Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
KALDERA
01 Ağustos 2006, 11:45
Gecen hafta uretıcı fırmaya bu sıte ıle ılgılı bılgı verıldı,cok memnun olduklarını dıle getırdıler ve sızlerle ılgılı kucuk bır anket formu yolladılar eksıklıkler ve memnunıyetınız hakkında dusuncelerınızı soruyorlar.Formu eklı dosya ıle buradan gonderecegız,ılgılenenlerın doldurup yollamalarını rıca ederız.
Saygılarımızla
yanıtınız için teşekkür ederim..
göndereceğiniz anket formu için tüm arkadaşlarımız üzerine düşeni yapacaklardır.
anadolu yakasında servis düşünüyormusunuz..? bu tarafta halen tek servis var bildiğim kadarı ile..oda göztepedeki uzman elektrik.. çok arkadaşta göztepedeki servisi bilmediğinden sanırım karşı ya geçiyorlar...istanbulun bu bölgesinde de çok regali olan arkadaş var. kartalda bir çok marka motorun servis hizmetini veren bir altan motor var.. bu firmayla görüşürseniz iyi olabilir.
işini seven ve özenli bir firma..
3- Kaymalara karşı arka amortisör ayarını 1 de kullanın 2 kişi ise 2 de kullanın dedi benimkini 1 e getirdi çok farketti deneyin.
4- Ön zincir dişlisini 17 diş takın motor kasaya güçlü geliyor dedi, ben benimkini saydım 14 diş hemen takacağım size gelişmeleri anlatırım.
kaymalara karşı amortisörün buradaki işlevselliğini açıklayabilirmisiniz..1.kademede olması neyi değiştirecek..bildiğim kadarı ile ağırlık ile ilgili olması lazım...
ön zincir dişlisini değiştiren bir arkadaş vardı. düzde iyi olduğunu ama rampada zayıfladığını söylüyordu..
siz değiştirin bakalım iyi olacaksa herkez değişir
fedos
01 Ağustos 2006, 13:01
Sevgili EMRE ,distribütörlüğünüz hayırlı olsun .
Anadolu yakası , Pendik -kartal bölgesi için kuvvetli bir bayi servis ağı oluşturabilirseniz,sanırım markayı daha da ilerilere taşıyabilirsiniz.
Servis noktası olarak anadolu yakası biraz zayıf kalmış durumda.
uğur oto
01 Ağustos 2006, 13:39
Sevgili Regal Ciler;
Biz Regal Raptor Ve Diger Birkaç Markanin Da Satiş Ve Servis Olarak Eyüp-demirkapida Hizmet Vermekteyiz Emre Motor Ve Aykon Un Yetkili Satici Ve Servisi Olarak Sizlere Yardimci Olabiecegimiz Her Konuda Hizmetinizdeyiz Cumartesi Ve Pazar Açigiz.212-4931990 Hepinize Iyi Günler Dileriz
hunluata
01 Ağustos 2006, 17:26
Sayın Kaldera
Bizler internet sayfamızdada gorecegınız gıbı Türkiyede 25 yıldır motorsıklet yedek parca pıyasasında bulunmaktayız.
Is konumuz,Turkıyedekı bır cok marka motorsıkletlerın muhtelıf yedek parcalarının ve bazı aksesuarlarının yurt dısından temını ve Turkıye genelındekı yaklasık 600 adet musterımıze toptan olarak dagıtmaktır.
Turkıyede son yıllarda artan motorsıklet satıslarına paralel olarak,fırmamız gecen sene MEIDUO markalı 4 model scooter ıle pazara gırmıs,bu senede 4 model DADYW marka motosıklet ıle urun yelpazesını genısletmıstır.
Ithal ettıgımız motosıkletler,kullanım hatasından olabılecek sorunlar dısında 2 yıl garantı kapsamı ıcındedır.
Servıs hızmetını,anlasma yapmıs oldugumuz yetkılı servısler ıle beraber,ıhtıyac duyuldugunda,Turkıye genelınde servıslerı bulunan mevcut musterılerımız ıle de vermekteyız
Fırmamızın baska ıthalatcı fırmaların satmıs oldugu motorlara satıs sonrası garantı vermek gıbı bır ımkanı yoktur.
Regal Raptor lerın yedek parcaları stoklarımıza agustos sonu ıtıbarı ıle gırecektır.Yedek parca temını ve fıyatları ıle servıs hızmetı konusunda en ıyı hızmetı vermeyı hedeflıyoruz.
Sarf malzemeler ıle ılgılı,elımızdekı mevcut stoklar ıle ılgılı karsılastırmalar yapılmaktadır.Bazı kalemler elımızdekı mevcut mallar ıle uyusmaktadır.
On dısk balatası,sag sol fren kolları,sol fren kutuklerı,ayna,dısk fren alt ust merkezlerı,sinyal vs.Bununla ılgılı bılgı verılecektır
Gecen hafta uretıcı fırmaya bu sıte ıle ılgılı bılgı verıldı,cok memnun olduklarını dıle getırdıler ve sızlerle ılgılı kucuk bır anket formu yolladılar eksıklıkler ve memnunıyetınız hakkında dusuncelerınızı soruyorlar.Formu eklı dosya ıle buradan gonderecegız,ılgılenenlerın doldurup yollamalarını rıca ederız.
Saygılarımızla
duyarlılığınız için teşekkür ederim.
muhendis1959
01 Ağustos 2006, 18:41
http://img329.imageshack.us/img329/9167/photo0040rv6.jpg (http://imageshack.us)
http://img329.imageshack.us/img329/2898/photo0041yc3.jpg (http://imageshack.us)
Arkadaşlar işlerim yüzünden giremedim, motorumun ön çamurluğuna tozluk taktım, kurtuldum çamurdan.
Resimlerden göreceğiniz gibi, çok basit mopetlerin arka tozluğunu öne taktım, 2YTL civata ve somunlarıyla birlikte, oh be dünya varmış, çamurdan kurtuldum,motorun önünü yıkamaktan kurtuldum,üstüm başım batıyordu denedim çok rahatmış, görüntüyü biraz bozdu ama olsun, geçen gün yola zift dökmüşlerdi 5-6 motor hep beraber zifte düştük birtek benim motor battı diğerlerinin çamurlukları uzun olduğundan onlara birşey olmadı, bilmem nasıl oldu?
yanıtınız
kaymalara karşı amortisörün buradaki işlevselliğini açıklayabilirmisiniz..1.kademede olması neyi değiştirecek..bildiğim kadarı ile ağırlık ile ilgili olması lazım...
ön zincir dişlisini değiştiren bir arkadaş vardı. düzde iyi olduğunu ama rampada zayıfladığını söylüyordu..
siz değiştirin bakalım iyi olacaksa herkez değişir
Bende amortisörün işlevini tam kavrıyamadım aslında ama bence faydası oldu, özellikle virajlarda sanki daha güven veriyor şimdi.
Ön zincir dişlisini dün aldım değiştirmek için KATRANCIDA söktük ama aldığım dişli nin zincir geçen yerleri olmadı ufak tı zaten dişli sayısı bence önemli değil, dişlinin çapı önemli, daha geniş çaplı dişli ise yerine sığmaz diye düşündüm, sökünce anladım, yarın EMRELTD yi arayıp soracağım, bu dişli işini pek aklım almadı.:silent:
simerof
01 Ağustos 2006, 20:09
arkadaslar kırılan vıdanın resmı demıstım buyrun
arkadaslar kırılan vıdanın resmı demıstım buyrun
karınca ezmez
01 Ağustos 2006, 20:25
Arkadaşım ekzosun yeni tip kesik olanlardansa, ekzosun altında bir vida var onu sök, içindeki susturucuyu bir penseyle çek çıkar, çok basit, seside tok çıkıyor , sen yinede geçtiğimiz sayfaları kontrol et, orada ben resimli olarak anlattım.:cat:[/QUOTE]
ilginiz için tesekkurler
fevkalbesher
02 Ağustos 2006, 09:34
kaymalara karşı amortisörün buradaki işlevselliğini açıklayabilirmisiniz..1.kademede olması neyi değiştirecek..bildiğim kadarı ile ağırlık ile ilgili olması lazım...
amortisör ayarı en alt kademede olduğunda ağırlık merkezi en aşağıda olacaktır. haliyle yol tutuş da iyileşecektir. benim merak ettiğim konu kademe değişince amortisörün sertliği değişiyor mu?
ilke olarak amortisörün "jounce" ve "rebound" mesafeleri birbirine eşit olmalıdır(tam karşılıklarını bilmiyorum maksimum açılma ve maksimum kapanma denebilir ama tam anlamını karşılamıyor). böylelikle farklı deplasmanlar sebebiyle oluşacak faz gecikmeleri önlenebilir. ama siz amortisörün bağlantı konumunu değiştirirseniz jounce ve rebound mesafeleri de değişecektir. kademe arttıkça artacak, azaldıkça azalacaktır. amortisörün kademesini arttırdığınızda sertliğini de arttırmazsanız (yani içerideki gazın baıncı aynı kalırsa ya da yay kuvveti değişmezse) arka amortisör daha fazla gezecek ve konforu arttıracaktır.
peki yol tutuş? yol tutuş amortisörün sertliğiyle direkt alakalı. sanırım burada da edindiğimiz tecrübelerle yukarıda sorduğum soruya da cevap veriyoruz. sertlik değişmediği için yol tutuş yüksek kademelerde kötüleşiyor.
yanlış düşünüyorsam düzeltmeniz ricasıyla.
sevgiler,
AA.
aidikurt
02 Ağustos 2006, 10:48
arkadaslar bugun evden ıse gelırken cok moralım bozuldu yolda gıderken 60 km yle yolda ufak bı su bırıkıntısınden gectım gectıkten 20 m sonrada hafıf bı kavıs vardı 50 le falan gırdım kavıs cok ama cok kucuktu bı baktım arka kaymaya basladı nerdeyse yanımda gordum o kadar hızlı gelıstıkı olaylar ne oldu anlamadım ama dusmeden toparladım tek bısey benı cok tedırgın ettı suyu gorunce bu kadar sapıtırmı yada benım motorda denge problemı falanmı var
demonicdreams
02 Ağustos 2006, 11:01
arkadaslar bugun evden ıse gelırken cok moralım bozuldu yolda gıderken 60 km yle yolda ufak bı su bırıkıntısınden gectım gectıkten 20 m sonrada hafıf bı kavıs vardı 50 le falan gırdım kavıs cok ama cok kucuktu bı baktım arka kaymaya basladı nerdeyse yanımda gordum o kadar hızlı gelıstıkı olaylar ne oldu anlamadım ama dusmeden toparladım tek bısey benı cok tedırgın ettı suyu gorunce bu kadar sapıtırmı yada benım motorda denge problemı falanmı varEyüp buluşmasında da konuşmuştuk senin denge olayını. Bilmiyorum ama benim aklım almıyor pek. Tamam motorlarımız sirk canbazı değil ama o gün bahsettiğin kadar sorunlu hiç değil. Anlayan birine göster hocam, zamanla daha kötüye gidecek bir sorun varsa önüne geçilmeli, çok daha ciddi sorunlar açabilir başına.
Aksu
02 Ağustos 2006, 11:08
arkadaslar bugun evden ıse gelırken cok moralım bozuldu yolda gıderken 60 km yle yolda ufak bı su bırıkıntısınden gectım gectıkten 20 m sonrada hafıf bı kavıs vardı 50 le falan gırdım kavıs cok ama cok kucuktu bı baktım arka kaymaya basladı nerdeyse yanımda gordum o kadar hızlı gelıstıkı olaylar ne oldu anlamadım ama dusmeden toparladım tek bısey benı cok tedırgın ettı suyu gorunce bu kadar sapıtırmı yada benım motorda denge problemı falanmı var
Arkadaşım geçmiş olsun önemli olan olayın anında farkına varıp toparlayabilmek yani kullanımda sürekli kontrollü gitmek. Bence senin lastik havaları özellikle arka teker havası fazla olabilir. Ön 22-24 Arka 24-26 arası normali. Birde viraja girdiğinde ön frenleri yokladın galiba onun için arka attı. Viraj sola ise ön freni yokladığında arka sağa atar birazda yol bozukluğundan hafif hoplamalar olursa tehlike büyür. Bence yapacağın şey her iki freni de eşit kullanman ve virajlara girmeden hızı fren kontrolü ile ayarlaman hatta deviri düşürecek kadar ise vitesi düşürmen gerekir. Kazasız sağlıklı günler dilerim.
KALDERA
02 Ağustos 2006, 11:28
yarın EMRELTD yi arayıp soracağım, bu dişli işini pek aklım almadı.:silent:
bu dişli değişim işleri oldum olası karmaşık bir konudur.
bence en uygun olan kombinasyon zaten üzerinde mevcut olan ön ve arka dişlidir.
ön dişliyi farklı çapta bir dişli ile değişmek motorun kalkışını hızını,rampadaki çekişini iyi veya kötü değiştiriyor.
bende bir formül program vardı ön dişli değişince arka dişli ne olmalı ve sonuçlarını veren yani muhtelif kombinasyonları hesaplayan bir formul ..ama bulamadım..maalesef.:pale:
amortisör ayarı en alt kademede olduğunda ağırlık merkezi en aşağıda olacaktır. haliyle yol tutuş da iyileşecektir. benim merak ettiğim konu kademe değişince amortisörün sertliği değişiyor mu?
kademe ayarlarını ben bir kez kurcaladım.sertliğini pek anlamadım ama motorun yere olan mesafesini değiştiriyor..sonra tekrar 2 inci kademeye aldım.o şekil vaziyette halen..
muhendis1959
02 Ağustos 2006, 12:27
Arkadaşlar benim taktırdığım ön camdan yani Keeway in camından 3 takım KATRANCIYA gelmiş taktırmak istiyen taktırsın, TEL: 0212 276 29 29 Güle güle kullanın.
Arkadaşlar bu akşam saat 20 de Galata Köprüsü altındaki DERSADET e gideceğiz, Darülaceze ve Okanın programında çekilen DVD lere bakacağız, istiyen gelsin, müzik yokmuş ama yinede güzel vakit geçer sanıyorum.Bakırköy ve civarı komple gelecek.:cat: :cat:
Ayrıca kaza yapan kader in röportajı bu akşam yayınlanacak onuda izliyeceğiz.TGRT;STAR,İHA da ana haberde yayınlanacak, ilgilenenlerin bilgisine.
fuser
02 Ağustos 2006, 15:33
arkadaslar bugun evden ıse gelırken cok moralım bozuldu yolda gıderken 60 km yle yolda ufak bı su bırıkıntısınden gectım gectıkten 20 m sonrada hafıf bı kavıs vardı 50 le falan gırdım kavıs cok ama cok kucuktu bı baktım arka kaymaya basladı nerdeyse yanımda gordum o kadar hızlı gelıstıkı olaylar ne oldu anlamadım ama dusmeden toparladım tek bısey benı cok tedırgın ettı suyu gorunce bu kadar sapıtırmı yada benım motorda denge problemı falanmı var
Arkadaşım geçmiş olsun bahsetiğin olayın bir benzeribe benim başıma geldi
Bahçe sularken yoluda ıslatmışlar bende 60 la falan gidiyordum hafif bir sola dönüş vardı ve yolda hafif ıslaktı. motorun arkası biraz kaydı ama neyseki toparladım. Motorum yeni yani lastiklerin dişleri normal ama acaba lastikleri yola temas eden alanı ile motorun ağırlık oranımı pek iyi değil acaba diye düşünüyorum
infrared
02 Ağustos 2006, 16:32
Seçiminizden dolayı tesekkurler,
Şu an için Eskısehırde bayimiz bulunmamaktadır.
Talebınız oldugu tarıhte Afyon bayimiz gereklı ılgıyı gosterecektır.
Motorun Eskısehır e teslım ucretı tarafımızdan karsılanacaktır.
İyi Günler
eskisehir'de bayi var.
şiraz....yoksa bırakmış mı?
wakeup
02 Ağustos 2006, 18:57
arkadaşlar regal raptorlar için metzeler marka lastik ön+arka sökme takma balans dahil 220 ytl ayrıca platinum buji çifti 60 ytl 0216 416 61 18
KALDERA
02 Ağustos 2006, 18:59
Arkadaşlar benim taktırdığım ön camdan yani Keeway in camından 3 takım KATRANCIYA gelmiş taktırmak istiyen taktırsın
katrancı otomotive bir kaç kez telefon açtık.ancak açıklayıcı bir yanıt alamadık,bu konuda..ve fiatlarıda yüksekti.100 ytl dediler bu cama..
biz dün akşam FEDOS (MURAT) ile beraber kızıltopraktan gittik aldık..60 ytl aparatları ile beraber..
benim motoru park ettiğim yere girebilmesi hususunda şüpheliydim..sadece FEDOS a aldık.ve benim oraya geldik.motorda ölçüm yaptık.maalesef cam takılı olsa yerine girmeyecek...ya garajı yükselteceğimm iki sıra tuğla ile yada cam işi benim için bitti gibi:pale:
motorada çok uygundu bu cam...:pale:
http://img529.imageshack.us/img529/6645/pic09512lk.jpg (http://imageshack.us)
wakeup
02 Ağustos 2006, 19:13
ayrıca anadolu yakasında periyodik bakımlarınızı bostancı gazi motora yaptırabilirsiniz. 0216 416 61 18
Aksu
02 Ağustos 2006, 19:22
[QUOTE=kaldera]katrancı otomotive bir kaç kez telefon açtık.ancak açıklayıcı bir yanıt alamadık,bu konuda..ve fiatlarıda yüksekti.100 ytl dediler bu cama..
biz dün akşam FEDOS (MURAT) ile beraber kızıltopraktan gittik aldık..60 ytl aparatları ile beraber..
benim motoru park ettiğim yere girebilmesi hususunda şüpheliydim..sadece FEDOS a aldık.ve benim oraya geldik.motorda ölçüm yaptık.maalesef cam takılı olsa yerine girmeyecek...ya garajı yükselteceğimm iki sıra tuğla ile yada cam işi benim için bitti gibi:
motorada çok uygundu bu cam
Kaldera arkadaşım ben Müslüm de gördüm camı güzel olmuş. Sizin söylediğiniz yerdeki de aynısı ise montajını ben yaparım adresini yazarsanız telefon falan yarın gidip alırım. Katrancıya da 100 YTL. Fazladan 40 YTL vermeyeyim.
Teşekkür ederim.
bbaday
02 Ağustos 2006, 19:28
eskisehir'de bayi var.
şiraz....yoksa bırakmış mı?
Adını bile anmak istemiyorum o yerin herif resmen telefonda dalga geçti yanındada bayan var alanyadan arıyorum deyince makaraya sardı ukela ukela konuşuyor o kadar yer varken neden bizden alıyorsun falan filan bende açıklamadım tabiki 1 ay sonra eskişehire döneceğim sezonluk burada çalıştığımı telefonda çıldırdım saydım sövdüm bide açıklamamı yapıcağım densizlere
Eğer yüzyüze olsak ve karşımda yapsa o konuşmaları olay başka boyutlara girerdi
gelelim soruna şiraz halı diğer firmanın malını satıyor satan bayiisi böyle yapıyorsa servisi kimbilir nasıldır ...
ben emre ltd. nin motorunu alacağım nasipse hem daha hesaplı fakat aklıma takılan tek soru motorun aldıkdan sonra bakımlarını ve bir sorun durumunda kime yaptıracağımı bilmemem çünki yetkili satıcı olmadığı için dolayısıyla yetkili tamir serviside yok olmazsa regal raptor sevdasından vazgeçeceğim
mecburiyetten Kanuni Tiger alacagım son seçenek olarak :salut:
Ahmet taner
02 Ağustos 2006, 19:46
arkadaşlar izmirdeyim bu aralar pek takip edemiyorum inşallah haftaya görüşmek dileğiyle hepinize kazasız sürüşler
fevkalbesher
02 Ağustos 2006, 22:12
arkadaslar bugun evden ıse gelırken cok moralım bozuldu yolda gıderken 60 km yle yolda ufak bı su bırıkıntısınden gectım gectıkten 20 m sonrada hafıf bı kavıs vardı 50 le falan gırdım kavıs cok ama cok kucuktu bı baktım arka kaymaya basladı nerdeyse yanımda gordum o kadar hızlı gelıstıkı olaylar ne oldu anlamadım ama dusmeden toparladım tek bısey benı cok tedırgın ettı suyu gorunce bu kadar sapıtırmı yada benım motorda denge problemı falanmı var
Dostum geçmiş olsun. dengeyle ilgili aklıma gelenler ilk etapta şunlar;
şu amortisör ayarlarını bir kontrol ettir, ikisinin de aynı kademede olması gerekir. aynı kademede ve aynı sertlikte. sertlik kontrolünü nasıl yaparlar bilemiyorum.
lastik basınçlarını da kontrol ettirmende fayda var. jantının ovalliğine de bir baktır. sanayideki herhangi bir rod-balanscı bakar.
arka tekerin yataklamasında da boşluk var mı bir bakmak gerekir, rulman ya da keçe aşındıkça boşluk oluşur ve teker yalpalamaya başlar. ama senin motor çok yeni böyle bir problemin ortaya çıkma ihtimali zayıf.
bir de aklıma gelen iki tekerinin birbirine parallelliği. eğer ön çatal düz konumdayken paralel değillerse ya da paralel ama biri diğerinden sağa ya da sola kaçıksa dengede problem yaşarsın. ama ne kadar kaçıksa onu bilmem :silent:
ayrıca raptor_ss'in değindiği bir konu da lastiğin hamurunun kalitesi. eğer normalden sert bir lastik kullanıyorsan, ya da ısındıkça yumuşamayan bir lastikse, ya da ani ısı değişimlerine çok çabuk cevap veren (hızla soğuyabilen) bir lastikse yol tutuşun zayıflar (kauçuk mevzuu çok çetrefilli bir iştir). böyle hayati bir organın da çinlilerin elinden çıkması pek güvenli gelmiyor bana. metzeler güvenilir bir marka ve raptor_ss'in deneyimleri ışığında motorlarımızda ilk değiştirilmesi gereken unsur olduğunu düşünüyorum, ben.
denge ile ilgili aklıma gelenler bunlar. büyüklerimizin de düzeltmeleri ve eklemeleri olacaktır.
[QUOTE=kaldera]bu dişli değişim işleri oldum olası karmaşık bir konudur.
bence en uygun olan kombinasyon zaten üzerinde mevcut olan ön ve arka dişlidir.
ön dişliyi farklı çapta bir dişli ile değişmek motorun kalkışını hızını,rampadaki çekişini iyi veya kötü değiştiriyor.
bende bir formül program vardı ön dişli değişince arka dişli ne olmalı ve sonuçlarını veren yani muhtelif kombinasyonları hesaplayan bir formul ..ama bulamadım..maalesef.:pale:
QUOTE]
teorik olarka ön dişli sayısı, ya da çap -aynı şeydir, çüknü önde ve arkada diş profili aynı olmalıdır bu yüzden birindeki dişli sayısı değişince çap değişecek haliyle ötekisinde de aynı oranda değişecektir-, arttıkça ve arka dişli sayısı azaldıkça, yani tahvil oranı düştükçe, motor daha hızlı gider fakat ivmelenmesi düşer. motorun gücü değil torku esastır. Güç=Tork x Devir dir. torku düşük ama yüksek hızlarda dönen bir motora büyük dişli takarsanız, yani tahvil oranını küçültürseniz, tekerleklere ileteceğiniz tork, dolayısıyla itme kuvveti azalacaktır. bu sebepledir ki ivmelenme azalır.
eğer motorun torku tahvil oranını azalttığınızda yetersiz kalırsa, motor canı burnunda gitmeye başlar, sürüş konforu azalır, titreşimler artar.
bu uygun tahvil oranı seçimiyle ilgili kamyonlar için bir hesaplama yöntemi vardı elimde ama motorlar için ne kadar işe yarar bilemiyorum. eğer bizim motorun motor verilerini (güç ve tork eğrisi, lastik ebadı, ağırlık, istenen maksimum güç, vs.) bulabilirseniz hesaplayıp teorik ivmelenmesini, teorik maksimum hızını ve teorik tırmanma yeteneğini hesaplarız.
sevgiler,
AA.
hunluata
03 Ağustos 2006, 11:21
Arkadaşlar ıslak zeminden sonra alınan virajda bütün motorlar kayar. Çünkü lastik yola taban olarak değil yanak olarak yapışmakta. Rüzgarın kızı bu konuda çok güzel bir yazı hazırlamıştı konu ile ilgili özellikle kuryelerin belediyenin çim sulaması değilde asfalt yıkaması sonucu her gün kaç motorcunun düştüğünü ve yapılması gerekenleri anlattığı bir yazı. :queen:
demonicdreams
03 Ağustos 2006, 14:59
Sevgili arkadaşlarım, abilerim;
Bildiğiniz üzere bu hafta sonu bilindik MT gezilerinden biri var. Hem de büyük katılımla, Riva gibi eşsiz yerlerden birine gidiliyor. Buluşma anından, grup sürüşüyle gidilen mekanda içilen son bardak çaya kadar çok keyifli bir gezi olacağına eminim. Sözün özü kaçırılmayacak bir gezi!..
Ama siz her şeye rağmen "benim işim olmaz şimdi Riva'yla. Kim uğraşacak şimdi... sabah'ın köründe kalk, o kadar yol tep, akşamın bi saati yorgun argın eve gel... bir de ertesi gün iş var... oooof of!.." diyorsanız. Yani benim gibi düşünüyorsanız bu alternatifi değerlendirin derim. Riva'ya gitmeyecek olmanız evde oturmanız, ya da motosiklet gezinizi basit bir mahalle turuna dönüştürmeniz anlamına gelmez!..
Kısaca diyorum ki;
06.08.2006 (Bu Pazar) Saat 16.00'da Bostancı Beers'ın önünde buluşuyoruz.
Buluşma anında, kaçınılmaz 'senin sisi bar, benim öncam muhabbetleri'ni yapıp hemen akabinde içimizdeki en yaşlı abimizin "hadi" dediği mekana postu serip çay-kahve eşliğinde muhabbete doyacağız. Bunu daha önce yapanlar ne büyük bir keyif olduğunu hatırlayacaklardır.
Bunun için bir liste tutmaya gerek yok ama kaç kişi olacağımızı bilmemiz açısından gelecek olanlar kendilerini belli ederse iyi olur diye düşünüyorum.
Şimdilik;
Kaldera
demonicdreams
fedos
Kaldera; dogma ve gyazıcı'yı kandırabileceğini söylüyor. Bu da şimdilik 5 kişiyiz demek oluyor. Bekliyoruz efem!
fedos
03 Ağustos 2006, 15:39
arkadaşlar ,uğur abi varsa bostancıya bende geliyorum demektir.
Bu arada pendik servis noktası olan sanal oto da artık bu hizmetinden de feragat etmiş durumda dolayısı ile bölgemiz tamamen yetkisiz-servissiz kaldı .Umarım aykon sarıkayalar bu konuda bi alternatif b planı üretiyorlardır. Aksi takdirde geniş bir bölge tamamen terkedilmiş gibi görünüyor,sanırım yeni motor alacak arkadaşlarım bu servis konusunu göz ardı etmiyorlardır.
KALDERA
03 Ağustos 2006, 16:13
arkadaşlar ,uğur abi varsa bostancıya bende geliyorum demektir.
Bu arada pendik servis noktası olan sanal oto da artık bu hizmetinden de feragat etmiş durumda dolayısı ile bölgemiz tamamen yetkisiz-servissiz kalmış durumda .Umarım aykon sarıkayalar bu konuda bi alternatif b planı üretiyorlardır. Aksi takdirde geniş bir bölge tamamen terkedilmiş durumda,sanırım yeni motor alacak arkadaşlarım bu servis konusunu göz ardı etmiyorlardır.
evet bencede bostancı iyi fikir.seninde diğer raptorlarla tanışman iyi olacak.
bu arada ön camı ne yaptın.oldumu istediğin gibi..
servis içinde kartaldaki altan motor çok uygun ama...bir çok marka motorun servisliğini yapıyor..
fevkalbesher
03 Ağustos 2006, 16:27
Sevgili arkadaşlarım, abilerim;
Bildiğiniz üzere bu hafta sonu bilindik MT gezilerinden biri var. Hem de büyük katılımla, Riva gibi eşsiz yerlerden birine gidiliyor. Buluşma anından, grup sürüşüyle gidilen mekanda içilen son bardak çaya kadar çok keyifli bir gezi olacağına eminim. Sözün özü kaçırılmayacak bir gezi!..
Ama siz her şeye rağmen "benim işim olmaz şimdi Riva'yla. Kim uğraşacak şimdi... sabah'ın köründe kalk, o kadar yol tep, akşamın bi saati yorgun argın eve gel... bir de ertesi gün iş var... oooof of!.." diyorsanız. Yani benim gibi düşünüyorsanız bu alternatifi değerlendirin derim. Riva'ya gitmeyecek olmanız evde oturmanız, ya da motosiklet gezinizi basit bir mahalle turuna dönüştürmeniz anlamına gelmez!..
Kısaca diyorum ki;
06.08.2006 (Bu Pazar) Saat 16.00'da Bostancı Beers'ın önünde buluşuyoruz.
Buluşma anında, kaçınılmaz 'senin sisi bar, benim öncam muhabbetleri'ni yapıp hemen akabinde içimizdeki en yaşlı abimizin "hadi" dediği mekana postu serip çay-kahve eşliğinde muhabbete doyacağız. Bunu daha önce yapanlar ne büyük bir keyif olduğunu hatırlayacaklardır.
Bunun için bir liste tutmaya gerek yok ama kaç kişi olacağımızı bilmemiz açısından gelecek olanlar kendilerini belli ederse iyi olur diye düşünüyorum.
Şimdilik;
Kaldera
demonicdreams
fedos
Kaldera; dogma ve gyazıcı'yı kandırabileceğini söylüyor. Bu da şimdilik 5 kişiyiz demek oluyor. Bekliyoruz efem!
geziden dönüşte uğramak isteyenleri de, yani beni :), düşünün. uzak mesafe olmasın, kadıköy - maltepe arası iyidir vesselam...
Sevgiler,
AA.
Raptor_SS
04 Ağustos 2006, 01:54
Slm arkadaşlar şu bizim yeni lastiklerle yaklaşık 300 km yaptım şu ana kadarki izlenimlerim
1- Duruş mesafesi %30 dolayında azaldı hatta iki kişi ile daha da etkili oluyor
2- Ani frenlemede motor daha kısa mesafede dururken lastikler neredeyse hiç kitlenme yapmıyor (bu balatayla da ilgili olabilir ?)
3- Eski lastiklerle hem ıslak hem de kuru zeminde özellikle kalkışlarda yüksek devirde patinaj oluyor motorun arkası savruluyordu. yeni lastiklerle bir çok kez denememe rağmen sadece bir kez arkayı savurdu onda da ıslak zeminde kalkışta gaza çok yüklendim eski lastikler olsa motor bi tarafa ben bitarafa uçardık.
4- Viraj konusunda sınırları zorlamadığım için :) tam etkisini ölçemedim ama insan kendisini daha güvende hissediyor.
wakeup
04 Ağustos 2006, 11:27
arkadaşlar gazi motorda, sarıkayalar güvencesindeki raptorlar 4.200 ytl son 3 motor. 0216 416 61 18
ıslak zeminde kaymak istemiyorsanız metzeler lastik kullanın ön+arka 220 ytl (balans dahil)
caser
04 Ağustos 2006, 12:03
Arkadaslar iki sorum olacak..
1. Noter satisi ile alim satim yaptim (Aldim yani) simdi ruhsat cikmasi icin kendim igrasmak istiyorum. Ne yapmam lazim?(Levent'te oturuyorum)
2. Sinyal lambalarimizi cift duylu hale getirerek farlarla beraber yanmasini saglasak kotu mu olur? Bunu yapan var mi?
Gece
04 Ağustos 2006, 12:19
erturul abi selam,
yaw yarın yanına gelecem bakıma da bu bizim canavar çalışmıyo.
dün deli etti beni.marş falan dönüyo ama ateşlemiyo..
bujilerini kendim değiştirsem olurmu...
Gencadam
04 Ağustos 2006, 12:21
Arkadaşlar merhaba. Motorumu Ekim 2005'de teslim aldım. Bugüne kadar 2 kere kaza geçirdim. Aldığım hafta İsviçre Sigorta'dan (Ceyhun Emeksiz) kaskolamıştım. İlk kazamda maddi hasar vardı ve artçım hafif darbe aldığından kaskodan faydalanmaktan vazgeçtim. Sebebi ise, artçımda darbe olduğundan polis bana "yaralanmaya sebebiyet veren kaza" yaptığım için ceza yyebileceğimi söyledi. Kaskodan hasarı karşılamam için polis tutanağı lazımmış. Tutanak tutulursa ceza yiyeceğimi ve kaskodan alacağım paradan daha fazla ceza ödeyeceğimi söyleyen polis, kendim yaptırmamı tavsiye etti ve tutanak tutmadı.
Dün ise Sakarya'dan İstanbul'a geliyordum ve Çamlıca gişelerinde vitesim arızalandı ve 4. viteste sanırım kitli kaldı. Ne yaptıysam vitesi faaliyete geçiremedim. Hemen kaskoyu aradım ve yarım saatte çekici geldi. Beni Mecidiyeköy Aykon'a kadar bıraktı. Yolda şoförle de motor muhabbeti yaptık :) Notmalde çekici ücreti alınmıyor. Ama kıta değişimi olduğu için 29,5 YTL ödedim.
Demek istediğim kaskoyu hemen yaptırmanızda fayda var. Kaza, çalınma, hasar, çekici vb durumlarda size oldukça fayda sağlayacak. Ben Ekim'de 492 YTL'ye kaskoladım. Abuk subuk şartlar aramıyorlar, her türlü çalınma ve tutanaklı hasarı karşılayacaklarını söylüyorlar.
Umarım kaskoyu kullanma fırsatınız olacak sorunlar yaşamazsınız. Herkese iyi sürüşler.
Topuz
04 Ağustos 2006, 13:21
arkadaşlar,
epeydir foruma girme fırsatım olamadı. en son kaldığım yerden itibaren epey bir sayfa okudum.
bilenler hatırlar, benim motosiklet 7 ay evde yatmıştı. bursa da "motorcu ferit" varmış servisi, ona götürdüm. bu kadar uzun süre yattığı için yapılan işlemler:
- üstündeki akü tamamen devr dışı kaldığı ve şarj tutmadığı için değişti
- karbüratörü temizlendi
- deposu temizlendi
- bujileri değişti
- yağı değişti
- antifirizi değişti
- lastik hava ve zincir gerginlik ayarı kontrol edildi.
- test edildi
- tüm bunlar garanti dışı olduğu için işçilik dahil hepsi ödendi
son olarak bana telefon ettiler, gel motoru al diye. gittim motoru çalışır vaziyette aldım. yavaş yavaş eve getirdim. evin önünde incelerken motorun ön kısmının antifirizli olduğunu farkettim. derhal servisi aradım ki, antifiriz atmış diye, radyatörün delinmiş olabileceğini söylediler. tekrar yaptığım incelemede şırıngadan fırlatır gibi antifiriz atıyordu. bana derhal garanti kağıdını getir parçayı isteyelim dediler.
ertesi günü sabah garanti kağıdını götürdüm. adres, telefon vs. bıraktım. aradan 7 gün geçti ve hala aranmadığım için ben arayayım diye bir aradım. bana servisi bıraktık, gel garanti kağıdını al dediler. halbuki nezaketen beni arayıp durumu bildirebilirdiler. servise gittiğimde ordaki usta, regal markasından illallah ettiklerini, asıl sorunun sarıkayalardan çıktığını, yedek parça istedikleri halde ciddiyet içinde gönderilmediğini, en iyi ciddiyet içinde çalışan firmanın kanuni kuralkan olduğunu (parçayı istiyorsun en geç 2 gün sonra elinde dedi), sarıkayaların ise bazen 2 haftayı geçen sipariş gönderme süreleri olduğunu, müşterilerin ise sorunun kendilerinden kaynaklandığını zannederek ha bire tartışma yaşadıklarını vs. izah etti. bana yeni servisin kartını verdi ve yolladı.
ben de yol üzerinde olduğu için, bursa daki satıcıya gidip durumu (gazcılar motor) sordum. burdaki yetkili de sarıkayaların 2 gün içinde parça gönderdiğini, eski servisin belirttiği durumun olmadığını söyleyerek beni başından savdı.
ben yeni servise gittim. garanti kağıdını verdim. onlar da beni arayacaktılar ne oldu diye. ama hala aramadılar (yaklaşık 3 gün oluyor). ben şu anda dişlerimi gıcırdatıyorum tüketici mahkemesine gidip sarıkayaları ve gazcılar motor'u şikayet etmemek için. bakalım ne olacak. 1 ay izine geldim, iznimin 2 haftası geçti, ben hala motosikleti doğru dürüst süremedim.
diğer bir husus; mühendis1959,
bahsettiğim eski servis motorcu ferit, bursa nın en iyi motosiklet tamirhanelerinden biri. burdaki hüseyin usta bana; regallerin radyatörlerinin çok zayıf olduğunu, bir çok radyatör değiştirdiklerini söyledi. hatta bursa da bir arkadaş çok sinirlenerek gidip özel bakır radyatör yaptırmış. sizin görüştüğünüz emre ltd. ustası radyatör konusunda bir şey demedi mi? eğer bu ustaya tekrar ulaşabilirseniz, daha kaliteli ve dayanıklı bir radyatör getiremezler mi?
regal_emre;
emre ltd. çalışanı olup olmadığınızı tam olarak anlayamadım. ancak, emre ltd çalışanı olduğunuzu varsayarak yazmak istiyorum. topik önceki sayfalarında emre ltd.şti. için, "çinli firma galiba sarıkayalardan bahsetmemiş, farkında olmadan bayilik almışlar" gibi yazılar yazıldı. sizler gibi tecrübeli firmaların, pazar araştırması yapmadan, rakipler kimlerdir öğrenmeden böyle bir işe girmediğini biliyorum. dolayısı ile bu asılsız bir söylemdir. böyle olmasına rağmen bu konuda, bu topikten haberdar olan siz bile bir açıklama yapmadınız. bu topikte sarıkayalardan bol bol bahsediliyor. umarım bu hususta bir açıklama yaparsınız ve aslında biz okuyucuların yanıldığını ifade edersiniz. çünkü biz kullanıcılar, basit bir şey alırken bile bir çok araştırma yapıyoruz. sizler gibi büyük firmaların böyle basit bir araştırma yapmaması düşünülemez. regal parçaları getirecekseniz, Türkiye de regal aleminin içinde olan herkes bilir ki "sarıkayalar" diye bir firma var. sizin bunu bilememeniz mümkün değil. eğer mümkün ise, sizin ciddiyetinizden de şüphe etmek gerekir.
eğer yedek parça getirecek iseniz, regaller için kaliteli bir radyatör getiriniz. muhtemelen ilk müşteriniz de ben olacağım.
ilginiz için teşekkürler.
fedos
04 Ağustos 2006, 15:28
sevgili topuz çok geçmiş olsun
umarım sorunların bir an önce çözülür. fakat servis sorunu birer birer baş göstermeye başlıyor.bu da yeni motor almayı düşünen arkadaşlarımızı etkiliyor.
hunluata
04 Ağustos 2006, 15:47
Arkadaşlar Müslüm abinin bahsettiği h4 ampulu şiddetle tavsiye ederim. Bakış açınız değişecek
fuser
04 Ağustos 2006, 15:57
Yunus abi sana katılıyorum
Bursada Raptorun bildiğim kadarıyla 1 bayisi ve 1 servisi vardı
o serviste raptor dışındaki tüm markalara bakıyordu onun için
epey servis sıkıntısı yaşandı. Bunlar yetmezmiş gibi servisin
ukalalık yaparak biz bu işi bıraktık demeside son noktası oldu
Raptoru çok beğenerek aldım ve kullanıyorum ama bu servis problemi
yüzünden motordan soğumak üzereyim...
Not: Bursadaki başka bir arkadaş servis durumunun ciddiyetsizliğini defalarca
sarıkayalara yazdığını ancak bir cevap alamadığını belirtti.
İstanbuldaki Raptor kullanıcıları bu olayları çözmüş gibi görünüyor ama bursada durum biraz karışık :farao:
demonicdreams
04 Ağustos 2006, 15:58
Arkadaşlar Müslüm abinin bahsettiği h4 ampulu şiddetle tavsiye ederim. Bakış açınız değişecekKonuyu kaçırmıştım ben. Bu ampulu nerden alabilirim. H4 ampulu diye istemem yeterli mi? Kaç paradır?
erdem.gunduz
04 Ağustos 2006, 15:58
Arkadaşlar merhaba. Motorumu Ekim 2005'de teslim aldım. Bugüne kadar 2 kere kaza geçirdim. Aldığım hafta İsviçre Sigorta'dan (Ceyhun Emeksiz) kaskolamıştım. İlk kazamda maddi hasar vardı ve artçım hafif darbe aldığından kaskodan faydalanmaktan vazgeçtim. Sebebi ise, artçımda darbe olduğundan polis bana "yaralanmaya sebebiyet veren kaza" yaptığım için ceza yyebileceğimi söyledi. Kaskodan hasarı karşılamam için polis tutanağı lazımmış. Tutanak tutulursa ceza yiyeceğimi ve kaskodan alacağım paradan daha fazla ceza ödeyeceğimi söyleyen polis, kendim yaptırmamı tavsiye etti ve tutanak tutmadı.
Dün ise Sakarya'dan İstanbul'a geliyordum ve Çamlıca gişelerinde vitesim arızalandı ve 4. viteste sanırım kitli kaldı. Ne yaptıysam vitesi faaliyete geçiremedim. Hemen kaskoyu aradım ve yarım saatte çekici geldi. Beni Mecidiyeköy Aykon'a kadar bıraktı. Yolda şoförle de motor muhabbeti yaptık :) Notmalde çekici ücreti alınmıyor. Ama kıta değişimi olduğu için 29,5 YTL ödedim.
Demek istediğim kaskoyu hemen yaptırmanızda fayda var. Kaza, çalınma, hasar, çekici vb durumlarda size oldukça fayda sağlayacak. Ben Ekim'de 492 YTL'ye kaskoladım. Abuk subuk şartlar aramıyorlar, her türlü çalınma ve tutanaklı hasarı karşılayacaklarını söylüyorlar.
Umarım kaskoyu kullanma fırsatınız olacak sorunlar yaşamazsınız. Herkese iyi sürüşler.
yalnız son durum da ufak bir değişiklik var. isviçre sigorta 2006 yılından itibaren yapılan poliçeler de 250 cc ve altındaki motorlarda çalınma için kapalı alan şartı arıyor.
dishchy
04 Ağustos 2006, 16:01
Arkadaşlar bir sorum olacak bunu daha önceki sayfalarda görmüştüm ama şimdi bir türlü bulamadım....
Sabahları motorumun kilitlerini çözmeden önce çalıştırıyorum ben kilitleri halledene kadar ısınsın diye...(yaklaşık 3-5 dk.) Sonra motorun üstüne oturup 1 vitese takınca motor bir şahlanıyor ki akıllara zarar.... Ama bir daha asla yapmıyor. 7-8 saat çalışmamışsa yine aynı şey oluyor. Şöyle bir şey yapıyorum:
Motor ısındıktan sonra stop ediyorum. 1. vitese takıp yaklaşık 1 metre itekliyorum ilk anda sanki debriyaj balatası ayırmamış gibi çok zorluyor ama sonra normal boştaymış gibi hareket ediyor...... Çalıştırıp 1. vitese takınca hoplama vs. olmuyor.
Bu durum yaklaşık 10-15 gündür var.......
Birde vites küçültürken önceden ses duymazdım şimdi her viteste küçültürken tak diye bir ses duyuyorum......
Servise gideceğim ama bunlar debriyaj telinin ayarıyla helledilebilecek sorunlar mı sormak istedim......
bu arada motorum 1900 km de.
Herkese saygılar kazasız sürüşler.....
fedos
04 Ağustos 2006, 16:28
dischcy arkadaşımızın dediği şahlanma bende de var pek önemsememiştim fakat ilerde nasıl bir durum oluşacak bilemiyorum .
REGAL-EMRE
04 Ağustos 2006, 17:13
Yeni Regal 300 Cc
caser
04 Ağustos 2006, 17:31
Arkadaslar iki sorum olacak..
1. Noter satisi ile alim satim yaptim (Aldim yani) simdi ruhsat cikmasi icin kendim ugrasmak istiyorum. Ne yapmam lazim? (Levent'te oturuyorum)
2. Sinyal lambalarimizi cift duylu hale getirerek farlarla beraber yanmasini saglasak kotu mu olur? Bunu yapan var mi?
diye sormuştum............
KALDERA
04 Ağustos 2006, 17:42
servislerde sarf malzeme dediğimiz ürünleri onar takım bulundurmak çokmu zor..?
kaç servis varki zaten ...öyle aşırı bir maliyetide olduğunu sanmıyorum...
satış sonrası hizmetler gördüğüm kadarı ile motor :farao:.......
daha önceleri böyle değildi sanki durumlar..
bir servisde çıkıp ...arkadaşlar sıkıntı eğer varsa böyle böyle olacak demiyor...
işletmelerinde motorun parçalarının dışında ne ararsanız var ama.....
arkadaşın radyatörü değişim gerektirecek..on günde sonuçlanmayacak...
birde dalga geçer gibi.....
ayıptır...
Konuyu kaçırmıştım ben. Bu ampulu nerden alabilirim. H4 ampulu diye istemem yeterli mi? Kaç paradır?
oto elektrik çilerde bulabilirsin.ancak seninkine uygun olması lazım..biraz dolaşman gerekebilir..
caser
04 Ağustos 2006, 18:00
Arkadaşlar bugün saat 14:00 civarı Anadolu yakasında Marmara Üniversitesi Hastanesi'nde idim. Tam kapının girişinde birkaç motor vardı ve bunlardan biri de simsiyah biir Raptor idi. Valla yanına gittim okşadım öndeki Shadow ve solundaki Dragstar 1100 kadar hoşuma gitti motor. Evimdeki motorumu düşündüm ve bir kez daha bu motoru almakla iyi ettiğimi anladım. (Ah ya o geç çalışmayı bıraksa ya da ben öğrensem çalıştırmayı:)
İki üstte duran sorum hala baki. İlle de cevap isterim bilenlerden....
bbaday
04 Ağustos 2006, 18:14
Yeni Regal 300 Cc
isterseniz 1000 cc getirin servis ve bayi sorununu ilk etapda halletmedikden sonra getirdiğiniz motor şahsen benim için ilgi çekici değil
rr gibi şık ve güzel bir makinayı eskişehirde şu anda satan firma bursadan 5 beter kötü diğer firma ise burası ile ilgili işlem yapmamış
regal raptor dururken ve alabilecekken gidip ya sl150 alacağım yada kanuni tiger ::evil:: ::rantinp: ::rantinp:
BABAADAM
04 Ağustos 2006, 18:22
Arkadaşlar bir sorum olacak bunu daha önceki sayfalarda görmüştüm ama şimdi bir türlü bulamadım....
Sabahları motorumun kilitlerini çözmeden önce çalıştırıyorum ben kilitleri halledene kadar ısınsın diye...(yaklaşık 3-5 dk.) Sonra motorun üstüne oturup 1 vitese takınca motor bir şahlanıyor ki akıllara zarar.... Ama bir daha asla yapmıyor. 7-8 saat çalışmamışsa yine aynı şey oluyor. Şöyle bir şey yapıyorum:
Motor ısındıktan sonra stop ediyorum. 1. vitese takıp yaklaşık 1 metre itekliyorum ilk anda sanki debriyaj balatası ayırmamış gibi çok zorluyor ama sonra normal boştaymış gibi hareket ediyor...... Çalıştırıp 1. vitese takınca hoplama vs. olmuyor.
Bu durum yaklaşık 10-15 gündür var.......
Birde vites küçültürken önceden ses duymazdım şimdi her viteste küçültürken tak diye bir ses duyuyorum......
Servise gideceğim ama bunlar debriyaj telinin ayarıyla helledilebilecek sorunlar mı sormak istedim......
bu arada motorum 1900 km de.
Herkese saygılar kazasız sürüşler.....
arkadaşım sorununuz debriyajla alakalı.guzel bi ayar yaptırmanı tavsiye ederim sanırım sorunun çözülür.....
arkadaşlar yarın iki motor ağaçlı tarafına çadır kamp falan yapmayı düşünüyoruz..göl,deniz,tabiat falan...aranızda şüşünenler olursa bekleriz..
Aksu
04 Ağustos 2006, 19:37
Arkadaşlar 5.8.06 Cumartesi günü saat 13,30 - 14 gibi Katrancı Otomotive Regalin 500 bakımı için gideceğim. Maslak Atatürk San.Sitesini tam olarak bilemediğim için gidecek arkadaşlar var ise bir yerde peşinize takılabilirim. Ben Yenibosna dan hareket edeceğim. Teşekkür ederim
okan0055
04 Ağustos 2006, 19:39
Arkadaşlar debriyajla ilgili anlatılan sorunu en basit çözme yolu sabahları çalıştırdığınızda vites boşta dahi olsa debriyajı bir iki dakika sıkın bırakın içindeki yağ kalıntıları kuruyana kadar bi deneyin bence
dishchy
04 Ağustos 2006, 19:51
Debriyaj sorusuna cevaplarınız içinçok teşekkür ediyotum arkadaşlar elinize sağlık......:rendeer:
okan0055
04 Ağustos 2006, 19:53
muhendis1959 abi ön dişliyi 17 diş yaptırdınmı seni bekliyorum ben de yaptıracam burada 150lik motorlara uyguluyolarmış çok randıman alınıyormuş
ayrıca sana msn den bi kaç resim göndermek istiyorum
msn adresim okanverim55@hotmail.com saygılar hürmetler
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO