Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
watercolours
08 Haziran 2006, 00:50
Regal Raptoru Anlattiklariniza Bakarsak 100,300,500,700 Ve 1000 Km Olmasina RaĞmen Neredeyse Sorun YaŞamayan Yok Gİbİ. Bİr Tanede Sorunsuz 5000 Km YapmiŞ Bİr Raptorcu Mesaji Okumadim Ama Buna RaĞmen Bu Motoru Tavsİye Edİyorsunuz. Bu Bİr ÇelİŞkİ DeĞİlmİ Bİrde Motorun Fİyatina GÖre Ucuz Denİyor Daha DoĞrusu Fİyati DÜne Kadar Uygundu Demek Daha DoĞru Olur Zannedersem 4000 Ytl'ye Anahtar Teslİm Alinabİlİrken Şİmdİ 4700 Ytl Cİvarinda Bİr Rakkama Mal Oluyor Buda Bence Ucuz DeĞİl Bİrkere Bu Rakkamlara Eskİsİ Kadar Çok SatiŞ OlacaĞina Ben Şahsen Bu Olumsuz GeÇen Pİyasa KoŞullarinda İnanamiyorum Bence Fİyat Polİtİkalarinda Gerİ Adim Şart Gİbİ GÖrÜnÜyor Ancak Bu Motorsİkletlerİn Bİrde Avrupa Ve Amerİkadakİ SÜrÜcÜ Emnİyetİ AÇisindan Zorunlu Olan TÜm Standartlar Yetkİ Belgelerİnİn OlduĞunu Zannetmİyorum Belkİ 2.3. DÜnya Ülkelerİnde Yeterlİ Olabİlecek Bİr Takim Belge Ve Sertİfİkalara Sahİp Olabİlİr Ama Ben TÜrk Halkinin Parasi Ve Can Emnİyetİ Bakimindan Yeterlİ OlacaĞina Pek İhtİmal Vermİyorum Ve Bu Konuda GerÇekten Bİlgİlİ Ve Belgelere Dayali Bİrİlerİnİn TÜm TÜrk Halkina Ve Özellİkle Motosİklet Almayi DÜŞÜnenlerİ Aydinlatmaya Bİlgİlendİrmeye Davet Edİyorum Konunun TakİpÇİsİ OlacaĞim TÜm Motorculari, Saygisiz,dİkkatsİz SÜrÜcÜ Ve Yayalardan Alllah Korusun. Yolumuz AÇik Şansimiz Bol Olsun.
türk halkına yakışan şekilde imla kurallarına uygun ve okuması kolay bir türkçe ile yazılmış yazılarını bekleriz. :)
muhendis1959
08 Haziran 2006, 00:53
Regal Raptoru Anlattiklariniza Bakarsak 100,300,500,700 Ve 1000 Km Olmasina RaĞmen Neredeyse Sorun YaŞamayan Yok Gİbİ. Bİr Tanede Sorunsuz 5000 Km YapmiŞ Bİr Raptorcu Mesaji Okumadim Ama Buna RaĞmen Bu Motoru Tavsİye Edİyorsunuz. Bu Bİr ÇelİŞkİ DeĞİlmİ Bİrde Motorun Fİyatina GÖre Ucuz Denİyor Daha DoĞrusu Fİyati DÜne Kadar Uygundu Demek Daha DoĞru Olur Zannedersem 4000 Ytl'ye Anahtar Teslİm Alinabİlİrken Şİmdİ 4700 Ytl Cİvarinda Bİr Rakkama Mal Oluyor Buda Bence Ucuz DeĞİl Bİrkere Bu Rakkamlara Eskİsİ Kadar Çok SatiŞ OlacaĞina Ben Şahsen Bu Olumsuz GeÇen Pİyasa KoŞullarinda İnanamiyorum Bence Fİyat Polİtİkalarinda Gerİ Adim Şart Gİbİ GÖrÜnÜyor Ancak Bu Motorsİkletlerİn Bİrde Avrupa Ve Amerİkadakİ SÜrÜcÜ Emnİyetİ AÇisindan Zorunlu Olan TÜm Standartlar Yetkİ Belgelerİnİn OlduĞunu Zannetmİyorum Belkİ 2.3. DÜnya Ülkelerİnde Yeterlİ Olabİlecek Bİr Takim Belge Ve Sertİfİkalara Sahİp Olabİlİr Ama Ben TÜrk Halkinin Parasi Ve Can Emnİyetİ Bakimindan Yeterlİ OlacaĞina Pek İhtİmal Vermİyorum Ve Bu Konuda GerÇekten Bİlgİlİ Ve Belgelere Dayali Bİrİlerİnİn TÜm TÜrk Halkina Ve Özellİkle Motosİklet Almayi DÜŞÜnenlerİ Aydinlatmaya Bİlgİlendİrmeye Davet Edİyorum Konunun TakİpÇİsİ OlacaĞim TÜm Motorculari, Saygisiz,dİkkatsİz SÜrÜcÜ Ve Yayalardan Alllah Korusun. Yolumuz AÇik Şansimiz Bol Olsun.
Arkadaşım sen yanlış düşünüyorsun regalin öyle abartılı bir arıza sabıkası yok, arızaların bir çoğu sürücü hatalarından ileri geliyor, arızaların büyük bir çoğunluğu motoru çalıştıramama ve akü, bunlarda çin malı kalitesiz buji ve aküden kaynaklanıyor, motorları uzun zaman çalıştırmayıp sonra çalıştırmak istendiğinde ya akü bitik oluyor yada buji den çalıştıramıyorlar, bujiyi japonlarla değiştirdikten sonra bir sorun kalmıyor, birde çalıştırırken motorun boğulma olayı var buda sürücünün bilinçsizliğinden ileri geliyor, çünkü motorlar karbüratörlü gazı fazla verirsen boğuluyor, eski yerli arabalar böyledir, yani ben 3 ay inceledikten sonra aldım ses desibeli, ekzos emisyonu fren sistemleri bence çok güvenli, senin için rahat olsun.
bahri26
08 Haziran 2006, 00:54
Üsküdardayım ama zamanımın büyük bir kısmını mecidiyeköyde geçiriyorum.
Neden olmasın sana özelden istersen cebimi atıyim biara biryerde görüşürüz.
Buarada civalı hareret göstergesi takan arkadaşta benim onuda görme fırsatın olur busayede.
Buarada bahri arkadaşım kusura bakma havaleyi bugün yapamadım yanlış anlama isimden dolayı sabah elinde rahat ol.
Şu depo üstlüğü hakketen motoru patlatacak diye düşünüyorum. Kesinlikle tercih edilmesi lazım diye düşünüyorum. Heleki yeni regal sahipleri hiç düşünmeyin. Ben çok aradımda böyle bişi bulamadım ama yinede iyi idare ettim depomda bir iki ufak çizikle kurtardım.
Elinize sağlık bahri çok iyi düşünülmüş hakketen tebrik ederim.
Sabırsızlanıyorum bir an önce görmek istiyorum şu şeyi depomun üzerinde!!:)
şimdiden hayırlı olsun ben bugün kargoya verdim yarın elinizde olur inşallah güle güle kullanın :rendeer:
MACGYVER
08 Haziran 2006, 01:01
şimdiden hayırlı olsun ben bugün kargoya verdim yarın elinizde olur inşallah güle güle kullanın :rendeer:
Valla harikasın yahu bu ne hız eline sağlık diyim teşekkürler.
Her regale lazım bir tane bundan diye düşünüyorum. Güzelliğine güzellik katın bakiyim şu regallerin.
fes71
08 Haziran 2006, 01:01
Büyük geçmiş olsun demonic kardeş.Allah tekrarından seni ve cem-i cümlemizi korusun.
bozkurt
08 Haziran 2006, 01:03
Nautilus arkadaşım merhaba.Seni aramızda görmek çok güzel.Hiçbirşey için geç kalmış sayılmazsın.Benim yaşım 47.İlk motorum mobilette idi.Sonra sırasıyla 125 honda,350 jawa,10 sene ara,mobilette bionik tekrar jawa 350,12 sene ara kanuni 125 hussar ve R&R.Allah gönlüne göre versin.Hayallerinin peşini bırakma.Belki biraz geçbir cevap oldu ama kusura bakma.Sağlıcakla kal.
murathol
08 Haziran 2006, 01:14
muhendis1959 sizin deneyimlerinize güveniyorum yaklaşık 5000 km lere gelmenizi ve bu km'de yaşamış veya yaşayacağınız deneyimlere göre bu motorsikleti alıp almamaya karar vereceğim şimdiden yolun açık olsun yazacağın olumlu ve olumsuz tüm mesajları takip edeceğim kendine iyi bak
erdem.gunduz
08 Haziran 2006, 01:15
al abicim motor. bu velete binmeden öğrenilmez bu iş. en fazla bir iki kere öpersin asvaltı
çok sağol ya içimi rahatlattın bıçak sırtındayım zaten vazgeçecem sayende:)
erdem gündüz kardeşim sen yine eskiden de olsa yıllarca kullanmışsın bir alışkanlığın var bendeki tecrübe dediğim gibi sıfır.gençken herşey daha rahat olabilir bu yaşlarda biraz daha zorlanacağımı düşünüyorum o yüzden sordum yaşımın olumsuz etkisi olacağını düşündüğüm için dediğin gibi kimse anasının karnında öğrenmiyor ama tırsmıyorum desem yalan olur
bu akşam 56 yaşında bir abimizle tanıştım 1 yıl önce dragstar almış hayatında ilk defa motor kullanıyor. sende alışırsın :)
EMREUZESEN
08 Haziran 2006, 01:15
arkadaşlar moralim çok bozuk. dün motorla işe gelmiş ve motoru işyerinde bırakıp eve servisle dönmüştüm. bugün öğlen çalıştırmak istesiğimde ise malesef hüsranla karşılaştım.
ilk sorun motorun vitesini bir türlü boşa alamadım. kolu aşağı basıyorum yukarı kaldırıyorum lamba yanmıyor.(debriyaj sıkılıyken)
ardından marşa bastım fakat çalışmıyor. marşa basarken gaz veriyorum çalışır gibi oluyor fakat biraz gaz yedikten sonra yine susuyor.
uzaktan kumanda ile çalışıyor fakat bir süre sonra yine gaz vermek istediğimde stop ediyor.
acemi olduğum için fazla kurcalamakta istemiyorum. boğarım falan. servis gelmiyor ben motoru servise götüremiyorum.
vurdurarak çalıştır diyorlar 2. vitese almalısın diyorlar neyapacağımı şaşırdım.
fikri olan varsa yardım etsin lütfen acayip moralim bozuldu.2 gün önce %100 olan moral eksilerde.
herkeze teşekkürler şimdiden.
abicim tek sorun motor sen başında değilken dengesizin birisi binmiş üstüne vermiş gaz koluna ve vermiş vitese... motor boğulmuş vitesi kimbilir kaça attı. durduğu yerde vitesi değiştiremezsin az ileri az geri yapıp dene bunu. ve motorun beklesin biraz çıkar bujiyi beklet. tabi bu arada bujini temizle. tekrar taktıktan sonra bujiyi jikleyi çek gaz vermeden bas marşa. hadi hayırlı olsun çalıştı motorun :) iyi gezmeler
Unicorn Knight
08 Haziran 2006, 01:34
demonic çok geçmiş olsun babuş...
sonyakuza (tuncay abi),abi adres bilgileri biraz yanlış olmuş irsaliyede,muhtemelen ötv'li faturayı'da kargoyla o adrese gönderdiğiniz için henüz elime geçmedi..."çanakkale şehitleri caddesi" ni sadece "çanakkale şehitleri" olarak "hakan sokak" ı ise "kalan sokak" olarak yazmışsın yanlışlıkla,yolun karşısındaki beton kırıcının gürültüsünün marifeti yüzünden oldu biliyorum,ben böyle belediyenin... ( :P )muhtemelen kargo size geri dönecektir...ben doğru adresi sana özel mesaj ile yolluyorum,sen ona göre ödemeli bir şekilde (benim ödeyeceğim şekliyle) gönderir misin abi faturayı tekrardan...zira jandarma bölgesinde sorun yaşamıyorum hepsi tanıdık olduğu için ama polis bölgesinde,ki evimin olduğu yer polis bölgesi maalesef ara sokaklarda kullanmak zorunda kalıyorum plaka olmadığı için korkudan...şimdiden çok teşekkür ederim göstereceğin ilgi ve alaka için...
erdem.gunduz
08 Haziran 2006, 01:41
Dün bir programa katılmak için Bağcılara gitmiştim.
(Allah kazadan beladan korusun hepimizi)
kardeşim geçmiş olsun, önemli olan öncelikle sende birşey olmaması. mcgayver dediği de önemli o an iiyi hissedebilirsin ama içi kanama olur çok tehlikeli duruma gelebilirdin.
neyseki aramızdasın, eskiler verilmiş sadakan varmış derler seninki de böyle olmuş. bir daha en ufak bir tehlikeyi dahi yaşamamanı dilerim
TycOOn
08 Haziran 2006, 02:40
arkadaslar benim rr nin egzozları gaz kesince patlıyor! yani gaz verip bırakınca iki taraftan birden pat pat şeklinde patlama oluyor. cuma günü Gazi motora baktırmaya gittiğim sırada Aykon ustalarından (yanılmıyorsam) Ali usta baktı bujiden kaynaklanabileceğini söyledi ve 5 dakika içinde bujiler değişti fakat yine değişen birşey olmadı ki zaten bujiler yeni değişmişti. bazı denemeler ardından motoru bıraktım ve bu aksam geri aldım. Aykon'da bazı ayarlar yapılmış ve Ertuğrul bey e sorun giderilmiş bir şekilde teslim edilmiş fakat ertuğrul bey yolda gelirken sorun yine aynı hale dönmüş. hatta şimdi motor eskisinden daha berbat çalışıyor. bu hafta sonu şanzımanım için gelmesini beklediğim bir parça gelecek ve ben Aykon'a kendim götüreceğim motoru bu sorunu yine çözmeye çalışacağız.
Erdem bey ile hemen hemen aynı günlerde almış olduğumuz motorlar nerdeyse aynı km de fakat onun motorunda bu sorun yok. (2mizde son susturucuları söktük.) hatta bu aksam karsılastıgım Jackal'ın motoru 2000 km yi geçmiş ama MAAŞALLAH saat gibi çalışıyor motoru.
benim merak ettiğim bu egzoz sorunu sadece bende mi var yoksa sizde de oldumu ve olduysa sorun nerden kaynaklı?
KALDERA
08 Haziran 2006, 11:51
yeni RR sahibi olan arkadaşlar....
sanıyorum herkez farkındadır.anlatılan, yazılan olası muhtemel sorunlar tamamı nerdeyse yeni kullanıcıların.1500 2000 km yi geçenlerde pek şikayet kalmıyor.
bunun en büyük sebebi ise bence bu bir çok arkadaşın ilk motoru ilk tecrübesi olmasından kaynaklanıyor gibi..ilk bakımlarınızı yapınca motorunuz değişecek.
bazı arkadaşlar boş vitesi bulamama sıkıntısı yaşıyor..bende böyle bir şey hiç yok.istediğim zaman boş vitesteyim..ama ben debriyajı tamamen kendim ayarladım kulanım rahatlığıma göre....
benim merak ettiğim bu egzoz sorunu sadece bende mi var yoksa sizde de oldumu ve olduysa sorun nerden kaynaklı?
egzost patlamaları karbüratör hava ayarlarıyla ve süpap ayarı ile ilgilidir genelde..
ancak senın motorun daha çok yeni bu sebeblerden de olduğunu çok sanmıyorum..yakıt durumun nasıl acaba ..temizmi benzinin
arkadaşlar moralim çok bozuk. dün motorla işe gelmiş ve motoru işyerinde bırakıp eve servisle dönmüştüm. bugün öğlen çalıştırmak istesiğimde ise malesef hüsranla karşılaştım.
ilk sorun motorun vitesini bir türlü boşa alamadım. kolu aşağı basıyorum yukarı kaldırıyorum lamba yanmıyor.(debriyaj sıkılıyken)
ardından marşa bastım fakat çalışmıyor. marşa basarken gaz veriyorum çalışır gibi oluyor fakat biraz gaz yedikten sonra yine susuyor.
uzaktan kumanda ile çalışıyor fakat bir süre sonra yine gaz vermek istediğimde stop ediyor.
acemi olduğum için fazla kurcalamakta istemiyorum. boğarım falan. servis gelmiyor ben motoru servise götüremiyorum.
vurdurarak çalıştır diyorlar 2. vitese almalısın diyorlar neyapacağımı şaşırdım.
fikri olan varsa yardım etsin lütfen acayip moralim bozuldu.2 gün önce %100 olan moral eksilerde.
herkeze teşekkürler şimdiden.
arkadaşım moralini bozmaya küsmeye gerek yok..üç gün sonra hiçde böyle düşünmeyeceksin emin ol...motorunu vitesten çıkaramaman ile çalışmaması farklı şeyler.önce vitesten çıkmamasıda ilginç yani..düz bir zeminde vitesi boşa
almaya çalış.eğer yüke binmişse gerçektende debriyajında bir sorun varsa zarar verebilirsin..ama ben hiç sanmıyorum sorun olduğunu.bazen vites boşta iken ikaz ışığı yanmayabilir.yada tam tersi olabilir. çalışmama sorunu ise her zamanki klasik şikayet.boğulma,jikle sonunda buji kurum bağlaması.
yalnız ayak açıksa da marşın basmaz unutma..
infrared
08 Haziran 2006, 11:59
Dün bir programa katılmak için Bağcılara gitmiştim. Yorucu ve sıkıcı bir kaç saatten sonra Kağıthane'ye dönmek üzere yola çıktım. Yolları bilmediğim için bir arkadaştan tarif aldım. TEM'e çıktıp... basıp gidecek ve Kemerburgaz sapağından çıkacaktım. Yalnız geliş yolu (neden bilmiyorum) kapalı olduğundan gidiş yolunu 2 şerit gidiş, 2 şerit geliş olarak bölmüşler. Dolayısıyla ağır hareketlerle ilerleyen bir trafik vardı. İlersi de kimbilir nasıldır ve Kemerburgaz sapağı kimbilir nerdedir diyerekten Alibeyköy sapağına daldım. Akıllıyız ya!.. hemen ordan Kağıthane geçerim sandım. Döndüm dolaştım, tüm Alibeyköy'ü iki tur dolandım ama kendimi bir türlü bildiğim bir yola atamadım. Adres sormak mı?.. onu da yaptım. Yaptım ama yine de bulamadım işte yolumu. Yoğun bir stres... Allah kahretsin!.. bir türlü öğrenemeyecek miyim bu yolları ben?..
O stresle yakaladığım bir Kağıthane tabelasının direktifiyle bir yola daldım. sağı solu bomboş, karanlık, yarı bozuk, ne idüğü belirsiz bir yol. Görüşüm çok iyi değil... makul bir hızla "ne zaman bitecek" diye ilerliyordum. Neyseki şehri andıran bir yerlere vardım derken tatlı, hafif bir viraja yaklaştım. Hızım 55 ile 60 km/s arasında... biliyorum çünkü hangi viteste ne devirde gittiğimi çok iyi biliyorum ve yola güvenmediğim için çok da açılmıyorum. Virajın bir kesiminde yolu diklemesine kesen geniş bir karaltı gördüm. Geceleri ıslak asfaltın göründüğü gibi. Gibi mi?.. Hayır hayır!.. Asfalt ıslaktı. Ama viraj keskin değil. Gündüz olsa 80'le bile girilebilir ve ben en fazla 60'dayım. Frene basıp yavaşlamaya gerek yok çünkü hızım makul... daha da önemlisi DonaldDuck demişti ki bu durumlar için: "SAKIN"...
Basmadım da. Ama yine de olan oldu. Motor altımdan kaçtı gidiyor! Yan yatmış. Peki ayağım? Koruma demirleri sayesinde altında kalmadı herhalde. Bir ara motor gözümün önünden kayboldu! Aman Allah'ım... neler oluyor? "Sorun yok!.. sadece takla atıyorsun".. Bunu arkamdan gelen ama pek de yakın olmayan arabayı gördüğümde anladım. Araba bana yakın değil!.. Bu iyi. En azından parçalarımı aramayacaklar. (Abartma istersen... Altı üstü 60km/s) Sonra bir takla daha. Motorum yine sürünüyor. Bu sefer arkamda gördüğüm araba motorumu solluyor. Delikanlıysa ben üstündeyken sollasın. Delikanlıysa piste gelsin!..
Araba durdu. Karşı şeritten bir yaya bana doğru koşarak geliyordu. Farkettim ki ayaktayım. Son taklayı geri geri atmışım ve birden ayağa dikilmişim. Artistik bir final olmalı... dışardan bir gözle görebilmeyi isterdim. Neyse... yanımda 3 kişi oldu. Biri elinde ki telefonu göstererek "Kazanın her anını gördüm, ayağa kalkabileceğini hiç sanmıyordum! İşte bak... ambulans çağırıyordum. Kemiklerinin kırılmaması mucize! Tam 5 takla attın" dedi. Şaşırdım. Diğeri iyi misin diye sordu. Sadece "heyecanlıyım" diyebildim. Motorumu kaldıracaklar, ben adamları uyarıyorum: "160 kilo, dikkatli olun beliniz ağırmasın sonra". Benim de yardımımla kaldırdık. Boşa aldım ve kenara çektik. Her ne kadar "iyiyim, gidebilirim" desem de bırakmadılar beni. Yaya olan benimle kaldı, biraz sohbet ettik. Lanet olsun ki yanımda bir tek sigara bile yoktu!
10 dakika kadar sonra adama RegalRaptor'un tüm özelliklerini anlatmış bir şekilde tokalaşıp ayrıldık. Gitmeden önce numaralarımızı aldık. "Gelmeden önce mutlaka ara" dedi, "Bazen etkinlik olabiliyor burda, ona göre gelirsin". Bahsettiği yer bizim İstanbul Park. Adam oranın muhasebecisiymiş. "Bir ara gel, pistte bir kaç tur at" diyor. Her şerde bir hayır vardır derler ya... öyle birşey bu da.
Sonra sağsalim evime gittim. Ne motordan soğudum, ne bir heyecan, titreme vs. vardı. Sanki hiç düşmemişim gibi iyi hissediyordum. Ağrım sızım da yoktu. Beş takla atmıştım ve sadece kolumda minicik bir çizik vardı.
Motosikletimde ise koruma demirlerinde nazarlık çizikler oluştu. Çizik ne kelime, sanki deli bir zımparayla zımparalanmış. Düştüğüm yerde bir iki yemek kaşığı kadar bir sıvı bırakmıştı ama benzin mi yağ mı su mu bilmiyorum. Bu sabah motoru parkettiğim yere baktım, kupkuruydu. Sızıntı falan yok yani. Sabah işe gelirken yolu biraz uzatıp sakin kafayla kullanıp biraz dinledim motoru, hiç bir sorun yok gibiydi. Herşey kazadan önceki gibiydi... bir şey hariç!.. Yüksek devirlere çıktığımda (vites değiştirmelerime yakın) ön taraftan gelen bir zırıltım vardı, o kaybolmuş :) cehenneme kadar yolu var zaten. Hiç sevmemiştim, alışamamıştım.
Budur!
(Allah kazadan beladan korusun hepimizi)
Gecmiş olsun dostum. Allah korumuş. Sızıntı radyatorden olabilir herhalde!
muhendis1959
08 Haziran 2006, 12:03
arkadaslar benim rr nin egzozları gaz kesince patlıyor! yani gaz verip bırakınca iki taraftan birden pat pat şeklinde patlama oluyor. cuma günü Gazi motora baktırmaya gittiğim sırada Aykon ustalarından (yanılmıyorsam) Ali usta baktı bujiden kaynaklanabileceğini söyledi ve 5 dakika içinde bujiler değişti fakat yine değişen birşey olmadı ki zaten bujiler yeni değişmişti. bazı denemeler ardından motoru bıraktım ve bu aksam geri aldım. Aykon'da bazı ayarlar yapılmış ve Ertuğrul bey e sorun giderilmiş bir şekilde teslim edilmiş fakat ertuğrul bey yolda gelirken sorun yine aynı hale dönmüş. hatta şimdi motor eskisinden daha berbat çalışıyor. bu hafta sonu şanzımanım için gelmesini beklediğim bir parça gelecek ve ben Aykon'a kendim götüreceğim motoru bu sorunu yine çözmeye çalışacağız.
Erdem bey ile hemen hemen aynı günlerde almış olduğumuz motorlar nerdeyse aynı km de fakat onun motorunda bu sorun yok. (2mizde son susturucuları söktük.) hatta bu aksam karsılastıgım Jackal'ın motoru 2000 km yi geçmiş ama MAAŞALLAH saat gibi çalışıyor motoru.
benim merak ettiğim bu egzoz sorunu sadece bende mi var yoksa sizde de oldumu ve olduysa sorun nerden kaynaklı?
Bu ekzos sorunu bende de var, yani gazı kesince kompresore bıraktığında patırdama oluyor, bende bujileri değiştirdim önce düzeldi sonra yine aynı oldu, bu bence biraz teknik bir konu, benim tahminimce bu motorların avansları biraz kaçık, servislere sorduğumda avans ayarı yapamıyacaklarını söylüyorlar, tabi ellerinde bir avans ayar cihazı yok, ben bu konuyu uzun zamandır araştırıyorum, piyasada karbüratörcü kalmadığı için bu sorunu çözemiyoruz fakat bizim haznedarda bir sıtkı ustamız vardı istanbulun en iyi karbüratörcüsü onu bulmaya çalışıyorum, duyduğuma göre şu an ikitelli organize sitesinde başka işlerle uğraşıyormuş eğer onu bulabilirsem bu sorunu o çözer, bu benim düşüncem kendi motorumda bu avans kaçıklığını hissediyorum, çünkü motor yüke bindiğindede sekman şakırtısı artıyor, bu da ayarsızlıkla ilgili bir durum.
KALDERA KARDEŞİM,
Sen otomativ sektöründesin, senin bu konu ile görüşlerin nedir.Yani motorun yüke bindiğinde sekman şakırtısının artması avanstan olabilirmi, birde biz kurşunsuz benzin kullanıyoruz, ama bu motorların sistemi sanki kurşunsuz benzin için değil de eskiden kullandığımız süper benzine uygun, ne dersin.
Topuz
08 Haziran 2006, 12:06
bir kaç gündür foruma giremedim. geç de olsa.. bazı arkadaşlar için cevap yazmak istiyorum:
rapidshare.. ye regal resimleri konulmuş. rapidshare'nin download etme limiti vardır diye biliyorum. limit dolunca.. indirim izni vermiyor. özellikle kurumsal ağlardan sabit bir ıp adresi ile bağlananlar açısından. mesela ben indiremedim. farklı zamanlarda tekrar deneyeceğim.
far'ın iyi aydınlatmadığı sorulmuş.. bazı arkadaşlar farı komple değiştirme girişimlerinde bulunmuştular.. değiştirdiler mi bilmiyorum. bazı arkadaşlar da far'ın içindeki ampulü daha iyi olan bir marka ile değiştirme yoluna gitmişlerdi. bu arkadaşların kimler olduğunu şu an hatırlamıyorum. forumun eski sayfalarında vardır.
demonicdreams.. yaptığın kaza için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Mühendis1959 ise.. izmirli bir arkadaşın kastamonu da başına gelenlerden bahsetmiş. bu vesile ile bilmeyen arkadaşlar için ben kısaca özetlemek istiyorum:
bu haber yanılmıyorsam 3 gün önce idi. ben de gazetede okudum ve çok üzüldüm. haberin kısaca şöyle idi:
"Kazada ölen..
Türkiye'yi gezmek için İzmir den yola çıkan 7 motosikletli'den biri kastamonu dağı mevkiinde virajı alamayıp, karşı şeritte yer alan bir köy tabelasına çarpmış. kaskı varmış.. ancak, yine de ecel onu orada bulmuş. jandarma, polis vs. haber verilmiş....
demonicdreams arkadaş ise.. kaza yaptığında arkadan gelen bir arabadan inen 3 kişi hemen ona yardıma koşmuşlar.. iyi olduğunu görünce diğer 2'si gitmiş.. ama birisi kalmış. bu çok erdemli bir davranış. hem de tanımadığı halde.. tanışmışlar.. muhabbet kurmuşlar. o arkadaşların hepsine burdan teşekkür etmek isterim.
ancak, geçen sayfada yazıldığı gibi.. adrenalin olayı.. demonicdreams her ihtimale karşı bir sağlık kurumuna gitmeli idi diye düşünüyorum. tekrar geçmiş olsun.
demonicdreams
08 Haziran 2006, 12:11
Bİr Tanede Sorunsuz 5000 Km YapmiŞ Bİr Raptorcu Mesaji Okumadim Ama Buna RaĞmen Bu Motoru Tavsİye Edİyorsunuz.muhendis1959 güzel açıklamalar yapmış zaten. Ben niye yazıyorum biliyor musun? Bu mesajı okurken 3500 km'de en küçük bir sorun bile yaşamamış bir RR sahibinin mesajını okumuş ol diye :) GWS'nin bir mesajını da okuduğunda istediğin 5000'i de görmüş olursun. Ben 7-8 binlerde birini de gördüm ama adını hatırlamıyorum. İçin rahat olsun. Çıkan sorunların hiç biri motor aksamıyla alakalı değil. İyidir!.. Budur.. Fiyatı her ne kadar yükselmiş olsa da ederinin altındadır. 4700 liraya başka ne alabilirsin ki?..
demonic senınlede burada tanışmıştık hatırladınmı?Ciddi ciddi 1 sene olmuş be abi! Hiç unutur muyum?
Ama ne yalan söyleyeyim demonicdreams kardeşimin yaptığı ve Allahtan çok ucuz atlattığı kaza beni biraz düşündürmedi değil; ustalar bunu yapıyorsa biz yeniler nasıl başedeceğiz görünmeyen risklerle diye...Motosiklete başlayacak biri kaza olasılığını kabullenmelidir bence. Uzun bir süre motosiklet kullanıp da düşmeyen var mı? Sen de düşeceksin. Ya durduğun yerde, ya da 60'la viraja girdiğinde... macgywer'ın dediklerini hatırlayalım... "Düz zeminde korumalarınızla düşersenizse korkmayın, siz ciddi bir yaralanma yaşamazsınız vücudumuz dayanabilir buna, vücudunuzda salgılanan adrenalin sizi düşünemeyeceğiniz kadar sağlam yapar ve darbelere karşı vucudunuzun milimetrik tepkilerine yol açar". Asıl sorun işlek bir trafikte düştüğünüzde arkadan gelen araçlar. Her geçen gün yeni kazalar duyuyoruz ama ciddi şekilde korumalarını giyen kişilerin kazaları sorunsuz atlattıkları ortada. Kaskını montunu bilmem nesini giyipte ciddi kaza geçirenlerin sayısı bir yılda eşekler tarafından öldürülen insan sayısından daha fazladır herhalde. Hem ben usta falan değilim. Toplam yol tecrübem 4000 km. Bu trafikte yol almak için güvenli-yeterli denebilir belki ama daha fazlası için çok daha yol almak gerecektir. Zaten benim yaptığım kaza acemi-usta kazası değildi. Kesinlikle emin olarak söyleyeceğim bir şey var -ki çok önemli bu- "eğer henüz 300-400 km'lik çok yeni bir kullanıcı olsaydım o kazayı kesinlikle yapmazdım". Haddim olmayarak bir tavsiyede bulunmak isterim!.. Eksiksiz bütün koruma kıyafetlerini edin, Rüştü Erbaş (Donald Duck)'ın "Motosiklet Teorisi" kitabını al (bu sadece öğrenmek için değil... insana güven aşılayan bir özelliği var bu kitabın) ve çalış. Sonrası özgürlük... kilometrelerce... İlerde bana teşekkür edeceksin :)
Buarada Dominic kardeşim bana sapancaya giderken carreforun bahçesinde bir espri yapmıştın o aklıma geldi. ''sen asfalta düşersen olan asfalta olur sana bişi olmazHatırladım :) Öyle de oldu. Polis olsaydı orda asfalta (kamu malına) zarar vermekten ceza keserdi herhalde.
Arkadaşlar; hepinizin geçmiş olsun dilekleri için teşekkür ederim. Lafın gelişi değil... Gerçekten teşekkür ederim. Hekesi kendine has sorunları vardır muhakkak. Bu kadar ucuz, hatta sıfır sorunlu bir kaza için bile bu kadar geçmiş olsun dilekleri alabileceğim bir ortamda bulunmak, o ortamın bir parçası olmak gurur verici!.. Eksik olan tek şey var şimdilik... Aytek "dogma" abi!.. Özleniyorsun..
KALDERA
08 Haziran 2006, 12:12
benim tahminimce bu motorların avansları biraz kaçık, servislere sorduğumda avans ayarı yapamıyacaklarını söylüyorlar, tabi ellerinde bir avans ayar cihazı yok, .
sebep o değil..distribütörlü ateşleme sistemlerinde avans olur.motosikletlerde distribütör olmadığı bunu yerine ateşleme bobini vardır.bundada işlem sabittir.bozulursa değiştir cinsinden..kısaca avans ayarı yok bizim motorlarda.. ama karbüratör arızası olursa eğer iyi bir karbüratörcü çözümdür bencede
"Kazada ölen arkadaşlarını bırakıp yola devam ettiler"
yok o haberde bir yanlışlık var.tam tersine ambulans tedariki savcının işlemleri ve cenazenin izmire nakline kadar hep ordaymışlar
GreatWhiteShark
08 Haziran 2006, 12:43
demonic dostum büyük geçmiş olsun ya... Sen bu taklaları atarken kaskın yerlere değdi mi... Merak ettiğim konulardan biri de dizlik varmıydı?
En önemlisi de dirseklerin yerden dolayı soyulmadı mı???
İstanbul'da zemzem ile motor yıkayan yerler var mı bildiğin???:mrgreen:
murathol
Mesajlar: 7
Regal Raptoru Anlattiklariniza Bakarsak 100,300,500,700 Ve 1000 Km Olmasina RaĞmen Neredeyse Sorun YaŞamayan Yok Gİbİ.
Bu sorunlar genelde kullanıcı hatasından kaynaklanan sorunlar... Çalıştırmaya çalışırken istek dışı gaz verme durumundan sonra bujilerin kurum bağlanmasına sebep olmak ve motoru boğmak karşılaşılan en büyük sorunlar...
Normal arızalar da olabiliyor tabii ki bu arada... Sonuçta makina!...
Bİr Tanede Sorunsuz 5000 Km YapmiŞ Bİr Raptorcu Mesaji Okumadim
Demek ki bu forumu baştan sona okumamışsın dostum...
4000 km. yi geçtim ve sadece karlı havalarda ve uzun zaman çalıştırmadığım zamanlarda akü boşalma problemim oldu o kadar... Akü boşalma problemi bizim kadının kızının motorunda da oluyor zaman zaman... O kadar kusur kadı kızında da olur zaten...
batista123 dostumuz 5500 km. geçtiğini söyledi... Sorunu olmayan bir arkadaşımız...
demonicdreams gibi kaldera gibi dostlarımız da sorun yaşamayan ve uzun km. yapan arkadaşlarımızdan...
Genelde bu forumda hiç sorunum yok yada ne kadar sorunsuzum bugün sorunsuz çalıştırdım, sorunsuz vites değiştirdim gibi yazılar yerine SORUN yaşayan arkadaşların sorunlarını paylaşmaları suretiyle sorunların çözülmesine çalışılan bir forum yaratmaya çalıştık burada...
Sorunu olan arkadaş paylaşıyor ki derdine çare bulmaya çalışıyoruz...
Motoruna extra bir şey takan arkadaş bizimle paylaşıyor ki nasıl olmuş, fotolarda nasıl duruyor, bizler de aynısını uygulayalım mı diye bu forumu kullanıyoruz...
Bu Motorsİkletlerİn Bİrde Avrupa Ve Amerİkadakİ SÜrÜcÜ Emnİyetİ AÇisindan Zorunlu Olan TÜm Standartlar Yetkİ Belgelerİnİn OlduĞunu Zannetmİyorum Belkİ 2.3. DÜnya Ülkelerİnde Yeterlİ Olabİlecek Bİr Takim Belge Ve Sertİfİkalara Sahİp Olabİlİr Ama Ben TÜrk Halkinin Parasi Ve Can Emnİyetİ Bakimindan Yeterlİ OlacaĞina Pek İhtİmal Vermİyorum Ve Bu Konuda GerÇekten Bİlgİlİ Ve Belgelere Dayali Bİrİlerİnİn TÜm TÜrk Halkina Ve Özellİkle Motosİklet Almayi DÜŞÜnenlerİ Aydinlatmaya Bİlgİlendİrmeye Davet Edİyorum
Dostum bu motoru dünyada kullanan sadece Çinli'ler ve Türk'ler değil maalesef.
İngiltere'de bu motorun hava soğutmalılarının satıldığını biliyorum... İngiltere gibi burunları bir karış havada olan kendilerini insan ırkının en üstünü sayan bu ülkede bile bu motorun satılması sana yeterli sanırım...
Avustralya gibi ekonomisi en iyi olan ülkelerden birinde de bu motorlardan oldukça fazla var... Bunların kalite belgeleri olmasa eğer bu ülkelere giremeyeceğinden emin olabilirsin... Artık Türkiye'ye de bu belgeler olmadan giremiyor....
Konunun TakİpÇİsİ OlacaĞim TÜm Motorculari, Saygisiz,dİkkatsİz SÜrÜcÜ Ve Yayalardan Alllah Korusun. Yolumuz AÇik Şansimiz Bol Olsun.
Tabİİ kİ ol... Bu sİtenİn sİzİn gİbİ bİlİnÇlİ arkadaŞlara her zaman İhtİyaci vardir.:bounce:
Ha bU arada laptopUnU yUrt diŞindan getİrdİn galİba... TÜrkÇe karakterlerİ hafİften Caps Lock yaziyorda...:mrgreen:
batista123
08 Haziran 2006, 12:43
Regal Raptoru Anlattiklariniza Bakarsak 100,300,500,700 Ve 1000 Km Olmasina RaĞmen Neredeyse Sorun YaŞamayan Yok Gİbİ. Bİr Tanede Sorunsuz 5000 Km YapmiŞ Bİr Raptorcu Mesaji Okumadim Ama Buna RaĞmen Bu Motoru Tavsİye Edİyorsunuz. Bu Bİr ÇelİŞkİ DeĞİlmİ Bİrde Motorun Fİyatina GÖre Ucuz Denİyor Daha DoĞrusu Fİyati DÜne Kadar Uygundu Demek Daha DoĞru Olur Zannedersem 4000 Ytl'ye Anahtar Teslİm Alinabİlİrken Şİmdİ 4700 Ytl Cİvarinda Bİr Rakkama Mal Oluyor Buda Bence Ucuz DeĞİl Bİrkere Bu Rakkamlara Eskİsİ Kadar Çok SatiŞ OlacaĞina Ben Şahsen Bu Olumsuz GeÇen Pİyasa KoŞullarinda İnanamiyorum Bence Fİyat Polİtİkalarinda Gerİ Adim Şart Gİbİ GÖrÜnÜyor Ancak Bu Motorsİkletlerİn Bİrde Avrupa Ve Amerİkadakİ SÜrÜcÜ Emnİyetİ AÇisindan Zorunlu Olan TÜm Standartlar Yetkİ Belgelerİnİn OlduĞunu Zannetmİyorum Belkİ 2.3. DÜnya Ülkelerİnde Yeterlİ Olabİlecek Bİr Takim Belge Ve Sertİfİkalara Sahİp Olabİlİr Ama Ben TÜrk Halkinin Parasi Ve Can Emnİyetİ Bakimindan Yeterlİ OlacaĞina Pek İhtİmal Vermİyorum Ve Bu Konuda GerÇekten Bİlgİlİ Ve Belgelere Dayali Bİrİlerİnİn TÜm TÜrk Halkina Ve Özellİkle Motosİklet Almayi DÜŞÜnenlerİ Aydinlatmaya Bİlgİlendİrmeye Davet Edİyorum Konunun TakİpÇİsİ OlacaĞim TÜm Motorculari, Saygisiz,dİkkatsİz SÜrÜcÜ Ve Yayalardan Alllah Korusun. Yolumuz AÇik Şansimiz Bol Olsun.
Sayın Murathol,
Size yorum yazmıştım ama great zaten yukarıda oldukça güzel açıklamış..
Foruma nadir giriyorum . Bahriden aldığım depo koruma cok şık oldu makinemi ıkı uc haftadır silemedim silim parlatayım resimleri yolıyacagım.
Demonicdreams geçmiş olsun,
ya iki üç gün siteye girmiyorum on yeni sayfa oluyo oku oku gözlerim agrıyoo :sunny:
Topuz
08 Haziran 2006, 13:12
kaldera,
kastamonudaki motor kazası ile ilgili; ben gazete haberinin yalancısıyım. gazetede öyle yazmış.. ama sizin belirttiğiniz gibi.. tüm işlemler sonrası cenaze nakli de yapılmış ve bu süre zarfında arkadaşları orda kalmış iseler.. bazı sözlerimi geri alıyorum ve o arkadaşlardan da burdan özür diliyorum.
demonicdreams
08 Haziran 2006, 13:13
demonic dostum büyük geçmiş olsun ya... Sen bu taklaları atarken kaskın yerlere değdi mi... Merak ettiğim konulardan biri de dizlik varmıydı?
En önemlisi de dirseklerin yerden dolayı soyulmadı mı???
İstanbul'da zemzem ile motor yıkayan yerler var mı bildiğin???Abi biliyorum ayıp ama ne dizlik ne dirseklik vardı!.. koruma kullanıyor taklidi yapmak için sadece o yarım kaskım vardı kafamda o kadar. O da bir kere yere değdi ama son taklada ayağa kalkarken (hani ters takla atarken boynumuzdan ve kafamızdan destek alıp ayağa kalkarız ya, o esnada. Darbeden ziyade 'temas'tı o da.)
Zemzem konusunda yardımcı oluruz :) Hiç olmadı marketin birinde görmüştüm zemzem kola var!
Çalışma sorunuyla ilgili olarak; kimi motoru boğuyor, kiminin ki elektrik kaçıyor bilmem n'oluyor falan. Benim şu ana kadar hiçbir sorunum olmadı. Anlamadığım şu ki; bazen sabah motorumun yanına geldiğimde jikle çekili, cdı (doğru mu) düğmesi on konumunda, benzin musluğuyla oynanmış buluyorum... gaz koluna neler yaptıklarını hayal bile edemiyorum. Kar zamanı 3 gün kar altında yatmıştı, hiç çalıştırılmadan. Ve bir keresinde de 5-6 saat kadar kontak açık vites boşta bırakmıştım (ışığı yanıyor)... Her seferinde tek dokunuşta çalıştı. Diğerlerinden farkı ne olabilir. Yani onlardaki sorun, ya da bendeki iyi olan şey ne?.. Bunu ciddi ciddi merak ediyorum. Çünkü forumları okuduktan sonra bi ara selektör yapmaya bile korkar olmuştum :)
obkavi
08 Haziran 2006, 13:19
arkadaşlar ben keeway sl 150 kullanıcısıyım yanlız bu motorda su soğutmalı ve 250 lik hani aklımdan geçmiyor değil bana ikisinide kullanan bi arkadaş varsa artı eksilerini alnatabilir yardımcı olurmu teşekkürler
petitfalcon
08 Haziran 2006, 13:29
obkavi dostum senin makinan da en az RR kadar güzel bir makina. Benim nacizane fikrim sl 150 den RR' a geçmek çok gereksiz bir hareket olur. Hiç motorun olmasa RR al derdim ama sl'in varsa ona binmeye devam et.
Demonic sana çok geçmiş olsun ama harbiden geçmiş olsun. bidaha düşme seni beceriksiz:)
Bide özrü kabahatinden büyük viraj keskin değildi diyor. E viraj keskin değilse neden düşüyorsun düz yolda. Tabi önüne bakmaz sağı solu kesersen olacağı bu. Zaten yollarıda bulamamışsın, ben daha ne diyim ki. Sen kalk çanakkalelere git düşmeden allahın Kağıthanesinde asfaltı öp.
Hadi hadi sil gözlerini de buluşalım hafta sonu.
KALDERA
08 Haziran 2006, 13:37
KALDERA KARDEŞİM,
Sen otomativ sektöründesin, senin bu konu ile görüşlerin nedir.Yani motorun yüke bindiğinde sekman şakırtısının artması avanstan olabilirmi, birde biz kurşunsuz benzin kullanıyoruz, ama bu motorların sistemi sanki kurşunsuz benzin için değil de eskiden kullandığımız süper benzine uygun, ne dersin.
avansla ilgili yukarıda yazmıştım.benzin konusunda ise değin gibi 98 oktan benzin yeni nesil enjeksiyon ve jetronik sistemlerinde uygundur.bizim motor karbüratörlü eski sistem ben 95 süper kullanıyorum.duyulan şakırtıya gelince burda teşhis yanlış olmasın...zaman zaman bende bişeyler duyuyorum ama bu ses herhangi bir vuruntu sesi değil.gyazıcı da böyle bir sesten bahsetti bana.dinledik motorunu beraber,bir şey duymadık.normaldi herşey..yalnız motoru çöp konteynerine benziyodu.benim motoru görünce komplexe girdi
hafta sonu ırak ta olcağım muhtemelen.bir haftalık ...hazırlıklarım bu yönde.yok olmadı iptal edersek varmı bir toplantı üşütük çete
daha önce bir arkadaşa sanırım geçen sene duyduğu şakırtı ile ilgili cevap yazmışım.sanırım yakıtın cinsiyle ilgili sormuş.ordan verdiğim yanıtı copy paste yaptım..
yakıtın yanmadan önce ne kadar sıkıştırılabileceğini işaret eden değer oktan değeridir. oktan değeri ne kadar yükseldikce yakıtın sıkıştırılabilme oranı ve dolayısıyla aracın pefonmansıda yükselir. 95 oktanlık benzinde % 95 oranında oktan kullanılırken % 5 oranında heptan kullanılır.sadece yüksek oktanlı yakıtlara göre dizayn edilen motorlar o yakıttan maksimum gücü elde edebilir.düşük oktanlı yakıtın yüksek oktana göre dizayn edilmiş bir motorda kullanılmasıysa , vuruntuya yani yakıt hava karışımının buji tarafından çıkan kıvılcımdan önce yanıp süpap lara zarar verir.
burada yüksek oktan benzin kullanımı da tam tersi etkiyi verebilir
hkn78
08 Haziran 2006, 14:31
ilgilenen herkese teşekkürler
haklısınız sanırım ,gelen gaz koluna basmış giden gaz koluna basmış bu yüzdende motor boğulmuş arkadaşların yardımıyla motoru çalıştırdık. sesi acayip çıktı sandımki mobilet bir süre sonra düzeldi ama yüreğim azıma geldi.viteside bir süre debriyaz basık halde dolaşarak 1 e indirdim sorun düzeldi.
zamanla öğlenirim her halde ama korkum ben öğrenene kadar motorun motorluktan çıkması.
herkese kazasız belasız sürüşler
demonicdreams
08 Haziran 2006, 15:37
Demonic sana çok geçmiş olsun ama harbiden geçmiş olsun. bidaha düşme seni beceriksiz:)
Bide özrü kabahatinden büyük viraj keskin değildi diyor. E viraj keskin değilse neden düşüyorsun düz yolda. Tabi önüne bakmaz sağı solu kesersen olacağı bu. Zaten yollarıda bulamamışsın, ben daha ne diyim ki. Sen kalk çanakkalelere git düşmeden allahın Kağıthanesinde asfaltı öp.
Hadi hadi sil gözlerini de buluşalım hafta sonu.Biri polis çağırsın, biri de bir imam bulsun!.. Tabancamı getirin bana!.. :)
Haftasonu hazırım. Bir haber edin yeter!
(herhangi buluşma yazısına cevap yazmazsam görmedim demektir, biriniz arasınız beni c.tesi günü)
TRADER
08 Haziran 2006, 15:55
Biri polis çağırsın, biri de bir imam bulsun!.. Tabancamı getirin bana!.. :)
Haftasonu hazırım. Bir haber edin yeter!
(herhangi buluşma yazısına cevap yazmazsam görmedim demektir, biriniz arasınız beni c.tesi günü)
hocam gecmıs olsun yenı haberımız oldu..
bence bır database yapalım faydası olur .. yanı allah korusun bır yerde basımıza bırsey geldıgınde arayacagımız arkadaslar bellı olmalı.. arabalı ya da motorlu..
TycOOn
08 Haziran 2006, 16:07
demonicdreams geçmiş olsun çok bedava atlatmışsın kazayı. taklalar atıpta sende bişeyler olmaması mucize gibi bişi.
Can.
08 Haziran 2006, 16:18
arkadaşlar ben keeway sl 150 kullanıcısıyım yanlız bu motorda su soğutmalı ve 250 lik hani aklımdan geçmiyor değil bana ikisinide kullanan bi arkadaş varsa artı eksilerini alnatabilir yardımcı olurmu teşekkürler
Obkavi selam,
Ben hem SL hem de RR kullanmış biri olarak aralarında ciddi fark olduğunu sana söyleyebilirim...
mes
08 Haziran 2006, 19:02
21-26 Haziran da yapılacak Marmok festivaline katılıyor muyuz?Ben festival alanına geçen ay bir ön tur düzenlemiştim güzergahı ve kamp alanını sizlere anlatmama kelimeler yetmez....Muhteşem...insallah katılan birçok RR cuyla tanışma fırsatı yakalarız.Herkese sevgiler sunuyorum:rendeer:
AloneWolf07
08 Haziran 2006, 19:05
demonicdreams dostum geçmiş olsun ucuz atlattığına sevindim.Dünde ben bi kazadan ucuz kurtuldum daha yeni kalktım ışıklardan birden arabanın biri önüme fırladı ve fren yaptım ama motorun kıçı savruldu asfaltı öpmekten zor kurtuldum valla birden ne olduğunu anlayamadım ama motorun lastiklerinin havası bana biraz az geldi servislede sorun yaşıyorum onun için lastiklerin ideal havası nedir arkadaşlar bana bi yardım etseniz şimdiden teşekkür ederim herkese kazasız sürüşler:cat:
delitay
08 Haziran 2006, 19:35
demonicdreams arkadaşım geçmiş olsun.
TycOOn
08 Haziran 2006, 19:42
demonicdreams dostum geçmiş olsun ucuz atlattığına sevindim.Dünde ben bi kazadan ucuz kurtuldum daha yeni kalktım ışıklardan birden arabanın biri önüme fırladı ve fren yaptım ama motorun kıçı savruldu asfaltı öpmekten zor kurtuldum valla birden ne olduğunu anlayamadım ama motorun lastiklerinin havası bana biraz az geldi servislede sorun yaşıyorum onun için lastiklerin ideal havası nedir arkadaşlar bana bi yardım etseniz şimdiden teşekkür ederim herkese kazasız sürüşler:cat:
kitapcığında ön 32 arka 32 yazıyo hatırladıgım kadarıyla. ama ön 28 arka 30 bence iyidir.
KALDERA
08 Haziran 2006, 21:35
herkez ruhsatlarına bir bakıversin arkadaşlar
01.01.2005 tarihi itibariyle uygulanmasına başlanan araç muayenesi hakkındaki yönetmelikte ifade edildiği gibi motosikletler alımından itibaren 3 yıl devamında 2 senede bir muayeneye tabiymiş .hepimiz söz konu olan tarihten sonra aldık...... eğer yanlışlık varsa muayene istasyonları düzeltmeyi yapıyormuş. benimde düzeltmeyi yaptırmam gerekiyor.banada 2 yıl yazmışlar...
bahri26
08 Haziran 2006, 21:50
Büyük geçmiş olsun sayın demonicdreams dostum
erdem.gunduz
08 Haziran 2006, 22:17
"Kazada ölen arkadaşlarını bırakıp yola devam ettiler"
Türkiye'yi gezmek için İzmir den yola çıkan 7 motosikletli'den biri kastamonu dağı mevkiinde virajı alamayıp, karşı şeritte yer alan bir köy tabelasına çarpmış. kaskı varmış.. ancak, yine de ecel onu orada bulmuş. jandarma, polis vs. haber verilmiş. ilgililer gelince.. diğer 6 kişiden 4'ü "yapılacak bir şey yok. Allah rahmet eylesin" diyerek yollarına devam etmişler. diğer 2 arkadaşının orda kaldığı haberden anlaşılıyor.
benim asıl sorgulamak istediğim.. dostluk bu kadar basit olamaz. bu mudur gerçek dostluk. hiç değilse programınızı iptal edebilir.. arkadaşınıza son görevinizi yerine getirebilirdiniz. bana göre maddi ilişkiler üzerine kurulmuş dostluklarda ruh olmadığı için.. hepsi böyle biter. unutulursunuz. gerçek dostluk bu değildir.
bu konunun basına yansıdığı şekille uzaktan yakından alakası yok. yanındaki arkadaşlarının bazıları izmire geri dönmüş diğerleri de ailesiyle beraber cenaze işlemleriyle uğraşmışlar
==================================================
http://www.vatanim.com.tr/root.vatan?exec=haberdetay&tarih=06.06.2006&Newsid=79312&Categoryid=7
Sinop'tan Anamur'a kadar gündoğumundan günbatımına kadar bin kilometre yol katetmek için İzmir'den 6 arkadaşı ile birlikte yola çıkan mobilyacı Atilla Tunç, Kastamonu-Ankara karayolunda bulunan Beşdeğirmenler Köyü yakınlarındaki çift şeritli yolda virajı alamayarak yol kenarındaki azami hızı gösteren levhaya çarptı.
Yalanlanan iddia
Başında kask bulunmasına rağmen levhanın demir gövdesine çarpan motor tutkunu Atilla Tunç öldü. Kaza sonrası toplanan motosikletli arkadaşları jandarma ve polise haber verdi. Kaza yerine gelen Cumhuriyet Savcısı'nın tuttuğu raporun ardından Tunç'un cesedi Kastamonu Belediyesi'ne ait cenaze aracı ile Dr. Münif İslamoğlu Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Atila Tunç'un kardeşi Mustafa Tunç, ağabeyinin kazanın ardından arkadaşları tarafından yolda bırakıldığı iddialarını yalanladı.
Tunç, "Ağabeyimin kazanın ardından bırakılıp yola devam edilmesi mümkün değil. Çünkü birbirleriyle yeni tanışmış olsalar bile ortaya atılan iddia, insanlığa sığmaz. Kimsenin vicdanı böyle birşeyi kaldırmaz. Ağabeyimin birlikte İzmir'den yola çıktığı arkadaşı Uğur Ertekin de olayın başından sonuna kadar gören kişilerden biri. Her zaman yanımızda oldu. Öyle bir şey olsa şimdi ona düşman olmam lazım" dedi. Tunç'un, yeğeni de motosiklet kazasında ölmüştü.
================================================== ==
hocam gecmıs olsun yenı haberımız oldu..
bence bır database yapalım faydası olur .. yanı allah korusun bır yerde basımıza bırsey geldıgınde arayacagımız arkadaslar bellı olmalı.. arabalı ya da motorlu..
database konusuna katılıyorum. beni aranacaklar listesine yazabilirsiniz. ihtiyaç olduğun da o andaki imkanlarım doğrultusun da elimden geleni yaparım
Erdem Gündüz
533-590 76 30
herkez ruhsatlarına bir bakıversin arkadaşlar
01.01.2005 tarihi itibariyle uygulanmasına başlanan araç muayenesi hakkındaki yönetmelikte ifade edildiği gibi motosikletler alımından itibaren 3 yıl devamında 2 senede bir muayeneye tabiymiş .hepimiz söz konu olan tarihten sonra aldık...... eğer yanlışlık varsa muayene istasyonları düzeltmeyi yapıyormuş. benimde düzeltmeyi yaptırmam gerekiyor.banada 2 yıl yazmışlar...
benim ruhsat tarihim 24.05.2006
ilk muayene geçerlilik süresi 24.05.2007
muhendis1959
08 Haziran 2006, 22:43
herkez ruhsatlarına bir bakıversin arkadaşlar
01.01.2005 tarihi itibariyle uygulanmasına başlanan araç muayenesi hakkındaki yönetmelikte ifade edildiği gibi motosikletler alımından itibaren 3 yıl devamında 2 senede bir muayeneye tabiymiş .hepimiz söz konu olan tarihten sonra aldık...... eğer yanlışlık varsa muayene istasyonları düzeltmeyi yapıyormuş. benimde düzeltmeyi yaptırmam gerekiyor.banada 2 yıl yazmışlar...
Ben motorumu13.05.2006 da aldım muayenesi 13.05.2007 ye kadar ,böyle bir yasayı trafik müdürlüğü nasıl atlar akıl almıyor, şimdi işin yoksa uğraş.
KALDERA
08 Haziran 2006, 23:09
benim ruhsat tarihim 19-9-2005
ilk muayene tarihi 19-9-2007
bu durumda 1 yıl eksik oluyor çünki ilk alım tarihinden itibaren 3 yıl olmalıymış.daha sonrası için 2 yılmış.
hem doğru bile olsa sizin ilk muayene sürenize 1 yıl yazmışlar...
bu da raptorun yeni modeli olacakmış sanırım..keşke bu modeli almak için bekleseydik.hem bu dizel
http://img196.imageshack.us/img196/1625/13kl1.jpg (http://imageshack.us)
http://img196.imageshack.us/img196/7236/28hw.jpg (http://imageshack.us)
http://img196.imageshack.us/img196/451/52qq.jpg (http://imageshack.us)
http://img337.imageshack.us/img337/5618/62hq.jpg (http://imageshack.us)
http://img337.imageshack.us/img337/6655/70pu.jpg (http://imageshack.us)
http://img196.imageshack.us/img196/968/89xb.jpg (http://imageshack.us)
EMREUZESEN
08 Haziran 2006, 23:12
ilgilenen herkese teşekkürler
haklısınız sanırım ,gelen gaz koluna basmış giden gaz koluna basmış bu yüzdende motor boğulmuş arkadaşların yardımıyla motoru çalıştırdık. sesi acayip çıktı sandımki mobilet bir süre sonra düzeldi ama yüreğim azıma geldi.viteside bir süre debriyaz basık halde dolaşarak 1 e indirdim sorun düzeldi.
zamanla öğlenirim her halde ama korkum ben öğrenene kadar motorun motorluktan çıkması.
herkese kazasız belasız sürüşler
ABİCİM İNSAN Bİ TEŞEKKÜR EDER ŞAHSIMA :) KIRILDIM VALLA...
Abİler Datebase Olayi DemİŞsİnİz. Çanakkale Balikesİr İzmİr De BaŞina İŞ Gelen ArkadaŞlar Benİ Arayabİlİrler. Ben Gelemesemde Yardimci Olmaya ÇaliŞirim. Tabİ Allah GÜcendİrmesİn Benİ. İnsanlara GÜvenİrİz Bİzİ Yari Yolda Birakirlar O Zaman Bana Kizmayin. 543 3683231 Benİm Yerİm Çanakkale Asos Buraya Tur DÜzenlemeyİ DÜŞÜnen Abİlerİmİ KardeŞlerİmİ Beklerİm.
Unicorn Knight
08 Haziran 2006, 23:37
akşam saat 8:30 gibi otelin otoparkından çıkıp b.çekmece yollarına attım kendimi...daha ilk 100 metrede yanımdan geçen dorseli tırın sıçrattığı çamurlu yağmur suları ile duşuma başladım,arkası da geldi zaten 8 kilometrelik yol boyunca...diyebilirim ki donuma kadar ıslandım sürücü kisvesine bürünmüş saygısız o.ç. ları sayesinde,üstelik kızım da ben de çamur içinde kaldık...demek ki neymiş,kızım yağmurlu havalarda evdeysek sitenin işteysek otelin otoparkına bırakıp 4 tekerli ulaşım araçlarını kullanmak gerekiyormuş...
ama yine de...çamurlu çamurlu da bir başka güzel gözüktü gözüme beaaa...:queen:
AloneWolf07
08 Haziran 2006, 23:45
kitapcığında ön 32 arka 32 yazıyo hatırladıgım kadarıyla. ama ön 28 arka 30 bence iyidir.
dostum sağolasın bizde ne kitapçık var ne bişey bayi sağolsun hiç birşey vermedi serviside değiştirmek istiyorum acaba bi sorun çıkarırlarmı
servisini değiştiren arkadaşlar odumu :pale:
Unicorn Knight
09 Haziran 2006, 00:24
benim ruhsat tarihim 19-9-2005
ilk muayene tarihi 19-9-2007
bu durumda 1 yıl eksik oluyor çünki ilk alım tarihinden itibaren 3 yıl olmalıymış.daha sonrası için 2 yılmış.
hem doğru bile olsa sizin ilk muayene sürenize 1 yıl yazmışlar...
bu da raptorun yeni modeli olacakmış sanırım..keşke bu modeli almak için bekleseydik.hem bu dizel
http://img196.imageshack.us/img196/1625/13kl1.jpg (http://imageshack.us)
http://img196.imageshack.us/img196/7236/28hw.jpg (http://imageshack.us)
http://img196.imageshack.us/img196/451/52qq.jpg (http://imageshack.us)
http://img337.imageshack.us/img337/5618/62hq.jpg (http://imageshack.us)
http://img337.imageshack.us/img337/6655/70pu.jpg (http://imageshack.us)
http://img196.imageshack.us/img196/968/89xb.jpg (http://imageshack.us)
eee abi ukalalık gibi olmasın ama sanki bu makinanın üstündeki motor bir adet dodge srt-10 motoru olmasın...:cherry: hani o da diesel değil bildiğim kadarıyla...:) (nedense aletin ismi de "dodge tomahawk" mış gibi geldi bana... :P):queen:
TRADER
09 Haziran 2006, 00:50
herkez ruhsatlarına bir bakıversin arkadaşlar
01.01.2005 tarihi itibariyle uygulanmasına başlanan araç muayenesi hakkındaki yönetmelikte ifade edildiği gibi motosikletler alımından itibaren 3 yıl devamında 2 senede bir muayeneye tabiymiş .hepimiz söz konu olan tarihten sonra aldık...... eğer yanlışlık varsa muayene istasyonları düzeltmeyi yapıyormuş. benimde düzeltmeyi yaptırmam gerekiyor.banada 2 yıl yazmışlar...
Abı yanlıs olmasın yılda bır kere muayeneye gıtmesı lazım motorların benım bıldıgım kadarıyle.. yanı bır yıl muayene suresı..
ortomoto
09 Haziran 2006, 01:30
motordan bir arkadaşımda var .heybetli görüntüsü var , seside fena değil .
bende alacam . kullandıktan sonra daha detaylı bilgi verecem .
groteks
09 Haziran 2006, 04:30
arkadaşlar istanbul / sarıyer bölgesine en yakın raptor satış bayisinin adres yada telefonu lütfen...
Topuz
09 Haziran 2006, 07:40
erdem gündüz; kaldera'nın da belirtmesi ile kaza konusunda daha önce yazmıştım.. gazetenin yalancısıyım diye. sizin verdiğiniz linke baktım. orda diyor ki.. 50 km hız limitini gösteren tabelaya çarptı. benim okuduğum gazetede ise.. sürücünün köy ismini gösteren bir tabelaya çarptığı yazıyordu ve bu tabelanın dibinde yan yatmış motosiklet resmi de vardı. kısaca.. gazetelerin de yazdıkları birbirini tutmuyor. neyse.. ben eski yazdıklarımdan bazılarını değiştiririm.
ANCAK, anasayfada başsağlığı ile ilgili bir topik açılmış. orda ilerleyince.. haberi anadolu ajansının geçtiği.. tüm gazetelere servis yaptığı anlaşıldı. vefat eden şahsın üyesi olduğu klüp üyeleri haber için açıklama yapmışlar. linki: http://www.hurriyet.com.tr/gundem/4528172.asp?gid=48
Trader; rr camiasında bir database den bahsediyor. çok güzel olur. içimizde bilgisayar işlerinden iyi anlayan ve veritabanı oluşturabilecek bir gönüllü arkadaş var ise.. istediği tüm bilgileri ona verelim. ben şahsen excel den anlarım. profesyonel anlamda bir veri tabanı oluşturamaz isek.. ben excelden yapabilirim. bana göre böyle bir veri tabanının ilk alanı " il " olmalıdır. yani tüm veriler il bazlı girilmelidir. örneğin siz Erzurum-Oltu'ya "cağ kebabı" yemeye yada "Oltu Taşı" tesbih, takı vb. almaya geldiniz. hemen Erzurum ili içinde yer alan rr kullanıcılarının isim, adres, telefon, e-mail vb. gerekebilecek bilgilerini görmeli ve beni tespit etmelisiniz.. sonra biz geldik demelisiniz.. bütün kebablar sizin olmalı.
veri tabanı konusunda gerçekten acil bir girişim yapmalıyız. ben şu an izne ayrılacağım günleri düşünerek.. motor gezisi yapacağım için izinde bulunabileceğim yerleri göz önüne alarak (bursa.. istanbul.. ankara.. eskişehir.. bilecik) acaba buradaki rr kullanıcısı arkadaşlar ile nasıl görüşürdük diye düşünüyordum. aklıma gelen ilk fikir.. hangi gün nerde isem bunu forumda yazarak bu arkadaşlardan müsait olanlar ile buluşma ayarlamak idi. ancak, veritabanı daha net sonuçlar verir. aramızda böyle düşünenler vardır. lütfen destek olalım bu fikre ve en kısa zamanda bir veri tabanı oluşturalım.
flash.. flash.. GSW'yi hiç böyle görmediniz.. az sonra..
(az sonra doldu)
sayın seyircilerimiz, magazin dünyamıza bomba gibi bir haber düştü. THA'dan aldığımız yeni bir duyuma göre ünlü RR'ci greatwhiteshark motosikletine ani gaz verince motor altından kaçıp gitmiş... Greatwhiteshark'da öylece donup kalmış.
ilgili haber aşağıdaki topikte.. detayları ordan okuyunuz.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=15513&page=3
KALDERA
09 Haziran 2006, 09:09
Abı yanlıs olmasın yılda bır kere muayeneye gıtmesı lazım motorların benım bıldıgım kadarıyle.. yanı bır yıl muayene suresı..
maalesef yapılan yanlışlık doğru imiş.düzeltme yapılması gerekiyor..ayrıca bana kafadan 2 yıl yazılmış.ama ilk alımda 3 yıl olmalıymış.yani 1 yılım yine eksik
üstündeki motor bir adet dodge srt-10 motoru olmasın...:ismi de "dodge tomahawk" mış gibi geldi bana... :P):queen:
vay anasını dodge bu modeli RR dan tırtıklayıp atik davrandı demek..:queen:
TRADER
09 Haziran 2006, 09:45
erdem gündüz; kaldera'nın da belirtmesi ile kaza konusunda daha önce yazmıştım.. gazetenin yalancısıyım diye. sizin verdiğiniz linke baktım. orda diyor ki.. 50 km hız limitini gösteren tabelaya çarptı. benim okuduğum gazetede ise.. sürücünün köy ismini gösteren bir tabelaya çarptığı yazıyordu ve bu tabelanın dibinde yan yatmış motosiklet resmi de vardı. kısaca.. gazetelerin de yazdıkları birbirini tutmuyor. neyse.. ben eski yazdıklarımdan bazılarını değiştiririm.
ANCAK, anasayfada başsağlığı ile ilgili bir topik açılmış. orda ilerleyince.. haberi anadolu ajansının geçtiği.. tüm gazetelere servis yaptığı anlaşıldı. vefat eden şahsın üyesi olduğu klüp üyeleri haber için açıklama yapmışlar. linki: http://www.hurriyet.com.tr/gundem/4528172.asp?gid=48
Trader; rr camiasında bir database den bahsediyor. çok güzel olur. içimizde bilgisayar işlerinden iyi anlayan ve veritabanı oluşturabilecek bir gönüllü arkadaş var ise.. istediği tüm bilgileri ona verelim. ben şahsen excel den anlarım. profesyonel anlamda bir veri tabanı oluşturamaz isek.. ben excelden yapabilirim. bana göre böyle bir veri tabanının ilk alanı " il " olmalıdır. yani tüm veriler il bazlı girilmelidir. örneğin siz Erzurum-Oltu'ya "cağ kebabı" yemeye yada "Oltu Taşı" tesbih, takı vb. almaya geldiniz. hemen Erzurum ili içinde yer alan rr kullanıcılarının isim, adres, telefon, e-mail vb. gerekebilecek bilgilerini görmeli ve beni tespit etmelisiniz.. sonra biz geldik demelisiniz.. bütün kebablar sizin olmalı.
veri tabanı konusunda gerçekten acil bir girişim yapmalıyız. ben şu an izne ayrılacağım günleri düşünerek.. motor gezisi yapacağım için izinde bulunabileceğim yerleri göz önüne alarak (bursa.. istanbul.. ankara.. eskişehir.. bilecik) acaba buradaki rr kullanıcısı arkadaşlar ile nasıl görüşürdük diye düşünüyordum. aklıma gelen ilk fikir.. hangi gün nerde isem bunu forumda yazarak bu arkadaşlardan müsait olanlar ile buluşma ayarlamak idi. ancak, veritabanı daha net sonuçlar verir. aramızda böyle düşünenler vardır. lütfen destek olalım bu fikre ve en kısa zamanda bir veri tabanı oluşturalım.
flash.. flash.. GSW'yi hiç böyle görmediniz.. az sonra..
(az sonra doldu)
sayın seyircilerimiz, magazin dünyamıza bomba gibi bir haber düştü. THA'dan aldığımız yeni bir duyuma göre ünlü RR'ci greatwhiteshark motosikletine ani gaz verince motor altından kaçıp gitmiş... Greatwhiteshark'da öylece donup kalmış.
ilgili haber aşağıdaki topikte.. detayları ordan okuyunuz.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=15513&page=3
Topuz selam aslında ben rr de degılde motorcular arasında bır database den bahsetmıstım. mesela bır host uzerıne bu database yapılsa ınsanlar oraya ıletısım bılgılerını hangı konularda yardımcı olabıleceklerını yazsa bence guzel bır kaynak olur.. ayrıca excel den de cıktı alınabılır ayarlamak lazım bence..
mesela atıyorum ugur abı motordan anlıyor acıklama bolumune teknık destek yazar . baska bır arkadasın meslegı doktorluktur . orda bır durum olur ne bıleyım.. ya da bıırımız bır yerlere gezıye gıttık. hemen acıp bakarız orda kım var arkadaslardan dıye.. hatta bellı yerlerdekı motorcuların toplantı yerlerı bıle buraya yazılabılır..
dıyelım kı ben canakkaleye gıttım. nasıl gıttıgımın de bır onemı yok arabayla bıle gıtsen orda en azından bu konuda muahbet edecek arkadasların oldugu ve nasıl ulasacagımız ıyı olmaz mı..
sımdı bu sıtede bıle bır cogumuz bır cogumuzun telefonunu mekanını hangı konulardan anladıgını bılmıyoruz..
bılmıyorum belkı bıraz fantezı ama neden olmasın..
selamlar
delitay
09 Haziran 2006, 12:48
yaw benim ruhsattada 1 yıl muayene süresi yazılmış. bu nasıl bir iştir???
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO