PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133

GreatWhiteShark
01 Eylül 2005, 13:50
egsozlar yere çok yakın demiş duncan. bu konuda ilk defa duncan böyle bir sorunu belirtmiş oldu. motoru kullanan arkadaşların bu konudaki fikirlerini merak ediyorum. realt ve greatwhiteshark ne diyorlar. gerçekten de size göre yere çok mu yakın. iki kişi üzerine binince yere çok mu yaklaşıyor. viraj - tümsek te filan yere alma ihtimali çok mu yüksek.

Bence egsozların yerden yüksekliği normal...İstanbul' da yollarda hız yavaşlatılsın diye 3. dünya ülkelerinde olan bir uygulama var bilirsiniz....Şöyleee kafalarına göre hiçbir standardı olmayan bir tümsek yaparlar, kimileri 50 cm. uzunluğunda kimileri 1 metre uzunluğunda, kimileri bir karış yüksekliğinde kimileride 2 karış yüksekliği bulabilmekte garip Türkiye'min hız yavaşlatıcı! tümsekleri. :pr:
Ve ben bunlardan yüzlercesinden geçtim ve hatta bir keresinde zor farkettim ve eyvah motorun altını vurduk dedim ama :cat: hiç bir şey olmadan tümsekten geçtim...Bu da demek oluyor ki motorun altı ve egsozlar yere o kadar da yakın değil... :cat:
Yurt dışında o kadar yaşamama rağmen birtane tümsek görmedim, adamlar slow yada stop işaretleri ile olayı çözmüşler...Demekki orasının insanları bu işaretlerden anlıyorlar. :bounce: Bizimkiler ellerinden gelseler yavaş gidilsin diye yola barikat kuracaklar.

Egsozlar yere yakın gibi görünüyor arkadaşlar ama değil...Bir ara iki kişi de bindik ve herhangi bir yere egsoz falan sürtmedik doğrusu...

Rüzgarınız bol, etrafınızdaki 4 tekeriniz az olsun :queen: :king:

sukida
01 Eylül 2005, 23:44
arkadaşlar öncelikle merhaba uzun süredir ps'mde olan arızadan dolayı sizden uzak kaldım ve gördümki bayagı bir msj gelmiş. öncelikle regal hakkında ayrıntılı foto ve teknik bilği bulamıyorum gibi yazıları gerçekten boş buluyorum :pr: :pr: :pr: ilğilenen arkadaşlar için onlarca foto onlarca teknik bilği yazdım yazıldı ama sırf laf olsun diye yazanlara önceki sayfalara bakmasını öneriyorum orada istediklere yönden çekilmiş fotoları ve teknik bilğileri hatta üretici firmanın (çindeki) adresi tlfnu dahi var lütfen onlara bir gözatın, ayrıca daha önceki sayfalarda yazdıgım gibi bana teknik bilği veya resim istiyorum diye mail atmayın zaten hepsi bu forumda mevcut :queen: sezartam35@hotmail.com bu benim msnim burdan bana ulaşabilirsiniz her konuda yardımcı olabilirim (resim ve teknik bilği hariç) herkese saygılarımla :king: bu arada hergece saat 2 lere kadar regal topluyoruz ve yakın bi zamanda 50 kişiyi tamamlayıncxa fun kurucam izmirlilere ve şehir dışından gelebileceklere duyurulur :flower:

KALDERA
02 Eylül 2005, 10:44
fes71 arakadışımın yazdıkları beni biraz korkuttu.Parça fiyatlarını diğer marka motorlarla karşılatırmak gerekir.
Kaldera,sen yedekparça işindeydin bunu araştırabilirmisin.Bu konuda bizi bilgilendirirsen çok iyi olur. Saygılarımla :rendeer:

değerli arkadaşım bu konu benimde dikkatimi çekti.gerçekten de önemlidir
ancak biz yedek parçada alman araçları üzerine ithalat yapıyoruz.mercedes bmw ve volkswagen.bu motorlar ise uzak doğu malı.yedek parça konusunda en iyi yardımı bize ıthalatçı firma olan sarıkayalar yapabilir.ancak bu firma profesyonel değil.atılan maillere cevap dahi veremiyorlar.yanı ben kuşkuluyum arkadaşlar .
sukıda.. sizinle izmirde tanışmıştık..
sizden ricam sarıkayalarla temasa geçip bu motorların yedek parça fiat listesini burda yayınlayın. herkez görsün.yedek parçası eger bu kadar yuksekse ben vazgeçebilirim...hoş yüksek olmasının bır gerekçeside yok.çinde ki maliyetleri hepimiz biliyoruz.eger fiat listesini veremezseniz ben çin deki yetkililere ulaşırım. nede olsa bizde ithalat yapıyoruz..aynı dilde konuşabiliriz..... :king:,
iletiye ektir:
bunu yazdıktan sonra göztepe servis yetkilisi ali beyle telefon görüşmesi yaptım.yedek parça fiatlarının yüksek olmadığı yönünde bir bilgi vermiştir kendisi.
bilginize...

GreatWhiteShark
03 Eylül 2005, 10:57
Dün TEM otoyolunun en hızlı 4. şeridinde 120-125 Km. ile 10-15 dakika boyunca trafiğin akışına göre çok rahat gittim... :queen:
1000 Km. yi geçtikten sonra motoru daha da zorlayacağım.
700 Km. yapmış bir makina için iyi bir haber bence... :flower:
Bugün hava yağmurlu ve ne yazık ki işe araba ile geldim. :pr:
Bu arada tebrik eden tüm arkadaşlara teşekkürler... :rendeer:

Raptor_SS
07 Eylül 2005, 02:42
merhaba arkadaşlar dd250 yi alalı1 ayı geçti bildiğim kadarıyla İstanbulda ilk alan benim (aldığımda henüz motor paketleri açılmamıştı :) yani görmeden aldım )henüz hiç bir problemle karşılaşmadım. Bu motoru almadan önce en az iki ay araştırdım daha iyisini bulamadım gerçekten çok iyi sınıfındaki diğer motorları kullanan arkadaşların tecrubelerine dayanarak onlardan çok daha iyi çekiş gücü olduğunu söyliyebilirim bu arada forumu açan arkadaşa teşekkürler :cat:

GreatWhiteShark
07 Eylül 2005, 10:01
Raptor_SS


bu arada forumu açan arkadaşa teşekkürler

Birşeyler değil dostum...
Ben de senden sonra almışım zaten...
Ve bende 2 ay kadar araştırmış ve Jinlun almaya karar vermiştim ve defalarca bayiilerine gidip Jinlun'u görmüştüm...Veee Jinlun almaya giderken Regal Raptor'u gördüm ve ertesi gün aldım...Jet bir kararla. Demek ki arasıra böyle kararlar vermek gerekiyormuş ki bir insan motorundan ancak bu kadar memnun kalabilir...
1 ay dolmak üzere...Daha 27 YTL. vergiyi dahi yatırmadım ya...
Ben 800 Km. deyim ve hergün TEM otoyolunu kullanıyorum işe gidip gelirken ve bu makina tam bir uzun yol motoru arkadaşlar...
Bu arada baba deyince arkadaşlar kelli felli biri zannedip lakabı baba zannedecekler :queen:
Cem Bey'in soyadı Baba ve hakikatten baba adam her konuda yardımlarını esirgemiyor. Buradan tüm Mecidiyeköy Aykon ekibine teşekkürler... :rendeer:
(üst muhasabe hariç!!! ilk bakım yaptırdıktan sonra 30 YTL. istemişlerdi, kredi kartını uzatınca adamlar 60 Yeni Kuyruşu bile istediler ya...Halaaa inanamıyorum...imzaladığım slip 30.60 YTL. idi!) :farao:

:king:

Evet güzel motor... :thumleft:
http://img72.imageshack.us/img72/1474/cbr600rrcolor03b5b15d8tn.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/4602/dadyw25021mq5zp.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/2261/dadyw25031pq0gj.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/4410/dadyw25049wy4ri.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/2952/dadyw25050ye4wl.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/3193/dadyw25060kq0ki.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/4683/dadyw25073vt2zt.jpg
:king:

250-MaCiT
10 Eylül 2005, 00:33
evet arkadaşlar bu makinayı ilk defa dün gördüm 3 metre uzaktan ve honda rebel zannettim...meğerse yeni bir çinli imiş...görüntü ve hacim aynen honda rebel..hatta depodaki desenler dahabir cazip...doğrudur makinenin albenisi diğer çinliler arasında en fazla olanı..ama şu bir gerçekki aletin ne olduğu uzun kilometreler sonra belli olur(doğrusunu zaman gösterir,bu bütün çinliler için geçerli)...
hatırı sayılır bir motorcu ağabeyimle sohbet ediyorduk ve konu bu çin malı cruiserlere geldi...abinin dediği hangisi en ucuz ise en karlı odur..bende düşündüm doğru ..çünki birinin 3milyar olması diğerinin 4.5 milyar olması diğerinden 1.5 milyarlık daha kaliteli olduğu anlamına gelmiyor...çünki 3 aşağı 5 yukarı işçilikler aynı.bu çin sanayisinin ürünlerinde,hiç birinin bir bir birinden devasa farkları yok..bu bir çin endüstrisi anlayışı..

en önemli konu ithalatçı firma ve arkasındaki gücü..bakın bu çok önemli,bu gün çok farklı markalar var ve hepsi sıfır,bizi mutlu ediyor olabilirler ama 2 yıl sonrada ben aynı mutluluğu yaşamak isterim...
Bu raptoru türkiyede üretim fabrikasınımı açacaklar yoksa birleştirmemi....
eğer üretimse ki inşallah öyle olur..o zaman bende alırım..çünki görüntüye bayıldım allah için,birde yüksek handle bar taktımı tamam..

ama bir gerçeğide tespit etmek istiyorum:bu gün çin malı (markası önemli değil)cruiser kullanan kullanıcıların %70 i 3 sene sonra 4japon kullanmaya başlayacaklar bu konuda iddiaya bile girerim...çünki yarın bir gün bir otobana girdiğinizde 40 50 km sonra 500 lükte değil enaz 800cc lik bir alet istiyeceksiniz.. içinizdeki chopper ruhu sonsuza dek 250cc lik çin malı cruiser kullanmanıza asla izin vermeyecek....


vay be profesör gibi konuştum :P

Raptor_SS
13 Eylül 2005, 23:58
mrb Arkadaşlar Dün motorun benzini bitti bende nekadar yaktığını öğrenmek için fulledim sayacı sıfırladım daha önce ölçmemiştim bakalım ne kadar yakacak. Bu arada benzini BP den 98kurşunsuz koydum farkına inanamadım Resmen Vites aralıkları değişti kesinlikle 98 tavsiye ediyorum

GreatWhiteShark
15 Eylül 2005, 01:25
yanlış hatırlamıyorsam cape town g.afrika'nın başkentiydi. köpek balıkları ile yapılan bir spor çeşidi değil yani.

:mrgreen:
Herkese selam...
Cape Town Guney Afrika Cumhuriyeti`nin guzel bir sehri...Ama baskenti sadece Cape Town degil...1. Pretoria, 2. Bloemfontein 3. Cape Town...
Gecenlerde Cape Town yaptim demekle gecen ay Cape Town`a gittim demek istemistim arkadaslar...
Evet makina biraz fazla yakiyor gibi... Rodaj tamamlanincaya kadar bana 95 oktan kursunsuz kullan demislerdi...Ben de oyle yapiyorum...Suan 1250 km. deyim ve hala bir sorunla karsilasmadim...Bugun yarin ikinci servisine goturecegim...Ikinci ayar cekildikten sonra sanirim ben de 98 kursunsuz kullanmaya baslayacagim...
Suan km. de 10 yeni kurus yakiyor...Ama sehir ici kullaniyorum ve otobana cikincada 110-120 basiyorum... :thumleft:
Servis konusunda benim de endiselerim yok degil arkadaslar...Suana kadar bir sorun cikarmadi ama ya cikarirsa o zaman ne olacak bakalim...Bu endiseye de neden kapildin derseniz adamlar hala yedek parca fiyat listesini aciklamadilar...
Yalniz sunu da belirtmek istiyorum...Makinayi aldigim yer (Mecidiyekoy) eger yolda kalirsan ve bu yer neresi olursa olsun sorun degil hemen oraya arkadasi gondeririz dediler...Sehir ici 30 YTL. servis parasi aliyorlarmis...Sehir disinda ise +km. basina.... :silent:
Gecen gun iki kisi bindik...90 ar kilodan 180+160 makina+15 litre de benzin vardi...350 kilo gibiydik anlayacaginiz...Bir sorun yasamadik... :thumleft:
Bu arada en uzun mesafeyi soran arkadaslara 150 km. diyebilirim...Evet bir Ankara gidis gelis yapacagim ama hem rodaji bekliyordum hem de ehliyeti... :cherry:
Hoscakalin...

puser
15 Eylül 2005, 01:29
motosikletin ithalatını yapan firmanın internet sayfasında yer alan şu satırlar dikkatimi çekti.

"2005 yılında 5000 m2 'si kapalı alan içerisine kurulacak olan motosiklet fabrikamızda ülke ekonomisine katkıda bulunacaktır. Bu fabrikada 20 Çinli teknik personelin yanında 200 personel istihdam edilecektir."

http://www.sarikayalar.com/tr/index.htm

Raptor_SS
15 Eylül 2005, 22:20
ardaşlar aslında motoru alan İstanbulda benim bildiğim 15 20 kişi var şuan yeni gelmediyse Aykonda Motor kalmadı yanlız Şu yedek parça soru harbiden benimde kafamı kurcalıyor. Bu arada Motorum İngiltere satış fiyatı 1925 euro yani 3.250 YTL anahtar teslim tabi bizim vergileri düşünürsek ucuza aldık diyebilirim. Motor fiyatları hemen hemen aynı olduğu için parça fiyatlarıda birbirine yakındır aşağıdaki adreste bazı parçaların fiyatları var

http://www.ajsmotorcycles.co.uk/docs/Raptor/Docs/Frame%20set1.htm

mesela karbüratör 50 Euro camshaft 95 Euro gibi

GreatWhiteShark
15 Eylül 2005, 23:39
Raptor_SS


Kayıt: Sep 07, 2005
Mesajlar: 5

Motosikleti:
Tarih: 2005-09-15, 21:20:44


ardaşlar aslında motoru alan İstanbulda benim bildiğim 15 20 kişi var şuan yeni gelmediyse Aykonda Motor kalmadı yanlız Şu yedek parça soru harbiden benimde kafamı kurcalıyor. Bu arada Motorum İngiltere satış fiyatı 1925 euro yani 3.250 YTL anahtar teslim tabi bizim vergileri düşünürsek ucuza aldık diyebilirim. Motor fiyatları hemen hemen aynı olduğu için parça fiyatlarıda birbirine yakındır aşağıdaki adreste bazı parçaların fiyatları var

http://www.ajsmotorcycles.co.uk/docs/Raptor/Docs/Frame%20set1.htm

mesela karbüratör 50 Euro camshaft 95 Euro gibi

Dostum 1925 Euro degil....1925 British Pound....Bu da 3500 American Dollar eder ki...4700 TYL. ye denk gelir ve su sogutmali degil, hava sogutmali olan modelin fiyatidir O !...Resme bakarsaniz radyator diye birsey yok orada.. :wiinkk:
Karburator 50 pound...120 YTL.......Camshaft 95 pound...230 YTL... :santa:
Bir de bizimkiler aciklasinlar bakalim yedek parca fiyat listesini de gorelim...Alacaklar ve almayacaklar o zaman belli olacak bence...Neden bu kadar gec kaliyorlar anlamis degilim...Sanki onlardan zor birsey istedik...
Unutmayin arkadaslar...Bol ve ucuz yedek parca diye sloganlari vardi bu firmanin...Bekleyecegiz ve gorecegiz!!! :queen:

KALDERA
16 Eylül 2005, 11:35
arkadaşlar ithalatla ilgili yedek parça konusunda sıkıntı olmaması lazım.çünkü yedek parça yasa ile korunmuştur.ithalat yapan bir firma bunun yedek parçasını tedarik etmekle zorunludur.yedek parçası gelmez ise zaten motor da gelemez.
ayrıca ben izmirdeyim.ve izmir satıcısı cetincandan bugun raptoru mu aldım.pazartesi günü ötv sini yatırıp teslim edecekler.hundai starex aracım var onun arkasına motoru bağlayıp istanbula getirecem.plakasını istanbuldan cıkaracam.buradakı arkadaşların hepsi cok iyi ve işini seven insanlar.alt yapılarını yenı kuruyorlar.denizlideki sarıkayalarla aynı firma.gelecek gunlerde her şey daha güzel olacak ben inanıyorum..ha bu arada motorum siyah renk .. :bestmt:

GreatWhiteShark
16 Eylül 2005, 12:31
Haklısınız...Yedek parça sorunu olmadığını ben de biliyorum ama önemli olan yedek parça fiyat listesinin açıklanması ki motoru alacak olan kişilerin daha sonra nasıl bir masrafla karşılaşabileceklerini bilmeleri açısından faydalı... :cat:
Evet Sarıkayalar da bilgisayar açısından eksiklik VAR...
İşim gereği yurt dışı ile her zaman yazışıyorum ve herhangi bir Avrupa ülkesine mail attığım zaman 1-2 saat içerisinde cevap alabiliyorum...Eğer aynı gün içerisinde cevap yazmamışlarsa eğer, adamlar ertesi gün resmen özür diliyorlar ya...Ciddiyete bak...Olması gerekende bu zaten...
Sarıkayalar eğer mail atan herkese cevap verebilselerdi EMİNİM millet firmanın ciddiyetinden hiç şüphe duymayacaktı ve burada ki acaba diye olan düşüncelerimizden de bizi arındıracaklardı...Veee satışlarını da katlayacaklardı...
Herneyse...Makina gerçekten şu an için sorunsuz...1300 km. de makina için sadece harcadığım para benzin parası... :cherry:
:king:



sert demiş ki...
selam arkadaşlar...
uzun zamandır yoktum çünkü motorsikletimle ilk kazamı yaptım. bi kırık birkaçta ezikle tekrar aranızdayım.neyse bunun önemi yok motor harika arkadaşlar, ama nette dolaşan bi geyik var.belki bende bir ara bunu düşündüm ama kaza yapıca insan yedek parçanın ne denli önemli olduğunu anlıyor. yedek parça var arkadaşlar bundan korkunuz olmasın, motoru ön aksam dağılmış biçimde arkadaşımla gönderdim ve fiyat listesini bana ulaştırmalarını istedim, nasıl resim yükleyeneceğini beceremediğim için faksı scanleyip atamadım buraya ama yazılan rakamları burdan vereceğim :
ön far komle : 62.28
benzin deposu 147.00
gidon :35.25
ön amortisör takımı : 175.00
vs.vs.vs.
olay şudurki bir benzin deposunun kanuni tiger modelinde ( ki almayı düşünmüştüm) 305 ytl olduğunu biliyorum.bana yedek parça fiyatları oldukça makul geldi. motoru vermemle almam bir oldu, denizli servis elemanlarına burdan çok teşekkür ediyorum.en yakın zamanda tekrar üzerindeyim


Evet arkadaşlar...Kanuni Tiger deposu 305YTL. regal raptor 147 YTL. ise fiyatlar yarıyarıya gibi...
Ama dediğim gibi bu firmanın bol ve ucuz yedek parça sloganı yüzünden ben regal raptoru' mu almıştım...Fiyatların daha da ucuz olacağını tahmin ediyorum...Açıklansın bakalım da!!!

yasins dostum...fiyatlar 1 ay içinde açıklanacakmış....

Sana da kazasız belasız sürüşler sicorpionayt dostum...

DADYW 250 camiamıza hoş geldin...Nasıl makina ama dimi... :queen:

cyunus
20 Eylül 2005, 14:32
arkadaşlar,
motora ait yedek parça konusu beni oldukça sıktı. motor ithal edileli kaç ay oldu.. hala bir gelişme yok.

sorun şu ki, yedek parça fiyatları ilanından sonra motoru almayı düşünenler açısından ciddi anlamda, sarıkayalar firmasına herhangi bir yaptırımda bulunamıyorlar. bir şikayet konusu olsa, sarıkayalar diyebilir ki; “sizin motorunuz var mı? cevap : “yok”. o zaman size ne oluyor?” . motoru alan, ancak yedek parça anlamında şikayeti olmayanlar da bu kategoride olabilirler. bunlar şikayetçi olsalar, sarıkayalar “şu an yedek parça ihtiyacınız var mı? var ise, servis aracılığı ile bu talebi bildirmeniz gerekir. yok sa.. size de ne oluyor?” vs. diyerek sorunu çözme eğilimi gösterebilir. motoru alan ve yedek parça gereken arkadaşlar ise, forumda bir tanesi kaza yaptığını ve mağdur edilmediğini yazmış.

şimdi bizler, şikayetçi olsak ancak; sarıkayalar ın yaptığı reklamlarda, bol ucuz parça ile gündeme geldiğini.. ancak bizlerin hala bunu gerçek anlamda anlayamadığımızı ve ikna olmadığımızı, çünkü motorun aylardır satışta olmasına rağmen sarıkayalar ın yedek parça fiyatlarını ilan etmeme konusunda ısrarcı olduğunu, e-maillere cevap vermediklerini, telefon ile yapılan görüşmelerde ikna edici cevaplar vermediklerini, www.sarikayalar.com.tr internet sitesinde bahsettikleri; 2005 yılında kurulacak olan ve hala kurulmamış bulunan ve de 20 çinli’nin getirilip çalıştırılacağı motor fabrikasının bile hala mevcut olmadığını, ve acaba kandırılıyor muyuz gibi sorulara dair tüketici organizasyonlarına yazı yazarak bir tepki gösterebiliriz diye düşünüyorum.

aslında işin başında sanayi ve ticaret bakanlığı var. acaba firma, yedek parça deposunu gösterip de ithalat iznini gerçekten aldı mı? hani hep deriz ya.. burası türkiye diye. insanın aklına bir çok soru işareti geliyor. www.sanayi.gov.tr adresinde, online “ tüketici ve reklam şikayetleri” isimli bir link:

http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?menusec=234&sayfano=894&

konulmuş. benim gibi hala motoru alamamış olan kişilerin şikayetlerinin bir değeri olmayabilir. bu nedenle, motoru almış arkadaşları daha çok ilgilendiriyor. ayrıca, sanayi ve ticaret bakanlığı bünyesinde, tüketici ve rekabetin korunması ile ilgili görev almış olan üst düzey yöneticiler de var. bu kişiler ile de iletişim kurulabilir. bunların mail adreslerini de veriyorum:
genel müdür özcan pektaş ozcanpe@sanayi.gov.tr
gn. müdür yrd. ismail yücel ismailyu@sanayi.gov.tr
gn. müdür yrd. ozan güler ozangu@sanayi.gov.tr
gn. müdür yrd. sezer turhan sezertu@sanayi.gov.tr

bir diğer sesimizi duyurma yolu da, tüketici derneklerine toplu olarak bir mail atmaktır. bununla ilgili olan mailleri de yazıyorum. mail gönderme yerinde: kime yada to alanına, aşağıdaki mailleri kopyala-yapıştır ile aktarıp, şikayetinizi bildirebilirsiniz (dikkat, mailler arasında virgül var. olduğu gibi kopyalamalısınız, boşluk yok):

info@tuketicikoruma.org,ttkd@ttkd.org.tr,bilgi@tud er.net,bilgi@tuketiciyikoruma.org,info@tubider.com ,bilgi@tuketiciler.org,tuketici@tuko-bir.org.tr,info@sikayet.com,info@sikayetvar.com,in fo@tuketicisikayetleri.com,tuketici@tuketicimagazi n.com

aslında şunu da merak ediyorum ki, böyle bir girişim yapsak bile, bir etkisi olabilir mi? sizler ne dersiniz. ve yine merak ediyorum ki, sarıkayalar da bu motor işine bakan hiçbir yetkili girip de bu forumları okumuyor mu acaba. bu kadar kayıtsız kalabilirler mi? ilginç…

tüketici dernekleri çok etkilidir arkadaşlar. bir zaman benim arçelik ile sorunum olmuştu ve arçelik yetkilileri bu sorunla ciddi olarak ilgilenmemişlerdi. o zaman ben de, sanayi ticaret bakanlığı ve tüm yetkili tüketici derneklerine bir mail yazmıştım. sorunum anında çözüldü.

orcathemaster
20 Eylül 2005, 15:36
GreatWhiteShark a ;

Dostum ilk önce bugüne kadar Raptor hakkında bizimle paylaştığın her şey için sonsuz teşekkürler.Hele o yolladığın motor sesi yokmu,bir ömre bedel olmuş.Ellerine sağlık emeğine sağlık.Motorunu güle güle ,kazasız belasız kullanmanı temenni ediyorum,nazar değmesin.

Senin gibi forum üyeleri oldukça yeni eski tüm motorcular herşeyin doğrusunu ve en iyisini öğrenecektir.Paylaşılan bilgi kadar kutsal ve büyük bilgi yoktur.Hiç bir mecburiyetin olmamasına rağmen,motorunda olmasına rağmen yeni motor alacaklara sağladığın faydalar çok büyük bence.

Benden aldığın gibi diğer üyelerden de aldığın hayır duaları sana yeter.Ben kendi adıma sonsuz teşekkürü bir borç bilirim.Saygılarımla....Dr.Murat Tuncer


Not: Olumlu olumsuz katkıda bulunan diğer üyelere de teşekkürler.

regalSarikayalar
20 Eylül 2005, 16:40
**********************************************
» Bu mesaj Moderator tarafindan silinmiştir.
http://www.motosiklet.net\modules\Forums\images\smiles\ic on_arrow1.gifForum Reklam Kurallarına uymayan bir yazı içerdiği için bu mesaj silinmiştir. Eğer reklam vermek istiyorsanız lütfen site yönetimi ile temasa geçin.
» Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
» Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını (http://www.motosiklet.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3) kabul etmiş sayılır.
» Şikâyetler için... info@motosiklet.net
************** Site Yöneticisi: BBRR (http://www.motosiklet.net/modules.php?name=Forums&file=profile&mode=viewprofile&u=8089) **************

GreatWhiteShark
21 Eylül 2005, 13:41
Sn. Hasan Bey...
Ne kadar sevindik anlatamayız...
Makinayı istanbul da neredeyse ilk alanlardanım. Kimsenin tavsiyesi olmadan ve kendi gözlerimle görmem dolayısı ile almaya karar verdim ve ertesi gün gittim aldım...
Bu arada Mecidiyeköy deki arkadaşların makinayı anlatmaları ve açıklayıcı bilgiler vermesi de olumlu oldu tabii.
Ama en önemlisi sanki makinayı ben satıyormuşum gibi burada çıkıp savunmam ve hiç bir sorununun olmadığından bahsetmem bazı arkadaşların aklına başka şeyler gelmesine sebep olmuştur... :bounce:
Bundan sonra sorulara sizinde cevap vererek katkıda bulunacağınızı ümit eder başarılar dileriz...

:king:

Suan icin makinada herhangi bir problemim yok. :flower:
Su sogutmali olmasi bana gore bir avantaj ve bu makinayi almamdaki nedenlerin en basinda geliyor...
Motor genelde yazin kullanilir ve ben de devamli istanbul Ankara yapacagim icin uzun yolda motorun sismeden kullanilabilmesi acisindan ve ikide bir motoru sogutmak icin mola da vermek istemememden dolayi bu makinayi tercih ettim. :thumleft:
Bugunlerde bile trafik arttigi zaman arasira fanin devreye girmesini izliyorum ki bu olay yazin o kavurucu sicaklarinda daha cok olacaktir...Motor hizli gitmedigi zaman karsidan ruzgar alamayacagi icin radyatordeki antifrizi sogutamayacaktir ve fan devreye girerek antifrizin sogumasina ve dolayisi ile de motorun sogumasina yardimci olacaktir... :thumleft:
Su sogutmali degilde hava sogutmali bir makina olsaydi eger, giderken pek sorun olmayacakti ama yokus cikarken hele hele sehirler arasi yolda rampa tirmanirken ve trafigin icine daldigin zaman karsidan yeterli ruzgar alamayacagi icin motor yeteri kadar soguyamayacak ve asiri isinmaya baslayacaktir...Buna motorun sismesi denir ve asinmalar olmaya baslayacak ve pistonlarin cevresindeki segmanlarin calismasinda sorun cikabilecektir...Boyle bir durumda motoru kapatip biraz sogumasini beklemek yerinde olacaktir...
Benim makinada iki adet fan var ve trafikte iken herzaman devreye giriyor...Ben de motorun sisme problemi olmadan yoluma devam ediyorum... :queen:
Bilmem aydinlatabildim mi? :king:



cyunus
Kayıt: Aug 25, 2005
Mesajlar: 11
Motosikleti:
Tarih: 2005-09-22, 11:47:13

great,
makine mühendisi olman hesabıyla sana soruyorum, bu alete bir benzin göstergesi takmak çok mu zor?

Bana soracak olursan benzin göstergesini bu makinaya takmak zor...Benzin deposu göstergeli olacak şekilde yapılmamış...Yani kapağın haricinde birde şamandıra tertibatının takılabileceği ayrı bir yer bulunmalı ve bu bahsettiğim yer bizim depolarda açılmamış... Belki Sarıkayalar imalatı Türkiye de gerçekleştirmeye başlarsa gösterge için şamandıra takılabilecek yeri ayarlayabilirler ama buda motorun orjinal projesinin dışına çıkmak demek ve bundan sonraki izlenmesi gereken yolu ise bilemiyorum...
Kısacası bu makinayı göstergesiz kabul etmek gerekir bence...
Ben o kadar kolay alıştım ki...Gösterge arıza yaptı yada yanlış gösteriyor gibi bir sorunum yok şuan...Çünki biliyorum ki 20 YTL. benzin koydummu 200-220 km. sonra bitecek...Biterken zaten hemen hissettiriyor sana...Öyle stop etmek yada seni zorda bırakacak şekilde motorun çekiş problemi olmuyor...Sadece motorun sesinden gazı az yediğini anlayıveriyorsun ve sol elinle rahat uzanabileceğin bir noktaya konmuş olan mandalı çeviriyorsun ve biliyorsun ki 50 ila 80 km. daha gidebileceğin benzinin var! :thumleft:
Ama istersen bu makinaya radyatör hararet ısısını gösteren bir gösterge yada motor devrini gösteren bir devir saati takabilirsin...Senin tercihin...Ama benzin göstergesi takılabileceğini sanmıyorum...
Bu soruya aslında...........Hasan Tekiner Bey daha açıklayıcı cevap verebilir...
Sarikayalar Motorlu Araçlar Sanayi ve Ticaret A.Ş.
Telefon: 0-258-3716567
Fax:0-258-3719737
e-mail: htekiner@sarikayalar.com.tr

aythakan
22 Eylül 2005, 17:21
Benim makinada iki adet fan var ve trafikte iken herzaman devreye giriyor...Ben de motorun sisme problemi olmadan yoluma devam ediyorum...


Bu normalmidir. Demek istediğim benim motosikletimle
2 saat durmadan dağ tepe, düz yolda 90-100 kmh yolculuk yaptım ısınma gibi bir sorunu olmadı. Şimdi bu motosiklet Şehiriçi trafikte hareretmi yapıyor. Yoksa nedir? Olaki bir problemden sistem çalışmadı. Motosiklet ş.içi trafikte şişecekmi hemen ? Yoksa nedir.? Emsalleri hava soğutmalı olup bu motor su soğutmalıdır. Motor çabuk ısındığı ve şişme yaptığı içinmi su soğutma eklenmiştir.? Yoksa nedir? Bu motosikletle rodajını bitiren arkadaşlardan 2 saat Şehirlerarası yolda yolculuk yapan varmı? Minimum 90 km hızla. Daha önce yerden yükseklik hakkında sorumu arkadaşlar yanıtlamıştı. Bu sorularımdada beni aydınlatırsanız sevinirim.

GreatWhiteShark
23 Eylül 2005, 14:53
aythakan
Kayıt: Jan 1, 2005
Mesajlar: 257
Nereden: Antalya/Merkez
Motosikleti: Yamaha
Tarih: 2005-09-22, 16:21:02
Alıntı:
Benim makinada iki adet fan var ve trafikte iken herzaman devreye giriyor...Ben de motorun sisme problemi olmadan yoluma devam ediyorum...

Bu normalmidir. Demek istediğim benim motosikletimle
2 saat durmadan dağ tepe, düz yolda 90-100 kmh yolculuk yaptım ısınma gibi bir sorunu olmadı. Şimdi bu motosiklet Şehiriçi trafikte hareretmi yapıyor. Yoksa nedir? Olaki bir problemden sistem çalışmadı. Motosiklet ş.içi trafikte şişecekmi hemen ? Yoksa nedir.? Emsalleri hava soğutmalı olup bu motor su soğutmalıdır. Motor çabuk ısındığı ve şişme yaptığı içinmi su soğutma eklenmiştir.? Yoksa nedir? Bu motosikletle rodajını bitiren arkadaşlardan 2 saat Şehirlerarası yolda yolculuk yapan varmı? Minimum 90 km hızla. Daha önce yerden yükseklik hakkında sorumu arkadaşlar yanıtlamıştı. Bu sorularımdada beni aydınlatırsanız sevinirim.


Selam dostum...
Bu motor şehir içi trafikte hararet mi yapıyor demişsin...Hararet yaptı demek motorun su kaynatması demektir... Hayır hararet yapmıyor...Ancak motor hızlı gitmediği için karşıdan da yeteri kadar hava alamadığı için radyatördeki antirizin motoru soğutması yeterli olamıyor çünki su ısınmaya başlıyor...Su ısındığı zaman da termostat fanları devreye sokuyor ki radyatördeki su sanki motor gidiyormuş ve karşıdan da hava alıyormuş gibi soğusun diye...
Ben fanlar devreye giriyor demekle demekki motor yeteri kadar hızlı gitmiyor ve motor soğutulamıyor demek istiyorum...
Şimdi soruyorum sana...Sen trafikte kaldığın zaman motor ısınmaya başlıyor...Yol alman lazım ki motor da karşıdan rüzgar alsın ve motorun çevresindeki petekler de soğuyarak motoru soğutsun...Ama trafik sıkışık...Motor ısınmaya devam ediyor...Radyatörün olsa fanların devreye girecek ve motorun soğumasına yardımcı olacak...Ama yok...Peki sonuç ne?...Motor şişmeye başlayacak...Bunu herkes farkedemez ki...Sonuçta ısıdan dolayı motorun aşınması daha kolay hale gelmiş olacak...
Demişsin ki 90-100 km. yapıyorum, dağ bayır durmadan gidiyorum...Benim hava soğutmalı motorum olsa bu cesareti göstermezdim...Saat başı motoru dinlendirsen iyi edersin...Yada 100-150 km.de bir mola versen...
Ben 20 sene kadar önce hava soğutmalı Wolksvagen ile avrupa turu yapmıştım...Bir de bana sor...Radyatörlü normal! arabalar yoldan birer birer geçerken biz arabayı otoyolun sağına çekip motor kapağını açıp soğumasını bekliyorduk...Eğer hava soğutmalı motorlar kullanışlı olsaydı şuanki piyasada ki Wolksvagenler ve diğer bütün arabalar da su soğutmalı olmazdı...Diyeceksin ki konumuz arabalar değil ki... Haklısın...Hava soğutmalı motosikletlere de soğuma olabilmesi için petekler yapılmıştır ama yeteri kadar hızlı yol almadıktan sonra yada rampa tırmanırken ve hava da 35-40 derece sıcakken ne derece motor soğuyabilir bunu tartışmak gerekir...
Sadece şunu söyleyeceğim...Kim ne derse desin su soğutmalı motor hava soğutmalı motora göre avantajlıdır ve uzun yol için ve sıkışık trafikte bulunanlar için daha uygundur derim...
Ben her fan devreye girdiğinde iyiki su soğutmalı makinam var yoksa şuan şişmeye başlıyor olacaktı diyorum kendi kendime... :thumleft:

:king:

orcathemaster
23 Eylül 2005, 15:15
Sayın Sarıkayalar yetkilisi;
Bayi sistemi gelişiminiz ne durumda?Taşrada bayilik vereceksiniz elbette bu çok kolay bir iş ama servis konusunda sıkıntı yaşayacağınızı düşünüyormusunuz?
En yakın servis 250 km uzakta olupta bu motoru almış olan insanlar en azından periyodik bakımlarda sıkıntı yaşayacaklar.
Belki özel bir soru olacak ama bu motordan ilk parti olarak kaç adet geldi , bu parti bittimi, bittiyse diğer partiler kaçar adet ve hangi tarihte gelecek?Mesela Çorum bayinizde motor yok.İncelemek için samsuna gideceğiz orada olacağıda garanti değil sanırım.
Syagılarımla teşekkür ederim.

aythakan
23 Eylül 2005, 17:01
aythakan,
motor senin dediğin gibi olsaydı, herhalde ona göre yaparlardı. bu günkü bir çok hava soğutmalı motor gibi. ben hala senin ne demek istediğini anlamadım. eğer şöyle diyorsan; radyatörü çıkarıp sürelim, motor ısınacak mı? bunu mu diyorsun. böyle olursa, ben de olmaz diyorum. radyatörsüz olsaydı, zaten hava soğutmalı motorlardaki gibi petekli bir yapıda imal edilirdi. bu nasıl bir soru allah aşkına? :pr:

böyle soru olurmu kardeş. bu motorun hava soğutmalı tipi de var. www.regalraptor.com adresinden görebilirsin. türkiye de satışa sunulanlar, hava soğutmalı değil.

Başka markalarda aynı motorun hem hava soğutmalı hem su soğutmalı iki versiyonu varmıdır. Bu motor bu klasmanda bir ilkmidir. Eğer ilkse İlk olmasının sebebi hava soğutmalı modelinin ısınmaya bağlı olarak şişme yapmasından dolayı su soğutma eklenerek yeniden dizayn edilmesi midir.?

Makine
23 Eylül 2005, 18:11
Harley'in bazı modelleri mi? Arkadaşlar yıllardır büyük hacimli motor üreten Harley Davidson firması hep hava soğutma kullanmıştır ve kullanmaya devam etmektedir. Sadece 100. yıl anısına üretilen üst modelinde su soğutma kullanmaktadır. Hava soğutma doğru kullanımda hiçbir sorun çıkartmaz ama şehir içi sıkışık trafik sorun olabilir. Hava soğutmanın diğer bir avantajıda komplike bir yapı sergilemez. Yani tamir sırasında diyelimki üst kapak sökülecek kolayca dağıtırsınız. Su soğutmada ise sıvıyı boşaltmanız tekrar doldurmanız gerekir. Ayrıca su pompası, radyatör, hortumlar, su gibi ek parçalarla motor ağırlığına az da olsa etki eder. Hava soğutmaya göre daha fazla özen göstermeni gerekir. Ayrıca yolda soğutma ile yaşayacağınız bir problem başınızı çok ağrıtır. Hava soğutmada kitlese bile az bekleyince motor açılır(Her ne kadar işi bitsede gider). Ama su soğutma, su kaynatma, boru patlaması, fan arızalanması gibi olumsuz durumlarda ykaında tamirci yoksa yandınız. Su soğutma servis işlemlerinide biraz uzatabilir. Diğer bir dezavantajıda motor sesini kısar. Silindirleri çevreleyen su mekanik gürültüleri ve patlama sesini kısar. Hava soğutmada patırdamalar daha güzel duyulur :mrgreen:

Hava soğutma iyidir :cherry: Su soğutma daha iyidir :bounce:

Görüşmek üzere.

aythakan
23 Eylül 2005, 19:08
yav arkadaş,
honda nın bile su ve hava soğutmalı motorları var. hem de aynı cc kategorisinde. adam seçenek sunmuş, sen hangisini alırsan. sorun şu ki, tüm hava soğutmalı motorlar, belirli bir ısıda soğutulamadığı zaman şişme yapabilirler. bu nedenle bazıları diyorlar ki, arada bir hava soğutmalı motoru stop edip, bi 10 dakika dinlendirmekte fayda var. sen dinlendirmezsen ne olur, greatın dediği gibi motor içi aşınmalar artar. bazı üreticiler, motor silindirinin çevresindeki petekleri büyüterek bu sorunu aşmaya çalışmışlardır.
bu modelin hava soğutmalısı da elbette dünyada satılıyor. şimdiye kadar da kimse şikayetçi olmamıştır herhalde ki, motor soğumuyor diye. :mrgreen:

Şimdi yolda giderken elektrik arızasından kaynaklanan bir sebeple su soğutma sistemi devreden çıktı. Bu motesiklet bizi servise kadar en az bi 30-40 km kadar götürürmü götürmezmi.

asperadosyan
23 Eylül 2005, 19:25
Bu motorun hava ile soğutması için gereken kanatlı yapı yeterli değil ayrıca radyatör havanın direk silindirlere ulaşmasını engeller gibi duruyor.Hava soğutmalı motorlarda hızınızı düşürmedikçe devri fazla yükselt medikçe sorun çıkartmaz (vosvoslardan biliyorum)

GreatWhiteShark
23 Eylül 2005, 22:46
aythakan

Şimdi yolda giderken elektrik arızasından kaynaklanan bir sebeple su soğutma sistemi devreden çıktı. Bu motesiklet bizi servise kadar en az bi 30-40 km kadar götürürmü götürmezmi.


Elektrik arizasindan dolayi su sogutma sistemin devreden cikmaz...Ya mekanik bir problem olur (pompa bozulabilir ki bozulmasi imkansiz gibi birseydir) yada hortum patlayabilir ve antifriz akabilir. Yada radyator delindi diyelim... Sen normal olarak gitmeye devam edersen motor hararet yapmadan kirmizi bir isik seni uyaracaktir... Makinan hararet yapmak uzere ve hemen motoru bir yere cek ve sogumasini bekle demek yani... Bekledin ve motor sogudu... Radyator kapagini acar ve su eklersin... Trafige takilmadan ve yuksek devir yapmadan bir tamirciye gidebilirsin... Kirmizi isik yandi mi durup motoru sogutur yine yoluna devam edebilirsin... Kirmizi isik yandigi halde yoluna devam edersen motorun contalarini yakarsin ve motoru eline alirsin... :pr:
Hava sogutmali kotu demiyorum... Su sogutmali iyi diyorum... :queen:

Makine
24 Eylül 2005, 00:12
GreatWhiteShark,

(pompa bozulabilir ki bozulmasi imkansiz gibi birseydir) bu sözüne hem katılabilirim hemde katılmam. Sebebini anlatayım;

Öncelikle pompanın başına gelecek arıza birden olmaz. Pompanın en zayıf noktası mil contaları ve rulman yataklarıdır. Eğer kaliteli rulman ve cont kullanılmazsa kısa sürede arızaya gelir. Arızaya gelme şeklide şu şekilde olur. Conta sızdırmazlık görevini yapamadığı için rulman yatağına su sızar. Su + Antifiriz karışımının yağdan temizlediği rulman yataklarını aşındırıp boşluk yapar. Boşluk artık toleransını geçtikten sonra da dağılır ve pompa elinizde kalır. Şimdi bu safhaya gelene kadar bazı tespitlerle bunu önceden fark edip tamir etmek mümkündür. Öncelikle su eksilmesi yapar (Yalnız burda dikkat edelim silindir kapağı contasındaki bir kaçakta buna sebep olabilir onunda farklı tespit etme yöntemleri var sonra anlatırız). Eğer pompa gövdeyle birleşik değil ayrı bir üniteyse mil yatağından suyun sızdığını görürsünüz. Özellikle motor soğukken nemlenme daha iyi görülür. Eğer gövdeyle birleşik iç bir üniteyse sızıntıyı kartere yapabilir. Ardından yağı azalan rulman sesli çalışır ve tırlama gibi ses yapar. Zaten motordan farklı bir ses duymaya başlarsanız mutlaka araştırın. İleri safhada zaten dağılır.

Pompanın diğer önemli parçasıda pervaneleridir. BMW araçalrda bir ara plastik pervane kullanılıyordu. Yüksek ısıdan çürüyen bu pervane orta milinden kopup devir daim yaptırmyor ve hararete sebep oluyordu. İşte kaliteli bir firmada bir mühendislik hatası. Çoğu yeni model araçta bu pervane metaldendir. Metal olmasıda iyidir.

Kaliteli ürünlerde kolay kolay sorun çıkmaz. Uzun bir süre görevini görür. Ama bu demek değildir ki motor ömrü kadar dayanır.

Görüşmek üzere.

fedos
24 Eylül 2005, 08:16
http://www.ajsmotorcycles.co.uk/docs/Raptor/Docs/Frame%20set1.htm
arkadaşlar regalin sitesinde yedek parça fiyatları mevcut.sarıkayalar dan gelecek liste ile kıyaslama yapılabilir belki.

GreatWhiteShark
25 Eylül 2005, 00:13
Herkese selam arkadaşlar... :bounce:

Dün motoru servise götürdüm... ikinci servis yani... ilki 500 km. servisiydi... ikincinin ise 1000 km. servisi olması gerekiyordu ama ben 1500 km. de servise gidebildim... Şöyle bir elden geçirildi... Yağ ve yağ filtresi değiştirildi... Zincir temizlenip yağlandı... Tüm yapılan bunlar... Başka sorun yoktu zaten...
Bu arada ilk servisinde 30.60 YTL. alan Aykon bu sefer kredi kartına komisyon almadı :salut: Sadece 30 YTL. ödedim...
işin şakası motordan çok memnunum arkadaşlar... Tam otoban için yaratılmış bir model bence... Çin malları arasında demek istiyorum...90-100 km. ile giderken araba sollamak isterseniz çekinmeden 4. virese alıp 110 km. ye kadar motora çok rahat ivme kazandırabiliyorsunuz... :queen: Daha sonra 5. viteste motorun resmen rahatladığını duyabiliyorsunuz... 120-125 km. de düzenli seyredebiliyorsunuz... Ama 135 km.den daha hızlı kullanamadım bugüne kadar... Ama inanıyorum yokuş aşağı 140 km. yi de geçecektir... Yavaş yavaş bakalım... Göreceğiz... 6. vites olsaydı sanırım motor 4- 4'lük bir makina olacaktı... Ama ne yapalım... Zamanında yıllarca 4 vitesli araba kullanmıştım... 5 vites çıkınca vay be demiştik... Şimdi arabalarda 6. vitesi de arar oldum... Belki gelecekte 6. vitesi de bu makinaya uygulayabilirler...
Bu arada su soğutma olayı sorulmuştu ve ben de cevaplamaya çalışmıştım... Evet biraz uzadı farkındayım ama olsun... Sanırım şuan çoğu arkadaş diğer arkadaşların da foruma yazdıkları sayesinde biraz aydınlanmışlardır sanırım...
Ehliyetim olsa durmaz hemen Ankara'ya giderdim... Bu makinaya şuan o kadar güveniyorum... Ehliyeti alınca ilk iş bu olacak... sadece Bolu' da bir kahvaltı molası vereceğim o kadar... :bounce:
Herkese iyi akşamlar... :king:

realt
25 Eylül 2005, 00:56
arkadaşlar yaklaşık olarak 1400 km ye yaklaştım. motorumda herhangi bir sorun yok.çok memnunum.çin mallarının içinde bu paraya alınabilecek en iyi motor.zaten motoru yakından inceleyen arkadaşlar bunun farkına varacaklardır sanırım.yarın izmir pınarbaşı pistinde türkiye motosiklet şampiyonası 3.üncü etap yarışmalar var. motorsikleti olan arkadaşlar buyursun bekleriz. Onur, Murat, Kadir yarın alın regalleri gelin şöyle bir regal grubu oluşturalım yarışta bekliyorum.Fotoğraf makinasınıda alayım yanıma çekeyim.Hem forumda yayınlarız arkadaşlarla beraber paylaşırız. :king:
Recep :king: :king: :king:

atanercan
25 Eylül 2005, 18:20
sayın orcathemaster,herşeyden önce çok teşekkür ederim.sizler inşallah böyle bir olay yaşamazssınız.ben ankara tıp 1990 mezunuyum.iç hastalıkları uzmanıyım.şu an sivasta numune hastanesinde çalışıyorum.şu anda gemerekte geçici görevdeyim(bilirsin hani ihtiyaca binaen).söylediklerine son kelimesine kadar katılıyorum.benimde arkadaşlara anlatmak istediğim buydu ya devamı?
tamamen objektif bir bakışla motomaxin oldukça güçlü ve bu sektörde profosyonel olduğu belli oluyor.yani ithal ettiği malın arkasında duracak ve bu işle ciddi biçimde uğraştığı anlaşılıyor(tv ve gazete reklamları vs..)formlarda bakıyorum o kadar ısrar ve hatta rencide edici eleştiriler karşısında nihayet bir şirket yatkilisi çıkıyor ve bir zahmet açıklama yapıyor..benim bu insanlara olan güvenin şu anda yok denecek kadar az.bende şu anda kararsızım ama pahalı da olsa servis giderleri yüksek te olsa yine büyük bir üreticiden kaliteli bir motor almayı düşünüyorum.bu işi bahara bırakıp,fuarda tüm üreticileri gezip en yeni modellerden birini almayı planlıyorum.görülüyorki yine tercihimi yamahadan yana kullanacağım.hani yeni girecek çin makinalarınıda merak etmiyor değilim. diğer arkadaşları da gayet iyi anlıyorum,maddi güç.arkadaşlar da güçleri oranında en iyisini almaya çalışıyorlar.arkadaşlara söyleyeceğim şu,en güçlü firmanın arkasında olduğu makinaları tercih edin.herhalde bazı arkadaşlar bana motomaxin bayisi falan diyecekler ama ben doktorum ıyide bir işim var,kimsenin piyonu yada iş ortağı değilim.bunlar benim kendi düşüncelerim ve bana mantığım ve tecrübelerimin gösterdiği gerçeklerdir.şunu tekrar söylüyorum,sarıkayalara bir diyeceğim yok,belkide bu sektörde en iyilerden biri olacaklar,motorlarının arkasında duracaklar.ancak bunu zaman gösterecek.şu andaki ilgisizlikleri eminin markalarına çok zarar verebilir.insanların şikayet,eleştiri ve önerilerine daha duyarlı olmalılar.3 yıl hava soğutmalı motor kullandım ve en ufak bir sorun yaşamadım.
saygılarımla.... :)

fes71
25 Eylül 2005, 19:03
Arkadaşlar www.insidebikes.com linkinde rewievs bölümünü açıp AJS Motors'un altında Regal Raptor 250'ye tıkladığınızda aşağıdaki yazıyla karşılaşacaksınız.Bu arada Donald Amca'ya motoru sorduğumda cevaben bu sitede yazılanları göstererek O.K. dendiğini söylemişti.
What is a Regal Raptor 250?

In a nutshell, this is a surprisingly well engineered, Chinese manufactured commuter/cruiser or first timers bike. It looks and feels remarkably similar to a 1990s Honda 250 Rebel, except that it costs just two grand on the road. Yes, that's right; £1995, OTR.

You might expect that at that money, it isn't made too well, with corners cut in overall build quality and cheap parts being used. Well, it's no Valkyrie Rune, but the overall finish and ride quality of the Regal 250 does stack up well against bikes like the Virago 250, the CBF250 Honda or other budget cruisers like the Kymco Venox 250.

The paint and chrome looks durable, the suspension works well and the front disc is decent enough for the 75mph performance. Very comfy seat too, with just enough room for occasional pillion passenger duties. On the downside, the rear drum brake felt spongy and the wheels look a bit odd, whilst I could happily live without the audible warning indicators.

But apart from those few minor irritations, the Regal does have fairly handsome looks and is very good when it comes to the business of threading your way through town traffic with the minimum of fuss. In fact, everything feels lightweight, well balanced and set low, making it a perfect novice bike.

The bike steers positively and apart from a slight mushiness at the rear end, you cannot tell you are riding a budget priced cruiser, as opposed to a Japanese 250cc machine, costing over £1000 more. It is also an extremely quiet motorcycle and you wouldn't upset your neighbours heading to work at 6 am on the Raptor 250.

The gearbox impressed me greatly, feeling vastly superior to the transmission on the Raptor 100 I tested a few months back. Overall, the bike performed well, but it did feel a tad over-geared, which made 65mph cruising feel relaxed, but it didn't have loads of urge to outdrag cars from the lights in town. But what would most 250 cruiser buyers want; rapid acceleration, or vibe-free, relaxed cruising with good fuel consumption? I reckon it's probably the latter.

This isn't as fast, or as nimble a bike as say the Kymco Venox, which I reckon is the best all round 250cc sized cruiser bike on the market at the moment. But the Regal Raptor 250 shows how far the Chinese have come in a few years in terms of build quality, performance and attention to detail. It's a genuinely capable small motorcycle which looks good and rides well.

For the money, there's very little around which can offer the same level of performance and comfort. So if you really like the cruiser styling, or you're especially short in the leg and need a bike with a low seat height, you'll find it hard to beat the Raptor 250.




©2005 insidebikes.com - All rights reserved.

baggio
26 Eylül 2005, 18:46
selam arkadaşlar

az önce duyduğum bir haber üzerine sarıkayaların sitesine girdim ve inanılmaz derecede heyecanlandım v3 denilen bir motoru ithal ediyorlarmış. toplam 6 değişik model var ama bunların 3 tanesi 2006 yazına damgasını vuracak regal raptor,v3 scoter racıng ve şu anda adını unuttuğum 150 cc bir scooter.

şayet sarıkayalar sitesindeki fabrikayı faliyete geçirirse fuardan sonra olay olur.

not: reklam yapmıyorum asdece çok etkilendim ve sizlerle palaşmak istedim

allah hepimizi kazadan beladan korusun

powerbyaydin
26 Eylül 2005, 21:38
bugün tesadüfen motorumu bakan usta regal bayiiliği almış bayii ustaya direk motor vermiş al dene diye usta daha sıfır km motorla basmış sonuna kadar yarım saat arkasındaki artçcı şimdi patlıyacak desede nafile motor çok sağlam diyor ayrıca rahat dedi ve usta tüm şartları zorlamış yani son süratde jikleyle takviye bile yapmış son hızda
usta ben böyle kullandım bişey olmadı normal binici alsa rahat biner dedi inanın fiyatına göre çok iyi bence

Raptor_SS
26 Eylül 2005, 22:26
Selam arkadaşlar uzun zamndaır foruma gelemiyordum. İzlenimlerimi yazmaya devam edicem, şuan 1200 km geçtim bir kerede hiç durmadan en fazla 150 km yaptım motorda herhangi bir problem çıkmadı yokuşta bi mondialle karşılaştım (tam hatırlamıyorum Junlin de olabilir) çekiş olarak arada dağlar var !

tek sorunum benzin cok fazla yiyor kitapçığa göre bir depo ile 580 km yapması lazım(yedek hariç) ama 300 civarı yapıyor bu kadar farketmemesi lazım yani 100 km yaklaşın 15 mil civarı. ama zannedersem karbüratörden(hava filitresi pislendi sanırım) kaynaklanıyor temizlenip ayarlanırsa sorun çözülür gibi geliyor

GreatWhiteShark
27 Eylül 2005, 01:44
Raptor_SS

100 km yaklaşın 15 mil civarı


Evet sanirim hava filtreni temizlemen yada degistirmen gerekiyor...
Bir de bujilerini degistir... Ben 1500 km. de bujileri kontrol ettirdigimde kurum baglamisti resmen... Yeni Japon buji taktiracaktim ama ayni numarasindan bulamadim... Daha dogrusu arayamadim... Temizletip ayni bujileri taktirdim... Suan motor canavar gibi... Bindigim makinaya made in China diyesim gelmiyor...
Hayatta inanmam ama nazar boncugu taktim... :cherry:
Bujileri degistirmeden once kurumlu bujilerle 220 km. yol icin 20 YTL. benzin aliyordum... Km. de 90 Ykurus eder. Bakalim simdi ne yakacak?
Senin motor Km.de 150 Ykurus COOOK yakiyor... Hemen bakima al! :farao:

En son bu foruma baktigim zaman 24 sayfa gibi hatirliyorum... Cevaplar ise 340 civariydi... Birileri bisiii yapiyor sanki... Bir anlayan varsa aciklama yapabilir mi? Tesekkurler...

:king: :king: :king:

batista123
27 Eylül 2005, 09:55
selam ,
isviçre sigorta full kasko yapıyor muş , Great bujilerin numarasını yazsana araştıralım, Ayrıca motora eklediğiniz aksesuarlarla ilgili bilgi versenize
Geçen sirkeciye indiğimde gördüm biri cam taktırmıştı uzaktan güzel ama yakından bakınca cam yamuk takılmış gibi geldi.
Sarıkayalar yeni modeller de getirmeye başlamış bu arada V3- V5 onlarla ilgili de forum açılmış . Otomatik kırma motorlar sanki (bu işe önem mi vermeye başladılar :thumright: )
Bu arada forumda temizlik olmuş dün 25 sayfaydı oğlen gece girdim 14 sayfa yanlış yere girdim zannettim. :salut:

Raptor_SS
27 Eylül 2005, 20:44
arkadaşlar benzin alırken dikkat edin benim tavsiyem BP 98 . özellikle Petrol Ofisinden almayın Benim benzin sorunu karbüratörden miş büyük ihtimalle aldığım benzinden kaynaklanıyo bikere mecbur kaldım total veya PO dan aldım 3 gün sonra bu hale geldi tabi sonrada devam etti ardadaşta da ayını motor var oda aynı problemi yaşıyo oda PO aldıktan sonra böle olmuş. birkaç motorcuyla konuştum onlarda aynı şeyi söylüyolar PO dan almayın...

fener1907
27 Eylül 2005, 22:12
Arakadaşlar bende PO benzin aldım aynı sorunları yaşadım.PO :farao:

KALDERA
28 Eylül 2005, 21:48
arkadaşlar nihayet seyahatten döndüm .yarın sabah plaka ruhsat çıkarmak için trafiğe müracaat edeceğim.sanırım kendim halledebilirim bu işi. daha keyifle kullanamadım motoru. bazı arkadaşlar buji numarasını soruyordu. NGK numarasını burdan yazabilirim şu an çantam yanımda yok. ayrıca kask ve diğer ihtiyaçlar için hafta sonu sirkeciye gitmek istiyorum .tavsiye edeceğiniz bir firma varmı acaba ? :thumleft:

batista123
29 Eylül 2005, 01:27
Selam kaldera buji numaralarını brn istemiştim. Ayrıca motoru aldıgın yer plaka ruhsatı vs. halletmiyormu?
Hafta sonu ben de kask için sirkeciye gittim ama mont alıp döndüm kaskda yer gök aıroh özen moto bana cox diye bir marka öner di ama ben nolan arıyordum bu hafta sonu kızıltopraktan alacagım.
Ayrıca burada bazı arkadaşlar benzin sorunundan bahsetmişleridi ama bu mailler silinmiş galba PO dan aldıkları benzinde sorun olmuş.

KALDERA
29 Eylül 2005, 02:50
batista dostum..
haklısınız satıcı firma bunları hallediyor ancak ben motoru izmirden aldım. ama ben istanbul kartallıyım. yani plaka istanbul olacak o yüzden. buji numarasını bugun öğleden sonra yazarım.
forumdaki hafifletmeleri bende farkındayım. sebebi ise gereksiz yığınları kaldırmak. raptorla alakası yok bunun. diğer sayfalarda da oldu bu.
motorum siyah duman yapıyor .acaba ilk bakıma kadar beklesemmi ?
çantaları ve elcik aksesuarını izmirde yaptırdım şık oldu ama çantalar amortisörleri kapattı bende arka sinyal lambalarını söküp yirmi santim kadar geri aldım daha güzel oldu .. resimlerinide koyacam ama dijital bir alet bulmam lazım...

Makine
29 Eylül 2005, 09:52
Merhaba

kaldera : bekleme hava/yakıt karışım oranı hatalı. Karbüratörün hava ayarını yapsınlar zor bir iş değil. Gerçi bu motorda 2 karbüratör var sanırım. Çok iyi balans çekmeleri gerek. Diğer bir hatada jikleden kaynaklanıyor olabilir ama düşük bir ihtimal. Bir an önce yaptır motor kurum bağlamasın.

Görüşmek üzere.

batista123
29 Eylül 2005, 12:33
aykondan bu motorun çantalarından alıp takan var mı? 10 tane getirmiştik kalmadı demişlerdi. takan var ise bir foto yollayabilir mi?
Kaldera senin fotoları da bekliyoruz bakalım nasıl olmuş :bounce:

MoCuishle
29 Eylül 2005, 12:55
Merhaba

kaldera : bekleme hava/yakıt karışım oranı hatalı. Karbüratörün hava ayarını yapsınlar zor bir iş değil. Gerçi bu motorda 2 karbüratör var sanırım. Çok iyi balans çekmeleri gerek. Diğer bir hatada jikleden kaynaklanıyor olabilir ama düşük bir ihtimal. Bir an önce yaptır motor kurum bağlamasın.

Görüşmek üzere.

Bu motorda iki karbürator yok... Çift boğazlı karbürator var ; eski amerikan arabaları gibi :P

Yani ihtiyaç halinde açılıyor 2. karbürator boğazı... Ve evet acilen hava yakıt karışımı ayarı ve kaliteli buji gerekiyor , ayrıca jikleye de baktırsa iyi olur....

Guven
29 Eylül 2005, 13:35
arkadaşlar bu regal reptor'dan ben de aldım.şu an 600 km.oldu yapıyorum.kullandıkça isteklerime daha bi iştahla cevap veriyor.anlayacağınız bu fiyat,bu kalite kesinlikle alınabilecek bir motor. :thumleft:

Gencadam
29 Eylül 2005, 13:42
Merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım, bu da ilk mesajım.

Az önce Mecidiyeköy'deki yeri aradım ve satış bölümünden Sayın Murat Kuş ile görüştüm. Kendisi bana çok yardımcı oldu. Gerekli bilgileri verdi. 5 gün içinde aksilik olmasza 250cc su soğutmalı bir motor sahibi olacağım ve aranıza katılacağım.

Belirtmek istediğim şu, motorlar şu anda kampanya dahilindeymiş. Satış fiyatı; kdv ve ötv'si onlara dahil olmak üzere 3.790 YTL + 185 Plaka ücretleriymiş. Eğer özel plaka isterseniz +100 YTL civarı (fazlası olabilir) bir ek ücret ödeniyormuş. Yarın kendisi ile görüşmeye gideceğim ve banka kredisi ile peşin olarak alacağım. Bu arada Sakarya'da bulunuyorum, aradaki mesafenin teknik servis için sorun olduğunu belirttim. Bu konuyu yarın görüşeceğiz. Beni teknik bölümle tanıştırabileceğini söyledi, ustayla görüşebileceğim. Kafamdaki tüm sorulara cevap bulduğumda sizinle burada paylaşacağım.

Konu hakkında iyi, kötü fikir belirten tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Beni, hiç bilgim olmadığı bir konuda bilgi sahibi yaptılar. Saygılarımla.

KALDERA
29 Eylül 2005, 13:44
dostlarım bu motorun buji numarası budur:
NGK numarası C7 HSA
siyah dumanla ilgili sorunumu en kısa sürede halledeceğim.alakalarınıza teşekkürler.. :cat:

orcathemaster
29 Eylül 2005, 13:45
arkadaşlar bu regal reptor'dan ben de aldım.şu an 600 km.oldu yapıyorum.kullandıkça isteklerime daha bi iştahla cevap veriyor.anlayacağınız bu fiyat,bu kalite kesinlikle alınabilecek bir motor.

Dostum hayırlı olsun,kazasız belasız kullanmanı dilerim.Birde kaça malolduğunu yazarmısın lütfen..Bizde alırken yanılmayalım..Resimlerinide yollarsan çok iyi olur.Gülegüle kullan. :cat:

Guven
29 Eylül 2005, 14:21
güven 61'den orcathemaster'e...Dostum,iyi dileklerin için teşekkürler.Ben piyasaya verildiği ilk bir hafta içinde aldım.Toplam 4,400 ytl.ye oldu.Yani diğer alan arkadaşlarla aramda 200-250 ytl fark var.Antakya bayisi ekim'de kampanya başlayacağından bahsetti.Fiyatı biraz inecek sanırım.Alırsan şimdiden hayırlı olsun... :bounce: