Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
cuk_o
20 Şubat 2006, 03:06
Merhaba arkadaşlar,
sizlerle daha önce paylaştığım sorunumla ilgili gelişmeyi burada
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8110&page=2
Toplu alım başlığında da sorulmuş yazıyı orayada ekledim.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=7152&page=5
anlattım..merak edenler buradan takip edebilirler...
herkese ilgisi ve desteği için tekrardan teşekkür ediyorum.
Prometheus
20 Şubat 2006, 16:23
Sorunun sadece egzozdan kaynaklandığını düşünüyorsak doğru tercih tabi ki :cat: Tabi bundan önce alınan 120 YTL hariç :queen:
delitay
20 Şubat 2006, 17:03
ben motora 120.00 YTL falan harcamadımki dostum karıştırdın heralde
buraketli
20 Şubat 2006, 17:21
video için sağol çok güzel bi sesi var bende yarın alıyorum sonunda kavuşuyorum Bide Dadyw Clup Kursak???? Ben Şahsen Böle Bi Site Açmayı Düşünüyorum Sayglar ...
batista123
20 Şubat 2006, 23:45
öncelikle mrb arkadaşlar. hemen soruma geçiyorum :) bende motor almayı düşünüyorum keeway supershadowu veya regal raptoru. öneriniz nedir acaba. regalin su sogutma olayı bana biraz daha cazip geldi yalnız supershadow unda ağzı açık bırakıcak bi görünüşü var... :silent:
Selam, motorumdan cok memnunum ama keway de (su ana kadar gelen çinliler içinde R&R dan sonra) oldukça iyi sonbaharda motor seçerken de Kewayin 250 liğini İnternette görmüştüm bayılmıstım. Ama bir ay sonra yakında diye diye Fuarda geleceğini öğrendik .Ben tezcanlı biriyim ve bir işe heves ettiysem hemen yapmalıyım ,o zamanının ve bana göre bu zamanın en iyi Çinlisi R&R da tercihimi kullandım. Hiç mi hiç Pişman değilim bilakis iyi yapmısım
R&R sıralı motor ve su soğutmalı
Keway 250 V motor ve hava soğutmalı
Keway 150 S.S ile iyi bir pazar yakaladı dilerim 250 de 150 gibi kalitelidir.Tahminimce fiyatı bizimkinden az bişey fazla olacak sana tavsiyem hemen alacam diyorsam zaten keway 250 bulamazsın mecbur R&R ama vaktim var diyorsan Bekle gelen Kewayi iyice incele sonucta kullanıcı sensın Zaten ikisinden biri sana sessizce beni al beni al diyecektir.... Sonucta kimseyi dinleme O sesi dinle...:rendeer:
demonicdreams
21 Şubat 2006, 00:23
BU MOTORU ALDIĞIMA BİN PİŞMANIM!..
Çünkü;
Aldığım günden beri kullanım rahatlığı, sürüş kalitesi ve servisi olarak çinli'den beklediğimin o kadar üstünde bir performansı var ki sırıtmaktan joker gibi oldu suratım. servis'ten yüzüme bakım talep ediyorum!.. özellikle havaların düzelmesiyle beraber hergün işe motorla giden biri olarak iş ciddiyetinden kopma noktasında da ciddi endişelerim var. Yetkililerin ilgisine!..
dhocka
21 Şubat 2006, 12:09
arkadaşlar selamlar, açılmış bir topicte hangi benzin diye bir soru var. bizim motorumuz için hangisi geçerli 95 mi 98 oktan mı?
GreatWhiteShark
21 Şubat 2006, 12:47
95 daha iyi sonuç veriyor.
guns_n_roses
21 Şubat 2006, 22:41
arkadaşlar dadyw-class diye bi yeni bi model var. ve burdaki kullanıcıların sahip oldugu raptorlerden biraz daha değişik. ön amortisörler uzatılmış. duydunuzmu gördünüzmü. ne dersiniz. bi göz atın isterseniz.
www.yellowrockmotorcycle.com
Olcan138
21 Şubat 2006, 22:47
Sitede artık bu modele sahip üyeler de var. Hatta birkaç sayfa geride hangisinin daha güzel, daha estetik göründüğüne dair konuşmalar, eski seri ile yeni seri arasındaki fark ve benzerlikler hakkında da yapılmış bolca diyalog var.
nightwatcher
21 Şubat 2006, 23:46
arkadaşlar ben adanadan recep. nasipse bu hafta içinde bir RR alacağım. dady class versiyonunu 2000YTLpeşin+2200 YTL kredi kartı 12 ay vade ile anlaştım. ayrıca üzerindeki standart egsozu söküp ayar vidalı olanı ücretsiz değişecekler. nasıl iyi mi fiyat. ne dersiniz??
Ertuğrul_Öz
22 Şubat 2006, 10:25
aha ben de regal-raptorlandım..:thumleft:
İki gün önce babamla beraber bayiye gidip satıcıyla anlaştık. Dün iş dolayısıyla Ankara'ya gitmek zorunda olduğum için motorumu bugün alacaktım. Neyse dün akşam yorgun argın eve geldiğimde mahalledeki veletlerin:
-Bakın yaw mahalleye Harley-Davidson gelmiş.
demeleri ile irkildim,(tüh lan bi motor aldık hemen daha iyisini getirmişler) merakımdan çaktırmadan çocukların peşinden gittim (e HD bu kolay es geçilmez) .Çocuklar evimizin karşısındaki boş dükkanın camına yapışmışlar. Kendime şööyle bir yol açtım.
-O ne ! regal-raptor. diye haykırmışım.(benim siyah motor vitrinde yaldır yaldır yanıyor yauu)
-Hee abi üzerinde de öyle yazıyor zaten dediler.
-Mehmet amca Amerika'dan getirmiş (bizim peder iki dakikada şehir efsanesi olmuş:P )
Meğerse babam gidip motoru almış da gelmiş bile. Hemen eve bi depar aileye sarılma seasnları mutluluk mutluluk...:wiinkk:
Bugün sabah işe gelmek zorunda olduğum için motora dışarıdan şööyle bir bakıp transit geçtim. Motoru alalı bugün üçüncü gün oldu daha koltuğuna oturmak nasip olmadı.. ısmetse bugün öğleden sonra izin alıp eve gider raptorumu bi tortorlatırım (hava sıcaklığı da 17 derece olacakmış:queen: )
Topuz
22 Şubat 2006, 18:54
cuk_o , nun açıklamasından hala sorunlarının devam ettiği anlaşılıyor. bence bu motor denizli'ye çağrılmalı ve orada incelenmeli. gerekiyorsa yenisi verilmelidir.
motorunu yeni alanlara da hayırlı olsun demek istiyorum.
ayrıcı, şu ses çıkışı ayarlı egsozlar konusunda eski tip egsoza sahip motoru olan arkadaşlardan bir fikir gelmedi. ben, eski tip egsozları yenisi ile nasıl değiştirebiliriz.. sarıkayalar bize bir imkan sağlar mı diye sormuştum. bilgisi olan var ise, lütfen yazsın.
Ertuğrul_Öz
23 Şubat 2006, 13:18
Bize kullanma kılavuzu bile vermemişler peder bey leblebi alır gibi almış motoru. ben sonradan gidip alet setini alabildim ama satıcı kullanma kılavuzu bize de gelmedi dedi.
Deneyimli arkadaşlardan bu konuda teknik destek bekliyoruz::sos::
GreatWhiteShark
23 Şubat 2006, 17:01
Bujileri sökmek için krom kapağı çıkarmak lazım...
Krom kapağı çıkarmak için de kapağın üzerinde duran iki adet bombe başlı kapakçık var... Bunlar civataları gizlemek ve estetik görüntü olması amacı ile yapılmış...
Bu kapakçıkların altına ince bir tornavida sokarak çıkarılabiliyor...( Kapakçıkların bir tarafına dikkatle bakacak olursanız tornavidanın girebileceği kadar çentik olduğunu göreceksiniz.)
::gazete::
Ertuğrul_Öz
23 Şubat 2006, 17:04
Teşekkürler.
Ben de öyle düşünmüştüm ama kroma zarar vermemek için kurcalamadım.
peki üst kısımda allen anahtarla sökülebilen iki adet vida var bunlar ne işe yarıyor bir bilgin var mı?
buraketli
23 Şubat 2006, 19:58
ya beyler motoru mazotla sildikten sonra başka bi uygulama yapıyormusunuz bi sakatlık çıkmazmı tutuşur falan ?
watercolours
23 Şubat 2006, 20:55
cynet, hangi bayi olduğunu bana özelden yazar mısın?
dogma
23 Şubat 2006, 21:01
Değerli arkadaşlarım maalesef RR nin kullanma kitapçığı YOK desem yeridir.
Bu minik kitapçıkta birkaç basit bilgi dışında birşey bulamazsınız..
Birşeyler öğrenmek ancak yetkili servisin ustaları ile arayı sıcak tutmakla olacak!
GreatWhiteShark sanırım aramızda RR hakkında en tecrübeli arkadaşlarımızdan biri. Ara sıra onun ve moderatörlerin ilgili başlıklarına göz atmakta fayda var.
Bujileri sökmek için önce G.W.Sh dediği "tapalar" çıkacak sonra alyen anahtarı ile vidaları söküp (her iki yandaki) krom görünürlü koruyucu kapak çekip çıkartılacak::cat: işte buji göründü. Üzerindeki distrübütörden gelen kabloyu sök, sonra buji anahtarı ile gevşet ... Aman yerine takarken iyi oturt. Önce parmaklarınla döndür, diş kapmasın.
demonic... ,Akira arkadaşlarım . Benim motorum da çok yeni henüz 300 km.de. yan ayak üzerinde depoyu full yaptıktan sonra 212 km. yaptım ve aynı pozisyonda fulledim. 9,5 Lt. benzin aldı yani 100 km.de 4,5 Lt(yaklaşık 12YTL). Biliyorsunuz kitabında 100 km.de 2,4 Lt der..
Hele 1000 Km. yapalım sonra yine ölçeriz.
demonicdreams
23 Şubat 2006, 22:30
demonic... ,Akira arkadaşlarım . Benim motorum da çok yeni henüz 300 km.de. yan ayak üzerinde depoyu full yaptıktan sonra 212 km. yaptım ve aynı pozisyonda fulledim. 9,5 Lt. benzin aldı yani 100 km.de 4,5 Lt(yaklaşık 12YTL). Biliyorsunuz kitabında 100 km.de 2,4 Lt der..
Hele 1000 Km. yapalım sonra yine ölçeriz.
peşin hükümlü olmamak gerekir ama yine de aradaki fark küçümsenemez. gerçi benim her sabah 5dk. her akşam 3dk. jikle çekili ısıtmalarım var. yani 8 dakka ısıtıyorum ama maksimum 30dk yol yapıyorum günde (hafta sonları hariç). bu da demek oluyorki toplamda motosiklet üstünde geçirdiğim zamanın 5'de 1'i yol yapmadan ve jikle çekili oluyor ve bunun yakıt sarfiyatındaki etkisi küçümsenemez. ÖZET:RR'den hala memnunum :)
Tek sıkıntım GreatWhiteShark ve/veya Kaldera'nın hala küçük bir pazar buluşması ayarlamaması. (biz yeniyiz ya, hani çaylak türünden... ondan mı muhatap almıyolar dersiniz :) )
batista123
23 Şubat 2006, 23:52
Merhaba ,
her mesaj yazısımda sayımızın daha da artığını görüyorum.:cat:
Yeni alan arkadaşlar hayırlı olsun kazasız belasız surusler dilerim.:rendeer:
Bugün oğle tatilinde hem zincirlerim bollaşmıştı gerrdirim hemde bayadır ugramadığım için ziyaret edeyim diye Aykon'a ugradım . Sağolsunlar Murat Tuncay ve Ali her zamanki iyi niyet ve güler yüzle misafir ettiler zorla çay bile içirdiler .:P
Yeni Egsozları da gördüm ucuyarım kesik görüntüsünde sesi de fena değil (bu konu her kez için göreceli) yalnız altındaki vida ile ses ayarı falan yok , Sağolsun Tuncay açıkladı vidanın görevi susturucuyu tutmak vida ile oynayınca susturucu çıkıyor (vidayı çıkarmayı tavsiye etmiyor) sadece kırmızılarda su an.
Eski model kullanıcılar değiştirmek ister diye fiyatına listeden baktırdım 117 YTL (teki)
açıkca ilk görüşte fazla beğenmedim ama bu durum şahsi benim motorumunki daha güzelllll .
Şaka Şaka gerçekten güzel olmuş ve seseglince (Şu an benimkinde ses egsozdan çok motordan çıkıyor) egsozdan gelen ayrı bir tokluk sesi motora bir güzellik katmış .
Kıskandım..... :salut: ileride belki değiştiririm ama bu masrafa girmeden önce belkide bir iki susturucu ile oynayarak daha ucuz yollu bir deneme yapmalı diye düşünüyorum.
Bu konuda bildiği çok çok iyi bir egsozcu varmı( İstanbul için):silent:
Bilge®Gölge
24 Şubat 2006, 00:09
km450 oldu nihayet yollar temizlendikçe insan daha bir keyfini çıkartıyor. Benim sorunlar bitmedi. İki gün önce servise gittim. Şarj tutmuyordu konjektör arızalanmış. Sağolsunlar Ankara Marinmak hemen değiştirdi. Boşalan akümü şarj ettiler. Ancak yaklaşık 1.5-2 saat kullandıktan sonra yine marş almaz hale geldi. Sanırım sorun marş otomatiğinde. Cumatesi günü yine servise gideceğim. Size olan biteni aktarırım. Bu start sorunu dışında Raptorumdan memnunum. Motoru henüz yıkamadım. her yanı bir parmak çamur kaplı. Bu motorun kromlarını böylesine gizlemek ona büyük haksızlık. Servisten sonra vakit bulursam bir yıkarım.
Akira dostum, Raptorun hayırlı olsun; kitapçığı hala edinmediysen benimkini scan edip burada yayınlayayım. İngilizcen varsa, orjinal kitapçığı daha doyurucu. Ama ikisi de bence çok yetersiz.
nightwatcher
24 Şubat 2006, 09:50
arkadaşlar ben dğn yeni aldım regalimi. ama akşam marş basmadı. aküsü bitiyo ama şarj olmuyo. farlar sönük yanıyor. farlar yanıkken korna çalışmıyor. deli etti ya 70 km yapabildim. yarısında ittim motoru çalıştırmak için. oooooooooof of
Arkadaşlar bir soru sormak istiyorum hazır birsürü regalci bulmuşken. Bende uzun zamandır forumları takip ediyorum ve açıkçası Regal Raptor ile KW Supershadow arasında kalmış durumdayım.
Beni en çok düşündüren şey is boy konusu. Benim boyum 1.88 falan, motor üzerinde de nasıl dururum bilemiyorum. Atla kelebek misali. Bu konudaki fikirlerinizi alabilirsem çok sevinirim. Uzun boy nasıl duruyor regalde?
Hepinize bolca problemsiz kmler diliyorum...............
mustafa koyuncu
24 Şubat 2006, 13:19
merhaba arkadaşlar bir aylık araştırmadan sonra sizin foruma takıldım sonunda dayanamadım ve dün akşam aykon'a gittim ve motoru gördüm galiba bir kaç hafta içinde bu motoru alıcam fakat aklıma takılan bir kaç şey var nasıl oluyorda kırmızı motorun egzozuyla siyah motorun egzozu farklı oluyor bu egzozların arasında ses farkı varmı yeni modelide gördüm motor hacmi silndir çapı vs. aynıyken arada -3-beygir fark nasıl oluyor bu konular hakkında bana yardımcı olursanız sevinirim birde eski arkadaşlar bu sitedeki kullanıcı adı değiştirilebiliyormu ben yanlışlıkla isimi yazdım bilen varsa teşekkür ederim
ccbbdd
24 Şubat 2006, 13:38
arkadaşlar ben dğn yeni aldım regalimi. ama akşam marş basmadı. aküsü bitiyo ama şarj olmuyo. farlar sönük yanıyor. farlar yanıkken korna çalışmıyor. deli etti ya 70 km yapabildim. yarısında ittim motoru çalıştırmak için. oooooooooof of
bu yazdıklaın çok önemli şeyler,,ben geçen bir arkadaşım için inceledim motoru,görüntüsü güzel ama eğer durum buysa yakmayalım çocuğu...Yeni aldığın motorun yaptıklarına bak pek normal değil..
GreatWhiteShark
24 Şubat 2006, 15:00
Arkadaşlar...
Yaklaşık 4000 Km.den beri bu motoru kullanmaktayım ve sizin yaşadığınız sorunların bir tanesi bile yaşamadım...
Eğer motorunda çalışmama problemin varsa hemen aldığın yere götür... Yetkili servis hertürlü sorununu çözecektir... Daha yeni alınan bir motorda da bu sorunun olması hayli ilginç... Depoda stokta durmuş bir motoru almışsan eğer akünün boş olması normal ama şarj ettikten sonra tekrar boşalması aküyü şarj eden şarj dinamosunun çalışmadığını gösterir...
Buradan ne dersek boş... Bence makinanı aldığın yere götür ve tüm derdini anlat... Çözüm bulacaklardır... Bulunamazsa da buraya tekrar yaz lütfen...
Benim bu zamana kadar tek sorunum 2-3 hafta soğuk havalarda yatan motorumun aküsünün bitmesi o kadar... Bu da aküden kaynaklanan problem... Arabanın aküsü ile kıyaslayacak olursak 2-3 ay da arabanı kullanma... Aynı akü sorunu onda da olacaktır...
Bu arada mustafa koyuncu dostum nickini değiştiremezsin...
Bir daha bu isim ile girmek istemiyorsan giriş yapma... Yeni bir nick kullanarak yeniden üye ol...
oven dostum daha önceki sayfaları okuyacak olursan eğer, sayısız boy problemi ile ilgili konuşmuşuzdur...
Genelde millet 180-190.....
En kısa zamanda havalar müsait olduğu ilk anda bir R & R toplatısı düzenlenecektir... DUYURULUR.....:queen:
Ertuğrul_Öz
24 Şubat 2006, 15:24
Akira dostum, Raptorun hayırlı olsun; kitapçığı hala edinmediysen benimkini scan edip burada yayınlayayım. İngilizcen varsa, orjinal kitapçığı daha doyurucu. Ama ikisi de bence çok yetersiz.
Çok makbule geçer (hatta ingilizcesi detaylıysa daha güzel olur)
Dün şöyle internette bir gezinirken bir İngiliz gazetesinde regal raptorla ilgili bir yazıya rastladım. İngilizlerin bile (genelde pek birşeyi beyenmezler tanıdığım kadarıyla) bu motoru diğer çin mallarından ayrı tutmaları beni gerçekten sevindirdi. Sizinle paylaşmak istedim.
http://www.manchesteronline.co.uk/cars/motorcycles/s/169/169360_a_raptor_may_be_the_answer.html
petitfalcon
24 Şubat 2006, 16:06
Bunlarda anahtar teslim İngiltere fiyatları (1Sterlin 2.3 ytl)
Prices:
Regal-Raptor™ DD50E £1,195.00 on-the-road.
Regal-Raptor™ DD100E £1,395.00 on-the-road.
Regal-Raptor™ DD125E £1,554.00 on-the-road.
Regal-Raptor™ DD250E £1,925.00 on-the-road.
Topuz
24 Şubat 2006, 18:37
batista123; yeni egsozlar konusunda yazdıklarınız için teşekkür ederim. doğrusu ben de şöyle düşünüyordum ki.. yeni egsoz konusunda bir kaç soru sordum. bu kadar kullanıcı servise gidiyor da.. bir tanesi şu egsoz konusunu sorup-öğrenip de burada yazmıyor. demek ki, çok önemsiz görülüyor. yazmayın o zaman kardeşim. biz de sormayalım. o zaman bu foruma girmenin ne anlamı kaldı? girmeyelim o zaman? bu seçenekler destek bulmayacağına göre.. yazacağız arkadaşlar. lütfen sormaktan.. sorunlara çözüm aramaktan ve yazmaktan geri durmayalım. bugün sizin başınıza gelmedi diye.. yarın gelmeyeceği ne malum?
motorun km de kaç tl yaktığı çok soruluyor. bu konuda, rodajda olanlardan ziyade, 1500-2000 gibi çok km yapmış olan arkadaşlar cevap vermelidir. ara sıra bu tür cevaplar geliyor. ancak, yenileri de gelebilir. bu arkadaşlar bizler için böyle bir ölçüm yaparlarsa çok memnun oluruz.
buraketli
24 Şubat 2006, 19:20
egsozunu kestirmeyi düşünen RR cular Bu sese kulak verin.
Ben gittim Bizzat sordum egsozculara susturucuları egsozu kesmeden çıkarırız dediler Egsozlar kesilince pek şık durmuyorda (bu arada beni takan kimse yok bu forumda ya neyse)
delitay
24 Şubat 2006, 19:35
walla dostum zevktir tabii ama egzost çapraz kesilince bence daha güzel duruyor. bildiğiniz üzre benim egzostlarda sararma olmuştu, garantiden değiştiğinde egzostu kestirmeyi düşünüyorum ama sesin desibeli beni düşündürüyor. egzostu kestirdiğimde çok yüksek bir ses çıkarmı diye endişelerim var.
Ertuğrul_Öz
24 Şubat 2006, 19:40
Egzoslar kesilince motor garanti dışı kalıyor diye biliyorum.yoksa bilmiyormuyum:silent:
buraketli
24 Şubat 2006, 19:57
Bildiğim Kadarıyla Muhteşem Bir sesi Varmış Ama Kötü Bir durum Olduğunda Mesela Vites Küçülterek Durmak Gerektiğinde (Fren arızası falan) Helikopter gibi ses çıkarabileceğini tahmin ediyorum(Susuturucu Olmadığı için) ( Tabi Zincir Kopmazsa ) Ama Böyle bir durum olması için motora hiç bakmamanız gerekiyor Bu RR cilerin Böyle birşey yapacağını zannetmiyorum.O yüzden sorun olmaz. Saygılar
duslemek
25 Şubat 2006, 11:26
ingilizlerin yorumu
http://www.manchesteronline.co.uk/ca...he_answer.html
yazı çok hoşuma gitti teşekkürler dostum regal i çok güzel özetlemiş özellikle şu cümle ile japonlara gönderme yapmış :)
"
The Regal surprised me with its easy-handling, decent braking and quiet running. It should act as a wake up call to the Japanese that China will one day dominate the global market in commuter motorcycles - and that day will be arriving soon. The Regal also makes paying two grand a year for a season ticket to a bus or train company look like a bad joke."
tercümesi
"RR (O) japonlara sesleniş mesajı gibidir çin birgün günlük kullanım motorsikletleri piyasasına dünya çapında egemen olacak ve o gün çok yakın"
yazılana aynen katılıyorum.
Topuz
25 Şubat 2006, 22:41
akira; egsoz kesilince motorun tümü neden garanti dışı olsun? sadece egsozlar garanti dışı kalır? diğer aksama dokunmadığımız için, onların garantisi devam eder. böyle olmalı. arkadaşlar yanılıyor muyum?
buraketli; egsozu kesmeden susturucuyu kim? nerde? kaça çıkarıyor? hem kesmeden çıkarmak nasıl oluyormuş? bunları yazmamışsınız. aslında daha önce böyle ifadeler yazdığınızı belirtiyorsunuz ama.. en azından ben bile farketmemişim.bu konuya bağağı takmış biri olarak.. başka bir topikte yazmış olmayasınız. detayları yazarsanız memnun oluruz.
Bilge®Gölge
26 Şubat 2006, 00:08
550.km: sarj konusundaki sorunlarımdan bahsetmiştim. Bugün servise yeniden gittim. Tüm elektrik tesisatının fişleri tek tek çıkararak nereden kaçak olduğunu araştırdık. Sonunda, CDI ateşleme merkezinin kontak kapalıyken bile akım çektiğini gördük. Kontak anahtarı CDI devresini kesmiyor. Kitapçıktaki elektrik şemasında da, aynen bu şekilde doğrudan bağlı gözüküyor. Şu anda CDI' ı kontak devresine bağladık. Büyük olasılıkla artık şarj sorunu yaşamıyacam. Demin park ederken kutup başlarını sökmeden bıraktım. Bakalım yarın marş basacak mı?... RR cılara buradan yeniden bilgi veriririm. Eğer böyle bir sistematik hata varsa, Sarıkayalara bilgi verilecek. Ankara Marinmak' tan Mustafa usta, Zafer usta ve Yunus usta sorunumla yakından ilgilendiler. Her iki gidişimde de servis ücreti alınmadı.
Nightwatcher, sendeki akü sorununun nasıl çözüldüğü hakkında bilgi verir misin?
Hiç kimseye tavsiye etmiyorum, ancak ben sehpa switchini iptal ettim. Motoru ısıtırken artık illa üzerinde oturmam gerekmiyor. Motor sehpada ısınırken ben brandasını topluyorum, yol öncesi kontrollerimi yapıyorum. Kendi giyim hazırlıklarımı yapıyorum vs.. Ancak tekrar ediyorum, motor sehpadayken çalışmaması aslında iyi bir özellik, sehpayı açık unutup yola çıkmak çok tehlikeli...
Düşlemek: İngilizlerin bu yorumu, commuter tipi vitessizler için gibi geliyor. Bizim motor hiç te sessiz değil. Gece geç dönerken, mahallede çok vicdan azabı çekiyorum...
nightwatcher
26 Şubat 2006, 01:05
bilge abi sorun devaöm ediyor. sinir etti bu akşam. ya gidip mutlu akü alacam. kutup başlarını söktüm ve dikkatimi şu çekti. motor kontak kapalıyken bile kutup başını takarken kıvılcım atıyor. bakacaz pazartesi günü
demonicdreams
26 Şubat 2006, 12:32
batista123 o dediğin işi aykon yapmıyor mu? ben de düşünüyorum ve aykon'un bu işi yapacağını tahmin ettiğim için egsozcu aramadım hiç. ama aykon yapmıyor diyosanız babam taksici olduğu için tanıdık bildik iyi bir egsozcu bulabilirim sanırım. ilk işim sana haber vermek olur!
Ertuğrul_Öz
26 Şubat 2006, 12:55
Arka tekerin önünde beyaz plastik bir kutu var. Üzerinde bir hortum 15 cm kadar yükseliyor ve bittiği yerde bir de kapağı var. Ne işe yaradığını anlamadım. Acaba fazla yağın tahliyesi için mi kullanılıyor ?
Bilge®Gölge Kullanma kılavuzunu scan edip foruma ekleyecektin. Son durum ne oldu acaba..
KALDERA
26 Şubat 2006, 15:18
arkadaşlar herkeze merhaba..bizim topic bayağı ilerlemiş,yeni raptorcular eklenmiş,maşallah sevindirici..
bu egzost konusunda sizler yanılıyorsunuz bence..bir kere egzostu kesmeden yani şeklini değiştirmeden bunu yapamazsınız.çünki bizimki kapalı tip.eğer kesmeden çıkarmaya çalışırsanız o zaman üstten açmak gerekir.bu da hiç estetik olmaz.eski haline getirmek daha pahalıya mal olur..diğer tip egzost zaten arkası açık bunun.egzost borusunun altında ufak bir sabitleme cıvatası var,bu civata içerdeki susturucunun dışarı çıkarılmasını sağlıyor.istediğiniz zaman susturucuyu tekrar yerine takabilirsiniz yani..zannedildiği gibi bir ses ayar civatası değil yanliş anlaşımasın.susturucuyu söküp tekrar takmak için bu civata.
Arka tekerin önünde beyaz plastik bir kutu var. Üzerinde bir hortum 15 cm kadar yükseliyor ve bittiği yerde bir de kapağı var. Ne işe yaradığını anlamadım. Acaba fazla yağın tahliyesi için mi kullanılıyor ?
arkadaşım sorduğun plastik kutuda yedek antifiriz bulunur.radyatörde eksilme olduğu zaman oradan tamamlamak içindir.
ben izmirdeyim sukıda dostumun yanındayım şu an herkeze sevgiler saygılar..:rendeer:
Ertuğrul_Öz
26 Şubat 2006, 15:42
arkadaşım sorduğun plastik kutuda yedek antifiriz bulunur.radyatörde eksilme olduğu zaman oradan tamamlamak içindir.
Kafam karıştı şimdi :silent: Otomobillerde bu kutu radyatörle aynı seviyede olurdu. Regal de eksilen suyu pompa gibi birşeymi yukarıya basıyor yani.Su tamamlama işlemini radyatör üstündeki kapaktan yapmayacakmıyız(yani biz radyatörden tamamlasak su buraya da dolarmı yoksa illa bu kutuya mı dolduracağız?) (Sorularım saçma gelebilir ancak motosikletleri daha yeni yeni tanımaya başlıyorum . Malum kullanma kılavuzuda yok ki meretin:) )
BLACK_WHİTE
26 Şubat 2006, 17:55
http://img102.imageshack.us/img102/1443/dsc002961zh.th.jpg (http://img102.imageshack.us/my.php?image=dsc002961zh.jpg)
nightwatcher
27 Şubat 2006, 12:43
ben dün 300 km yol yaptım canawar bombaydı. 200 km de 5 litre yaktı.şu anda 500 km de. yaklaşık 110-120 km hıza çıkabildim. çok zorlamadım. fakat akü sorunu devam ediyo. bakalım ne olacak. saygılar kolay gelsin. bilgilendirmek istedim.
Naci63
27 Şubat 2006, 15:25
nightwatcher, rodaj dönemi için (ilk 1,000 km) bence biraz hızlı gidiyorsun. 80-90 km hızı geçmemeye çalış. Yakıtın ise çok iyi (eğer doğru ölçtüysen tabi). Çünkü ben bir çok kişinin km başına 10 kuruşun altına düşüremedikleri konusunda şikayet ettiklerini duymuştum. Ölçümün doğru ise sakın karbüratör ayarlarıyla da oynama. Kazasız sürüşler dilerim.
demonicdreams
27 Şubat 2006, 18:17
nightwatcher sen 200 km'de 5 lt yaktığına emin misin? Bu 12,75 lira ediyo ki km başına 6,3 kuruş gibi rakama tekabul eder o da.
ben 13,8'den bahsediyorum. en az yakan şu an (GWS) 10,3 diyodu ki o da 3000 km'de. Bence bi daha ölç.
nightwatcher
27 Şubat 2006, 18:30
abicim arkadaşlarla beraberdim. depoyu fulledim. yaklaşık bi 5 km sonra km yi sıfırladım. yola çıktım taaaaaaa erdemliyi geçtim (adanadan) geir dönüşte bir yerde aldım yakıtı km 230 civarındaydı. 5-5,5 civarıydı eminim. bugun yine fulleyecem akşam. hatta opet puan fişim de var biyerlerde yükleyim siteye.
dönence
27 Şubat 2006, 20:31
arkadaşlar merhaba. ben bir RR kullanıcısı değilim ama honda rebelim için ne yalan söyleyeyim yedek parçalarından yararlanıyorum. honda ile kıyasalanınca epey ucuza geliyor.
işte böyle bir sebepten dolayı antalya da bulunan ve yeri mevlana kavşağındaki bayiden (antalya da bulunan arkadaşların dikkatine) bir adet sissy bar aldım. bana bu ürünü sayın bayi 120 ytl ye sattı. yaklaşık bir ay sonra başka bir bayiden bu ürünün fiyatının 60 ytl olduğunu öğrendim. tabi yediğim kazığın acısını o an hissettim. bir bayi olarak bir müşteriye fiyatını bilmiyorum diye bir ürünü iki katına satan bayiden ne beklenir acaba. hiçte dürüst davranmadıklarını düşünerek antalya daki arkadaşları uyarıyorum.
bu arada benim sissy bar paslandı aranızda böyle bir şikayeti olan varmı acaba.
sea scout
27 Şubat 2006, 20:42
motoru kullanırken 1. vitesten boş vitese geçerken bazen zor geçiyor.bazende yeşil ışık(boş vites) yanmasına rağmen debriyajı bıraktığımda motorun vitesden çıkmadığını görüyorum. Boşa almak için önce 2. vitese sonrada boşa alıyorum.Aynı sorun diğer kullanıcı arkadaşlarda da var mı?
batista123
28 Şubat 2006, 00:02
sea zincirinin gerginliğine baktırsana bir ara bu sorunu bende de yapmıstı zinciri gerdirmek için gittiğimde sorun gitti tabi bu arada ali usta başka bir şey yaptımı bilmiyorum ben motoru ona emenet ediyorum o hallediyorr.:cherry:
Ya kaldera bu işi anlamdım
yeni egsozları aykonda gördüm bizimkiler gibi kapalı ucu ayrıca vidada kapalı böümün iç bölümünde kalıyor o radan o vidayı cıkarınca susturucu içinde dapılır bu yorumdan bizim egsozlarıda cok iyi anlayan biri alttan tam susturucu noktasından delerse aynı etki olmaz mı?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO