Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
SHEMOTO
27 Ocak 2006, 03:20
Regalciler,
Öve öve bitiremediğiniz motorunuzda km ler arttıkça ve problemler çıktıkça maske düşüyor.Servis ve yedek parça konuları en önemli hususlar.Allah yardımcınız olsun.
Sevgili choppersile arkadaşım,
Yorumunuzun gerekçesini anlayamadım... Regalciler ve geriye kalan diğer çinli motorları kullanan arkadaşlar arasında bi şavaş, bi kıskançlık mı var da...böle çocukca "oohhhh....oohhh..canıma deysin" der gibi yorum yapmışsınız...:silent:
"Allah yardımcınız olsun" temmeniniz için teşekkür ederiz ...ama görüyorsunuz regal kullanan, kullanmayan bi dolu arkadaş olarak biz birbirimize yardımcı oluyoruz.....siz de yadımcı olsanız...daha iyi olurmuş..."nasıl olacakmışım?" diye sorarsanız ....şu şekilde arkadaşım..... öncelikle bahsi geçen sorunu ve özellikle sorunun yaşandığı km leri dikkatlice okuyup anladıktan sonra fikrinizi belirtmekle olabilirdi...Yanlış anlamışsınız...
Mağdur olan arkadaşımız km ler arttıkça değil.... daha aldığının 2.günü sorunlar yaşamaya başlamış....ve farkındaysanız arkadaşımıza sorununu paylaşması için bizler ısrar etmiş durumdayız...konunun servis hatası mı, üretim hatası mı , kullanıcı hatası mı netleşmesini istediğimiz ve arkadaşımızın mağduriyetinin giderilmesini talep ettiğimiz için destek veriyoruz....
Ve inşallah sizin de başınıza gelmesin böyle talihsiz bir şey...ama merak etmeyin biz, ihtiyacınız olduğunda size de yardımcı oluruz...
:bestmt:
sevgiler
buraketli
27 Ocak 2006, 12:42
Yeni raptor alacak arkadaşlar açısından yeni bir sayfa açıp sırf resimle donatalım.Bence üretimde bazen hatalar olabiliyor.Firma 4 tane ayrı sorun yaparsa motoru değiştirmek zorunda imiş.Saygılarımla
batista123
27 Ocak 2006, 13:19
Regalciler,
Öve öve bitiremediğiniz motorunuzda km ler arttıkça ve problemler çıktıkça maske düşüyor.Servis ve yedek parça konuları en önemli hususlar.Allah yardımcınız olsun.
Sevgili arkadaşım ben hala motorumu , Aykondaki ilgiyi servisteki (bakım harici hiç işim düşmedi)öve öve bitiremiyorum.
yaklaşımını malesef hiç beğenmedim. Sana sadece sunu soracağım hepimizin gözü olan keşke butçem yetsede onu alsaydım dedığımiz büyük Japon markalrında bu ve buna benzer sorunlar yaşanmıyor mu sanıyorsunuz.
Fazlasıyla yasanıyor geçen sene aprilla marka bir motor kırılmıstıda ne ugraşmışlardı. bu ornekler çoğaltılabilir.
Servis lerde yaşanan sorunlar ise anlat anlata buradaki forumlar taşmış durumda .
Buradan
Aykon'a ve Murat'a teşekkür ediyorum yazdığımızın arkasından en azından açıklama yollamışlar yeterli veya değil ama konu ile ilgilendiklerini belirtmişler.
Acıkcası biz burada reklam yapmıyoruz ve bu yuzden ben bu motorun alımı satımını yapanların cok gerekmedikce buraya yazmalarını sevmiyorum(şahsen)
Açıklama beni tatmin etmiştir. (6. madde yi anlamamama rağmen ben bu karlı havaya kadar hep motorumu sürdüm ( yagmur çamur) öyle bir sorun olmadı???
Bu yazıyı yazdıktan sonra telefonla Aykondan murat lada görüştüm biraz detaylı anlattı, ancak olayı ıkı taraflı dinleyince bazı şeyler yerine oturuyor. Özellikle şunu belirtiyorlar. Motor ve motor sahibine hertürlü yardımı ve ilgiyi göstermeye çalışmışlar halada çalışıyorlar mış. (Doğrudur) . Kendilerinin anlattığı, motordaki sorun kullanımdan kaynaklı olduğudur (bu konuda yorum yapamam) ama yinede müşteriyi memnun etmeye çalıştıklarını ve bu konu uzerine Sarıkayalar ile hala görüşmelerinin sürdüğünü belirttiler.
sevgili shemoto tam bir raptorcuya yakısan güzellikte ve kibarlıkla cevap verdin sagol varol...Anlasılmayan bir kıskanclık olustu nedendir bilemiyorum ben de boyle bir durumla baska bir sitede karsılastım ben sadece sevincimi paylasmak istemistim o sitedeki motorcu arkadaslarımı da kendi kafamdakiler gibi sanıp yaklasmıstım kesinlikle ve asla art niyetim yoktu fakat beni üzdüler artık o siteyi kullanmıyorum...ve sunu gururla soyluyorum iyi ki REGAL RAPTOR almısım sorunsuz yıllarca kullanacagıma inanıyorum ve gercekten cok kaliteli bir motor kimbilir kıskanclıgın nedeni belki de milyarlarca liraya alınan motorlarla aynı kalitede olması...Raptor'u seven sevmeyen kıskanan kıskanmayan tüm motorcu arkadaslara sevgilerimi sunuyorum:)
seni mi kıracagım degerli dostum...sıkı dur raptorlar geliyor....http://img373.imageshack.us/img373/3284/rr18qx.jpg
http://img477.imageshack.us/img477/4160/rr23hu.jpg
http://img477.imageshack.us/img477/7317/rr36op.jpg
nasıl kesti mi?..:))) yenilerini cekince onlarıda gecerim sen merak etme dostum.yakında senin Raptorunun resimlerini de görürüz insallah.http://img477.imageshack.us/img477/6807/rr42in.jpg
mb2908
28 Ocak 2006, 22:54
mes teşekkürler resimler için yine çok güzel resimler olmuş.
ya arkadaşlar merak ettiğim bir konu var kalkıştan itibaren R&R 100 km. kaç saniyede çıkıyor deniyen var mı?
mes denedin mi? rodajın tamamlandıysa denersen ve parlaşırsan sevinirim. teşekürler şimdiden....
seapathfinder
29 Ocak 2006, 01:04
Tüm Regalcilere merhaba.
Çok fazla düşünmeden forumlardaki yorumlara ve arkadaşlarımın memnuniyetine bakarak ben de DD250E-9 aldım.
Şu an 280 km deyim. Bayramdan sonra 1 hafta tatile çıkamam nedeni ile motorumu kullanmadım. Arkadaşların şikayetçi olduğu çalışmama problemini yaşamadım benzin musluğu açık olmasına rağmen. Ben Fethiye 'de yaşıyorum. Hemen hemen her gün kullanıyorum, kullanmaya da çalışıyorum. Bardaktan boşanırcasına yağan yağmurda da kullanıyorum. Bu gün hava 13 derece idi ve ailece gezinti yaptık. Depoyu da fulledim. Ne kadar yakacağını sonra yazarım. Ben bu arada sol aynadan sıkıntı yaşadım. Gevşeme problemi vardı ve servisten garantiden değiştirecekleri söylendi. Pazartesiye gelecekmiş. İkinci sıkıntım motordan çıkan su hortumlarından su kaçırdı onu da kelepçeleri değiştirerek hallettik gibi. Şİmdilik ben ve arkadaşlarım memnunuz motordan.
Tüm arkadaşlara kazasız günler dilerim.
catdog
29 Ocak 2006, 17:34
Merhaba arkadaşlar. Dün ben de regalimi almış bulunmaktayım :) Bugün henüz 22 km'de. Almadan önce Aykon'dan Murat ile servise getirilen motorun şikayetleri ile yapılan servis hizmetlerinin hepsinin yazılı olarak yapılacağının garantisini aldıktan sonra (ki öyle yapıyorlarmış zaten) ödemeyi yapıp motorumu aldım. Yarın ruhsat ve plaka işlemlerini yapacağız. O nedenle henüz pek kullanamadım. Sadece dün eve kadar getirdim ve bugün evimin orada 1 tur attım :)
Toplu alımdaki arkadaşlara neden katılmadığımı soracak olanlar olursa ilk başlarda bu motoru alma konusunda emin olmadığımdan sonra da hemen alma isteğimden dolayı arkadaşları da yarı yolda bırakmamak amacıyla yalnız hareket ettim. Umarım toplu alımdaki arkadaşlar da ister Regal olsun ister başka bir motor olsun, alıp aramıza katılırlar :bounce:
Motor tutkunu herkesin motor sahibi olması dileğiyle :rendeer:
PANDERMOS
29 Ocak 2006, 19:53
Merhaba Dostlar;
Yazılarım az olsada, Regal Raptor'un ve toplu alım konusunun sıkı takipçisiyim. Ancak bugün forumlara girdiğimde ve Cuk_o arkadaşımızın başına gelen ve gerçekten çok korkunç sonuçlara gebe bu olayı okuduktan sonra ve halen bahse konu bayiden bırakın elle tutulur bir eylem gerçekleştirmelerini, bir özür bile dilemeyip bunun yerine olaydan aklanmaya çalışmalarını gördükçe gerçekten dehşete düştüm.
Yaşanan son olay gerçekten dehşet verici ve hayatlarımızın aslında ne kadar değersiz göründüğünün bir göstergesi.
Bence konu tamamen çok basit;
1- Ortada defolu bir ürün var, sorunlu parçaların ivedikle onarılması, bu yapılamıyacak durumda ise; sorgusuz sualsiz söz konusu defolu motosikletin değiştirilmesi gerekli.
2- Servisteki yaşanan bu dikkatsizliğin gerçekten ne kadar büyük bir sorun olduğunun farkına varılması ve kusurlu kişilerin tespit edilerek gerekli yaptırımların eyleme geçirilmesi gerekli.
Acaba heran benimde başıma böyle birşey gelecekmi diye düşünmektense, 1 sene daha bekleyip işini dürüst ve düzgünce yapan firmaların motorları ile rüzgarı yüzümde hissetmeyi tercih ederim.
Yaşanan bu olaylara kişisel tepkimi göstermek adına; üzülerek, toplu alım listesinden kaydımın silinmesini rica ederim.
Toplu alım konusunda gösterdiğimiz birliğin, Cuk_o arkadışımızın başına gelen olayın bir sonuca ulaşması ve bir daha yaşanmaması için tekrar sergileneceği içinde birşeyler yapmamız gerektiğini düşünüyorum
Not: Regal Reptor un, kendi muadilleri içerisinde tercih edilebilecek tek ürün olduğu yönündeki fikrim halen geçerli ve bu fikrimin sonuna kadar arkasındayım.
Saygılar:cat:
batista123
30 Ocak 2006, 01:20
Cat dog (zaten tanışmıştık ) , seapathfinder ikinize de hayırlı olsun.
Şahsen ben bu motoru secerken bazı risklerin farkındaydım piyasaya yeni giren Çin menşeili motorlardan birini bütçeme ve özelliklerine göre seçecektim. R&R seçmemde bu forumun yanı sıra Sarıkayaların basındaki(o zaman) yazıları ki şu an üretime geçen fabrikası, Aykondakilerin sıcak yaklasımı, muadillerinin görünüm ve işciliği (Bu arada Çin malı saydığımız bu ürünün Amerikan ortaklı bir Çinli olduğu ve bir kaç parçasının Çin dısında (galiba lastikler Taiwan) imal edildiğini Amerika ,İngiltere Japonya ve bilmediğim yerlerde de satıldığını aldıktan çok sonra öğrendim). Ama riske girdim aldım :queen:
Şimdi çok memnunum ama (bu kaçıncı ama) herkes kendi motorunu över ben övmeyeceğim karar sizin banane siz araştırın:bounce:
Siz bir karar veriyorsunuz ve bu verdiğiniz karar hayatınızı etkileyen bir karar.
Bu yüzden çok iyi araştırın :bounce:
Ayrıca motoru seçip aldıktan sonrada yapmanız gerekenler var .
En onemlisi canınızı emanat ettiğiniz bir alete iyi bakmak , motorunuzdan her hangi bir şüpheniz var ise canınızla riske girmemek , servisi ve bakımını tam yapmak.
Bu arada şunu yinelemekde fayda görüyorum. Ben seçimimden memnunum ayrıca seçimim sonrası aldığım servisden ve güleryüzden memnunum dilerim hep bu şekilde gider...
su an motorum 2100 KM. civarı dilerim 10,000-15,000 ve daha ileriki km. lerde hepimizin memnuniyeti bu şekilde devam eder...:rendeer: :rendeer:
GreatWhiteShark
30 Ocak 2006, 02:34
Arkadaşlar selamlar...
Uzun bir zamandır zamansızlıktan buralara giripte olan bitenden haberim olamadı maalesef...
cuk_o arkadaşımızın bile başına gelenleri SHEMOTO sayesinde öğrenmiş bulundum...
Dostum büyük geçmiş olsun yaaa... Ucuz atlaşmışsın... Daha tüm yazılanları yeni okuyabildim...:pale:
Anlayamadığım transfer dişlisinin nasıl kırıldığı... Bu dişli kullanıcı hatası ile kırılamayacak malzemeden yapılır... Sanırım debriyaj tam ayıramadığı için vites değişim esnasında olay olmuş... Ama yine de kırılmaması gerekirdi... Bu dişlinin garantiden değiştirilmesine sevindim ve olması gereken de buydu zaten ama 70 YTL. yi neden ödediğini anlayamadım doğrusu... Bu aralar AYKON'a da pek yolum düşmediği için biraz bu konuya FRANSIZ kaldım doğrusu...
Ben birgün bu makinanın ne kadar sağlam yada ne kadar sağlam olmadığını denemek istedim... İşe giderken 4. viteste 120 km.yi geçtim... Gaz kolu sonuna kadar dayanmıştı... Devir neredeyse motorun limitlerindeydi diyebilirim... Hiç gaz kolunu bırakmadan yani gaz sonuna kadar açılmış halde yol alırken debriyajı sıkarak vitesi 5'e aldım ve debriyajı bıraktım... Bu arada devir kısa bir süre için daha da arttı ve debriyajı bırakmamla birlikte normale döndü... Bunu o 5-10 dakika içerisinde defalarca tekrarladım... Motora hor davrandım doğrusu... Bunu sizler yapmayın tabii... Ben sadece deneme olsun diye ve motordan gelen sesleri analiz etmek için böyle davrandım... Şu anda bu motora oldukça güveniyorum... Kim ne derse desin bu paraya alınacak en iyi motor olduğunu hala savunuyorum... Soğuk havalarda 3 hafta kadar zamanda hiç çalıştırmazsanız aküsünün bitmesi dışında hiçbir problemim olmadı doğrusu... Bu da motorun değil akülerin genel sorunu maalesef...
Benim motor ile hiçbir sorunum olmadığı için AYKON ile de hiçbir problemim yaşamadım bugüne kadar... Ama cuk_o arkadaşımıza verilen cevaplara da gülmedim değil doğrusu... Özellikle de soğuk ve karlı havalarda kullanma ile olan cevaplara...
En kısa zaman da cuk_o arkadaşımızın da sorununa çare bulunacağına inanıyorum...
Bu arada REGAL RAPTOR' un ne kadar çekemeyeni varmış yahu...
cuk_o arkadaşımızın başına gelenlerden sonra millet bu motor hakkında vermiş veriştirmiş...:mrgreen:
mes dostum sana imrenmemek te elde değil yaw... Biz buralarda karla mücadele edelim... Sen de Türkiye'nin Miami' sinde motorunla gez... Fotolar harika çıkmış... Arkasına denizi de eklemişsin tam olmuş...:cat:
Rüzgarınız bol olsun dostlar...:rendeer:
arkadaşlar, bir soruya cevap alamadık.. tekrar sormak istiyorum:
bir ara akü muhabbeti vardı. arabalardan kablo ile akünün marş basmadığı durumda çalıştırabilmek için kablo yapılmalı diye öneriler vardı. boşalan aküyü oto elektrikçiye götürdüğümüzde şarj edip bize geri veriyor. acaba evlerde bulunan 220 volt elektrik ile, telefonları şarj ettiğimiz gibi bir aparat ile boşalan aküleri şarj etme imkanımız olmaz mı? böyle bir aparat nasıl yapılabilir? var mıdır? pahalı mıdır? elektirik akımının türü önemli midir.. yani AC .. DC türünden.. o zaman bunları çeviren aparatlar var mıdır?
bu konuda bir soru da; acaba bildik motor markalarının da (honda, yamaha, kawasaki, bmw vb) böyle akü sorunu var mıdır? yoksa onlar bu sorunu nasıl çözmüşlerdir?
bir diğer önemli soru da; cuk_o 'ya yetkilinin (dadyw nikli) verdiği 6 nolu cevap olan:
"6-arkadaş yağmurlu ve karlı havalar da motoru bakımsız ve düzensiz kullandığı için debriyaj teli paslanıp takılı kalması nedeniyle debriyaj balatasını yakmıştır.bu nedenle debriyaj kaçırmaktadır."
ile ilgili. bu soruyu bazı arkadaşlar da sordu ama.. buna da hala bir cevap gelmedi. gene soralım.. debriyaj teli açıkta mı ki paslanıyor? bildiğim kadarı ile bu teller kolay kolay paslanmayan çelikten yapılıyor. peki nasıl oldu da paslanıyor? gerçekten bir-iki böyle yağmurlu yada karlı havada sürüş sonrasında bu tel yada motorda başka bir yer paslanabiliyor mu? yağmurlu havada sürüş yapan bir çok arkadaş oldu. onlar bu konuda nasıl tedbir aldılar? yada onlar böyle bir sorunu biliyorlar mı idi? onların debriyaj teli paslanmadı mı?
Makine
30 Ocak 2006, 15:38
topuz ben yazdım. Cevap da verdim. Neresi anlaşılmadı?
Adana'da bir abimizde de var. Onda da debriyaj sorunu varmış. Ayırmıyormuş, takılıyıormuş, birden bırakıyormu vb. gibi sorunlarınını olduğunu söyledi. Honda servisinde sorunu çözdüklerini ama çözene kadar çok sıkıntı çektiğini söyledi. Sorun baskı balata kısmındaki bir düzenekten kaynaklanıyormuş. Fazla mekanik bilgisi olmadığı için anlatamadı. İyice öğrenip anlatırım size tabia bimizi ne zaman görecez oda meçhul.
delitay
30 Ocak 2006, 19:19
arkadaşlar akü olayı hakkında bildiklerimi paylaşmak istedim.
akü deşarj olduğunda elektrik akımı ile iki veya üç kez şarj edilebilir yalnız eğer sürekli bitme olayı tekrar ederse akım kurtarmayabilir. akünü içinde bulunan sıvı saf su ve akü asidi diye tabir edilen bi karışımdır. ve her bitme sırasında asit seviyesi düşer. akü şarjını oto elektrikçiler yaparken asit bomesini ölçer ve gerekiyorsa asit ve saf su ilavesi yaparak şarj eder. bu sebeple sadeve elektrik akımı ile akü şarjı olmaz.
mb2908
30 Ocak 2006, 22:06
arkadaşlar merak ettiğim bir konu var kalkıştan itibaren R&R 100 km. kaç saniyede çıkıyor deniyen var mı?
cvp alamadık sorular kaynamasın arada alooooo :queen:
serdumeny
30 Ocak 2006, 22:11
Herkese selamlar
Regalini yeni almış arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun kazasız, belasız günler dilerim. ben kilometre yarışı konusunda iddialıyım ipi göğüsleyemesekte yakın olduğumu sanıyorum. 3950 kilometre civarı oldu herhafta dayanamayıp garajdan çıkarıyorum regalimi pazar günü yine köprüyü geçtim etrafta kar olmasına rahmen.
Bende şu ana kadar fazla problem yaşamadım. 2 hafta önce motorumu yıkadıktan sonra yaklaşık 8 kilometre uzaklığa gittim trafikte seyrederken 2.viteste motor teklemeye başladı vites boştakyen gaz vermeyince stop etti korktum hayırdır inşallah falan dedim bu kadar yol geldim bişey olmadı durduk yerde nerden çıktı bu sorun derken bi 5 dak bekledim
hava yağmurlu bu arada ali ustayı aradım problemi söyledim motoru yıkadınmı dedi evet dedim, yanlış hatırlamıyorsam ateşleme kablolarına su gitmiştir şeklinde bişeyler dedi çalışmazsa gelip bakim dedi ok dedim, sonraki denememde çalıştı problemsiz yoluma devam ettim (siz motorunuzu yıkarken dikkat edin)
bu arada c serisinin e serisinden daha güçlü olduğu yazıyor halbuki http://www.yellowrockmotorcycle.com sayfasında hem C hemde E serisi için 15.69 hp yazıyor ve C serisi için max azemi hız 105 E serisi için azemi hız 110 yazıyo ne iştir anlamadım :silent:
herneyse sonuçta regalimiz varya onada şükür :) havalar ısınsada hafta sonu turlara başlasak yavvv. ne bu böyle köprüyü geç eve gel kesmiyo abi valla.
herkese mutlu günler.
catdog
30 Ocak 2006, 22:12
arkadaşlar merak ettiğim bir konu var kalkıştan itibaren R&R 100 km. kaç saniyede çıkıyor deniyen var mı?
cvp alamadık sorular kaynamasın arada alooooo :queen:
Bilmem, benimkini alalı 3 gün oldu ama hala çıkamadı :queen:
makine; "..ben yazdım. Cevap da verdim. Neresi anlaşılmadı?" diye belirtmişsiniz. topikte epey bir geriye gittim. özel mesajlarıma da baktım. forumun tümünde size ait mesajları da tarattım. şimdiye kadar 422 mesajınızın 5 tanesi dadyw topiği içinde ve bahsettiğiniz yazıyı bu topik içinde bulamadım. ayrıca neye cevap verdiğinizi de anlamadım. akü ile ilgili sorulara mı.. yoksa debriyaj telinin nasıl paslandığı sorusuna mı? bahsettiğiniz gibi bir cevap var ise, belki bu topikte yazmamıssınızdır.. neyse, ama yine de bu topik için tekrar yazarsanız memnun oluruz.
delitay; evlerdeki elektrik akımı ile akü şarjı edip edemeyeceğimizi sormuştum. olmaz diyorsun. (sick_boy, araştırarak böyle bir aparatı bulabileceğimizi belirtiyor.) bana göre, oto elektrikçide şarj olan akü, elektrik verilerek şarj edildiğine göre.. evde de uygun bir aparat ile şarj edilebilir. bahsettiğiniz kontrolleri ve asit yada saf su ekleme olayını bir kaç kere yaparak öğrenebiliriz gibime geliyor. zannedersem aküler öyle sık sık sıvı kaybına da uğramıyorlar. ama sık sık boşalma problemi olabilir, dolayısı ile kendimiz şarj edemez miyiz diye bilgi sahibi olanlara danışıyoruz.
başka bilgisi olan arkadaşlar var ise lütfen onlar da yazsınlar.
Makine
31 Ocak 2006, 18:11
Merhaba
Aşağıdaki şekilde yazmıştım. Debriyaj teli ile ilgili.
Bir defa paslanan debriyaj teli ve kopma yaşanması tamamen servis suçudur. Sebebini söyleyeyim. Bir defa tel takılırken çok ince gres yağı ile (genellikle sprey şeklinde olan) yağlanır. (Not: Yağ ince olduğu için toz toplasa bile tel sıkışması yapmaz çünkü az bir tortulu tabaka oluşturur.) Yağlanan tel tel kablosuna düzgünce takılır, debriyaj ayarı çekilir ve kullanılır. Her bakımda da tel bağlantı noktası kontrol edilir, telde kopmuş kılcal tel varmı diye bakılır ayrıca ince yağ ilede üstten tekrar bir yağlanır. Olayın karla, yağmurla, çamurla alakası yok. Tamamen servis hatası.
Görüşmek üzere.
http://img88.imageshack.us/img88/8452/rap35bj.jpghttp://http://img462.imageshack.us/img462/7794/rap40ie.jpg
http://img63.imageshack.us/img63/1559/rap43to.jpg
Raptor'umu bu sekilde aldım :)http://img468.imageshack.us/img468/774/rap20kb.jpg
demonicdreams
01 Şubat 2006, 01:28
bugun aykon'dan tuncay aradı. aynen şunları dedi:
"nihat ruhsatın hazır, plakan 34 TJ 7653"
bitmedi mesaim bi türlü. saat bi türlü 7 olmadı... diye düşünrken buldum 7'yi. koşa koşa gittim mecidiyeköye. tuncay (abi)yle motor hakkında son bi söyleşi yaptık, sonra beraber benzin almaya gittik. ve artık motorum tamamen bana aitti. ilk kez kırmızı ışığa bile severek baktığımı hissettim. artık bir motor sahibi olmak bi yana, artık Raptor sahibiydim. sanki mecidiyeköyden kağıthaneye bütün yollar benim için var gibiydi. şimdi gecenin yarımında sabahı düşlemeye başladım. kış, soğuk, yağmur umrumda değil. ben raptorumun üstünde olucam.
allah hepimizi her türlü kazadan korusun.
(ilk buluşmayı iple çekiyorum)
DARKDIAMOND
01 Şubat 2006, 03:50
"Topuz" arkadaşım;
220v AC akımı,12v DC'ye çevirebilecek "transformatör" yapılabilir,Buda,transformatör içerisindeki primer ve sekonder denen bobinlerin sarım sayılarıyla ilgili bir formül sayesinde çözülebilir.Bence mutlaka piyasada olan bişeydir.Ama bulunamazsa becerikli bi elektrikçi ustası gayet rahat halledecektir.
Makine
01 Şubat 2006, 09:34
Darkdiamond ve Topuz piyasada zaten akü şarj cihazları var. Kendiniz yapmakla uğraşmayın marka bir cihaz alın ömür boyu kullanın.
Görüşmek üzere.
GreatWhiteShark
01 Şubat 2006, 10:56
demonicdreams dostum en sonunda motoru aldın bakıyorum...
Ehliyet sınav günü birkaç dakikalığına artçım olan sen miydin yoksa karıştırıyor muyum?
O kadar çok dost edindik ki bu siteden çoğu kimsenin adını bilmiyorum, nicklerle hatırlıyorum...
Nickler de Ahmet Mehmet gibi değil ki akılda tutasın...
demonicdreams gibi.... GreatWhiteShark gibi garip garip kelimeler olunca nickler de karışmaya başladı bööölece...:mrgreen:
Bu arada şarj konusu ile ilgili bir foto gönderiyorum... Bu cihaz bende önceden vardı... BOSCH Alman malı bir adaptör... 220 V. girişi var... 6 V./3A. veya 12V./3A. çıkışı var... Tık sesi gelmeyen motorun aküsünü çalışır vaziyete 1-2 saat kadar bir zamanda getiriyor... Tamamen dolması için 6 saat sarjda kalması gerekiyor... Bizim aküler kuru tip olduğu için nekadar saf su koyacağım, ne kadarını asit koymam lazım, havuzun suyunu dolduran musluğun debisi 2500 litre/ saat ise havuzun tahliye vanası saatte 150 litre kaçırırsa ve bu arada havuz suyunun buharlaşmasını da dikkate alırsak bize ay sonu ne kadar su faturası gelir gibi abuk sabuk sorulara cevap aramaya da gerek yok derim...:mrgreen:
İşte adaptörün fotosu...
http://img232.imageshack.us/img232/6987/adaptor3qa.jpg
Rüzgarınız bol olsun...
fedos
01 Şubat 2006, 12:17
demonıc motorun hayırlı olsun .çok duygusal yazmışsın.
bu arada toplu alımdan bir kişi daha kaybettik ,kalan sağlar bizimdir :mrgreen:
bu akü şarz cihazından bi tane edinmek gerekir.
montajını büyük keyif ve sabırla kendim yaptın..2-3 saatimi aldı....Sevgili watercolours kardeşim haklısın resimleri tek mesajda toplasam iyi olur ancak beceremedim.Böyle alışmışım gidiyor :))) kusura bakma....RR'una yeni kavusan arkadaslarıma da hayırlı uğurlu olsun diyorum....Yasasın RR'lar,yasasın RR'cular
Topuz
01 Şubat 2006, 14:41
makine'nin verdiği cevap ile de, debriyaj teli meselesi halloldu galiba.
akü şarjı için verilen cevaplar tatmin edici olmuştur. tüm cevaplayanlara teşekkür ediyorum.
GSW'nin hatırlattığı kuru akü konusu iyi oldu. ben bundan tam emin değildim. o yüzden bu manada yazmaktan çekindim. ancak, bir zamanlar kaldera (gerçi epeydir foruma da yazmıyor) akü ve bakımı ile ilgili bir alıntı yazmıştı. orda hep sıvılı akülerden bahsediliyordu. diğer cevaplayıcılar da, sıvılı akülerden bahsetmişlerdi.
sonuç şu oldu ki: regal aküleri kuru tip akülerdir ve uygun bir aparat ile evde şarj edilebilirler.
Bence benzin göstergesi yanında, devir saatide gerekmez mi? Vitesli motosiklette devir saati gerekmez mi? Bu KEEWAY' in 250lik makinesi hakkında bilgisi olan var mı? Sitede gördüm... Nasıl makine imiş... :salut:
Olcan138
02 Şubat 2006, 21:55
xtra, gereksiz yere laf kalabalığı yapmasak...
Keeway'in 250 cc'lik 2 modeli hakkında da açılmış topicler var. Yabancı site ve Motomax destekli de edinilmiş gayet tatmin edici bilgiler mevcut.
demonicdreams
04 Şubat 2006, 01:00
demonicdreams, motorun hayırlı olsun. güle güle kullan. insan bi "arkadaşlar, ben motorumu erkenden alıyorum. beni listeden silebilirsiniz" der, değil mi?
insanlar açık türkçe ile yazdığım şeyleri bile anlamakta güçlük çekiyorsa sorun bende herhalde.
sana attığım özel mesajda ve topicte yazdıklarımı hatırladım da inan bana daha ayrıntılı ve açıklayıcı nasıl yazabilirdim bilmiyorum. üstüne basarak demiştim ki "önümüzdeki haftaya kadar toplu alımla ilgilenirim, ama olmazsa sonraki hafta bağımsız olarak alıcam" ve ben belki bi haber gelir diye fazladan biraz daha bekledim. hatayı nerde yaptım peki?
temennilerin için ayrıca sağol. ve diğerleri.. size de teşekkür.
3 gün oldu alalı. sadece işe gidip glebiliyorum ama yarın biraz turlamaya niyetim var. yerler kurudu, soğuk havayıysa umursayacak durumda değilim. şimdilik çok memnunum. sadece bir kez 70'i gördüm, o da 5-6 saniye kadar. ve topu topu bir kez çalışmamazlık etti, sonradan hatırladım ayaklık olayını. ne yakıyo bilmiyorum. açıkçası onu da umursamıyorum. ilk kez sevişen ergenler gibi heyecanlı hissediyorum kendimi. motorumun üstüne oturduğumda heryer kararıyor sanki. ve muazzam karanlığın içinde öylesine parlıyor ki, insanın aşık olası geliyor. sanki ben gitmiyorum da, yollar kayıyor altımdan benim sabitliğimde... ve daha neler neler!..
Allah hepimizi her türlü kazadan korusun.
Raptor'unuzun tadına varın!
(GreatWhiteShark; ben ehliyet günü gelmiştim ama sana artçı olmamıştım... başka bahara inşallah!)
KALDERA
04 Şubat 2006, 22:41
arkadaşlar bu topicde motorlarda rezonans konusunu birisi sormuştu.ben bulamadım hatırlayananız varmı acep.sanırım özel mesaj istiyordu.silindi galiba ben bulamadım.
toplanma ile ilgili kimseden yanıt gelmemiş.ben bu gün öğleden sonra gelebildim istanbula.motorumu çıkardım,akü haliyle zayıftı.hemen aktarma yaparak çalıştırdım.havada çok iyiydi.walla ben tekbaşıma dolaşıp duruyorum.yokmu anadolu yakasında yakınlarda motoruyla dolaşacak kimse.?her nerdeyseniz çıkın artık yollar bizi bekler..bakın beşbin km yol yapıp döndüm.ilk işim motorla dolaşmak oldu yaw..tek başıma iyi olmuyo gibi sanki...
cuk_o
05 Şubat 2006, 10:56
anadepodan yedeğe geçerken gazı sonuna kadar aç ufak bir silkelemeyle geçiyosun....eğer gazı açmadan geçmeye çalışırsan benzin gelene kadar epey bi yavaşlarsın
SicK_BoY
05 Şubat 2006, 14:05
Terkrar selamlar arkadaslar...
Sanırım cuk_o arkadasımız yedek depo konusunda bilgilerndirmiş...
Şimdi arkadaşlar benim boyum biraz uzun olduğu için motorun altımda bisiklet gibi kalmamasını birçok kez dile getirdim ve en sonunda bu konuyu soracağım sorunun cevabıyla kapamak istiyorum... Sorum da şu;
Benim bi R&R alacağım kesin ve bu R&R eski seri olacak... Biliyosunuz ki eski seri R&R 'nin gidonu Class serisine göre biraz alçak ve bu alçak görüntüyü amortisörleri brazda olsun yukarıya kaldırarak boyutlaru yükseltmek istiyorum bu mantıklı olurmu sizce?? Yada bana zararı olurmu??
Saygılar...:rendeer: :rendeer:
GreatWhiteShark
05 Şubat 2006, 14:53
Kaldera dostum birgün mutlaka buluşacağızzzzz...:mrgreen:
batista123, yolda giderken benzin bittiği an gaz kolunu sonuna kadar çeviriyorum ve yedek depoyu açıyorum... 2-3 sn.de gaz tekrar gelmeye başlıyor... Motor stop etmeden sadece hız biraz azalarak yedek depoya geçmiş oluyorum... cuk_o' nun dediği gibi ufak bir silkeleme oluyor sadece...
baggio, motorda vibrasyon yok denecek kadar azaldı... Günden güne de azalıyor arkadaşlar...
SicK_BoY, senin yerinde olsam motoru alır ve sadece sis farı takardım... Gidon falan değiştirmene gerek yok derim... Bence amortisörlere de dokunma...
Rüzgarınız bol olsun arkadaşlar... Bu havalarda kullanmayı sevmiyorum... Sırf motorum değil, kendimde çamurdan görünmüyorum sonra... Birisi üzerime çamur sipreylemiş gibi hissediyorum kendimi... Çoğu kuryelere bakıyorum da ne plaka gözüküyor nede motorun markası... Adam bile çamurdan gözükmeyecek neredeyse... Ülkemi seviyorum... Tüm caddeleri çamurlu ve çukurlu... Böyle bir ülke arasan bulamazsın...:mrgreen:
SicK_BoY
05 Şubat 2006, 15:02
GWS nerelerdesin sen yahu... Uğramaz olduun topic'imize vallahi...:salut:
Topuz
05 Şubat 2006, 15:31
trex_2001; denizlide size 3900 tl fiyat verildiğini yazmışsınız. fiyatın hangi seri motor için olduğunu belirtmemişsiniz. her halde bu fiyat E serisi için değil mi?. e serisi için ise; firmanın internet sitesinde yer alan 3790 tl fiyat ne işe yarıyor. yoksa 3790 + masraflar= 3900 mü demek istediniz.
sick_boy; boy konusu daha önceden yazılmıştı. forumun baş taraflarında idi yanılmıyorsam. siz bu konuda Great ile özel yazışarak merakınızı giderebilirsiniz. bir hatırlatma da yapmak istiyorum ki; motor alacağınızı ve bunun eski seri olacağını belirtiyorsunuz. eski seri değil de E serisi demek daha doğru olur. çünkü bu motorların eskisi ve yenisi yok. E serisi, C serisi, B serisi var. tabi, C serisi türkiyede geçen yıl satılmayıp bu yıl satışa çıkarıldığı için geçen yılki E serisi konuşma diline göre eski seri oluyor ama.. böyle belirtmek doğru olmaz. hatırlatmak istedim. yoksa E serisi motoru olanlar için "eski motor kullanıyorlarmış" diye bir ifade türeyecek buradan.
mes isimli arkadaşın C serisinden alması ile meraklanılan bir husus oldu ki; mes C serisinin E serisinden 3 bg daha güçlü olduğunu ifade etmişti. aslında bunu benden önce başka arkadaşlar da dile getirmeye çalıştılar ama, ikna edici bir cevap alamadık. bu vesile ile ben tekrar sormak istiyorum ki:
firmanın internet sitesinde http://www.yellowrockmotorcycle.com/ her iki motoru da teknik özellikler açısından incelediğimizde güç için kullanılan teknik özelliklerin aynı olduğunu görmekteyiz. şöyle ki; her iki motor da 234 cc, 15,69 hp 8000 d/dk , tork 15,2 Nm d/dk olmak üzere bilgiler var.bu özellikler aynı olduğuna göre, belki C serisinin sıkıştırma oranı farklıdır diye düşünmüştüm ama bu veri de teknik özelliklerde yer almamış. bu durumda karşılaştırmayı tork üzerinden yapmalıyız. çünkü güç için asıl belirleyici faktör motorun ürettiği tork tur. her iki motor da aynı devir/dakika içinde 15,2 Nm tork ürettiğine göre. nasıl oluyor da C serisi E serisinden 3 beygir daha güçlü oluyor. yada hp üzerinden soruyu soralım. her iki motor 8000 devir / dakikada 15,69 beygir güç üretiyor ise, nasıl oluyor da C serisi, E serisinden 3 beygir daha fazla güç üretiyor? lütfen mantıklı açılamalar getirin.
bana göre.. güç açısından bu her iki motor açısından bir farklılık yoktur. eğer var ise, o zaman C serisinin teknik özellikleri "ADAM" gibi yazılmalıdır. bu da şu anlama gelir ki, yine teknik özelliklerin ithalatçı firma tarafından doğru dürüst yazılmadığı ile ilgili forumun önceki sayfalarında dile getirdiğimiz meselelere geri dönmüş oluruz.. ve aynı zamanda havanda su dövmüş oluruz. çünkü bunlar daha önce çok yazıldı çizildi.. ithalatçı firma açısından da bu konuda bir gelişme olmadı. o zamanlar itibariyle gün geçmiyordu ki.. motorların teknik özellikleri internet sayfasında değiştiriliyordu. epeydir bir değişiklik yok bu konuda. "eminim ve son kararım" oldu galiba.
KALDERA
05 Şubat 2006, 15:43
şahsen ben teknik özelliklerinin hiç birisi ile ilgilenmiyorum,merak bile etmiyorum.sabahtan beri yollardayım,dondum valla..toplu alımcılarda gelişme olmadı galiba.alacaksanız alın şu motorları yoksa imzamı yalnız kovboy diye değiştirsemmi...
bugun 200 km ye ulaştım,hafta sonu ilk bakımını yapayım diyorum.bana çantaların koruma parçaları lazım olacak ayrı satılıyormu acaba.sağ çantanın iç tarafına arka tekerin fren mekanızması sürtünme yapıyor.çantaya zarar verecek gibi içten aşınmaya başlayacak sanki.şimdilik bir toz bezini sarıp iple iyice bağladım.çanta ile temasını kestim.egzostuda kesip ikişer susturucu çıkarmak istiyorum,bakalım...
watercolours
05 Şubat 2006, 17:04
topuz, beygirgücü konusuna gelirsek... toplu alım için görüştüğüm bayilerden biri ben daha sormadan c ve e aynı motoru kullanıyor, ancak c serisinde motor dışındaki (şimdi hatırlayamadım) bazı parçalarda optimizasyon yapıldığı için 3bg daha güçlü demişti. ne kadar doğrudur bilmiyorum. ama adamın da dediğine göre motorlar aynı motor.
petrucci
05 Şubat 2006, 19:46
gidonu düz olan modelde tek fan kullanılmış ve silindir çıkışları radyatör dik olduğu için açılı yapılmış.bu fark ettirirmi bilmiyorum.servislerin de bu hakkında pek bi bilgileri yok.zira dediğim açıyı adamlara anlatamadım bile.gözleri kör sanki.tek dertleri motoru bir an önce satabilmek.arkadaşlardan duyduğum kadarıyla aykon bu açıdan gıpta edilecek bi ihtimam gösteriyolar.Servis konusu da kumar gibi şans gerektiriyor
degerli RR arkadaşım elimdeki bilgileri aynen aktarıyorum.
DD250E-9cc
max motor gücü:12,3 kw/16,49 Hp
silindir hacmi: 233 cm3
net agırlık: 160 kg
dingil mesafesi: 1465 mm
DADYW CLASS250cc
max motor gücü:14,8 kw/19,85 Hp
silindir hacmi:233,7 cm3
net agırlık:180kg
dingil mesafesi: 1570 mm
KALDERA
06 Şubat 2006, 13:52
bu köpeklerin benle zoru nedir anlamadım.karşılaştığım bu hayvanların yüzde doksanı
bana saldırıyor.nerde bir köpek görsem savunma moduna geçiyorum otomatik olarak.nedir lan bu
çektiğim bunlardan.al işte yine üzerime yürüdü bir tanesi,birde motorun üzerindeyim üstelik.bugün şirkete gidemedik yoldan geri dönmek zorunda kaldık, hava şartları yüzünden.geldim eve.
evdekin şaşkın bakışları ile üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp malumunuz takımları kuşanırken sırıtıyordum.
kısaca durumu izah edip hemen motoru çıkardım.hava durumu umurumda değildi açıkcası,
neyse motorun aküsü şarzlı olduğu için hemen çalıştırdım.yoğun bir tipi vardı,fazla beklemedim ısınmasını hemen binipyürüdüm,rampa aşağıdır bizim orası. bizim evin iki bina bitişiğindeki evde nerdeyse tüm hayvanlar mevcut,bütün kedi milleti burda yaşıyor sanki.ayrıca güvercinler,cins horozlar,bir kaç cins köpekte burda.zaman zaman duyardık mahalle sakinlerine saldırdıklarını,ama bu günde benim başıma geldi işte.bir de ara sıra bu konuyla ilgili yazılar çıkardı bir yerlerde yok sakin olacakmışız,yok panik yapmayacakmışız,birde sırıtacakmışız köpeğe..ben sırıtttım işte hiç tesir etmedi.oralı bile olmadı..panikde yapmadım,tam tersi o panik yaptı.mendebur hayvan iki sanıye daha duramadı.
az kaldı yuvarlanacaktım rapma aşağı.zor kurtardım.tekrar ters yapıp eve geldim.doğru o evin kapısına seğirttim ama o köpek oradaydı hala.
dur bakalım bir kapasınlar yerine ben biliyom yapacağımı..
bu kurban bayramı aynı hadise hendekte başıma gelmişti.ama intikamım korkunçtu.orada bana saldıran köpek,bırakın gelen geçene havlayıp saldırmayı, eğer köpek olduğunu hala hatırlıyorsa en büyük terbiyesiz olayım.
sukida
06 Şubat 2006, 16:18
Artık bende regalci oluyorum.. Uzun süredir formu takip ediyordum
ben izmirde bornovada cetincan a gittim c serisi icin plaka haric 4.100 ytl +kask hediye dediler bu hafta motoru kredi cekip almayı düşünüyorum, en mantıklısı tüketici kredisi mi yoksa taşıt kredisi mi ?
Hangi krediyi hangi bakayı kullanmak daha iyi
tskler
eh be abi fiyat burda söylenirmi yaktın beni:pr: :P bak mesut abi ezcek beni mesut abicim sen merak etme senin açıgını bi şekilde hallederiz :rendeer: ha bu arada verdiğim fiyat 4290 oldu kaskta yok :P şaka bi yana inşallah kredi işini halledersinde sende aileye katılırsın :rendeer: mesut abi benim ismim onur soyismim özcan kendine ii bak bu arada resimler için saol çok güzel çıkmış :cat:
delitay
06 Şubat 2006, 19:14
arkadaşlar şu yakıt konusunu son haliyle bidaha görebilirmiyiz?
rodajdan önce ve rodajdan sonra 3,4 lt=100 km diyor ama siz ne diyorsunuz bu işe???
sevgili Onur Özcan kardeşim 140 ytl nin lafı mı olur(!) senin canın sagolsun...ama sen yinede artçım için siyah bir chopper kaskı ayarlarsın değil mi:queen: bir ara ugrar alırım:queen: sevgiler sunuyorum kendine iyi bak
http://http://img420.imageshack.us/img420/4409/rappp5gs.jpg
http://img420.imageshack.us/img420/4409/rappp5gs.jpg
Luxor
06 Şubat 2006, 22:11
http://www.yellowrockmotorcycle.com/
buda şimdi tv'de reklamını gördüğüm adres.bu yellowrock sadece getiren firma sanırım.yani tr'ye giren ayrı bir marka değil...
birde şöyle bir adres var ama bu yellowrock farklı galiba.bu da sukida'yı getiriyormuş.
www.cetincan.com
spjet
06 Şubat 2006, 23:30
http://pdfkatalog.louis.de/cgi-bin/thumbs.cgi?von=4&max=18
Dostlar yukarıdaki bu şirket almanyadaki en kapsamlı ve uygun fiyatlı şirkettir kılık kıyafetten tutunda aklınıza gelen herşey bula bilirsiniz ben telefonla arayıp türkiye ye ürün gönderim yapıpyapmadığını sordum daha önce türkiye ile çalışmamışlar ama göndeririz dediler PDF Formatında katolokları var ihtiyacduyan Download yapabilir ( gerci 812 sayfa imiş 210 mb gibi bir boyutu var ) bilginize
sukida
07 Şubat 2006, 00:39
http://www.yellowrockmotorcycle.com/
buda şimdi tv'de reklamını gördüğüm adres.bu yellowrock sadece getiren firma sanırım.yani tr'ye giren ayrı bir marka değil...
birde şöyle bir adres var ama bu yellowrock farklı galiba.bu da sukida'yı getiriyormuş.
www.cetincan.com
Bu konuya bi açıklık getireyim çetincan ltd. şti. 'nin sitesine girdiginizde zaten (çetincan bir sarıkayalar kuruluşudur) diye yazar çetincan ltd. şti. YELLOW ROCK ' ın izmir bölge bayiliğidir yani iki tane YELLOW ROCK degil bir tane vardır ve sukidayıda regal raptoruda sarıkayalar mot. arç. san. ithal etmektedir :cat: Bu arada mesut abicim seninde canın saolsun izmire gelirsen mutlaka bornovadaki showroomumuza ugra bekliyorum :rendeer:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO