsun açılmış bi d 150 lik yağ soğutmalı bi moldeli var bizim dadyw den çok daha heybetli duruyu nikelej biraz zayıf kalmış gerçi ama motorun albenisi var
yani anlıyacağınız kararsızlığa düştüm şimdi fiyatı da 1500 ytl daha aşaada
yani 2500 herşey dahil dadyw ise 3900 ytl her şey dahil evet biri 250cc biri 150cc ama ben gerçektende acemiyim bu konuda yani ilk motorum olacak anlıyacağınız
bana tercih konusunda yardımcı olursanız çok sevinicem 1 ay daha mı beklesem zaten şimdi kış da geldi yani alsamda binemiyecem ne dersiniz ???
şimdiden teşekkürler ilgilenecek arkadaşlara..................:silent: :silent: :silent:
jeansatar
17 Aralık 2005, 20:00
sevgili bluedreams ,
tabiki bu karar sana aittir ama alacağın motoru sadece kulaktan dolma bilgi ve sözlerle seçme derim naçizane.........eğer formumuzu baştan sona tarayıp değerlendirdiysen göreceksin ki makinada büyük bir prob. yaşayan tek bir arkadaşımız yoktur ve herşeye rağmen bayiler teknik ekipler ürününün ardındadır(hatta istanbul mecidiyeköy AYKON bu konuda müthiş sağolsunlar) bu arada bende sen gibi araştırıp fikir edinen bir motor sevdalısıyım ve regal raptor da kesin kararlıyım,sınıfının eniyisi en ekonomiği bence...........sevgilerimle
fes71
18 Aralık 2005, 00:38
BLUEDREAMS kardeş, Regal'imi almadan önce ben de bu modeli görmüştüm.İlk başta envai çeşit aksesuar insanın dikkatini çekiyor ama üzerine oturup alıcı gözüyle her ikisini de incelersen aradaki farkı daha net görürsün.Bu modelin akibeti meçhul. Motoru nasıl?Nikelaj kısımları ne alemde?Somun ve Cıvataları krom mu?İki gün sonra paslanırsa parana yazık olur.Astarı yüzünden pahalıya gelir.Tabii son kararı verecek olan sensin.Benimki sadece tavsiye.Ayrıca amacım başka markaları da yermek değil.Bunlar benim sorduğum ve bayisinden de tatmin edici cevaplar alamadığım sorular.(Cevabı sadece Regal'i yermekten ibaretti:farao: .Bu da o modeli almam için yeterli bir cevap oldu:mrgreen: .)
sukida
18 Aralık 2005, 01:44
arkadaşlar hepinize öncelikle merhaba bu forumda eski olanlar beni hatırlarlar sanırım:P uzun zamandır foruma girme şansım olmamıştı :pr: maşallah ne güzel işler yapmışız bea :cat: neyse artık evime internet baglandı ve rahat rahat uzun vakit geçirerek forumlara girebiliyorum gerçi msn adresimi verdiğimden beri bayagı bi arkadaşla konuşma imkanına bilgi alışverişi oldu ben hala burdayım ve takıldıgınız konularda yardımcı olmaya devammmmmm. bu arada forumda izmirli arkadaş olmadıgını farkettim yoksa yanlışmı gördüm bilmiyorum:silent: ama izmirde şirketimizinde destegiyle süper bi fun clup kurma çalışmaları devam ediyor bekle bizi istanbul izmirr geliyorrrr :rendeer:
Raptor_SS
18 Aralık 2005, 02:12
fes71 sesin amortisörden gldiğine eminmisin motoru çalıştır ses geldiğinde benzin kapağına bir dokun bakalım kesilecekmi bana benzin kapağı gibi geldi bende de öle bises yapmıştı bir ara ama kesildi. Eğer benzin kapağı ise önemli değil halledersin
sukida tekrar hoşgeldin aramıza
BLUEDREAMS o bahsettiğin model fotoraftaki ise o kadarda güzel değil motor çok küçük duruyor tabi bu benim fikrim iyi düşün en azından raptorun kullanıcılarının tecrubelerini biliyorsun o motoru uzun süre kullananlara sormadan alma derim burada bir çok arkadaş 3000 km devirdik Raptor Bugüne kadar kullanıcı testini testi başarıyla geçti
Gencadam
18 Aralık 2005, 03:25
Arkadaşlar bu arada sizlere birşey sormak istiyorum.Regal'imi çalıştırdığımda sol taraftan bir zırıltı geliyor.İlk başta egzost sandım ama sıkmaya çalıştığımda somunların zaten çok sıkı olduğunu gördüm.
Aynı şeyi ben de yaşıyorum. İlk çalıştırdığımda, hem sağdan hem de soldan hafif zırıltılar geliyor. Önce bir taraf zırıldıyor, sonra kesilince diğer taraf zırıldıyor. Ben de eksozlardan geldiğini düşünmüştüm. Acaba soğuk eksozdan bir anda sıcak duman çıkınca mı oluyor falan dedim. Ama nereden geldiğini hala bulamadım. Hafif ve kısa süreli zırıltılar oluyor.
BLUEDREAMS
18 Aralık 2005, 03:47
arkadaşlar seçimime çok faydası olmasada ilginize teşekkürler bahsettiğim zealsun BATİSTA123 arkadaşın resmini koyduğu model tam olarak ben sizler kadar şanslı değilim kıyaslama konusunda çünkü balıkesirde zaten dadyw 2 tane satmış henüz. birisini buldum kullanıcı arkadaşlardan ama o da henüz 100 km de olduğu için pek bi fikir veremedi sdece bnm gibi görsel açıdan etkilenip gözünü kapatmış almış .zealsun ise daha hiç satmamış zaten ana sponsoru da adanadaymış yani alırsam balıkesirde ilk olacam bi de daha önce motor sahibi olmadığım için neyi neyle kıyaslıyacam gerçekten bilmiyorum .aslında buradaki forum o yüzden çok iyi oldu benim için az da olsa tercih sebeplerimi oluşturdunuz bu yüzden de tüm arkadaşlara çoooook teşekkürler ediyorum .arkadaşlar 36 yaşından sonra motor sahibi olmayı düşünüyorum bu geç gerçekleşecek hevesimin de hüsrana dönüşmesini istemiyorum yapacağım seçimden dolayı etrafımda da çin malı kullanan kimse yok aslında referans alabileceğim. sıkıntımm da bu yüzden sanırım... neyse ben biraz daha bekliyim olmazsa ..en azından 1/2 ay daha ama bu ilkbaharda markası ne olursa olsun aranıza katılacağımı umuyorum ...FARINIZ VE YOLUNUZ AÇIK OLSUN.......:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
KALDERA
18 Aralık 2005, 12:29
ooo sukıda özlettiniz walla..
onur senmisin yoksa yanılıyormuyum..tekrar hoşgeldiniz foruma.umarım daimi olursunuz.
bluedreams arkadaşımızada bende iki laf edeyim..senın bu yaptığın araştırmaları,karşılaştırmaları bu motoru alan herkez yaptı,kendince,ben mesala dört ay çalıştım bu konuda.neleri incelemedimki,yazsam buradan uzay mekiğimi alıyodun be adam diye şaşırırdınız.bak dostum biz bu motoru alırken çok fazlada fikrimiz yoktu.ama kullandıkça sorunsuz bir makına olduğu ortaya çıktı.sizlerin yanı motor almak isteyenlerin avantajı kullanıcıların memnunıyeti olsa gerek.biz alırken buda yoktu..bak az yukarda arkadaşımız almak isteyenlerin listesini yenilemiş..varmı hiç bir topicde bu liste..
motor alımı konusunda son sözüm ...budur abi...karar sizin..
zırıltı konusuna gelince yaw sanki bende bir şeyler duyar gibi oluyorum ama çözemedim.önden geliyo gibi ama dur bakem....
haa bir konu daha var burasıda önemli..buraya yazacak bir sorun da olmayınca topice katılım düştü sanırım.buradaki işler artık iyi dileklere,hoşgeldinlere güle güle kullanlara kaldı.. napalım kardeşim yazacak sıkıntı,sorun,şikayet yooooooooookkk.ahanda büyükbeyaz terketti forumu.kaçgündür ortada yok
batista123
18 Aralık 2005, 19:38
Herkese merahaba..
Motorsuz, ama motor hayaliyle yaşayan biriyim, ve Regal Raptor almayı düşünüyorum. Nedenleri ise bu forumdaki yorumlar, fiyatı ve görünüşü.. Ama şimdi şöyle bir durum var; ben motosiklet kullanmasını bilmiyorum.. Aldığım aleti de düşürerek falan çizik ve hasar içinde bırakmak istemiyorum. Başlamak için 150kg lık ve 250cc lik bir motor önerir misiniz? Bu soruyu geçtim, başlangıç için Regal Raptor u önerir misiniz? :) Motor konusunda hiçbir deneyimim yok, tek deneyimim çok az da olsa herhalde A2 ehliyet kursunda olacak, o kadar.. Ne yapayım sizce? Yardımlarınız için teşekkürler..:rendeer:
evet benim ilk motorum acıkcası pahalı bir alet alıp sürememekten , düşürmekten ,parça sorunundan tırsmıştım. Şimdi pişman değilim ama ileride bu motor da beni kesmeyecek ve japonlara terfi edeceğim gibi geliyor ama bu yaz kesin regalim de yim.
1900 km oldu (maşaallah) sorunum yok bugun çok yağmur olduğu için üstünü orttum genelde açık bırakıyorum ve her havada işe bunla gidiyorum (artık motorla işe gitmez sem ve araba,yada servisle gitmeye kalksam trafikte(1,köprü) bunalıyorum yahuu.)
Gencadam
18 Aralık 2005, 21:27
Maddi durumu, güçlü ve pahalı motorlara yetmeyen ve yeni başlayan arkadaşlar için Regal Raptor çok uygun ve çok keyifli. Dev gibi motorla kullanmaya çalışırsanız, başınıza gelecek bir sorun, sizi o motordan soğutabilir. Ve kullanmakta sıkıntı çekersiniz (ben kendi adıma öyle düşündüm) Forumda şikayetlerin ve soruların azalması normaldir. Çünkü motor hem sorunsuz (gerçi ben 1-2 sorun yaşadım, hatta bahsettim ve halloldu) hem de herkes alıştı motoruna ve pekçok şeyi öğrendi. Diğer Çin mallarına göre daha iyi olduğunu ben de belirtmek isterim, 1100 km'yi geçtim 3,5 ay oldu. Sırf "Çin Malı" olduğu için bu tür düşüncelere giriyoruz farkında mısınız? Bu durumda gerçekten Regal Raptor büyük bir sınavdan geçiyor :) Ama sorun çıkacağını da sanmıyorum.En azından diğer markalar gibi somun gevşeme gibi bir abukluk bu markada yok.
GreatWhiteShark
18 Aralık 2005, 22:36
kaldera
Mesajlar: 200
napalım kardeşim yazacak sıkıntı,sorun,şikayet yooooooooookkk.ahanda büyükbeyaz terketti forumu.kaçgündür ortada yok
:mrgreen: Dostum terk edermiyim hiç... Her fırsatta girip okuyorum ama yazmıyorum tabiiki eskisi gibi... Dediğin gibi motor sorun çıkarsa yazacağız... Çıkarmadan da şöyle oldu böyle oldu diye yazınca bazıları reklam yapıyorsun diyorlar... Bu aralar bayaa özel mesaj alıyorum ve burada genelden seslenmek istiyorum herkes okusun diye... 3500 km.yi geçtim ve hiç sorunla karşılaşmadım, sağından solundan ses bile gelmedi... Herhangi bir somunu gevşemiş mi diye kontrol ettim birgün... Hiçbiri gevşek değildi... Ben bile bu motorun bu kadar kaliteli çıkacağını düşünmemiştim doğrusu ne yalan söyliyeyim... Günler geçtikçe, km.ler yapıldıkça daha da çok hayretler içinde kalıyorum... 5 aydan beri en ufak bir yerinde paslanma bile başlamadı... 3 gün önce motoru park ettim ve havaların iyileşmesini bekleyeceğiz artık... Hele hele dışarda şu an iyi bir kar yağışı başladı... Bakalım motor kaç gün daha yatacak... Yağmur neyse de karlı havada motora binilmemesini tavsiye ederim arkadaşlar...:cat:
Sukida sesini yeniden duymak nekar iyi... Yeniden kaybolma sakın...:mrgreen:
sukida
19 Aralık 2005, 00:52
herkese tekradan merhaba ewet kaldera ben onur izmire ne zaman geliyosun abi çayımızı kahvemizi içelim bak istanbul kar falan derken berbat bi hal almış tvden izledigim kadarıyla, greatwhiteshark abim artık burdayım merak etme :bounce: gerçi soru falanda yok e buna baglı olarak sorunda yok demektir maşallah diyelim :) raptor ss abim saygılar :rendeer: benim motorda 3000 kmyi devirdi yag degişimi haricinde servis ellemedi bile bu arada ben egzosları açtırdım valla shadow gibi ses çıkıyo :cat: nasıl açtırdın derseniz aldım elime çelik testeresini yarıdan yatay biçimde kestim zaten kesilen parçada 3 veya dört susturucu gitti birtanesinide zar zor biz çıkardık oldu bize gümbür gümbür bi ses egzos biraz kısa oldu ama görüntüsü süper oldu ses zaten ayrı bi olay :queen: kaldera abim izmire geldiginde ugra sesi bi dinleteyim sana.... Neyse dediğim gibi herhangi bir problemde ben burdayım isteyen arkadaşlar msn dende ulaşabilirler herkese saygılarımla :rendeer:
KALDERA
19 Aralık 2005, 01:10
selam dostum..sukida
zaten bahsetmiştin egzost,u açma işini.hallettiğine sevindim.geldiğimde dinlerim sesini.sizin servise bakan arkadaşta bir kademe çıkarmıştı susturucuları,o ses de çok hoşuma gitmişti doğrusu.kıyaslama yaparız.
dostum benim motordaki çalışmama sorununu halletim ben.sıkıntı motoru park ettiğimde benzin musluğunu açık konumda bırakmamdı.gelir gelmez motorun hiç marşına dokunmadan bujileri söktüm,ıslaktı.yakıtı sızdırıyordu.buda yeterli ateşleme yapacak kıvılcımı engelliyordu.sorun buydu.
naptın dersen eğer musluğu kapalı konuma almaktan başka hiç bir şey yapmadım.hergün kullanıyorum.garajdan çıkarıyorum musluğu açıyorum,jikleyi çekiyorum,bırrrrnnnn tek marş..yani iki saniyelik tek marş..
ehliyetleride aldık,havalarda müsade edecekki,keyfini çıkaralım.
malumunuz ben herkezden geç kaldım kullanmaya.ama hala millet çok ilgili benim motora.. kartalda benden başka kimsede yok sanırım.walla kimse darılmasın ama millet harley sanıyor,gerçekten..
fes71
19 Aralık 2005, 01:37
Arkadaşlar sevgili sukida'nın da bahsettiği gibi artık organize olmanın zamanı geldi sanırım.Ne biliim bir fan club olur,web sitesi olur.Raptor'cuların sesi artık daha gür çıkmalı diyorum.Yani marka olarak adımızı bir yerlere yazdırmalıyız.Motosikletle ilgili sitelere girdiğimizde marka-model seç gibi kutucuklarda artık Regal Raptor seçeneğini de görmek istiyorum ben kendi adıma.Siz ne dersiniz?
watercolours
19 Aralık 2005, 01:42
bir arkadaş raptor'un ön tekerini ileri almak falan istediğini yazmıştı ve cevap olarak motorun dengesinin bozulabileceği yazılmıştı. ben regal'in şu öne uzanan 2 metal parçasını sevmiyorum, gördüğüm kadarıyla iskeletle bir bağlantısı da yok. onun çıkarılmasının bir zararı olur mu? yurtdışı site resimlerinde o barlar yok ve çok daha güzel duruyor.
fes71
19 Aralık 2005, 01:51
watercolours kardeş o barlar hem motoru hem ayağını korur.Motosikletle doğrudan alakalı değil sadece koruma amaçlıdır.İstenirse çıkarılabilir.Ama millet ekstra paralar harcayarak motosikletine bunları monte ettirirken varolanı çıkarmak ne derece doğru olur bilemem.
Guven
19 Aralık 2005, 02:30
Merhaba arkadaşlar.Demek ki bu zırıltı sesi ortak sorunumuz.(Yani kısmen)Bende de var.Ben,motoru çalıştırmadan önce kaskımı taktığım için bu zırıltıları(çok hafif olduğu için)duyamamışım.Geçen gün tesadüf bir arkadaşa motoru tanıtırken duydum.Umarım en kısa zamanda çözeriz.Bu arada Sukida,tekrar hoşgeldin.Büyük beyaz kardeş;Batista'nın duyduğu endişeyi ben de duydum.Bir anda gümbür gümbür yazıların kesildi.Shemoto'da aynı durumda.O'ndan da tık yok.Sevgili Bluedreams;Senin motor hakkındaki endişelerini önceleri biz de duyduk.Sen''36 yaşından sonra'' diyorsun.Ben emekli olduktan,yani 44 ten sonra motor hevesi ile yanıp tutuştum ve uzun incelemelerim sonunda Regal'e karar verdim.İyi ki de vermişim.Arkadaşların ortak düşüncelerine aynen katılıyorum.Motor,kullanıldıkça kalitesini ortaya koyuyor.Watercolours;Motorun orjinalinde olan hiç bir şey boşuna konmaz.Bir yatma anında o uzantılar,Fes 71'in de dediği gibi bacaklarını ve motosikleti korur.Hepinize keyifli sürüşler dilerim...:king:
watercolours
19 Aralık 2005, 03:38
peki, onları çıkarıp daha güzel bir dizayna sahip olanları taktırmak yanlış mıdır? motorda tek beğenmediğim yer orası :) onun dışında çok güzel bir motor.
JemiLL
19 Aralık 2005, 09:39
Arkadaslar selamlar....
Bazi arkadaslarimiz arkadan gelen bir sesten bahsediyor...Bana da olmustu... Biraz kurcalayinca cantalarin baglanti vidalarinin iyi SIKILMADIGINI fark ettim... Gerekli islemi yaptiktan sonra zirilti kesildi... Su anda sadece cantalarin icindeki ivir zivirdan ses gelebiliyor.. onlar icinde kalinca bir bez koyduk cantalarin icine... O seside boyle halletmis olduk..
Selamlar...
batista123
19 Aralık 2005, 11:56
peki, onları çıkarıp daha güzel bir dizayna sahip olanları taktırmak yanlış mıdır? motorda tek beğenmediğim yer orası :) onun dışında çok güzel bir motor.
Tabiki hatta dışarıdan da (Sanayide) yaptırabilirsin 200-300 ytl tutar zannedersen (ben düşünmedim zira korumalar hemen hemen her motor da aynı sadece ebatları farklı)
Sonuç olarak senin motorun seni yansıtır. kasa(şase) haricinde istediğin yeri değiştirebilirsin (kasa ya dokunan var ama uzman olmak lazım zira denge bozulabilir.)
Tabi bu biraz cep durumuna da bağlı.
GreatWhiteShark
19 Aralık 2005, 13:19
watercolours
peki, onları çıkarıp daha güzel bir dizayna sahip olanları taktırmak yanlış mıdır
Tabii ki bu durum zevkler ve renkler kısmına giriyor... Herkes beğenmeyebilir... Ama kalınlık ve sağlamlık olarak bakacak olursak insana güven veriyorlar... Diğer motorlardaki gibi ince boru kullanılmamış... Bağlantı yerleri oldukça sağlam... Nikelaj mükemmel diyebilirim... Motorun ilk önce silip temizlediğim yerlerinin başında geliyor koruma demirleri... Jinlunlardaydı sanırım bir kişide motor yana yatınca korumaların koptuğunu duymuştum... Zaten ince boru kullanılmış... Raptorun ki neredeyse kopması imkansız... Yan yatıp 5 m. kaymış bir Regal Raptorun sahibi söylemeseydi eğer kaza geçirdiğini ve yerlerde süründüğünü anlamayacaktım doğrusu... Özellikle sisleri monte ederken birhayli zorlandım... Yeteri kadar kalın bağlama aparatı piyasada bulamadım... Hepsi ince modellere göreydi...
http://img72.imageshack.us/img72/2952/dadyw25050ye4wl.jpg
Eğer mevcutları söküp başka dizayn taktırmaya kalkarsan senin bileceğin birşey derim... Belki daha değişik bir model çıkar ortaya...:bounce:
SicK_BoY
19 Aralık 2005, 15:03
Sukida
Tekrar seni görmek hoş... Açıkcası senin canavar hakkında anlattıkların beni yine heyecanlandırdı valla ne alan söyliyeyim merakdan kudurdum benim su ana kadar REGAL-REPTOR hakkında hiç bir teknik korkum kalmadı beni düşündüren sadece iki soru kaldı kafamda
1.si Ses...Neden diyecek olursanız ben böyle tipli bir motordan ağır ve kuluğı doldurucu bir ses bekliyorum...Farkındayım 250 Cc ama zannedersem onun çaresini buluruz...
2.si isee Motorsikletin altımda ufak gözükmesi en çok korktuğum şeyde bu çünkü bende 1.88 boy var...
Bu konuda da biraz yardımcı oln ben fazla şişirmiyim forumu:rendeer:
Topuz
19 Aralık 2005, 16:32
sick_boy; yanılmıyorsam bir ara great boy meselesi ile ilgili bir foto koymuştu foruma ve kendi boyunun 1,80 ve kilosunun da 90 olduğunu belirtmişti. sonuç olarak, sizin endişe ettiğiniz gibi, motor kaybolmuyordu. Ayrıca, ses konusunda kaldera bayağı bir açıklayıcı bilgi vermişti. şöyle ki; egsozların her birinin içinde 4 adet susturucu olduğundan bahsetmişti (4 mü yoksa 5 mi.. emin değilim). her iki egsozdan bir adet susturucu çıkarırsak, 1 kademe ses açılmış oluyor vb. şeklinde idi. 1 kademe sonra sesi beğenmez isek, birer tane daha çıkarabiliriz anladığıma göre. sonuçta tatmin olacak bir ses 250 cc den elde edilmiş olacak. tabiiki bu motor standart üretim ve onay belgeleri ile üretildiği için.. egsozun da ses sınırları içinde olması beklenir. aksi halde ihraç&satış yapılamaz.
bu konuda benim kafama şu takılıyor ki; bu çıkarma işi oksijen kaynak ile kesilerek yapılıyormuş. kaldera öyle söylemişti. acaba tam ucundan bir kapak gibi kesip.. içinden susturucu çıkarıp.. çıkardığımız kapağı geri yerine mi kaynatacağız.. yada nasıl oluyor. bunu merak ediyorum. yani.. bir taraftan kesik yapılınca.. susturucular düşmez mi. kaldera bunu bize açıklarsa iyi olur.
hem bunu yapınca.. ses sınırlarını aşarak.. acaba gürültü kirliliğine biz de katılıp, motorun orjinal sesini bozarak.. suç işlemiş de olur muyuz.
baggio; montun içine gazete koyularak, soğuk engellemesinden bahsetmiş. ben arkadaşlardan bu iş için; çuval şeklinde olan bir naylon torbanın baş ve kol girişi için kesilip, mont altına giyilmesi şeklinde bir uygulama da görmüştüm. elbette ki bu çözümler pratik çözümler. şimdilik koruyucu kıyafeti olmayan arkadaşlar böyle yapabilirler. aslında.. forumun içinde "motorsiklet kıyafeti" konusunda bir bölüm olmalı.. mesela "faydalı bilgiler" linki içinde. orda böyle bir yer yok. başka motor sitelerinde var. bu forumda da olmalı ve kask, eldiven, mont, çizme, vb. tüm kıyafet namına marka ve modellerden bahsedilmeli orda.
bluedreams; zealsun 150 isimli motordan bahsediyor. arkadaşım.. tercih sizindir. yalnız ben bu vesile ile bir daha burada kısaca yazmak istiyorum ki; regal 250 cc kategorisinde bir motordur. dolayısı ile marka karşılaştırmalarında aynı kategoriyi karşılaştırmak gerekir. 250 cc ile 150 cc karşılaştırılamaz. bir kere 150 cc fiyat olarak daha az bir paradan satılır. bu durumda da regal e göre fiyatı daha az diye 150 cc lik motorun alınması yanlış bir tercih olur. ama, 250 cc lik motora paranız yetmiyor da, 150 cc lik alabilecek iseniz, bu durumda da 150 cc lik motorsikletleri bir birleri ile karşılaştırarak fayda/maliyet analizi yapmanız gerekir.
karbonat
19 Aralık 2005, 18:21
geçen haftalardan birinde 4.levent metro durağında indim. patır patır bi ses geliyodu. farklı ve özgün bi ses olduğu belli oluyodu baktım regal geçti gitti kimdi bilmiyoruma ama sesi müthişti. egsozlarına hiç bakamadım hatta motoru bile doğru düzgün göremedim ama siyah regal raptordu. benim kafamda şöle bi düşünce var ben egsoz kestirmek yerine yeni egsoz almayı düşünüyorum. benimle aynı düşüncede olan arkadaşlar gidip bi maslak sanayi sitesinde fiyatlarını sordular mı acaba(yada başka bi yerde). yani eğer ilgilenenler varsa gittiğinde öğrendiği fiyatı buraya yazabilir mi acaba kaça patlar yeni bi çift egsoz bu motora. ses olayı çok önemli bi etken:bounce:
karbonat
19 Aralık 2005, 19:16
önceden 250kg olan e serisinin yük kapasitesi 171e indrilmiş iilgiiiinçççç:mrgreen: http://img308.imageshack.us/img308/8643/adszaaaaaaaaaa6kc.jpgbuyrun işte karşılaştırma. sağ köşede 160kg ağırlığında ünlü C serisi sol köşede iseee gene 160kg ağırlığında eski şampiyon E serisi :P
xmachinex
19 Aralık 2005, 22:52
arkadaşlar regal raptor istanbulda bayiliğini yapan firmalar aynı zamanda servis hizmeti veriyorlarmı?
fes71
19 Aralık 2005, 23:29
xmachinex kardeş Mecidiyeköy'deki Aykon Regal Raptor'un İstanbul distribütörü olup hem satış hem servis hizmetini beraberce yürütmektedir.Forumda linkini bulabilirsin (öyle armut piş ağzıma düş yok.:mrgreen: ).Müracaat Murat Bey ve Ali Usta.Raptor konusunda her türlü yardımcı olacaklardır.
Raptor_SS
19 Aralık 2005, 23:50
Motorla 5 mt sürüklenen benim arkadaşlar geçektende koruma demirindeki ufak bir sıyrıktan başka hiç bir şey yok motorda kesinlikle kaza yaptığı anlaşılmıyor :mrgreen:
Karbonat Azami yük kapasitesi hiç bir zaman 250 kilo olmadı bir yanlışın olmasın?
sukida
20 Aralık 2005, 00:08
Kaldera abim sorununun hallomasına sevindim bol rüzgarlı günler :cat: (gerçi fazla zaman bulupta binemiyosun ama neyse:) ) Olcan 138 digital bi makine bulur bulmaz fotolar burda :cat: fes 71 abim valla fun clup süper bi fikir bence, ben burda daha öncede dedigim gibi alt yapısını hazırlıyorum hatta biraz daha abrtıp fun için özel bi wep sayfası hazırlayacagız sevgili regal sahibi dostumla onu halledecegiz özel t-shırt ler ve sweetlerde hazırlanacak yani bomba gibi olcak, fun'un ismi daha belli diil ama oy çokluguyla bi isim bulacagız önerilerinizide esirgemeyin lütfen çünkü olursa tek isim olsun İSTANBUL FUN CLUP, İZMİR FUN CLUP gibi :silent: sick-boy emin ol benimkisi gibi yaparsan sesi duydugunda inan sende inanamıyacaksın valla bizde egzosu keserken bu kadar ritimli ve tok ses çıkacagını ummuyorduk umarım sende böyle bi canavara sahip olursun (bu arada ben regalim için canavar diyorum çünkü canavar gibi :flower: ) Bu arada yeni www.yellowrockmotorcycle.com hoşunuza gitmiştir yorumlarınızı lütfen esirgemeyin. Ya bişiy sorcam ben burdaki ismimi degiştirmek istiyorum nasıl yapabilirim :silent: HERKESE SAYGILARIMLA :rendeer:
Topuz
20 Aralık 2005, 01:11
peki şimdi E serisinin bir aralar 250 kg olan taşıma kapasitesine ne oldu. motoru ilk alan arkadaşlar 171 kg taşıma kapasitesini biliyor mu idiler o zaman.. yoksa bu 250 kg muhabbeti bir ara yanlışlıkla mı sarıkayalar sitesine yerleşti. her ne ise.. bu 250 kg taşıma kapasitesi sarıkayalar sitesinde E serisinin teknik özelliklerinde yazıyordu. bunun sorumlusu sarıkayalardır. ama hatalarını düzelttiler mi gerçekten? bunu merak ediyorum. o teknik özellikler acaba o zaman itibari ile sitede ne kadar yayınlandı. ne diyecek sayın yetkililer.. "afedersiniz.. bir yanlışlık olmuş" mu diyecekler. bu kadar basit olamaz. ciddiyettttt.
ayrıca.. sağolsunlar gene bir flash intro koymuşlar yellowrock sitesinin girişine.. işin yoksa bekle de açılsın da bir şey gör. vaz geçin kardeşim şu flash işinden. kim yapıyor bu siteleri yav. biraz profesyonel olun.. bir lise öğrencisi sizden güzel site hazırlar. hayal gücünüz yok sizin. internet sitesinin profesyonelliği; basit, sade, hızlı, içerik ve tüm iletişim bilgileri olarak söylenebilir. öğrenin bunları artık. site dediğin hızlı açılmalı, tüm merak edilen hususlarda aydınlatıcı bilgi içermelidir. sizin flash animasyonlu tasarımlarınızın modası geçti artık. internet siteleri pazarlama aracıdırlar. pazarlamada müşteri memnuniyeti esastır. insanları sıkmanın bir alemi yok. örneğin, ben siteye bağlanmaya çalışalı 15 dakika oldu, flash karşılama % 33 oldu. senin açılmanı bekleyecek kadar zengin değilim. elveda.. flash yellow player rock
bu arada 57. sayfada sorduğum sorular yine karambole gidiyor.. anlaşılan bu tür soruların cevaplarını pek bilen yok (!)
KALDERA
20 Aralık 2005, 12:26
içinden susturucu çıkarıp.. çıkardığımız kapağı geri yerine mi kaynatacağız.. yada nasıl oluyor. bunu merak ediyorum. yani.. bir taraftan kesik yapılınca.. susturucular düşmez mi. kaldera bunu bize açıklarsa iyi olur.
hem bunu yapınca.. ses sınırlarını aşarak.. acaba gürültü kirliliğine biz de katılıp, motorun orjinal sesini bozarak.. suç işlemiş de olur muyuz.
yok arkadaşım susturucuları çıkardıktan sonra tekrar kaynak yapılması gerekmiyor.egzost un ağzı açık kalıyor.isteyen ek bir parça ile de buray tekrar kapatabilir,görünüşü bozulmasın diye.
sukıda dostumuz böyle değilde egsoztu kesip daha farklı bir şekile sokmuş.doğal olarak çıkan seste farklıdır..:)
ses sınırına gelince bildiğim kadarı ile ilgilenen yok. bakın prifo arkadaşımız yetkili ağızdan konuyla ilgili ne demiş...
karayolları trafik kanunu 30/b maddesi çevredekileri rahatsız edecek şekilde duman ve gürültü çıkaran araçları kullanan sürücülere 45 ytl ceza öngörür. ayrıca normale döndürülene kadar trafikten men edilebilir veya normale döndürülmesi ihtar olunur. ihtarda verilen süre içinde teknik şartlara uygun duruma getirilmediğinin tespiti halinde men edilir.
çoğunuz bilmez ve fazla uygulanmaz ama trafik zabıtası muayenesi lüzumlu görülen araçları muayenesi olsa dahi muayeneye sevk edebilir.
bu durumda olduğu gibi.
ama seninde dediğin gibi genelde iş yükü ve aşırı yazışma ile sıkı bir takip gerektirdiği için görmezden gelinir.
aynı şekilde bu husus muayene yapan görevlilerce de görmezden gelinir. karayoluna çıkan her taşıta sanayi ve ticaret bakanlığınca tip onayı belgesi verilir. araçların imal tadil ve montajı yönetmeliğine uygun olmayan araçlara bu onay verilmez. işi iyi bilen bir görevli, motorunun tip onayı belgesini ve araçların imal tadil ve montajı yönetmeliğini araştırarak orjinal olmadığını anlayabilir.o zaman da gider başka muayene istasyonuna yaptırısın.ülkemizde decibel cinsinden egsoz sesi ölçümü yapan muayene istasyonu yok. belki muayene istasyonları özelleşince bu husus üzerinde dururlar.
Topuz
20 Aralık 2005, 17:22
kaldera egsoz açıklamaların için teşekkürler.
karbonat'a da teşekkürler, teknik karşılaştırma için.
petitfalcon.. E serisi ve C serisi ile ilgili bahsettiğin 7 farkı siz bulmuşsunuz anlaşılan. eski teknik verilerde daha çok fark vardı ya neyse. sarıkayalar ha bire teknik veriler ilan ediyor. bu son veriler, her halde yellowrock sitesinde ilan ettikleri ve "eminim.. son kararım" dedikleri veriler olsa gerek. böylece E ve C serisi diye tartışılan modellerin tüm teknik özelliklerin aynı olduğu görüldü. eskiden 17 hp diye bildiğimiz E serisi 16 hp çıktı. 2,7 olan yedek tank kapasitesi de 2,4'e indi böylece. ayrıca, eskiden E serisinin teknik özelliklerinde avrupa tip onayı ile ilgili veriler vardı. şimdi onlar yok olmuş. yine merak etmemek elde değil. acaba o da mı.. olduğu gibi değildi. önceleri arkadaşlara motor için, "avrupa tip onayı var.. dandik bir şey değil, siteye girip bakabilirsiniz" derken.. şimdi diyemeyeceğiz. yeni modelin de böyle bir bilgisi yok. halbuki, böyle veriler tüketicilere güven veren en önemli verilerdendir. eğer yanlışlık ile yazılmamış ise, derhal eklenmelidir.
neyse, 7 fark olarak + 3 ile 10 fark söylenebilir. yeni modelin, LWY 250
1. ismi farklı :)
2. aynalar farklı
3. radyatörü farklı
4. gösterge paneli yer değiştirmiş diye daha önceden söylenmişti.. depo üstüne alınmış
5. sele üzerinde metal işlemeler görünüyor
6. amortisörler helezon yaylı değil. arabalardaki gibi yağlı sistemlere benziyor
7. arka tekerlek arkasında uzun bir kauçuk çamurluk görünüyor
8. depo üzerinde metal yada plastik çıkartmalar görünüyor
9. gidon çok farklı tasarıma sahip.. düm düz gibi. Özellikle gidon tasarımı nedeniyle E serisi daha ağır bir görüntü sergiliyor
10. tarz farklı, görüntü farklı.
bir tane resimden ancak bu kadar fark çıkartabildim. ancak, yeni modelin rengi mavi olan seçeneğindeki resimde.. ön tekerlekte sanki disk firen görünmüyor.. kampana var gibi görünüyor. ilave edecek arkadaşlar var ise.. ilave yapabilirler. tabi yeni modelin fiyatı sitede yazılmamış.
spjet
20 Aralık 2005, 18:54
DADYW bu firmanin diyer Regal Raptor modelleri GN250EJ \ DD250EJ-2 \ JH250E-3 \ JH250E-2 \ DD250E-9
resimlerinide yüklemek istedim ama malesef boyutlari büyükmüs.
japonyada su anda kullanilan tüm polis ve resmi hizmet motorlari DADYW markasi olacak ihaleyi kazanmislar ve ilk teslimati japonya polis teskilati ve posta idaresi almis kullaniliyor su anda GN250EJ modeli polis motoru olarak düzenlenmis DD250E-9 ise posta idaresi icin düzenmis ( Regal i secmekle iyi etmisiz sanirim ):wiinkk:
baggio
20 Aralık 2005, 19:27
merhaba arkadaşlar
dün kar yağışı nedeni ile motorum ile işe gidemedim (honda cgl 125) edirnekapı gaziosmanpaşa arasında tranvay inşaatı olduğundan dolayı motor ile bayrampaşa yolunu kullanıyordum fakat minibüse binmek için mecburen demirkapıya çıktım ve tesadüfen burnumun dibinde yellow rock bayisi açıldığını gördüm ve şaşırdım. sabah erken saat olduğundan dolayı bayi kapalıydı fakat az önce fırsatını bulup demirkapıya gittim. adamlar yıllardır 2'nci el araba satışı yapıyorlardı. gidip konuştum 1 ay içinde serviside açacaklarmış dükkan azına kadar motor dolu idi. aykom eğer kusuruma bakmassa motoru oradan alacağım nede olsa komşum sayılır. bu durum beni inanın çok sevindirdi çünkü servis için mecidiyeköy bana bayağı ters kalıyor.
spjet
20 Aralık 2005, 23:33
kaldera dostum bilgine saygi duyarim ama bende 12 senedir motor kullanirim yazmis olmak icin yazipta burda yer isgal etmesek bilgiye ihtiyaci olan arkadaslara bilgimiz yettigi kadar destek olsak daha iyi olmazmi
watercolours : kardes link budur bu firma ihaleyi kazanan sirketin sayfasi imis motorlar yakisikli olmus resmi kiyafetleri ile
http://www.fs0757.com/b2b/eproduct.php?ID=540&page=2
Raptor_SS
21 Aralık 2005, 00:51
Topuz Ben hiç yellewrock sitesinde 250 kilo olduğunu görmedim ayrıca kitapta 170 küsür yazıyor alır ken bunu biliyordum belki bir ara forumda yanlış yazılmıştır.
Avrupa onayı Motorun cinden gelen kitapçığında yazıyor ayrıca motoru ithal eden diğer ülkelerin sitelerinde de yazıyor yani Avrupa onayı kesin buna eminiz. Yellowrock sitesini nası yapıyor bilmiyorum ama motorun resmi sitesinde bütün bilgiler var oradan bakabilirsiniz bilen varsa yazsın şuan hatırımda değil ben daha önce bakmıştım
Topuz
21 Aralık 2005, 12:58
yellowrock, yeni yayına başlayan bir site, daha önceden biz bu verileri www.sarikayalar.com/tr sitesinden alıyorduk. halen bile bu siteye girerseniz, orda E serisi için taşıma kapasitesinin sürücü dahil 250 kg olduğunu görürsünüz. burda mevzu olan hususlar, sarikayalar.com sitesinde motorun ilk satışına başlandığı andan itibaren; ordan öğrenilen mevzular. daha sonra yeni modelin teknik verilerinin yellowrock sitesinde yayınlanması ile soru işaretleri ortaya çıktı.
www.regal-raptor.com ile www.ajsmotorcycles.co.uk siteleri de o zamanlar itibariyle biliniyor idi. ancak, buradaki motorların hava soğutmalı olması ve sitenin ingilizce olması nedeniyle teknik veriler anlamında yabancı sitelere pek bakılmadı. ayrıca, bazı teknik veriler ile sarikayaların ilan ettiği veriler uyuşmuyordu. teknik verilerin başka yabancı sitelerde olması, türkiye kullanıcılarını dolaylı yönden ilgilendirebilir. benim sorguladığım, neden türkçe olarak bu verilere ithalatçı firma aracılığı ile doğru dürüst ulaşamayacağımızdır. yani bunu yapmak çok mu zordu?
kullanım kitapçığında 170 küsür yazan taşıma kapasitesi daha önce hiç dile getirilmedi. bana "açıp okusaydın" diyebilirsiniz. peki diğer arkadaşlar hiç mi açıp okumadı? yada motoru almayı düşünen arkadaşlar neyi okuyacaklar. kullanım kitapçıklarında da yanlış bilgilerin, baskı hatalarının olabileceğini hatırlatmak isterim. önceden de sormuştum.. hangisi doğru diye?
ancak, bu mesele çok uzadı galiba. bu forumda her zaman birlik olalım, sorunlarımızı paylaşalım vs. yazıldı çizildi. anlaşılan benim sorun olarak gördüğüm teknik verileri, çoğu arkadaşımız sorun olarak görmüyor. içimizden bazıları benim yazdıklarım ile ilgili diyecektir ki "amma da teknik veriler hastası imişsin" . ben bu hususlarda dikkat edilmesi gerekir diye düşünüyorum. tüketici olarak da haklarımızı bilelim istiyorum. beni yabancı siteler bu anlamda ilgilendirmez. her zamanki gibi.. satıcıları ciddiyete davet ediyorum.
bazılarının da.. "bir motor almışlar.. yaza yaza bitiremiyorlar" dediğini duyar gibiyim. forumun amacı yazmak ise yazmalıyız arkadaşlar. yazmaz isek ne olur biliyor musunuz.. birlikten kuvvet doğmaz. atalarımız da o zaman üzülür. sonra da biz üzülürüz. bir bakarsınız ki.. regalcilerin sayısı elle sayılır halde kalıverir. 2. eli bile satılamaz. açıkçası ben yarı yolda kalmak istemem. hiç mi aramızda bu motora uzun yıllar binmeyi düşünen arkadaş yok yani? kısa vadeli hesaplar yapmamalıyız. bu motor ile ne kadar az sorun çıkarsa, çıkan sorunlar ne kadar hızlı çözümlenirse.. bir o kadar biz kazanırız.
karbonat
21 Aralık 2005, 22:31
:farao: :farao: ya beyler inanamicaksınız http://www.yellowrockmotorcycle.com/ sitesine girin bu sefer 310kg olmuş max weigth sürücü dahil vs vs bütün teknik veriler değişmişşş aman tanrım napıyo bu herifler bütün insanların güvenini sarsıyoarlar önceden 250kg olan max weight e serisinde daha sonra 171 ve en sonunda 310kg a yükselmiş. bu ne müşteriyi önemsememe bu nasıl şey olmaz blöe bişey:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :pr: :pr: :pr: bir motorun teknik verileri her hafta değişir mi olamaz böle bişey!!!!! ve ayrıca benim bahsettiğim dingil mesafesi de değişmiş. önceden ikisinin de 1465mm olması imkansızdı demiştim ve şimdiki b serisinde dingil mesafesi 1570mm olmuş. vala ben bu adamların ciddiyetsizliğine sinir oldum. sen bi vasıta satıyosun bu vasıta ki trafikte çok dikkat edilmesi gereken bi vasıta ve sen teknik verilerle sürekli oynama yapıyosun... cık cık cık....bunun peşine düşülmesi gerek topuz arkadaşımızın da dediği gibi...
buyrun bakınhttp://img441.imageshack.us/img441/500/teknikveriler3tw.jpg ayrıca bu da 12-19-2005 tarihinde koyduğum diğer karşılaştırma sayfa 57de aynısı bulunuyor buraya tekrar koyuyorumhttp://img308.imageshack.us/img308/8643/adszaaaaaaaaaa6kc.jpgbir motorun dingil mesafesi (e serisi için söylüyorum özellikle) nasıl 1465ten 1480e çıkar durduğu yerde. ayrıca motorun kitapçıklarında 170kg max weight yazıyor hangisine inanıcaz biz. bu motoru alıp arkamıza 120kiloluk bi adam aldıığımzda ne kadar tehlikedeyiz????
Topuz
22 Aralık 2005, 13:35
evet arkadaşlar, sık sık değiştirilen teknik özellikler ile ilgili sarikayaların bu meseleye ne kadar ciddi yaklaştığını görüyoruz.
bu arada motorun 110 km olan son sürati neden değişmiyor. buna bir çare bulamadılar mı acep:) sahi arkadaşlar, motorunu eski alan ve epey bir kilometre yaparak.. motor rodajını doldurmuş arkadaşlara soralım.. şimdiye kadar max kaç km hız yapabildiler acaba.
GreatWhiteShark
22 Aralık 2005, 15:29
135 km. saat max.
Hafif meyilli bir otobandi...
batista123
22 Aralık 2005, 17:51
Düz yolda hiç zorlanmadan 125 i rahat görüyorum 130 için biraz zorladım oldu ama üstünü daha hiç göremedim zorlamak lazım Great'in dediği gibi meyil olsa kadranı dayayabilirsin (ama bana 100-110 yetiyor)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO