Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Mc zeytin kardeş Denizlideki Sarıkayların zor durumda olduğunu sannetmiyorum.Neden dersen gerçekten RR çok satıldı, daha bu satılan motorların yedek parça olayları var asıl kaymağı burada adamlar hiç sannetmiyorum zor durumda olupta tükanı kapatacaklarını :cherry: Bende senin gibi ilk zamanlar eğer bu adamlar bu firmayı kapatırlarsa yedek parçada ne yapıcaz diye düşünüyordum kaygılanıyordum ama problem olmayacağını soylemişti Aksu diye bi abimiz. Bence çok tutuldu bu motor sezondada çok tutulacaktır.Kafanı yorma ölü sezonda sen bi Class bul oke...
turlabo
31 Ekim 2006, 15:13
oğlumun videosu bakalım beğenecekmisiniz .
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=24135
AloneWolf07
31 Ekim 2006, 18:26
abi allah bağışlasın one öyle ya helal olsun valla en küçük regalci senin oğlan herhalde allah nazardan korusun
bozkurt
31 Ekim 2006, 19:34
Turlabo,Allah nazardan korusun.Maşallah herşeyi kuralına göre öğretmişsin.Allah acılarını göstermesin.Sevimli regalci.Kazasız sürüşler.
Sağlıcakla kalın
lunatic
31 Ekim 2006, 22:14
Bugün benim yeni RR'ın işlemlerini yaptım. Merak edenlere şu şekilde oldu:
1- Bütün belgeleri bayiiden aldım.
2- Emniyet'e gidip (saat 1 i geçiyordu bu arada) (Ankaralılar bilir. Migrosun ordaki) ordan 2 YTL ye dosya ve içinde gelen 2 evrak ile 54 YTL ye ruhsat aldım. =56YTL
3- Hemen aşağıda sigorta şirketinden sigorta yaptırdım: 22.5 YTL =78.5 YTL
4- Aynı sigorta şirketine 5.5 YTL'ye bu dokümanları ve ruhsatı doldurttum (bilgisayar/daktilo ile doldurulması şart olduğu için). 84 YTL
5- Eleman tam bunları doldururken sordum (forumun faydaları) kaç sene yazacaksın muayeneyi diye: Demesin mi 1 sene. Oha filan oldum. Dedim millet üçten bahsediyor sende niye 1 sene. Ya abi şimdi 3 yazarım içerden döner evrak dedi. Nerden sorucam bi sorup geleyim: 31 nolu bankodan: dosyayı vereceğin memura sor. Hemen koştum gittim (tabii her giriş çıkışta bi mıncıklandık kapıda) sordum. dedi:3 sene. Tekrar koştum geldim. Yaz evladım 3sene olucak. Dolayısıyla kime doldurtuyorsanız dikkat edin adamlar henüz bilmiyor.
6- Hazır dosyayı aldım. ha bu arada sigortacı benim için istediğim bir çıkma plakayı reserve etti internetten. Girdim 21 nolu gişeden tasdiklettim bu numarayı. 31 'e gidip dosyayı verdim. Bana plaka fişi verdiler.
7- 2-3 km yürüyüp halin arkasındaki plakacıda bir adet motosiklet tipi plakaya 8 YTL verdikten sonra 45 dak içinde plakayı aldım. Özellikle 1 adet motosiklet tipi dedim. Çünkü verdikleri plaka fişine göz attığımda 2 adet yazıyordu ben de önemsemedim. fişi verdim 16 kağıt bayıldım. sonra aklıma geldi acaba fişte bunun motosiklet için olduğu yazıyormu sonra bana upuzun bir plaka vermesinler diye. Allah'tan gidip söyledim hem 8 YTL mi geri aldım hem de kol gibi bir otomobil plakası elime tutuşturulmadı. Dosyaya bakan hatun memur pek dikkat etmemiş olsa gerek. =92 YTL TOPLAM (50krş de fotokopi, yol parası hariç)
8- yarin sabah da ruhsatımı alıcam. İşlem tamam.
Şimdi geriye İyi bir kask iyi bir zincir, ucuz bir branda (ne de olsa önümüz kış) ve yavaş yavaş da kılık kıyafet kaldı.
Bu arada yeni fiyatlar E-9:4850 ve E-9B (Class: T gidon):5250 olmuş. Sarıkayaları aradım ama internetteki telefon eskiydi galiba. kullanım klavuzudakini deneyeceğim. Zaten internette verdikleri hiç bir bilgi doğru değil. Ayrıca aletin gücü 11.7KW olarak yazıldığı için millette haliyle ne yazacağını şaşırmış olsa gerek ruhsata (110hp yazanlar olduğunu öğrendim forumdan). Çevirdiğimde beygire 15.9hP çıkıyor. Walla yazan delikanlıya söyledim ama ne yazdı diye kontrol etmedim. O sırada motor seri nosunu düzeltmekle meşguldüm. Aman yanlışlıklara dikkat....
Yaw bu Ankaralılar'dan niye iş çıkmıyor. Millet hele bi ortaya çıkın yemedik ya. Zaten kışın bişey olmaz. Yaza kadar tanışalım belki yaparız bişeyler.
Kask için önerisi olan var mı: İlle giyip denemeli miyim: kalıpları çok değişiyor mu: Açıkcası ucuz bişey almak istemiyorum ama ankarada da düzgün bişey bulmak imkansız. RPT sen o gün yağ filtresi diyordun. sizinkinde var mıydı. Bizimkinde yok sanırım. Walla o kadar denedim senin motoru ama bi türlü rahat edemedim T gidon da. Motor komple değişik durdu. İğreti durdum. Sonunda eski tipi aldım. Çok daha rahat geldi. Şimdi sadece motoru Birol'un ordan nasıl buraya getireceğim (Dikmen) diye kara kara düşünüyorum.
Son olarak da Ehliyet kursu için Ulusan lar daha pro gözüküyor ama 380 kağıt vermek de hiç işime gelmiyor. Yine Batıkentte 200YTL ye buldum. Tavsiyesi olan?
watercolours
31 Ekim 2006, 23:01
Lunatic, Ankara MT topiği var, bir de oraya bak istiyorsan :).
:rendeer: http://img87.imageshack.us/img87/1232/dsci0042te2.jpgselam arkadaslar RR almak isteyenlere 3000 km de ki gıcır gıcır siyah class (T gidon) 3,750 ytl ye veririm.sıfırı 5,250ytl olmus.RR kapalı garajda duruyor.
iletişim 0533 762 77 80
RPT 57
01 Kasım 2006, 15:11
Lunatic hayırlı olsun.Fizik :queen: olarak daha dengeli bulmus olabilirsin ama bende ilk alıcagım zaman senın modelden alıcaktım sonra son anda karar değiştirdim.
Filtre konusunda haklısın bu motorlarda filtre yok.(yağ)
bu arada bu motosiklet yağları hakkında bilgi sahibi olmak isteyen kimse yok sanırım.İsteyene yardımcı olabilirim?
Carvalho tesekkur ederım sanırım yaza kalıcak.
batista123
01 Kasım 2006, 15:38
Herkese merhaba bayadır foruma girmiyordum...
Ya 117-118 . sayfalardaki korna resmini göremiyorum elinde olan varsa bana yollıyabilir mi?
Ayrıca bir arkadaşım kaskını satıyor.. Kaliteli bir kask almak isteyipde cok para veremeyenlere tavsiye ederim..
http://www.gittigidiyor.com/main/urun.php?id=2926781
Topuz
01 Kasım 2006, 18:17
lunatic;
muamele konusunda çok güzel detaylar vermişsiniz. özellikle muayene süresi 3 yıl olacak, motor şasi numarası tutacak, plaka yanlış yazılmayacak, motorun adı doğru yazılacak, yani ruhsatı yazan kişiyi de ne yazdığı kontrol edilecek. benim böyle bir sorunum olmuştu. motoru vekalet ile aldırmıştım ve ruhsatta motorun adı yanlışlıkla " ..240.." diye yazılmıştı. doğrusu "..250.." diye olacaktı. ben bunu trafiğe ilettiğimde, ne sakıncası var.. böyle dursun dediler. ben rahatsız olduğum için, tekrar dosya işlemleri vs. değiştirttim ruhsatı.. ve ek olarak 90 tl ye mal oldu bana. bu vesile ile arkadaşlara tekrar hatırlatılmış oldu. dikkat etmek gerekiyor.
kask konusunda; illa takarak denemelisiniz. denemeden olmaz. kesinlikle denemeden bir kask almayınız. daha önce yazılmıştı.. fullface denilen yani yüzü tamamen kapatan kasklardan almalısınız. bunların çeneden yukarı doğru açılan türleri de var.. zaten malumunuzdur. çeneden açılan türleri, bu özellikleri nedeni ile biraz daha pahalı oluyor. benim şahsi düşüncem, böyle bir kaska gerek yok. yüzü tamamen örten bir kask, durduğunuzda vizörü yukarı kaldırdığınızda da konuşulanlar gayet rahat anlaşılıyor. kaskı taktığınızda.. başınızı aniden sağa ve sola çok hızlı olmamak şartıyla çeviriyorsunuz. kask kafanızla beraber sağa sola dönüyor ise.. kafanıza oturmuştur. ne çok sıkacak.. ne de çok bol olacak. eğer kafanızı sağa sola çevirdiğinizde kaksda bolluk hissediyorsanız.. bu size uygun bir kask değildir. bu gibi bilgiler bu topikte yada başka yerlerde daha önceden yazıldı. ben oralardan okuduklarımı hatırlatmak istedim. yaz aylarında.. düşük hızlarda iken yarım kask kullanılabilir diyor uzmanlar.. ancak, bir kaza anında, bu yarım kaskın çok güvenli olmayacağını da ifade ediyorlar. yarım kask konusunda bir ekleme yapmak istiyorum. tüm yüzü örten kaskınız var ise yarım kask alabilirsiniz. yok ise.. yarım kask almayınız. önce tüm yüzü örten kask almalısınız. yarım kask alırken de, vizörü olmasını tercih nedeni yapmayı unutmayınız.. aksi takdirde, bazen öyle bir yol gelir ki hızlı gitmek istersiniz. vizörsüz oldukça zor sürülüyor. bu problemi gözlük kullanarak aşanlar da var elbet. yarım kask olup da güzel tasarım ve ergonomiye sahip olan modeller var.
rpt 57;
yağ konusunda ek bilgi verebileceğinizi belirtiyorsunuz. bu topiğin orta sayfalarında epey yazıldı. hatta katkı maddeleri bile yazıldı. bu konuda epey bilgi birikimi olan eski üyelerden " kaldera " çok faydalı bilgiler vermişti. kaldera araması yaptırırsanız.. bu bilgilere ulaşabilirsiniz. özetle kullanılacak motor yağının 15-40 W olduğu yazılmıştı. siz de ekleme yapabilirsiniz elbette. bir ekleme yapmak için, sormak gerekli olmayabilir. ancak, bu durumda ben sormuş olayım; yağ konusunda yeni gelişmeler var mı? özellikle kış mevsimine giriyoruz. nelere dikkat etmeliyiz yağ ile ilgili olarak? mesela benim motor şu an yatıyor. kullanım dışı yani.. bir 3 ay yatacak. bu arada yağı bozulur mu? bu şekilde uzun süre yatacak motorlar ile ilgili olarak yağ durumu ne olmalıdır? ne yapılmalıdır? neler önerebilirsiniz? daha başka bilmediğimiz bir husus var ise.. onları da ekler iseniz, memnun oluruz.
gece;
müslüm b. ile ilgili nerelerde diye soruluyordu. madem mangal yapıp yediniz.. sayın müslüm b. nin topiğe neden girmediğini niye açıklamadınız. gerçi bu açıklamayı yapmak durumunda olmayabilirsiniz. ancak kamu oyu ndan müslüm b. yi tanıyanlar merak ediyor. müslüm b. ye buradan ben de selam yolluyorum. eski nick sorun oluyor ise, yeni nick alsın ve aramıza tekrar katılsın.
mczeytin;
sarıkayaların motor getiren biriminin zor durumda olduğunu ikinci ağızdan yazmış. böyle bir şey vardı da bu forumda neden kıyamet kopmadı. karalama kampanyasına benziyor. sarıkayalar benim bildiğim yeni anlaşmalar peşinde. böyle bir şey yok yani. yedek parça garantisi devam ediyor. bunun için servis olan yerlerde servis aracılık yapar. olmayan yerlerde.. önce yetkili sarıkayalar telefonunu arayın. durumu izah edin ve parcayı söktürüp göndereceğinizi belirtin. onayı aldıktan sonra, parçayı sökün gönderin.. onlar size yenisini gönderirler. siz de az bir usta parası vermiş olursunuz. her halde hemen her yerde bir motosiklet ustası vardır. benim imza bölümünde ilgili telefon var. merak eden oradan arayıp sarıkayaların yetkili ağızlarından öğrenebilir.
bir ekleme yapmak istiyorum. bulunduğunuz yerde servis yok ve sizin garantiniz devam ediyor ise, yukarıdaki uygulamayı yapabilirsiniz. eğer bu teklife yanaşılmaz ise, il ve ilçelerdeki tüketici mahkemelerine müracaat hakkınızı kullanın. durumu tespit ettirin. ancak, durumun bu hale geleceğini zannetmiyorum. çünkü sarıkayalardaki motosiklet bölümü sorumluları gayet ilgililer. (nerden mi biliyorum? çünkü benim olduğum yerde servis yok. en yakın servis uzak km ler içerisinde. motorun garantisi devam ediyor. böyle bir durum olursa, ne yapılacak diye sarıkayaları arayıp sordum ve bana.. yukarıda izah ettiğim gibi.. eski parçayı benim göndermem gerektiğini, onların da yeni parçayı kargo ile bana göndereceklerini.. elbette ki bu parçaları sökme ve takma işlerini benim anlayan bir motorcuya yaptırmam gerektiğini, bu işlemlere ait paraları ödeyemeyeceklerini.. sadece parçayı karşılayabileceklerini.. eğer sökme ve takma işlemlerini de karşılamalarını istersem, motoru en yakın servise götürmem gerektiğini belirttiler. tabiiki burda benim işimin görülmesi esas olduğu için, en yakın servise gitmeme gerek yok. nasıl giderim.. motor zaten gitmiyor. en mantıklısı çok çok 50-60 olan usta parasını ödemek olur. gerçi, motorun garantisi devam ettiği için, motorun servise nasıl götürüleceği, bir tüketici olarak beni ilgilendirmez. sarıkayalar servis ve parça garantisi verdiğine göre benim tüm masraflarımı ödemek zorunda. yani motoru ben paketleyip onlara göndereceğim, onlar motoru yapıp geri yollayacaklar. bu da bir çözüm yoludur tabi. ama motor ne zaman gider.. ne zaman gelir.. hiç gerek yok. ciddi sorunlar hariç, buna gerek yok arkadaşlar. ben böyle düşünüyorum. önemli olan motosiklet keyfiniz bozulmasın. işin hızlı yürümesini istiyor iseniz, bulunduğunuz yerde servis yok ve en yakın servis çok uzak ise, önce yetkililer ile telefonda görüşünüz.. onay aldıktan sonra, eski parçayı gönderin.. yenisi gelince taktırın. belki anlıyor iseniz.. siz de takabilirsiniz. usta parası da vermezsiniz.)
lunatic
01 Kasım 2006, 19:12
Bugün kalan işlemleri hallettim
1- ruhsatı aldım. Plakaya mühür vurdurdum. Kimse bana dosyada işi biten evrakları daha sonra geri alacağımı söylememişti. Elimde ne fatura ne de sigorta belgesi olmadığını anlayınca sordum. Meğer onları ruhsatım çıkınca iade ediyorlarmış (Ankaralılar için 32 nolu gişenin karşısındaki sütunun dibine atıyorlar gidip arayıp buluyorsunuz).
2- batıkentteki sürücü kursuyla 200 YTL olan kurs ücretini (B ehliyeti olana A2 farkı) 175 YTL ye peşin nakit'e anlaştım.
3- 9 Aralıktaki sınav için 25 Ekim- 6 KAsım Arası Ziraat BAnkasına ödenmesi gereken 25 YTL yi ödeyip dekontu kursa götürdüm. Orda bir 30 YTL de direksiyon sınavı için bayıldım. 6 resim ve ikametgah ilmuhaberi, Nüfüs cüzdanı ve B sınıfı ehliyet fotokopisini verdim.
4- Savcılıktan adli sicil raporunu aldım. 3 YTL (dilekçe örneği yanımda vardı)
5- Sağlık raporunu aldım. 30 YTL
Burda kullandığım toplam 8 resim için asteğmenlikten kalma kıyafetimle çekilmiş resimleri kullandım. Sakla samanı gelir zamanı atasözünü şimdi daha çok takdir ettim.
Geriye, 11 Kasımda başlayacak kursa diploma fotokopisini adli sicil raporunu ve sağlık raporunu götürmek kaldı. Bugünkü zarar: 175+25+30+40+3=273 YTL. Dünkü harcamayla birlikte 273+92=365 YTL
Bu tahminimden pahalıya mal olmaya başladı. Daha acilen alınacaklar: Kask,eldiven,zincir. (Ahhh! Brandayı unuttum.. O da 30-35YTL ye mal olacak.)
Bu arada uzun süre yatacak motorlar için kullanım klavuzunda bazı tavsiyeler var. Bunların arasında bujileri çıkarıp yanılmıyorsam 20ml temiz motor yağı doldurmak da var silindirlere. Bi okuyun derim. Yok haftada bir çalıştırırım diyorsanız o başka. Uzun süre çalışmayan motorların kompresyonu düşüyor. Zannediyorum segmanlar açılmıyor. Hatta çalışmadıkları bile oluyor. Böyle bir durum olduğunda da silindirlere biraz yağ dökerek çalıştırmak yeterli oluyor.
RPT, motorsiklet yağı için birileri Castrol 4T öneriyordu galiba forumda (4T dört zamanlılar için demek olsa gerek). Ama gördüğüm kadarıyla sen magnatec kullanıyorsun. Bu yağ silindir duvarlarına ve parçalara yapışıp daha kaygan bir yüzey oluşturuyor zannediyorum (en azından reklamlarda öyle söylüyordu :mrgreen: ). Bir de kışın özellikle soğuk hava viskozite değerini 0 veya 5 yapmak daha iyi olmaz mı? yoksa çok ince gelip silindire sızarak motorun yağ yakmasına mı neden olur? (kullanım klavuzunda 10W40 öneriliyor).
Birde katkı malzemeleri konusunda ne yazıldı bilmiyorum ama bunların sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Neticede ıslak debriyaj sistemine sahip motor. Şanjıman ve baskı-balata da aynı yağ ile yağlanıyor. Motora extra iyi gelebilecek katkılar burada negatif etkiye sebep olabilir. Şimdilik bukadar. Şu ankaralılar MT forumuna bir bakatım hele...
Arkadaşlar geçen sene aküde bende aynı problemi yaşadım .Daha fazla dayanamadım ve gidip 60 ytl. verip bir yuasa 12 V 9B akü aldım.Canavar gibi akü, yazın 25 gün elimi sürmedim geldim birinci marşta aldı.Birde şarj cihazı almıştım.ATABA marka bizim aküler için ideal; yanılmıyorsam ya 20 dolara aldım yada 20 ytl. ye .Tüm şarjlı pil satıcılarında bulabilirsiniz ilgilenenlere,soran arkadaşlara duyurulur.Herkese kazasız sürüşler.:cat:
Alper_tim
02 Kasım 2006, 11:05
topuz arkadaşım müslüm baba ve bazı arkadaşları bir site açtılar kendisi orda takılıyor bakırköy tarafında toplanmaları oluyo sanırım o yüzden pek siteye girmiyor ben kendisine ulaşınca haber veririm bi ara uğrar artık sitemize:wiinkk:
yağ konusu benimde kafamı karıştırdı ben son bakımda (2500) 10w40 kullandım umarım bi sorun yaratmaz herkes bişi dedi önceki 15w40 dı bu son bakımda 10w-40 koydum pek bi değişiklik yok gibi yada ben fark etmedim bi aydınlatma olursa seviniriz:cherry:
havalar kuru olduğu sürece kışın mahhalle arasında bi kaç tur atmayı düşünüyorum umarım çok yatırmam motoru ayrıca üstünde branda war ama boyayı ,cantları ve nikelajları nasıl koruyacağımı bilmiyorum neler sürmem gerekir bilgisi olan varsa lütfen yardım ya burdan ya özelden ulaşın lütfen herkese güzel sorunsuz bir kış diliyorum
not: motorumu bıraktığım garaj sadece üstü kapalı yanları açık bi yer:pale:
birde arkadaşlar ön ve arka lastik basınçlarını kaç yapmam lazım bilen war mı
evt çok konuştum kusura bakmayın::utangac:
caser
02 Kasım 2006, 12:11
Arkadaslar benim Raptor yeni bir huy edindi.
Arada bir kirmizi kontak dugmesine basinca hic bir calisma emaresi gostermiyor, akunun uzerindeki parlak plastik kutuya parmak uclarimla hafif bir dokununca ve tekrar deneyince calisiyor. Aku kutup baslari temizlendi ve yaglandi. Hala ayni. Neden olabilir bir fikri olan varsa beklerim...
aidikurt
02 Kasım 2006, 18:27
Arkadaslar benim Raptor yeni bir huy edindi.
Arada bir kirmizi kontak dugmesine basinca hic bir calisma emaresi gostermiyor, akunun uzerindeki parlak plastik kutuya parmak uclarimla hafif bir dokununca ve tekrar deneyince calisiyor. Aku kutup baslari temizlendi ve yaglandi. Hala ayni. Neden olabilir bir fikri olan varsa beklerim...
bi yerde kısa devre vardır sıgortayı faan degıstırdın dımı en ıyısı altan motora gıt bı elektrık tesısatına baksınar kesın kacak vardır
topuz arkadaşım müslüm baba ve bazı arkadaşları bir site açtılar kendisi orda takılıyor bakırköy tarafında toplanmaları oluyo sanırım o yüzden pek siteye girmiyor ben kendisine ulaşınca haber veririm bi ara uğrar artık sitemize:wiinkk:
yağ konusu benimde kafamı karıştırdı ben son bakımda (2500) 10w40 kullandım umarım bi sorun yaratmaz herkes bişi dedi önceki 15w40 dı bu son bakımda 10w-40 koydum pek bi değişiklik yok gibi yada ben fark etmedim bi aydınlatma olursa seviniriz:cherry:
havalar kuru olduğu sürece kışın mahhalle arasında bi kaç tur atmayı düşünüyorum umarım çok yatırmam motoru ayrıca üstünde branda war ama boyayı ,cantları ve nikelajları nasıl koruyacağımı bilmiyorum neler sürmem gerekir bilgisi olan varsa lütfen yardım ya burdan ya özelden ulaşın lütfen herkese güzel sorunsuz bir kış diliyorum
not: motorumu bıraktığım garaj sadece üstü kapalı yanları açık bi yer:pale:
birde arkadaşlar ön ve arka lastik basınçlarını kaç yapmam lazım bilen war mı
evt çok konuştum kusura bakmayın::utangac:
on lastık 28 arka 30 artcın yoksa 27- 29 -yada 26-28 dahı basabılırsın
okan0055
02 Kasım 2006, 23:27
Motorun kış bakımını merak eden arkadaşlar www.motohobi.com adresinden aradıları herşeyin fazlasını bulabilirler... hatta doğru bildikleri bir çok şeyin, aslında kulaktan dolma yanlış bilgiler olduğunu göreceklerdir ...ben bu duyguyu yaşadım şahsen ... 33 yaşındayım 16 yıldır motosiklet kullanıyorum ama bir sürü yanlış bilgi sahibi olduğumu uzmanların açıklamalarını okuduktan sonra anladım... amam bunun yanında bir çok şeyide kendi içgüdülerimle doğru olarak uyguladığımı farkettim ... arkadaşlara tavsiye olunur ... saygılar...
aidikurt
03 Kasım 2006, 00:41
Motorun kış bakımını merak eden arkadaşlar www.motohobi.com adresinden aradıları herşeyin fazlasını bulabilirler... hatta doğru bildikleri bir çok şeyin, aslında kulaktan dolma yanlış bilgiler olduğunu göreceklerdir ...ben bu duyguyu yaşadım şahsen ... 33 yaşındayım 16 yıldır motosiklet kullanıyorum ama bir sürü yanlış bilgi sahibi olduğumu uzmanların açıklamalarını okuduktan sonra anladım... amam bunun yanında bir çok şeyide kendi içgüdülerimle doğru olarak uyguladığımı farkettim ... arkadaşlara tavsiye olunur ... saygılar...
evet abı katılıyorum cok uzel bılgıler var ne yaptın cam olayını halletınmı kargoya verdılermı?
coldfire
03 Kasım 2006, 14:28
arkadaslar kaç km de bir bakıma sokuyoruz bizim motorları.benim motor 3200km ye geldi en son bakımı 2000km de yapmışlardı.3000 de tekrar gelecegımı soylediler pekı biz her 1000km de bir bakıma mı gireceğiz?diğer markalara bakıyorum 5000 km de bir bakıma gidiyorlar anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim
aidikurt
03 Kasım 2006, 18:13
bu gün kargoya verecekler dostum ... ben bu adamın yakasını kolay kolay bırakmam artık ... hangi aksesuarı istersem yaparız hallederiz diyo ,istanbulda olsam heralde benim motoru doğan görünümlü sahin yapardım...
RPT 57 bilgilerin için teşekkürler ...
Simdiden ıyı gunlerde kullan.
Sen merak etme bende burda bırakmıcam once ben yapar resımlerını buraya koyarım sızlerde catlarsınız :)
saka bı yana bakarsın ıstersen sanada kargoyla gonderırler
MaRaNtZz
03 Kasım 2006, 18:39
en kısa zamanda senıde aramıza beklıyoruz kardesım
Dostum inş. bende en kısa sürede aranıza katılmak isterim ama malum önümüz kış sezonunun bitmesi beklemek daha doğru olur diye düşünüyorum.
nurettin_
03 Kasım 2006, 21:36
Alperciğim selam. ben bu ön cam ve far işini çözemedim. Motohobi.com'a girdim ancak regal aksasuarlarında bizim bahsettiğimiz camın dışında bir cam var. bu taktıracağımız camların bir kodu ve ya no'su falan var mı?
Ben bu adresten aldığım tel'e akşama kadar telefon ettim fakat açan yok. lütfen yardım eder misin? sağ ol.:bounce:
aidikurt
03 Kasım 2006, 22:32
iyi gunlerde kullan
aidikurt
03 Kasım 2006, 22:37
Alperciğim selam. ben bu ön cam ve far işini çözemedim. Motohobi.com'a girdim ancak regal aksasuarlarında bizim bahsettiğimiz camın dışında bir cam var. bu taktıracağımız camların bir kodu ve ya no'su falan var mı?
Ben bu adresten aldığım tel'e akşama kadar telefon ettim fakat açan yok. lütfen yardım eder misin? sağ ol.:bounce:
www.motohobi.com da iletişim kısmı var ordan mail at motosıklet netten alper soyledı de sıparıslerını ver telını ver adresını ver onlar senle ırtıbata gecer yollarlar
Alper_tim
03 Kasım 2006, 22:48
aidikurt kardeş saol bilgiler için :rendeer: ben dün ön 29 arka 30 hava bastımdı ama indiririm artık:)
okan0055 kardeş saol adres için hemen inceliyeceğim çok saol:rendeer:
RPT 57
03 Kasım 2006, 23:39
rpt 57;
yağ konusunda ek bilgi verebileceğinizi belirtiyorsunuz. bu topiğin orta sayfalarında epey yazıldı. hatta katkı maddeleri bile yazıldı. bu konuda epey bilgi birikimi olan eski üyelerden " kaldera " çok faydalı bilgiler vermişti. kaldera araması yaptırırsanız.. bu bilgilere ulaşabilirsiniz. özetle kullanılacak motor yağının 15-40 W olduğu yazılmıştı. siz de ekleme yapabilirsiniz elbette. bir ekleme yapmak için, sormak gerekli olmayabilir. ancak, bu durumda ben sormuş olayım; yağ konusunda yeni gelişmeler var mı? özellikle kış mevsimine giriyoruz. nelere dikkat etmeliyiz yağ ile ilgili olarak? mesela benim motor şu an yatıyor. kullanım dışı yani.. bir 3 ay yatacak. bu arada yağı bozulur mu? bu şekilde uzun süre yatacak motorlar ile ilgili olarak yağ durumu ne olmalıdır? ne yapılmalıdır? neler önerebilirsiniz? daha başka bilmediğimiz bir husus var ise.. onları da ekler iseniz, memnun oluruz.
Arkadaşlar bu motosikletin yağı 10W/40 olması gerekmektedir.İmaşatcı fırma bu specleri koymıs.Ayrıca piyasada bulabılecegınız motosıklet yağı olarak 15W50, 15W/40, 10W/50 yağlarda bulanabılmekte.
10W/40, 15W/50 yaglar sentetık yarı sentetık,10W50 yaglar ise tam sentetık olmakla beraber 15W/40 yaglar genellikle mıneral olur.Birde piyasada cokca gorunen acık (teneke) yaglardır.Bunlar dızel araclar ıcın uretılır ve motosıklet için uretılmemıstır.
Motosiklet yağlarının dıger yağlardan farkı yuksek devırlere cabuk cıkıp , motor devir oranlarının bınek araçlardan fazla olmasıdır.1400 cc normal benzınlı arac 6000-7000 devırde max. calısma yaparken 250 cc bır motosıklet cok rahat 8000 devırlerı gorur.Film tabakasının kalın olması yırtılmayı engeller yuksek devirlerde metal asınmasını engeller.Bu nedenle yuksek performaslı yağlar kullanmanızı tavsıye ederım.
Ben motosıkletıme castrol gtx magnatec 10W/40 kullanıyorum.Nitelik olarak yarı sentetık ozellıktedır.10000 devire cıkan yuksek devırlı araçlarda bıle sorun cıkarmadıgı ıcın ve daha önce yasadıgım deneyımlerden dolayı ben bu yagı kullanıyorum.
Eger ince bir yağ kullanırsanız sekmanlarda kompresyon anında ve ısı degısımınde yağ yanacak ve eksılme yapıp kurum olusumuna neden olacaktır.Üst niteliklerinde yag kullanmanızın ilk motorunuzun ılk calıstırma anında yanı en cok zorlandıgı ve asınmanın en yuksek oldugu durumda faydası olacaktır.Piston, sekman ve motor cıdarında yapısan yag ilk calıstırmada surtunmeyı dusurerek asınmayı engeller, kolay calıstırmayı sağlar.Eger teflonlu yada yapıskanlıgı fazla olan katkı maddelerı kullanırsanız motor göleklerınde olan cızık seklındekı honlama cızgılerı denılen yag tutma bosluklarını doldurur ve motosıkletlerde cokca karsılasılan cılalanma problemı ıle karsılasırsınız.İlk baslarda performans alsanız bıle uzun vadede motorunuza problem cıkarır.
Kartede motor yagının uzun surede beklesı eger yag mıneral bazlı ıse oksıdasyona yol acar, madeni yağ cok bekledıgı zaman hava ıle reaksıyona gırer ve acıkcası paslanır.bu olayın gelısmesı 2-3 ay gıbı kısa surelerde gerceklesmez.Bır baska sorunda yagın katkı maddelerının bır sure sonra cokelme yapması ve homojen olarak durmamasıdır.Çok bekleyen yağlarda bu sorun olur.Kaliteli yaglarda böyle bir sorun yasamazsınız.
Piyasada tavsıye edebılecegım yağ markaları Castrol, Mobil fiyat acısından ve bulunabılırlikte kolay olan markalar.Değerleri ve katkı madde oranları yaklasık aynıdır.Ucuz ve ambalajını kendı acmadıgınız yagı kullanmayın motorunuza koydurmayın.Tekrar söyliyeyım teneke de olan yaglar dızel yagdır.Repsol veya Motul gibi markalar motosiklet için yağ üretirler ama yukarıdakı markalarla alıcagınız sonuc cok farklı olmayacaktır.Boşuna fazla para ödemeyin.
RPT, motorsiklet yağı için birileri Castrol 4T öneriyordu galiba forumda (4T dört zamanlılar için demek olsa gerek). Ama gördüğüm kadarıyla sen magnatec kullanıyorsun. Bu yağ silindir duvarlarına ve parçalara yapışıp daha kaygan bir yüzey oluşturuyor zannediyorum (en azından reklamlarda öyle söylüyordu :mrgreen: ). Bir de kışın özellikle soğuk hava viskozite değerini 0 veya 5 yapmak daha iyi olmaz mı? yoksa çok ince gelip silindire sızarak motorun yağ yakmasına mı neden olur? (kullanım klavuzunda 10W40 öneriliyor).
Birde katkı malzemeleri konusunda ne yazıldı bilmiyorum ama bunların sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Neticede ıslak debriyaj sistemine sahip motor. Şanjıman ve baskı-balata da aynı yağ ile yağlanıyor. Motora extra iyi gelebilecek katkılar burada negatif etkiye sebep olabilir. Şimdilik bukadar. Şu ankaralılar MT forumuna bir bakatım hele
Zincir yağı konusunda piyasada castrol, mobil, repsol, winns markalrını bulabılırsınız ama aralırnda en ıyısı castrol chain spray dir.Çünkü silikon katkılı olan bu spray zincirden hemen atmaz kendını yuksek devirlerde ısınıp zincirden sıcramasını engeller.
Fren hıdrolıklerınde ıse bıraz pahalı olucak ama acılmıs olan bır fren hıdrolıgını kullanmayın.hava ıle reaksıyona gırer ve havadakı rutubetı kaparak ısınınca su buharı olusturur.Buda frenlerınızın calısmasında problem yaratır.Dot 3 fren hıdrolıgı dot 4 e karısamaz ama Dot 4 fren hıdrolıgı dot 3 e eklenebılır.
Katkı maddelerı konusunda ıse hıcbır yağ uretıcı fırma katkı maddesı uretmez.Ambalajların uzerınde katkı maddesı kullanmayın dıye özellıkle yazar.Kullanacagınız katkı maddesı yağla uygun karısım yapmaya bılır, reaksıyona gırınce uygun performans alamayabılırsınız.
Dewil&Roses
03 Kasım 2006, 23:42
peki dostum bu aletini sesi nasıl? makul derecede bi sesi varmı?yani egzoz olarak? yoksa biraz değişiklik yapmak gerekio mu? :sunny: ben şahsen gürültülü olanlarını daha çpok seviorum. :bounce:
ben de sesini behenmedim kendim yaptım şimdi sanki şarkı söylüyor
değiştirmek gerekli sevenlere
okan0055
04 Kasım 2006, 01:41
evet abı katılıyorum cok uzel bılgıler var ne yaptın cam olayını halletınmı kargoya verdılermı?
bu gün kargoya verecekler dostum ... ben bu adamın yakasını kolay kolay bırakmam artık ... hangi aksesuarı istersem yaparız hallederiz diyo ,istanbulda olsam heralde benim motoru doğan görünümlü sahin yapardım...
RPT 57 bilgilerin için teşekkürler ...
Topuz
05 Kasım 2006, 02:17
Rpt 57:
yağ konusundaki aydınlatıcı bilgileriniz faydalı oldu. daha önce de belirttiğim gibi, bu konuda daha önce yazılmıştı. sizin yazdıklarınızdan tek farkı şu idi;
motorun kitapçığında diyor ki, 10 w-40 kullanılacak. siz de 10 w-40 kullandığınızı belirtiyorsunuz. daha önceki yazımlarda 15 w-40 kullanmanın mantıklı olduğu izah edilmişti. neden mantıklı.. açmalıyım:
"10 w-40; ince bir yağ oluyor galiba. yani 15 w-40, 10 w-40 tan daha kalın diye anlıyorum. sorun incelik olduğunda, 10 w/40 bir yağ.. motorun da iç ısısı ile 15 w-40'a göre daha çok incelme oluyor. her ne kadar üretici 10 w/40 kullanın demiş ise de, bu önerinin özellikle bahar ve yaz ayları açısından Türkiye şartlarında 15 w/40 olarak olmasının daha mantıklı olacağı ifade edildi. Çünkü Türkiye çok soğuk iklim altında, çok kuzeyde vb. kalan bir bölgede değildir. bu durumda kış ve soğuk aylarda 10 w-40 kullanılmasının iyi olacağı, ancak bahar ve yaz aylarında 15 w/40 yağ kullanılması gerektiği anlaşılıyor."
idi.. eski sayfalarda bir yerlerde bu manada bir yazı vardı. w faktörü, viskozite denen ve kısaca belirli bir sıcaklıkta yağın ne kadar akıcı olduğunu anlatır. araç yağlarında w faktörü önemlidir. zaten burda açıklanmaya çalışılan husus da w faktöründen dolayı ortaya çıkmaktadır. bu konuda detaylı bilgi için;
http://www.sanalusta.com/index.asp?IID=1&news_id=37
müracaat ediniz.
son olarak, motosikletinize kesinlikle bir katkı yağı eklemeyiniz. bu konuda da şu sonuç çıkmıştı. dünya devi yağ firmaları bu katkı maddelerini bulamamış da.. internet yada tv üzerinden satış yapan ve ne olduğu bile bilinmeyen ve bu satış kanalları haricinde de bulamayacağımızı anlatan firmalar mı bulmuşlar? katkı maddelerinin, kullandığınız yağa karıştırılmasında gerçekte hiç bir katkısı yoktur. bunu, bu ürünleri satan ve vicdan sahibi olan satıcılar da.. bilinçli müşterilerine söylüyorlar zaten. ancak, ticaret gereği soran müşterileri için bulundurduklarını ifade ediyorlar. alana da "alma kardeşim.. çünkü....." diye bir izah da yapmıyorlar. ama kendi araçlarında kullanmıyorlar. castrol gtx magnatec iyi bir yağdır. sadece w faktörünüzü iyi ayarlayınız. bilginize..
aidikurt
05 Kasım 2006, 14:00
bu gün kargoya verecekler dostum ... ben bu adamın yakasını kolay kolay bırakmam artık ... hangi aksesuarı istersem yaparız hallederiz diyo ,istanbulda olsam heralde benim motoru doğan görünümlü sahin yapardım...
RPT 57 bilgilerin için teşekkürler ...
eyvallah simdiden iyi günlerde kullan
Merak etme bende yakasını bırakmayı dusunmuyorum
Motora yaptırmayı dusundugum baya bısey var senınde aklına gelen ıstekler olursa burdan yaz ben yaptırırım motoruma ve sıteye koyarım herkeste catlar :)
saka bı yana begenenlere gorede soylerız yıne yaparlar.
sivri
05 Kasım 2006, 15:25
slm arkadaşlar ben huyosung almayı düşünüyordum fakat kuzenim beni ddyw siyle bir gezdirdi vs....... gerçekten cok güzel bir motor ve beni ikileme düşürdü ve sizin topii biraz inceledim fakat asıl hoşuma giden şü dd300 e oldu bu motor türkiyeye gelecekmi acaba bilgisi olan varmı ve tahmini kaçlira olur bilgisi olan varsa ve iletirse sevinirim yellow rock sitesine e mail atıyorum bilgi için ama cevap yok
okan0055
05 Kasım 2006, 15:46
eyvallah simdiden iyi günlerde kullan
Merak etme bende yakasını bırakmayı dusunmuyorum
Motora yaptırmayı dusundugum baya bısey var senınde aklına gelen ıstekler olursa burdan yaz ben yaptırırım motoruma ve sıteye koyarım herkeste catlar :)
saka bı yana begenenlere gorede soylerız yıne yaparlar.
Alpeciğim , bu konuyla ilgili yardımlarından dolayı çok teşekkür ediyorum... Sıcakkanlı tavırlarla bananecilik yapmadan, gerçekten kırk yıllık arkadaşmış gibi yakın ilgi ve alakayla, bir çok dosttan daha yakın ,daha olgun bir insan olduğunu anladım...
Aksesuar işine gelince ne yaptırıyosan 2 tane yaptır biri benimdir ...:cat:
GÖZTEPELİ RAPTOR
05 Kasım 2006, 22:26
selam arkadaşlar...biliyorum hep bir sorunum olduğumda foruma katılıyorum ama inanın vaktim bu aralar çok kısıtlı...fazla uzatmadan konuya girmek istiyorum.motorumda halen gideremediğim bazı problemler var.hele bir tanesi var ki inanın kafamı kurcalıyor.1-motorun sağ tutma yerinden tekerleğe doğru inen bir kablo var...hani dışı sarmal telle çevrili olan...içinden hidrolik yağ geçiyor herhalde...arkadaşlar o kablonun dışındaki metal sarmal motorun çalışmasıyla öyle bir ısınıyor ki anlatamam size...hatta orası diğer plastik kablolara ve farın dış kapağına değdiğinden eritmiş...bunun sebebi ne olabilir? servise sordum bilemedi...acaba bir elektikçiye mi götürsem? 2-motorum çok yakıyoooor:pr: arkadaşlar ne yapabilirim? ben de herkes gibi motorumu kullanıyorum..farklı değilim...bu motor neden bu kadar çok yakar? hesapladım inanın 14-15 kuruş arası yakıyor.bazı rr sahiplerine soruyorum abi bizimkisi 9-11 kuruş arası yakıyor diyor? sebebi? bunun için senkron ayarı yaptırayım mı motora? 3- motordan halen acayip acayip sesler geliyor...takırtılar...cızırtılar vs. bundan kurtuluş var mı? 4- bir de class modeli olan bir arkadaş vardı...ön cam taktıran... bana yardımcı olabilir mi? 5- motorum 2050 km de...ekzoz sesini hiç beğenmiyorum...bunun için ekzozu mu kestireyim? yoksa bunu sağlayabileceğim başka bir ekzoz taktırılabilir mi? 250 lik bir makinadan en fazla (daha doğrusu güzel bir ses) sesi sağlamak için ne yapabilirim? yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkür eder herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
coldfire
05 Kasım 2006, 23:05
arkadaşlar benim motoru en son 2000 km bakımına sokmuştum şimdi 3000 km deyim.her 1000km de bir bakıma mı götürüyoruz?diğer markalara baktığımda 5000 de bir diyorlar,bizim motorlarımız çinli olduğu içinmi 1000km de bir servis yolunu tutuyoruz şimdiden teşekkürler..
aidikurt
06 Kasım 2006, 00:34
Alpeciğim , bu konuyla ilgili yardımlarından dolayı çok teşekkür ediyorum... Sıcakkanlı tavırlarla bananecilik yapmadan, gerçekten kırk yıllık arkadaşmış gibi yakın ilgi ve alakayla, bir çok dosttan daha yakın ,daha olgun bir insan olduğunu anladım...
Aksesuar işine gelince ne yaptırıyosan 2 tane yaptır biri benimdir ...:cat:
ne demek abi her zaman seve seve yardım ederim sonucta burası bı motosıklet paylasım platformu bırbırmıze boyle yardım etmıceksek buraya girmenin bi anlamı olmaz
arkadaşlar benim motoru en son 2000 km bakımına sokmuştum şimdi 3000 km deyim.her 1000km de bir bakıma mı götürüyoruz?diğer markalara baktığımda 5000 de bir diyorlar,bizim motorlarımız çinli olduğu içinmi 1000km de bir servis yolunu tutuyoruz şimdiden teşekkürler..
garanti kitapcıgını ac hangı kılometrelerde gıtmelı bakımda neler yapılmalı yazıyor kardesım 4000 de bakım var her 1000 dıye bısey yok
carvalho
06 Kasım 2006, 10:20
4- bir de class modeli olan bir arkadaş vardı...ön cam taktıran... bana yardımcı olabilir mi?
Merhaba dostum, sanırım benden bahsediyorsun. Yardım edebileceğim her konuda seve seve yardımcı olurum...
enis89
06 Kasım 2006, 10:28
bu motorun fiyatı nedir ve türkiye distribitörünün web sitesi link i varmı?
uzun yol yapan varmı?
batista123
06 Kasım 2006, 16:04
selam arkadaşlar...biliyorum hep bir sorunum olduğumda foruma katılıyorum ama inanın vaktim bu aralar çok kısıtlı...fazla uzatmadan konuya girmek istiyorum.motorumda halen gideremediğim bazı problemler var.hele bir tanesi var ki inanın kafamı kurcalıyor.1-motorun sağ tutma yerinden tekerleğe doğru inen bir kablo var...hani dışı sarmal telle çevrili olan...içinden hidrolik yağ geçiyor herhalde...arkadaşlar o kablonun dışındaki metal sarmal motorun çalışmasıyla öyle bir ısınıyor ki anlatamam size...hatta orası diğer plastik kablolara ve farın dış kapağına değdiğinden eritmiş...bunun sebebi ne olabilir? servise sordum bilemedi...acaba bir elektikçiye mi götürsem? 2-motorum çok yakıyoooor:pr: arkadaşlar ne yapabilirim? ben de herkes gibi motorumu kullanıyorum..farklı değilim...bu motor neden bu kadar çok yakar? hesapladım inanın 14-15 kuruş arası yakıyor.bazı rr sahiplerine soruyorum abi bizimkisi 9-11 kuruş arası yakıyor diyor? sebebi? bunun için senkron ayarı yaptırayım mı motora? 3- motordan halen acayip acayip sesler geliyor...takırtılar...cızırtılar vs. bundan kurtuluş var mı? 4- bir de class modeli olan bir arkadaş vardı...ön cam taktıran... bana yardımcı olabilir mi? 5- motorum 2050 km de...ekzoz sesini hiç beğenmiyorum...bunun için ekzozu mu kestireyim? yoksa bunu sağlayabileceğim başka bir ekzoz taktırılabilir mi? 250 lik bir makinadan en fazla (daha doğrusu güzel bir ses) sesi sağlamak için ne yapabilirim? yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkür eder herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
Kablo sorununa bişey diyemiyecegım. Ama kesinlikle ısınmaması lazım servise gidip tam manası ile göster. (ne demek bulamadılar bulmalılar....Ali'ye göster bu uretim hatası gibi)
Fazla yakması benimde başıma gelmişti 200 km de yedek depoya düşüyordu (egsozlar değiştirdiğim ve anlamadığım için normal diyordum ama burda 300 km duyunca ....) sorunu Ali Usta buldu debriyaj kacırıyor (kullanım hatası) değiştirdiler sorun bitti. (Su an 265 km de yedeğe geçiyorum.)
Egsoz da kesmek çözüm değil..(bence) git ercana komple değiştir sesi duy....(%10-15 fazla yakmayıda gözönüne al...)
Adi kurt benim motorun sesini biliyor... (Kesin çözüm.)
Cam taktırmadım ama Adikurt'un takdırdığı ,su ana kadar gördüklerimin içinde en iyisi....
havalar kuru olduğu sürece kışın mahhalle arasında bi kaç tur atmayı düşünüyorum umarım çok yatırmam motoru ayrıca üstünde branda war ama boyayı ,cantları ve nikelajları nasıl koruyacağımı bilmiyorum neler sürmem gerekir bilgisi olan varsa lütfen yardım ya burdan ya özelden ulaşın lütfen herkese güzel sorunsuz bir kış diliyorum
not: motorumu bıraktığım garaj sadece üstü kapalı yanları açık bi yer:pale:
birde arkadaşlar ön ve arka lastik basınçlarını kaç yapmam lazım bilen war mı
evt çok konuştum kusura bakmayın::utangac:
Valla ben geçen sene yaz kış devamlı kullandım. butun sene ustu açıktı akşam gelince cok yağmur var ise brandayı seriyordum.. su an tek bir pas bile yokk..
Yapman gereken arada sırada motoru sevecenn okşayacaksın.. :P (ayda veya 1,5 ayda bir yeterli)
Piyasada satılan nikalaj-krom parlatıcı - temizleyiciler var al birtane ve nikalajlı kısımları sıl.
WD40 denen spreyden al ve paslanma ihtimali olan yerlere (vidalar ve özelllikle fanların uzerindeki vidalara hatta fanların içine motor bölümündeki ufak vidalara , amortisör yaylarına , sınyallar üzerinde ve arkasında bulunan vida ve somunlara sık ...
Ayrıca ıyı bir cila (Boya koruma öz olan) depo ve çamurluklara uygula...
Bu sekilde sorun olmaması lazım. Ben oyle yapıyorum.
Lastiklere ise ben ön 2,2 arka 2,5 bar basıyorum
bu motorun fiyatı nedir ve türkiye distribitörünün web sitesi link i varmı?
uzun yol yapan varmı?
yanlış anlama ama bu 220 sayfada 220 defa tekrarlanan bir cevap lütfen araştıralım.....
sivri
06 Kasım 2006, 18:30
slm arkadaşlar cevap yazan olmamış bilen biri varsa lütfen yardımcı olsun bu model türkiyeye girdimi yada girecekmi
batista123
06 Kasım 2006, 21:24
Yahu, kimdi hatırlamıyorum ,birisi beni arayıp Ali Usta hakkında adres istemişti.Malesef kim olduğunu hatırlamıyorum O yüzden buraya yazayım dedim.
Tuncay zaten cok evvelden Krokiyi cizmiş.
Barbaros'dan aşağı inerken Atv yi geçince Renault bayi nin ordan darphaneye sapın darpaneyi geçip Ata bloklarından sola girin 300m ileride yol catallasıyor sol tali sokağa girin bir 300 m daha gidin tam orada.
iletişim 0 212 327 72 83 -cep 0535 975 10 82
ha bu arada adresi
Ali Demirtaş
Dikilitaş sk. no 19 Dikilitaş/Başiktaş İst.
dilerim çözüm olur..
http://img301.imageshack.us/img301/1725/alustati6.png (http://imageshack.us)
.
selam rr ailesinin saygı değer fertleri:bounce: arkadaşlar bizim motorların motor koruma demirinin fiyatından haberi olan varmı bende bi fiyat listesi var baktım ama bulamadım bilgilendirirseniz bu kardeşinizi sevirim :rendeer:
sivri
07 Kasım 2006, 17:17
ne o arkadaşlar kimse cevap yazicak galiba
bilen yokmu şimdi bu modelim gelip gelmiceni
watercolours
07 Kasım 2006, 17:40
Kimse Sarıkayalar'da çalışmıyor. Nasıl bilgi sahibi olmamızı bekliyorsun :mrgreen:?
sivri
07 Kasım 2006, 17:42
SPİDER HAKKINDA BİLGİ LÜTFEN ARKADAŞLAR
Kimse Sarıkayalar'da çalışmıyor. Nasıl bilgi sahibi olmamızı bekliyorsun :mrgreen:?
yok arkadaşlar birarkadaş geçmiş sayfaların birinde gelecek kesin bilgi diyor o nedenle bilgiyi nerden aldıgını söylerse bizde ona göre hareket edebiliriz yaniiiiii
2007 sezonunda sarıkayalar tarafından getirilip satışa sunulacak.hatta bu sene getirilmeyen rr 100cc ve rr150cc modelleride 2007 de satışta olacak.net bir billgidir.
sanırım sen bana yardımcı olabilirsin dostum bu bilgiyi nerden aldın bu motora ( eyer gelirse tabi) kesinlikle ulaşmam lazım çevabını bekliyorum
orhanay
09 Kasım 2006, 13:11
arkadaslar eksoza zarar vermeden içindeki susturucuları cıkaracak bir usta buldum,benim eksozların içindekileri çıkardı ses manyak oldu 600 luk susturucuları cıkarılmıs makina gibi isteyen olursa yonlendirebilirim,içeriden susturucuları kesip alıyor,yeni tip eksozlar için,fiyat 40 ytl toplu olursa belki indirim yapar,
Valla bende kendim deldim susturucuları matkapla manyak oldu:mrgreen:
karınca ezmez
10 Kasım 2006, 02:13
arkadaslar eksoza zarar vermeden içindeki susturucuları cıkaracak bir usta buldum,benim eksozların içindekileri çıkardı ses manyak oldu 600 luk susturucuları cıkarılmıs makina gibi isteyen olursa yonlendirebilirim,içeriden susturucuları kesip alıyor,yeni tip eksozlar için,fiyat 40 ytl toplu olursa belki indirim yapar,
arkadasım bende susturucuları cıkartmak ıstıyorum ustanın yerı ve telı hakında bılgı verırsen sevınırım tesekkurler
aidikurt
10 Kasım 2006, 15:50
arkadaslar eksoza zarar vermeden içindeki susturucuları cıkaracak bir usta buldum,benim eksozların içindekileri çıkardı ses manyak oldu 600 luk susturucuları cıkarılmıs makina gibi isteyen olursa yonlendirebilirim,içeriden susturucuları kesip alıyor,yeni tip eksozlar için,fiyat 40 ytl toplu olursa belki indirim yapar,
usta kımdır nerden belkı bızde bılıyoruzdur.
Siyahİnci
10 Kasım 2006, 16:38
Muayenede problem olmuyo mu peki egsoz işlemi?
aidikurt
11 Kasım 2006, 02:38
Muayenede problem olmuyo mu peki egsoz işlemi?
hem garantide hemde muayenede problem olur
Arkadaşlar bugün ümraniye trafik subesıne gıttım dedım benım muayene surem 1 yıl yazılmıs 3 yıl olarak duzeltilmesini ıstıyorum dedim onlarda bılıyoruz bakanlıktan yazı geldı dedıler hemen dilekçemide verdim 5 dakkada duzeltıler ruhsatın uzerınde ruhsatı yenılemedıler para falanda vermedım 30 ytl bosuna vermıssınız ustunde duzeltıp yenıden pvc ye sokuyorlar yetıyor.Yeni yaptıracak olanlar soylesın oyle yapsın para falan vermeyın
orhanay
11 Kasım 2006, 14:49
ustanın adı hamdi
küçükyalıda yeri,yer biraz karısık telefonu suan yanımda değil,internet cafeden yazıyorum,benim tel:5056752566 mesaj atarsanız telini size yollarım,veya birkac kişi olursak bulusup beraber gidebiliriz
birde su muayene 3 yıl meselesini sorucam bendede sure bir yıl yazılmıs bu 3 e mi çıkarıldı rica etsem acıklayabilirmisiniz:cat:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO