Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
bozkurt
08 Şubat 2006, 17:19
Arkadaşlar merhaba,uzun süren takipler sonucu kendi sınıfında en iyisi olduğuna karar verdiğim R&R'mı aldım nihayet:) .Pardon Ben Bozkurt.Siteye Balıkesir'den katılıyorum.Tüm regalci'lere merhaba.Renk:Kırmızı.Anadolu celetem ile aldım.500 peşin 183x24 şeklinde.Diğer modellerden farkı Ekzostlarında.Tam benim istediğim gibi.Uçları aşağıdan yukarı açılı şekilde kesik ve alt tarafta ses ayar vidası koymuşlar.İstediğin şekilde ses çıksın diye.Tabii her taraf kar ve buz.Motor plaka çıktı dükkanda bekliyor.Bende heyecanla bekliyorum:wiinkk: .Daha çok yazışmak dileğiyle.Sağlıcakla kalın.:rendeer:
Bozkurt
DDR&R
Balıkesir
delitay
08 Şubat 2006, 17:53
walla arkadaşlar montun üzerinde 4 tane etiket var ama hangisi montun hangisi korumaların hangisi derinin bilemiyorum onun için hepsini yazıyorum (bu arada cahilliğime sayın ilk motorum ve ilk montum)
1. protector
2. boggrah ındustry
3. 3m scotchlite
4. genune leather
mont bayaa korumalı sırt, ön, kollar, omuzlar yanlız bellik yok.
eldiven desen motor sürerken değilde kazara bi tartışmada kullansan silah niyetine geçer herhalde. el yumrukları üzerinde, bileklerde ve eklem yerlerinde karbon fiber korumaları var
mont ve eldiceni 350.00 ytl / 12 taksitle aldım, bilmem pahalımıdır ucuzmudur ama bir yerde sadece korumalı bir mont sormuştum onun fiyatını 750.00 ytl duyunca bayaaaaa ucuz geldi yorum sizin.. şu an resim ekleyemiyorum çünki fotoğraf makinam yanımda değil ama en kısa sürede onuda eklerim
spjet
08 Şubat 2006, 20:00
dostlar bizim motorlara burun kıvırıp (cin) :farao: diyenlerin icinde yeni Honda CBF 250 kullanan arkadaşlar yoktur umarım :silent: nedenine gelince honda cbf 250 de kullandıgı motorum bizim motorları imalatını yapan fabrikadan alıyor motoru fason olarak bizim R&R ları yapan üreticisi .
Motorların dışını , şanzımanı ve su sogutmalıya cevirrip bizim motorlara takmışlar ingilteredeki dostlarımdan aldım bu haberleri tabi bunu haberi yetkili birine doğrulatmanın bir yolunubulmak çok zor ama yinede duyunca çok şaşırdım
delitay
08 Şubat 2006, 22:18
dostum resmini gösterdiğin motor çift ekzantrikli, bizim motorları ben tek ekzantrikli biliyorum.
spjet
08 Şubat 2006, 22:45
resimleri bana arkadaş gönderdi anladığımdan koymuş değilim ama sorarım kendisine cbf ile bizim motorlarının resimlerini yanyana koyunca benzediklerini inkar edemem ama nekadar aslı vardır bilemem bu haberin
GreatWhiteShark
09 Şubat 2006, 11:01
Dostum bu topicte önceki sayfaları okuyacak olursanız şehir içinde 12 Ykrş. ile 10 Ykrş. arası yaktığından bahsetmiştim...
Daha şehirler arası yolda kullanmak nasip olmadı ama bu neredeyse 4000 km. ye yaklaşan motorumla yaptığım hesaplamalar sonucunda bulunmuş bir rakamdır...
Şehirler arası 10 Ykrş. un altına ineceğine eminim...:mrgreen:
Şuan kullandığım dizel arabam bile şehirler arasında 10 Ykrş. tan az yakıyor:mrgreen:
Bu arada 94.000 kez görüntüleme ile topicteki rekoru 9 Şubat 2006 itibarı ile ele geçirmiş bulunuyoruz RR :rendeer: severler...
yaşar
09 Şubat 2006, 20:07
ibresi maximum hız olarak 110mil'i gösteriyor yani buda demek oluyorki 176km bence bukadar hıza ulaşamaz
Raptor_SS
09 Şubat 2006, 21:01
Slm arkadaşlar bu aralar pek aranıza katılamıyorum işler baya yoğun. ilk sayfalarda liste olacaktı ona devam ediin yeni liste yapmayın bence Forum çok şişiyor .fuara gidecekler nasıl gitmeyi planlı. Ben motorla gitmeyi planlıyorum great nedersin ? Kaldera ? ve diğer Raptorcular
Gerçi daha 1,5 ay var.
aramıza yeni katılan arkadaşlar hoş geldiniz. ayrıca yeni raptorculara hayırlı olsun doğru seçim yaptınız.
dogma
09 Şubat 2006, 22:16
Herkese Merhabalar,
.....Ne alacağım ben yaaa?? Keeway SL150'mi yoksa Daddyw'mi, Siz ne önerirsiniz lütfen bir yardımcı olun.
Selamlar herkese.
Değerli Arkadaşım Darksider, Kendin hk pek bilgi vermemişsin. Yeni kullanıcı mısın? daha önce motosikletin oldu mu? Ne tür motosiklet kullandın? vb-vb..:cyclopsan
Herşeyden önce Keeway SL150 150 cc'lik bir makina ve 130 kg ağırlığı var.
R Raptor ise 250 cc. Ağırlığı 160 kg. Bu nedenle ikisini mukayese etmek bir açıdan zor ve öbür açıdan kolay; öyle değil mi?
Her ikisi de "turunçgillerden" olsa da tıpkı Greyfrut ile Mandalina' nın karşılaştırılması gibi :) ...
Bilge®Gölge
09 Şubat 2006, 23:15
Arkadaşlar ben Şenol,
Ben de bir aydır Raptorcuyum. Bu forum ile ilgili linki Batista sağladı. Sağolsun. Şimdiye kadar ancak 12 sayfasını okuyabildim. Ama gördüğüm, önemli bir birikimi paylaşmışsınız. Ben Raptorumu 3 hafta önce (ne yazık ki Sibirya karları) yağdığı gün teslim aldım. O gün bu gündür, kötü hava şartlarından ötürü sadece 300km yapabildim. Bazen işten döndüğümde akşamları atlayıp dolaşıyorum. Şimdiye kadar oldukça memnunum. Yumuşak kar üstünde, kuru kar üstünde kullandım. Buz üstünde eğim tırmandım ve iniş yaptım. Kendisine biçilmiş vazifenin daha üzerinde kararlı.
Yaşadığım tek sorun akünün asitsiz teslim edilmesi. İkinci gün marş basmayınca,arabamdan takviye çekip çalıştırdım ve akücüye gidip bakımını yaptırdım. Şimdi marşta hiç sorun yaşamıyorum. Bendeki model B serisi. Radyatör dik yerleştirilmiş durumda. km saati deponun üzerine alınmış ve çantalar daha geniş. Benim 73 model Ford' tan kalma alışkanlığımla, beni yolda bırakabilecek çoğu malzemenin yedeklerini tutuyorum. Hortum, ampul, sigorta, kablo... el feneri, motorun üzerindeki tüm civatalara uygun minimum bit-tornavida/lokma takımı... geniş çantanın avantajlarını fazlasıyla yaşıyorum......
Yakında ilk bakımını yapacam. Eh, bana hayırlı olsun. Raptorlarını yeni alan diğer arkadaşlara da hayırlı olsun. Eski Raptorcular da bence doğru seçim yapmışlar. Zaten okuyabildiğim kadarıyla motorundan mutlu olmayan kimse yok. Okumadığım kısımlarda Raptorcu listesi oluşturduysanız, Ankara kısmına beni de ekleyebiliriz.
Topuz
10 Şubat 2006, 00:13
mes; E ve C serisine dair teknik verileri içeren resimler için teşekkürler. sorun yellowrock sitesindeki verilerden kaynaklanıyor. tamam C serisi E serisinden 3 hp daha güçlü olsun. ancak, hala ? leri var.
bozkurt, delitay ve bilge®gölge; motorlarınız hayırlı olsun.
bozkurt, motor ile ilgili; "akünün asitsiz teslim edilmesi" demişsiniz. daha önce motorların kuru tip akülü olduğu yazılmıştı forumda. aldığınız motorun aküsü saf su eklemeli.. asit eklemeli aküden mi? Ayrıca aldığınız motor ile ilgili; "Diğer modellerden farkı Ekzostlarında.Tam benim istediğim gibi.Uçları aşağıdan yukarı açılı şekilde kesik ve alt tarafta ses ayar vidası koymuşlar.İstediğin şekilde ses çıksın diye" şeklinde yazmışsınız. siz hangi seri motor aldınız.gerçi renk kırmızı diye belirtmişsiniz. E serisinde kırmızı renk var. balıkesirden mi aldınız.
arkadaşlar, daha önce motorların egsozları ile ilgili böyle bir yazı yazılmadı. yeni satılan motorların egsozları mı değişti. yada bu vidalı egsozlar opsiyonel mi. bilgisi olan var mı?
bilge®gölge; B serisi regal aldığınızı yazmışsınız. bir yanlışlık mı var. Türkiye de E ve C serisi satışta. bildiğim kadar B serisi henüz ithal edilmiyor.
Olcan138
10 Şubat 2006, 00:18
Topuz, egsozlardaki aynı uygulamayla ilgili bir yazı da "Regal Raptor toplu satın alma listesi" başlığında var.Ben de okuyunca şaşırdım...Bir göz at istersen.
batista123
10 Şubat 2006, 01:28
:cat: :cat: bilge gölge ,bozkurt ve delitay hoş geldiniz aramıza
Sayımız her geçen gün artıyor . Tahminimce sezon açılınca soyle bir turlamaya cıktıgımızda dışarıda baya bir R&R ye rastlıyacagız.
Bu eksoz sorusu benimde dikkatimi çekti toplu alım sayfasında belirtilen açıklama aşağıda.
Raptor Regal DADYW-9A modelinde 2 değişiklik yapıldı. Bİrincisi ekzoslarda. Tüp şeklindeki ekzoslar 45 derece eğimli kesik, kısa ve trombon ekzoslarla değiştirildi. Trombon ekzosların altında bulunan alienle iki parçalı susturucunun arka parçası çıkartılabiliyor. Trombon ekzosla zaten kalınlaşan ve toklaşan ses, susturucu çıkartılarak ciddi bir HD sesine çevrilebiliyor. İkinci değişiklik arka çantalarda: Dar olan arka çantalar DADYW-9B modelinde kulanılan geniş ve reflektörlü çantalarla değiştirildi. A ve B modellerinde Kasım 2005'den itibaren Keihin karbüratör kullanılıyor. Kaliteye bakmak için fazla uzaklara bakmaya pek gerek yok.
şimdi kafam karıstı(9A modeli zaten bizde yok ama ) bu gun yarın aykona giden olursa bunlkarla ılgılı bilgi alabilirmi. Ayrıca bu acıklamalar doğru ise;
(:salut: keşke motorumu şimdi alsaydım dememek için)
bu değişiklikler bizim R&R ye de yapabilirmiyiz .(Getirilerse)
Çantaların genişlediğinden dem vurmuştum ama zaten yazın deri takacagım için bunu onemsememiştim .
B serisini E serisine göre kafamda çirkin bulmuştum.Önemsememiştimm.(uzerine binince acıkcası fikrim değişti ama hala benim fıstık, daha sade ve güzel duruyor):P
Ama egsoz da değişmiş ve ya değişecek ise valla kıskanıcagımmmm:mrgreen:
Sonuç olarak, ben motorumdan cok memnunum, Yeni alan kişilerin de benim gibi memnun olması beni dahada mutlu ediyor.:rendeer: :rendeer:
Bu arada hondanın güvenli sürüş 2 eğitimine kayıt oldum (8-9Nisan) bir sorun cıkmaz ve gidebilirsem yaşadıklarımı paylaşırım.
Artık şu kar-rüzgar -çamur kalksa.........be yaaaaaaaaa...
Guven
10 Şubat 2006, 01:34
Sevgili Topuz;Bundan sonra gelecek tüm Reptor'lar(E veya C serisi) bu yeni tip ayarlı ve alttan üste doğru açılı kesik egzostla gelecek.Antakya bayisinin bana verdiği bilgi bu doğrultuda.Ayrıca akülerin de bundan sonraki motorlarda Mutlu akü olarak gelme ihtimali var.
GreatWhiteShark
10 Şubat 2006, 11:15
Dostum, eğer Ankara falan da yapacaksan 250 cc. motor almanı tavsiye ederim...Özellikle de su soğutmalı...
Keeway SL150 150 cc'lik makina da güzel, fiyatı da 3000 YTL. nin altı...
Kısaca 3000 YTL. paran varsa Keeway, 4000 YTL. varsa RR al derim...
Benim 3000 YTL. param olsaydı eğer yine RR alırdım... 1000 YTL. de borçlanırdım...:mrgreen:
Bu arada yeni RR ci arkadaşlara hayırlı olsun dileklerimi iletmek istiyorum...
Buluşacağımız günlere daaaaaa çok var ama olsun...:queen:
Topuz
10 Şubat 2006, 15:44
arkadaşlar, bu egsoz konusu beni bayağı etkiledi. hatırlanacağı üzere bir aralar bu egsoz konusu çok yazıldı forumda. motordan daha iyi ses çıksın diye nasıl kesilmeli, kim kesebilir vb. anlamda bayağı fikirler edinmiştik. şimdi ise egsoz kestirmeye gerek kalmadığı anlaşılıyor.
Ancak, motoru ilk alanlar, motoru tavsiye edenler.. hatta bir anlamda satışların artmasını sağlayanlar, egsoz konusunda, yeni alanlara göre dezavantajlı duruma düşmüş oldu.
gerçi bu durum, arabalar için de aynıdır. her yeni satılan model, eskisine göre daha iyileştirilmiş özelliktedirler. bu durumda eski model sahibi bir hak iddia edemez.
şimdi, bir hak iddia etimiyorum ama, yeni modeller ayarlanabilir ses çıkışlı olacağına göre, eski tip egsoza sahip olanlardan isteyenler, yeni tip egsoza nasıl sahip olabilirler acaba? bir aralar ilan edilen fiyat listesinde egsoz için set halinde sağ ve sol için ayrı ayrı 98,09 tl yazılmıştı (98,06*2=196,12 tl). yaklaşık 200 tl para ediyor. bu, eski egsoz tipleri için epey bir para.
şimdi, yeni egsozlar kaç paraya bize mal olur acaba? bunun bir çaresine bakmak lazım. satılan motorların hepsi garanti kapsamında hala (2 yıl dolmadı). acaba ithalatçı firma-servisler aracılığı ile, isteyenlere daha farklı bir fiyattan yeni egsozların takılmasını sağlayamaz mı? bunun için bizlere ne gibi bir kolaylık sağlayabilirler? ricacı olsak, bu husus bizler açısından çözüme kavuşturulamaz mı?
yada şöyle yapacağız. motorların garantisi bitine kadar, yada egsoz bozulana kadar.. eski tip egsoz ile idare edeceğiz. değişmek icab edince de garanti kapsamında ise fiyat farkı vererek, değilse zaten bozuldu yeni tip egsoz taktıracağız. ama bu fikir benim pek hoşuma gitmedi.
ben bu konuda şu an moral bozukluğu içindeyim de.. sizler ne alemdesiniz bilemeyeceğim.
dadyw
10 Şubat 2006, 15:58
Arkadaşlar Merhaba
Ben murat yaklaşık olarak bundan 2 hafta önce CUK_O isimli arkadaş motorda sorunlarının olduğunu belirtmiş ve daha sonra sında sorunlarını gidermemize rağmen hiç bir açıklamada bulunmamıştır.kendisinden en yakın zaman da bir açıklama yapmasını beklemekteyiz.saygılar
Arkadaşlar toplu alımla ilgilenen öncü arkadaşın bizimle irtibata geçmesi için
özel msn den cevap bekliyorum.
delitay
10 Şubat 2006, 19:28
arkadaşlar motorumu bu hafta pazartesi sipariş verip salı günü getirtmeme rağmen siyah renklilerin eksozları eski, kırmızılar yeni tip geliyormuş.
yaw bu ne şans, 2006'nın ikinci yarısında siyahlarda yeniye dönecekmiş. hoş görmedim daha fotolarını ama eski tipden iyi olabilir.
duslemek
10 Şubat 2006, 21:37
offf kredim bugun onaylanmadı ne güzel yarın regalimi almaya gidecektim olmadı :pale: motoru korumak için zincir aldım alarmda takmak istiyorum takan var mı?
kaskım ve eldivenlerim
(http://img378.imageshack.us/my.php?image=img00053rw.jpg)
[IMG]http://img378.imageshack.us/img378/7734/img00045gd.th.jpg (http://img378.imageshack.us/my.php?image=img00045gd.jpg)
Guven
11 Şubat 2006, 00:24
Baggio ve Düşlemek;Motoruna alarm taktıran var mı?Diye sormuşsunuz.Ben taktırdım.Üstelik aldığım gün,kasko yaptırmadan önce taktırdım.Bayaada hassas bir şey.Yalınız otolardaki gibi hassasiyet ayarı yok.En hassas haliyle kullanıyorsun.Fiyatları 35-45 ytl.gibi.10 ytl de montajına vermiştim.Aldığım alarmda uzaktan çalıştırma fonksiyonu da mevcut.Ama ben o fonksiyonu iptal ettirdim.Çünkü Regal'ler zaten takozda iken çalışmaz.
GreatWhiteShark
11 Şubat 2006, 10:46
duslemek dostum...
Çenesi açık kask almışsın...
1... Kaza anında çeneye gelecek darbeleri kesinlikle önlemez,
2... Bu havalarda yada 15 derecenin altında havalarda kesinlikle kullanamazsın... Yüzün donar... Yüz felci olma ihtimalin yüksek...
Çenesi olan ve çeneden açılır bir kask ile değiştirmeni tavsiye ederim...
dogma
11 Şubat 2006, 21:29
Arkadaşlar Ocak ayı başında aldığım Raptorumu her hafta en az bir süre çalıştırıyorum ya da 1-2 saat kullanıyorum. Daha 200 Km ye yeni ulaşıyor.
Bir hafta dinlendikten sonra ilk çalıştırma ve ısıtmada biraz aksilik yapıyor ama netice (hatice değil) hep iyi idi bu güne kadar.
Bu gün bir iki çalıştırmadan sonra havlu attı. Marş gayet iyi basıyor, akü sorunsuz. Ya silindirlere benzin gelmiyor ya da bujiler ateşlemiyor.
Açtım Aykon'a telefonu, sağ olsunlar Murat bey ve Ali usta ilgilendiler. Sonunda bujileri söktüm, bir de baktım ki sırılsıklam benzin içindeler. Yani anlayacağınız suç bende!
Bıraz bekledim içerdeki benzinin uçmasını, sonra yedek bujileri taktım, eh o keyifli çalışma sesini duyacaktınız:queen: . Baktım yağmur da yok çıktım bağdat caddesine, Fener,Kadıköy,Bostancı 25 km -o berbat trafiğe aldırmadan- zevkini çıkardım. Baharı iple çekiyoruz değil mi arkadaşlar?:wiinkk:
demonicdreams
12 Şubat 2006, 01:06
yerim ben böyle motoru, bi de çinli olacak. benim bildiğim; kar altında 3 gün kaldıktan sonra 'kola açacağı' bile çalışmaz ama benim raptor'um çalıştı.. hem de tek marşta.
hava durumuna aldanıp sabahtan işyerinin otoparkına bırakırım diye düşünmüştüm, o sabah bi kalktım ki iş işten geçmiş. dediğim gibi 3 gün sonra ilk marşta çalıştı.. ve hala çalışıyor. bir de geri sayıyor bahara doğru. ve farkettimki o da beni seviyor benim onu sevdiğim gibi. hissel, içsel bi iletişim bu. bunu hiç kimse anlayamaz benden başka, ve tabii ki sizden başka. iki teker üstündeki bandanalı serserileriz biz birçoğuna göre, değilsek eğer ekmeğini kovalayan kurye olmalıyız. değil mi ama aklı olanın ne işi olur motorla (motosiklet değil! motor). üstüne biraz daha koyup araba alsaydın diyenlere içimden gülüyorum. ve hepinizi saygıyla selamlıyorum. benim için motosiklet tutkunu herkes birer sanatçıdır.. picasso gibi, ronnie james dio gibi, pele gibi.
baharda görüşürüz! Allah hepimizi her türlü kazadan korusun!..
dogma
12 Şubat 2006, 22:13
Evet, ctesi söylediğim gibi yoğun trafikte ilerlerken -tam FB stadının önünde- sağımdaki taksi şöförü camını açtı:
"abi, kaça aldın bu motoru" diye sordu! Elimle 4 diye işaret ettim. Allah akıl fikir versin dedi:::ranntign . Sanırım RR eşdeğer japon motorların 9500-10000 YTL den başladığını hiç duymamıştı.
Derken Selamiçeşme Shell'de durduğumda genç bir arkadaş arabasından inip yanıma kadar geldi: "Abi, Regal Raptor dedikleri motor bu mu? Gerçekten çok güzelmiş":cherry: sözleriyle lafa girdi. Kendisine motorumu almadan çok araştırdığımı, bu markaya inandığımı vb anlattım. henüz 200 km yapmış bir yeni olduğumu da ekleyip nacizane tavsiyelerde bulundum. Kim bilir belki de o arkadaş şu an forumu izlemekte..:bounce:
Ne kadar çok ilgi çekiyoruz ya Rabbim! Motorumun neresine bir nazarlık koysam etkisi olur acaba?
demonicdreams
14 Şubat 2006, 00:37
fes71'e kulak verin. harley fanclub'ın üyesi olmak ya da herhangibir alt komisyonunu kurmak kolaydır. Mesele böylesine yeni bir makinenin birlikteliğinde. hepimizin yüzlerce arkadaşı vardır ama yine de birbirimize sesleniyoruz hep buluşalım diye. ayağını yerküreden iki tekerlekle kesen onca insanın arasında bizim bu küçük grubumuz anlaşılmaz biçimde yakınlaştı. çok çabuk oldu hemde bu. artık motosikletin sihri mi buluşturdu bizi bilmiyorum. bildiğim tekşey soyut anlamda da olsa bir kulübe ihtiyacımız olduğu. sayımızın azlığı çokluğu tartışılabilir ama birbirimize karşı duyulan yakınlık asla. işte en yakın örneği!.. birbirini hiç tanımayan 3 insan içlerinden birinin henüz sahip bile olmadığı ortak noktaları motosikletleri aracılığıyla, hemde motosikletsiz bir buluşma yaptı. GWS Kaldera ve Shemoto'ya (abilerime ve ablama) hayranlık duyuyorum.
işe nerden başlanabilir?.. mesela bu işlerden anlayan biri çıkıp sadece bize hitap edecek bir web sitesi kursun hemen. evet evet, sen.. neden şimdi bunun çalışmalarına başlamıyorsun? sonrası zaten çorap söküğü gibi gelir. şehir turu, kahvaltı, halısaha maçı (shemoto oynamasın :) ) ve her ne olursa. sen de gelebilirsin! kandırma kendini işin falan yok.. sadece üşeniyorsun, ya da koca bir yalancı!
grubun muhtemelen yaş olarak en küçük (ne küçüğü bee? genç genç!) üyesi olarak bütün angarya işleri yüklenmeye bile hazırım. Büyüklerden biri ya start versin, ya da bu iş için birini atasın.
hevesle bekliyorum..
batista123
14 Şubat 2006, 01:21
valla 135-140 arası gördüm ama sadece 1-2 dakika şile dönüşü (şile cıkısında hafif meyilli bir rampa sonrasında düzluk vardı orada ama hem hava soğuktu hemde ben biraz tırstımm.
Ama sunu rahat soyleyebilirim (Kardan beri işe gidemiyorum ama)sabahları atasehirden em bağlantısı ile çamlıca ya cıkıyorum o yolda her sabah cok rahat sekilde (hiç zorlanmadan 125-130 u gorebiliyorum .
Ancak uzun sure o hızda gitmek beni acıkca yoruyor. 90-110arası daha rahat oluyorum. (Hayır tıtreme falan yapmıyor ben kasılıyorum herhalde :queen: )
Kaldera bıyıklar gidince daha genç durmussun..
Gencadam
14 Şubat 2006, 04:15
batista ben en fazla 120-122 görüyorum (125 bile değil) :) Ama 125'i hiç geçmedi. Acaba bakıma sokmadığımdan mı kaynaklanıyor? 100-110 zaten sıradan hızı oldu boş yolda. O süretı rahat yakalıyor, ama 125'i henüz geçemedik. Hatta şımardım bu beni kesmiyor demeye başladım :) Aman kimse duymasın :cat:
spjet
14 Şubat 2006, 11:18
Gencadam : dostum senbir bakım yaptır ne olur ne olmaz bence
ben kadranı dayadım sonuna kadar kavacık-acarkent yeni yapılan düzlükte ( ben bile şaşırdım acıkçası ) dönüşte yine deneyecektim ama yol müsayit değildi yanlız benim makinadamı yoksa bütün R&R lar böyle bilemiyorum 120 gecince vibrasyon rahatsız etmeye başlıyor sizdede öylemi merak ediyorum değilse benimde bakıma gitmem gerekecek
GreatWhiteShark
14 Şubat 2006, 11:28
Dostum kaç km.de olduğunu yazmamışsın...
Ben 4000' e yaklaştım ve şuan kaç km. ile gidersem gideyim vibrasyon yok gibi...
Belki senin km. 1000 civarıdır... Vibrasyonun zamanla azalacaktır...
Birazcık vibrasyon da olacak tabi canım.:mrgreen:
baggio
14 Şubat 2006, 17:04
Krom aksamda kararma ve sarama oldumu olduysa giderilebiliyormu bilgilendirmenizi rica ederim
Topuz
14 Şubat 2006, 18:36
dadyw´isimli üyeden Alıntı
Arkadaşlar Merhaba
Ben murat yaklaşık olarak bundan 2 hafta önce CUK_O isimli arkadaş motorda sorunlarının olduğunu belirtmiş ve daha sonra sında sorunlarını gidermemize rağmen hiç bir açıklamada bulunmamıştır.kendisinden en yakın zaman da bir açıklama yapmasını beklemekteyiz.saygılar
Sayın cuk_o; hala bir açıklama beklediğimizi hatırlatmak isterim. sorunun nasıl çözüldüğünü açıklamalısınız. hala bir memnuniyetsizliğiniz var ise, bunu da açıklamalısınız.
fener1907
14 Şubat 2006, 18:47
Arkadaşlar
Kendim denedim,krom bölgeleri parlatmak için krom parlatıcıya gerek yok.Çok basit kola ve alüminyon folye ile lekeli hatta tüm kromlu bölgeleri ovalayın ve sonra hafif sıcak su ile yıkayın.Göreceksiniz daha parlak olacak.
Bu arada toplanmalarada başlamış motorsuz olsada.Tanışma faslı çoktan bitip dedikodular bile başlamış.Demekki 10 kişi kadar olunca ne dedikodular kanatıları.
spjet
14 Şubat 2006, 21:08
Dostum kaç km.de olduğunu yazmamışsın...
Ben 4000' e yaklaştım ve şuan kaç km. ile gidersem gideyim vibrasyon yok gibi...
Belki senin km. 1000 civarıdır... Vibrasyonun zamanla azalacaktır...
Birazcık vibrasyon da olacak tabi canım.:mrgreen:
1300 km gectim dostum sanıyorum bu zincirle ilgili olabilri gevşeme yok gibi ama baktırmakta fayda var yinede
duslemek
14 Şubat 2006, 23:11
yaşasıınnn :queen: 14 şubat a regalimle girdim ...motorum hazır yarın plaka ve ruhsatını çıkarıyorum artık ben de aranızdayım dostlarım.
Bu gece zor gececek yarın iş çıkışı motorumu kullanacağım...
İzmir de Çetincan Ticaret ten satış temsilcisi Onur bey gerçekten çok yardımcı oldu çok profosyenel bir ekip her türlü sorumu cevapladılar.:)
Artık darısı diğer regal almak isteyenlerin başına.
En kısa sürede resimlerini foruma koyacağım.
Özgür Ak
İzmir-Alsancak
turlabo
14 Şubat 2006, 23:12
zorla adamı borca sokup motor aldıracaksınız yaaaaaaaaaa
formu okudukça cephedeki askerlerin hücüma kalkmak için duyduğu heyacana benzer duygular kaplıyor adamı.
Şu motoru bir alayım sonra görürsünüz bu motor en fazla kaç yapar,ne kadar yakar.
baharı bekleyen kumrular gibi bende bekliyorum R&R yi
tüm iki tekerlek sevdalılarına iyi sürüşler
özgür hayırlı olsun kardeş,bugün yarın bende alacağım
Çetincan çalışanlarının başına bela oldum desem yeridir
spjet
15 Şubat 2006, 08:40
Bu motordan sonra shadow a terfi ederseniz vibrasyon mu oda ne dersiniz.
Shadow örneğini vermen ilğinç dostum ben aralık ta türkiyeye temeli dönüş yaptım almanya dan gelirgelmezde R&R aldım ama almanyadaki motorum 98 model Honda Shadow VT750 di yani kısacası shadow dan R&R a terfi etmiş oldum:cherry:
gayette memnunum tabiki R&R , Shadow dan daha iyi demek mümkün değil ama bu paraya Shadow kalitesine yakın bir makinadır ikisinide kullanmadan yorum yapmayalım sonuçta Shadow 750 lik bir makinadır
Shadow un yeri başkadır
R&R un yeri bam başka :cat:
xmachinex
15 Şubat 2006, 11:00
arkadaşlar ben de bir ay içinde birR&R almayı düşünüyorum. c serisini beğendim ama e serisinin gidonu daha çok hoşuma gitti. yeni seriye e serisinin gidonunu taktırmak kullanımda bir sakınca yada risk yaratırmı bunu merak ettim. lütfen bilgilendirirseniz sevinirim...
GreatWhiteShark
15 Şubat 2006, 16:46
SicK_BoY
Şimdi arkadaşlar siz biliyormusunuz bilmem ama GWS 'nin Regal&Raptor topic'ini açtığından beri Regal&Raptor' la ilgili konuları takip ediyordum (hala ediyorum) çok düşündüm çok kararsız kaldım ama en sonunda bende bir Regal&Raptor almaya karar vermiştim ve bunun için çok fazla girişimlerde bulunmuştum daha sonrasın da bir çok arkadaş bir araya toplanıp Regal&Raptor' u toplu bi şekilde ödeme koşullarından yada kolaylıklarından dolayı birlikte almaya karar vermiştik fakat daha sonrasında kafama takılan ve insanlara sormak istediğim çok sorular olmuştu....
Bunlardan birisi hep dile getirdiğim boy sorunu... Benim için en önemlli konu tamam belki biraz size saçma gelebilir ama inanın benim açımdan çok ama çok önemli... Çünkü boyum 1.88 (biraz hava atar gibi mi oldu ne ) ve motorsikletin altımda bisiklet gibi kalmasını istemiyorum...
Sanırım fazla uzattım... evet arkadaşlar ben bir TİGER almaya karar verdim...
Neden diyeceksiniz...Sanırım beni en çok etkileyen dış görünüşü oldu...Arkadaşlar biliyorum belki dış görünüşe bakarak motor kararını verme diyenler olacaktır ama inanın cok araştırdım ve benim için en ideali sanırım tiger olmuştu...Arkadaşlar size şunlarıda söyliyeyim forumdaki yazılar benide cok etkiledi cuk_o arkadaşımızın başına gelenler derinden yaraladı... Ve inanın bana motosiklet.net aracılığıyla tanıştığım çok insan nedense TİGER daha iyi onu seçmen daha doğru bir karar olmuş dedi... Arkanda kocaman KANUNİ var dedi... Sadece tipi güzel diye su soğutmalı diye ona saldırma dediler bana. İyice düşündüm nedense TİGER daha mantıklı geldi...
Toplu alım listesine yazdığım cevabı aynen buraya da taşıyorum.
Dostum tabiiki zevkler ve renkler asla karşılaştırılamaz...
Herkes istediği, beğendiği motoru alır tabiiki...
Ama diyorsun ya 188 boyum var... Benim ki de 180... Motorun altımda bisiklet gibi durduğunu hiç düşünmüyorum...
Aksine birgün TIGER' ın üzerine oturmuştum...(Kullanmadım sadece oturdum) Bana daha küçük bir makina gibi geldi...
Sadece benzin deposu çok büyük, hatta abartılmış....(18 litreye 14 litre) Sonra ölçüleri araştırdım ve yanılmadığımı anladım...
Tiger' ın boyu RR den 3 cm. daha kısa... Hatta son çıkan modelden tam 10 cm. daha kısa... Keza genişliğe bakınca 10 cm. kadar daha dar... Sadece yüksekliği 10 cm. yüksek!... Oda gidondan fark ediyor... Ama bence motor yüksek olacağına uzun olmalı.. Yollarda TIGER gördüğüm zaman, boyunun kısa ve yüksekliğinin fazla oluşundan dolayı bana biraz kaba gibi gözüküyor ama tabiiki herkesin görüşü kendine....
Yinede verdiğin karara saygı duyuyoruz... Bence sen görüntüden çok servisi kafana takmışsın gibime geliyor...:bounce:
buraketli
15 Şubat 2006, 17:12
ya bana R&R nin ses veya video kayıtlarını gönderebilirmisiniz piskopat06@hotmail.com en kısa sürede bekliyorum mümkünse saygılarımla Yolunuz boş Deponuz Hoş olsun ... Bide Satılık OTO Honda Civic Siyah Tek Kapı 1991 yapımı trafiğe çıkış tarihi 2004 İlgilenen olursa mailimden ulaşabilir (Arkadaşlar Kızacaksınız Biliyorum Ama R&R Alabilmek İçin Satıyorum 7000 ytl Temiz İnternette 9500 ytl olarak fiyat veriliyor Acil Satıyorum)
sukida
16 Şubat 2006, 11:56
Ewet arkadaşlar izleyemeyenler için ve yeniden izlemek isteyenler için YELLOWROCKMOTORCYCLE tv reklamı, sonra vay ben görmedim vay ben duymadım ben bilmiyordum demeyin diyenin vay haline :P
http://rapidshare.de/files/13382689/YellowVCDlow.wmv.html
duslemek
18 Şubat 2006, 00:47
Selam Turlabo
O gun tanıştık ama ben motorumu alma heyecanında isminizi unuttum.
2 gündür bizim mahallede pratik yapıyorum yarın motor dersinden sınavım var sınavdan sonra bir arkadasımla inciraltına çalışmaya gideceğim istersen sen de gel hem tanısırız hem de fotoğraf çekeriz.
Tel 05334968349
sturhan
18 Şubat 2006, 10:50
Merhaba arkadaşlar bu siteyi yaklaşık olarak 2 aydır her gün düzenli olarak takip ediyorum . Motor tercihi ve teknik bilgilenme konusunda çok yardımlarınızın olduğunu belirtmek isterim . Bir çok arkadaşımız gibi bende Regal Raptor konusunda kesin bir karar vermiştimki taki Hysoung u görene kadar .
GV - 250 Aquila modelini çok beyendim ve onu almaya karar verdim .
250 CC kategorinse Chopper tarzı bir makine almayı planlayanlar mutlaka bu motoru görmelerini tavsiye ediyorum . Kızıltoprak Istanbul motor bayisinde
650 CC chopper ve Racing
250 CC chopper ve Racing modellerini görebilirsiniz.
Fakat söylemeden geçemeyeceğim 250 CC racing olan makinede aklım kaldı çok güzel bir motor fiyatta çok cazip racing düşünenler mutlaka görmeli .
Her keze selamlar .
delitay
18 Şubat 2006, 19:58
arkadaşlar 2 gün önce motoruma kavuştum, ama dışarısı kar-buz olduğundan çıkarmadım. dün bi çalıştırıyım dedim şöyle bi ısıtıyım şarj falan olsun diye ama 5-6 dk. çalıştırdım makinayı. ısındı silindir bloğu, tam yeter artık derken eksozun kızarmaya başladığını fark ettim ve çekindim hemen stop ettim, soğumasını bekledim. soğudu ama eksoz susturucusunun nikelajı sarardı. normalmi yoksa anormalmi sizin makinalardada bööle bişey oldumu çoook merak ettim. acil cevap bekliyorum yoksa kafayı sıyırcaam...
petitfalcon
18 Şubat 2006, 20:13
delitay
Bu olay senin şanssızlığın dostum.
Hemen motoru aldığın yere götürüyorsun ve garantiden eksozu değiştiriyorsun.
geçmiş olsun
turlabo
18 Şubat 2006, 20:39
Ben bugün çekecektim ama akşam saati oldugu için yarın gündüz resim çekmek istedim ve motoru getirirken yandan geçen bir arabadan dolayı sırılsıklam olduk .
Yarın Turlabo gelirse birlikte resmimizi çekip göndereceğiz.
Düşlemek selam ;ben bugün teslim aldım motoru.ve 25,30 km yol yaptım.şimdilik gayet memnunum.yarından kastın pazar günü ise söz veremem ama ilerki haftalarda mutlaka senle vediğer dadyw cilerde gezmek isterim.
Diğer marka motorcu arkadaşlarlada gezmek isterimde:pale: onlar için olumlu bir gezinti olacağını sanmam.:cyclopsan
Çünkü Dadyw in gölgesinde kalırlar:queen:
batista123
19 Şubat 2006, 01:12
Delitay hayırlı olsun,
Petifalcon unda dediği gibi egzosda sorun var hemen garantiden değiştir. Daha evvel birinin başına gelmişti galiba , Aykondaki Ali usta bahsetmişti yahu çok düşük bir ihtimal diyordu , kısmet Sorun suz değiştirirler...
Şarj içinde motoru hareket ettirip 5- 10 dk. dolaşmalısın
Bugun ogleden sonra istanbulda hava güzelleşince (güneş 1-2 dakika gözüktü)uzerime yagmurluğu giyip R&R'ımın yanına kostum kaç gündür brandanın altında yatıyor bu yüzden kesin aku bosalmıstır diye arabanın anahtarınıda aldım.(ki akuden akuye baglantı yaparım diye) İnanırmısınız daha ilk marşa basışımda çalıştı. Ben o anda inanamadım. Neyse atladım R&R a biraz ısındıktan sonra arkadasımı Bostancıya bıraktım vr diğer bir arkadaşın Hadımköydeki işyerine ugramaya karar verdim. 150-180 km(gidiş dönüş) yol ve Tem'den gittim genelde 120km ile bazen 130-135 arası hızlandım özellikle en sağ seritten arabaları sollamak cok hoşşş ama dediğm gibi genelde 100-120 arası çok rahat yormuyor.rahatca gittim acaip keyifliydi dönüşte yol sıkısıktı ve akşam ve bazı yerlerde sisli idi. Neyseki uzerimde reflektorlu yelek vardı bu yuzden görunmeme sorununu minumuma indiriyorum.
Hele köpruden sonra trafik felçti ama R&R ım için trafiğin felç olması muhım değil arabalarında bunalan insanların yanından (emniyet seridinden) hava ata ata geçtim.
Bu günden ve motorumdan acaip keyif aldım.
Yarında güzel olursa her yanı çamur zavallımın bir yıkamaya gidelim
Bu arada İstanbul için bulusma fikri atmıştım ama kaale alan olmadı galıba...
Bu arada gişelerde KGS kullanıyorum ve 1. koprude sorun olmuyor yalnız Hadımkoy gişelerinde başıma su geldi arabalar ve kamyonlar çamuru buraya taşıyor ve siz ortadan giderseniz arka lastikler kayıyor ve kıc atıyorsunuz. Bu gibi yerleri kullanan veya kullanacak olanlara mutlaka tekerlek izinden gitmelerini nacizane tavsiye ederim zira benim o an kalbim agzıma geldi gitti neyseki motor kendini çabuk toparlıyor...
Raptor_SS
19 Şubat 2006, 01:53
Selem arkadaşlar iş yoğunluğu nedeniyle uzun süredir gelemiyorum herkes nasıl iyimi
havalar güzelleşiyor Mart başı gibi "İstanbul tour 2" yapalımmı ne dersiniz. gerçi ilki sadece buluşmaydı pek tur sayılmaz
anılarımız tazelensin
http://img49.imageshack.us/img49/5313/img4945a2gd6ij.jpg
:bestmt:
:king: :king:
duslemek
19 Şubat 2006, 02:13
baska bir resim
[img=http://img462.imageshack.us/img462/5308/img00236eb.jpg] (http://imageshack.us)
Bugün özdilekten cıkarken aniden otoparktan araba önüme fırladı bende motoru yatırdım arbanın kapısına hafifçe çarptım adamda sok oldu özür diledi gormediğini söyledi bos otoparkı kapmak isterken oldu dedi ee ne demişler motordan düşmeden motorcu olunmuyormuş allahtan iki tarafada birşey olmadı
Artık alış veriş merkezlerinin otoparkına giderken çok çok dikkatli olacağım
duslemek
19 Şubat 2006, 02:15
pardon resmi koyamamışım
http://img462.imageshack.us/img462/5308/img00236eb.th.jpg (http://img462.imageshack.us/my.php?image=img00236eb.jpg)
Bilge®Gölge
19 Şubat 2006, 05:24
Yeniden merhaba,
Nihayet forumu baştan aşağı okuyabildim. Biraz sabahlamış oldum, ancak çok şikayeçi değilim. Bu forumun, birikimlerin çok güzel aktarıldığı, örnek bir paylaşım olduğunu tekrarlamak isterim... Şimdiye kadar Raptor'umu düzgün havada kullanma şansım hiç olmadı. Sürekli kar, soğuk, yağmur var. Bu hafta düzeliyor sanırım, yeter artık, yeter...
Bir kaç mesajda geçmişti: Yellowrocks konusu... Özel isim olduğundan anlamını irdelemek gereği duymamıştım ama; taaaa yakın zamanda bir arkadaşım söyleyince farkettim, aslında Türkçe basbaya "Sarıkayalar" bu yahu....
Bir de motorun tipleri konusunda farklı anlayışlar var gibi. Benim motor, ruhsatımda model DD250 E9B olarak belirtilmiş. Bu, buradaki mesajlarda "C" tipi olarak anılan türe tekabül ediyor (Classic). Sanırım temel model (base version) DD250E9 (yani E tipi dediğimiz) aslında zımnen "A" tipi oluyor. Classic model ise DD250E9B olarak kodlandırılmış (B tipi). Bu konuda da farklı algılamaların müsebbibi, ne yazık ki yine dağıtımcı firmadan başkası değil galiba...
Forumun başlarında (sanırım Emre... idi) Ankara' da bayilik alacağını ve çok interaktif bir yaklaşım getireceğini ileri süren bir arkadaş vardı; birden yokoldu ???? Ankara' da benim burada görebildiğim, çok az sayıda RR' cı var. Buradaki iletişimimizi güçlendirmeliyiz diye düşünüyorum. Öyle ki, havalar düzelip te İstanbul' daki veya İzmir, Bodrum, Antalya' daki RR' cı dostlarımız geldiğinde onları iyi misafir edebilelim.
Bu arada, Kaldera' nın takviye kablosu konusundaki çözümünü de okudum. Benim uygulamayı da kısaca sizlerle paylaşayım. Normalde piyasada satılan takviye kabloları arabalar için;dolayısıyla 45+ Ah aküler için tasarlanmış 25mm' lik kablolardan ve devasa maşalardan oluşuyor; haliyle, motor çantasının yarısını işgal ediyor. Bizim motorlar için 12V' ta en fazla 9Ah' lik bir akım çekiliyor. 10mm' lik NYAF tipi kablo ile bir çift (kırmızı/siyah) küçük krokodil aldım ve motor kısmı için dişi/erkek soket aldım. Soketin dişi kısmı motorda aküye bağlı kalacak şekilde, batarya kapağını açmanıza gerek kalmadan, takviye kablosun fişini taktığınızda krokodilleri takviye alacağınız aküye bağlamanız yetiyor. Üstelik, iki ucu krokodilli olduğunda, bağlantı esnasında, serbestteki uçların birbirine teması riski kalmıyor. Kablo ve maşalar devasa olmadığı için çantada yer kaplamıyor ve daha önemlisi, kablo boylarını arabanın/motorun çok yaklaşamadığı güç pozisyonlarda uzanma sorunu olmasın diye 3m tuttum. Takviye setini henüz kullanmam gerekmedi.
Geçmiş mesajlarda, arabadan takviyenin ateşleme sistemine zarar verebileceği endişesi gündeme gelmişti, ancak bu görüşü destekleyen ya da çürüten bir yorum gelmedi. Görüşü, bilgisi olan var mı? Benim değerlendirmem, gerilim aynı (12V) olduktan sonra, kapasitesi ne olursa olsun aküden sadece gereken miktarda akım çekileceği, dolayısıyla bir zarar gelmeyeceğidir. Bu konuyu iyi bilen varsa lütfen aydınlatsın.
RR' larına yeni kavuşan herkese hayırlı olsun, umarım başlarına kaza/bela gelmez. RR almayı düşünenlere de şimdiden hayırlı olsun. Yakında ehliyet sınavına girecek (başta RR' cılar olmak üzere) tüm dostlara başarılar...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO