Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
muhendis1959
04 Ağustos 2006, 19:53
Arkadaşlar bir sorum olacak bunu daha önceki sayfalarda görmüştüm ama şimdi bir türlü bulamadım....
Sabahları motorumun kilitlerini çözmeden önce çalıştırıyorum ben kilitleri halledene kadar ısınsın diye...(yaklaşık 3-5 dk.) Sonra motorun üstüne oturup 1 vitese takınca motor bir şahlanıyor ki akıllara zarar.... Ama bir daha asla yapmıyor. 7-8 saat çalışmamışsa yine aynı şey oluyor. Şöyle bir şey yapıyorum:
Motor ısındıktan sonra stop ediyorum. 1. vitese takıp yaklaşık 1 metre itekliyorum ilk anda sanki debriyaj balatası ayırmamış gibi çok zorluyor ama sonra normal boştaymış gibi hareket ediyor...... Çalıştırıp 1. vitese takınca hoplama vs. olmuyor.
Bu durum yaklaşık 10-15 gündür var.......
Birde vites küçültürken önceden ses duymazdım şimdi her viteste küçültürken tak diye bir ses duyuyorum......
Servise gideceğim ama bunlar debriyaj telinin ayarıyla helledilebilecek sorunlar mı sormak istedim......
bu arada motorum 1900 km de.
Herkese saygılar kazasız sürüşler.....
Arkadaşım kullandığın yağ çok önemli CASTROL 10-40 4T motosiklet içindir yazan yağdan alıp koyacaksın, bu problem çok azalıyor hatta yok oluyor, yağı alırken çok dikkat et üzerinde skuter için yazmasın, yağ kırmızı renkte, her yerde bulunmuyor, büyük yağ bayilerinde bulunuyor, litresi 15YTL sen 2 LT al motor 1.5 litre alıyor gerisini sakla.
Ayrıca debriyaj ayarınada bir baktır.
muhendis1959 abi ön dişliyi 17 diş yaptırdınmı seni bekliyorum ben de yaptıracam burada 150lik motorlara uyguluyolarmış çok randıman alınıyormuş
ayrıca sana msn den bi kaç resim göndermek istiyorum
msn adresim okanverim55@hotmail.com saygılar hürmetler
Hayır dostum daha dişliyi değiştiremedim çünkü uyan dişli bulamadım, EMRELTD yardımcı olacak, bekliyorum.
muslumakpek@hotmail.com
infrared
04 Ağustos 2006, 19:58
katrancı otomotive bir kaç kez telefon açtık.ancak açıklayıcı bir yanıt alamadık,bu konuda..ve fiatlarıda yüksekti.100 ytl dediler bu cama..
biz dün akşam FEDOS (MURAT) ile beraber kızıltopraktan gittik aldık..60 ytl aparatları ile beraber..
benim motoru park ettiğim yere girebilmesi hususunda şüpheliydim..sadece FEDOS a aldık.ve benim oraya geldik.motorda ölçüm yaptık.maalesef cam takılı olsa yerine girmeyecek...ya garajı yükselteceğimm iki sıra tuğla ile yada cam işi benim için bitti gibi:pale:
motorada çok uygundu bu cam...:pale:
http://img529.imageshack.us/img529/6645/pic09512lk.jpg (http://imageshack.us)
Kaldera,
Benim de böyle düşüncem var ama içeri nasıl itiyorsun bunu neredeyse çatısı motorun boyunda..
okan0055
04 Ağustos 2006, 20:01
mühendis abi benim motorun ön camını gösterecektim ön sislerle beraber çok ii duruyor ayrıca lastiklerin kenar yazılarını da beyaz yaptım çok havalı oldu bu siteye nasıl resim yollanacağını bilemediğim için msn de görüşelim demiştim
muhendis1959
04 Ağustos 2006, 20:02
Konuyu kaçırmıştım ben. Bu ampulu nerden alabilirim. H4 ampulu diye istemem yeterli mi? Kaç paradır?
Bu ampullerden şu an KATRANCI da var, ayrıca sirkeci de motmax da var,5-7 YTL arası ne tutturabilirlerse.
Takarken yerine tam ve sıkıca oturduğuna dikkat edin yoksa fazla ısındığından duyu eritebilirsiniz, bu ampullerin sarfiyatı aynı yani 35x35 Wat ama ampul kısa olduğundan alt kısmı çok ısınıyor, bizim duylar da plastik olduğundan, eğer tam oturmazsa eriyebiliyor, dikkat.
Markası OSCAR BEN BUNDAN TAKIYORUM. Ama yinede araştırıyorum çok daha kaliteli markalar varmış, nedense ben bulamıyorum, ancak bu ampullerde çok güzel, sadece kalitesi düşük olduğundan bazılarının alt kısmı oynuyor, alırken dikkatli alın.
infrared
04 Ağustos 2006, 20:04
isterseniz 1000 cc getirin servis ve bayi sorununu ilk etapda halletmedikden sonra getirdiğiniz motor şahsen benim için ilgi çekici değil
rr gibi şık ve güzel bir makinayı eskişehirde şu anda satan firma bursadan 5 beter kötü diğer firma ise burası ile ilgili işlem yapmamış
regal raptor dururken ve alabilecekken gidip ya sl150 alacağım yada kanuni tiger ::evil:: ::rantinp: ::rantinp:
Dostum,
Bayiye kızmana gerek yok. Beğeniyorsan bak burda satan arkadaş var SIFIR gibi .. http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=18402
muhendis1959
04 Ağustos 2006, 20:05
mühendis abi benim motorun ön camını gösterecektim ön sislerle beraber çok ii duruyor ayrıca lastiklerin kenar yazılarını da beyaz yaptım çok havalı oldu bu siteye nasıl resim yollanacağını bilemediğim için msn de görüşelim demiştim
Sen bana gönder ben basarım
OKAN0055 kardeşimizin motor resimleri, bence çok güzel olmuş.
http://img440.imageshack.us/img440/6296/regal2ug7.jpg (http://imageshack.us)
http://img440.imageshack.us/img440/9620/regal3db6.jpg (http://imageshack.us)
http://img440.imageshack.us/img440/8870/regaln1rp0.jpg (http://imageshack.us)
http://img453.imageshack.us/img453/32/regal1an1.jpg (http://imageshack.us)
Bu da son resim
KALDERA
04 Ağustos 2006, 21:28
Kaldera,
Benim de böyle düşüncem var ama içeri nasıl itiyorsun bunu neredeyse çatısı motorun boyunda..
aslında bir iki sıra daha yüksek olmalıydı.ancak benim binanın birinci katının
önünü çok kapamamasını düşünmüştüm..motoru içeri dışarı yaparken aynalar tam sıfır konumda..
ama bir veya iki sıra daha yükseltmem gerekecek sanırım.çok güvenli, kimse dokunamıyor bile.
Sevgili arkadaşlarım, abilerim;
Bildiğiniz üzere bu hafta sonu bilindik MT gezilerinden biri var. Hem de büyük katılımla, Riva gibi eşsiz yerlerden birine gidiliyor. Buluşma anından, grup sürüşüyle gidilen mekanda içilen son bardak çaya kadar çok keyifli bir gezi olacağına eminim. Sözün özü kaçırılmayacak bir gezi!..
Ama siz her şeye rağmen "benim işim olmaz şimdi Riva'yla. Kim uğraşacak şimdi... sabah'ın köründe kalk, o kadar yol tep, akşamın bi saati yorgun argın eve gel... bir de ertesi gün iş var... oooof of!.." diyorsanız. Yani benim gibi düşünüyorsanız bu alternatifi değerlendirin derim. Riva'ya gitmeyecek olmanız evde oturmanız, ya da motosiklet gezinizi basit bir mahalle turuna dönüştürmeniz anlamına gelmez!..
Kısaca diyorum ki;
06.08.2006 (Bu Pazar) Saat 16.00'da Bostancı Beers'ın önünde buluşuyoruz.
Buluşma anında, kaçınılmaz 'senin sisi bar, benim öncam muhabbetleri'ni yapıp hemen akabinde içimizdeki en yaşlı abimizin "hadi" dediği mekana postu serip çay-kahve eşliğinde muhabbete doyacağız. Bunu daha önce yapanlar ne büyük bir keyif olduğunu hatırlayacaklardır.
Bunun için bir liste tutmaya gerek yok ama kaç kişi olacağımızı bilmemiz açısından gelecek olanlar kendilerini belli ederse iyi olur diye düşünüyorum.
Şimdilik;
Kaldera
demonicdreams
fedos
fevkalbesher
Kaldera; dogma ve gyazıcı'yı kandırabileceğini söylüyor. Bu da şimdilik 6 kişiyiz demek oluyor. Bekliyoruz efem!
evet GYAZICI (GÖKHAN) dostum gelde şu cundayı akçayı bi anlat bize...
batista123
04 Ağustos 2006, 23:42
Evet nihayet dün akşam motorumu aldım. sağolsun Aykon Ali Usta dediği günde teslim etti ve canavar gibi..
Açıkcası parça sorunu yasamadım Ali bey sarıkayalara haber verdiğinden bir gün sonra parçalar geldi.
Ampul sorusu soran arkadaşlara cevaben , bir mondial servisine girsinler 125 cc lere takılan h4 12v 35/35 desinler hemen veriyorlar 7-10 ytl arası yalnız Oscar marka olan benim duyu eritmiş sağolsun ali usta halletti bu arada baska bir marka buldum bide onu deniyelim. (Marka ismini unuttum). Malum duy plastik aksam ve h4 ampullerde diğerine nazaran cok ısınıyor..
Gencadam ne yaptın . Aradıklarını bulabildin mi????
icetoo
05 Ağustos 2006, 02:16
Slm regalciler 2500 lük bakımı için servise gittim sadece yağını değiştirdim sonra Yalova da ünal kardeşimize motorumu götürdüm içerisi tertemiz sağlık ocağı gibi ve her marka motora bakıyorlar ne arızası var dedi yok dedim bişey saat gibi ama komple elden geç yüm ayarları yap dedim önce koltuklar söküldü ve ilk loarak zincir temizlenip ayar yapıldı elektirik düğmeleri dahi sökülüp sprey geres yağ ile yağlandı bujiler söküldü(ZATEN ÖNCEDEN DEĞİŞTİRMİŞTİM) üst kapak sökülüp sübab ayarı yapıldı ve çok dengesiz buldu ona bizim motorlar tek silindirli gibi çalışıyormuş dedim güldü ve motoru çok beğendi 2500 km.de o kadar seri kullandım ama sübab ve elemanlarına çok iyi iz bile yapmamış dedi çinli diğer motor malzemesi yok gibi sanki dedi ve silindirlerin çalışması şöyle;doğru 2 piston da aynı hareket ediyor ama biri içine hava yakıt karışımını alırken diğeri eksoz da oluyor sübabların hareketinden de anlaşılabiliyor zaten.
tekrar toplandı sıra eloktronik karbüratör ayarına geldi her iki karbüratöre hortumları bağladı aküden enerji alıp motoru çalıştırdık marş sesini bile duymadım zırlama azalmıştı çalışmasında..........Ünal usta hayda bu ne ya böyle deyince eyvah dedim noluyo silindirlerin birine 1.07 mbar yakıt hava diğerine 3.69mbar yakıt hava gidiyo bu motor nasıl titreşim yapmaz hiç farketmedinmi dedi yok dedim kardeş saat gibi makinam titreşim yok dedim zor ikna ettim adamı ikisinede aynı seviyeye getirdi yahu inanmazsınız anında motorun sesi başladı bebek gibi mırıldanmaya adamı öpcekdim valla dilenci gibi dua ediyorum Allah razı olsun Allah razı olsun falan neyse istop ettik bas marşa şak motor sesi hasta oldum valla tekrar bütün vidalar elden geçti öten düşen vidalar kontrol edildi bide saolsun boyalı yerlere boya koruma cila attı sağolsun......ya birde önden zırıltı geliyordu bide ona bak dedim yok dedi bin motora kontrol et bakalım değişik gelcekmi ......ok dedim bindim herzamanki gibi gazı açtım debriyajı bırakdım düşüyordum az kalsın arka teker bi patinaj yaptı yuuuuhhhh dedim ya gidiyoz 1,2 asılıyom gidiyo yok yanlış söyledim kayıyo yağ gibi 3 attım gazın sonu yok yeni yaptırdığım eksozları gazı bırakınca çıkardığı o patlamaları duyan korktular valla hatta ben bile ne oluyo dedim servise döndüm aklımdan 100 geçiyordu fiyat yaklaşık 4-5 saat uğraştı helal olsun ama makina canavar oldu.
Ünal usta eline sağlık harikasın (Yaşı benim gibi 32-34 gibi ve kupaları var yarışlardan racingi mükemmel kullanıyor) dedim günahımız ne kardeş.........?....45 yeterli dedi o kadar saat 2 kişi uğraştı 45 ytl fiyat helal olsun kardeş tekrar eline koluna sağlık Ünal'cım
catman
05 Ağustos 2006, 05:11
Sevgili R.R dostlarım;
Uzun zamandır bu sitede yazılarınızı okuyorum hatta bu forumda yazılan övgü dolu sözcüklerle bir R.R class aldım.Evet başta ufak sorunlarla karşılaşmama rağmen şimdilerde sorunlar açısından rahat bir döneme girmiş bulunuyorum.Şu anki yaşadığım sorun ise aramızda bulunan bazı dostlarımızın bilgisizlik diyemem ancak biraz telaşlı olmalarından kaynaklanıyor.Öncelikle şunu belirtmem gerekir ki biz çinli kardeşlerinin yanında hiç de çinli olmayan bir markayı kullanmaktayız.
Elbette ucuz üretim amacıyla bazı parçaları kalitesiz gibi gözükse de yine de çoğunu yolda bırakacak bir ''Sevgilimiz''var!! Şu an iki firma bu yakışıklıları getiriyor gibi gözükse de çoğumuz sarıkayalar güvencesi altında R.R sahibiyiz hepimizin yapması gerekenin sarıkayalar firmasına servisler ve sorunlarımızla ilgili
bilgi vermek olduğunu düşünmekteyim.Şahsım adına bu konuda bir mail göndererek sorunlarımızı bildirdim.Herhangi bir cevap göndermediler şu an ama bu göndermeyecekleri anlamına gelmez sanırım.Ayrıca diğer firmanın olması rekabet konusunda bize olumlu dönecek fikri her ne kadar doğru olsa da bizler sarıkayalar garantisi altındaki bir aracı kullanmaktayız bu da bize yaklaşık iki sene her türlü garanti kapsamında diğer firmanın bize yardım edemeyeceği hatta etmemesi gerektiği anlamına gelir.Bize düşen görevin nasıl bir servis istediğimizi firmaya doğru şekilde açıklamak ve bir servis standardı getirmesini talep etmek olmalı diye düşünüyorum.Örnek olarak icetoo'nun bahsettiği servis model olarak gösterilebilir.Unutmayalım ki isteklerimizi doğru bir anlatımla dile getirmek hem ithalatçı firmayı hem de servislerin kalitesini arttırır.Bizler birer denek değil nihai kullanıcıyız ve standatları yükseltmek bizim elimizde Saygılarımla :)
De-Javu
05 Ağustos 2006, 11:15
Arkadaşlar debriyajla ilgili anlatılan sorunu en basit çözme yolu sabahları çalıştırdığınızda vites boşta dahi olsa debriyajı bir iki dakika sıkın bırakın içindeki yağ kalıntıları kuruyana kadar bi deneyin bence
okan0055, bende de aynı problem vardı önerini hemen denedim gerçekten işe yaradı çok teşekkür ederim kendi adıma :cat:
Slm regalciler 2500 lük bakımı için servise gittim sadece yağını değiştirdim sonra Yalova da ünal kardeşimize motorumu götürdüm içerisi tertemiz sağlık ocağı gibi ve her marka motora bakıyorlar ne arızası var dedi yok dedim bişey saat gibi ama komple elden geç yüm ayarları yap dedim önce koltuklar söküldü ve ilk loarak zincir temizlenip ayar yapıldı elektirik düğmeleri dahi sökülüp sprey geres yağ ile yağlandı bujiler söküldü(ZATEN ÖNCEDEN DEĞİŞTİRMİŞTİM) üst kapak sökülüp sübab ayarı yapıldı ve çok dengesiz buldu ona bizim motorlar tek silindirli gibi çalışıyormuş dedim güldü ve motoru çok beğendi 2500 km.de o kadar seri kullandım ama sübab ve elemanlarına çok iyi iz bile yapmamış dedi çinli diğer motor malzemesi yok gibi sanki dedi ve silindirlerin çalışması şöyle;doğru 2 piston da aynı hareket ediyor ama biri içine hava yakıt karışımını alırken diğeri eksoz da oluyor sübabların hareketinden de anlaşılabiliyor zaten.
tekrar toplandı sıra eloktronik karbüratör ayarına geldi her iki karbüratöre hortumları bağladı aküden enerji alıp motoru çalıştırdık marş sesini bile duymadım zırlama azalmıştı çalışmasında..........Ünal usta hayda bu ne ya böyle deyince eyvah dedim noluyo silindirlerin birine 1.07 mbar yakıt hava diğerine 3.69mbar yakıt hava gidiyo bu motor nasıl titreşim yapmaz hiç farketmedinmi dedi yok dedim kardeş saat gibi makinam titreşim yok dedim zor ikna ettim adamı ikisinede aynı seviyeye getirdi yahu inanmazsınız anında motorun sesi başladı bebek gibi mırıldanmaya adamı öpcekdim valla dilenci gibi dua ediyorum Allah razı olsun Allah razı olsun falan neyse istop ettik bas marşa şak motor sesi hasta oldum valla tekrar bütün vidalar elden geçti öten düşen vidalar kontrol edildi bide saolsun boyalı yerlere boya koruma cila attı sağolsun......ya birde önden zırıltı geliyordu bide ona bak dedim yok dedi bin motora kontrol et bakalım değişik gelcekmi ......ok dedim bindim herzamanki gibi gazı açtım debriyajı bırakdım düşüyordum az kalsın arka teker bi patinaj yaptı yuuuuhhhh dedim ya gidiyoz 1,2 asılıyom gidiyo yok yanlış söyledim kayıyo yağ gibi 3 attım gazın sonu yok yeni yaptırdığım eksozları gazı bırakınca çıkardığı o patlamaları duyan korktular valla hatta ben bile ne oluyo dedim servise döndüm aklımdan 100 geçiyordu fiyat yaklaşık 4-5 saat uğraştı helal olsun ama makina canavar oldu.
Ünal usta eline sağlık harikasın (Yaşı benim gibi 32-34 gibi ve kupaları var yarışlardan racingi mükemmel kullanıyor) dedim günahımız ne kardeş.........?....45 yeterli dedi o kadar saat 2 kişi uğraştı 45 ytl fiyat helal olsun kardeş tekrar eline koluna sağlık Ünal'cım
Allah böyle motor doktoru ustaları başımızdan eksik etmesin yakın olsa uğramak isterdim kendisine. :cat:
Sevgili R.R dostlarım;
Uzun zamandır bu sitede yazılarınızı okuyorum hatta bu forumda yazılan övgü dolu sözcüklerle bir R.R class aldım.Evet başta ufak sorunlarla karşılaşmama rağmen şimdilerde sorunlar açısından rahat bir döneme girmiş bulunuyorum.Şu anki yaşadığım sorun ise aramızda bulunan bazı dostlarımızın bilgisizlik diyemem ancak biraz telaşlı olmalarından kaynaklanıyor.Öncelikle şunu belirtmem gerekir ki biz çinli kardeşlerinin yanında hiç de çinli olmayan bir markayı kullanmaktayız.
Elbette ucuz üretim amacıyla bazı parçaları kalitesiz gibi gözükse de yine de çoğunu yolda bırakacak bir ''Sevgilimiz''var!! Şu an iki firma bu yakışıklıları getiriyor gibi gözükse de çoğumuz sarıkayalar güvencesi altında R.R sahibiyiz hepimizin yapması gerekenin sarıkayalar firmasına servisler ve sorunlarımızla ilgili
bilgi vermek olduğunu düşünmekteyim.Şahsım adına bu konuda bir mail göndererek sorunlarımızı bildirdim.Herhangi bir cevap göndermediler şu an ama bu göndermeyecekleri anlamına gelmez sanırım.Ayrıca diğer firmanın olması rekabet konusunda bize olumlu dönecek fikri her ne kadar doğru olsa da bizler sarıkayalar garantisi altındaki bir aracı kullanmaktayız bu da bize yaklaşık iki sene her türlü garanti kapsamında diğer firmanın bize yardım edemeyeceği hatta etmemesi gerektiği anlamına gelir.Bize düşen görevin nasıl bir servis istediğimizi firmaya doğru şekilde açıklamak ve bir servis standardı getirmesini talep etmek olmalı diye düşünüyorum.Örnek olarak icetoo'nun bahsettiği servis model olarak gösterilebilir.Unutmayalım ki isteklerimizi doğru bir anlatımla dile getirmek hem ithalatçı firmayı hem de servislerin kalitesini arttırır.Bizler birer denek değil nihai kullanıcıyız ve standatları yükseltmek bizim elimizde Saygılarımla :)
catman, aynı renk class sahibiyim, sanırım bazı değişiklikler yapmışsın motorunda varsa elinde diğer resimleri de görmek isterim :bounce:
METALİ
05 Ağustos 2006, 11:48
Selamlar, geçen gün benim motorla giderken ışıklarda kırmızı bir regal r gördüm biraz konusurken adam satacağını söledi , race alacakmış bunuda 2850 ye verecem dedi. dedim bu kadar düşükmü fiyatı , ee ne yapıcan diyor sonuçta çin malı , adamın telefonunu aldım bu hafta düşünüp belki ararım , sonuçta benim keewaydan daha güçlü motoru var...
okan0055
05 Ağustos 2006, 12:37
De-Javu bi şey diil dostum sadece kendi bulduğum basit çözümleri aktarıyorum faydalı olabiliyorsak ne mutlu bize
muhendis1959
05 Ağustos 2006, 12:57
Slm regalciler 2500 lük bakımı için servise gittim sadece yağını değiştirdim sonra Yalova da ünal kardeşimize motorumu götürdüm içerisi tertemiz sağlık ocağı gibi ve her marka motora bakıyorlar ne arızası var dedi yok dedim bişey saat gibi ama komple elden geç yüm ayarları yap dedim önce koltuklar söküldü ve ilk loarak zincir temizlenip ayar yapıldı elektirik düğmeleri dahi sökülüp sprey geres yağ ile yağlandı bujiler söküldü(ZATEN ÖNCEDEN DEĞİŞTİRMİŞTİM) üst kapak sökülüp sübab ayarı yapıldı ve çok dengesiz buldu ona bizim motorlar tek silindirli gibi çalışıyormuş dedim güldü ve motoru çok beğendi 2500 km.de o kadar seri kullandım ama sübab ve elemanlarına çok iyi iz bile yapmamış dedi çinli diğer motor malzemesi yok gibi sanki dedi ve silindirlerin çalışması şöyle;doğru 2 piston da aynı hareket ediyor ama biri içine hava yakıt karışımını alırken diğeri eksoz da oluyor sübabların hareketinden de anlaşılabiliyor zaten.
tekrar toplandı sıra eloktronik karbüratör ayarına geldi her iki karbüratöre hortumları bağladı aküden enerji alıp motoru çalıştırdık marş sesini bile duymadım zırlama azalmıştı çalışmasında..........Ünal usta hayda bu ne ya böyle deyince eyvah dedim noluyo silindirlerin birine 1.07 mbar yakıt hava diğerine 3.69mbar yakıt hava gidiyo bu motor nasıl titreşim yapmaz hiç farketmedinmi dedi yok dedim kardeş saat gibi makinam titreşim yok dedim zor ikna ettim adamı ikisinede aynı seviyeye getirdi yahu inanmazsınız anında motorun sesi başladı bebek gibi mırıldanmaya adamı öpcekdim valla dilenci gibi dua ediyorum Allah razı olsun Allah razı olsun falan neyse istop ettik bas marşa şak motor sesi hasta oldum valla tekrar bütün vidalar elden geçti öten düşen vidalar kontrol edildi bide saolsun boyalı yerlere boya koruma cila attı sağolsun......ya birde önden zırıltı geliyordu bide ona bak dedim yok dedi bin motora kontrol et bakalım değişik gelcekmi ......ok dedim bindim herzamanki gibi gazı açtım debriyajı bırakdım düşüyordum az kalsın arka teker bi patinaj yaptı yuuuuhhhh dedim ya gidiyoz 1,2 asılıyom gidiyo yok yanlış söyledim kayıyo yağ gibi 3 attım gazın sonu yok yeni yaptırdığım eksozları gazı bırakınca çıkardığı o patlamaları duyan korktular valla hatta ben bile ne oluyo dedim servise döndüm aklımdan 100 geçiyordu fiyat yaklaşık 4-5 saat uğraştı helal olsun ama makina canavar oldu.
Ünal usta eline sağlık harikasın (Yaşı benim gibi 32-34 gibi ve kupaları var yarışlardan racingi mükemmel kullanıyor) dedim günahımız ne kardeş.........?....45 yeterli dedi o kadar saat 2 kişi uğraştı 45 ytl fiyat helal olsun kardeş tekrar eline koluna sağlık Ünal'cım
Arkadaşım yalovadaki bu servisin telefonunu verebilirmisin,bu karbüratör ve sibop ayarlarını istanbulda yapacak usta yok, ben yalovaya gitmek istiyorum bu yüzden, şimdiden teşekkür ederim.
aytu
05 Ağustos 2006, 13:17
Eyvah Eyvah
Topuz
05 Ağustos 2006, 13:41
regal_emre:
benden sonra yazılmış mesajınız var. soruma hala cevap alamadım. tekrar yeniliyorum:
''emre ltd. çalışanı olup olmadığınızı tam olarak anlayamadım. ancak, emre ltd çalışanı olduğunuzu varsayarak yazmak istiyorum. topik önceki sayfalarında emre ltd.şti. için, "çinli firma galiba sarıkayalardan bahsetmemiş, farkında olmadan bayilik almışlar" gibi yazılar yazıldı. sizler gibi tecrübeli firmaların, pazar araştırması yapmadan, rakipler kimlerdir öğrenmeden böyle bir işe girmediğini biliyorum. dolayısı ile bu asılsız bir söylemdir. böyle olmasına rağmen bu konuda, bu topikten haberdar olan siz bile bir açıklama yapmadınız. bu topikte sarıkayalardan bol bol bahsediliyor. umarım bu hususta bir açıklama yaparsınız ve aslında biz okuyucuların yanıldığını ifade edersiniz. çünkü biz kullanıcılar, basit bir şey alırken bile bir çok araştırma yapıyoruz. sizler gibi büyük firmaların böyle basit bir araştırma yapmaması düşünülemez. regal parçaları getirecekseniz, Türkiye de regal aleminin içinde olan herkes bilir ki "sarıkayalar" diye bir firma var. sizin bunu bilememeniz mümkün değil. eğer mümkün ise, sizin ciddiyetinizden de şüphe etmek gerekir.''
arkadaşlar,
dünkü sitemli yazılarım sonrasında sarıkayalar'ı aradım. bursa daki servis sorununu dile getirdim. motosiklet 1 yıldır satışta ve bursa da bu 1 yıl içinde 3 servis değişti. benimle ilgilenen bey 0 258 371 65 67 nolu telefondan Mehmet Başçı bey oldu.
kendisine tüm durumu izah ettim. servis konusunda, müşterilerine layıkı ile hizmet veremedikleri için kendilerinin de mağduriyete uğradıklarını ve bu nedenle servis değitirmek zorunda kaldıklarını ifade etti. asıl sorun: anlaşma yapılan servisin daha başka bir çok motosiklet markası servisliğini yürüttüğü için iş yoğunluğu yaşadıklarını ve regaller ile yeterince ilgilenemediklerini ve bu yüzden müşteri ile sarıkayaların yüz yüze kaldığını ifade etti. parça gönderme konusunda ise, servisin isteği sonrasında kargo ile en geç 3 gün içinde türkiyenin her yerine parça teslim edildiğini belirtti (yani servis istek yaptığı anda, en geç 3 gün sora elinizde. servis istek yapmaz ise, benim gibi bekler durursunuz). benim şikayetlerimin tümüne hak verdi ve delik radyatörün yenisini göndereceğini, bu pazartesi alıp taktırabileceğimi ifade etti.
radyatör sorununu kendisine ilettim. bizim mevcut radyatörlerin alüminyum alaşımlı olduğunu ve sıcak-soğuk geçişleri arasında zamanla deforme olup delinme problemi olduğunu anladıklarını söyledi. bu sorun nedeni ile çinli firmadan satıştaki modellerdeki radyatörün ÇELİK olanlarını istediklerini ve ağustos sonu gibi bu parçaların geleceğini, eğer bekler isem benim motora bu radyatörden takılabileceğini, beklemez isem eski radyatörden takılarak.. yenisi geldiğinde yine garanti kapsamında yeni çelik radyatörü taktırabileceğimi ifade etti. ben de bu teklifi kabul ettim. mehmet bey'e buradan da teşekkür ediyorum.
ancak görünen o ki: sarıkayalar radyatör değişimi için sattığı tüm regalleri ya servise çağırmak durumunda kalacak yada bozulduğu zaman getirin değişelim diyecek.
arkadaşlar, bu topikte sarıkayalar ı en çok eleştirenlerden biriyim. yiğidi öldür hakkını yeme. şu anki gelişmeler karşısında söyleyecek söz bulamıyorum. Mehmet bey'e ''bizim arkamızda olun, size güven duyalım, yoksa bu servis yüzünden bu motosiklet biter'' diye belirttim. ayrıca motosiklet.net' den de basettim. mehmet bey siteyi aktif bir şekilde takip etttiğini gerekli tedbirleri aldıklarını ifade etti. radyatörlerin yenisinin istenmesi bile büyük bir gelişmedir ve geç kalınmış bir müdahale de değildir. çünkü, motor daha yeni 1 yılını doldurdu vede bu sezon itibari ile radyatör delinmeleri yaşanmış oldu.
arkadaşlar e-maillere cevap alamadıklarını belirtiyorlar. ben mecbur kalmasam sarıkayaları aramazdım. sorunumu servis ile çözme taraftarıyım. eğer sorununuzu servis çözmüyor ise.. yukarıda yazdığım tel nosu ile Mehmet bey'i çekinmeden arayınız. sorunun en kısa sürede çözüldüğünü siz de göreceksiniz.
ampul ile ilgili mühendis1959 yazmıştı: H4 12 wolt 35*35 watt diye tarif ediliyor. H, halojen anlamına gliyormuş. ben geçen hafta Ankara'da idim. yanılmıyorsam Ulus heykel ana caddeden ilerlerken (sıhhiyeye doğru değil-öbür tarafa doğru mevkiyi bilmiyorum) yiba çarşısı diyeceğim. zaten solda cadde üzerinde bir çok motosikletçi ve bisikletçi var. iş hanı içinde bir motosiklet malzeme satıcısında bu ampul vardı. 2,5 ytl' ye aldım. elbetteki bursa da arasa idim bulurdum. satıcı bu ampulün oto malzemeleri satanlarda biraz zor bulunabilceğini, ancak yinede sorulması gerektiğini, en iyisi motosiklet malzeme satıcıları ve motosiklet servislerine sorulması gerektiğini belirtti (satıcının kartını aldım ama, şu an yanımda değil, Ankara'daki arkadaşlar için, tekrar girdiğimde yazarım).
dün akşam, bursa Eker park denen bir yerde, bu forumda ''Bursa Mt'' üyesi olan ve diğer başka kulüp üyeliği de olan arkadaşlar ile bir araya geldik ve tanıştık. bu topikten Fuser'de vardı (regalci ikimizdik yani, regalci bir arkadaş daha vardı ama o gelemedi). çeşitli motosikletler vardı. en önemlisi, motosiklet ve kulüp ayrımı yapmadan dostluk kurulabilmesi ve kaynaşılması idi. o arkadaşlara da burdan tekrar teşekkür ediyorum.
benimle ilgili son gelişmeler böyle. bilgi paylaşımına devam
demonicdreams
05 Ağustos 2006, 13:50
Sevgili arkadaşlarım, abilerim;
Bildiğiniz üzere bu hafta sonu bilindik MT gezilerinden biri var. Hem de büyük katılımla, Riva gibi eşsiz yerlerden birine gidiliyor. Buluşma anından, grup sürüşüyle gidilen mekanda içilen son bardak çaya kadar çok keyifli bir gezi olacağına eminim. Sözün özü kaçırılmayacak bir gezi!..
Ama siz her şeye rağmen "benim işim olmaz şimdi Riva'yla. Kim uğraşacak şimdi... sabah'ın köründe kalk, o kadar yol tep, akşamın bi saati yorgun argın eve gel... bir de ertesi gün iş var... oooof of!.." diyorsanız. Yani benim gibi düşünüyorsanız bu alternatifi değerlendirin derim. Riva'ya gitmeyecek olmanız evde oturmanız, ya da motosiklet gezinizi basit bir mahalle turuna dönüştürmeniz anlamına gelmez!..
Kısaca diyorum ki;
06.08.2006 (Bu Pazar) Saat 16.00'da Bostancı Beers'ın önünde buluşuyoruz.
Buluşma anında, kaçınılmaz 'senin sisi bar, benim öncam muhabbetleri'ni yapıp hemen akabinde içimizdeki en yaşlı abimizin "hadi" dediği mekana postu serip çay-kahve eşliğinde muhabbete doyacağız. Bunu daha önce yapanlar ne büyük bir keyif olduğunu hatırlayacaklardır.
Bunun için bir liste tutmaya gerek yok ama kaç kişi olacağımızı bilmemiz açısından gelecek olanlar kendilerini belli ederse iyi olur diye düşünüyorum.
Şimdilik;
Kaldera
demonicdreams
fedos
fevkalbesher
Kaldera; dogma ve gyazıcı'yı kandırabileceğini söylüyor. Bu da şimdilik 6 kişiyiz demek oluyor. Bekliyoruz efem!
Görmeyen arkadaşlar için duyurumuzu bir kez daha yapmak istedim. Şu saatten itibaren online olacağımı pek sanmıyorum. Herkes davetlimizdir. İçilecek çok çay ve konuşulacak çok şeyimiz var!
bbaday
05 Ağustos 2006, 15:28
Selamlar, geçen gün benim motorla giderken ışıklarda kırmızı bir regal r gördüm biraz konusurken adam satacağını söledi , race alacakmış bunuda 2850 ye verecem dedi. dedim bu kadar düşükmü fiyatı , ee ne yapıcan diyor sonuçta çin malı , adamın telefonunu aldım bu hafta düşünüp belki ararım , sonuçta benim keewaydan daha güçlü motoru var...
eğer almakdan vazgeçersen bana pm den satıcının telini gonder lutfen 2850 motorda sağlamsa havada kaparım onu ben:cat:
wkemal
05 Ağustos 2006, 17:14
arkadaşlar,
epeydir foruma girme fırsatım olamadı. en son kaldığım yerden itibaren epey bir sayfa okudum.
bilenler hatırlar, benim motosiklet 7 ay evde yatmıştı. bursa da "motorcu ferit" varmış servisi, ona götürdüm. bu kadar uzun süre yattığı için yapılan işlemler:
- üstündeki akü tamamen devr dışı kaldığı ve şarj tutmadığı için değişti
- karbüratörü temizlendi
- deposu temizlendi
- bujileri değişti
- yağı değişti
- antifirizi değişti
- lastik hava ve zincir gerginlik ayarı kontrol edildi.
- test edildi
- tüm bunlar garanti dışı olduğu için işçilik dahil hepsi ödendi
son olarak bana telefon ettiler, gel motoru al diye. gittim motoru çalışır vaziyette aldım. yavaş yavaş eve getirdim. evin önünde incelerken motorun ön kısmının antifirizli olduğunu farkettim. derhal servisi aradım ki, antifiriz atmış diye, radyatörün delinmiş olabileceğini söylediler. tekrar yaptığım incelemede şırıngadan fırlatır gibi antifiriz atıyordu. bana derhal garanti kağıdını getir parçayı isteyelim dediler.
ertesi günü sabah garanti kağıdını götürdüm. adres, telefon vs. bıraktım. aradan 7 gün geçti ve hala aranmadığım için ben arayayım diye bir aradım. bana servisi bıraktık, gel garanti kağıdını al dediler. halbuki nezaketen beni arayıp durumu bildirebilirdiler. servise gittiğimde ordaki usta, regal markasından illallah ettiklerini, asıl sorunun sarıkayalardan çıktığını, yedek parça istedikleri halde ciddiyet içinde gönderilmediğini, en iyi ciddiyet içinde çalışan firmanın kanuni kuralkan olduğunu (parçayı istiyorsun en geç 2 gün sonra elinde dedi), sarıkayaların ise bazen 2 haftayı geçen sipariş gönderme süreleri olduğunu, müşterilerin ise sorunun kendilerinden kaynaklandığını zannederek ha bire tartışma yaşadıklarını vs. izah etti. bana yeni servisin kartını verdi ve yolladı.
ben de yol üzerinde olduğu için, bursa daki satıcıya gidip durumu (gazcılar motor) sordum. burdaki yetkili de sarıkayaların 2 gün içinde parça gönderdiğini, eski servisin belirttiği durumun olmadığını söyleyerek beni başından savdı.
ben yeni servise gittim. garanti kağıdını verdim. onlar da beni arayacaktılar ne oldu diye. ama hala aramadılar (yaklaşık 3 gün oluyor). ben şu anda dişlerimi gıcırdatıyorum tüketici mahkemesine gidip sarıkayaları ve gazcılar motor'u şikayet etmemek için. bakalım ne olacak. 1 ay izine geldim, iznimin 2 haftası geçti, ben hala motosikleti doğru dürüst süremedim.
diğer bir husus; mühendis1959,
bahsettiğim eski servis motorcu ferit, bursa nın en iyi motosiklet tamirhanelerinden biri. burdaki hüseyin usta bana; regallerin radyatörlerinin çok zayıf olduğunu, bir çok radyatör değiştirdiklerini söyledi. hatta bursa da bir arkadaş çok sinirlenerek gidip özel bakır radyatör yaptırmış. sizin görüştüğünüz emre ltd. ustası radyatör konusunda bir şey demedi mi? eğer bu ustaya tekrar ulaşabilirseniz, daha kaliteli ve dayanıklı bir radyatör getiremezler mi?
regal_emre;
emre ltd. çalışanı olup olmadığınızı tam olarak anlayamadım. ancak, emre ltd çalışanı olduğunuzu varsayarak yazmak istiyorum. topik önceki sayfalarında emre ltd.şti. için, "çinli firma galiba sarıkayalardan bahsetmemiş, farkında olmadan bayilik almışlar" gibi yazılar yazıldı. sizler gibi tecrübeli firmaların, pazar araştırması yapmadan, rakipler kimlerdir öğrenmeden böyle bir işe girmediğini biliyorum. dolayısı ile bu asılsız bir söylemdir. böyle olmasına rağmen bu konuda, bu topikten haberdar olan siz bile bir açıklama yapmadınız. bu topikte sarıkayalardan bol bol bahsediliyor. umarım bu hususta bir açıklama yaparsınız ve aslında biz okuyucuların yanıldığını ifade edersiniz. çünkü biz kullanıcılar, basit bir şey alırken bile bir çok araştırma yapıyoruz. sizler gibi büyük firmaların böyle basit bir araştırma yapmaması düşünülemez. regal parçaları getirecekseniz, Türkiye de regal aleminin içinde olan herkes bilir ki "sarıkayalar" diye bir firma var. sizin bunu bilememeniz mümkün değil. eğer mümkün ise, sizin ciddiyetinizden de şüphe etmek gerekir.
eğer yedek parça getirecek iseniz, regaller için kaliteli bir radyatör getiriniz. muhtemelen ilk müşteriniz de ben olacağım.
ilginiz için teşekkürler.
arkadaşım ben bu konuyu daha önce gündeme getirmiştim arkadaşları bilgilendirmek amacıyla ama hiç bir arkadaştan yanıt gelmemişti sanırım ilgilenilmedi yazımı okumanı öneririm
yetokilic
05 Ağustos 2006, 21:31
HERKESE SELAM ! mayıs ayından beri RR sahibiyim hergün okudum forumda yazılanları, ama sesim çıkmadı bu güne dek . biri beni durdursun diyorum çünkü
bi delilik yapmanın eşiğine geldim . motorumla istanbuldan izmire gitmek
istiyorum aslında bunu yapmamam gerektiğini biliyorum çünkü ehliyetim yok :salut: temmuz sınawını kaçırdım :pr:
biliyosun da neden yapmayı düşünüyorsun derseniz , itü de okuyorum
yaz okulunda kayış koptu ders çalışmaktan türevden integralden ::baaas:: macera olsun istiyorum
herşeyi göze aldım desem yeridir , danışmak istediğim bi ihtimal bu yola çıksam
trafik polislerinin şehirler arası yollardaki denetimlerinin yoğunluğu nasıldır?
hatta şöylede sorabilirim şehirler arası yol yapmış arkadaşlara ehliyet soruldu mu motosikletlere özel extra bi denetim varmı? hani bi ihtimal kurtarırsam çok güzel olcak benim için . teşekkürler ...
bbaday
05 Ağustos 2006, 21:36
HERKESE SELAM ! mayıs ayından beri RR sahibiyim hergün okudum forumda yazılanları, ama sesim çıkmadı bu güne dek . biri beni durdursun diyorum çünkü
bi delilik yapmanın eşiğine geldim . motorumla istanbuldan izmire gitmek
istiyorum aslında bunu yapmamam gerektiğini biliyorum çünkü ehliyetim yok :salut: temmuz sınawını kaçırdım :pr:
biliyosun da neden yapmayı düşünüyorsun derseniz , itü de okuyorum
yaz okulunda kayış koptu ders çalışmaktan türevden integralden ::baaas:: macera olsun istiyorum
herşeyi göze aldım desem yeridir , danışmak istediğim bi ihtimal bu yola çıksam
trafik polislerinin şehirler arası yollardaki denetimlerinin yoğunluğu nasıldır?
hatta şöylede sorabilirim şehirler arası yol yapmış arkadaşlara ehliyet soruldu mu motosikletlere özel extra bi denetim varmı? hani bi ihtimal kurtarırsam çok güzel olcak benim için . teşekkürler ...
büyük ihtimalle yakalanırsın yakalandığın ilde motoruna el koyarlar bence ehliyetsiz bu işe kalkışma yakın yer olsa ana yol hariç yolları kullan diyeceğim ama bahsettiğin mesafede ana yolları kullanmak zorundasın bence hiç kalkışma
Aksu
05 Ağustos 2006, 23:54
Bugün 500 bakıma gittim yağ falan ama en önemlisi rolantide gaz verince eksoz patlama yapıyor. Katrancı servis çok uğraştı.
1- Benzin den şüphelendik depoyu boşalttık yeni benzin aldık
2- Bobinleri yeni motor dan söküp taktık
3- Şarj dinamosunun olduğu yeri söküp keçesini yenisi ile değiştik bloğun içine hava mı alıyor diye
4- Karbüratör ayarları ile oynadık
5- Bujileri değiştirdik
Velhasıl sonuç değişmedi eksozdan patlama sesleri geliyor. Motor gidiyor normal kullanım var ama sürekli gaz verildiğinde patlama yapıyor.
Bilgisi veya bu bu konuda tecrübesi olan varsa bilgilendirirse memnun olurum.
Hatta Yalovadaki servise bile gitmeyi düşünüyorum.
İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Ayrıca Kartancı motor da ilgilendi onlara da teşekkür ederim
demonicdreams
06 Ağustos 2006, 13:11
Slm regalciler 2500 lük bakımı için servise gittim sadece yağını değiştirdim sonra Yalova da ünal kardeşimize motorumu götürdüm
muhendis1959 ve Aksu; abiler burada methedilen yer Yalova servisi değil, dikkat edin. Arkadaş sadece yağını değiştirmiş serviste, sonra başka bir ustaya gitmiş. Olurda bir yerden Yalova servisinin telefonunu bulup habersiniz gitmeye kalkarsınız diye dikkat çekmek istedim.
muhendis1959
06 Ağustos 2006, 14:16
Arkadaşlar gördüğünüz gibi regal ci iki firma ortaya çıkınca rekabet başladı, iki gün önce KATRANCI nın sahibi Serdar la konuştum sarıkayalar parça istediklerinde ertesi günü göndermeye başlamış, yani neredeyse artık parça sıkıntısı kalmadı gibi, şimdi birde servis hizmetleri türkiye genelinde oturursa hiçbir sorunumuz kalmaz.
Servis konusunda benim istediğim, Yalovadaki Ünal ustada olan elektronik hizmet yani servise gittiğinde motor sesine bakarak ayar yapılmaması, gidiyorsun servise motorumın ekzosundan patlama sesi geliyor diyorsun ustalar korkudan el süremiyorlar, çünkü ustalara yeterli eğitim verilmemiş hatta hiç verilmemiş.
Hiçbir serviste Yalovada ki Ünal ustada olan karbüratör ayar cihazı yok, soruyorum hangimizin motoruna şu ana kadar sibop ayarı yapıldı, bunlar önemli ayarlar.
Emre Ltd de karşılaştığım Gaziantepten gelen usta benim motora biliyorsunuz karbüratör ayarı yapmıştı, bu ayardan sonra benim motordaki ekzos patlamaları tamamen kesildi, yanlış bildiğimiz motorun tek silindir gibi çalışmdığını orada öğrendim, yani pistonun biri emmedeyken diğeri ekzos da oluyor işte bu ekzos ta olan pistonun tepesine benzin giderse patlama oluyor, tamamen ayar işi, yakıt sarfiyatı da düştü.
MOTOR USTASI LAZIM BİZE ARKADAŞLAR.:silent:
muhendis1959 ve Aksu; abiler burada methedilen yer Yalova servisi değil, dikkat edin. Arkadaş sadece yağını değiştirmiş serviste, sonra başka bir ustaya gitmiş. Olurda bir yerden Yalova servisinin telefonunu bulup habersiniz gitmeye kalkarsınız diye dikkat çekmek istedim.
Uyardığın iyi oldu, ben servis anlamışım.
hata
06 Ağustos 2006, 14:23
arkadaşlar merhaba bır regale ıhtıyacım var satmaya nıyetı olan arkadaşlar varsa (almak ısteyenler) bolumune topic açtım tşk ler
muhendis1959
06 Ağustos 2006, 14:24
Bugün 500 bakıma gittim yağ falan ama en önemlisi rolantide gaz verince eksoz patlama yapıyor. Katrancı servis çok uğraştı.
1- Benzin den şüphelendik depoyu boşalttık yeni benzin aldık
2- Bobinleri yeni motor dan söküp taktık
3- Şarj dinamosunun olduğu yeri söküp keçesini yenisi ile değiştik bloğun içine hava mı alıyor diye
4- Karbüratör ayarları ile oynadık
5- Bujileri değiştirdik
Velhasıl sonuç değişmedi eksozdan patlama sesleri geliyor. Motor gidiyor normal kullanım var ama sürekli gaz verildiğinde patlama yapıyor.
Bilgisi veya bu bu konuda tecrübesi olan varsa bilgilendirirse memnun olurum.
Hatta Yalovadaki servise bile gitmeyi düşünüyorum.
İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Ayrıca Kartancı motor da ilgilendi onlara da teşekkür ederim
Mehmet bide ben dinliyeyim şu motorun sesini ondan sonra ne yapacağımıza karar veririz.:cat:
hata
06 Ağustos 2006, 14:31
hocam yanlışlık benim buraya yazmamdamı yoksa regalı olanın satmaya yanaşmamasımı eger benım buraya yazmam ise satıcı arkadaşların ilgisini çekmek içindi herkesten affımı dilerim.
caser
06 Ağustos 2006, 14:31
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!AdFound.doit_newv4
hata dostum...
istersen bu linke bir bak. ben de buradan bularak almıştım Raptor'umu....
İyi şanslar sana
muhendis1959
06 Ağustos 2006, 14:36
HERKESE SELAM ! mayıs ayından beri RR sahibiyim hergün okudum forumda yazılanları, ama sesim çıkmadı bu güne dek . biri beni durdursun diyorum çünkü
bi delilik yapmanın eşiğine geldim . motorumla istanbuldan izmire gitmek
istiyorum aslında bunu yapmamam gerektiğini biliyorum çünkü ehliyetim yok :salut: temmuz sınawını kaçırdım :pr:
biliyosun da neden yapmayı düşünüyorsun derseniz , itü de okuyorum
yaz okulunda kayış koptu ders çalışmaktan türevden integralden ::baaas:: macera olsun istiyorum
herşeyi göze aldım desem yeridir , danışmak istediğim bi ihtimal bu yola çıksam
trafik polislerinin şehirler arası yollardaki denetimlerinin yoğunluğu nasıldır?
hatta şöylede sorabilirim şehirler arası yol yapmış arkadaşlara ehliyet soruldu mu motosikletlere özel extra bi denetim varmı? hani bi ihtimal kurtarırsam çok güzel olcak benim için . teşekkürler ...
Arkadaşım ben sürekli izmir yolundayım bu yol üzerinde sürekli polis kontrolü var kılık kıyafeti yerinde olan motorcuları pek çevirmiyorlar ama radara yakalanma riskin yüksek. O zaman yanarsın, ama kafana koyduysan sana tavsiyelerim var özelden yazarım.
FAKAT SANA BİR ABİ TAVSİYESİ BİR ANLIK YANLIŞ KARAR TÜM HAYATINI KARARTABİLİR, ALLAH KORUSUN, O YÜZDEN VERECEĞİN KARARI TEKRAR GÖZDEN GEÇİR, SONUÇLARINA SEN KATLANACAKSIN UNUTMA.
buraketli
06 Ağustos 2006, 14:37
bana her türlü motosiklet resmini yollayın arkadaşlar piskopat06@homail.com özellikle raptor tercihimdir
De-Javu
06 Ağustos 2006, 19:18
bana her türlü motosiklet resmini yollayın arkadaşlar piskopat06@homail.com özellikle raptor tercihimdir
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=18557&page=136
Eğer daha önce download etmediysen, bir çok RR resminin olduğu .pps uzantılı dosyayı resimli anlatımı mevcut bu sayfadan dowload edebilirsin.
Unicorn Knight
06 Ağustos 2006, 22:15
bugün çok ama çok mutlu bir haber daha aldım kızımın (regal tabii ki... :P) geleceği ile ilgili...
sarıkayalar'dan bir yetkili bugün benim Büyükçekmece'deki kankamın servisine uğramış,kendisine hem bir çok regalin bölgede satışına (ki biri benim kızım) ön ayak olduğu hem de yıllardır işini en iyi şekilde yapan,çinli makinalar piyasaya girmeden önce de pek çok motosiklet markasının da (ki bir çoğu prestijli firmalar) yetkili servisliğini yapan,ismi sektörde bilinen bir usta olduğu için yetkili servislik vermek istediklerini belirtmiş...kanka evraklarını hazırlamakta,artık neredeyse kapımın önünde,üstelik de yıllardır tanıdığım,bildiğim,güvendiğim birinin işlettiği bir servisi oluyor kızımın...
darısı tüm regalci dostlarımın başına...(böylesi olmaz herhalde ama,eheheh :D)
KALDERA
06 Ağustos 2006, 23:58
bugün yakamoz'a gelen
1)demonıcdreams
2)hunluata
3)fedos
4)fevkalbesher
5)dogma
6)hpoyraz ve
7)jasmın 'e teşekkürler... sizlerle zaman ne çabuk geçmiş.güzel muhabbet oldu.. yalnız ,,benim sizlerden önce yakamozdan ayrılmama kusura bakmadınız dimi..:)
ama uzun süredir uğraştığım bir türlü zaman bulup bitiremediğim servisler için üzerinde çalıştığım, bir oto servis bilgisayar programını nihayet bitirmek üzereyim, arkadaşlar çok şükür.. :)
Aksu
07 Ağustos 2006, 11:26
Mehmet bide ben dinliyeyim şu motorun sesini ondan sonra ne yapacağımıza karar veririz.:cat:
Bu patlama sesinin % 99 karbüratörden ve sibop ayarından olduğunu biliyorum ama istiyorum ki daha 400 km. de olan motoru servisi onarsın. İlk aldığımda da böyleydi ama geçmedi. Aslında motosikleti servis harici ustasına yani alet işler el övünür hesabı elektronik cihazları ve teknik bilgi tecrübesi olan ustalara götüreceksin. Yani atla deve değil ya alsın alsın 50 YTL işçilik alsın ne uğraşacağım bilgisiz yetkili RR servislerinde. Adamlar oto tamirciliğinden RR servisi ve satışı bayiliği almış olmaz kardeşim olmaz. Her aracın kendine has özellikleri vardır. Deneme yanılma hesabı motosiklet tamir edilmez. 29 yıllık ehliyetli olarak belki defalarca motor ve mekanik arıza yaptırdım. Ankara da 15 yıl taksi işlettim baka baka biende usta oldum. Böyle ustayım diye ortaya çıkanları gördükçe deli oluyorum. Benim sözüm işinin ehli olamayanlara, az buçuk herkes kendi ustalık derecesini bilir.
Müslüm kardeş biz en iyisi seninle başka da gelecek RR ci arkadaşlarımız olursa şu Yalova daki ustayla konuşup basıp gidelim. Sanki 250 cc değil de Mobilet kullanıyorum. Fazla uzatmayayım hepinize selamlar ve kazasız sağlıklı günler dilerim.
hunluata
07 Ağustos 2006, 11:27
pazar günü sizinle beraber olmak benim için büyük zevkti. Davetiniz için teşekkür ederim.:cat:
KALDERA
07 Ağustos 2006, 11:39
.
en iyisi seninle başka da gelecek RR ci arkadaşlarımız olursa şu Yalova daki ustayla konuşup basıp gidelim. Sanki 250 cc değil de Mobilet kullanıyorum. Fazla uzatmayayım hepinize selamlar ve kazasız sağlıklı günler dilerim.
arkadaşım çok basit düzeneğe sahip bir motorumuz var.sizin patlama diye
tabir ettiğiniz sorun...bence
1)yakıt ve filtreler
2)ateşleme tertibatı
3)karbütatör üçlüsüdür.başka olacak bir şey yok.
eğer bukadarcık sorun istanbulda imkansız hale geliyorsa varın gidin yalovaya...
ayrıca süpap ayarına neden takıldınız ..daha km nizçok az..bu kmlerde hiç bir usta bunu yapmaz sağlıklı bir sonuç alamazsınız bence.
yapın 2500 civarı bir km o zaman keyfe keder yaptırırsınız...
pazar günü sizinle beraber olmak benim için büyük zevkti. Davetiniz için teşekkür ederim.:cat:
sizinle tanıştığıma bende memnun oldum arkadşım:cat:
nurettin_
07 Ağustos 2006, 12:26
bugün çok ama çok mutlu bir haber daha aldım kızımın (regal tabii ki... :P) geleceği ile ilgili...
sarıkayalar'dan bir yetkili bugün benim Büyükçekmece'deki kankamın servisine uğramış,kendisine hem bir çok regalin bölgede satışına (ki biri benim kızım) ön ayak olduğu hem de yıllardır işini en iyi şekilde yapan,çinli makinalar piyasaya girmeden önce de pek çok motosiklet markasının da (ki bir çoğu prestijli firmalar) yetkili servisliğini yapan,ismi sektörde bilinen bir usta olduğu için yetkili servislik vermek istediklerini belirtmiş...kanka evraklarını hazırlamakta,artık neredeyse kapımın önünde,üstelik de yıllardır tanıdığım,bildiğim,güvendiğim birinin işlettiği bir servisi oluyor kızımın...
darısı tüm regalci dostlarımın başına...(böylesi olmaz herhalde ama,eheheh :D)
bu servis dediğin devlet hastanesinin bir önceki sokağının başında yaniarabaların tek yön diye dönüş yaptığı yerdeki ,manavın yanındaki emlakçı olmasın ?başkası isı bende bilirsem iyi olacak çünkü beylikdüzünde oturuyorum..sağol:rendeer:
erdem.gunduz
07 Ağustos 2006, 13:50
bugün yakamoz'a gelen
1)demonıcdreams
2)hunluata
3)fedos
4)fevkalbesher
5)dogma
6)hpoyraz ve
7)jasmın 'e teşekkürler... sizlerle zaman ne çabuk geçmiş.güzel muhabbet oldu.. yalnız ,,benim sizlerden önce yakamozdan ayrılmama kusura bakmadınız dimi..:)
ama uzun süredir uğraştığım bir türlü zaman bulup bitiremediğim servisler için üzerinde çalıştığım, bir oto servis bilgisayar programını nihayet bitirmek üzereyim, arkadaşlar çok şükür.. :)
Bu toplantıya katılmayı bende istiyordum ama daha önceden planlanmış bir gezim vardı. cumartesi çıktık yola bolu nun sarıalan yaylasın da ufak bir göl kenarında kamp yaptık. pazar günü de döndük. yaklaşık 600 km yol.
benim motorun sıkıntısı ne yaparsam yapayım 120 km üzerine çıkamıyorum. dün dönüşte bir ara uzun bir inişte rüzgarı da arkamdan alarak 135 km ye ulaştım ki benim için çok büyük bir olay. çünkü motorum 5143 km oldu sürekli uğraştım 120 üstüne çıkabilmek için sonunda başardım :) 110 km civarında 5. vitese attığım zaman hızım yavaş yavaş düşüyor. bu nedele hafta sonu yaptığım yolun yaklaşık 500 km si otobandaydı ve % 90 nını 4. vitesle gitmek zorun da kaldım çünkü 5' şe atınca yavaşlamaya başlıyor. sürekli 4. vitesi kullandığım için de özellikle dün dönüşte saat 13:00-17:00 arasındaki sıcaktan dolayı da resmen motorun ısısı dan bacaklarım pişti. hararet göstergem devreye girmedi ama sanırım sıcaklık sürekli limitteydi.
motorum dan genel anlam da memnunum ama 250cc ve 17hp beni kesmiyor. bu nedenle satacağım.
almak istediğim motor da suzuki intruder 800
aklınız da olsun :cherry:
S&S
KALDERA
07 Ağustos 2006, 14:48
Bu toplantıya katılmayı bende istiyordum ama daha önceden planlanmış bir gezim vardı. cumartesi çıktık yola bolu nun sarıalan yaylasın da ufak bir göl kenarında kamp yaptık. pazar günü de döndük. yaklaşık 600 km yol.
benim motorun sıkıntısı ne yaparsam yapayım 120 km üzerine çıkamıyorum. .
motorum dan genel anlam da memnunum ama 250cc ve 17hp beni kesmiyor. bu nedenle satacağım.
iyi yapmışsınız bea..oraları az buçuk biliyorum.walla süper mobilsiniz.ben .......... kaldırıp biyerlere gidemiyom..
motorunun süratlenmesi için size tavsiye..5000 kmyi geçtiğin için yani.....
1-önce süpap ayarı yaptırın
2-müsait yol için mümkünse otobana çıkın
3-1.ci vitesle kalkın ve 40-50 km hız aralığına kadar gaz basın
4-2.ci viteste 70-80 km yi zorlayın
5-3.cü viteste 100 ü bulun
bu arada motor sesi sizi ürkütmesin limitlerini zorlayın biraz açılacaktır..biz sağır diye adlandırılan
sürat yapmayan araçların motorunu bu şekilde açardık..aracın motoru manyak olurdu ben bu hale
nasıl geldim diye...:queen:
motordan iyi bir performans almak için kullanılan yağda önemli ayrıca.
servisler acdelco nun W15X40 ını kullanıyor bildiğim kadarı ile..
bu yağ mineral yağdır..W 10X40 ve W 20X 40 yarı sentetiktir. bu yağ daha
uzun ömürlü olup sürat için katkısı büyük olur...ve ağırlaştırılmış koşullarda daha üstün koruma sağlar...
istediğiniz sürati belki bulunca satmazsınız kimbilir...:)
motor açma işini yaparken hava şartı da önemli tabii.ama eğer herşey yolunda giderse amacınıza ulaşmış olursunuz.hedeflediğiniz sürati yapan regal çok..kmyi 140 a yapıştıran var izmirde...
Aksu
07 Ağustos 2006, 15:30
benim motorun sıkıntısı ne yaparsam yapayım 120 km üzerine çıkamıyorum. dün dönüşte bir ara uzun bir inişte rüzgarı da arkamdan alarak 135 km ye ulaştım ki benim için çok büyük bir olay. çünkü motorum 5143 km oldu sürekli uğraştım 120 üstüne çıkabilmek için sonunda başardım :) 110 km civarında 5. vitese attığım zaman hızım yavaş yavaş düşüyor. bu nedele hafta sonu yaptığım yolun yaklaşık 500 km si otobandaydı ve % 90 nını 4. vitesle gitmek zorun da kaldım çünkü 5' şe atınca yavaşlamaya başlıyor. sürekli 4. vitesi kullandığım için de özellikle dün dönüşte saat 13:00-17:00 arasındaki sıcaktan dolayı da resmen motorun ısısı dan bacaklarım pişti. hararet göstergem devreye girmedi ama sanırım sıcaklık sürekli limitteydi.
motorum dan genel anlam da memnunum ama 250cc ve 17hp beni kesmiyor. bu nedenle satacağım.
almak istediğim motor da suzuki intruder 800
aklınız da olsun :cherry:
S&S
Erdem kardeşim senin motorda benimki gibi ayarsız. Sibop ayarı ve karbüratör ayarı yapılsa 140 km.rahat gidersin çünkü motorlar güçlü ama çalışması düzensiz silindirler uyumlu çalışmıyor. Karbüratör hava ayarları eşit olmazsa eşit hava benzin karışımı gitmeyeceğinden düzensiz çalışır.Fazla yakar. Hava filitresi de temiz olması ayrı konu. Birde hava filitreleri; İstanbul nemli olduğundan özellikle motoru dışarıda olanlarda daha çok nemlenir şişer. Şişen filitre havayı geçirmez. Yakıt filtreleri gibi, yakıttaki suyu emer şişer daha yeni değiştirilmiş filitre iş yapmaz ve arızaya sebep olur.
Benim önerim elektronik aletleri olan deneyimli motosiklet tamircilerine gitmek. Yalova daki Ünal ustayla tel.görüşüp ben ve Müslüm gitmeyi düşünüyoruz. Suç motorlarda değil ayarlarda. Regalciler bir araya bir türlü gelemedikki bu tip konuları da görüşüp tartışıp ona göre hareket edelim. İnşallah en kısa zamanda her iki yaka regalciler mutlaka toplanacağız ve bunu süreklşi kılacağız. Hepinize selamlar kazasız sürüşler.
erdem.gunduz
07 Ağustos 2006, 15:34
iyi yapmışsınız bea..oraları az buçuk biliyorum.walla süper mobilsiniz.ben .......... kaldırıp biyerlere gidemiyom..
motorunun süratlenmesi için size tavsiye..5000 kmyi geçtiğin için yani.....
1-önce süpap ayarı yaptırın
2-müsait yol için mümkünse otobana çıkın
3-1.ci vitesle kalkın ve 40-50 km hız aralığına kadar gaz basın
4-2.ci viteste 70-80 km yi zorlayın
5-3.cü viteste 100 ü bulun
bu arada motor sesi sizi ürkütmesin limitlerini zorlayın biraz açılacaktır..biz sağır diye adlandırılan
sürat yapmayan araçların motorunu bu şekilde açardık..aracın motoru manyak olurdu ben bu hale
nasıl geldim diye...:queen:
motordan iyi bir performans almak için kullanılan yağda önemli ayrıca.
servisler acdelco nun W15X40 ını kullanıyor bildiğim kadarı ile..
bu yağ mineral yağdır..W 10X40 ve W 20X 40 yarı sentetiktir. bu yağ daha
uzun ömürlü olup sürat için katkısı büyük olur...ve ağırlaştırılmış koşullarda daha üstün koruma sağlar...
istediğiniz sürati belki bulunca satmazsınız kimbilir...:)
motor açma işini yaparken hava şartı da önemli tabii.ama eğer herşey yolunda giderse amacınıza ulaşmış olursunuz.hedeflediğiniz sürati yapan regal çok..kmyi 140 a yapıştıran var izmirde...
yaklaşık 2500 km dir 2. 3. 4. ve 5. maddeleri uyguluyorum ama banamısın demedi :cherry:
yalovadaki yerin adresi ve telefonu gelsin oraya götüreceğim. yağ servisin kullandığı neyse o var motor da ama 5500 bakım da kendim götüreceğim yağını.
satmak istememin nedeni sadece sürat değil. alırken de seneye satacağım diye almıştım çünkü geçmişte 750 cc cruiser kullanmış biri olarak bana yeterli gelmesi mümkün değil. uzun yıllar ara verdiğim için başlangıcı böyle yapmak istedim.
zaten almak istediğim motoru da gözönün de buylundurursanız beni anlarsınız.
hatta intruder 1400 bile olabilir.
hafta sonu bolu yaylasın da ankara dan regalci bir dostumuz daha vardı. BilgeGolge de supereva ankara üyesi olarak yayla da karşıma çıktı. bir RR cıyı daha görmek beni mutlu etti.
aytu
07 Ağustos 2006, 15:43
Motorlarda ayarın önemi fazla ama birazda modifiye gerekli...
benim bulunduğum yerde tornacı arkadaşın var onunla beraber ön dişliyi 19 yaptık motorda hiç güç kaybı falan oluşmadı şu anda son hızı 165 ki bu hıza hiç zorlanmadan çıktı daha basmadım açıkcası korktum ne olur ne olmaz diye ama tahminim 180 gibi bir hıza çıkacak motorum 1300 km de zaten son hızı iki kişi 135 idi tek 140 görüyordu o bakımdan bi sorunum yok ama denilenler doğruysa bide sübap ayarı yaparsak o zaman kaçı görecek:cherry:
KALDERA
07 Ağustos 2006, 15:50
o zaman size ünalın telf vereyim.....0226 352 77 99 topçulardan devam ediecek çiftlikköyde dükkanı..yalovaya 5 km kala..
size tavsiyem oldukça erken gidin süpap ayarı için motorun soğuması lazım
Motorlarda ayarın önemi fazla ama birazda modifiye gerekli...
benim bulunduğum yerde tornacı arkadaşın var onunla beraber ön dişliyi 19 yaptık motorda hiç güç kaybı falan oluşmadı şu anda son hızı 165 ki bu hıza hiç zorlanmadan çıktı daha basmadım açıkcası korktum ne olur ne olmaz diye ama tahminim 180 gibi bir hıza çıkacak motorum 1300 km de zaten son hızı iki kişi 135 idi tek 140 görüyordu o bakımdan bi sorunum yok ama denilenler doğruysa bide sübap ayarı yaparsak o zaman kaçı görecek:cherry:
:wiinkk:
erdem.gunduz
07 Ağustos 2006, 16:09
Motorlarda ayarın önemi fazla ama birazda modifiye gerekli...
benim bulunduğum yerde tornacı arkadaşın var onunla beraber ön dişliyi 19 yaptık motorda hiç güç kaybı falan oluşmadı şu anda son hızı 165 ki bu hıza hiç zorlanmadan çıktı daha basmadım açıkcası korktum ne olur ne olmaz diye ama tahminim 180 gibi bir hıza çıkacak motorum 1300 km de zaten son hızı iki kişi 135 idi tek 140 görüyordu o bakımdan bi sorunum yok ama denilenler doğruysa bide sübap ayarı yaparsak o zaman kaçı görecek:cherry:
bu dişliden bize de gönderirmisin, kaça maloluyorsa gönderelim sana
Erdem kardeşim senin motorda benimki gibi ayarsız. Sibop ayarı ve karbüratör ayarı yapılsa 140 km.rahat gidersin çünkü motorlar güçlü ama çalışması düzensiz silindirler uyumlu çalışmıyor. Karbüratör hava ayarları eşit olmazsa eşit hava benzin karışımı gitmeyeceğinden düzensiz çalışır.Fazla yakar. Hava filitresi de temiz olması ayrı konu. Birde hava filitreleri; İstanbul nemli olduğundan özellikle motoru dışarıda olanlarda daha çok nemlenir şişer. Şişen filitre havayı geçirmez. Yakıt filtreleri gibi, yakıttaki suyu emer şişer daha yeni değiştirilmiş filitre iş yapmaz ve arızaya sebep olur.
Benim önerim elektronik aletleri olan deneyimli motosiklet tamircilerine gitmek. Yalova daki Ünal ustayla tel.görüşüp ben ve Müslüm gitmeyi düşünüyoruz. Suç motorlarda değil ayarlarda. Regalciler bir araya bir türlü gelemedikki bu tip konuları da görüşüp tartışıp ona göre hareket edelim. İnşallah en kısa zamanda her iki yaka regalciler mutlaka toplanacağız ve bunu süreklşi kılacağız. Hepinize selamlar kazasız sürüşler.
bu işi bu cumartesi yapalım bende geleyim olurmu
KALDERA
07 Ağustos 2006, 16:22
eyvah eyvah....:cherry:
ünalın oraya gitmeden bir görüşün dostum.randevu alın...ve kalabalık gitmeyin bence ikişerli uygun olur..
Slm regalciler 2500 lük bakımı için servise gittim sadece yağını değiştirdim sonra Yalova da ünal kardeşimize motorumu götürdüm içerisi tertemiz sağlık ocağı gibi ve her marka motora bakıyorlar ne arızası var dedi yok dedim bişey saat gibi ama komple elden geç yüm ayarları yap dedim önce koltuklar söküldü ve ilk loarak zincir temizlenip ayar yapıldı elektirik düğmeleri dahi sökülüp sprey geres yağ ile yağlandı bujiler söküldü(ZATEN ÖNCEDEN DEĞİŞTİRMİŞTİM) üst kapak sökülüp sübab ayarı yapıldı ve çok dengesiz buldu ona bizim motorlar tek silindirli gibi çalışıyormuş dedim güldü ve motoru çok beğendi 2500 km.de o kadar seri kullandım ama sübab ve elemanlarına çok iyi iz bile yapmamış dedi çinli diğer motor malzemesi yok gibi sanki dedi ve silindirlerin çalışması şöyle;doğru 2 piston da aynı hareket ediyor ama biri içine hava yakıt karışımını alırken diğeri eksoz da oluyor sübabların hareketinden de anlaşılabiliyor zaten.
tekrar toplandı sıra eloktronik karbüratör ayarına geldi her iki karbüratöre hortumları bağladı aküden enerji alıp motoru çalıştırdık marş sesini bile duymadım zırlama azalmıştı çalışmasında..........Ünal usta hayda bu ne ya böyle deyince eyvah dedim noluyo silindirlerin birine 1.07 mbar yakıt hava diğerine 3.69mbar yakıt hava gidiyo bu motor nasıl titreşim yapmaz hiç farketmedinmi dedi yok dedim kardeş saat gibi makinam titreşim yok dedim zor ikna ettim adamı ikisinede aynı seviyeye getirdi yahu inanmazsınız anında motorun sesi başladı bebek gibi mırıldanmaya adamı öpcekdim valla dilenci gibi dua ediyorum Allah razı olsun Allah razı olsun falan neyse istop ettik bas marşa şak motor sesi hasta oldum valla tekrar bütün vidalar elden geçti öten düşen vidalar kontrol edildi bide saolsun boyalı yerlere boya koruma cila attı sağolsun......ya birde önden zırıltı geliyordu bide ona bak dedim yok dedi bin motora kontrol et bakalım değişik gelcekmi ......ok dedim bindim herzamanki gibi gazı açtım debriyajı bırakdım düşüyordum az kalsın arka teker bi patinaj yaptı yuuuuhhhh dedim ya gidiyoz 1,2 asılıyom gidiyo yok yanlış söyledim kayıyo yağ gibi 3 attım gazın sonu yok yeni yaptırdığım eksozları gazı bırakınca çıkardığı o patlamaları duyan korktular valla hatta ben bile ne oluyo dedim servise döndüm aklımdan 100 geçiyordu fiyat yaklaşık 4-5 saat uğraştı helal olsun ama makina canavar oldu.
Ünal usta eline sağlık harikasın (Yaşı benim gibi 32-34 gibi ve kupaları var yarışlardan racingi mükemmel kullanıyor) dedim günahımız ne kardeş.........?....45 yeterli dedi o kadar saat 2 kişi uğraştı 45 ytl fiyat helal olsun kardeş tekrar eline koluna sağlık Ünal'cım
burda muhsinin motoruna yapılan en önemli husus her iki karbüratörün
senkronize ayarın yapılması....buda motorun tüm çalışmasını değiştirdi..
süpap ayarından daha önemli yani..ama her motor da bu sorunu aramak ne kadar doğru....?
Aksu
07 Ağustos 2006, 16:24
bu işi bu cumartesi yapalım bende geleyim olurmu
Müslüm şimdi Bodrum da iş için gitti. Haftasonuna kalmaz gelir, konuşalım belki o zamana kadar başka arkadaşlarda katılır Yalova Ünal usta ile de konuştuktan sonra Cumartesi sabah erkenden uygun olursa çıkarız. Benim tel:0212 465 76 60 Mehmet Aksu 0536 299 07 03 Görüşmek üzere
REGAL-EMRE
07 Ağustos 2006, 16:59
Müslüm şimdi Bodrum da iş için gitti. Haftasonuna kalmaz gelir, konuşalım belki o zamana kadar başka arkadaşlarda katılır Yalova Ünal usta ile de konuştuktan sonra Cumartesi sabah erkenden uygun olursa çıkarız. Benim tel:0212 465 76 60 Mehmet Aksu 0536 299 07 03 Görüşmek üzere
Muslum Bey
17 Ön dişliniz geldi,Bilginize;
Selamlar
batista123
07 Ağustos 2006, 17:08
Motorlarda ayarın önemi fazla ama birazda modifiye gerekli...
benim bulunduğum yerde tornacı arkadaşın var onunla beraber ön dişliyi 19 yaptık motorda hiç güç kaybı falan oluşmadı şu anda son hızı 165 ki bu hıza hiç zorlanmadan çıktı daha basmadım açıkcası korktum ne olur ne olmaz diye ama tahminim 180 gibi bir hıza çıkacak motorum 1300 km de zaten son hızı iki kişi 135 idi tek 140 görüyordu o bakımdan bi sorunum yok ama denilenler doğruysa bide sübap ayarı yaparsak o zaman kaçı görecek:cherry:
Selamlar bu konu ile ilgili birileri daha fazla bilgi verebilirmi .. Müslüm bey 17 dişli demişti bu dişli sayılarını değiştirmenin motorda avantajı ve dezavantajı neler dir. Ayrıca tamam hızı artırdı ama bu hızın karsılığında ne götürdü.. Mesela yokuş performansı.. Ayrıca benim motorumda en sınır olduğum 100 km ile giderken sol seritte arkadan bir araba yaklastığında daha cabuk tepki veremiyorum kısaca 100den 120 km hıza yavas yavas cıkıyorum. Arabamdaki gibi vites kucultup ıvmeyi arttıramıyorum bu da riskimi arttırıyor. Bu durum (aytu) değişirmi??
Yaptıranlar veya yaptırmayı düşünenler rica etsem banada bilgi verirse bende değiştirebilirim.
Erdem, benim motor 140 ı görüyor cok zorlarsam (yhafif meyilde) ancak düz yolda max 120 cok rahattı
Ancak son zamanlarda 110 -120 (hatta 110dan 120 cok rahat cıkarken simdi sanki zorlanıyor.) ama yinede 120 görüyor.....
Ben başından beri motorumun sibop ve karburator ayarlarının bozuk olduğunu düşünüyordum. (hatta sabahları çalıstırdığımda sağ egsozdan daha fazla ufurme olduğunu dusunup bu yorumda bulunmustum) eger Unal ustaya gidecekseniz ben de gelirim ama cok kalabalık olacak isek zaman ve ilgi az olabilir kanısındayım.
Bu ayarı İstanbulda başka yerler yapamıyormu?????????
erdem.gunduz
07 Ağustos 2006, 17:09
Muslum Bey
17 Ön dişliniz geldi,Bilginize;
Selamlar
bu dişlinin fiyatı nedir? ayrıca başka varmı?
REGAL-EMRE
07 Ağustos 2006, 17:25
bu dişlinin fiyatı nedir? ayrıca başka varmı?
Şu anda elimizde belırlı bır adet var,bu sıteden gelecek denemek ısteyen regal kullanıcılarına bedelsız verılecektır.
On disliı nin buyutulmesı süratı artıracagı gıbı,motorun cekısınıde bır mıktar azaltıcagı kesındır,duz yolda pek hıssettırmesede tırmanmalarda hıssettirecektir.
Bılgılerınıze
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO