Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Tankut_79
10 Temmuz 2006, 21:51
Egzoza diikat !!!
http://img489.imageshack.us/img489/5572/mavi6wu.jpg (http://imageshack.us)
ustaoglu4840
10 Temmuz 2006, 22:07
yani gerçekten güzel motor yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun
bu arada güven 61 motorunu honda yaptı yani listeden silebilirsiniz:
Tankut_79
10 Temmuz 2006, 22:10
Arkadaşlar,
Benzin içine damlatacağınız biraz etil alkol manyak sonuçlar veriyor. İnanılmaz bir motor sesi çıkıyor. Uuufffffffffff manyak ses, ama çok dikkatli olunmalı yoksa pistonlar dağılabilir. Arabada da işe yarıyor.
muhendis1959
10 Temmuz 2006, 22:23
Egzoza diikat !!!
http://img489.imageshack.us/img489/5572/mavi6wu.jpg (http://imageshack.us)
Arka koltuğu neden ufak yaparlar anlamıyorum, yoksa çok güzel.
Arkadaşlar,
Benzin içine damlatacağınız biraz etil alkol manyak sonuçlar veriyor. İnanılmaz bir motor sesi çıkıyor. Uuufffffffffff manyak ses, ama çok dikkatli olunmalı yoksa pistonlar dağılabilir. Arabada da işe yarıyor.
Aman dikkat fazla koyarsanız piston gömlek krank blok birbirine karışır sonra motorun markasını bile anlıyamazsın.:queen: :queen: :queen:
KALDERA
10 Temmuz 2006, 22:33
-sanırım akünün oralardan- ilginç bir ses geliyor (pili zayıflayan kumandalı arabalardan gelen sesin biraz daha tedirgin edeninden). Bu "akü yalan oldu" mu demek, yoksa yapılması gereken başka bir şey mi var? Bakmadan anlamak mümkün değildir belki ama elimden geldiğince anlatmaya çalıştım işte.
Şarj için ödediğim parayı geri alıp yeni akü taktırmadan önce bir danışayım istedim. İsteyen cevap verir, isteyen acır, isteyen güler (her nedense). Ben şansımı deneyeyim :)
gülmek ne demek, olurmu öyle şey..
benim naçizane tavsiyem..
akünün kapağını açıver.
akünün oralarda bir yerde, zaten bariz belli hemen görürsün. beyaz renkli plastik bir silindirik parça var..o plastik parçayı aç..içinde yedeği ile birlikte sigorta var..maşalara takılmış şekilde duran sigortayı yerinden çıkarıver.
ama çıkarırken bir kontrol ediver,yerinde gevşek mi yoksa sıkı bir şekilde sabitlenmişmi...
bunu en güzel yapan PETİTFALCON dur... motorun sigortasını komple çıkarıp,
yerine araçlarda kullanılan bacaklı tek sigorta taktırmış ve bu gevşeme olayını
halletmiştir...
eğer gevşekse sigortayı çıkarıp bu maşa sigorta ayaklarını hafifçe bastırıp
sigortayı yerine sıkı şekilde girecek gibi ayarlamaya çalış..
eğer sorun bununla çözülmezse:
bir elektrikçide motorun şarzını ölçtürebilirsin..
eğer şarz ediyorsa sorun aküdedir
ayrıca aküyüde kontrol ettirebilirsin..
yok şarz etmiyorsa yada yetersizse sorun şarzdadır..
NOT:motorunda tesisata ilave sistemler takılmadığını var sayarak bilgilendirme amaçlıdır..
Arkadaşlar,
Benzin içine damlatacağınız biraz etil alkol manyak sonuçlar veriyor. İnanılmaz bir motor sesi çıkıyor. Uuufffffffffff manyak ses, ama çok dikkatli olunmalı yoksa pistonlar dağılabilir. Arabada da işe yarıyor.
zarar verdiği doğru. nasıl dikkatli olacağız onu pek anlayamadım..açıklarsanız
öğrenmiş oluruz...
birde şu var burdaki tüm kullanıcıların motoru garanti kapsamında...
bu şekil bir uygulamayı siz motor aldığınızda tatbik edermisiniz....?
yasinsubay
10 Temmuz 2006, 22:52
ve asfalt ile ilk buluşma :salut:
Arçım ile ikitelli köpsünün altından star yönüne dönmek üzere T şeklindeki yola çıkmak için müsait bir aralık beklerken, sola döneceğim yolun bozukluğuna dikkat etmemiştim. Hani yol sıcaktan erimişte tırlar üzerinden geçince yamulmuş ve çukurlaşmış olur ya, dönüşümü tamamlamak üzereyken ön lastik bu kasis gibi yükselmiş ve çukurlaşmış yere denk gelince dengem bozuldu ve düzeltmek isterken kaldırıma 45 derecelik açı ile çarptım ve düştük. T gidonun virajlarda daha bir dikkat ve çaba gerektirdiği daha önce yazılmıştı aynen katılıyorum bunu bilerek aldım ve henüz alışma sürecindeyken böyle birsey yaşamış oldum. Full koruma sayesinde (eldiven, dizlikler, bellik, korumalı mont ve kask) ne bende nede artçımda sıyrık bile olmadı şükürler olsun. RR da ise sağ ayna nasıl oldu bilmiyorum bir tam tur atmış ve sol arka çanta da çizilmiş.
Umarım bu son asfalt maceram olur. Herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim...
Gecmis olsun arkadasim gecen gun bende yopas a ugradım on bos vites gostergesi kırılmıstı onu degistirmek icin dukkanın onune dogru girerken yer de mermer on taraf saga dogru yattı ve son anda tuttum hatta sag ayaklık yere surttude bana yardımcı oldu opuyorduk yeri valla:)
BABAADAM
10 Temmuz 2006, 22:54
herkese selam...
kusura bakmayın belki alakasız olabilir ama.dün arkadaşlar konustuğumuz bir konu oldu;dişli deyişimi ile alakalı (performans dişlisi) fakat tam olarak bir sonuca varamadık.
Aranızda bu konuyla alakalı teknik bilgisi olan var ise açıklaya bilirmi........
herşey gönlünüzce olsun.....
Mr.Wish
10 Temmuz 2006, 23:19
Anahtarı çevirince sinyal, far, korna vs. hepsi çalışıyor ama marşa bastığımda -sanırım akünün oralardan- ilginç bir ses geliyor (pili zayıflayan kumandalı arabalardan gelen sesin biraz daha tedirgin edeninden). Bu "akü yalan oldu" mu demek, yoksa yapılması gereken başka bir şey mi var? Bakmadan anlamak mümkün değildir belki ama elimden geldiğince anlatmaya çalıştım işte.
Şarj için ödediğim parayı geri alıp yeni akü taktırmadan önce bir danışayım istedim. İsteyen cevap verir, isteyen acır, isteyen güler (her nedense). Ben şansımı deneyeyim :)
Bu tip bir sorunu ben yaşadım. marş otomatiğinden (akünün sağında duran küçük yuvarlak 2 kablo bağlı parça) çekirge ötüşünü andıran bi ses geliyordu. Marş motorunda ise hiç hareket yoktu ama vurdurunca çalışma sorunu olmuyordu. Sonuçta sorun aküde çıktı. 2 numaralı gözünde kısa devre varmış, yenisini ile değişince tek marşta çalışır oldu. Marş otomatiğinin üzerindeki 2 ucu bir tornavida veya benzeri dayanıklı bir metalle kısa devre yaptırdığında çalışmıyorsa ve bu arada vites boşta ışığı sönüyorsa tahminimce seninde akün arızalıdır. Ama bu iki ucu kısa devre yaptığında marş motoru dönüyorsa sorun bu parçada demektir... Tabii bu denemeleri yaparken vitesin hep boşta olsun kazara sıçrama yapmasın motor...
sonyakuza
11 Temmuz 2006, 00:03
herkeze slm de_javu geçmiş olsun arkadaşım ben birzamanlar bir kaza yapmıştım ortaköyde 80km hızla giderken bir şahin araba el fireni çekerek önümü kesti o süratle giderken aklıma motoru bırakmamak gelmişti aslında olay saliselik oluyor ama oldu işte bende arka firene kazıklama yaparak gidonu sola çekerek motoru yatırdım ve üzerine yattım iki elimle koruyucunun sağtarafından tutundum sadece sol ayağım yerindeyducudum motorun üzerindeydi ve bir sıyrık bile olmadı arbada kaçtı tabiki o an başka bir motorlu yardım etti motorumu yerden kaldırdık şunu bilmek lazım imkan olduğu kadar kafadan girmemek lazım. bu anımı sizinle paylaşmak istedim umarım sizleri sıkmamışımdır herkeze hayırlı sehirler rüzgarınız ve neşeniz bol olsun.
Raptor_SS
11 Temmuz 2006, 00:41
Etil alkol olayını kimse denemesin eğer motora bişey olursa garanti kapsamına girmez.
Rashit
11 Temmuz 2006, 01:45
abi ben bu motoru almayi gercekten cok istiyodum ama yakindan gorunce sanki keeway in goruntusu daha guzel geldi ayrica benim boyum 1,70 bana olurmu olmaz mi ustunde nasil dururum derken bi gittim yanina tahmin ettigimden cok daha fgazla kucuk ne biliyim ole ihtisamli bi cruiser gibi durmuyo ole umuyodum ama degilmis :(
john doe
11 Temmuz 2006, 01:49
abi ihtişam istiyosanız araba alın jeep goldwing alın ne biliyim.
honda rebel kullananlar sevdi biz onun kopyasını ıhtısamsızlık yuzunden sevmeyecek mıyız yani?
yasinsubay
11 Temmuz 2006, 01:50
Egzoza diikat !!!
http://img489.imageshack.us/img489/5572/mavi6wu.jpg (http://imageshack.us)
Arkadasım;
Bu modeller ve resimler aylar once burada tartısılmısdı diye hatırlıyorum eksoz tipi,hava sogutmali olsu vs. vs. yanlis hatırlamıyorsam RR ın yurt dısı sitelerinden alınan resimlerdi cesitliligi boldu 50cc, 100cc, gibi fakat bildigim kadarıyla Türkiye de sadece 250cc olanı mevcut
Rashit
11 Temmuz 2006, 01:53
demek istedigim resimde gozuktugu gibi degil resimde boyutlari gayet normal gozukuyo ama diger cruiser lerle karsilastirmaya kalkarsan anlicaksin demek istedigmi kucuk abi motor gozumle gordum yani ne diyim ben de bu motordan alicaktim kararim kesindi simdi icime bi kurt dustu ya keeway bundan daha buyuk geldi bana tam istedigim gibi oluyo ama o da cok piyasa oldu ve cok sorun cikartiyomus cok kararsiz kaldim valla
Olcan138
11 Temmuz 2006, 02:11
@Rashit;
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13416
Bu topicte yanyana birkaç tane Regal ve Keeway fotoğrafı var.
Keeway Regal'den biraz daha küçük olsa da önemli olan kendi fikrin, kıyaslamayı da kendi kendine yapabilmen için umarım fotoğrafların yardımı dokunur.
infrared
11 Temmuz 2006, 11:04
demek istedigim resimde gozuktugu gibi degil resimde boyutlari gayet normal gozukuyo ama diger cruiser lerle karsilastirmaya kalkarsan anlicaksin demek istedigmi kucuk abi motor gozumle gordum yani ne diyim ben de bu motordan alicaktim kararim kesindi simdi icime bi kurt dustu ya keeway bundan daha buyuk geldi bana tam istedigim gibi oluyo ama o da cok piyasa oldu ve cok sorun cikartiyomus cok kararsiz kaldim valla
Dostum sen o zaman 150cc hava soğutmalı Keeway al derim. Icin rahat olsun:)
Cunku o da guzel motor. Hatta 150cc lerde en iyisi diyebilirim.
Ama RR 250cc ve su soğutmalı :(
http://img218.imageshack.us/img218/6531/pic00267yv.jpg (http://imageshack.us)
slamdunk
11 Temmuz 2006, 11:18
Yav anlayamadığım birşey var, Rashit 1.70 boyuyla Regali küçük mü buluyor yani. Eğer öleyse yapmasın etmesin. Ben 1.98 boyla bindim o motora. Tamam bana küçük durduğu doğru ama 1.70 - 1.80 lik birine büyük bile duruyo bence.
Ertuğrul_Öz
11 Temmuz 2006, 11:18
Acaba forumda en fazla km yapmış regal kimde ve kaç kmde ?
demonicdreams
11 Temmuz 2006, 11:19
Akü problemimle ilgili fikir veren herkese teşekkür ederim. Söylenenleri denemenin dışında bir de servisi arayayım dedim. O silindirik parçadan söz ettim, akü değişimini sordum derken getir bakalım da anlaşabildik. Eğer akü değişecek olursa bu garantiden olabilecekmiş. Ama yerine takılacak akü de aynısı olacağı için randıman verir mi bilmiyorum. Belki de aynı arızayı iki kez yaptırmış olurup Sarıkayalar'ın canını sıkabilirim... zaten bu aralar canım sıkılıyor :)
Tek istediğim bir seferde sorunumun çözülmesi. Bir kaç gidip gelmek istemiyorum.
------------------------------------
1.70 boyla 4X4 niyetine binersen bu motora küçük gelebilir ama 250'lik bir cruiser'sa istenilen bu motor küçük falan değil. Ben de o boylardayım. Bana da motosikletim her geçen gün biraz daha küçülüyormuş gibi geliyor ama bir fotoğraf olarak düşünürsek bu motosikletin ebatları iyidir. Yanlış hatırlamıyorsam forumda diğer motorlarla ölçüleri kıyaslanmıştı ve bizimki küçücük farklarla da olsa daha büyüktü.
muhendis1959
11 Temmuz 2006, 12:07
23 TEMMUZDA HEPİNİZİ DARÜLACEZE ZİYARETİNE BEKLİYORUZ.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16928
Carlitoturco
11 Temmuz 2006, 15:22
Arkadaşlar şu aralar ciddi şekilde cruiser bakıyorum. Aklımda birkaç model var ama Regal almaya daha yakınım. Buradaki (k.mustafapaşa) bayiide regalin 125 cc lik bi modeli var. Motoru bilen arkadaş var mı? Ben ilk defa gördüm regalin kendi sitesinde motor var. Türkiyede ilk defa galiba o bayiide.
muhendis1959
11 Temmuz 2006, 15:45
Arkadaşlar şu aralar ciddi şekilde cruiser bakıyorum. Aklımda birkaç model var ama Regal almaya daha yakınım. Buradaki (k.mustafapaşa) bayiide regalin 125 cc lik bi modeli var. Motoru bilen arkadaş var mı? Ben ilk defa gördüm regalin kendi sitesinde motor var. Türkiyede ilk defa galiba o bayiide.
Alacaksan 250 lilik al.
gucci
11 Temmuz 2006, 15:48
arkadaslar ben bu sıralarda motosiklet alicam.. benim tarzim budur diyemiorum ama sizlere sorayim dedim..
kaliteli bi motor almak istiyorum istanbul trafiginde seri olarak aralardan . kacabilecegem . sorun cikar parca lazim olursa hemen bulabilecegim bir motor istiyorum .bunun yanisira gösterisli olmasini ve üzerindeyken kendimi mutlu hissetmek istiyorum. para olarak en az 3 en fazla 5000 ytl ayarlicim
anlattigim üzere istedigim motor yamaha ybr 125 - yada regal raptor sunuda belirteyim gösteris meraklisi yada hiz delisi deilim . ama güzel olmali
ne önerirsiniz (trafik konusunu göz önünde bulundurun lütfen)
saygilirimla
demonicdreams
11 Temmuz 2006, 16:47
arkadaslar ben bu sıralarda motosiklet alicam.. benim tarzim budur diyemiorum ama sizlere sorayim dedim..
kaliteli bi motor almak istiyorum istanbul trafiginde seri olarak aralardan . kacabilecegem . sorun cikar parca lazim olursa hemen bulabilecegim bir motor istiyorum .bunun yanisira gösterisli olmasini ve üzerindeyken kendimi mutlu hissetmek istiyorum. para olarak en az 3 en fazla 5000 ytl ayarlicimanlattigim üzere istedigim motor yamaha ybr 125 - yada regal raptor sunuda belirteyim gösteris meraklisi yada hiz delisi deilim . ama güzel olmali
ne önerirsiniz (trafik konusunu göz önünde bulundurun lütfen)
saygilirimlaO motoru bulduğunda bana haber ver ben de alayım :)
Şaka bir yana aslında sen kararını vermişsin zaten. Üzerindeyken mutlu olma işi tamamen sana bağlı. Yalnız verdiğin iki model birbirine zıt. Aralardan Regal Raptor'la her ne kadar kaçabilsen de YBR 125 kıvraklığını yakalaman imkansız. Fiyat aralığında 5000 ytl tavan sınırını anlayabilirim ama isteklerine cevap verecekse neden 3000 ytl'nin altında olmamalı.
Bu kısır bilgiler ışığında sana YBR 125'i öneririm.
muhendis1959
11 Temmuz 2006, 17:02
arkadaslar ben bu sıralarda motosiklet alicam.. benim tarzim budur diyemiorum ama sizlere sorayim dedim..
kaliteli bi motor almak istiyorum istanbul trafiginde seri olarak aralardan . kacabilecegem . sorun cikar parca lazim olursa hemen bulabilecegim bir motor istiyorum .bunun yanisira gösterisli olmasini ve üzerindeyken kendimi mutlu hissetmek istiyorum. para olarak en az 3 en fazla 5000 ytl ayarlicim
anlattigim üzere istedigim motor yamaha ybr 125 - yada regal raptor sunuda belirteyim gösteris meraklisi yada hiz delisi deilim . ama güzel olmali
ne önerirsiniz (trafik konusunu göz önünde bulundurun lütfen)
saygilirimla
İstediğin özelliklerin hepsini bir arada bulamazsın, kıvrak, şehir trafiğinde rahat yol yapayım diyorsan, kuryeci arkadaşların motoprlarından birini seçeceksin, gösterişli olsun diyorsan regal tarzı, çapır (chappır) motor alacaksın, ben regal imle elim alıştıktan sonra şehir içinde de çok kıvrak kullanabiliyorum, bence sen regal al.
KAZASIZ SÜRÜŞLER,
23 TEMMUZ DA HERKESİ DARÜLACEZEYE BEKLİYORUZ.
gucci
11 Temmuz 2006, 18:10
O motoru bulduğunda bana haber ver ben de alayım :)
Şaka bir yana aslında sen kararını vermişsin zaten. Üzerindeyken mutlu olma işi tamamen sana bağlı. Yalnız verdiğin iki model birbirine zıt. Aralardan Regal Raptor'la her ne kadar kaçabilsen de YBR 125 kıvraklığını yakalaman imkansız. Fiyat aralığında 5000 ytl tavan sınırını anlayabilirim ama isteklerine cevap verecekse neden 3000 ytl'nin altında olmamalı.
Bu kısır bilgiler ışığında sana YBR 125'i öneririm.
cevaplar cok mantiklı . regal gercekten güzel vi su sogutmali
ama yamaha kalite ve esnek bi motor
kararim sole sekillendi regal alıp kullanirim eminim memnun kalicam . egerki memnun kalmazsam onu abime verip mondial mct sini satip yamaha alirim hem abim kar eder hem ben . bilgileriiz icin tesekkur ederim
"herzaman paylasmayi sevelim arkadaslar"
MACGYVER
11 Temmuz 2006, 20:50
ORHANAY bence de motorun güzel olmuş...Dün aklımdaydı ama güzel muhabbet arasında aklıma gelip de Mac Gyver'a soramadım şu sis lambalarını...Beni de yönlendirir misiniz
Moda yolundan beni toplayan gyazici ya , çok acemi bir motorcu ve çok yeni bir MT üyesi olmama rağmen beni hemen muhabbetlerinin ortasına alan Mac Gyver'a , kaldera ve erdem abilere özellikle teşekkürler...
Tekrar görüşmeyi iple çekiyorum , selamlar !
Bilgileri veriyorum sisi lambası için.
Beşiktaşta fulya tarafında migros var ve hemen karşısında mondial satış mağazası var kime sorsanız gösterirler.
Orada rıhtım tarafından gelen cad. içinde 20 metre içerisinde.
Mor Zealsun du sanırım dükkanın ismi küçük bir dükkan.
Oradan sis lambalarını temin edebilirsiniz.
Eğerki yardımcı olmazlarsa oradakilere seyrantepedeki diğer bayileri olan yerdeki burak beyi arattırın ve beni söyleyin hatırlayacaktır o yardımcı olacaktır size.
bir elektrikçide monte ettirebilirsiniz.
KALDERA
11 Temmuz 2006, 23:06
arkadaşlar bağişlayın yanıldım..
motor hyosung değil.. zealsun..işte resimleri..sizlerde görmüşsünüzdür zaten..
bu aparatların bazı değişikliklerle raptorda çok şık duracağını düşünüyorum...bilginize...
http://img487.imageshack.us/img487/192/pict00443uc8ib.jpg (http://imageshack.us)
http://img466.imageshack.us/img466/9959/pict00508qi1vu.jpg (http://imageshack.us)
Carlitoturco
12 Temmuz 2006, 00:46
Arkadaşlar Regal dadyw almak üzereyim. Sorunlu bir motor satın almamak için Regal almaya karar verdim. Bu kanıya gerek sizin yazılarınıza gerek kullananlarla yaptığım diyaloglara dayanarak ulaştım. Sizlerin tekrar son bir kez fikrini almak istiyorum. Yaşayabileceğim muhtmel en büyük sorunlar ne olabilir? Siz bu motoru almasaydınız hangi motoru alırdınız(fiyat 4500ü geçmemek koşuluğuyla) ? Alıpta pişman olan arkadaş var mı? Neden Beni aydınlattığınz için hepinize tşkkr edrm.
Raptor_SS
12 Temmuz 2006, 01:08
Arkadaşım ben bu motorla 6000'e dayandım şunu söylim kimse sorun çıkarmaz diyemez ama bu paraya bu motordan daha iyisini de alamazsın olay bu kadar basit
yasinsubay
12 Temmuz 2006, 01:13
Bu paraya alabileciginin en iyisi tartısmasız diyebilirim
logaritma
12 Temmuz 2006, 02:54
Arkadaşım ben bu motorla 6000'e dayandım şunu söylim kimse sorun çıkarmaz diyemez ama bu paraya bu motordan daha iyisini de alamazsın olay bu kadar basit
yok o kadar basit değil olsa söylerdim :cherry:
o fiyattan daha az bir fiyata epey az hatta bir fiyata zealsun da alabilirsiniz gerçi diyebilirsiniz o 150 lik bu 250 lik ama onda da full aksesuar var gene klaik rr cıların lafı olsun bu su soğutmalı dersiniz bende derim olsun oda yağsoğutmalı :cherry: birileri gene bana gıcık olur yağ soğutma şudur su soğutma şudur ayrımlara terimlere başlar :silent: o topiğide bu topiğice takip ediyorum henüz zealsunlardanda büyük bir sıkıntı yaşayan yok her kezde gayet memnun.rr da da öyle :bounce:
Tankut_79
12 Temmuz 2006, 09:17
Dostum,
4.500 YTL'ye motor alıyorsun.
Bende napim diye çok düşündüm sonunda rr'de karar kıldım ve uygun bir vaktimde gidip alacağım. Bu fiyata Honda kalitesi beklemek yanlış olur :). Alcaz, bincez motor keyfini çıkartcaz ve ya daha iyisine terfi edeceğiz ya da bu motor işi çok sıkıntılı ve tehlikeli diyip bir daha motora binmiyeceğiz. Motor muhakkak sorun çıkaracak, mantıklı olmak lazım bu motorun maliyeti 250-400 $ arası bişey. Ama sabrın varsa bekle bir sene daha, üstüne bir 5.000 YTL daha koy biraz daha iyi bişeyler al.
muhendis1959
12 Temmuz 2006, 11:29
Arkadaşlar Regal dadyw almak üzereyim. Sorunlu bir motor satın almamak için Regal almaya karar verdim. Bu kanıya gerek sizin yazılarınıza gerek kullananlarla yaptığım diyaloglara dayanarak ulaştım. Sizlerin tekrar son bir kez fikrini almak istiyorum. Yaşayabileceğim muhtmel en büyük sorunlar ne olabilir? Siz bu motoru almasaydınız hangi motoru alırdınız(fiyat 4500ü geçmemek koşuluğuyla) ? Alıpta pişman olan arkadaş var mı? Neden? Beni aydınlattığınz için hepinize tşkkr edrm.
Kardeşim, benim nacizane fikrimi soracak olursan, alacağın motor hem şehir içinde hemde şehir dışında sana sorun çıkarmamalı, motorların en büyük sorunu biliyorsun hararet problemidir, ben o yüzden RR yi seçtim, yaklaşık iki ay oldu şu an 3000 Km yaptım, tek yaşadığım problem radyatörüm delindi, ama garantiden hemen değiştirdiler, başkada hiç bir problem yaşamadım, benim kadar da bu motora basan olacağını sanmıyorum, kerpe gezisinden dönerken gruptan erken ayrılıp Sevgili kardeşim Serkanla basabildiğimiz kadar bastık, sürekli 110-120 Km ile gittik izmit - istanbul 1 saat sürmedi hiçbirşey olmadı.
Şimdi sana seçiminle ilgili faydalı olabilecek bazı konuları aktarayım,
REGAL-RAPTOR
1- Su soğutmalı olmasından dolayı biraz daha profosyonel bir makine, yani motor üzerinde, hava soğutmalılardan farklı olarak,
a- Su soğutma radyatörü
b- Elektrikle çalışan soğutma fanları
c- Termostat (Motor ısınana kadar suyun radyatöre gitmesini önler ısınınca açılır suyu radyatöre gönderiri.)
d- Su pumpası var biz buna devirdaim pompası diyoruz
e- Radyatördeki suyu motora ileten su hortumları var
d- Motor için konan su var (Antifriz)
Bütün bu saydığım şeyler bir motor üzerinde sürücünün sürekli kontrol etmesi gereken şeylerdir, aynen araba gibi, ama bunların kazandırdığı şeyler,
a- Nanstop dediğimiz hiç durmadan istediğin kadar yol yapma
b- Şehir içi trafiğinde hararet görmeden istediğin kadar motor kullanma
c- Düzenli bir soğutma olacağından motor ömrünün uzaması
d- Yüksek devirde motor şişmesi olmadan saatlerce gaz basma,
gibi üstünlükleri var,
(Bütün bunlara rağmen REGALİYLE susuz OLARAK yolda kalmadan 250 KM yol yapan arkadaşımız da var,motor açıldığında sadece bir piston değişti)
Ayrıca motorun diğer aksamlarıda en kaliteli çin üretimidir.
Motorun tek eksiği bence hararet göstergesi ve benzin göstergesinin olmamasıdır, hararet lambası var ama yolda farkedilmiyor.
HAVA SOĞUTMALI MOTORLARDA İSE
En önemli sorun hararet den dolayı motor şişmesidir, sürekli uzun yolda 100Km den fazla gitmemeniz gerekiyor, motoru dinlendirmeniz gerek, gerçi zaten motor üstünde pek az insan sürekli 100Km gider, ben hiç durmadan 300Km gittim benzin bitmese dahada gidecektim, ama herkes dayanamıyor. En önemlisi şehiriçi trafiğinde dur kalklarda hava soğutmalı motorlar şişebiliyor,
birde zelasun marka motorlar hava soğutmalılar içinde en iyisi, motorun üzerinde ne ararsan var çok dolu bir motor, ama bana sorarsan REGAL-RAPTOR.
KARAR SENİN, KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.:cat:
batista123
12 Temmuz 2006, 12:25
Carlitoturco,
selam,
bu motoru ekim gibi aldım o gunden buyana 15 gün kar hariç her havada sabah akşam kullandım (evden 15 dakikada gelmeye başlayınca hiçbir kuvvet 1-1,5 saatlik araba işkencesini cektiremez) yağmurda çamurda bindim bazen motor çamurdan gözükmüyordu. (ama herzaman sildim parlattım ve sık sık bakıma soktum) bu gune kadar hiç bir sorun yaşamadım.
Forumda buji sorun olabilir demişler di .Ben yaşamadım ama yinede hemen değiştirdim. (Bu arada genelde clas serisinde aku sorunu yaşayanlar oldu. )
bunun alternatifi ne olur dersen. Bir masai ye bak derim.veya 3-5 fazla koy ıkıncı el japon al derim.
Ama sunuda soylim motor şehir içi için mükemmel şehirler arasında ise kişiye göre değişir benim için yeterli 100-120 rahatrahat ve uzun sure gidebiliyor.
AMA belli bir zaman sonra cc yukseltmek istiyor insan. Zira kanına motor virusu girmiş oluyor birkere...
Saygılar.
Not
Mühendis bey cevabınız için teşekkürler öğlen beşiktaşta var diye oğrendim iş yerime yakın bakıcam bulursam burada yazarım
aidikurt
12 Temmuz 2006, 14:02
demek istedigim resimde gozuktugu gibi degil resimde boyutlari gayet normal gozukuyo ama diger cruiser lerle karsilastirmaya kalkarsan anlicaksin demek istedigmi kucuk abi motor gozumle gordum yani ne diyim ben de bu motordan alicaktim kararim kesindi simdi icime bi kurt dustu ya keeway bundan daha buyuk geldi bana tam istedigim gibi oluyo ama o da cok piyasa oldu ve cok sorun cikartiyomus cok kararsiz kaldim valla
baba bu soruya en ıyı cevabı ben verebılırım 4 ay once yazın basında keeway sl 150 aldım 3 ay sonra regal raptorlla degıstırdım ve bı kac arkadas daha degıstırdı daha fazla bısey yazmaya gerek yok gayet acık ve net alırsan pısman olmazsın arada daglar kadar fark var
arkadaslar ben bu sıralarda motosiklet alicam.. benim tarzim budur diyemiorum ama sizlere sorayim dedim..
kaliteli bi motor almak istiyorum istanbul trafiginde seri olarak aralardan . kacabilecegem . sorun cikar parca lazim olursa hemen bulabilecegim bir motor istiyorum .bunun yanisira gösterisli olmasini ve üzerindeyken kendimi mutlu hissetmek istiyorum. para olarak en az 3 en fazla 5000 ytl ayarlicim
anlattigim üzere istedigim motor yamaha ybr 125 - yada regal raptor sunuda belirteyim gösteris meraklisi yada hiz delisi deilim . ama güzel olmali
ne önerirsiniz (trafik konusunu göz önünde bulundurun lütfen)
saygilirimla
eger motoru ıhtıyac ıcın alacaksan ybr 125 al ama keyıf yapmak gezmek tozmak ıstıyorsan regal raptor al
Carlitoturco
12 Temmuz 2006, 14:54
Cevaplarnz için tşkkr edrm, sanrm RR alacağım, inş. kullanmayı da kısa zamanda öğrenirim. :)
alonewolf
12 Temmuz 2006, 14:56
slm arkadaşlar bende junlin var ama niye herkes kendi motorunu över hepsi aynı yerden geliyor bana sanki kawasaki degilya junlinle karadenizi dolaştım tık yok olur olmaz yere eleştirmeyin lütfen sarsıntı yok görüntü regalden daha kibar bence maruder junlin sence BMC olsada ....!
clint
12 Temmuz 2006, 15:12
Carlitoturco,
selam,
bu motoru ekim gibi aldım o gunden buyana 15 gün kar hariç her havada sabah akşam kullandım (evden 15 dakikada gelmeye başlayınca hiçbir kuvvet 1-1,5 saatlik araba işkencesini cektiremez) yağmurda çamurda bindim bazen motor çamurdan gözükmüyordu. (ama herzaman sildim parlattım ve sık sık bakıma soktum) bu gune kadar hiç bir sorun yaşamadım.
Forumda buji sorun olabilir demişler di .Ben yaşamadım ama yinede hemen değiştirdim. (Bu arada genelde clas serisinde aku sorunu yaşayanlar oldu. )
bunun alternatifi ne olur dersen. Bir masai ye bak derim.veya 3-5 fazla koy ıkıncı el japon al derim.
Ama sunuda soylim motor şehir içi için mükemmel şehirler arasında ise kişiye göre değişir benim için yeterli 100-120 rahatrahat ve uzun sure gidebiliyor.
AMA belli bir zaman sonra cc yukseltmek istiyor insan. Zira kanına motor virusu girmiş oluyor birkere...
Saygılar.
Not
Mühendis bey cevabınız için teşekkürler öğlen beşiktaşta var diye oğrendim iş yerime yakın bakıcam bulursam burada yazarım
İşte benim de duymak istediğim cevaplardan biri buydu. Zira alırsam ben de işe gidiş geliş dahil sürekli kullanmayı düşünüyorum, yani sadece yaz motorcusu olmak istemiyorum. Verdiğiniz bilgiler beni de sevindirdi. Zaten niyetli olduğumuz için bu tip yorumlar daha da pekiştiriyor bu niyetimizi. Teşekkürler. İyi sürüşler.:cat:
Regal için Ehliyet ve maddiyatı beklemeye devam!!!:)
fuser
12 Temmuz 2006, 15:28
Herkese merhaba
Geçen hafta rodaj konusunda sizlerden yardım istemiştim
sağolsun arkadaşlar yorumlarıyla yardımcı olmuşlardı.
Şimdi ise sorum şu sabahları motoru çalıştırırken genelde tek marşla
çalıştırıyorum, jikle çekili 1 dakika kadar bekliyorum ama daha sonra
vitese atarken debriyaj sonuna kadar çekili olduğu halde motor öne doğru silkeliyor ve bazen stop ediyor. Acaba bu debriyajın tam ayırmamasından
mıdır? ve bu konuda ne yapabilirim?
2. olarakta motoru yeni çalıştırıp giderken hareket halinde iken hoplayıp zıplıyor ve hatta bazen hareket halinde iken stop ediyor. Acaba sorun bujilerde olabilirmi? motorum daha 200 km civarında
Eğer bujiler sorunlu ise BOSCH marka buji bizim motorlara uyarmı???
Şimdiden cevaplarınız için çooook teşekkür ederim... :) :) :)
logaritma
12 Temmuz 2006, 15:41
arkadaşım ben pek rr cıların topiğine takılmıyorum ama sempatik olduğum bir model sorunsuz sevimli ama işden eve evden işe gidicem diyorsanız her motor işinizi görür kısa mesafede sürdüğünüz motorunda çin mtoru olduğu bilincinde hareket ederseniz ve özellikle motorun kronik hastalıklarınıda biliyorsanız oraları da arasıra kontrol ederseniz kısa mesafede mesela iş ev eviş arası v.b her motor sorunsuz işinizi görür bence.
muhendis1959
12 Temmuz 2006, 15:56
Herkese merhaba
Geçen hafta rodaj konusunda sizlerden yardım istemiştim
sağolsun arkadaşlar yorumlarıyla yardımcı olmuşlardı.
Şimdi ise sorum şu sabahları motoru çalıştırırken genelde tek marşla
çalıştırıyorum, jikle çekili 1 dakika kadar bekliyorum ama daha sonra
vitese atarken debriyaj sonuna kadar çekili olduğu halde motor öne doğru silkeliyor ve bazen stop ediyor. Acaba bu debriyajın tam ayırmamasından
mıdır? ve bu konuda ne yapabilirim?
2. olarakta motoru yeni çalıştırıp giderken hareket halinde iken hoplayıp zıplıyor ve hatta bazen hareket halinde iken stop ediyor. Acaba sorun bujilerde olabilirmi? motorum daha 200 km civarında
Eğer bujiler sorunlu ise BOSCH marka buji bizim motorlara uyarmı???
Şimdiden cevaplarınız için çooook teşekkür ederim... :) :) :)
Dostum bu anlattıklarının hepsi bende de vardı ama motor KM yaptıkça bu sorunlar tek tek ortadan kalkıyor, fakat soğukta vitese verdiğinde ileri zıplamasının önüne geçemezsin alışması uzun sürüyor, motor ilk çalıştığında yağlama tam olmadığından debriyaj tam ayırmıyor ama sonra düzeliyor, hiç sorun yok merak etme Km yapmaya bak sen.:cat:
fuser
12 Temmuz 2006, 16:04
Dostum bu anlattıklarının hepsi bende de vardı ama motor KM yaptıkça bu sorunlar tek tek ortadan kalkıyor, fakat soğukta vitese verdiğinde ileri zıplamasının önüne geçemezsin alışması uzun sürüyor, motor ilk çalıştığında yağlama tam olmadığından debriyaj tam ayırmıyor ama sonra düzeliyor, hiç sorun yok merak etme Km yapmaya bak sen.:cat:
Peki buji değiştirmeme gerek yokmu sizce?
clint
12 Temmuz 2006, 16:06
arkadaşım ben pek rr cıların topiğine takılmıyorum ama sempatik olduğum bir model sorunsuz sevimli ama işden eve evden işe gidicem diyorsanız her motor işinizi görür kısa mesafede sürdüğünüz motorunda çin mtoru olduğu bilincinde hareket ederseniz ve özellikle motorun kronik hastalıklarınıda biliyorsanız oraları da arasıra kontrol ederseniz kısa mesafede mesela iş ev eviş arası v.b her motor sorunsuz işinizi görür bence.
Yanlış anlaşılmayayım, tabii ki sadece iş ev arası kullanmayacağım, öyle olsa alırım bi scooter olur biter, amacım çocukluğumdan beri düşlediğim bir cruiserımın olması ve gerektiğinde İzmit, Adapazarı, Yalova gibi yakın yerleri de ziyaret edebilmektir. Ama bu arada maalesef otomobil alacak gücüm olmadığı için işe de gidip geleceğim. Herhangi bir motoru değil tipi ve Çinliler içindeki kalitesi dolayısıyla (Durumum olsa zaten Japon alırım) bu motoru almak istiyorum. Su soğutmalı olması da uzun yol yapabileceğini gösteriyor, artık zaten buraya müdavim olanlar bunu bilmekteler. Ve açıkçası hala arada bir diğer Çinlilere de göz atmama rağmen bence tip olarak bunun gibi görüneni yok, işte bu sebeplerdedir benim bu motoru almak istemem.
Ghaldszar
12 Temmuz 2006, 16:26
Peki İzmirli Regalciler
Nerde var bu aletlrden
Bu 50cc.lerin iki modeli var ikisinin fiyatları ne oldu şu sıralar?
İzmirden alanlar güzel avantajlı fiyat kampanya felan bulabilmişler miydi?
Ben de bir pzt gunu gidip dolaşayım diyorum da.
infrared
12 Temmuz 2006, 16:51
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17733
(Anket 40 gün içinde oy kullananların verilerini içeriyor. Aslında kısa tutmak gerekiyordu ama katılım yüksek olsun diye 40 gün açık..)
Lütfen ve Lütfen RR 250cc'si olmayan oy kullanmasın!
Şu an kategorisindeki motosikletlere göre, açık ara önde giden RR acaba anlaşılabilmek için gereken yolu yaptı mı?
Örneğin 10 000 km olan RR var mı? Belki en tecrübeli motorun, tecrübelerinden yararlanma şansımız doğar.
Regal Raptor'unuz (250cc Dadyw) kaç km'de.. Lütfen tıklayın, ortalıktaki RR'ler tıfıl mı, Türkiye şartlarını öğrenmiş mi görelim.
muhendis1959
12 Temmuz 2006, 16:59
Peki buji değiştirmeme gerek yokmu sizce?
Buji çok önemli bir konu, sık sık sökülüp kurum temizliği yapılmalı ama tırnak aralığı bozulmadan, bujiyi söküp kontrol et ondan sonra karar ver.
MACGYVER
12 Temmuz 2006, 17:13
herkese selam...
kusura bakmayın belki alakasız olabilir ama.dün arkadaşlar konustuğumuz bir konu oldu;dişli deyişimi ile alakalı (performans dişlisi) fakat tam olarak bir sonuca varamadık.
Aranızda bu konuyla alakalı teknik bilgisi olan var ise açıklaya bilirmi........
herşey gönlünüzce olsun.....
Dişli konusunda ben bilgiliğim diyebilirim ancak bisikletten kalma tecrübelerimle diyorum. Ancak dişli olayı üzerinde durulması gereken bir konu.
Dişliler ve montaj yerleri standarttır birçok motorda ve montaj işi sorun olmaz kanısındayım bir diğer konuda regallin tork yüksek olduğu için arkaya takılabilecek bir büyük boy dişli ile fazla zorlanmaz.
Ancak bu dişli değişiminin motorda yüksek rolenti olması gerekiyor çünkü ilk kalkışlarda ivmelenme çok olduğu için motor çok stop edebilir ancak buna alışıldığındada sorun kalmaz.
Motor için durum biraz daha tekniktir ve risklidir.
Çünkü dişli değişimi yapıldığında motorun iç aksamlarına ve aktarıma binen yük artar pistonlara, piston bacaklarına siboplara ve krang miline ayrıca egzantrik dişlisinede binen yük artar. Dişli değişimi şanzuman dişlilerinden yapılırsa bu aktarım organları daha az etkilenir. ancak şanzuman işi daha masraflı ve teknik konudur yapılması oldukça zor olur.
Ancak yinede arka zincir dişlisinin bir büğü ile deiştirilmesi motoru fazlasıyla zorlamayacağı kanısındayım. Buna ek olarak arka dişili deiştirince ön zincir dişlisine binen yük artacaktır bu risk olabilir. Motordaki dişli çarklarının yeterince sağlam ve kaliteli bir alaşımdan yapılmadığı kanısındayım(tabii fiyatına göre) ön dişlide aynı boyutlarda daha kaliteli bir dişli ilede değiştirilerek aktarım desteklenmiş olur
Bir diğer konuda zincire binen yük artacağı için zincirin mümkünse daha kaliteli bir zincirle değiştirilmesi uygun olur.
Dediğim gibi arkaya büyük bir dişli ile performansı ve motorun maximum hızı ve öyle bir artarki şok olursunuz. yüksek hızlarda yol alırken yakıt sarfiyatıda düşecektir.
Ayrıca bu değişikliğin maliyeti çok düşük bir maliyet olacağı için oldukça uygun olur.
Bir diğer konuda bu değişiklik ince değerlere göre yapılır dişli seçimi için bir uzmana danışmak daha faydalı olur.
fuser
12 Temmuz 2006, 17:21
TeŞekkÜrler :) :) :)
MACGYVER
12 Temmuz 2006, 17:28
abi ben bu motoru almayi gercekten cok istiyodum ama yakindan gorunce sanki keeway in goruntusu daha guzel geldi ayrica benim boyum 1,70 bana olurmu olmaz mi ustunde nasil dururum derken bi gittim yanina tahmin ettigimden cok daha fgazla kucuk ne biliyim ole ihtisamli bi cruiser gibi durmuyo ole umuyodum ama degilmis :(
Bende 169 boyundayım ve aramızda bir cm cik var beni motorda gören herkes ya tam yada motor sende büyük duruyor diyor.
Bir kişi bile sana küçük geliyor diye bir ifade demedi.
Senin buradaki maksadını anlamış deilim!
Bir uğrayayım dedim şu eski dostların yanına.
Birşey merak ettimde.
Acaba forumda en fazla km yapmış regal kimde ve kaç kmde ?
Bende 6700 km ama bildiğim kadarıyla daha yüksek olan bir kaç motorda vardı
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO