PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133

clint
11 Ağustos 2006, 17:32
Sevgili Regalci kardeşler, ben de konu dağıtmak için alakasız bi şey yazayım.
Bugün ehliyetimi aldım nihayet. Artık e+A2 ehliyet sahibiyim. Eh kask, dizlik, mont da tamam, sırada motor var, muhtemelen RR olacak, ama bu yazdan ümidi kestim, umarım kış sonunda aranıza motorumla katılırım.
Herkese güvenli sürüşler.

(Şunu da unutmayın, elinizde en düzgün görünümlü ve benim izlenimlerime göre en kaliteli Çin malı cruiser var. Değerini bilin, iyi bakın, aşırı sürat yapmadan limitlerinde kullanın, bence bu alet uzun süre sizi idare edecektir. Nedense herkes maddi olarak bunu uygun bulup alıyor, ama kimisi kısa sürede büyük motor almak derdine düşüyor, kimisi de habire modifikasyon peşinde. Biz neden tatminsiziz anlamış değilim. Cep telefonu alır gibi motosiklet değiştirilmez ki abiler. Binin gezin kardeşim, bakın biz alamıyoruz, imreniyoruz, siz de değiştirme derdine, modifikasyon derdine düşmüşsünüz yahu. :) )

REGAL-EMRE
11 Ağustos 2006, 18:00
Yanlıs mesaj

KALDERA
11 Ağustos 2006, 18:20
dişli konusu bitti sanırım..AYTU sök kardeşim taktığın ne varsa geri..
dişli dişsiz ne varsa sök...:queen:
gelince kontrol edeceğim bak..raptoru orijinal olarak görecem...
olm bi dişli dedin topic çorba oldu:)

daha önce şöyle bir söylemde bulunmuşum..kendimden alıntı yaptım..:)

bu dişli değişim işleri oldum olası karmaşık bir konudur.
bence en uygun olan kombinasyon zaten üzerinde mevcut olan ön ve arka dişlidir.
ön dişliyi farklı çapta bir dişli ile değişmek motorun kalkışını hızını,rampadaki çekişini iyi veya kötü değiştiriyor.


pazartesi günü yola çıkıyorum arkadaşlar
izmit-adapazarı-yalova-bursa-balıkesir-manisa-izmir-kuşadası-aydın-muğla-marmaris-denizli-antalya-alanya-isparta-afyon-eskişehir-bilecik-adapazarı-istanbul
bitermi bu yollar.:pr:

Yigit'to
11 Ağustos 2006, 18:43
Merhaba Arkadaşlar,
Aranıza yeni katılıyorum. Öncelikle forum kuralları konusunda(doğru başlık altına mı yazıyorum? ki Dadyw; altına yazabileceğim en uygun başlık diye düşündüm.) pek bi bilgim yok.Bu da ilk mesajım :) Hoş görmenizi rica ederim. Regal Raptor Dadyw Class'ım var. İstanbul Anadolu yakası, Kadıköy'de ikamet ediyorum.
Daha önceleri forumda zaman zaman buluşmalar tertiplediğinizi okudum. En kısa zamanda tüm RR kullanıcılarıyla tanışmak isterim.

Sevgilerimle,
Yiğit YETKİN

Cep: 0536 822 00 54
MSN: yigitytkn@hotmail.com

aytu
11 Ağustos 2006, 18:59
dişli konusu bitti sanırım..AYTU sök kardeşim taktığın ne varsa geri..
dişli dişsiz ne varsa sök...:queen:
gelince kontrol edeceğim bak..raptoru orijinal olarak görecem...
olm bi dişli dedin topic çorba oldu:)

daha önce şöyle bir söylemde bulunmuşum..kendimden alıntı yaptım..:)


pazartesi günü yola çıkıyorum arkadaşlar
izmit-adapazarı-yalova-bursa-balıkesir-manisa-izmir-kuşadası-aydın-muğla-marmaris-denizli-antalya-alanya-isparta-afyon-eskişehir-bilecik-adapazarı-istanbul
bitermi bu yollar.:pr:


Abi senin demene gerek kalmadı zaten zincir koptu allahtan şehir içinde koptu yoksa otobanda falan kopsaydı artık helvamı yiyor olurdunuz...
yolda gidiyorum caaaar diye bi ses ulan ne oluyo dedim sağa sola bakıyorum sonra bi baktım herkes bana bakıyo zincir fırlamış yerinden 10 metre geride yerde duruyo bide bu sıcakta elde motor doğru sanayi ye kadar taşıdım bi yandan da sövüyorum niye ellersin orasını burasını diye...

Uğur abi tahminime göre çarşamba akşamı beraberiz o zaman bu arada senin specialler hazır ona göre:cat: şimdi hiç bişey yazma gelince konuşuruz bu konuyu geldiğinde görüşmek üzere :rendeer:

galipo
11 Ağustos 2006, 22:55
sevgili dostlar burdaki yazılar sorunlar ve cozumler inanılmaz faydalı ancak forum formatından kaynaklı bazı seyleri bulmak cok zorlasıyor ve aynı soruları tekrar sormamak için genel sorunlar ve cozumler teknik detaylar topluca bir kaynakta daha kolay okunur ve aranılan bulunabilir bir formatta olabilir mi ? cunku ben bu forumu takipte baya zorlanıyorum :D eger boyle bir calısma mevcutsa link verirseniz cok sevinirim sorum cok cahilceysede ozur dilerim :P

freeman
11 Ağustos 2006, 23:14
arkadaşlar arada sırada yazdığım için forumu takip etmediğimi düşünmeyin lütfen.
mühendis abi egsoz olayında bi şey söylemek istiyorum.
eski tip egsozları kestirmek yerine içindeki susturucuları eriterek çıkartabiliyosunuz.toplam 30 ile 60 dk arasında ve 20 ytl ye halloyor.
ve gerçekten güzel ses çıkartıyor özellikle düşük süratlerde ve düşük hızda.
malum yüksek devirde ve süratte motorun sesi egsozunkini geçiyor.

atavratbraveheart
12 Ağustos 2006, 00:29
250 liklerden masai grand eagle ye bakabilirsin
150 lik olsun dersen keeway superlight ve yine regalin 125 liği çıkmış o da fena durmuyordu
Ertuğrul kardeş masai forumdan takip edip web sayfasından incelediğim kadaıyla (deyim yerindeyse) kolpa bi motor.Keeway' superlight benim tarzım değil.Yardımların için teşekkürler.Başka bir önerisi olan arkadaş warsa amarillo.rojo@hotmail.com adresine mail atarlarsa sewinirim...

memin1857
12 Ağustos 2006, 02:24
Dostum,Sana yapılan saldırı olayını okudum şimdi. Yazdıklarımı siliyorum, zira teknik olarak zaten aynı şeyleri konuşuyoruz. Geri kalan da dialoğu daha fazla polemikten öteye götürmez. Böyle şeylerle can sıkmaya değmez, zira hayatımız pamuk ipliğinde şu memlekette.Bir an evvel iyileşmen dileğiyle.Sevgiler,AA.
Yazılarımda kabalık gözüküyorsa çok özür dilerim ama inanın internet ortamı olduğu ve yazılardan ibaret olduğu için öyle gözüküyor. Bildiklerimi araştırdıklarımı paylaşmak uğruna coşabiliyorum bazen. Yani sert gözüksem bile amacım kesinlikle EZMEK değil, amacım tam olarak PAYLAŞMAKtır.
Bana yapılan saldırı çok kötü gerçekten ama tabi yazdıklarını silmene gerek yoktu yani saldırı ile buradaki dişli konuşmalarımız çok alakalı değil. Ama yinede arada dişli ve son hız meselesi açıklığa kavuştu gibi, yani ortak amacımıza ulaştık sanırım.
Yanlış anlaşılmaktan korkuyorum diyorum ama sanırım yanlış anlaşılmak için uğraşıyorum bir yandan. Biraz daha dikkatli yazsam kimseyi kırmadan aynı sonuca ulaşabilirim sanıyorum. Yani genel konuştuğum halde bazen alıntılar vs ile sanki tek bir kişiye yükleniyormuşum gibi oluyor ki buda benim hatam.

fevkalbesher
12 Ağustos 2006, 02:30
Yazılarımda kabalık gözüküyorsa çok özür dilerim ama inanın internet ortamı olduğu ve yazılardan ibaret olduğu için öyle gözüküyor. Bildiklerimi araştırdıklarımı paylaşmak uğruna coşabiliyorum bazen. Yani sert gözüksem bile amacım kesinlikle EZMEK değil, amacım tam olarak PAYLAŞMAKtır.
Bana yapılan saldırı çok kötü gerçekten ama tabi yazdıklarını silmene gerek yoktu yani saldırı ile buradaki dişli konuşmalarımız çok alakalı değil. Ama yinede arada dişli ve son hız meselesi açıklığa kavuştu gibi, yani ortak amacımıza ulaştık sanırım.
Yanlış anlaşılmaktan korkuyorum diyorum ama sanırım yanlış anlaşılmak için uğraşıyorum bir yandan. Biraz daha dikkatli yazsamda kimseyi kırmadan aynı sonuca ulaşabilirim sanıyorum.
Dostum yanlış her zaman düzeltilir ama kalp kırıklıkları kolay düzelmez. Hele ki sen böyle nazik bir durumun içindeyken zaten hiç sevmediğim polemiklerle kimsenin canını sıkmayı istemedim.

Sevgiler,
AA.

Gencadam
12 Ağustos 2006, 02:36
Arkadaşlar, birkaç sayfadır süren dişli konusuna uzak bir mesaj olacak ama, eksoz sesinde değişiklik yapmak isteyen arkadaşlar var forumda. Ben de bunlardan biriydim. Eski eksozlarımı söktürdüm ve yerine yeni eksoz yaptırdım. Sesi tarif edemem. Rölantide ve gaz verildiğinde inanılmaz bir ses çıkartıyor. Ben inanamadım duyunca. Örnek için 2 resim ekliyorum. Sesini çekip yükleyemedim, onu da yapmaya çalışacağım.

http://img71.imageshack.us/img71/9752/2vk5.th.jpg (http://img71.imageshack.us/my.php?image=2vk5.jpg)

http://img102.imageshack.us/img102/7074/1wz2.th.jpg (http://img102.imageshack.us/my.php?image=1wz2.jpg)

Eksozları nerede ve kaça yaptırdığıma gelince:

Topkapı'da Teknik Oto Sanayii Sitesi'nde 4.blokta Ferik Eksoz var (Ayvalık Tostu yapan dükkanın karşı sokağı). Buradaki arkadaşlar sağolsunlar çok iyiler ve işçilikleri mükemmel. Tam 4,5 saat uğraştılar. Çay ve karpuz da ikram ettiler, o 4,5 saat nasıl geçti farkedemedim bile. Eksozun maliyeti 270 YTL oldu. Ama değdi doğrusu.

Sanayiye gitmek isteyenlere şöyle tarif edebilirim. Mecidiyeköy'den çevre yoluna çıktım. Havaalanı istikametine doğru giderken, sağda Cevizlibağ, Davutpaşa sapağından girdim ve Saadet Partisi binasını geçip Yeşil Kundura'nın hemen öncesinde sağa sapan yola girdim. Teknik Oto Sanayii Sitesi'ni kime sorsanız gösterirler orada. Motordaki deri püskülleri de Ferit eksozun karşısındaki oto döşemecisinde yaptırdım. Sağolsun eksozcu arkadaşlar deri çantalarımın montajını da yaptı. Hepsinin eline sağlık diyorum ve teşekkür ediyorum kendilerine tekrardan.

batista123
12 Ağustos 2006, 23:55
Gençadam ,
selam , gercekten görüntü güzel olmuş. Sesi de benimki gibi ise süper...

Ne o ercan fazla fiyat verdi herhalde..

Bu aradda daha evvel bahsettiğim 200 km de yedek depoya geciş sorunum cozuldu. Debriyajım sıyırmış (valla Ali usta oyle dedi) bir parça değişti (garanti dışı) .hemen depoyu fulledim , 270 de yedeğe geçtim (bildiğiniz gibi egsozdan %10 -15 farkettiğini varsayarsak bana normal gözüktü).Ve bu değer devamlı sehir içi ve sıkısık trafikde cogunlukla..)

Mühendis bey , Kaldera, bugun sibop ve karburatör ayarına gidecektiniz ayar gerektirdimi neler oldu ve etkileri maliyeti biraz bilgi lütfennn......

cbrhalil
13 Ağustos 2006, 00:29
Bugün Müslüm abi,aydın abi ve ben sibop ve karburatör ayarlarını yaptırdık daha sonradan fedosta geldi ve kaldera abiyle buluşup çay içtik güzel bir tanışmaydı, işin teknik kısmı için müslüm abi bol bol fotograf çekti topiğe ekleyecektir ama şunu söyliyim ben ustaları beğendim profesyonel çalışıyorlar, ayrıca motorda farklılıklar oldu daha dinç ve atak sesler kesildi, sibop ayarlarımız hepimizinki sıkı çıktı ayarsız anlayacağın, ayrıntılı olarak müslüm abim yazacak zaten:cat:

muhendis1959
13 Ağustos 2006, 15:53
Arkadaşlar KALDERA nın söylediği ALTAN motora Cumartesi günü gittik, sabah saat 06.45de merterde Mehmet Aksuyla buluşup yola çıktık,bir gün önce Halil kardeşimizle de haberleştik o da bizi Paralı yol gişelerinde bekledi, onunlada saat 07.20 de buluşup 3 regal peş peşe Kartal sanayideki ALTAN MOTOR u bulduk saat 07.45 de oradaydık ama in cin top oynuyordu, site çaycısında kahvaltı yaptık, muhabbet ettik, saat 08.30 da geldiler, motorlarımızın soğumasını bekledik,soğuduktan sonra ustalar motorları içeri alıp tamir liftinde sökmeye başladılar, işlerinin ehli oldukları belliydi, hiç tereddüt etmeden herşeyi söktüler, sorularımızla belki onları bunalttık ama kafamıza her takılana hiç bıkmadan cevap verdiler,aşağıda resimleri bastım,
http://img146.imageshack.us/img146/4466/photo0049qt6.jpg (http://imageshack.us)
3 motorada aynı anda bakıldı bu benim motor, depoyu ve koltukları söktüler,

http://img146.imageshack.us/img146/2694/photo0050pf0.jpg (http://imageshack.us)

http://img146.imageshack.us/img146/7816/photo0051al5.jpg (http://imageshack.us)

Bu halil kardeşimizin motoru

http://img146.imageshack.us/img146/2717/photo0052sn1.jpg (http://imageshack.us)

http://img146.imageshack.us/img146/8741/photo0053qh7.jpg (http://imageshack.us)

Üst kapağı sökülmüş motoruma sibop ayarı yapılıyır, çok enteresan 3 motorun da sibopları çok sıkı çıktı, usta ilk 500-1000Km de mutlaka sibop ayarı yapılmalıydı dedi, bundan sonra her 2-3 binde mutlaka sibop ayarı yaptırmalıymışız.

http://img146.imageshack.us/img146/8011/photo0055bo4.jpg (http://imageshack.us)

Buda Mehmet Aksu nun motoru daha 500 KM de ama sibopları ayarsızlıktan yer yapmış motor çalışırken patırtı yapıyor,usta sibop ayarından sonra alışır patırdamayı daha sonra keser dedi,:silent:

http://img146.imageshack.us/img146/6538/photo0054uu0.jpg (http://imageshack.us)

http://img146.imageshack.us/img146/5210/photo0056hh8.jpg (http://imageshack.us)

ALTAN motor babadan motorcu duvardakiler şu ana kadar aldıkları marka ustalık belgeleri ve başarı belgeleri.

http://img146.imageshack.us/img146/3623/photo0057wy4.jpg (http://imageshack.us)

İşte bu cihaz da senkronizasyon ayarı yapılan cihaz 4 silindirli motorlara göre yapılmış, bizim motorlar 2 silindirli olduğundan sadece 2 saat kullanılıyor, karbüratörden pistonlara giden benzinin düzenli akıp akmadığını kontrol ediyor, ve usta buna bakarak ayar yapıyor.

http://img146.imageshack.us/img146/853/photo0058gz5.jpg (http://imageshack.us)

http://img146.imageshack.us/img146/938/photo0059gw4.jpg (http://imageshack.us)

http://img146.imageshack.us/img146/4801/photo0060zj4.jpg (http://imageshack.us)

http://img58.imageshack.us/img58/3751/photo0061pc4.jpg (http://imageshack.us)

Bu hesap makinası gibi olan cihazda motor devrini ölçüyor, bizim motora son gaz verdik 8500 Devir falan yaptı en son.

http://img58.imageshack.us/img58/6779/photo0062zz2.jpg (http://imageshack.us)

Fedos Kardeşimiz sağolsun bizi yalnız bırakmadı o da geldi ALTAN motora bize rehberlik yaptı.
İşimiz bitti ve sahile doğru yola çıkacağız Kalderayı beklmek için .

Sahile güzel bir çay bahçesine gittik orada 1 saat kadar kalderayı bekledik, bu arada FEDOS kardeşim benim akrabam çıktı kendiside GAZİANTEP-NİZİP-AKÇAKENT köyünden miş, telefonla babasını aradı onunla konuştum tanıştık şaşırıp kaldım meğer biz akrabaymışız neredn nereye.

Daha sonra KALDERA geldi, tanıştık uzun uzun konuştuk (TABİİ KAVGA ETMEDEN) kendisi aynen tahmin ettiğim gibi birisi, yedek parçacı olduğundan motor konusuna çok hakim, bu işi biliyor, kendisine çok teşekkür ederim bizimle ilgilendi, yoksa biz Yalova ya Ünal ustaya gidecektik, hem 100 YTL motor başına masrafımız olacaktı hemde bütün günümüz orada geçecekti, Ünal usta da yapılacak herşeyi ALTAN motor da yaptırdık, ALTAN motor bizden 50YTL aldı Onlarada teşekkür ederim.

Eğer gitmek istiyen olursa mutlaka telefonla önceden randevu alsın, ayrıca motorun 2-3 saat soğumasını beklemek zorundasınız,bunları göz önüne alın.

Ayrıca ALTAN motora sormadan aldıkları fiyatı yazdım ama kusura bakmasınlar çünkü yapılan işlemler 75YTL lik, bize özel indirim yaptılar, tahmin ediyorum regalcilerden de aynı parayı alacaklar.

ŞİMDİ GELELİM HERKESİN MERAK ETTİĞİ KONULARA:

BAKIMDAN SONRA MOTORUMDAKİ DEĞİŞİKLİKLER ŞÖYLE

1- Motorun kesinlikle sesi değişti şimdi daha yumuşak çalışıyor,
2- Yolda yağ gibi kayıyor
3- 120 KM de başlıyan vibratör çok azaldı, dönüşte 140 KM süraat denemesi yaptım, hem bu hıza çok rahat ulaştı hemde vibrasyon artmadı, bir müddet böyle gittim, hararet hiç yükselmedi, sonra 120 KM süraate düştüm, bu arada Halil peşimi hiç bırakmadı demekki onun motoru da aynen benimki gibi, ama Mehmetin motoru daha 500 KM de olduğundan sanıyorum birz zorlandı bu süraatte.
4- Benim motorda hararet saati olduğundan tespit edebildim, sibop ayarlarından sonra hararetim 15 derece düştü, eskiden 120 KM süraatte gittiğim zaman hararet 90 derece gösteriyordu şimdi 80 dereceye zor çıkıyor, meğer benim motor hararetli çalışıyormuş, zaten en zor soğuyan benim motor oldu,
5- Motorumu fulledim 100 Km yapıp yeniden fulledim aşağı yukarı hep 100-120 Km arası süraat yaptım depom 3 litre benzin aldı yani Km başına 100KRŞ gibi bir yakıt harcadı, 100Km süraati geçmesem dahada düşecekti sanıyorum, yani yakıt sarfiyatı düştü.eskiden 3.7 litre falan yakıyordu.

MOTORLA İLGİLİ ÖĞRENDİĞİMİZ ŞEYLER.

1- Yağ filitresi yok, karter tapasında mıknatıs var, yağ değiştirirken bakacağım.

2- Usta motoru çok beğeniyor, Çinlinin yaptığı en kaliteli motor dedi, ama bizim şansızlığımız garanti yüzünden yetkili servise gitmek zorunda olmamız, siz dedi motorlarınızı işini bilen ustalara götürmediğinizden sorun yaşıyorsunuz dedi.

3- Dişli meselesini unutuyoruz, bu motorların ancak arka dişlisine müdehale yapılabiliyor, bununda gereği yok, bunu KALDERA ile konuşup karar verdik.

4- Ekzos susturucularını sökersek mutlaka sibop ayarı yapılması gerekiyor, tekrar takarsan yine yaptıracaksın, çünkü sıkıştırma değişiyor, buda motorun randımanını düşürüyor, yeni tip ekzoslar çok dandik, eskiler daha iyi.

ALTAN MOTORDA YAPILAN İŞLEMLER

1- Depo ve koltuklar sökülüp motorun üst kapağı söküldü,
2- Sibop yapıldı.
3- Senkronizasyon ayarı kontrol edilip karbüratörden ayarlar yapıldı,
4- Bujiler sökülüp temizlendi,
5- Hava filitresi sökülüp havayla temizlendi,
6- Fren ayarları yapıldı,
7- Gaz ve debriyaj telleri yağlandı,
8- Zincir ayarları yapıldı,
9- Elektrik tesisatı lambalar şarj marş kontrol edildi,:cat: :cat:

AKREPAHMET
13 Ağustos 2006, 16:25
Hocam Bu Motorun Fiyati Ne Kadar Bir Bilginiz Varmi?

nmurataydin
13 Ağustos 2006, 17:49
pazartesi günü yola çıkıyorum arkadaşlar
izmit-adapazarı-yalova-bursa-balıkesir-manisa-izmir-kuşadası-aydın-muğla-marmaris-denizli-antalya-alanya-isparta-afyon-eskişehir-bilecik-adapazarı-istanbul
selam
ben Murat marmaristen ,benimde Regalim var...motosiklet netten bu taraflara geleceğinizi o kudum...marmarise geldiğinizde uğrarsanız sevinirim...adres...marmarise girdikten sonra ilk ışıklar sola dön...2. petrolofisi ni geçince(sağda)50 m sağdayım...zaten büyük olasılıkla motoru görürsünüz ...(kırmızı RR)

Gencadam
13 Ağustos 2006, 21:02
Gençadam ,
selam , gercekten görüntü güzel olmuş. Sesi de benimki gibi ise süper...

Ne o ercan fazla fiyat verdi herhalde..

batista123 merhaba. Kartal'a gidecektim. Ama o gün Aykon'dayken bir arkadaş geldi ve eksozu onda gördüm. Kendisi sağolsun beni oto sanayiye kadar götürdü ve gösterdi dükkanı. Açıkçası biraz işime geldi hazır yere gitmek :cherry: yoksa Kartal'daki arkadaş 250 YTL demişti eksoz için. Sesi hemen hemen aynı seninkiyle.

Tankut_79
13 Ağustos 2006, 21:57
Arkadaşlar,

Formu en başından beri okudum. Aslında Ekim gibi sınava girip almayı düşünüyordum bu motoru ama gördüm ki motor ile ilgili sürekli bir takım problemler var. Herkes motorunu övüyor fakat bakıyorum, herkes muhakkak motoruyla bir sorun yaşamış ve forma yazmış.Hatta bu sorunlar motorun henüz ilk 100 km'sini doldurmadan ortaya çıkmaya başlamış.

Aslında benim motor tercihim chopper veya Süper Sport (racing). Ama aklım çok karışık.

Honda firmasına gittim ve Süper Sport kategorisindeki Honda CBR 125'i beğendim ama aklım hala Regal Raptor'da. En son sizin fikrinizi tekrar almak istiyorum. Hiç motor tecrübesi olmayan ve Regal Raptor 250 ile Honda CBR 125 'den birini almayı düşünen bu kardeşinize hangisini tavsiye edersiniz ? Regal Raptorun çıkaracağı problemler ve çıkarabileceği problemlersürekli düşünme tedirginliği beni motor sürme zevkinden uzaklaştırır mı ? Lütfen yardımcı olun. Birde diğer markaların modelleri ile ilgili formlarıda okuyorum ve gördüm ki burdaki samimiyet, ilgi, alaka ve arkadaşlık hiç birinde yok. Motoru ile ilgili birisi bir sorun söylediğinde tüm rrciler ellerinden geldiği kadarıyla destek ve yardımcı oluyorlar.

Hepinize vereceğiniz cevaplar için şimdiden Teşekkürler.....

fedos
13 Ağustos 2006, 22:19
Bu cumartesi kartal altan motor organizasyonu benim açımdan çok faydalı geçti.Biz Regalciler, yakın zaman içinde yeni ve ÖNEMLİ bir servis noktasına daha kavuşmak üzereyiz. Tabii resmi ağızlardan bu bilgi gelene kadar beklemek durumundayız.Özellikle anadolu yakasında oturan ve bu motoru almış olan kişiler, deyim yerindeyse Klas bir servis noktasına sahip olacaklar: yeter ki yedek parça tedariki konusunda, ithalatçı firma sözünde dursun.
Sevgili Müslüm abi ,aksu ve halil kardeşlerle tanıştığıma bende çok memnun oldum.Umarım bu buluşmalarımız daim olur.
Bu arada kaldera (uğur abi ) sana da iyi yolculuklar.

KALDERA
13 Ağustos 2006, 22:50
çok enteresan 3 motorun da sibopları çok sıkı çıktı, usta ilk 500-1000Km de mutlaka sibop ayarı yapılmalıydı dedi, bundan sonra her 2-3 binde mutlaka sibop ayarı yaptırmalıymışız.
sizin motorlarda süpaplar sıkı çıkmış ise muhtemelen diğer motorlarda da durum
böyle olabilir..
ama bu şekil süpapları ayarlayıp bırakmak sanırım üretici firmanın standart olarak yaptığı bir ayar ölçüsüdür..çünkü süpap ayarı ülkelerin iklim koşullarında
değişkenlik gösterir...
yalnız şunuda belirteyim..
bu konuda bilgisi olmayanlar için ön bilgi adına..
bizim motordaki süpap ayar mekanizması sade bir yapıya sahip..bu tip sistemler
aslında daha dayanıklıdır..şöyleki.
bu sistemde çok sayıda parça bulunmadığı için mevcut parçalarında ısıya bağlı genleşmeleride çok daha azdır. bu sebepten dolayı üstten egzantrik motorda
süpap boşluğu daha az bırakılabilir.buda komple sistemin performansını yükseltir.yüksek devirlerde süpapların açılıp kapanması daha düzenli olur ve
daha sessiz,sakin bir çalışma gerçekleşir.
gerçektende bu süpap ayarı önemlidir..

bende çıkacağım iş seyahatini bitirip dönünce altan motora gidip bir kontrol ettireyim..

NMURATAYDIN:
iki aydır marmarisi pas geçiyordum.ama bu sefer gelmek zorundayım..bir kaç müşterim var sanayide .
ayrıca sitenin modlarından barış da orada..geldiğim zaman uğrar bi çayınızı içerim..

ayhant
14 Ağustos 2006, 02:34
selam arkadaşlar
bende yaklaşık 1 ay önce DD250E-9 aldım. Alet gerçekten mükemmel,gören herkes çin malı dediğimde inanmıyor.Almak isteyenlere hiç düşünmeyin derim.

aidikurt
14 Ağustos 2006, 10:57
Müslüm abi yalovadaki unal usta 45 ytl almıyormuydu 100 ytl motor bası masrafımız olucaktı demıssın

Daha sonra KALDERA geldi, tanıştık uzun uzun konuştuk (TABİİ KAVGA ETMEDEN) kendisi aynen tahmin ettiğim gibi birisi, yedek parçacı olduğundan motor konusuna çok hakim, bu işi biliyor, kendisine çok teşekkür ederim bizimle ilgilendi, yoksa biz Yalova ya Ünal ustaya gidecektik, hem 100 YTL motor başına masrafımız olacaktı hemde bütün günümüz orada geçecekti, Ünal usta da yapılacak herşeyi ALTAN motor da yaptırdık, ALTAN motor bizden 50YTL aldı Onlarada teşekkür ederim.

Gece
14 Ağustos 2006, 11:17
Arkadaşlar KALDERA nın söylediği ALTAN motora Cumartesi günü gittik, sabah saat 06.45de merterde Mehmet Aksuyla buluşup yola çıktık,bir gün önce Halil kardeşimizle de haberleştik o da bizi Paralı yol gişelerinde bekledi, onunlada saat 07.20 de buluşup 3 regal peş peşe Kartal sanayideki ALTAN MOTOR u bulduk saat 07.45 de oradaydık ama in cin top oynuyordu, site çaycısında kahvaltı yaptık, muhabbet ettik, saat 08.30 da geldiler, motorlarımızın soğumasını bekledik,soğuduktan sonra ustalar motorları içeri alıp tamir liftinde sökmeye başladılar, işlerinin ehli oldukları belliydi, hiç tereddüt etmeden herşeyi söktüler, sorularımızla belki onları bunalttık ama kafamıza her takılana hiç bıkmadan cevap verdiler,aşağıda resimleri bastım,
http://img146.imageshack.us/img146/4466/photo0049qt6.jpg (http://imageshack.us)
3 motorada aynı anda bakıldı bu benim motor, depoyu ve koltukları söktüler,

http://img146.imageshack.us/img146/2694/photo0050pf0.jpg (http://imageshack.us)

http://img146.imageshack.us/img146/7816/photo0051al5.jpg (http://imageshack.us)

Bu halil kardeşimizin motoru

http://img146.imageshack.us/img146/2717/photo0052sn1.jpg (http://imageshack.us)

http://img146.imageshack.us/img146/8741/photo0053qh7.jpg (http://imageshack.us)

Üst kapağı sökülmüş motoruma sibop ayarı yapılıyır, çok enteresan 3 motorun da sibopları çok sıkı çıktı, usta ilk 500-1000Km de mutlaka sibop ayarı yapılmalıydı dedi, bundan sonra her 2-3 binde mutlaka sibop ayarı yaptırmalıymışız.

http://img146.imageshack.us/img146/8011/photo0055bo4.jpg (http://imageshack.us)

Buda Mehmet Aksu nun motoru daha 500 KM de ama sibopları ayarsızlıktan yer yapmış motor çalışırken patırtı yapıyor,usta sibop ayarından sonra alışır patırdamayı daha sonra keser dedi,:silent:

http://img146.imageshack.us/img146/6538/photo0054uu0.jpg (http://imageshack.us)

http://img146.imageshack.us/img146/5210/photo0056hh8.jpg (http://imageshack.us)

ALTAN motor babadan motorcu duvardakiler şu ana kadar aldıkları marka ustalık belgeleri ve başarı belgeleri.

http://img146.imageshack.us/img146/3623/photo0057wy4.jpg (http://imageshack.us)

İşte bu cihaz da senkronizasyon ayarı yapılan cihaz 4 silindirli motorlara göre yapılmış, bizim motorlar 2 silindirli olduğundan sadece 2 saat kullanılıyor, karbüratörden pistonlara giden benzinin düzenli akıp akmadığını kontrol ediyor, ve usta buna bakarak ayar yapıyor.

http://img146.imageshack.us/img146/853/photo0058gz5.jpg (http://imageshack.us)

http://img146.imageshack.us/img146/938/photo0059gw4.jpg (http://imageshack.us)

http://img146.imageshack.us/img146/4801/photo0060zj4.jpg (http://imageshack.us)

http://img58.imageshack.us/img58/3751/photo0061pc4.jpg (http://imageshack.us)

Bu hesap makinası gibi olan cihazda motor devrini ölçüyor, bizim motora son gaz verdik 8500 Devir falan yaptı en son.

http://img58.imageshack.us/img58/6779/photo0062zz2.jpg (http://imageshack.us)

Fedos Kardeşimiz sağolsun bizi yalnız bırakmadı o da geldi ALTAN motora bize rehberlik yaptı.
İşimiz bitti ve sahile doğru yola çıkacağız Kalderayı beklmek için .

Sahile güzel bir çay bahçesine gittik orada 1 saat kadar kalderayı bekledik, bu arada FEDOS kardeşim benim akrabam çıktı kendiside GAZİANTEP-NİZİP-AKÇAKENT köyünden miş, telefonla babasını aradı onunla konuştum tanıştık şaşırıp kaldım meğer biz akrabaymışız neredn nereye.

Daha sonra KALDERA geldi, tanıştık uzun uzun konuştuk (TABİİ KAVGA ETMEDEN) kendisi aynen tahmin ettiğim gibi birisi, yedek parçacı olduğundan motor konusuna çok hakim, bu işi biliyor, kendisine çok teşekkür ederim bizimle ilgilendi, yoksa biz Yalova ya Ünal ustaya gidecektik, hem 100 YTL motor başına masrafımız olacaktı hemde bütün günümüz orada geçecekti, Ünal usta da yapılacak herşeyi ALTAN motor da yaptırdık, ALTAN motor bizden 50YTL aldı Onlarada teşekkür ederim.

Eğer gitmek istiyen olursa mutlaka telefonla önceden randevu alsın, ayrıca motorun 2-3 saat soğumasını beklemek zorundasınız,bunları göz önüne alın.

Ayrıca ALTAN motora sormadan aldıkları fiyatı yazdım ama kusura bakmasınlar çünkü yapılan işlemler 75YTL lik, bize özel indirim yaptılar, tahmin ediyorum regalcilerden de aynı parayı alacaklar.

ŞİMDİ GELELİM HERKESİN MERAK ETTİĞİ KONULARA:

BAKIMDAN SONRA MOTORUMDAKİ DEĞİŞİKLİKLER ŞÖYLE

1- Motorun kesinlikle sesi değişti şimdi daha yumuşak çalışıyor,
2- Yolda yağ gibi kayıyor
3- 120 KM de başlıyan vibratör çok azaldı, dönüşte 140 KM süraat denemesi yaptım, hem bu hıza çok rahat ulaştı hemde vibrasyon artmadı, bir müddet böyle gittim, hararet hiç yükselmedi, sonra 120 KM süraate düştüm, bu arada Halil peşimi hiç bırakmadı demekki onun motoru da aynen benimki gibi, ama Mehmetin motoru daha 500 KM de olduğundan sanıyorum birz zorlandı bu süraatte.
4- Benim motorda hararet saati olduğundan tespit edebildim, sibop ayarlarından sonra hararetim 15 derece düştü, eskiden 120 KM süraatte gittiğim zaman hararet 90 derece gösteriyordu şimdi 80 dereceye zor çıkıyor, meğer benim motor hararetli çalışıyormuş, zaten en zor soğuyan benim motor oldu,
5- Motorumu fulledim 100 Km yapıp yeniden fulledim aşağı yukarı hep 100-120 Km arası süraat yaptım depom 3 litre benzin aldı yani Km başına 100KRŞ gibi bir yakıt harcadı, 100Km süraati geçmesem dahada düşecekti sanıyorum, yani yakıt sarfiyatı düştü.eskiden 3.7 litre falan yakıyordu.

MOTORLA İLGİLİ ÖĞRENDİĞİMİZ ŞEYLER.

1- Yağ filitresi yok, karter tapasında mıknatıs var, yağ değiştirirken bakacağım.

2- Usta motoru çok beğeniyor, Çinlinin yaptığı en kaliteli motor dedi, ama bizim şansızlığımız garanti yüzünden yetkili servise gitmek zorunda olmamız, siz dedi motorlarınızı işini bilen ustalara götürmediğinizden sorun yaşıyorsunuz dedi.

3- Dişli meselesini unutuyoruz, bu motorların ancak arka dişlisine müdehale yapılabiliyor, bununda gereği yok, bunu KALDERA ile konuşup karar verdik.

4- Ekzos susturucularını sökersek mutlaka sibop ayarı yapılması gerekiyor, tekrar takarsan yine yaptıracaksın, çünkü sıkıştırma değişiyor, buda motorun randımanını düşürüyor, yeni tip ekzoslar çok dandik, eskiler daha iyi.

ALTAN MOTORDA YAPILAN İŞLEMLER

1- Depo ve koltuklar sökülüp motorun üst kapağı söküldü,
2- Sibop yapıldı.
3- Senkronizasyon ayarı kontrol edilip karbüratörden ayarlar yapıldı,
4- Bujiler sökülüp temizlendi,
5- Hava filitresi sökülüp havayla temizlendi,
6- Fren ayarları yapıldı,
7- Gaz ve debriyaj telleri yağlandı,
8- Zincir ayarları yapıldı,
9- Elektrik tesisatı lambalar şarj marş kontrol edildi,:cat: :cat:


müslüm abi ve diyer arkadaşlar sizde olmasanız hani halimiz harap gözüküyor.
sağolun...
yaw müslüm abi lahmacunların hala tadı damağımda walla kesene bin bin berek.
en kısa zamanda yanına gelmeye calışacam

Cry
14 Ağustos 2006, 12:09
SeLam arkadaşlar kartaldaki altan motorun tam açık adresini yazarmısınız.eğer bende gidersem bakımda herhangi bir indirim yaparlarmı :wiinkk:

muhendis1959
14 Ağustos 2006, 13:21
Müslüm abi yalovadaki unal usta 45 ytl almıyormuydu 100 ytl motor bası masrafımız olucaktı demıssın

Daha sonra KALDERA geldi, tanıştık uzun uzun konuştuk (TABİİ KAVGA ETMEDEN) kendisi aynen tahmin ettiğim gibi birisi, yedek parçacı olduğundan motor konusuna çok hakim, bu işi biliyor, kendisine çok teşekkür ederim bizimle ilgilendi, yoksa biz Yalova ya Ünal ustaya gidecektik, hem 100 YTL motor başına masrafımız olacaktı hemde bütün günümüz orada geçecekti, Ünal usta da yapılacak herşeyi ALTAN motor da yaptırdık, ALTAN motor bizden 50YTL aldı Onlarada teşekkür ederim.

Doğru Kardeşim Ünal 45YTL alacaktı ama hesapladık, 40-50 YTL zaten yol masrafı tutuyor du,(Yenikapıdan İDO ile geçmeyi farzedersek).

Bu arada ALTAN MOTORUN Adresini ve telefonunu da vereyim aslında Kaldera daha önce vermişti ama yine yazayım.

Kartal San Sit.C/2 Blok No:12 KARTAL

0216 306 23 19- 0216 488 37 27

www.altanmotor.com

muhendis1959
14 Ağustos 2006, 13:22
müslüm abi ve diyer arkadaşlar sizde olmasanız hani halimiz harap gözüküyor.
sağolun...
yaw müslüm abi lahmacunların hala tadı damağımda walla kesene bin bin berek.
en kısa zamanda yanına gelmeye calışacam

Afiyet olsun kardeşim, her zaman beklerim.:cat:

petitfalcon
14 Ağustos 2006, 13:24
Nazar değecek diye korkuyorum ama benim motorda hiç bir problem çıkmadı bu güne kadar. Km 3000'e geldi. Hatta C.tesi bakımda Ali usta ıvır zıvır sesleri falanda kesti gayet iyi oldu. İvmelenmesi ve son sürati benim için gayet makul. Motordan ne istediğini biliyor ve ona iyi bakıyorsan bu motor fazlasıyla işinizi görür. Evimin önünden Haliç köprüsü rampasında gazlayan Racingler benimde hoşuma gidiyor ama Regalle yapacaklarının sınırını iyi bilmek lazım.

fevkalbesher
14 Ağustos 2006, 14:24
silinse...

fevkalbesher
14 Ağustos 2006, 14:27
Arkadaşlar KALDERA nın söylediği ALTAN motora Cumartesi günü gittik, sabah saat 06.45de merterde Mehmet Aksuyla buluşup yola çıktık,bir gün önce Halil kardeşimizle de haberleştik o da bizi Paralı yol gişelerinde bekledi, onunlada saat 07.20 de buluşup 3 regal peş peşe Kartal sanayideki ALTAN MOTOR u bulduk saat 07.45 de oradaydık ama in cin top oynuyordu, site çaycısında kahvaltı yaptık, muhabbet ettik, saat 08.30 da geldiler, motorlarımızın soğumasını bekledik,soğuduktan sonra ustalar motorları içeri alıp tamir liftinde sökmeye başladılar, işlerinin ehli oldukları belliydi, hiç tereddüt etmeden herşeyi söktüler, sorularımızla belki onları bunalttık ama kafamıza her takılana hiç bıkmadan cevap verdiler,aşağıda resimleri bastım,
...

Fedos Kardeşimiz sağolsun bizi yalnız bırakmadı o da geldi ALTAN motora bize rehberlik yaptı.
İşimiz bitti ve sahile doğru yola çıkacağız Kalderayı beklmek için .

Sahile güzel bir çay bahçesine gittik orada 1 saat kadar kalderayı bekledik, bu arada FEDOS kardeşim benim akrabam çıktı kendiside GAZİANTEP-NİZİP-AKÇAKENT köyünden miş, telefonla babasını aradı onunla konuştum tanıştık şaşırıp kaldım meğer biz akrabaymışız neredn nereye.

Daha sonra KALDERA geldi, tanıştık uzun uzun konuştuk (TABİİ KAVGA ETMEDEN) kendisi aynen tahmin ettiğim gibi birisi, yedek parçacı olduğundan motor konusuna çok hakim, bu işi biliyor, kendisine çok teşekkür ederim bizimle ilgilendi, yoksa biz Yalova ya Ünal ustaya gidecektik, hem 100 YTL motor başına masrafımız olacaktı hemde bütün günümüz orada geçecekti, Ünal usta da yapılacak herşeyi ALTAN motor da yaptırdık, ALTAN motor bizden 50YTL aldı Onlarada teşekkür ederim.

Eğer gitmek istiyen olursa mutlaka telefonla önceden randevu alsın, ayrıca motorun 2-3 saat soğumasını beklemek zorundasınız,bunları göz önüne alın.

Ayrıca ALTAN motora sormadan aldıkları fiyatı yazdım ama kusura bakmasınlar çünkü yapılan işlemler 75YTL lik, bize özel indirim yaptılar, tahmin ediyorum regalcilerden de aynı parayı alacaklar.

ŞİMDİ GELELİM HERKESİN MERAK ETTİĞİ KONULARA:

BAKIMDAN SONRA MOTORUMDAKİ DEĞİŞİKLİKLER ŞÖYLE

1- Motorun kesinlikle sesi değişti şimdi daha yumuşak çalışıyor,
2- Yolda yağ gibi kayıyor
3- 120 KM de başlıyan vibratör çok azaldı, dönüşte 140 KM süraat denemesi yaptım, hem bu hıza çok rahat ulaştı hemde vibrasyon artmadı, bir müddet böyle gittim, hararet hiç yükselmedi, sonra 120 KM süraate düştüm, bu arada Halil peşimi hiç bırakmadı demekki onun motoru da aynen benimki gibi, ama Mehmetin motoru daha 500 KM de olduğundan sanıyorum birz zorlandı bu süraatte.
4- Benim motorda hararet saati olduğundan tespit edebildim, sibop ayarlarından sonra hararetim 15 derece düştü, eskiden 120 KM süraatte gittiğim zaman hararet 90 derece gösteriyordu şimdi 80 dereceye zor çıkıyor, meğer benim motor hararetli çalışıyormuş, zaten en zor soğuyan benim motor oldu,
5- Motorumu fulledim 100 Km yapıp yeniden fulledim aşağı yukarı hep 100-120 Km arası süraat yaptım depom 3 litre benzin aldı yani Km başına 100KRŞ gibi bir yakıt harcadı, 100Km süraati geçmesem dahada düşecekti sanıyorum, yani yakıt sarfiyatı düştü.eskiden 3.7 litre falan yakıyordu.

MOTORLA İLGİLİ ÖĞRENDİĞİMİZ ŞEYLER.

1- Yağ filitresi yok, karter tapasında mıknatıs var, yağ değiştirirken bakacağım.

2- Usta motoru çok beğeniyor, Çinlinin yaptığı en kaliteli motor dedi, ama bizim şansızlığımız garanti yüzünden yetkili servise gitmek zorunda olmamız, siz dedi motorlarınızı işini bilen ustalara götürmediğinizden sorun yaşıyorsunuz dedi.

3- Dişli meselesini unutuyoruz, bu motorların ancak arka dişlisine müdehale yapılabiliyor, bununda gereği yok, bunu KALDERA ile konuşup karar verdik.

4- Ekzos susturucularını sökersek mutlaka sibop ayarı yapılması gerekiyor, tekrar takarsan yine yaptıracaksın, çünkü sıkıştırma değişiyor, buda motorun randımanını düşürüyor, yeni tip ekzoslar çok dandik, eskiler daha iyi.

ALTAN MOTORDA YAPILAN İŞLEMLER

1- Depo ve koltuklar sökülüp motorun üst kapağı söküldü,
2- Sibop yapıldı.
3- Senkronizasyon ayarı kontrol edilip karbüratörden ayarlar yapıldı,
4- Bujiler sökülüp temizlendi,
5- Hava filitresi sökülüp havayla temizlendi,
6- Fren ayarları yapıldı,
7- Gaz ve debriyaj telleri yağlandı,
8- Zincir ayarları yapıldı,
9- Elektrik tesisatı lambalar şarj marş kontrol edildi,:cat: :cat:

Budur :cat: :cat: :cat: :cherry:

erdem.gunduz
14 Ağustos 2006, 14:35
cumartesi sabah benim motorla ankaraya gittim. saat 06:00 da yola çıktım 11:15 de sincan da arkadaşın evdeydim yaklaşık 435 km.

arkadaşın evden 18:20 de çıktım merkezde supereva dan arkadaşlarla buluşacağım. bir zırıltı aklıma gelen olmaz inşallah dedim bi baktım iki fanın da kulaklarında kopma var.
hemen aykonu aradım bana burdan servis bulsunlar diye. ama kapatmışlar. ne yapayım derken müslüm abiyi aradım çaldı çaldı telefon duymadı, kapattım mcgayverı aradım. oda dışarda olduğu için nete bakma şansı yoktu. bu arada müslüm abi geri aradı. konuştuk sorunu anlattım ben internetten bulup seni arayayım dedi kapattı. ben arkadaşlara doğru yola şıktım. aştinin oralara geldiğimde fanın biri tamamen koptu diğeri tek kulak tutuyor ( 1.5 ay içinde 3. kez oluyor) o arada müslüm abi aradı aksu arkadaşımıza ulaşmış ankaralı diye. aksu servisi bulmuş konuşmuş parçayı ayarlatmış ve iş sadece benim servise gitmeme kalıyor.

bütün bu telefon trafiği ve sonuca ulaşma yaklaşık 15-20 dk içinde halloluyor. benden yaklaşık 430 km uzakta yolda kaldığımı öğrenizce sorunun çözülmesi için ellerinden geleni yapan müslüm abi ve aksu kardeşime çok teşekkür ederim. istanbulda olsam hemen çözebileceğim bir konuyu nerde ne var bilmediğim bir şehirdeyken istanbulda yaşamasına rağmen motorunu da ankaradan alan ve eski ankaralı olan aksu ve ona ulaşmamı sağlayan müslüm abi sayesinde sorunun çözümü yönün de çok hızlı bir destek geldi. hep deriz ya motor kullanmak başka birşey motorcu ruha sahip olmak başka bir şey.

tekrar tekrar müslüm abi ve aksu ya çok teşekkür ederim.

bu arada çok yakınlarına kadar geldiğim için superevadaki arkadaşların yanına kadar zoraki gittim. bi güzel de fırça yedim kendilerinden :) neden hemen bizi aramıyorsun diye:cherry:

servisi aradım yeri etimesgut havaalanının yanında nerdeysen 25-30 km. o vaziyette gitmem imkansız. birol oto sahibi birol bey hemen komple radyatörü ve ustasını bulunduğum yere gönderdi ve değişim yerinde yapıldı. hızlı ve çözüme yönelik yaklaşımlarından dolayı kendilerine teşekkürederim. bu arada iş bittiğinde saat 21:00 i geçmişti.

burada ufak bir sıkıntı yaşadık. iş bittikten sonra servis bende 25 ytl benim olduğunm yere geldiği için bir bedel istedi. bence böyle bir bedel hakkı ama garanti kapsamındaki bir parça için bu bedeli servise sarıkayaların vermesi gerektiğini düşündüm ve vermedim. Yanımdaki usta patronunu aradı onunla konuş abi diye birol beyle görüştüm tesadüfen sarıkayalardan alper bey (satış sorumlusu) oradaydı. Israrla kendisine bu parayı vermemem gerektiğini söyledim. Sonuçta o gün için bir çözüme ulaştık ama genel anlam dab u konu ortada hala.

Pazar günü dönüş için yola çıktım gerede taraflarına geldiğim de bir zırıltı başladı durdum baktım sağdaki fanın tek kulağı kopmuş gene  yok böyle birşey  neyse o vaziyette yola devam ettim otobanda bolu dışından devam ederken motor birden stop etti çektim kenara baktım sigorta atmış yedeklerin olduğu torbayı da yanıma almamışım. Lokma takımı, iki ağılı ve yıldız anahtar takımı, çekiç, tornavida seti pense vs gibi bilumum takım var yanımda sigortalar yokkkkk. Neyse bypass yapıp çalıştırdım motoru yaklaşık 15 km gidip otoban çıkışın da bir yerden 20 amper siğorta alıp taktım. Yola devam kaynaşlı dan otobana girmeden biro to elektrikçisi bulup 15 amper sigorta alıp tekrar değiştirdim. Adapazarı civarında tekrar attı sigorta yine değişim yapıldı yola devam. Bu arada tek tek fanın kulaklar kopuyor. Tek bağlantıya kaldık ve yola öyle devam ediyoruz. Hendek civarında tek bağlantıda koptu ve fan sallana sallana yola devam. Gebzeden e-5 çıktım tam tuzla köpründe yine sigorta attı yenisini taktım neden kopmuştur diye araştırıken sorun ortaya çıktı. Fanız dışındaki metal muhafaza sürte sürte ratyatör üzerindeki termostatın kablusunu sıyırmış ve temas ettikçe kısa devre yaptırıp sigortayı attırıyor. Çözüm fanın kablosunu yankeski ile kesip attım çantaya bostancıya eve kadar tek fanla geldik

Bu arada motordan enteresan sesler de gelmeye başladı. O an hangi vitesteysem hız düştükçe vibrasyon artıyor, hız arttıkça vibrasyon azalıyor yada kesiliyor. Yani olması gerekenin tersi 

Viteslerden şakırtı geliyor. Bu arada benim motor 120 km nin üstüne ançak uzun mesafe yokuş aşağı inerken çıkıyordu. Hatta düz yolda 5. vitese attığm zaman biraz rüzgar varsa hız düşüyordu. Rüzgar yoksa da zoraki mevcut hızı koruyordu. Dün yolda düzce den sonra ne olduysa düz yolda 5. vitese attınca 130 km hızlara kadar çıkmaya başladı. Nasıl olduğunu çözemedim 

Bu sabah bostancıdan aykona gidene kadar yüreğim ağzım da ha kaldı ha kalacam yolda diye. Neyseki vardık aykona ali usta şöle bir test sürüşü yaptı ve yüzü ekşidi sanırım sorunların ne olduğunu anladı ve ondan ekşidi yüzü. Bakalım motoru ne vaziyette alacağız geriye 

Çok uzun yazdım galiba şimdilik keseyim daha sonra ilaveleri yaparım

carvalho
14 Ağustos 2006, 14:36
pazartesi günü yola çıkıyorum arkadaşlar
izmit-adapazarı-yalova-bursa-balıkesir-manisa-izmir-kuşadası-aydın-muğla-marmaris-denizli-antalya-alanya-isparta-afyon-eskişehir-bilecik-adapazarı-istanbul
bitermi bu yollar.:pr:

Sevgili Kaldera, geziyi ve RR'nin performansını çok merak ediyorum.
Ben, malum henüz öğrenme ve RR class'ıma alışma aşamasındayım. Bu motorla (250 cc. cruiser. sadece RR ile ilgili değil) uzun mesafe yapmanın motor ve sürücü açısından yıpratıcı olacağı konusunda beni oldukca üzen ve şevkimi kıran yorumlarla karşılaşıyorum. Bu yüzden acaba cruiser almakla hata mı ettim diye dusunmeden de edemedim bircok kereler...

Geziyi motorun performansı ve sizin konforunuz açısından da bir iki paragrafla özetlerseniz benim gibi meraklıları memnun etmiş olursunuz.

Saygılarımla

Topuz
14 Ağustos 2006, 14:51
arkadaşlar,

benim regal-raptor nihayet çalıştırıldı. radyatörü delinmişti. garanti kapsamında sarıkayalar radyatörü bursa gazcılar motor'a gönderdi. servis parçayı buradan aldı. ertesi günü de taktı. tüm bu işlemler kargo-bekleme anlamında 5 gün sürdü. sadece 5 tl antifiriz parası ödedim.

A2 ehliyetini alalı 6 ay falan oldu ama, regal öncesinde motosiklet sürüş tecrübem pek yoktu. mahalle içinde biraz sürerek alışmaya çalıştım. şimdi ilk uzun yol sürüşümü yaptım ve mustafa kemalpaşadayım. biraz korka korka sürdüm ama ilk tecrübem. en büyük sorunum dururken ve kalkarken oluyor. yavaş yavaş duruyorum ve yavaş yavaş kalkıyorum. ama ani duruş ve kalkış gerekecek yerlerde ne halt edecem şimdilik belli değil. bu nedenle durma öncesinde çok uzaklardan pozisyon alıyorum. kalkma esnasında da yapacak bir şey yok.. arkadaki tüm arabalar beni bekliyorlar. :)

o kadar da kötü bir sürücü değilim. regal i denemek için 110 km hızını gördüm yani. ama daha fazlasını göremedim. tecrübem arttıkça bakarız. motosikletin vibrasyon konusu daha önce yazılmıştı. ben ilk sürüşlerimi yaptığım için şunu eklemek istiyorum. benim motosiklet 1100 km de ve uygun olmayan vites ve devirsiz sürüşlerde vibrasyon olduğunu gördüm. uygun vites ve uygun devirde vibrasyonun olmadığını anladım. 5. vites ve yüksek hızda 105 ve fazlası için ister istemez vibrasyon olduğunu öğrendim. belki uygun devri ben ayarlayamamışımdır.

bu arada bursa'daki uzman arkadaşlardan bazıları 4-5 bin km sonrasında vibrasyon bitebilir diyorlar. bu bir genelleme tabii ki. ben kişisel görüşlerimi aktardım.

görüşmek üzere.

hunluata
14 Ağustos 2006, 14:59
Organizasyondaki regaller

talkie
14 Ağustos 2006, 15:43
Arkadaşlar,

Formu en başından beri okudum. Aslında Ekim gibi sınava girip almayı düşünüyordum bu motoru ama gördüm ki motor ile ilgili sürekli bir takım problemler var. Herkes motorunu övüyor fakat bakıyorum, herkes muhakkak motoruyla bir sorun yaşamış ve forma yazmış.Hatta bu sorunlar motorun henüz ilk 100 km'sini doldurmadan ortaya çıkmaya başlamış.

Aslında benim motor tercihim chopper veya Süper Sport (racing). Ama aklım çok karışık.

Honda firmasına gittim ve Süper Sport kategorisindeki Honda CBR 125'i beğendim ama aklım hala Regal Raptor'da. En son sizin fikrinizi tekrar almak istiyorum. Hiç motor tecrübesi olmayan ve Regal Raptor 250 ile Honda CBR 125 'den birini almayı düşünen bu kardeşinize hangisini tavsiye edersiniz ? Regal Raptorun çıkaracağı problemler ve çıkarabileceği problemlersürekli düşünme tedirginliği beni motor sürme zevkinden uzaklaştırır mı ? Lütfen yardımcı olun. Birde diğer markaların modelleri ile ilgili formlarıda okuyorum ve gördüm ki burdaki samimiyet, ilgi, alaka ve arkadaşlık hiç birinde yok. Motoru ile ilgili birisi bir sorun söylediğinde tüm rrciler ellerinden geldiği kadarıyla destek ve yardımcı oluyorlar.

Hepinize vereceğiniz cevaplar için şimdiden Teşekkürler.....
Dostum almayı düşündüğün iki motorun fiyatları dışında birbirine benzer hiç bir yönü yok.Cbr 125 racing motorlar için başlangıç motorudur.Oturma pozisyonu pek rahat değildir,raptora göre daha seri ve kıvrak bir motordur.Raptor şehir içi kullanımda ilk başlarda biraz zor gelebilir ama uzun yolda şahanedir.RAptorla ilgili ilk kilometrelerde yaşanan sorunlar genelde tecrübesizlikten kaynaklanmaktadır ancak sonuçta CBR bir Honda ve seni daha az uğraştırır.Her iki motorla da başlayabilirsin ama ilerde büyütmeyi düşünüyosan hangi tarz olacaksa ona göre bir motor al derim.

muhendis1959
14 Ağustos 2006, 17:07
Sevgili Kaldera, geziyi ve RR'nin performansını çok merak ediyorum.
Ben, malum henüz öğrenme ve RR class'ıma alışma aşamasındayım. Bu motorla (250 cc. cruiser. sadece RR ile ilgili değil) uzun mesafe yapmanın motor ve sürücü açısından yıpratıcı olacağı konusunda beni oldukca üzen ve şevkimi kıran yorumlarla karşılaşıyorum. Bu yüzden acaba cruiser almakla hata mı ettim diye dusunmeden de edemedim bircok kereler...

Geziyi motorun performansı ve sizin konforunuz açısından da bir iki paragrafla özetlerseniz benim gibi meraklıları memnun etmiş olursunuz.

Saygılarımla

Dostum Kaldera bu yolculuğa motosikletiyle çıkmadı,iş için münibüsüyle çıktı.

carvalho
14 Ağustos 2006, 18:19
Dostum Kaldera bu yolculuğa motosikletiyle çıkmadı,iş için münibüsüyle çıktı.

Teşekkürler,

Ben yine de bir günde +300 km lik seyahat performansını motor ve sürücü açısından merak etmekteyim. Böyle bir deneyimi olan varsa (ki yazılanlara göre var) RR performansı ve sürücü konforu açısından deneyimlerini paylaşırsa sevinirim. Hatta karşılaştırmalı olursa (örneğin aynı ya da yaklaşık hacimli endurolara göre avantaj-dezavantaj) çok da bilgilendirici olacaktır.


Arkadaşlar paylaşmazsa canları sağolsun ::sefereee

Sevgiler..

cbrhalil
14 Ağustos 2006, 18:25
cumartesi sabah benim motorla ankaraya gittim. saat 06:00 da yola çıktım 11:15 de sincan da arkadaşın evdeydim yaklaşık 435 km.

arkadaşın evden 18:20 de çıktım merkezde supereva dan arkadaşlarla buluşacağım. bir zırıltı aklıma gelen olmaz inşallah dedim bi baktım iki fanın da kulaklarında kopma var.
hemen aykonu aradım bana burdan servis bulsunlar diye. ama kapatmışlar. ne yapayım derken müslüm abiyi aradım çaldı çaldı telefon duymadı, kapattım mcgayverı aradım. oda dışarda olduğu için nete bakma şansı yoktu. bu arada müslüm abi geri aradı. konuştuk sorunu anlattım ben internetten bulup seni arayayım dedi kapattı. ben arkadaşlara doğru yola şıktım. aştinin oralara geldiğimde fanın biri tamamen koptu diğeri tek kulak tutuyor ( 1.5 ay içinde 3. kez oluyor) o arada müslüm abi aradı aksu arkadaşımıza ulaşmış ankaralı diye. aksu servisi bulmuş konuşmuş parçayı ayarlatmış ve iş sadece benim servise gitmeme kalıyor.

bütün bu telefon trafiği ve sonuca ulaşma yaklaşık 15-20 dk içinde halloluyor. benden yaklaşık 430 km uzakta yolda kaldığımı öğrenizce sorunun çözülmesi için ellerinden geleni yapan müslüm abi ve aksu kardeşime çok teşekkür ederim. istanbulda olsam hemen çözebileceğim bir konuyu nerde ne var bilmediğim bir şehirdeyken istanbulda yaşamasına rağmen motorunu da ankaradan alan ve eski ankaralı olan aksu ve ona ulaşmamı sağlayan müslüm abi sayesinde sorunun çözümü yönün de çok hızlı bir destek geldi. hep deriz ya motor kullanmak başka birşey motorcu ruha sahip olmak başka bir şey.

tekrar tekrar müslüm abi ve aksu ya çok teşekkür ederim.

bu arada çok yakınlarına kadar geldiğim için superevadaki arkadaşların yanına kadar zoraki gittim. bi güzel de fırça yedim kendilerinden :) neden hemen bizi aramıyorsun diye:cherry:

servisi aradım yeri etimesgut havaalanının yanında nerdeysen 25-30 km. o vaziyette gitmem imkansız. birol oto sahibi birol bey hemen komple radyatörü ve ustasını bulunduğum yere gönderdi ve değişim yerinde yapıldı. hızlı ve çözüme yönelik yaklaşımlarından dolayı kendilerine teşekkürederim. bu arada iş bittiğinde saat 21:00 i geçmişti.

burada ufak bir sıkıntı yaşadık. iş bittikten sonra servis bende 25 ytl benim olduğunm yere geldiği için bir bedel istedi. bence böyle bir bedel hakkı ama garanti kapsamındaki bir parça için bu bedeli servise sarıkayaların vermesi gerektiğini düşündüm ve vermedim. Yanımdaki usta patronunu aradı onunla konuş abi diye birol beyle görüştüm tesadüfen sarıkayalardan alper bey (satış sorumlusu) oradaydı. Israrla kendisine bu parayı vermemem gerektiğini söyledim. Sonuçta o gün için bir çözüme ulaştık ama genel anlam dab u konu ortada hala.

Pazar günü dönüş için yola çıktım gerede taraflarına geldiğim de bir zırıltı başladı durdum baktım sağdaki fanın tek kulağı kopmuş gene  yok böyle birşey  neyse o vaziyette yola devam ettim otobanda bolu dışından devam ederken motor birden stop etti çektim kenara baktım sigorta atmış yedeklerin olduğu torbayı da yanıma almamışım. Lokma takımı, iki ağılı ve yıldız anahtar takımı, çekiç, tornavida seti pense vs gibi bilumum takım var yanımda sigortalar yokkkkk. Neyse bypass yapıp çalıştırdım motoru yaklaşık 15 km gidip otoban çıkışın da bir yerden 20 amper siğorta alıp taktım. Yola devam kaynaşlı dan otobana girmeden biro to elektrikçisi bulup 15 amper sigorta alıp tekrar değiştirdim. Adapazarı civarında tekrar attı sigorta yine değişim yapıldı yola devam. Bu arada tek tek fanın kulaklar kopuyor. Tek bağlantıya kaldık ve yola öyle devam ediyoruz. Hendek civarında tek bağlantıda koptu ve fan sallana sallana yola devam. Gebzeden e-5 çıktım tam tuzla köpründe yine sigorta attı yenisini taktım neden kopmuştur diye araştırıken sorun ortaya çıktı. Fanız dışındaki metal muhafaza sürte sürte ratyatör üzerindeki termostatın kablusunu sıyırmış ve temas ettikçe kısa devre yaptırıp sigortayı attırıyor. Çözüm fanın kablosunu yankeski ile kesip attım çantaya bostancıya eve kadar tek fanla geldik

Bu arada motordan enteresan sesler de gelmeye başladı. O an hangi vitesteysem hız düştükçe vibrasyon artıyor, hız arttıkça vibrasyon azalıyor yada kesiliyor. Yani olması gerekenin tersi 

Viteslerden şakırtı geliyor. Bu arada benim motor 120 km nin üstüne ançak uzun mesafe yokuş aşağı inerken çıkıyordu. Hatta düz yolda 5. vitese attığm zaman biraz rüzgar varsa hız düşüyordu. Rüzgar yoksa da zoraki mevcut hızı koruyordu. Dün yolda düzce den sonra ne olduysa düz yolda 5. vitese attınca 130 km hızlara kadar çıkmaya başladı. Nasıl olduğunu çözemedim 

Bu sabah bostancıdan aykona gidene kadar yüreğim ağzım da ha kaldı ha kalacam yolda diye. Neyseki vardık aykona ali usta şöle bir test sürüşü yaptı ve yüzü ekşidi sanırım sorunların ne olduğunu anladı ve ondan ekşidi yüzü. Bakalım motoru ne vaziyette alacağız geriye 

Çok uzun yazdım galiba şimdilik keseyim daha sonra ilaveleri yaparım

:mrgreen: abi ya senin motor niye devamlı arıza çıkarıyor:silent: yoksa senmi kurcalıyosun:queen:

erdem.gunduz
14 Ağustos 2006, 18:34
:mrgreen: abi ya senin motor niye devamlı arıza çıkarıyor:silent: yoksa senmi kurcalıyosun:queen:

fandan dı ama o iş de çözüldü artık. bundan sonra olmayacak çünkü kaynağını bulduk :cat: :cherry:

infrared
14 Ağustos 2006, 18:38
Arkadaşlar,

Formu en başından beri okudum. Aslında Ekim gibi sınava girip almayı düşünüyordum bu motoru ama gördüm ki motor ile ilgili sürekli bir takım problemler var. Herkes motorunu övüyor fakat bakıyorum, herkes muhakkak motoruyla bir sorun yaşamış ve forma yazmış.Hatta bu sorunlar motorun henüz ilk 100 km'sini doldurmadan ortaya çıkmaya başlamış.

Aslında benim motor tercihim chopper veya Süper Sport (racing). Ama aklım çok karışık.

Honda firmasına gittim ve Süper Sport kategorisindeki Honda CBR 125'i beğendim ama aklım hala Regal Raptor'da. En son sizin fikrinizi tekrar almak istiyorum. Hiç motor tecrübesi olmayan ve Regal Raptor 250 ile Honda CBR 125 'den birini almayı düşünen bu kardeşinize hangisini tavsiye edersiniz ? Regal Raptorun çıkaracağı problemler ve çıkarabileceği problemlersürekli düşünme tedirginliği beni motor sürme zevkinden uzaklaştırır mı ? Lütfen yardımcı olun. Birde diğer markaların modelleri ile ilgili formlarıda okuyorum ve gördüm ki burdaki samimiyet, ilgi, alaka ve arkadaşlık hiç birinde yok. Motoru ile ilgili birisi bir sorun söylediğinde tüm rrciler ellerinden geldiği kadarıyla destek ve yardımcı oluyorlar.

Hepinize vereceğiniz cevaplar için şimdiden Teşekkürler.....

İkisi de farklı kategoride motosikletler.
Bence önce tarzı belirlemen gerek.

demonicdreams
14 Ağustos 2006, 19:12
erdem.gündüz;
Abi bozuyosun işte motoru! Biz de korkuyoruz senin yüzünden. :)

Son sorununu yaşamışsındır inşallah. Okudukça bir garip oluyorum. El memleketteyken bile sana yardımcı olan muhendis1959 ve Aksu abilerime teşekkür ediyorum.

Topuz;
Motoruna (çalışır haldeyken) kavuşmana çok sevindim. İnan sen motora binemedikçe sıkıntısını ben de yaşıyordum. Ayrıca 110 km hıza ulaşıp da "ben usta sürücüyüm" demeyen nadir kişilerden biri olduğunu farkettim :)

İmzandaki faydalılığı onaylanmış bilgi için teşekkür ederim. Umarım hiç birimizin ihtiyacı olmaz.

muhendis1959
14 Ağustos 2006, 19:14
:mrgreen: abi ya senin motor niye devamlı arıza çıkarıyor:silent: yoksa senmi kurcalıyosun:queen:

Bence nazar deyiyordur, çok yol yapıyor çünkü, bak biz gidiyozmu, gidersek ya gece karanlığında yada sabahın köründe kimse görmesin diye:queen: :queen:

Aksu
14 Ağustos 2006, 19:58
Cumartesi günü Müslüm, Halil ve ben notorları bakımdan getirirken Boğaziçi köprüsü aşırı rüzgarlıydı. Her ne kadar şaka yollu da olsa arkadaşlara köprüden geçerken orta şeridi kullanın ne olur ne olmaz aksi bir durum olur sağ sol müsait dedim. Çünkü yan şerit tehlikeli Allah korusun ters bir durumda köprü korkuluklarında motor kalır sürücü uçuşa geçer diye.
Birde şu dikkatimi çekti. Halil aşırı rüzgardan etkilenerek arkada kaldı, Müslüm ve bende ön cam olduğu için rüzgardan az etkilendiğimizden Halil e nazaran daha hızlı köprüyü geçtik. Regalci arkadaşlara tavsiyem ön cam taktırmaları.
Erdem Gündüz de herhalde motoru ile fazla oynuyor ki sık sık arızalar çıkarıyor. Elektrik aksamında oynamalar yapmış olacak ki sigortası atıyor. Mekanik arızalar çıkarıyor. Geçmiş olsun, ayrıca her zaman arkadaşlara yardımcı olmak ve yardım beklemek bence normaldir.
Şu regalciler olarak müsait bir zamanda bol vakitli şekilde toplanamadık gitti. Orada hem iyice tanışır kaynaşır hemde fikir alışverişinde bulunurduk. Kazasız sağlıklı sürüşler dileklerimle

karınca ezmez
14 Ağustos 2006, 20:25
slm arkadaslar cok ıyı bır servıs buldum fatıhte yarın gıdıcem ve ayrıntıları bıldırıcem

muhendis1959
14 Ağustos 2006, 20:39
slm arkadaslar cok ıyı bır servıs buldum fatıhte yarın gıdıcem ve ayrıntıları bıldırıcem


Hadi hayırlısı.

arkadaşlar bugün sarıkayalardan tekniker muratla görüştüm bu sibop ayarının mutlaka yapılması gerekiyormuş.Servisler bunu yapmıyormu ki dedi bende hayır dedim şaşırdı, motoruna şu ana kadar sibop ayarı yapılan varmı yazarsanız öğreniriz.

clint
14 Ağustos 2006, 22:51
Benim neyi kastettiğimi bile bile böyle bir şey yazmanızı anlıyamadım, daha öncede bu tarzdaki tartışmaların içine bilmeden girdim ama bu sefer böyle olmıyacak siz neyi anladıysanız onu ayarlattık kardeşim:silent:


Yanlış anlamayın gerçekten anlamamıştım ama daha önceki sayfalara gidip gördüm. Üstelik çok da güzel bilgiler ve fotolar koymuşsunuz. Ben motor konusunda acemiyim, bi an başka bir şey midir dedim. Yanlışlıkla kırdıysam sizi özür!
Mesajı da siliyorum. Amacım sizi kırmak değildi gerçekten...
İleride muhtemel bir RR kullanıcısı olacağım için hazırladığım dosyaya bu bilgileri sürekli kaydediyorum. Daha önceden takip edenler bilirler. Saygılar.

BABAADAM
14 Ağustos 2006, 22:54
Hadi hayırlısı.

arkadaşlar bugün sarıkayalardan tekniker muratla görüştüm bu sibop ayarının mutlaka yapılması gerekiyormuş.Servisler bunu yapmıyormu ki dedi bende hayır dedim şaşırdı, motoruna şu ana kadar sibop ayarı yapılan varmı yazarsanız öğreniriz.


selamlar.....
sanıyorum kimsenin sibop ayarları servislerde yapılmamıştır.zaten benim şimdi anlamadığım,bakımların yapılıp yazıldığı garantiyle alakalı kitapçıktada böyle bir bakım detayı yazmıyor..servislerde sanırım buna istinaden rutin sayılabilecek olan yazılanları yapıyorlar.ben en az üç defa motorum fazla yakıyor ekzost patlama yapıyor diye danıştım.son gittiğimde yine pislik olabilir deyip karbüratöre hava tutuldu.bir daha yaparsa karbüratörü değişiriz gibi bir cevap aldım.

şimdi siz büyüklerimizin kendi gayreti ile halledilen sorun ve eksikleri duyunca ve sarıkayaların cevabını okuyunca şaşırdım.......
sanırım motorları aldığımız yerler,biz müşterilerini çağırıp (yapmamış oldukları)gerekli olan ayar ve kontrolleri yaparlar artık....
SARIKAYALAR LÜTFEN BİZLERİ SERVİS SERVİS DOLAŞTIRMAYINIZ.....YETKİLİ SERVİSLERİNİZE GEREKEN TALİMATI VERİNİZ.SİZLERİ VE MOTORLARIMIZI SEVİYORUZ.[/COLOR][/SIZE]
herkese saygı ve selamlar.
herşey gönlünüzce olsun...............

muhendis1959
14 Ağustos 2006, 23:09
Silinmiştir

Hala düzelmedi şu site yahu, mesajımı düzelteceğim olmuyor, CLINT kardeşim bende sana verdiğim cevabı silmeye çalışıyorum ama sitenin azizliğine uğradı daha sonra düzeltirim.

clint
14 Ağustos 2006, 23:53
Sorun değil birbirimizi anladıysak varsın silinmesin. Sevgiler.

fedos
15 Ağustos 2006, 00:12
selamlar.....
sanıyorum kimsenin sibop ayarları servislerde yapılmamıştır.zaten benim şimdi anlamadığım,bakımların yapılıp yazıldığı garantiyle alakalı kitapçıktada böyle bir bakım detayı yazmıyor..servislerde sanırım buna istinaden rutin sayılabilecek olan yazılanları yapıyorlar.ben en az üç defa motorum fazla yakıyor ekzost patlama yapıyor diye danıştım.son gittiğimde yine pislik olabilir deyip karbüratöre hava tutuldu.bir daha yaparsa karbüratörü değişiriz gibi bir cevap aldım.

şimdi siz büyüklerimizin kendi gayreti ile halledilen sorun ve eksikleri duyunca ve sarıkayaların cevabını okuyunca şaşırdım.......
sanırım motorları aldığımız yerler,biz müşterilerini çağırıp (yapmamış oldukları)gerekli olan ayar ve kontrolleri yaparlar artık....
SARIKAYALAR LÜTFEN BİZLERİ SERVİS SERVİS DOLAŞTIRMAYINIZ.....YETKİLİ SERVİSLERİNİZE GEREKEN TALİMATI VERİNİZ.SİZLERİ VE MOTORLARIMIZI SEVİYORUZ.[/COLOR][/SIZE]
herkese saygı ve selamlar.
herşey gönlünüzce olsun...............

maalesef sibop ve diğer ayarlar için kullanılan aletlerin bile yetkili servislerimizde olduğundan şüpheliyim .:pale:

erdem.gunduz
15 Ağustos 2006, 10:42
erdem.gündüz;
Abi bozuyosun işte motoru! Biz de korkuyoruz senin yüzünden. :)

Son sorununu yaşamışsındır inşallah. Okudukça bir garip oluyorum. El memleketteyken bile sana yardımcı olan muhendis1959 ve Aksu abilerime teşekkür ediyorum.

bozarım abi ben :cherry: :cherry: aynı sorun tekrarlıyordu artık olmayacak.

dediğin gibi el memleketlerde bir telefon müslüm abi ve aksu 15-20 dk içinde hazır da bekleyen bir servis ayarladılar. ikisine de tekrar tekrar çok teşekkür ederim.


arkadaşlar dün bir suzuki intruder buldum çok uygun fiyata onu alacağım benim motor satılık haberiniz olsun