PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133

BFurkanK
17 Temmuz 2006, 17:19
sağolasın mühendis1959 abicim...:)

caser
17 Temmuz 2006, 17:24
Bir ara toplu alim yapmak uzere liste olusturulmaya baslanmisti..
Hala devam ediyor ise belki de guzel bir indirimle almak mumkun olur.
Tabii ben de alabilirim o zaman:)

aytu
17 Temmuz 2006, 18:51
Bir ara toplu alim yapmak uzere liste olusturulmaya baslanmisti..
Hala devam ediyor ise belki de guzel bir indirimle almak mumkun olur.
Tabii ben de alabilirim o zaman:)
arkadaşım bende bir tane siyah raptor var 1000 km de satmayı düşünüyorum istersen görüşebiliriz 0 544 3578449 tufan

[QUOTE=muhendis1959]Onur kardeşimizin motorunu pazar günümü feda ederek gidip bağlandığı kumburgaz daki otoparktan çıkartmak, BENİM İÇİN MOTOSİKLET SAHİBİ BİRİNİN İSTEDİĞİ YARDIMA KOŞMAKTIR, burada yine söylüyorum, bu yardım isteme olayı kim nerde ne şartlarda olursa olsun, sebebine bakmaksızın, HATTA YARDIM İSTEYEN ŞAHIS SUÇLU BİLE OLSA, yardım dediğinde ben iki elim kanda bile olsa yardım etmeye çalışırım, bu bazı şahıslar için geçerli olmıyabilir, yani şahıs diyebilir "boşver kardeşim çeksin cezasını, ehliyetsiz çıkmasaydı" gibi bir kelam edebilir, bu benim için geçerli değildir, o zaten cezasını bulmuş, 600 küsur ceza ,çekilen o kadar eziyet, yetmezmi, birde ben mi adama ceza vereyim git ne halin varsa gör mü diyeyim,TÜRKLER AMAN DİYEN HİÇBİR CANLIYA KÖTÜLÜK EDEMEZ, bu genlerimizde var bizim.:cat:

Abi tebrik ediyorum seni yaptığın davranış çok iyiydi amaç zaten zor durumda kalan arkadaşlara yardım etmek....kolay gelsin herkese...

okan0055
17 Temmuz 2006, 19:30
Bazi ArkadaŞlar 2, Vİtes DİŞlİsİnİ Nasil KirdiĞimi SormuŞlardi Ben Aldigimda ( 2. El AlmiŞtim 500 Km De) O Sorun Vardi 2 De Gİderken Ses Yapiyordu O Halde Bİnemezdİm Zaten Bİ SÖkelİm Bakalim Dedİk SÖktÜĞÜmÜzde Çok İyİ Bİ Zamanlama YaptiĞimizi GÖrdÜk 18 Ve 32 DİŞlİden 18 Olannin 6 Tanesİ SiyirmiŞ Çikti Nasil BecermİŞler Anlayamadim
Motosİklet Bİ OĞuldan Farksizdir Ne Ekersen Onu BİÇersİn Helede Bu Regallerİ Hor Kullannanlari HİÇ Anlamiyorum
Takacaksin 5. Vİtese 90 Km DÜnyayi Gez HİÇ Bİ Şey Olmaz
Ayrica ArkadaŞlar Samsunda Artik TrafİĞe Çikmak Kasksiz Ve Ehlİyetsİz Kesİnlikle İmkansiz Çok YoĞun Bİ ÇaliŞma Var
Motosİkletlİ Bazi Polİs ArkadaŞlarla KonuŞuyorken Uygulamalar Harİcİnde Bİz Sadece Kask Takmayanlari Durduruyoruz Dİyorlar Sanirim Bu TÜm Yurtda BÖyle ...
Herkese Kazasiz Belasiz SÜrÜŞler

arkadaşlar sibop sesi diye duyduğunuz ses eksantirik zincirinden geliyor gazı fazla verip debriyajı dengesiz saldığınızda yapar şıkırtı seklindedir sadece 1. viteste kalkışlarda oluyor ...
motorun sübap ayarlarını kurcalatmayın bence
ayrıca sabahları çalıştırdığınızda ilk kalkışlarda debriyaj kapma yapıyorsa eğer vites boşta bile olsa debriyajı sıkarak çalıştırın kapma yapmasının sebebi yağ kalıntısıdır bi müddet debriyajı sıkın bırakın düzeldiğini fark edeceksiniz..
viraja yattığında motorunun arkası sallama yapan arkadaşlar varsa arka lastiğe 32 hava vurdumu o sorunda ortadan kalkıyor ... (yazdıklarım sadece kendi tecrübelerimdir ) inşallah faydam dokunur tüm arkadaşlara saygılar sevgiler

Ertuğrul_Öz
17 Temmuz 2006, 20:04
Selamlar okan. sende Samsun' dan mışsın.

Aramıza hoş geldin. Ben de emekli regalci olarak arada buraları takip ederim. Kimlerdensin nerede oturursun özelden bi ulaş bakem:mrgreen:

Haa bi de motorun kaç kmde onu da bi yaz hele

okan0055
17 Temmuz 2006, 20:08
hemşerim selam
ben pazar mah tataroğlu sokakta textil işiyle uğraşıyorum bafa textil gel yanıma yaaf tanışırız motorum 2750 km de

Ertuğrul_Öz
17 Temmuz 2006, 20:10
İnşallah dostum. Şu işlerden bi fırsat bulabilirsem:pr:

Ahmet taner
17 Temmuz 2006, 20:22
arkadaşlar yarın avrupa noktası ortak buluşma noktası olan secret garden'a geliyomusunuz? bu arada ertuğrul öz ve okan 0055 ' saygılar bende samsunluyum evimiz bile var orda hala belki temmuzun ikinci haftası birkaç günlüğüne gelirim ama motorla tek başıma gözüm almıyo gelirsem tanışırız...

galipo
17 Temmuz 2006, 20:55
selam arkadaslar bende yeni bi motor almayı dusunuyordum mondial 250cc jinlun 250cc derken raptor u sayenizde kesfettim ve anladıgım kadarıyla herkes cok cok memnun ve buyuk bir bag soz konusu raptorcular arasında bugun ankarada ki raptor bayine de baktım gercekten son kararım raptor diyorum umarım en kısa zamanda aranıza katılacagım

clint
17 Temmuz 2006, 21:48
Arkadaşlar merhaba,

Daha büyük ve güçlü bir japon almak için motorumu satıyorum.
Detaylarını ilanlar bölümünden görebilirsiniz.
İlgilenen arkadaşlar olursa bilgilerine.

Üstat, motora ekstralar falan yapmışsın OK ama 4000 ytl ikinci el için fazla değil mi? Sıfırı zaten 4500 lira bu aletin.
Umarım iyi bir alıcı bulursun, ne diyim.

ushendim
18 Temmuz 2006, 00:40
Sevgili dostum, internetin güzelliği bu işte mesafe tanımaksızın kurulan dostluk. Ben de henüz yüz yüze tanışma fırsatı bulamadım sevgili dostlarla ama bu ortak paylaşım bu sıcaklığı sonuna kadar hissettiriyor. "aranızdaki" değil "aramızdaki" aslında söz konusu olan...

Söylediğine göre İtalya'da yaşıyorsun. Senden küçük bir bilgi rica edebilir miyim? Menşei italya olan www.wheelup.biz internet sitesinin güvenilirliğini olası bir dolandırıcılığa uğramadan önce nasıl test edebilirim. Linkler ve iletişim adresleri doğru mudur sence??

Tuhaf bir istek oldu biliyorum, hani duymuşluğun ya da online alışveriş yapmışlığın vardır belki diye şansımı deneyeyim dedim. Fiyatlar çok uygun da.

Sevgiler...


arkadasım ben 4 aydır burda gorevdeyım keske bana daha once bıldırseydın gıderdım magazanın adresıne baktım ıtalyanın guneyınde ben de ıtalyanın en kuzeyınde napolıdeyım ve bu hafta cuma gunu vatanıma donuyorum alısverısınde sorun cıkarmı bılmıyorum ama ben ıtalyanlara guvenmıyorum ama su bır gercek ıtalyanlar motosiklet olayını asmıslar napolıde her evde en az 1 motor mutlaka var bu nedenle motosıklet urunlerı uygun son haftam burdakı bekle benı TÜRKİYEEEEEEE

nurettin_
18 Temmuz 2006, 00:44
SELAM ARKADAŞLAR ,

Dün kerpe gezisine gittim biliyorsunuz, orada aramıza yeni katılan serkan kardeşimizin regalinin sesinin değişik çıktığını farkettim,ses hoşuma gitti, baktım ki eksozunda susturucu yok, sordum veeeeeeeee bende bugün KATRANCI ya gidip COŞKUN ustaya sök benimde susturucuyu dedim,
http://img121.imageshack.us/img121/7938/photo00931aw.jpg (http://imageshack.us)

http://img121.imageshack.us/img121/3176/photo00948tr.jpg (http://imageshack.us)

http://img121.imageshack.us/img121/9471/photo00955kd.jpg (http://imageshack.us)

İşte ekzostan çıkan susturucu her ekzostan birtane çıkıyor bunları sakla istediğinde sen bile takarsın

http://img121.imageshack.us/img121/8152/photo00967kz.jpg (http://imageshack.us)

http://img121.imageshack.us/img121/2977/photo00970zc.jpg (http://imageshack.us)

İşte ustaların ustası coşkun usta, 24 saat aradığınızda bulabileceğiniz, motora gönül vermiş bir motor aşığı usta, motoru sanki kendi motoru gibi tamir ediyor, görüyorsunuz sanki araba tamir ediyor motorun altına nasıl yatıyor.Seni seviyoruz COŞKUN USTA ELLERİN DERT GÖRMESİN.

http://img121.imageshack.us/img121/3898/photo00980mc.jpg (http://imageshack.us)

İşte böylece benim motorun seside değişti, güzel oldumu diye sorarsanız benim çok hoşuma gitmedi, çünkü ben gürültüyü fazla sevmem ama bu ses hoşunuza gidebilir, isterseniz siz bile sökebilirsiniz çok basit resimlerden nasıl söküldüğünü anlarsınız.



Kardeşim ağlamıyana meme yok bizler senin herzaman arkandayız bütün regalciler birbirini desteklemeli, bizim bu tepkileri koymamız, hem bize hemde aykona çeki düzen verecek, hiçbir servis veya bayii babamızın oğlu değil biz sorunlarımızı en kısa zamanda giderip hep sattığı malın arkasında olan firmaların yanındayız unutmayınki bu firmalar bizim sayemizde ayakta kalıyorlar, yani onlar bize gebe biz onlara değil, MÜŞTERİ HER ZAMAN VELİ NİMETTİR unutma AYKON.

İnşallah problemlerin biterde şöyle seninle bir uzun yol yaparız.:cat: :cat:
susturucu çıkarıldığı gibi takılıyor mu ? ses bayağı değişiyor mu ve yakıt sarfiyatında değişiklik oluyor mu ?

muhendis1959
18 Temmuz 2006, 10:15
susturucu çıkarıldığı gibi takılıyor mu ? ses bayağı değişiyor mu ve yakıt sarfiyatında değişiklik oluyor mu ?

Aynen çıktığı gibi geri takılıyor, yakıt sarfiyatını az da olsa arttırıyor.

Topuz
18 Temmuz 2006, 12:32
arkadaşlar, şu lastik hava konusunu yine açacağım:

kullanım kitapçığında (bir ara bilge_gölge diye bir arkadaş vardı.. şimdilerde foruma uğramıyor.. önceki sayfalarda bir yerde link vermişti) şöyle yazıyor:

tek kullananlar için (yolcu yok) ön 225 kpa (33 psi'ye denk geliyor yani 33 hava)
arka lastik 225 kpa (yine 33 psi'ye denk geliyor)

sürücülü ve yolculu: ön lastik 225 kpa (33 psi'ye denk geliyor.. yani 33 hava)
arka lastik 250 kpa (36 psi'ye denk geliyor.. yani 36 hava)

kullanım kitapçığı böyle.

şimdi bazı arkadaşların yazdıklarını hatırlatayım:

tek kişi kullanıyor iseniz; ön için 22 hava, arka için 24 hava
yolculu kullanıyor iseniz; ön için 24 hava, arka için 26 hava

şimdi de okan0055 diyor ki; "viraja yattığında motorunun arkası sallama yapan arkadaşlar varsa arka lastiğe 32 hava vurdumu o sorunda ortadan kalkıyor"

şimdi bunun en doğrusu nedir.. tecrübeli arkadaşlar ne öneriyorlar?
ayrıca neden kullanım kitapçığı esas alınamıyor.. bir sakıncası mı var?

nmurataydin
18 Temmuz 2006, 12:42
Rica ederim dostum inan zevk alıyorum, sen bu takım çantasını aldığın vatandaştan bi sor,gerçi sormuşsundur ama,yok derse, bu takımları sarıkayalar adrese gönderiyor,sarıkayaların adresini ve telefonlarını bul ara sana göndereceklerdir, sarıkayalarda parça işi biraz düzelmiş sanıyorum,halledeceklerdir,

KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.

Müslüm Baba dediğin gibi yaptım,izmir ÇETİNCAN LTD.ŞTİ yi (motorun alındığı ilk bayii) dün aradım,adresinizi verin alet çantasını gönderelim dediler ve bu sabah elime geçti:) buradan sana verdiğin fikir için,ÇETİNCAN LTD ŞTİ yede ilgileri için teşekkür ediyorum...kazasız belasız keyifli günler...

[QUOTE=Topuz]arkadaşlar, şu lastik hava konusunu yine açacağım:

kullanım kitapçığında (bir ara bilge_gölge diye bir arkadaş vardı.. şimdilerde foruma uğramıyor.. önceki sayfalarda bir yerde link vermişti) şöyle yazıyor:

tek kullananlar için (yolcu yok) ön 225 kpa (33 psi'ye denk geliyor yani 33 hava)
arka lastik 225 kpa (yine 33 psi'ye denk geliyor)

sürücülü ve yolculu: ön lastik 225 kpa (33 psi'ye denk geliyor.. yani 33 hava)
arka lastik 250 kpa (36 psi'ye denk geliyor.. yani 36 hava)

kullanım kitapçığı böyle.

şimdi bazı arkadaşların yazdıklarını hatırlatayım:

tek kişi kullanıyor iseniz; ön için 22 hava, arka için 24 hava
yolculu kullanıyor iseniz; ön için 24 hava, arka için 26 hava

şimdi de okan0055 diyor ki; "viraja yattığında motorunun arkası sallama yapan arkadaşlar varsa arka lastiğe 32 hava vurdumu o sorunda ortadan kalkıyor"

şimdi bunun en doğrusu nedir.. tecrübeli arkadaşlar ne öneriyorlar?
ayrıca neden kullanım kitapçığı esas alınamıyor.. bir sakıncası mı var?


Arkadaşım motorunu biraz daha yakından incelersen.. lastiklerinin üzerinde max yük ve basacağın hava (lastikler soğukken) yazıyor...ön ve arka lastik ikisininde havaları 32 PSI yüke göre havalarla oynaman gerekmiyor...

clint
18 Temmuz 2006, 13:07
Arkadaşım motorunu biraz daha yakından incelersen.. lastiklerinin üzerinde max yük ve basacağın hava (lastikler soğukken) yazıyor...ön ve arka lastik ikisininde havaları 32 PSI yüke göre havalarla oynaman gerekmiyor...


Yalnız Topuz'un bahsettiği kitapçıktan bende de var ve bu ingilizce kullanım klavuzu, yani orjinali ve lastik havaları aynen onun dediği gibi yazıyor. Yani yolcu ile kullanacaksan arkayı biraz artır diyor orda. Klavuz yanılıyor mu bu durumda?

nmurataydin
18 Temmuz 2006, 13:14
Yalnız Topuz'un bahsettiği kitapçıktan bende de var ve bu ingilizce kullanım klavuzu, yani orjinali ve lastik havaları aynen onun dediği gibi yazıyor. Yani yolcu ile kullanacaksan arkayı biraz artır diyor orda. Klavuz yanılıyor mu bu durumda?


Lastiğin üzerinde kendi ölçüsü bu..arabalardada böyledir..tek bir hava ölçüsü vardır o lastik için tavsiye edilen..zaten max yük ü de veriyor..yüke göre lastik havası arttırılıp düşürülmez...ama soğuuken basılacak hava bu..sabah henüz fazla binmeden lastik ısınmadan..zaten biraz yol almaya başlayınca lastik ısındıkça havalar 1-2 bar artacaktır...

erincdenecli
18 Temmuz 2006, 14:53
slm bende yeni chaper alıcam sizin konuşmalarınızdan çok etkilenerek bende çok fazla R&R le ilgilenmeye başladım bu ay almayı düşünüyorum işallah beklediğimden çok sağlam çıkar ve uzun zaman beni idare eder (3-4 yıl):mrgreen:

cbrhalil
18 Temmuz 2006, 15:00
Aynen çıktığı gibi geri takılıyor, yakıt sarfiyatını az da olsa arttırıyor.
Müslüm abi yakıt sarfiyatım olsun ama benim egzos çıkmıyo ya:salut: vidlarıda söktürdüm 2 kişide asıldık motoruda bir kişi tuttu devrilmesin diye ama çıkmıyor abi :queen: birde bu amartisör olayına gücüm yetmedi çeviremedim sol taraf 4 de sağ taraf 1 de yani regal aldım pişman oldum dicem ama demiyorum çünkü pişman değilim :queen: neyse çok geyik yaptım abi bu meret içerden bi şekilde kaynaklı falan değildir dimi?:salut:

frontier
18 Temmuz 2006, 15:01
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16928


arkadaslar geliyorsunuz dimi ? ?

cbrhalil
18 Temmuz 2006, 15:11
slm bende yeni chaper alıcam sizin konuşmalarınızdan çok etkilenerek bende çok fazla R&R le ilgilenmeye başladım bu ay almayı düşünüyorum işallah beklediğimden çok sağlam çıkar ve uzun zaman beni idare eder (3-4 yıl):mrgreen:
Aramıza hoşgeldin kardeş kesinlikle tavsiye ederiz paran boşa gitmez:cat:

hedowich
18 Temmuz 2006, 15:12
arkadaşlar dun izmirde bi regal bayisi ile konuştum radyatorde sorun cıkıyormus genellikle ama servis ucret almadan değiştiriyormuş bu sorunun nedenini bilen varmı acaba birde regallerin son hızı kac km arkadaşlar yardımcı olursanız cok sevırnırm

erdem.gunduz
18 Temmuz 2006, 15:18
hafta sonu gezim güzel başladı sorunlu bitti :)

cumartesi 08:00 de eskihisar da arkadaşlarla buluşup yalova, termal, çınarcık gezimize başlamış olduk. (gezi kısımlarına detaylı girmeyeceğim çünkü değişik topiklerde anlatılıyor) ben saat 14:30 çınarcık çıkışında gibi arkadaşlardan ayrılıp yalovaya geri döndüm. ordan da orhangazi sapağını kullanarak iznikdeki kamp yerine gittim.

pazar günü turgut ve berk yalova termale gidecekti beraber gideriz diye konuştuk. daha sonra benim aklıma gemlik tarafından sahil ve dağ yolundan gezerek gitmek geldi, turgut ve berk' ten de olur gelince başıma öreceğim çorabın startını vermiş oldum :)))

ben, berk, turgut, erdoğan aktaş ve bursaya gidecek arkadaşlarla yola çıktık. bursa yalova yoluna 2-3 km kala benzinciden yakıtlarımızı aldık ve yola koyulduk. yaklaşık 15 km sonra gemlik girişin de bursaya gidecek arkadaşlarımızı uğurlamak üzere durduk. vedalaşma ve sonra tekrar yola çıkacağız. bastım marşa tık yok!! 3-4 defa daha denedim yine aynı tık yokkk. neyse şöle 1-2 mt motoru iteleyip vurdurdum hemen çalıştı. armutluya doğru yola çıktık. baktım korna çalmıyor, narlı da durduk yaklaış 10 dk motoru rolantide bıraktım. sinyallere ve fara baktım solük yanıyorlar fren lambasıda aynı şekilde, korna çalmıyor. neyse yola devam ettik ve armutluya geldik. orda da 15 dk kadar rolantide çalışmaya devam. ordanda yola çıktık 300-400 mt gittik gitmedik ateşleme sorunu var gibi motor tekliyor, gaz veriyorum pata pata pata durumda var bir enayilik ama nedir? arkadan arkadaşlar bağırdı çek sağa ve istop et diye. durdurdum motoru meğer eksozdan alevler çıkmış. ben üzerindeyken patlayacak beraberce eşek cennetine gideceğiz motorumla :)))))

gemlikten armutlu sanırım yaklaşık 35-40 km yollar sürekli viraj ve iniş çıkışlı. yani motoru zorlamak için tam yeri :) böyle durum da hararetin yükselmeside çok normal, zaten hava sıcaklığı da yüksek.

neyse biz gelelim gene kaldığımız yere. turgut bir baktı motor çok ısınmış bu hararet yapmış dedi. o zaman benim kafa dank etti yaw akümüz nerdeyse boşalmış bu nedenle de fan devreye girmemiş ve hararet yapmış. baktım o arada turgut(mutluemlak) kayıp, dedim heralde sıcaklıktan faydalanmak üzere güneş yağı bulmaya gitti :)) meğerse arkadaşım bakkala gidip ne kadar soğuk su varsa dolapta toplamış geldi :) radyatörün üstüne döküp soğuttuk. sonra arızayı tespit etmek motoru aldığım gazi motorun sahibi ertuğrulu aradım çaldı cevap yok. ne yapabilirim derken aklıma müslüm abi geldi onu aradım ne yapayım diye konuştuk müşörden fanı kısa devre yap sürekli çalışsın dedi. sonra ertuğrul aradı durumu anlatınca aklına gelen ihtimallerden biri benim deneyebileceğim marş bobinini kısa devre yapıp çalıştırmayı dene bakalım arıza ondamı dedi. Denedik akü sıfıra indiği için arızanın onda olup olmadığını tespit edemedik. Müslüm abinin dediğini yapıp fanı kısa devreyle sürekli çalışır hale getirdik. Tabi bu arada grup içinde en yaşlı olmanın avantajını gördüm  sağolsun turgut abimizi yormayalım deyip bütün emek gereken işleri halletti :) vurdurup yola çıktık. Bir sure gittik gene teklemeler ve durdu. Yine biraz soğutup vurdurduk gene çalıştı biraz gittik yine teklemeler ve stop. Artık vurdurmaylada çalışmıyor  tamam dedik buraya kadarmış. Aklıma kaskonun yol yardımı geldi. Telefon açıp çağıracağım ama o da ne çekmiyor, kaldıkmı dağ başında )) neyse turgut ve berk sigortayı aramak için esenköye gitti ben de beklemekten canım sıkılır diye o arada düzde ve yokuş yukarı iterek yokuş aşağı binerek esenköyün girişine kadar getirdim motoru ama artık bütün gücüm tükenmişti, çünkü 4-5 km ittim. sonunda esenköyün girişine geldim. orada da önce macgayver ve turgut la buji değiştirip uğraştık. daha sonra cumartesi günün belirli bir saate kadar birlikte olduğumuz early riders daki arkadaşlar geldi onlar da bir süre çalıştırma umuduyla motoru o sıcakta ittiler baya bir ter attılar ama bir kere inat etmişti benim makine çalışmam da çalışmam diyordu :)
Olayın sonu yol yardımı geldi en yakın yetkili servis gazi motor bostancıdaydı (bursada olsa oraya götürecek) evimede 1 km mesafede  servisin kapısına kadar getirip bıraktı. Yolda sohbetimiz sigorta değilde ben ödeseydim parayı ne kadar tutacaktı dedim “450 YTL” ayni arkadaşlar kaskoyu sadece çalınma için düşünmeyin.

Gelelim olayın sonucuna. Arızalanan parça marş bobiniymiş. Dün garantiden değişti aküyü şarj yaptık bastım marşa çalıştı.

Dün çalıştırdıktan sonra des sanayi sitesi imes, Carrefour ve başka yerler darken 10-12 yerde durdum çalıştırdım yaklaşık 32 km yol yaptım sorun yok. Sabah işe giderken çalıtırdım sorun yok. Işyeri altunizade de 12:30 da capitole yemeğe gitmek için bindim çalıştırdım sorun yok, yemek bitti bindim çalıştırdım sorun yok iş yerine doğru yol alıyorum koç allianzın (burayı bilenler için) sokağından döndüm o arada az gaz verdim stop etti bastım çalışmıyorrrr !!! akü gitmişşşş vurdurup çalıştırdım işyerine geldim. Gazi motoru aradım akü hazırlığı yapacak akşama değiştireceğiz.

Sanırım biraz uzun oldu başınızı ağrıttım )))))


Başta Turgut (mutlu emlak) ve Berk (berkforce) olmak üzere early riders daki arkadaşlara beni zor durumdan kurtarmak için gösterdikleri çaba için teşekkür ederim.

nmurataydin
18 Temmuz 2006, 15:42
Geçmiş olsun...
Tam anlayamadım sorunu marş takılımı kalmış neden tekleme yapıp egzostan alevler filan çıkıyormuş?... marş bozuk olunca sadece marş basmaz ama sen vurdurup çalıştırabilirsen yoluna devam edebilirsin...hararet filan yapmaması lazım...

KALDERA
18 Temmuz 2006, 16:57
hafta sonu gezim güzel başladı sorunlu bitti
başına gelenlere üzülmemek elde değil...geçmiş olsun...,
ancak sorun ve çözümü ile ilgili daha detaylı bilgi verebilirmisiniz..sorunun tam olarak kaynağı nedir..?
sizin motoru gece vakti görmüştüm tam hatırlayamıyorum...motorunuza ek tesisat yaptırmışmıydınız...sis lambası korna vs vs


izmirden sevgiler...

erdem.gunduz
18 Temmuz 2006, 17:12
Geçmiş olsun...
Tam anlayamadım sorunu marş takılımı kalmış neden tekleme yapıp egzostan alevler filan çıkıyormuş?... marş bozuk olunca sadece marş basmaz ama sen vurdurup çalıştırabilirsen yoluna devam edebilirsin...hararet filan yapmaması lazım...

marş takılı kalmadı marş bobini arıza yapan.
akü den dolayı fan devreye girmeyince hararet yaptı eksozdan çıkan alvlerin nedeni hararet.
vurdurarak çalıştırıp bir süre yola devam ettim zaten. daha sonra akü şarz olamadığı için fan devreye giremedi ve hararet o nedenle yaptı.


başına gelenlere üzülmemek elde değil...geçmiş olsun...,
ancak sorun ve çözümü ile ilgili daha detaylı bilgi verebilirmisiniz..sorunun tam olarak kaynağı nedir..?
sizin motoru gece vakti görmüştüm tam hatırlayamıyorum...motorunuza ek tesisat yaptırmışmıydınız...sis lambası korna vs vs


izmirden sevgiler...

teşekkür ederim.

dünkü tespitte marş bobiniydi. onu değiştirip başka akü ile marşa basınca tık çalıştı. sonra benim aküyü şarj yaptık ve taktık. bugün öğlene kadar sorun yoktu. öğlen yemekten şirkete dönerken yine tık yok. bu sefer marş bobini sağlam, marş düğmesine basınca sesini duyuyorum. sanırım sorun akünün şarj olamaması. akşam üstü servise tekrar gideceğim. bu sefer sorunun kaynağını bulacağız.

motorda ek tesisat yok.

GÖZTEPELİ RAPTOR
18 Temmuz 2006, 17:19
Uzun Bir Aradan Sonra Herkese Merhabalar...yeni Motor Alanlara Kazasiz Hayirli Sürüşler...okuduğum Kadari Ile Diğer Kullanicilarda Bazi Sorunlar Olmuş Ama şansizliktan Midir Nedir Benimkisi Kadar Sorunu Olan Olmamiş...benim De Akü Sorunum Vardi...o Kadar Uğraştik Ettik En Sonunda Sorunun şaseye Temas Eden Bir Kablo Olduğunu Tespit Ettik.o Gün Bugündür Elektrik Aksaminda Herhangi Bir Sorun Kalmadi.ama Kafama Takilan Bazi şeyler Var.tecrübeli Arkadaşlar Bana Yardimci Olursa çok Sevinirim.1- Motoru Sabah çaliştirdiktan Sonra En Az 4-5 Dakika Isitiyorum Ve Ondan Sonra Hareket Ediyorum.dikkat Ettim Ilk Hareketten Itibaren (ilk 1-2 Km De) Motordan Gar Gar Gar Diye Bir Ses Geliyor (özewllikle Yokuş çikarken) Ama Bir Süre Sonra Kayboluyor.bu Ses Neden Kaynaklaniyor? Normal Midir? 2- Yine Motordan Seyir Hazinde Bir Cizirtiya Benzer Bir Ses Daha Geliyor (sanki Bir Yer Gevşemiş De Sallaniyor Gibi...titreşime Benzer) Eğer Gevşek Bir Yer Varsa Neresi Olabilir? 3-motorun Süspansiyon Aksami çok Ses Yapiyor.motora Oturup Kalkarken Garç Gurç Ses Geliyor Ki çok Rahatsiz Ediyor.nasil Giderilebilir? 4-motor Ilk Aldiğim Zamanki Kadar Seri Değil Sanki.bana çekişi Düştü Gibi Geliyor. 5-seyir Halide Bazen Fan Hiç Kapanmamasiya çalişirken Bazen De çalişmadiği Görülüyor.beni Bu Konularda Aydinlatirsaniz çok Sevinirim.şimdiden Herkese çok Teşekkürler Ve Kazasiz Keyifli Sürüşler...

nmurataydin
18 Temmuz 2006, 18:05
marş takılı kalmadı marş bobini arıza yapan.
akü den dolayı fan devreye girmeyince hararet yaptı eksozdan çıkan alvlerin nedeni hararet.
vurdurarak çalıştırıp bir süre yola devam ettim zaten. daha sonra akü şarz olamadığı için fan devreye giremedi ve hararet o nedenle yaptı.


marş motorunun arızalı olması tamamda motor çalıştıktan sonra akü devamlı şarj olmaktadır yani sistemde elektrik vardır..fan motorların ,farların çalışması lazım...alternatöründe arızalı olabilir yada konjektörün...

[QUOTE=GÖZTEPELİ RAPTOR]Uzun Bir Aradan Sonra Herkese Merhabalar...yeni Motor Alanlara Kazasiz Hayirli Sürüşler...okuduğum Kadari Ile Diğer Kullanicilarda Bazi Sorunlar Olmuş Ama şansizliktan Midir Nedir Benimkisi Kadar Sorunu Olan Olmamiş...benim De Akü Sorunum Vardi...o Kadar Uğraştik Ettik En Sonunda Sorunun şaseye Temas Eden Bir Kablo Olduğunu Tespit Ettik.o Gün Bugündür Elektrik Aksaminda Herhangi Bir Sorun Kalmadi.ama Kafama Takilan Bazi şeyler Var.tecrübeli Arkadaşlar Bana Yardimci Olursa çok Sevinirim.1- Motoru Sabah çaliştirdiktan Sonra En Az 4-5 Dakika Isitiyorum Ve Ondan Sonra Hareket Ediyorum.dikkat Ettim Ilk Hareketten Itibaren (ilk 1-2 Km De) Motordan Gar Gar Gar Diye Bir Ses Geliyor (özewllikle Yokuş çikarken) Ama Bir Süre Sonra Kayboluyor.bu Ses Neden Kaynaklaniyor? Normal Midir? 2- Yine Motordan Seyir Hazinde Bir Cizirtiya Benzer Bir Ses Daha Geliyor (sanki Bir Yer Gevşemiş De Sallaniyor Gibi...titreşime Benzer) Eğer Gevşek Bir Yer Varsa Neresi Olabilir? 3-motorun Süspansiyon Aksami çok Ses Yapiyor.motora Oturup Kalkarken Garç Gurç Ses Geliyor Ki çok Rahatsiz Ediyor.nasil Giderilebilir? 4-motor Ilk Aldiğim Zamanki Kadar Seri Değil Sanki.bana çekişi Düştü Gibi Geliyor. 5-seyir Halide Bazen Fan Hiç Kapanmamasiya çalişirken Bazen De çalişmadiği Görülüyor.beni Bu Konularda Aydinlatirsaniz çok Sevinirim.şimdiden Herkese çok Teşekkürler Ve Kazasiz Keyifli Sürüşler...

Dostum senin baya derdin var..bence servise girmelisin..bahsettiğin şeyler yabana atılır şeylere benzemiyor..zırıltı haricinde..o zırıltı genelde fan motorlarından yapıyor..fan motorlarının kollektör aksı motorun arka sacına değice ses çıkarıyor..motor anveleye kalkınca titreşimden bu ses zırıldamaya dönüyor..gaz verip fan motoruna dokunursan sesin kesildiğini duyacaksın(soğukken dene yoksa fan çalışabilir parmağını kaptırırsın)..
ben bu sesi fan motorlarının pervanelerini söküp pervane ile motorun gövdesi arasına çok sert olmayan bir küçük yay parçası koyarak hallettim..amam dikkatli olmak lazım motoru takmadan denemeli çalışıp çalışmadığını...

erdem.gunduz
18 Temmuz 2006, 18:15
[QUOTE=erdem.gunduz]marş takılı kalmadı marş bobini arıza yapan.
akü den dolayı fan devreye girmeyince hararet yaptı eksozdan çıkan alvlerin nedeni hararet.
vurdurarak çalıştırıp bir süre yola devam ettim zaten. daha sonra akü şarz olamadığı için fan devreye giremedi ve hararet o nedenle yaptı.


marş motorunun arızalı olması tamamda motor çalıştıktan sonra akü devamlı şarj olmaktadır yani sistemde elektrik vardır..fan motorların ,farların çalışması lazım...alternatöründe arızalı olabilir yada konjektörün...

marş motoru değil sorunlu olan marş bobini. ikisi birbirinden farklı şeyler.

akünün şarj olamamasının nedenine birazdan servisde bakacağız.

nmurataydin
18 Temmuz 2006, 18:27
[QUOTE=nmurataydin]

marş motoru değil sorunlu olan marş bobini. ikisi birbirinden farklı şeyler.

akünün şarj olamamasının nedenine birazdan servisde bakacağız.

anladım,demek istediğim marşla ilgili bir problemin diğer problemlere yol açmaması gerekir...marş basmayınca aslında marş motoruna biraz çekiç gibi birşeyle tıklamak gerekir..bobinden (ustalar testis derler ona:)kibarcasını yazdım) problem varsa (marşın ileri çıkıp dişlilerin karşılaması için magnetiklik sağlar) düzelebiliyor geçici olarak tabi..ama hiç olmazsa yolda kalmaz...neyse..kolay gelsin..umarım basit bir arızadır...

muhendis1959
18 Temmuz 2006, 19:12
Erdem kardeşim, çok geçmiş olsun, bence senin tek derdin akü sen aküyü değiştirince bu problemlerin ortadan kalkması gerekiyor, motorlarda bizim eskiden manyato dediğimiz bir sistem var şimdiki arabaların bazılarında da rastladım, bu sistem aracın aküsü bozulsa bile aracın yol yapmasını sağlıyor.

Bizim motorlarda bu manyato sistemi var, motoru çalıştırmak için iterken devreye giriyor ve ürettiği ufak güçteki akım sayesinde ateşleme sistemi çalışıyor ve motor yoluna devam ediyor, ancak akım zayıf olduğundan fan gibi çok elektrik çeken sistemlere gücü yetmiyor, ben sana fanı kısa devre yap çalıştır dediğimde eğer farlarında açık gittiysen gücü yetmemiştir veya manyatonun hiç gücü yetmemiştir sadece fana bile o yüzdende ateşlemeyide aksattığı için motor teklemeye başladı ve yolda kaldın.

Benim nacizane fikrim budur, eğer şarzın iyiyse akünü değiştirdiğinde sorunların ortadan kalkacaktır.

Geçmiş olsun.


Uzun Bir Aradan Sonra Herkese Merhabalar...yeni Motor Alanlara Kazasiz Hayirli Sürüşler...okuduğum Kadari Ile Diğer Kullanicilarda Bazi Sorunlar Olmuş Ama şansizliktan Midir Nedir Benimkisi Kadar Sorunu Olan Olmamiş...benim De Akü Sorunum Vardi...o Kadar Uğraştik Ettik En Sonunda Sorunun şaseye Temas Eden Bir Kablo Olduğunu Tespit Ettik.o Gün Bugündür Elektrik Aksaminda Herhangi Bir Sorun Kalmadi.ama Kafama Takilan Bazi şeyler Var.tecrübeli Arkadaşlar Bana Yardimci Olursa çok Sevinirim.1- Motoru Sabah çaliştirdiktan Sonra En Az 4-5 Dakika Isitiyorum Ve Ondan Sonra Hareket Ediyorum.dikkat Ettim Ilk Hareketten Itibaren (ilk 1-2 Km De) Motordan Gar Gar Gar Diye Bir Ses Geliyor (özewllikle Yokuş çikarken) Ama Bir Süre Sonra Kayboluyor.bu Ses Neden Kaynaklaniyor? Normal Midir? 2- Yine Motordan Seyir Hazinde Bir Cizirtiya Benzer Bir Ses Daha Geliyor (sanki Bir Yer Gevşemiş De Sallaniyor Gibi...titreşime Benzer) Eğer Gevşek Bir Yer Varsa Neresi Olabilir? 3-motorun Süspansiyon Aksami çok Ses Yapiyor.motora Oturup Kalkarken Garç Gurç Ses Geliyor Ki çok Rahatsiz Ediyor.nasil Giderilebilir? 4-motor Ilk Aldiğim Zamanki Kadar Seri Değil Sanki.bana çekişi Düştü Gibi Geliyor. 5-seyir Halide Bazen Fan Hiç Kapanmamasiya çalişirken Bazen De çalişmadiği Görülüyor.beni Bu Konularda Aydinlatirsaniz çok Sevinirim.şimdiden Herkese çok Teşekkürler Ve Kazasiz Keyifli Sürüşler...


1. Bu ses ısındıktan sonra kesildiğine göre, motor soğukken ekzos manifol civatalarını kontrol et, sakın sıcakken sıkma motor soğuduktan sonra eğilir veye kırılır mutlaka soğukken bak. Radyatörün bütün civatalarını tek tek kontrol et alttakileri unutma, hortum üzerindeki spiralleri kontrol et.

2. Bu gelen seslerin hepsi bende de vardı hemde her telden çalan koro gibi, tek tek bütün civataları kontrol ettim, yan kapakları söküp kenarlarına oluklu fitil geçirdim, hatta sesini kesemediğim akü kapağının içine sünger koydum, inan şu an en ufak ses gelmiyor.

3. Süspanyiyon sesleri sadece amortisörlerden gelir serviste onları göster, ayarları farklı olabilir, veya ayarları çok düşük olabilir, ben 3 e ayarladım çok rahat.

4. Çekiş düşüklüğü birçok nedenden olabilir, kötü benzinki en ideali kurşunsuz 95 oktan yükseği bile randımanı düşürdü, hava filitren tıkanmış olabilir (motorun kaç km de, yolun tozlumu,filitreyi ıslattınmı), bujilerini kontrol et.

5. Fanında bir arıza olacağını sanmıyorum, işte hep savunduğum hararet göstergesi bu durumlarda şart, şimdi soruyorum acaba fan muşurumu arızalı,termostatmı arızalı, motorun suyumu eksik, bunların kontrolü mutlaka motor suyunun ısı kontrolü ile olur. Sen yinede fan olayını servise sor için rahat etsin önemli bir konu.

KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.

Ahmet taner
18 Temmuz 2006, 19:25
erdem geçmiş olsun umarım basit bişeydir ve biran önce sorunların çözülür..gerçi ne şekilde olursa olsun senin kesinlikle çözeceğine ve eskisinden dahada iyi bir hale geireceğine şüphem yok..

arkadaşlar akşam secret gardendayız herkezi bekliyoruz...

muhendis1959
18 Temmuz 2006, 19:28
arkadaşlar, şu lastik hava konusunu yine açacağım:

kullanım kitapçığında (bir ara bilge_gölge diye bir arkadaş vardı.. şimdilerde foruma uğramıyor.. önceki sayfalarda bir yerde link vermişti) şöyle yazıyor:

tek kullananlar için (yolcu yok) ön 225 kpa (33 psi'ye denk geliyor yani 33 hava)
arka lastik 225 kpa (yine 33 psi'ye denk geliyor)

sürücülü ve yolculu: ön lastik 225 kpa (33 psi'ye denk geliyor.. yani 33 hava)
arka lastik 250 kpa (36 psi'ye denk geliyor.. yani 36 hava)

kullanım kitapçığı böyle.

şimdi bazı arkadaşların yazdıklarını hatırlatayım:

tek kişi kullanıyor iseniz; ön için 22 hava, arka için 24 hava
yolculu kullanıyor iseniz; ön için 24 hava, arka için 26 hava

şimdi de okan0055 diyor ki; "viraja yattığında motorunun arkası sallama yapan arkadaşlar varsa arka lastiğe 32 hava vurdumu o sorunda ortadan kalkıyor"

şimdi bunun en doğrusu nedir.. tecrübeli arkadaşlar ne öneriyorlar?
ayrıca neden kullanım kitapçığı esas alınamıyor.. bir sakıncası mı var?

Dostum herkes birşey söylüyor ama ben hepsini denedim 22-24 ve 24-26 da en iyi randımanı aldım.:cat:


[QUOTE=muhendis1959]Rica ederim dostum inan zevk
KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.

Müslüm Baba dediğin gibi yaptım,izmir ÇETİNCAN LTD.ŞTİ yi (motorun alındığı ilk bayii) dün aradım,adresinizi verin alet çantasını gönderelim dediler ve bu sabah elime geçti:) buradan sana verdiğin fikir için,ÇETİNCAN LTD ŞTİ yede ilgileri için teşekkür ediyorum...kazasız belasız keyifli günler...




...

Güle güle kullan kardeşim, inşallah hiçbiri lazım olmaz.:rendeer:


Müslüm abi yakıt sarfiyatım olsun ama benim egzos çıkmıyo ya:salut: vidlarıda söktürdüm 2 kişide asıldık motoruda bir kişi tuttu devrilmesin diye ama çıkmıyor abi :queen: birde bu amartisör olayına gücüm yetmedi çeviremedim sol taraf 4 de sağ taraf 1 de yani regal aldım pişman oldum dicem ama demiyorum çünkü pişman değilim :queen: neyse çok geyik yaptım abi bu meret içerden bi şekilde kaynaklı falan değildir dimi?:salut:

Arkadaşım senin başın bu ekzosla dertte, benimkinin de biri çok kolay çıkıyor ama öteki beni delirtiyor hatta takarkende aynı oluyor, sonra farkettim ki susturucuların içi boş, o yüzden alttan civatayı fazla sıkınca susturucu şişiyor ovelleşincede çıkmıyor.

Senin yapacağın şey motor soğukken hiç çalıştırmadan yine dene çıkmazssa biraz içeri doğru vur ama sakın içine kaçırma,çünkü içerisi boş olduğundan susturucu içeri kaçıyor sonrada çıkartmak zor oluyor, eğer motor soğukkende çıkmıyorsa bu sefer motor soğukken susturucunun geçtiği boruyu biraz ısıtmak gerekiyor, çünkü susturucunun dışını ısıtırsan genleşecek susturucu soğuk olduğundan boşta kalacaktır, yinede beceremezseniz buluşalım hallederiz.:salut: :salut:


erdem geçmiş olsun umarım basit bişeydir ve biran önce sorunların çözülür..gerçi ne şekilde olursa olsun senin kesinlikle çözeceğine ve eskisinden dahada iyi bir hale geireceğine şüphem yok..

arkadaşlar akşam secret gardendayız herkezi bekliyoruz...

Ahmet kaçta orada olacaksın.

watercolours
18 Temmuz 2006, 22:43
1- şu alet çantasını br fotoğraflayabilir misiniz? bakalım içinde ne var?
2- birisi deponun altında alet edevat koymak için bölme var diyordu, bir de orayı fotoğraflayabilir misiniz?

muhendis1959
19 Temmuz 2006, 01:01
1- şu alet çantasını br fotoğraflayabilir misiniz? bakalım içinde ne var?
2- birisi deponun altında alet edevat koymak için bölme var diyordu, bir de orayı fotoğraflayabilir misiniz?

YARIN RESİMLERİM ARKADAŞIM

watercolours
19 Temmuz 2006, 01:07
teşekkürler :rendeer:

muhendis1959
19 Temmuz 2006, 13:47
1- şu alet çantasını br fotoğraflayabilir misiniz? bakalım içinde ne var?
2- birisi deponun altında alet edevat koymak için bölme var diyordu, bir de orayı fotoğraflayabilir misiniz?

http://img212.imageshack.us/img212/2373/takmantasbl5.jpg (http://imageshack.us)

1 Nolu alet Ayarlı pense,
2 Nolu alet 8-10 Açık ağız anahtar,
3 Nolu alet 12-13 Açık ağız anahtar,
4 Nolu alet Tornavida iki ağızlıdır bir tarafı yıldız bir tarafı düzdür,
5 Nolu alet Buji anahtarıdır,
6 Nolu alet amortisör ayar anahtarıdır yani süspansiyonu ayarlar.
7 Nolu çanta takımları içine koyacağımız çantadır


http://img213.imageshack.us/img213/1222/photo0002xk4.jpg (http://imageshack.us)


Buradaki anahtar yuvası bulunan plastik üçgen dolap takım dolabıdır,kontak anahtarı ile açılır,biraz zor açılıyor altta tırnağı var kırmadan zorlıyarak açabilirsiniz.

KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER, EHLİYETSİZ ASLA YOLA ÇIKMAYIN.

erdem.gunduz
19 Temmuz 2006, 15:49
Arkadaşlar sonun da motorun gerçek arızası dün akşam ortaya çıktı. dün yazmıştım öğlen işyerinden yemeğe gidip dönüşte gene motorun çalışmadığını. Akşam da servise giderken kozyatağı carrefour karşısındaki yanyolda kaldım. hemen beni beklemekte olan gazi motor sahibi Ertuğrul' u aradım. 10-15 dk için de başka bir regalle geldi. onun aküsünü benim motora takıp servise gittik.

Motorumu aldığım ve 2500 bakım hariç (katrancı otomotivde yaptırmıştım) diğer bütün bakımlarını ve kaza sonrası onarımını yapan Gazi Motorun sahibi Ertuğrul' un tespiti akü şarj olamadığı için buji ateşlemiyor ve yolda kalıyorsun. şarj olmamasına neden de öncelikle konjektörde dir. onu değiştirelim dedi. o an elinde yedek olmadığı için kendi motorunun konjektörünü söktü. Sıra benim motorunkini sökmeye gelince tuhaf bir durumla karşılaştık. Konjektörün kablosunun birini çekiyoruz gelmiyor. Herhalde sıkışmış bir yere dedik sol taraftaki kapağı açtık gene görünmüyor. Bu sefer de zincirin önündeki metal kapağı açtık. Ne görelim arızanın kaynağı mühteşem manzara karşımız da hikayenin fotoroman görüntüsü de aşağıda :)

KONJEKTÖR
http://img204.imageshack.us/img204/3240/180720061co8.jpg (http://imageshack.us)

KONJEKTÖRÜN MOTORDAKİ YERİ – AKÜ YUVASINA ALT TARAFTAN MONTAJLI
http://img204.imageshack.us/img204/1152/180720062abo9.jpg (http://imageshack.us)

KONJEKTÖRÜN SOKETLERİNİN NORMALDE DURMASI GEREKEN YER VE KONUM
http://img204.imageshack.us/img204/2295/180720063amy5.jpg (http://imageshack.us)
http://img204.imageshack.us/img204/7318/180720064aew1.jpg (http://imageshack.us)

BENİM MOTORDA SOKETLERDEN BİRİNİN KAPAĞI SÖKTÜĞÜMÜZDE KARŞIMIZA ÇIKAN MANZARASI
http://img87.imageshack.us/img87/3148/180720065ajh2.jpg (http://imageshack.us)
http://img87.imageshack.us/img87/2550/180720066abn6.jpg (http://imageshack.us)

SIKIŞAN SOKETTEKİ KABLOLARIN İZOLASYONUNUN SOYULMUŞ HALİ
http://img87.imageshack.us/img87/6329/180720067aek3.jpg (http://imageshack.us)

Yukarıdaki manzaraya baktıktan sonra başka yorum yok.

Ben yaklaşık 9 yıl arçelikte çalıştım. Son 5 yılım günlük üretimi denetleyen laboratuvarın başında geçti. Bütün çamaşır ve bulaşık makineleri üretim sırasında % 100 kontrolden geçtiği halde hatalı makine üretilebiliyordu. Ve bu birine rastlayacak. Benim çalıştığım dönemde (1986-1995) arçelik makinelerin kalitesi de dünyada ilk 3 e girecek seviyedeydi.

Benim motorun durumu da bence montaj sırasında yapılmış bir hata ve bu makine dünya üzerinde birine rastlayacaktı, o biri de ben oldum )) üretimden geldiğim için işin bu tarafına takılmıyorum. Ama sorunun giderilmesi için servisin gösterdiği hassasiyeti Aykon ve Sarıkayalar Gösterecekmi onu bilmiyorum. Kendileri ile görüşüp bu konuda ki düşüncelerini alacağım.

nurettin_
19 Temmuz 2006, 15:58
tüm arkadaşlara selamlar ve sevgiler.
Problemleri okuyunca arkadaşlar adına bazen üzülüyorum ama sorunların hepside sanki gülün dikeniymiş gibi duruyor ve anladığım şu ki hepimiz regallerimizi seviyoruz.
benimde bu gün bir dikenim(?) oldu. Beylik düzünde oturuyorum. ehliyet yazılısına girdiğimiz gün sabah depoyu fulledim, Silivriye sınava gidip,döndüm.Ertesi gün küçük çekmeceye gidip dündüm. hafta içi işe gidip geldim ve hafta sonuda çınarcığa gidip geldim ve 3 gündür de şehir içinde biniyorum. İyi yanı hala benzinim var(gül), kötü yanı göstergede sadece 130 km yazıyor(diken).gösterge ile oynanmadığına eminim. bir fikir ;;:cyclopsan :cyclopsan

fevkalbesher
19 Temmuz 2006, 16:16
Yafu çıldıriimm...

Yolda giderken motorun bir yerlerinden zivzivziv ses geliyor, ve nerde olduğunu bulamıyoruz! Dönen bir metalin metale sürtme sesi.

Arka frendir, dedik gevşettik, olmadı, ön fren mi acaba dedik, deilmiş. Haftasonu Yopaş'a götüreceğim, rodajı titreşimsiz, sessiz, sakin geçiren makina rodaj biter bitmez ses çıkarmaya başladı.

uzman_1907
19 Temmuz 2006, 16:27
erdem abi tekrar çok geçmiş olsun. inşallah motor en kısa zamanda düzelir ve eski halıne döner. Şunu anladım kı motora kasko şart nerde ne zaman kalıcan hiç belli olmuyor hele benim gib hiçbir şeyden anlamıyosan mutlaka lazım. Cumartesi sabahı size geç katılmıştım bılıyosun, nedenı motoru 1 hafta kullanmadım dıye herhalde aküsü boşalmıştı çalışmıyordu. Vurdurmayı denedım ama beceremedım çünkü bu iş arabaya pek benzemıyodu bıde motoru boğduk mu? neyseki halıme acıyan komşumuz (profesyonel yarışcı) 2 dakıkada vurdurarak çalıştırdı. Yani anlıcan ben bu işten pek anlamıyom... nerde trak orda bırak olayı o yüzden kasko yaptırmaya karar verdım.
tekrar geçmiş olsun dileklerimle
selamlar

erdem.gunduz
19 Temmuz 2006, 17:00
erdem abi tekrar çok geçmiş olsun. inşallah motor en kısa zamanda düzelir ve eski halıne döner. Şunu anladım kı motora kasko şart nerde ne zaman kalıcan hiç belli olmuyor hele benim gib hiçbir şeyden anlamıyosan mutlaka lazım. Cumartesi sabahı size geç katılmıştım bılıyosun, nedenı motoru 1 hafta kullanmadım dıye herhalde aküsü boşalmıştı çalışmıyordu. Vurdurmayı denedım ama beceremedım çünkü bu iş arabaya pek benzemıyodu bıde motoru boğduk mu? neyseki halıme acıyan komşumuz (profesyonel yarışcı) 2 dakıkada vurdurarak çalıştırdı. Yani anlıcan ben bu işten pek anlamıyom... nerde trak orda bırak olayı o yüzden kasko yaptırmaya karar verdım.
tekrar geçmiş olsun dileklerimle
selamlar

Tansel' cim teşekkür ederim.

dün akşam ertuğrul motoru çalışır hale getirdi, şimdi sorun yok.

kasko konusuna gelince, arkadaşların çoğu sadece çalınma ile ilgileniyorlar. çalınmayı karşılamıyorsa kaskoya gerek yok diye düşünüyorlar. halbuki bunun kazası var, benimki gibi yolda kalması var. kasko şarttttt

patronlarımdan birinin BMW 1200 gs motoru var yaklaşık 2200 km de. onun da geçen gün firenler boşaldı ve önündeki arabaya vurdu. allahtan ışıklarda durmak üzereyken 20-25 km civarında bir hızdaydı. yani anlayacağınız üretimle ilgili hata en kaliteli markalar da bile olabiliyor. bunu neden anlattım şimdi hemen birileri çıkıp da işte çinli değilmi böyle olur alacaksın bir japon demesin diye.

erincdenecli
19 Temmuz 2006, 17:32
SLM BEN ERİNÇ İZMİRDE OTURUYORUM SCOOTER KULLANICISIYIM AMA VİTESLİ MOTORA GEÇMEK İSTİYORUM İSTEDİĞİM MOTORDA 4,5-5 MİLYAR ARASINDA OLMALI 2 GÜN ÖNCE YELLOWROCK I YAKINDAN GÖRDÜM VE ÇOK BEYENDİM FAKAT ÇİN MALLARINA KARŞI HERKEZ GİBİ BENİMDE SOĞUKLUĞUM VAR ÇÜNKÜ BENDE BİR ASYA KULLANICISIYIM VE SERVİSTEN ÇIKAMIYORUZ BUYÜZDEN R&R HAKKINDA BENİ BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM

ŞİMDİDEN ÇOK SAĞOL:cat:

carvalho
19 Temmuz 2006, 18:13
SLM BEN ERİNÇ İZMİRDE OTURUYORUM SCOOTER KULLANICISIYIM AMA VİTESLİ MOTORA GEÇMEK İSTİYORUM İSTEDİĞİM MOTORDA 4,5-5 MİLYAR ARASINDA OLMALI 2 GÜN ÖNCE YELLOWROCK I YAKINDAN GÖRDÜM VE ÇOK BEYENDİM FAKAT ÇİN MALLARINA KARŞI HERKEZ GİBİ BENİMDE SOĞUKLUĞUM VAR ÇÜNKÜ BENDE BİR ASYA KULLANICISIYIM VE SERVİSTEN ÇIKAMIYORUZ BUYÜZDEN R&R HAKKINDA BENİ BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM

ŞİMDİDEN ÇOK SAĞOL:cat:

Sevgili Erinç, bu cevap genelde pek sempatik gelmiyor ama hakikaten Regal Raptor ile ilgili en ince detayına kadar herşey 214 sayfalık topikte mevcut. Yerinde olsam 1-2 saatimi ayırır sayfaları okurum. İnan çok keyif de alacaksın okurken ve motosiklet seçimiyle ilgili fikirlerin Regal Raptor için çok netleşecek. Uzun (belki kısa, tercihtir tabii) bir birliktelik yaşayacağın motor için seçim aşamasında ayıracağın iki saat çok zaman olmasa gerek. Ne dersin?

Tabii tereddütlerin yok olmazsa sana içtenlikle ve tüm samimiyetleriyle yanıt verecek tecrübeli arkadaşlar da mevcuttur bu sıcak ortamda.

Bana bakma, ben daha 50 km deyim :mrgreen:

Umarım seni daima mutlu edecek bir tercih yaparsın.

Sevgiler

nurettin_
19 Temmuz 2006, 18:27
işte olmadığım sürece büyükçekmece bölgesinde yaşayacağınız her problemde emin olun elimden geleni yapmaya çalışacağım bende...numaram 05364105912...

Arkadaşım ; profilinde adres olarak levent yazıyor,ancak Büyükçekmevece'de söz ediyorsun.Neredesin ?
Umaraım bir daha zor durumlar yaşamazsın.
Amaç: Ben Beylik düzündeyim(ev,iş) foruma üyeyim fakat kimseyi tanımıyorum.Büyükçekmecede isen ben her sabah sat 08'te Albatrosun önünde regalimle gelip yüzüyor ve sonra işe gidiyorum.İstersen tanışmaktan memnun olurum.Ve ya neredeyse .
A2 olmadığından uzaklara pek açılamıyorum. Umarım 2 hafta sonra (29 temmuz)alabilirim.
Tel : 0212 872 00 00 , 0535 371 08 61
Sevgiler


bu yaşanana ve yapılana söylenecek söz bulamıyorum.......
birkaç kere yazmıştım ''KİŞİ KENDİNE YAKIŞANI YAPAR.'' diye ve sizi şahsen tanıdığım için yazabilirim sanırım,bu güzellik size çok yakıştı abi.....
iyiki varsın müslüm abi...saygılar.

(bu yazıyı özelden yazacaktım ama duygumu herkesle paylaşmak istedim)
Arkadaşım ; profilinde adres olarak levent yazıyor,ancak Büyükçekmevece'de söz ediyorsun.Neredesin ?
Umaraım bir daha zor durumlar yaşamazsın.
Amaç: Ben Beylik düzündeyim(ev,iş) foruma üyeyim fakat kimseyi tanımıyorum.Büyükçekmecede isen ben her sabah sat 08'te Albatrosun önünde regalimle gelip yüzüyor ve sonra işe gidiyorum.İstersen tanışmaktan memnun olurum.Ve ya neredeyse .
A2 olmadığından uzaklara pek açılamıyorum. Umarım 2 hafta sonra (29 temmuz)alabilirim.
Tel : 0212 872 00 00 , 0535 371 08 61
Sevgiler

bluebee
19 Temmuz 2006, 19:05
Regal raptorun sitesinden (www.regalraptor.com) , motorun broşürü paylaşmak istedim.:cat:

Yalnız acrobat reader gerekiyor. Makinanız kasılmasın sonra. Ben çok gıcık olurum da farkında olmadan pdf açmaya kalkınca :pr:
http://www.ajsmotorcycles.co.uk/docs/Raptor/Docs/DD250(web).pdf

BFurkanK
19 Temmuz 2006, 19:21
dd250e ile dd250e-9b arasındaki fark nedir???

crea
19 Temmuz 2006, 19:27
Arkadaslar Forumun Sayfalari azcik karistimi? banami Oyle gelior acaba?

Olcan138
19 Temmuz 2006, 19:31
@crea, yapılan temizlik yüzünden birkaç sayfa azaldı.Bunun dışında bir karışıklık yok.

BLACK_WHİTE
19 Temmuz 2006, 23:01
ARKADAŞLAR MERHABA
Bir Regal Raptor Class kullanıcı olarak pek bu siteye giremesem de sizin yazdıklarınızı zaman buldukca okumaya çalıştım. Şimdi izinde olduğumdan dolayı sizlere rahatlıkla yazı yazabileceğim.

Herkes sorunlarını teker teker anlattı. Sizinlerin yaşadığı sorunları bende yaşadım. ama bu sorunları kendim halletmeye çalıştım. Servis ali ustaya götürseydim parça değişimi yapacaktı. bu demek oluyor ki parça kalitesiz olduğından tekrar sorunla karşılaşaktım. şuan da 5100 km deyim 1. vites de motosikleti kaldırırken oluşan titreme, değişik yerlerden seslerin gelmesi bazen zincirden aşırı derecede ses gelmesi ve debraj balatısındaki problemler (kaliteli zincir yağı kullansamda benim motosikletimde oluyor) akıma gelenleri söyledim şimdilik.

ben bu sorunları çok güvendiğim iyi bir usta ile sorun çıkartabilecek parçaları bulup yerine kaliteli parçalarla değiştirmeye karar verdim ve yaptım. şuan da 1 viteste kalkarken titreme oluyordu onu çözdü ve parça bekliyor. değişen parçalar regal raptor a uyumlu parçalar olmasına dikkat ettik.

ben motosikletim bittikten sonra size neler yaptığımı teker teker anlatacağım ve ne kadar para harcadığımı söyleyeceğim. tabi hafta sonları geziler düzenlediğiniz zaman beni de aranıza davet edersiniz hep beraber tartışırız.

Şimdi arkadaşlar cok sevdiğim hatta üzerinde çok değişik parçalar takıp Regal Raptor 'un nasıl güzel bir motosiklet olduğunu göstermek istediğim, beni izmir çeşmelere götüren yollarda hiç sorun çıkarmayan motosikletimi üzülerek satmak zorundayım.

neden satıyorum APRILIA - Scarabeo 500 ABS 2006 model aldım daha doğrusu aldırıldım.

artı motomax dan aldım ve oradaki arkadaşlar regal raptor hakkında negatif hiçbirşey söylemediler artık ne söylenir bu regal raptor a

arkadaşlar motosikleti almayı düşünen arkadaşlar bana mail atabilirler.
mail adresim : orhaninan1@gmail.com

bütün yollar regal raptor' la dolsun
bütün güzellikler sizinle olsun