Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
demonicdreams
03 Aralık 2005, 23:31
sağlık raporuyla ilgili ne sorunun var ki?sağ ayağımda çocuk felcinden kaynaklanan bi kısalık ve incelik var (dizden aşağısı). ayrıca bilek ve parmaklarda hiç hareket yok, yani hükmedemiyorum. bundan dolayı B ehliyet için sağlık raporu veremeyeceklerini ancak H sınıfı için verebileceklerini söylemişlerdi. ben de bana oldukça benzeyen kardeşimi göndermiştim muayeneye. bunun için bana kızabilirsiniz ama inanın hovercraft hariç her türlü kara taşıtını kullandım ve gayet de başarılıyım. zaten raptor buluşmasında beni görenler büyük ihtimal sorunumu farketmemiş bile olabilir. herneyse... lafın kısası bana A2 için de rapor vermeyecekler ve kardeşim de şu an 7000 km. kadar uzakta. umarım bi yolunu bulabilirim. :pale:
ayrıca toplu alım için (raporu alabildiğim taktirde)
alım tarihi: ocak-şubat
ödeme koşulu: henüz olmayan kredi kartıma 12 taksit ya da banka kredisi ile peşin!..
herhangi organizasyon durumunda beni de plana dahil edin yine de!..
watercolours
03 Aralık 2005, 23:35
ya otomobil için bile belirli yardımcı cihazlar ile sürme hakkın vardır, motorlarda böyle birşey var mı bilmiyorum ama araştırdın mı hiç? sonuçta tabii ki sürebilirsin ama kanuna uygun sürersen senin için de rahat eder. yoksa ehliyetsiz motor kullanan bir sürü adam da var sokakta.
@raptor_ss,
o resmin daha da büyüğünü istiyorum ben. ölçüp biçecem de :D
fedos
03 Aralık 2005, 23:36
Arkadaşlar bu sabah regal raptorun istanbul bölge ana bayiisi aykona gittim .Orada motorları toplayan teknik servisten Ali bey ve Satıştan Murat beyle yaklaşık bir saat kadar görüştüm. Sağolsunlar benimle bayağı ilgilendiler. Murat beyle yaptığımız konuşma sonunda,toplu alımlarda belki bir indirim olabileceği ,fakat kaç kişinin alacağı yani kişi sayısının önemli olduğunu iletti.
bu durumda öncelikle kaç kişi olacağımız önemli.
Şöyle bir liste oluştursak: alacak kişiler, ne zaman uygun olabileceğini belirtsin ,listeyi oluşturalım.Kişi sayısı ortaya çıksın ve net bir şekilde aykona gidelim. :thumleft:
Ben başlatayım isterseniz :
1-fedos (şubat)
GreatWhiteShark
04 Aralık 2005, 13:43
Bu arada bazı arkadaşlar sabah çalışması konusunu kafasına takmışlardı...
İşte bu olayla ilgili kendi çektiğim video yu gönderiyorum...
12 gün kadar soğuk ve dışarda yatmış olan motorun sabah nasıl çalıştığını merak edenler için...
Kaldera dostum sen de izle... :mrgreen:
http://rapidshare.de/files/8590306/Regal_Raptor.AVI.html
Bilmeyenler için söylüyorum... Linki tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki Free tıklıyorsunuz.... Yeni açılan sayfanın en altında 20-25 sn. den geri sayıldığını göreceksiniz...... Bekleyin...
Zaman dolunca size 3 rakam yada harfi boş kutucuğa yazmanız istenecek... Sonra Start Download tıklamalısınız... Save yaparsanız video bilgisayarınıza kaydedilecektir...
Kolay gelsin...
:king:
SHEMOTO
04 Aralık 2005, 13:47
KONU: RRaptor ve Boy-Kilo uyumu FOTOLAR
Herkese gülücükler..:cherry:.......bu arada RegalRaptor 250 SHEMOTO testinden başarıyla geçti arkadaşlar :flower: :cat: ......kilo boy endişesi olan tüm arkadaşlara duyurulur özellikle bayanlara....(SHEMOTO 51kg 162cm) Geçen gün forum da yapmış olduğum çağrıya ...GWShark arkadaşımızdan hemen yanıt geldi......Ne kadar şanslıydım ki....fuar dolayısıyla Yeşilköy'de olacakmış.....veeee akşamüzeri Raptorcuğuyla beraberce geldiler Yeşilköy'e, kendilerine bir kez daha sizin huzurunuzda teşekkür etmek istiyorum vaktini ayırarak Raptorunu deneme şansı verdiği için :rendeer:
Sonra ne mi oldu?.....Cevap fotolarda.....
http://img233.imageshack.us/img233/3996/shemoto17hx.gif
Hadi hayırlısı bakalım...... Ben 51kg sen 160kg :silent: ….. nolur ağır gelme bana Raptorcuk.....:pale:
http://img230.imageshack.us/img230/4867/shemoto22le.gif
Endişe edecek kadar ağır değilmiş yahu.....yürütebiliyorum yaşasıııınnnn!.ama depoya yapışmışım biraz....geri oturarak deneyim bi....de
http://img205.imageshack.us/img205/2476/shemoto30hg.gif
Ayaklarımın tabanı yere tam basıyor .....güseeel :) .....biraz da geri itiyim bakiym......eveet iste bu! yapabiliyorum.....ileri yürü........geri yürü.....ileri yürü.......geri yürü......nası?... oluyo dimi Shark abisi......sen ne diyorsun?
http://img205.imageshack.us/img205/4599/shemoto44yr.gif
Yavaş yavaş debriyaj, gaz, fren olayına giriyim meraktan ölcem:thumleft: ....O DA NE?
BU KÖPEKLER de nerden çıktı kışt! ayyy.....ne kıştı yaa.... hoşt! hoşt!....gitsenize kuçu kuçular....zaten heyecanlıyım...kime diyorum ben!...ne yaygara koparıyorsunuz yaw? sadece gaz verdim daha...hişşşşşşt! yeter kızmaya başlıyorum ama....ISIRIRIM BAK! :jocolor:
http://img206.imageshack.us/img206/8509/shemoto55ya.jpg
Veeeee....... işte deneme1 başarıyla sonuçlandı....Turlamaya başladım....Vites 1, 2, 3, 4,....
Mr.Shaaaaarrrk!.....HELP!......HELP!......KÖPEKLEE EERRR!......:santa:
bu hikaye de burada BİTERRRRRRRRRR...............kaçalııııım!
Raptor Avustralyada
Arkadaşlar aşağıdaki adresi bi inceleyin bakalim...gördükleriniz tanıdık gelecek mi.... :wiinkk:
www.pagsta.com.au (http://www.pagsta.com.au)
cruiser bakın özellikle.... :cool:[/SIZE]
pasham
04 Aralık 2005, 20:07
bende şimdi bu stelerde geziniyordum dikkatimi çeken bişey var yabancı stelerde su soğutmalı olarak 125e modelini gösteriyor 250 likleride hava soğutmalı gösteriyor. aramama rağmen 250 lik su soğutmalı raptor bulamadım intrnette. su soğutmalı 250 likler sadece türkiyedemi var,
250 lilik diye 125likmi satıyorlar acaba?
http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=49920&postdays=0&postorder=asc&start=0
burada görebilirsiniz
Guven
05 Aralık 2005, 01:11
Sevgili SHEMOTO;Öncelikle sıkı pazarlıkla Regal'leri ucuza almanız,motoru pahalı alan(12x335=4020+peşinat 1000=5020ytl)bizleri üzmek yerine,aksine sevindirir.Piyasada Regal'ler artacak.Ayrıca sizde bu yürek olduktan sonra korkmayın, çekinmeden alın Regal'i. Fotolarınızdan göründüğü kadarıyla boy ve hakimiyet olayını da çözmüşsünüz.Verdiğiniz adresteki cruiser,bizim Regal'in ikizi gibi.Ama su soğutmalı değil.Egzos ve motor bloğunu da saymazsak aynısı. :king:
emreben
05 Aralık 2005, 01:31
watercolours kusura bakma uyarı gelmediği için görmemişim ciddi anlamda güzel bi bayilik açmayı düşünüyoruz teknik servis ve aksesuar da olacak önceleri biraz kararsızdım sarıkayalardan alper beyle yaptığımız görüşme ve geleceğe dönük planlarını gördükten sonra kesin kararımı verdim bu ay içinde denizli ziyaretim olacak ileriye dönük planları konusunda ise sadece size şunu söyleyebilirimki regal raptor bugünde yarında değerli olucak yatırım yapılıcak en iyi makine olarak kalmaya devam edecek kanuni nin bunca zamandır yapamadığı şeyleri yapma hazırlığındalar biraz ticari bilgi olduğu için alper beyden izin almadan ayrıntıya giremiyorum :salut: ama emin olun marka olmak onların düşündükleriyle olur diyebilirim :cat: ANKARA içindeki arkadaşlarla oluşumun başından sonuna kadar beraber olmak sizlerin fikirleri ile hareket etmek isterim ayrıca siz toplu alım olayında netleşip elime ii bi koz verirseniz bunu denizli ziyaretimde masaya yatırıp yapabileceğimin en iyisini yapmaya çalışacağım sarıkayalar unutmamalıki tv de verecekleri 100 milyarlık bir reklamdansa sizler gibi kaliteli bilinçli motorcu arakadaşların altında regal raptor olmasını tercih etmeliler :thumleft: :king:
fireblade
05 Aralık 2005, 01:50
selam arkadaşlar regal muhabbettinizi 78 sayfasınıda okudum güzel motor sohbetiniz ve dayanışmanızda süper şu 2006 model dediğiniz linki verilen yabancı sitedeki gidonu kısa olan üzerinde bikaç değişiklik yapılmış olan motor seri ismi DD250 B ise motor B serisi ocak ayının sonunda türkiyeye gelicekmiş sarıkayalarda satışa sunulucakmış ve ayrıca aynı modelin 400 cc sini üretmek gibi bir proje yokmuş yani 400cc olmayacak bilmiyorum haberiniz varmıydı sayfalarda göremedim ama gözümden kaçmış da olabilir bilgiyi paylaşmak istedim sizinle herneyse yakındada dd250 b yi internet sitelerine resmini koyacaklarmış hepimiz göreceğiz bilgiyi sarıkayalardan aldım bu arada herkese kazasız ve mutlu sürüşler dilerim.
serdumeny
05 Aralık 2005, 04:05
Arkadaşlar 3250 lerdeyim yağmur çamur demiyorum geziyorum :)
Bugün bişey oldu sizlerle paylaşmak ve bilgisi olan varsa yorumunu almak isterim Hava çok güzeldi dayanamıdım motoru çalıştırdım problemsiz 2 dakikalık bi yola gittim stop etttim tekrar çalıştırmak istedim ama elektirik ateşlemesi çalışmadı
orda kaldım sandım defalarca denedim tık yok sonra viseti boşa aldım öyle çalıştı sonrakilerde aynı şekilde normalde şu ana kadar vitesteykende marş alıyodu niye böyle oldu anlamadım ama bence sakıncası yok tersine daha güvenli tabi trafikte stop etmediği sürece ayrıca sabahları yaklaşık 2 dakika jiglede çalıştırdıktan sonra jigleyi indirip sürekli gaz veriyorum ve devriyaj ile yüksek gaz vererek basıp gidiyorum kapalı otopark olduğu için egzos dumanı problem oluya diğer araç sürücüleri için tabi sizce bi sakıncası olabilirmi
Shemoto motoru çok güzel test etmişsin alıcak arkadaşların işine yarıyacak verdiğin değerli bilgiler bu arada seneye bari kalabalık bi gurup oluşturalım gezelim biraz yaaaa su soğutmalılarımızla ege turu falan yapalım ankaraya arkadaşları ziyarete gidelim.
bu arada great abinin videosu media player ilede açılıyor.
regalleee uçucaksınızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :queen:
batista123
08 Aralık 2005, 11:42
Merhaba,
Bu arada 1600 km oldum (Maaşallah su ana kadar Şahsi hatalarım dışında motorla ilgili hiçbir sorun yaşamadım ) Maşallah diyin lütfen. her hava şartında işe gidip geliyorum.
Kaldera haklısın Forum cok dağıldı insan bırakın aradığını bulmayı ben bu motor hakkında bilgi arayışında olsam bu kadar sayfa gözümü korkutur. Çoğu konuyu iki - hatta 3 kez yazmak zorunda kaldık ve insanlar bu kadar sayfayı okumaya üşendikllerinden Aynı soruyu soruyorlar ben Şahsen yinede cevap yazmaya çalısıyorum.
yanlış anlamayın bazen bos seylerde yazıyoruz bence forumu bölelim.
Burası motor hakkında bilgilendirme, yaşanan sorunların tartısıldığı bir yer olsun. Resimlerin paylaşıldığı.
Watercolors toplu alım ve için bir başlık açabilirsin bence daha iyi olur. Gerektiğinde buradanda link verilebilir.
Tabii bu benim şahsi fikrim. bilmiyorum katılırmısınız.
(seçmiş olduğum ve bindiğim motorun başkaları tarafındanda onaylanması ve aramıza yeni kullanıcıların katılması çok hoş dilerim bu böyle gider
Guven
09 Aralık 2005, 00:05
motoru çalıştırdım problemsiz 2 dakikalık bi yola gittim stop etttim tekrar çalıştırmak istedim ama elektirik ateşlemesi çalışmadı
orda kaldım sandım defalarca denedim tık yok sonra viseti boşa aldım öyle çalıştı sonrakilerde aynı şekilde normalde şu ana kadar vitesteykende marş alıyodu niye böyle oldu anlamadım
Sevgili Serdumeny;Maşallah bu ne hız...3000leri geçmişsin.Diğer motorlarda nasıldır,bilmiyorum.Ama regal'de motor viteste iken debriyajı çekmemişsen,marş vurmaz.Bu bir güvenlik tertibatı.Ya boşa alacaksın,ya da viteste ise debriyajı çekeceksin.Aslında(özellikle sabahları)her ikisini de yapmak lazım.Yani,hem boşa alıp,hem debriyajı çekerek marşa basmak,motorun daha rahat çalışmasını sağlıyor.Herkese keyifli sürüşler dilerim.
KALDERA
09 Aralık 2005, 01:34
sevgili arkadaşlarım..bu motor karşılaştırması hakkında bende bir şeyler yazayım.kendine uygun olanı seçmek,kullanılabilirliğini araştırmak,işlevselliğini,boyunu ,kilosunu,dış görünüşünü ne bileyim güvenliğini öğrenmek bu konularda bilgi sahibi olmak yada olmaya çalışmak bilinçli kullanıcının bence uygulaması gereken konular.hangimiz motor almadan önce araştırmadıkkı? diğeri veya diğerleriyle kıyaslamadık.ben şahsen jınlunla çok mukayese ettim.kendime göre krıterlerim,limitlerim vardı ve bunuda kıyaslayarak yaptım.ve kararımı raptordan yana kullandım.bu konuda çokda uzman görüşüne gerek yok sanırım.
cyunus arkadaşım gereksiz bir söylemde bulundu.shemoto arkadaşımda üzerine biraz fazla alındı gibime geliyor..
emreben
09 Aralık 2005, 02:00
Sevgili watercolors ve diğer dostlar bayilik anlaşmamızı yaptık şu an yer bakıyoruz bu arada ankara 1 değil 3 bayiye kavuştu ben bunlardan biri olarak size ankara nın 2006 yılı için altın çağını yaşayacağını söyleyebilirim (regal raptor için) bu arada umarım siteden yeni modelleri görmüşsünüzdür emin olun çok daha güzel gelişmeler geliyor ben ankara için fan club oluşturmayı beraber oturup sohbetler ederek tecrübelerimizi paylaşabileceğimiz bir platform yaratmaya çalışacağım o yüzden yer seçiminde zorlanıyorum onun dışında tüm gelişmeleri size iletmeye devam edeceğim hepinize saygılar görüşmek üzere
watercolours
09 Aralık 2005, 02:12
@emreben,
yeni dadyw c 250cc'ye baktım. gidonu güzel duruyor da o benzin deposunun üstündeki çıkıntı kötü olmuş gibi duruyor. internette bu modelin başka fotoğraflarını da bulamadım ne yazık ki. siz o kısmı gördünüz mü? nedir, ne değildir?bir de bilgisi olan arkadaşlara bir sorum olacak. regalde şu öne (neredeyse tekere kadar) uzanan metal parça görüntüyü çok bozuyor. o çıkarılsa motorun dengesi bozulur mu acaba? veya daha geriye çekilebilir mi? regal'in www.regalraptor.com sitesindeki resimlere baktığımızda öyle bir parça yok (gerçi radyatör de yok ama olsun) ve çok şık duruyor. bir de bizim regallerin jantları tel değil. değiştirilebilir mi?
http://www.ajsmotorcycles.co.uk/docs/Raptor/Images/Gallery/gallery%20pic2.jpg
serdumeny
09 Aralık 2005, 02:35
güven61
öncellikli ilginden dolayı teşekkürler
ama ben zaten vitesteyse zaten devriyajı çekerek marşa basıyorum
ama bu şekilde bile çalışmıyo bi problem olmuş olabilir neyse boştayken sorun yok tabi bi ara geçerken gösteririz ali ustaya :-)
birde bikaç sayfa önceki forumda bi sorum daha vardı teknik anlamda bilgisi olan arkadaşımız cevaplarsa sevinirim
sabahları yaklaşık 2 dakika jiglede çalıştırdıktan sonra jigleyi indirip sürekli gaz veriyorum ve devriyaj ile yüksek gaz vererek basıp gidiyorum kapalı otopark olduğu için egzos dumanı problem oluya diğer araç sürücüleri için tabi sizce bi sakıncası olabilirmi bu şekilde kalkışın.
teşekkürler.:-)
karbonat
09 Aralık 2005, 02:45
yeni modelin dingil mesafesiyle eskisininki aynı yani yenisinin gidonu ön tekeri daha ileride ancak gövdesi daha kısa anladığım kadarıyla bence saçma bi durum... yeni modelin resimlerini bulan olursa ulaşım adresi verebilir mi ya daha güzel olma ihtimali var bu yeni modelin. ayrıca o yakıt deposunun üzerinde de kawasaki vn800 ve yamaha dragstardaki gibi göstergeler olduğunu düşünüyorum ama biraz abartı duruyor cidden. ayrıca yeni modelin ismi vision. yamahanın da vision modeli var. ilki de honda rebel havası estiriyordu: ))) ha bu arada benim tezim aşağıdaki bu iki motorun aynı olduğu yönde yani b serisi c serisi anladığım kadarıyla sadece şaside etiket uygulamaları farklı. c serisi denilen b serisinin çamurluklu ve farklı airbrush çıkartmalı hali tezini öne sürüyorum bana kimler katılır bilmiyorum ama tezim iddialı (ve eğer öyleyse yaşasın çünkü istediğim motor gelmiş :))))
bu b serisi;
http://img235.imageshack.us/img235/3408/22051021150221990208uh.jpg
vebu da diğer motor yani sarıkayalara gelmiş olan c serisi;
http://img521.imageshack.us/img521/2448/220510211502219902005am.jpg
bence bu motorlar aynı:)
watercolours
09 Aralık 2005, 03:18
evet, haklısın galiba. aynı model olsa gerek. artı ilk resme bakarsanız benim rahatsız olduğum şu iki yan demirin bağlantı yerlerinin boş olduğunu görürsünüz. galiba ilk resimdeki motorda da vardı ama çıkarılmış. güzel de durmuş, amma... bir, depo üstündeki çıkıntı kötü (yüksek) olmuş; iki, radyatör büyük olmuş ve motorun sahip olması gereken klasik havaya zarar vermiş.
karbonat
09 Aralık 2005, 03:29
depo üstündeki çıkıntı kötü (yüksek) olmuş. bence eğer bu ikimotor aynı motor ise b serisi denilen resme bakılırsa hiç de kötür durmuyor ayrıca e serisinde gösterge gidonun önündeydi. bi çok motorda gösterge gidonun önünde değildir bu açıdan yeni modelde göstergenin gidonun arkasında olması çok hoş. ben o çıkıntıdan hiç şüphelenmioyrum çünkü tahmin ettiğimiz kadar yüksek bi gösterge yapçaklarını sanmıyorum. öyle böyle derken yaşasıııııııııııııııııııınnnn gelmiş benim motor ama düzgün bi airbrusha ihtiyacı var. bu sticker desenler hiç hoşuma gitmedi :-o
GreatWhiteShark
09 Aralık 2005, 11:16
Sarıkayalara yeni gelmiş olan bu modelin km.saat göstergesinin gidonun önünden alınarak deponun üstüne taşınmış olması DragStar modeli gibi olmuş ama saat deponun içine gömülmediği için hali ile yükseklik yaratmış... Resimlerden görüldüğü kadarı ile garip duruyor... Ama yakından görmek lazım derim...
Radyatör de 250 cc. bir motor için neden o kadar büyütülmüş onu anlamadım...
4 silindirli DragStar radyatörü kadar büyük gözüküyor...
Yeni model yada eski model fark etmez ben makinamdan memnunum arkadaşlar... 3350 km. deyim...
Dün Bostancı dan Havaalanına kadar 110-120 bastım yarım saat kadar bir sürede geldim... Hiç bir sorun ve çalışmasında da anormal herhangi bir durum gözlemedim... 4 şeritli yolun ya en hızlısını kullandım yada 3. şeridini... Demek istediğim bu makina ile trafiğe rahatlıkla karışıp gidebiliyorsunuz... Ben bu şekilde yol alırken kaç tane kuryenin emniyet şeridini kullanarak yol aldığını sayamadım bile... Adamlar emniyet şeritlerinde ve 50-80km. gibi süratlerle motor kullanıyorlar... Bizim motordan Levent te bir kuryede gördüm geçenlerde... Adama soramadım... Nasıl memnun musun? Km.de kaçta? Sen de diğer kuryeler gibi arabaların arasından! tehlikeli bir şekilde bu motor ile geçiyormusun diye sormak isterdim... Motor biraz geniş olduğu için arabaların aralarından geçmemenizi öneririm... Hem arabalar da bu motoru daha ciddiye alıyorlar...
Bu arada umarım cyunus ile SHEMOTO arkadaşımız kısa sürede anlaşırlar da olay tatlıya bağlanır... :rendeer:
2 gün önce spora giderken tam MetroCity'nin önüne geldiğim anda arkadan bir motor bana hafif çarptı... Tam kurye sanıp çatacakken bir de baktım ki motorize trafik polisi... Birşeyin var mı dedi... Durdum baktım... Sol arka çanta hafif çizilmiş... Polislerin motorlarının silindirleri sol ve sağ taraftan çıkıntı yaptıkları için zaman zaman buraları sağa sola sürttüklerini biliyordum ama bana sürtecekleri hiç aklıma gelmemişti...:-o O kadar sallandım ki çantada bu kadar az çizik olmasına şaşırdım doğrusu... Polis arkadaş özür diledi ben de önemi yok dedim... Ehliyeti yoktu herhalde!!!! :mrgreen:
Herneyse bugün buradan basıp Bostancı ehliyet şubeye gidip ehliyetimi alıyorum arkadaşlar... Motorumla son ehliyetsiz kullanacağım 50 km... Bir de 2. köprüde yakalanıyormuşum!?!?!? :mrgreen:
SicK_BoY
09 Aralık 2005, 12:41
Aman dikkat GreatWhiteShark yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin ağzından yer alsın umarım ehliyetine kavuşursun artık benimde martta motoru almam kesinleşti eee havalar ısınınca bi toplantı bi gezi gibi bişiler düşünürüz gerçi mart'a cok var ama biraz ileriyi düşündüğümde gerçekten şimdi yerimde duramıyorum...:D :D
Bişey daha sormak istiyorum arkadaşlar bu sarıkayaların yellowrock' yani ingilizce isimli bi sitesi vardı orasının adresini bir daha yazabilirmisiniz? www.sarıkayalar.com adresinde B ve C serisi motorsikletleri göremedim dee...Cok da merak ettim acıkcası E serisinin abilerine benziyo bunlar:lol: :lol:
batista123
11 Aralık 2005, 01:55
selamlar herkese , acıkcası ben görünüş olarak C serisini beğenmedim (Uzaktan Mondial MCT ye benzemiş )hele deponun ustundeki iğrenc olmuşş:-:x :x x ve neden radyatörü büyütmüşler eskisinde sorun yok tu ki.:shock:
B seridinde ise bir tek ön tekerin birazdaha ileride olması hos olmuş ama radyatör yine işi bozmuş gibi.
Benimki diye söylemiyorum ama en iyisi E gibi gördüm.
Bu arada bir sorunum var özellikle yamurlu ve hatta yolların çamurlu olduğu günler de ortalama 80-100km hız yapıyorum (TEM de trafik akısına uymak için) ancak eve geldiğimde botlarımda bileklerimin bir karış ustu ve sırtımın(kaskın bitiminden nerede ıse belime kadar)nokta nokta (ama sık) çamur oluyor.
Tamam çamurlık kısa ama Arkadaki plakalık çamuru kesmesi lazım anlamadım nereden geliyor. Sizde de oluyormu?
Bu arada motorda kolay çamurlanıyor alaahtan işe gittiğimde bıraktığım otopartakiler sevabına su tutuyorlar Yokasa 3 günde motorun rengi bilr gözükmeyecek.
Bakalım yarın hava fena olmmazsa komple bir yıkatacagım. Cilalayıp parlatacagım.
bu konu (ÇAMUR) haricinde sorun yok Her sabah ilk marşta alıyorr .( MAŞAALLAH):grin: :grin:
petitfalcon
11 Aralık 2005, 11:49
Bu yeni C 250 yi ben pek beğenmedim. Gerçi canlı olarak görmedim ama B serisi dedikleri motorun duruşu çok daha güzel bu motor biraz postacı motoru gibi olmuş. Harleyin eski modellerine benzemiş. 250 E hala favorim.
fes71
11 Aralık 2005, 17:22
Arkadaşlar uzun süredir (neredeyse Raptor'umu teslim aldığım günden beri) yazma fırsatı bulamadım.Demek motosikletle bir araba altında kalsak veya biryerlere uçsak kimse merak edip de ''yaa bi fes71 vardı.Yeni motosiklet almıştı ne oldu acaba?'' demeyecek.Neyse bu kısa sitemden sonra gelelim Raptor'a;aslına bakarsanız alalı bir ay civarı olmasına rağmen hafta içi ancak akşamları evde olabildiğimden pek binmek nasip olmadı.Şu an 40 KM.deyim.Ama şunu söyleyebilirim ki Allah'a şükür en küçük bir çalışmama problemi ile karşılaşmadım.Her akşam 10 dk. çalıştırıyordum ama geçen pazar gününden düne kadar hiç çalıştırmamıştım.Dün üçüncü marşta aldı.Püf noktası daha önce de yazıldığı gibi asla gaz vermemek ve jikle açık konumda çalıştırmak.
Diğer yandan dün A.Hisarı sahilden Beykoz'a doğru giderken Kanlıca civarlarında bir ekip otosunun arkamdan geldiğini farkettim.Zaten rodajda olmam nedeniyle 40 ile falan gidiyordum.İyice sağa yanaşıp geçmesini bekledim ama geçmeyerek arkadan gelmeye devam etti.Çubuklu Dalgıç Okulu'na yaklaşırken megafondan sağa çekmemi söyledi.Bunun üzerine sağa çekerek durdum.Evrakları istedi ben de (sahip olmanın rahatlığıyla) gösterdim.Bunun üzerine acemice kullandığımı ve trafiğe çıkarsam kaza yapabileceğimi söyledi.Evet biraz tedirgin kullandığım doğru ama ''acemice'' lafını kabul etmiyorum.Bunun üzerine ben de sürücü belgesine sahip olduğuma göre bunun sistemin hatası olduğunu,o zaman 4 kuka arasından geçirerek ehliyet verilmemesi gerektiğini ve trafiğe çıkmadan da tecrübe kazanamayacağımı söyledim.Tabii bunu söyleyen memur arkadaşın motosiklet tecrübesi de nedir pek bilemiyorum doğrusu.Ama yine de biraz moralim bozuldu:mad: .Bugün hiç kullanmadım.Lafı fazla uzattık.Hepinize kazasız sürüşler.Hoşçakalın:grin:
batista123
11 Aralık 2005, 23:01
Bu gün cıktım 1 saat kadar bom boş dolaştım sonra kızıltoprakta motor yıkama yapan bir yer var oraya gittim adamlar motor yıkama konusunda iyiler yalnız benim motoru askıya alamadılar zira egsoz uzun geliyor ve askıdan kayıyor O zincirin arkasındaki vidanın biraz daha uzun olması gerekiyor sanırım neyse kr,ko ,le kaldırdılar.
Neyse zincir dahil tertemiz oldu.
Bu arada admalar çin malı motor yıkamadıklarını sorun lar olduğunu söylediler. İnceleyince diğer çinlilerden baya kaliteli dediler.
Sobra bir yere kapalı garaja cektim. Nikelajları parlattım .
Çok hoşuma gitti.
KALDERA
11 Aralık 2005, 23:28
.. Kaldera ehliyetini pazartesi alıyor ve artık onu kimse tutamayacak... Motorunu çalıştırabilirse tabiiii
sevgili dostum ..motorumun çalışmama nedenlerini bir önceki sayfada anlattım sanırım gözden kaçırdın.sorunum artık kalmadı.yani kısmen kalmadı.ilkservisten sonra dahada iyi olacak.
yarın ehliyetimi alıyorum kısmetse.bazı sıkıntılarım var.bir kaçgünlüğüne kaçmak istiyorum.hem yol yapmış olurum,hemde ilk bakım işini hallederim.biraz kafamı dağıtmak istiyorum,bu bana iyi gelecek....
ozguryasar
11 Aralık 2005, 23:32
selam arkadaşlar...
motorun üzerindeki alevleri çıkartıp onun yerine kendi tercihiniz olan başka bir amblem veya bir şekil yaptırtanınız oldu mu aranızda? bu haliyle de çok güzel ama ben kendi desenemi yaratmak ve alevlerle değiştirmek istiyorum. Yapanınız varsa veya aklınıza gelen güzel şekiller varsa paylaşalım. kendine saklamak isteyip benim motorum tek olsun diyeniniz varsa o da güzel 8) Motorlarımızı en güzel şekillere getirelim :D
ben mesela benzin deposunun tam ortasına bir pegasus yaptırmak istiyorum, kanatları da alev gibi deponun sag ve sol yanlarına acılacak.
fikirleri paylaşalım...
Topuz
12 Aralık 2005, 13:02
merhabalar arkadaşlar,
(cyunus olan kullanıcı adımı, gördüğüm lüzum üzerine değiştirmiş bulunmaktayım)
batista123 demiş ki:
"özellikle yamurlu ve hatta yolların çamurlu olduğu günler de ortalama 80-100km hız yapıyorum (TEM de trafik akısına uymak için) ancak eve geldiğimde botlarımda bileklerimin bir karış ustu ve sırtımın(kaskın bitiminden nerede ıse belime kadar)nokta nokta (ama sık) çamur oluyor.
Tamam çamurlık kısa ama Arkadaki plakalık çamuru kesmesi lazım anlamadım nereden geliyor"
Tahminimce bu sıçratmalar motor ve sürüşten kaynaklanmıyor olabilir. yan taraftan hızla geçen arabaların neden olduğu yapay rüzgar ile pis-çamurlu su zerreciklerinin üzerine çarpması ile oluşmaktadır.
kaldera'nın daha önceden de motorun çalışmama konusunda karbüratör ile ilgili tespitleri vardı. son olarak, karbüratör içinde yer alan iğne şamandıranın kaçak yapabileceğinden bahsetti. kendisine bu bilgileri bizimle paylaştığı için teşekkür ediyorum.
great, ehliyet almanın kolaylıklarına değiniyor. ben bu konuda şöyle düşünüyorum. ehliyet almak kolay olabilir.. belki de olmalıdır. problem bizlerden kaynaklanıyor. ehliyet aldık diye trafiğin ortasına çıkmanın bir manası yok. tecrübeli değil isek, mal ve canımızı neden tehlikeye atalım. bu nedenle tenha yerlerde alıştırma yapılmasında fayda vardır diye düşünüyorum.
Sarıkayaların sitesi yenilenerek flash animasyonlar ile daha da bir güzel olmuş. regal in yeni bir versiyonu olan C serisi getiriliyor herhalde. Daha önce de V3 resimleri vardı. Galiba v3 pek taraftar toplayamadı siteden kaldırıldı.
Bu arada E ve C serisinin; internet sitesinde verilen teknik özelliklerinden hareketle detaylı karşılaştırmasını yaptım. Bazı sonuçlar çok ilginç oldu. Belki bazı arkadaşlar da fark etmiştirler. Şöyle ki:
Teknik özelliklerin hemen çoğu her iki motorda da aynıdır. Görsel olarak küçük farklılıklar vardır. Ancak, görüntü olarak E serisi daha bir ağır başlı görüntüye sahip duruyor.
E serisinde motorun 2 silindirli olup olmadığı teknik özelliklerde yok iken, C serinde vardır. Bu durumda E serisi kaç silindirli acaba diye bir soru geliyor benim aklıma. Muhtemelen çift egzoz lu olduğu için E serisi de 2 silindirlidir diyesim geliyor. Doğrumu acaba?
E serininin motor beygir gücü belirtilmezken, C serisinin motor beygir gücü 16 hp olarak belirtilmektedir. Bu konu bir ara forumda da işlenmiş ve zannedersem great E serisi için 17 hp olduğunu yazmıştı. Şimdi soru şu: E serisinin beygir gücü nedir? Hatta motorun yeni satışa sunulduğu sıralarda bile neden teknik özelliklerin tam ve açık olarak yazılmadığını merak ettiğimi de ifade etmiştim. Yine o zaman Sarıkayalar yetkilisi ile telefonda görüşerek bu durumu da arz etmiştim. Ama yine E serisinin teknik özelliklerinin ayrıntılı yazılması ile ilgili olarak o zamanlardan bu zamanlara kadar değişen bir şey olmadı.
Yine E serisinin yedek benzin tankı 2,7 lt iken, C serisinin yedek benzin tankı 2,4 lt dir. Demek ki E serisi ile daha çok yol gidilmektedir.
Yine E serisinin Avrupa tip onay belgesi varken, C serisi ile ilgili bu konuda bir bilgi yoktur.
Gelelim en önemli teknik özellik farkına. Her iki motorun bir çok teknik özelliği aynı olmasına rağmen (233 cm küp silindir hacmi, 1465 mm uzunluk ve 160 kg net ağırlık gibi özellikler) E serisinin sürücü dahil taşıma kapasitesi 250 kg olarak belirtilirken, C serisinin sürücü dahil taşıma kapasitesi 171 kg olarak teknik özelliklerinde yer almıştır. Şimdi soruyorum.. ne değişti de C serisinin taşıma kapasitesi azaldı? Yada E serisinin taşıma kapasitesi yanlış mı idi?
Sonuç olarak, Sarıkayaların şu an internet sitesinde yayınlanan E ve C serisinin teknik özelliklerinden hareketle; C serisinin satışa sunulduğunda fiyatının E serisinden daha ucuz olması gerekmektedir diye düşünüyorum. Ayrıca, E serisinin satın alınmaya devam edilmesinin daha mantıklı olduğu kanaati bende ağır basmıştır.
Yanlışım var ise arkadaşların beni düzeltmesini temenni eder.. yeni motor almayı düşünen tüm arkadaşlara dikkatli olmalarını öneririm.
karbonat
12 Aralık 2005, 17:50
cyunus orda verilen bilgilerin bi çoğu tutarsız.o verileri ben de çok irdeledim. benim izlenimime göre c serisinde ön tekerin şasiden daha uzak bi mesafede olması gerektiğidir. ancak iki motorun da dingil mesafesi mm cinsinden aynı (ikisinin de dingil mesafesi 1465mm yanlış hatırlamıyosam). bunun olması imkansız çünkü eğer böyle olursa C serisi motorun şasi boyu kısaltılmış olmalıdır ki bu çok saçma bi durum olarak karşımıza çıkıyor. ben ordaki verileri sadece tahmini ve yaklaşık bilgi açısından değerlendiriyorum çünkü her çin malı gibi bu motor da çin. yani tam olarak ne olduğunu üretici firma belki bilir ama distribütör firmaya kesin bilgi verilmiyo olması ihtimalini göz önünde bulundurmak geliyo benim aklıma. ancak dedğim gibi ordaki bilgilerin hepsini kesin optimum veri olarak değerlendirme yapmak bana yanlış geliyo çünkü tutarsızlık olduğu apaçık. ancak şu da var ki ben bu C serisini yakından görmeyi çok istiyorum umarım v3 gibi olmaz bunun sonu... :(
yasinsubay
12 Aralık 2005, 19:27
Arkadaslar ben bugun sarikayalar ı aradım
Bana C serisinin Ocak ayının ilk haftası satısa sunulacagini ve fiyatınında 4290 YTL olmasını beklediklerini soyledi.
Sekil itibariyle C serisi bana sanki daha sık bir goruntu uyandırıyor bu sahsi fikrim yakın zamanda da almayı dusundugum icin C serisi bende daha agır basıyor.
Herkese sevgiler
Dogin
13 Aralık 2005, 02:41
bence bu yeni c serisi pek başarılı degil sanki o kocaman motora 16hp konurmu ya kaldırmaz yerinden motoru ama hakkınıda yememek lazım duruşu çok güzel
Topuz
13 Aralık 2005, 09:13
karbonat, E ve C serisinin kesin teknik özelliklerinin üretici firma tarafından biliniyor.. ancak distrübütör firmaya verilmiyor olabileceğine dair bir ihtimalden bahsediyor. bu bir ihtimal olabilir belki ancak, bizler de tüketici olarak hakkımızı arayalım o zaman. şöyle ki; üretici firma.. kesin verileri olmadan bu ürüne lisans alarak üretim yapamaz.. E serisinde olduğu gibi avrupa tip onay belgesi de alamaz. ihraç da edemez vs. aynı konu distrübütör açısından da geçerlidir. şimdi sanayi ve ticaret bakanlığı bu hususlar olmadan ithal izni de vermez. mesela.. E serisine ithal izni verildiğine göre ve teknik özelliklerinde bizlerin şüphesi olduğuna göre şöyle mi düşünmeliyiz: "yoksa sanayi ve ticaret bakanlığı da mı kandırılıyor".
Veya da şöyle düşünülebilir.. ve bana göre mantıklısı da odur: distrübütör firma pazarlama stratejisi gereği motorun bazı teknik özelliklerini yüksek gösteriyordur. mesela 233 cm küp olan bir motor için 250 cc demek gibi. bu arabalarda, bilgisayar satışlarında bile yaşanan bir durumdur. mesela arabalar 1590 cc iken 1600 motor denilerek satılır. bilgisayar 512 ram denilerek satılırken.. aslında ekran kartı mevcut ram in bir kısmına el koyar.
sonuç; biz tüketiciyiz arkadaşlar. nasıl olduğunu irdeleyebiliriz belki ama.. sarıkayalar çıksın açıklama yapsın o zaman. sorumluluk onlara ait. gerçekten de internet sitelerinde ilan ettikleri teknik özellikler doğru ise buna bir diyeceğim yok. ama mevcut hali ile bende şüphe uyandırmıştır. böyle ciddiyetsiz teknik özellikler ilanı olmaz diye düşünmekten kendimi alamıyorum. çünkü bazı veriler var.. bazıları yok. yok olanlar hakkında bizler yorum yapıyoruz vs.
fes71, trafiğe çıkmadan trafik tecrübesinin nasıl kazanılacağını soruyor. mevzuyu biraz daha açabiliriz. ben önceki yazıda tenha yerlerde pratik yapabiliriz demiştim. şöyle ki; ehliyeti yeni aldınız ve daha önceden motor tecrübeniz yoktu. ehliyet alırken öğrenmeye çalıştınız. şimdi bu haliniz ile.. trafiğin en yoğun olduğu caddelerden gitmenin bir gereği yok. çünkü henüz çok pratik değilsiniz. bu nedenle trafiğin çok tenha olduğu.. mahalle aralarında vb. yerlerde yavaş yavaş pratikliğinizi artırabilirsiniz. bu konuda malını ve canını önemsemeyen var ise.. istediği yerde sürebilir. benim böyle şahit olduğum olaylar olmuştur. B ehliyeti alır almaz.. daha önce hiç bir tecrübesi olmamasına rağmen sürücü kursundaki tecrübesine güvenerek şehir içi trafiğine giren.. geri geri gidemeyen.. dönüşlerde bir çok kazaya sebebiyet verebilecek hatalar yapan.. bazen de kaza yapan insanlar. bu cesareti nerden alıyorlar diye çok merak ediyorum. ben o kadar cesaretli değilim arkadaşlar. kendimden emin olmadığım sürece.. motorsiklet ile şehir içi trafiğine girmeyeceğim. bilmeyen arkadaşlarımız olabilir.. ben de yeni a2 ehliyeti aldım ve daha önceden vitesli motor sürme tecrübem yoktu. bisiklet ve vitessiz motor (mobilet, scooter vb.) çok sürdüm. ancak.. vitesli başka arkadaşlar. lütfen dikkatli olunuz.
GreatWhiteShark
13 Aralık 2005, 12:23
Dün tam 275 km. de arkamdan birisi asıldığı! için yedek depoya aldım...
Benzinciye geldiğimde 300 km.yi gösteriyordu ve tam tamına 33 YTL. lik benzin aldım taşana kadar!
Buda demek oluyor ki km.de 11 Ykrş. yaktı... Ama bu 300 km. yi genelde şehir içi trafiği ve otobanda devamlı 120 km.gibi hız yaparak kattettim... Motoru devamlı yüksek hızlarda ve yüksek devirde kullanmıştım... Sakin sakin 90 km. ile ne zaman gideceğimde yakıtı km. de 100.000 TL. nin altına düşüreceğim çok merak ediyorum doğrusu... :mrgreen:
Raptor_SS dostum geçmiş olsun yaa... işe bak... motor kullanmaktan mı olmuş? Yoksa yastığın kuş tüyü değil mi?
Araba kullanabilecekmisin peki? Boyun fıtığı olunca motordaki sarsıntıdan dolayı mı kullanman yasak yoksa boynunu sağa sola çeviremediğin için mi?? Umarım en kısa sürede iyileşirsin.. Demek Nisan gibi havalar düzeldikten sonra motora bineceksin.. Geçmiş olsun... :rendeer:
KALDERA
13 Aralık 2005, 21:39
arkadaşlar benim merak ettiğim bir konu vardı bugun başıma gelince sorayım dedim.biliyorsunuz ben motorumu pek kullanamamıştım.ancak ehliyeti aldıktan sonra zaman yaratmaya çalışıyorum.bugun kışlık botlarımı giydim.ama botun ucu vites aralığına zor girdi yada giremedi desem abartmış olmayacam.siz neler yaptınız ilk bakımlarınıza kadar.bu şekilde kullanmak sıkıntı yaratıyo.vites padalını bir veya iki diş yukarı kaldırabilirim ama arada bir parça var ona dokunacak sanki.sizlerin bildiği bir başka şekil varmı? yada servise gittiğinizde nasıl yaptılar tarif edeniniz olabilirmi..
batista123
13 Aralık 2005, 23:51
selam kaldera,
Görüşmeyeli baya oldu enson sınav sonrası görüşmüştük.(Kebapların tadı hala damagımda) Bende ancak bu sabah ehliyeti teslim aldım, Bu arada sabahları işe giderken iki kere polis çevirdi neyse ceza veya oyle birşey olmadı iyi niyetli memurlara rastladım ikisindede konusup sözlü uyarı ıle yırttım. Bu günden sonra rahattım.
Aynı sorun benim de başıma gelmişti Great'in de hatta forumda bir yerlerde bahsetmiştik ama bulamadım.(üşendim)
Ben ilk başlarda normal botlarla kullanmıştım onda bile vitese zor sıgıyordu serviste ali usta bir kademe yükseltti.
Ancak motor çizmesi aldığımda dükkandan(Fenerbahçe Motosa) giyip çıktım ANA çizmenin ucu vites aralıgına girmiyor dükkanın onunda kalakaldım neyse motosa ENGİN bir pense ile geldi iki dakikada halletti
Vitesin ordaki vidalar ve cubugun (Sol tarafta zincire yakın bir yerlerde bir vidadan ayarladı. Sonuc olarak zor bişey deil ve bütün motorlarda aynıymış ama bilmek gerekiyor yakınındaki bir tamirciden rica etsen 30 saniyede halleder(senin kendin yapmak istediğini biliyorum ama cok cok dikkatli bakmamıştım bu nedenle tarif edemedim sory)
Bu arada bottan sonra çizme ile kullanmak bana daha keyifli ve güvenli gelmiştiii.
Arkadaşlar´
Tamam iyi niyetli olabilirsiniz ama mesaj yazmış olmak için ne olur mesaj yazmayın özelden halledin zaten forum uzun bi de boş boş dolmasın. Modoretorler in temizlemesini boş ver. Ben bile eskiden yazdıklarımızla ilgili bişey olduğunda bu sayfa bollugunda bulamıyorum.
3-4 ay evvel motor almayı planlarken bende bütün markalar hakkındaki forumları tek tek okumuştum ve en nefret ettiğim ,
motor hakkında bilgi ararken nasılsın, hayırlı olsun, keşke benimde gibi mesajlardan oluşan sayfalarca yazıya da zaman ayırmak zorunda kalışımdı. Tamam motoru aldık keyiflendik ama ....... benim başıma gelenler başkasının da başına gelsin istemem Aha adamın biri benim motorumu beğenmemiş canı saolsun ama keş ke forum bu kadar şişmese ve bu arkadaş da vakit ayrıp yazılanları okusaydı. Ne kadar uzun ve boş olunca ileride iyi şeyler bile olsa insan sıkılıp bırakıyoo.
Burada birbirimizin sorunlarına ve motor hakkındaki sorulara, herkes cevap vermeye (iyi niyetli olarak) çalışıyor su zamana kadar da kimse burada laubalilik yapmadı. Hepimiz yaşını başını almış insanlarız.
Yanlış anlamayın insan devamlı ciddi şeylerden bahsetmek istemeyebilir motosiklet nette başka bölümlerde rahatca yapabilirsiniz. Veya hep birlikte buluşmalarımzda.
Raptor_SS
14 Aralık 2005, 00:33
Arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için sağolun Boynumdaki fıtığın sebebini bilmiyorum ancak motora binamememin sebebi hem sarsıntı hemde boynumun kesinlikle soğuktan korunması gerekiyormuş aslında doktorun hiç motora bindiğini sanmıyorum :mrgreen: neyse boyunluğu 3 hafta takmam gerekiyor araba kullanmamda herhngi bir sorun yokmuş
Kaldera benim vites ayak mesafesini serviste ayarladılar
Bu arada ben hala ehliyet alamadım işten vakit bulamıyorum sınava gireli 3-4 ay oldu herhalde trafik cumartesi açık mı ? bilen var mı acaba ?
aramıza yeni gelen ardaşlar hoş geldiniz :king:
fes71
14 Aralık 2005, 02:01
Sevgili Raptor_SS ve Kaldera geçmiş olsun.Acil şifalar:rendeer:
Arkadaşlar bu arada kullanma kılavuzunda ilk 500 km. 40 km.yi,ikinci 500 km. ise 60 km.yi geçmememiz ayrıca sürekli aynı hızda gitmememiz gerektiği yazılı.Bu süratler ile bu rodaj biter mi?
KALDERA
14 Aralık 2005, 11:16
Kaldera benim vites ayak mesafesini serviste ayarladılar
Bu arada ben hala ehliyet alamadım işten vakit bulamıyorum sınava gireli 3-4 ay oldu herhalde trafik cumartesi açık mı ? bilen var mı acaba ?
arkadaşım sana tekrar geçmiş olsun.sende iki raptor var birde .inşallah tez dönersin motorlarına....ehliyeti teslim alışta prosedür şöyleydi bostancı şubesi için.
önce bazı formlar var doldurulması gereken,bunu şubenin önündeki trafik işlemleri yapan firmalar 10 ytl karşılığında yapıyor.daha sonra eger ehliyet başka yerden alınmış ise eğer ,verilen şube ile yazışma yapılması gerekiyor.cevap alındıktan sonra sabah cok erken saatte sübenin önunde sıra oluşuyor.ben saat 6 da evden cıktım 15 dakikada geldim 24 üncü sıradaydım.ve 120 kişilik sıra yapılıyor.kalanlar bir sonraki gune kalıyor burası önemli geç kalmayalım.bu arada 50 ytl lik bir harç yatırılıyor şubede.27 ytl de kart ücreti alınıyor..tüm işlemler bitince ertesi gün saat 3 ile 4 buçuk arasında ehliyetler dağıtılıyor.cumartesi günü resmi daiereler iş yapmıyor.ben cuma günü dosyamı vermiştim.pazartesi ye kalmıştı
Sevgili Raptor_SS ve Kaldera geçmiş olsun.Acil şifalar:rendeer:
Arkadaşlar bu arada kullanma kılavuzunda ilk 500 km. 40 km.yi,ikinci 500 km. ise 60 km.yi geçmememiz ayrıca sürekli aynı hızda gitmememiz gerektiği yazılı.Bu süratler ile bu rodaj biter mi?
evet haklısın dostum bu km lerle sıkılıyor insan.hadi ilk 300 km yi anlayabilirimde ikinci 500 de şahsen ben uymam ona toplam 800 kmde hiç az değil.şu an 80 km civarlarında maksimum hız yapıyorum.
selam kaldera,
Görüşmeyeli baya oldu enson sınav sonrası görüşmüştük.(Kebapların tadı hala damagımda) motosa ENGİN bir pense ile geldi iki dakikada halletti
Vitesin ordaki vidalar ve cubugun (Sol tarafta zincire yakın bir yerlerde bir vidadan ayarladı.
saol dostum belki gözümden kaçan bir yer var.pense ile çabucak yapıldığına göre tekrar bakacam bugün.
haklısın kebap lar müthişti.inşallah tekrarlarız bir gün, hep beraber..
fener1907
14 Aralık 2005, 12:03
bugun kışlık botlarımı giydim.ama botun ucu vites aralığına zor girdi yada giremedi desem abartmış olmayacam..
Senin başına gelen olay,benim arkadaşın başına geldi.Biz vites pedalını firezeli dışlisini 3 dış yukarı kaldırdık.Sorunu giderdik.Fakat arkadaş alışana kadar biraz zaman geçti.Yapması kolay dikkat ediceğin konu yukarı aldıktan sonra pedalı yerine takarken freze ağızlarını tam karşılatırki sıyırma yapmasın.Sende işten anladığını tahmin ettiğim için kısa yazdım.
Gencadam
14 Aralık 2005, 13:33
Daha ilk gün, vites aralığı yüzünden şikayet etmeye başlamıştım :) tabii o zaman bilmiyordum birşey. Bir motor hocası tanıdığım vitesi bir iki diş yükseltti. Zaten günlük hayatta giyilen botlardan giymiyorum. Onlarla araya sokmak neredeys eimkansız. Kesinlikle ucu sivri, korumalı (topuk, burun, bilek, diz altı korumalı) motor çizmesi almanızı tavsiye ederim. Allah korusun, günlük botlar kaza sırasında hiçbir koruma sağlamaz. Ben Dainese marka D-Dry modelini kullanıyorum. Çok da rahat ettim.
karbonat
14 Aralık 2005, 13:43
ya arkadaşlar bana özelden dönmeniz daha iyi olur ama gene de bilgilenmek isteyen başka arkadaşlar olur mu bilmem. benim evin garajına giriş dehşet eğimli yani motoru bırakmam için 20metrelik bi 30-35 derecelik açıya sahip bi yol var geçmem gereken. rodaj esnasında ise bayır yukarı gidilmemesi gerektiğini duymuştum. ben bu motorla bu rampadan her gün geçersem motorun rodajıyla ilgili bana bilgi verebilecek olan var mı. ayrıca motoru muhafaza etmek için sizler ne kullanıyorsunuz. bir kilit mi yoksa garajınıza mı koyuyorsunuz ya da brandayla üzerini mi örtüyorsunuz. benim üstü kapalı bi garajım yok ancak büyük bi otoparkımız var. soğukta ve yağmurda üstü açık durması ne gibi problemler yaratır. ya da bi problem yaratır mı bu durum.:silent::queen: :salut: :pale:
Barış Şuşut
14 Aralık 2005, 14:32
kaldera (Uğur) abi aslında vitesi net gösteren bir resim olsa işi burdan çözeriz.. Benim motorda vites bir kelepçe sistemi ile mile bağlanıyo kelepçeyi 10 yıldızla çıkarıp 2 diş üste veya alta takabilirim çok basit bir işlem bir pense bir 10 yıldız birde çekiçle 5 dakkalık bir iş raptor larda vites kolu ana mile kaynakmı tam olarak bilemediğim için bir çözümde öneremiyorum ama biriniz vitesi tam olarak gösteren bir resim koyarsanız sorunu burdan çözerim
saygılar
Dogin
14 Aralık 2005, 14:44
YENİ REGAL DADYW C.250cc http://img207.imageshack.us/img207/8449/yeniregal7cm.jpg (http://imageshack.us)
KALDERA
14 Aralık 2005, 15:39
vites pedal aralığı hususunda yanıtlamaya çalışan tüm dostlarıma teşekkür ederim.şanzımanın tam altında oynar,frezeli bir parça var iki kısımdan oluşan.iç ve dış yani.tam eğilip bakmamıştım doğrusu.
frezeli parçayı sabitleyip sıkan bir de cıvata var.onu söküp dişli parçayı iki diş sağa alıp tekrar sabitledim.iyi oldu böyle.
bugun kartal bostancı,kaynarca arası sahil yolunda turladım biraz.yolda benzin biter gibi yaptı.yedekle ilerleyip 20 ytl lik benzin alıp km yi sıfırladım.bir ölçelim bakalım yakıt nasıl.yalnız şu biraz dikkatimi çekti.mesala 70 veya 80 metreden görüyorsunuz işık kırmızıya dönmek üzere ben 4 -3 -2 yapıyorum kırmızı yanmış oluyor.ama ben vites boşta beklemek istiyorum.bazen boşu bulamadım.vitesde 2de kalıyo ışık yanınca tekrar motor kasıyo kendini doğal öolarak,ve busefer de 2 den 1 i bulamıyorum.ama ara sıra oldu bu.
ilk bakıma bir gideyim helede düzelir her şey....motosiklet. net,in tutku yaratır kask kafalı logo çıkartmalarını da şağ ve sol çantalarımın tam ortasına yapıştırdım.şık oldu...
ayrıca bir hoşgeldin diyen bile olmadı ya neyse :)
dostum motorun hayırlı uğurlu olsun.güle güle kullan.iyi seçim yapmışsın.buradakı tüm arkadaşlar seçimine vesile olmuşsa eğer bende raptor camiası adına sevinirim.
ama sizde tanışma bölümünden kendinizi tanıtsaydınız iyi olurdu.bakın sizi tanıyamıyoruz dimi ama.nerdensiniz,yaşınız kaç,ne işle uğraşıyorsunuz..vs vs
spjet
14 Aralık 2005, 15:56
dostlar ingiltereden yeni döndüm bizim motorlarin orada hic tutulmadigini ögrendim su sogutmali modellerin hic satilmamis orada nedenlerine gelince oraya göre fiyatlarinin yüksek olmasi en önemli nedenlerinden biri birde servis agini birtürlü kuramamis oradaki firma ( bunun nedenini bende anlamis degilim ) bu makinalari kullanan adamlar bana sunu söylediler vites leri hassazbir makineymis ve vites degistirmelerde dikkatli olunmaliymis encok ariza nin buradan ciktigini söylediler bu form sayfalarini gösterdim onlara cok hoslarina gitti herkezin ve onlarda bir form sayfasi hazirlamaya karar verdiler kendileri icin bu arada ben ilginc fikirlerde aldim bizim makinalarimiz icin inanilmaz degisiklikler yapmislar Chopper lar icin üretilmis firen ve vites pedallarini bizlerde kullana biliriz bunun icin tornacida kücük bir baglanti aparati yaptirmamiz gerekiyor ( ben yaptirmam sart ) egzost lari da soldakini motorun altindan gecirip sag dakinin üstünden vermisler bence harika olmus subat gibi tekrar gittigimde bolbol resim cekecegim degisiklik yapmak isteyen arkadaslara ilginc fikirler verebilir
GreatWhiteShark
14 Aralık 2005, 16:27
dhocka
arkadaşlar tekrar selamlar...
bugün regalimi aldım ruhsat ve plaka işlemlerinden sonra yani en geç yarın akşama doğru motoru alıyorum... bu arada yardımlarından dolayı aykon daki murat bey ve tüm personele çok teşekkürler...
ayrıca bir hoşgeldin diyen bile olmadı ya neyse
Hayırlısı olsun... iyibir karar verdin de burada bu kadar adam var... bugün alacağım, haftaya alacağım gibi yazılar yazıyorlar... Sen ve ozguryasar ve sizin gibi birkaç kişi daha var çıkıyorsunuz diyorsunuz ki ben dün aldım, bugün aldım falan... Demek ki yazılarımızı okuyan o kadar çok gizli elemanlar varki saman altından su yürüterek gidip motoru alıyorlar:mrgreen:
Süper bir makina aldınız... Şuan 3500 km.yi geçtim ve sorunsuz olarak kullanıyorum...
Kaldera ilk birkaç gün özellikle boş vites bulmada veya 1. vites ile 2. vites arasında zorlanabilirsin ama inan çok basit.. Sadece ayağının ve sol elinin alışmasına bağlı...
Ben genelde kırmızı ışığa gelince debriyajı sıkıp tak tak tak kaçıncı viteste olmuşsam olayım farketmez 1. vitese kadar geliyorum... Bu tak taklar arasında boş vitesi belirten yeşil ışık yanıp sönmüşse eğer, bil ki 2. vitesten 1. vitese geçmişsindir... Sonra ayağını pedalın altından hafifçe kaldırsan tık diye tatlı bir ses duyacaksın ve yeşil ışık yanacak... İşte boştasın... Sadece o sesi yakalaman önemli... Ayağını fazla kaldırırsan 1. vitesten sonra yeşili gördüğün gibi ışık yine sönecek ve 2. vitese geçmiş olacaksın... İyice sol ayak egzersizi gerek...:mrgreen:
Şaka bir yana hakikatten çok kolay ve yarın diyeceksin ki ne kadar kolaymış... Bu iş servise gidince düzelir diye bekleme... Servisin yapabileceği birşey yok sadece ayağının hafifliği önemli...
Örneğin yolda araba kullanırken sol ayağınla frene bir dokun bak nasıl küt diye frenliyorsun... Ama sağ ayak frene sanki altında yumurta varmış gibi istemeden dokunuyor... Senin ayakta 1. vitesten sonra pedalı boşu bulmak için yukarı kaldırırken ayakkabının burnunda yumurta varmış gibi alışacak ve boşu istemeden de olsa bulacaksın...:mrgreen:
işte bunun gibi birşey... Yumurta tarifi gibi oldu yaw...:P
Bu arada yeni modelin radyatörünün büyütüldüğünden bahsetmişti arkadaşlardan biri ve ne gerek var demişti... Resme bakınca radyatörün büyütülmeyip sadece yan monte edildiğini görüyorum...
spjet dostum bu su soğutmanın İngiltere'de tutulmama nedenini pahalı olarak belirtmişsin... Haklısın... Orada paund cinsinden bakarsan hava soğutmalılar bile oldukça pahalı aslında... Bir de adamlar zaten güneşe hasretler ve orada 30 derecenin üzerinde hava ısınmıyor bile... Buradaki İstanbul'un, İzmir'in, Antalya'nın sıcağını onlar ancak rüyalarında yada buraya gelirlerse görürler...:mrgreen: Demek hava soğutma orada yetiyor...
Son 2 aydır ben benim radyatörün fanının devreye bile girdiğini görmedim...:silent: Buda ortalama İngiltere'nin hava sıcaklığı zaten...
Rüzgarınız bol olsun arkadaşlar... :cat:
KALDERA
14 Aralık 2005, 16:36
sayın spjet.....
bizim motorlarla ilgili uluslararası bir bakış getirdiniz ve bizi bilgilendirdiniz..
duyarlı olmanızdan ötürü şahsımve camiam adına tebrik ederim..
orada çok satılmamış olmasının öncelikli sebebi fiatsa olabilir.eğer regal raptor un türkiye satış fiatı diğer muadilleriyle arası çok açık olsaydı belki bende tercih etmeyebilirdim.ama orada bu tip motorların fiatı birbirine yakınsa marka olarak doğrudur .yamaha veya honda,kawasaki mesala ..sizde olsanız bunların fiatına yakın olsa almazsınız. ayrıca bildiğim kadarıyla ingilterde mevsimlerin soğuk ve puslu olmasınında etkisi vardır.ben 2002 yılında almanyada bulundum on günlük polislerin haricinde motor görmedim desem yeridir.sebebini sorduğumda pahalı ve hava şartlarını söylemişlerdi.
vites konusunda ise kimseden bir sikayet gelmedi bu güne kadar.bir tek izmirde biri şanzımanı bilinçsizce biraz hırpalamış.şanzıman kilitlemiş.ve sorun giderilmiş.başka yok şu ana kadar.
modifiye konusunda ise acaba satış arttırmakmıydı amaçları. kullanılan parçalarla ve son halleriyle keşke resimleri olaydı.ilgilenir ve bizlere fikir verebilirdi..
Gencadam
14 Aralık 2005, 21:18
ya arkadaşlar bana özelden dönmeniz daha iyi olur ama gene de bilgilenmek isteyen başka arkadaşlar olur mu bilmem. benim evin garajına giriş dehşet eğimli yani motoru bırakmam için 20metrelik bi 30-35 derecelik açıya sahip bi yol var geçmem gereken. rodaj esnasında ise bayır yukarı gidilmemesi gerektiğini duymuştum. ben bu motorla bu rampadan her gün geçersem motorun rodajıyla ilgili bana bilgi verebilecek olan var mı. ayrıca motoru muhafaza etmek için sizler ne kullanıyorsunuz. bir kilit mi yoksa garajınıza mı koyuyorsunuz ya da brandayla üzerini mi örtüyorsunuz. benim üstü kapalı bi garajım yok ancak büyük bi otoparkımız var. soğukta ve yağmurda üstü açık durması ne gibi problemler yaratır. ya da bi problem yaratır mı bu durum.:silent::queen: :salut: :pale:
Rodaj aşana kadar rampa çıkmama meselesi bana biraz abartı geldi. İstanbul'da düz yo lnerede var :) heryer yokşu. Eve gidemezsin bu durumda. Çok dik ve zor yokuşlara vurma motoru yeter. Rampanın zararı olmaz.
Motorun muhafazası konusunda; ben şöyle yapıyorum:
Sadece üstü kapalı yanları açık bir garajım var. Oraya koyuyorum, kontağın hemen yanındaki direksiyon kilidini kitliyorum, disk kilidini takıyorum ve brandasını geçiriyorum. Hem güvenlik hem de toz, toprak, yağmurdan koruma oluyor. Tavsiye ederim sana da. Ama motor sıcakken brandayı hemen örtme, nikelaj kısımlarında iz yapabilir. Biraz soğusun öyle ört derim.
KALDERA
15 Aralık 2005, 12:43
arkadaşlar bu hafta sonu için bir programınız yoksa eğer uygun bir yer,mekan vs,herneyse işte. takılalımmı kritik yapar,belki birlikte gaz açardık..hani ben raporluyum,işten güçten biraz uzağımya o yüzden buralardayım yani..her gün tek başıma turlayıp duruyorum..
Motorun muhafazası konusunda; ben şöyle yapıyorum:
Sadece üstü kapalı yanları açık bir garajım var. Oraya koyuyorum
bende en uygun bunu bulmuştum,çokda memnunum,yalnız yüksekliği bir sıra daha yapsaydık ....
http://img227.imageshack.us/img227/807/pic09514nh8fq.jpg (http://imageshack.us)
KALDERA
15 Aralık 2005, 17:43
Kaldera
Acaba senden motorsikletinin birkaç resmini istesem cok mu şey istemiş olurum gerçekten cok merak ediyorum şu motorsikletin aksesuarlı halini yanlara deri çanta koymuşsun
yok çok şey istemiş olmazsında bende dijital alet yok maalesef.
elcik püsküllerini de görmelisiniz..benim motorlarda gördüğüm bu püsküller nesindendir bilmiyorum ya çok seyrek,ya çok zayıf devamlı yukarı katlanmış vaziyette.ayrıca çok ince olarak kesilmiş,bazılarının boyu oldukça kısa idi....bilmiyorum artık .hazır satılanlarını gördüm hiç beğenmedim.
ben izmirde yaptırmıştım.çok şık duruyorlar,ve çok kişide öncelikli olarakda bunları sordular nerden aldın diye..
hafta sonunada anlaşılan uygun kimse yok..:pale: olsun ben alıştım zaten yalnız dolaşmaya...:queen:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO