PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133

Batis
14 Aralık 2008, 02:45
Parça problemi yok arkadaşlar.

HeadbaNgeR
16 Aralık 2008, 05:07
bikaç tane sorum olacak.. başlıyorum :)

1 ) nerenin malıdır bu alet..(çin gibi duydum bi yerlerden)

2 ) eğer çinse , jinlundan ayıran yanı nedir,jinlun'dan neden daha pahalı.

3 ) kafayı yemek üzereyim bi türlü karar veremiyorum gt250r, gv250,(şimdilerde de regal eklendi)regal arasındayım... bu arada regal ufak geliyo gibi sanki bana bi yolu var mıdır bu sorunu halletmenin. dizler göstergeye değmek üzere :) (192 cm - 110 civarı da kilo)

4 ) 250e - 9 ile 250e - 9b arasındaki farklar nedir ? (9b de göstergeler depo üzerinde onu biliyorum.. başka ?..)

5 ) almışken iyi bişey almak istiyorum ve gt 250r düşünüyodum fakat param büyük ihtimalle eksik kalcak. ve yeniden bi çinliye para yedirmek istemiyorum. (race motor zaten oldum olası ilgimi çekmemiştir ama düzgün bişey alma amacındayım )

ne yapmam gerek bilen abilerden bilgi ve yardım bekliyorum

MasterFK
17 Aralık 2008, 00:08
bikaç tane sorum olacak.. başlıyorum :)

1)çin malıdır
2)sadece jinlundan değil çogu çin malı motordan ayıran özelliği su soğutma olmazı ve sağlamlığı
3)boy sorununa bişey diyemem:mrgreen:
4)9 la 9b arasındaki fark da göstergeler.bide yanlış hatırlamıyosam 9b lerde t gidon vardı
5)race motor sevmiyosan fazlada bi para yoksa elde jinlunla falan hiç uğraşma git regal alderim çin malı ama sağlamdır:cat:

HeadbaNgeR
17 Aralık 2008, 00:44
güzel açıklama için teşekkür ediyorum :rendeer:

izmirli_ua
17 Aralık 2008, 23:27
arkadaslar ii aksamlar . karakaçan ımı servisten alalı 300 km falan oldu fakat vites gecişleri çok sertleşti yeni başladı bu durum neden olabilir acaba ? vereceğiniz bilgiler için şimdiden tşk ederim :rendeer:

kimsenin bi fikri yok sanırım :queen::queen::queen:

Pe¥oTe
24 Aralık 2008, 00:45
Merhaba

Arkadaşlar konuyu bugün açmıştım şimdi özetle yardıma ihtiyacım var 27-08-2006, 16:10 PM...


http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/20575-dadyw-dd250e-9-motorum-gasp-edildi.html

Motoru buldum ama ne kadar yattığını bilmiyoruz diri görünüyor kontağını çevirmeden birinin görmesini istiyorum...

Saygılarımla

Alper_tim
24 Aralık 2008, 13:03
Merhaba

Arkadaşlar konuyu bugün açmıştım şimdi özetle yardıma ihtiyacım var 27-08-2006, 16:10 PM...


http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/20575-dadyw-dd250e-9-motorum-gasp-edildi.html

Motoru buldum ama ne kadar yattığını bilmiyoruz diri görünüyor kontağını çevirmeden birinin görmesini istiyorum...

Saygılarımla

motoru bence ali ustaya bi göster arkadaşım istersen özelden telefonları yollarım:cat:


arkadaslar ii aksamlar . karakaçan ımı servisten alalı 300 km falan oldu fakat vites gecişleri çok sertleşti yeni başladı bu durum neden olabilir acaba ? vereceğiniz bilgiler için şimdiden tşk ederim :rendeer:

kimsenin bi fikri yok sanırım :queen::queen::queen:

bence debriyaj yada viteslerde problem olabilir istersen ya servise bi götür yada burdan ali ustanın telini verelim ona bi danış
en azından bilgin olur:cat:


bikaç tane sorum olacak.. başlıyorum :)



cevaplar:)
1-bu alet orjinal çin malıdır:)
2-jinlundan ayıran özellik su soğutmalı olması ve daha sağlam olması:cat:
3-o sorunu halletmenin bir yolu yok istersen bide gv250 ye bak:cat:
4-250-e9 ile 250-9b arasındaki farklar
9b de T direksiyon,göstergeler depo üstünde ve ön çatal daha uzun (virajda çok çabuk yatıyor motor aman dikkat)
5- 3.şıkda cevabı verdim sanırım:wiinkk:

delitay
24 Aralık 2008, 16:57
merhaba arkadaşlar 2006'da ilk çıktığında aldığım regalimi maalesef 2007 de satmak zorunda kalmıştım. ama şimdi tekrar almayı düşünüyorum. kafama takılan bazı sorunlar var. ankarada ben aldığımda servis olarak marinmak'a gidiyordum. fakat bu işi bıraktığını duydum. ankarada iyi hizmet veren bir servis varmı bildiğiniz. bir de en önemlisi ankarada satılık regal raptor bulmam lazım tabii.

ekuzdere
24 Aralık 2008, 17:15
Sarıkayalar mI? aman uzak dursun bi scooter aldım ordan perişan servis açtılar satarken, şatışlar düştü satışı durdurdukları gibi serviside kaldırdılar.. bi telefon aldım 1.haftada bozuldu garanti kapsamında değil dediler.. bi digitürk bağlattık başa bela.. bi daha da denizli sarıkayalardan hiç birşey almam..

edoxk
25 Aralık 2008, 00:24
slmarkadaşlar bu motor kanunı den kaliteli mi yoksa aynı gibi mi

wert_35
25 Aralık 2008, 02:34
slmarkadaşlar bu motor kanunı den kaliteli mi yoksa aynı gibi mi

kaliteli derim ben ama tabi bu benim görüşüm...

nightwolf_tr
03 Ocak 2009, 20:17
merhaba arkadaşlar aslında ben zs150 almayı planlıyordum ama dd125 fiyat olarak ona yakın olduğu için dikkatimi çekti. acaba boyutları nasıldır çok mu küçük benim boyum 1.80.

caser
05 Ocak 2009, 00:48
merhaba arkadaşlar aslında ben zs150 almayı planlıyordum ama dd125 fiyat olarak ona yakın olduğu için dikkatimi çekti. acaba boyutları nasıldır çok mu küçük benim boyum 1.80.

DD250 den aşağısı boyuna uymaz.
bu arada boyuna uygun olarak neden tiger de düşünmüyorsun?

mrock
05 Ocak 2009, 01:16
bu motoru kullanma fırsatım oldu gerçekten çok dikkat çekici ve işçiliği diğer çinlilerden bariz bariz fark var.

izmirli_ua
05 Ocak 2009, 17:11
bu motoru kullanma fırsatım oldu gerçekten çok dikkat çekici ve işçiliği diğer çinlilerden bariz bariz fark var.

haklısın olumlu yönde bariz fark var .ama bunu halen kabul etmeyen bi çok kişi var sacma modellerle kıyaslamalara sokuyolar ve raptoru kötülüyolar nasıl oluyo anlamıyorum

matpcy
05 Ocak 2009, 17:38
valla ben 2 yıl kullandım sattım sonra.bikere mkim görse 20.000 liralık harley sanıyor o ayrı bi zevk:)ben 10.000 km yaptım tık demedi valla.çok güzel bi makine.ancak uzun yolda mesela 200 km bile yapsan kıçın acıyor biraz:)çok rahat değil arkadaki için dahada zor ama geniş bi koltuk yapılırsa artçı için rahat eder o zaman.bunların T direksiyonlusu tutuyor.ve 2-3 yaşını geçmemiş olması önemli.çünkü paslanma 2. yıldan sonra artabiliyor ki ben kapalı garajda itinayla korumuştum.ama bu paralara alınabilecek en güzel motor.iyinin yisi var bence iş görür

buarada ben tigara falan çok bakmıştım o yıllar yeni çıkmıştı emin ol tigerdan falan işçiliği güzel.ayrıca kimsenin bilmediği bi şey yazıyorum.aslında regal raptor ingiliz menşeidir.bende inanmamıştım duyunca ama çine geçmiş bişeyler olmuş.sonuç olarak harika bi motor valla

orkysystems
17 Ocak 2009, 00:05
lastiklerin baglantı noktalarındaki kaynak yerlerinde hafif paslanma var, bu hani dikdörtgen parlak demirlerden bahsediyorum. motorum 2005 model yagmurda kez falan kullandım aldıgımdan beri, daha öncede vardı paslar zaten, öneriniz nedir? poas temizleyiciyle temizlesem tekrar paslanmaması için ne yapmalıyım? birde son sorum yağmurda kullanmanın etkisi varmı var ise yagmurda kullanırken nelere dikkat ediyorsunuz? teşekkürler :)

wert_35
17 Ocak 2009, 00:30
lastiklerin baglantı noktalarındaki kaynak yerlerinde hafif paslanma var, bu hani dikdörtgen parlak demirlerden bahsediyorum. motorum 2005 model yagmurda kez falan kullandım aldıgımdan beri, daha öncede vardı paslar zaten, öneriniz nedir? poas temizleyiciyle temizlesem tekrar paslanmaması için ne yapmalıyım? birde son sorum yağmurda kullanmanın etkisi varmı var ise yagmurda kullanırken nelere dikkat ediyorsunuz? teşekkürler :)

dostum pas sökücü olayına hiç girişme olmuyo o dediğin paslardan bendede var yaza doğru motoru bakıma sokunca boyatıcam en temizi...

orkysystems
17 Ocak 2009, 01:36
dostum pas sökücü olayına hiç girişme olmuyo o dediğin paslardan bendede var yaza doğru motoru bakıma sokunca boyatıcam en temizi...


evet biraz önce baktım o kısımları nerdeyse tüm satılık regallerde siyah renkte, orjinalinden nikelaj olduğu için problem çıkıyor heralde

wert_35
17 Ocak 2009, 16:52
evet biraz önce baktım o kısımları nerdeyse tüm satılık regallerde siyah renkte, orjinalinden nikelaj olduğu için problem çıkıyor heralde

bilmiyorum ama ben yaza doğru nikelajlarıda yenileticem paslı bölgeleri boyatıcam depoyada bi pasta cila yaptırınca kız gibi olucak sanada tavsiyem bu şekilde yaptırman 2. el aldıysan motoru biraz masraf ediceksin 300-500 neyse bi daha 2 sene krallar gibi binersin...

izmirli_ua
17 Ocak 2009, 22:37
bilmiyorum ama ben yaza doğru nikelajlarıda yenileticem paslı bölgeleri boyatıcam depoyada bi pasta cila yaptırınca kız gibi olucak sanada tavsiyem bu şekilde yaptırman 2. el aldıysan motoru biraz masraf ediceksin 300-500 neyse bi daha 2 sene krallar gibi binersin...

:cat::cat::cat::cat:

saltuque
19 Ocak 2009, 12:37
selam,
5 haftadır yatan motorumu dün hava alsın diye gezdireyim dedim. komtağı çevirip marşa bastım ve tısss... hiç bir tepki vermedi. vites boşta lambası yanıyor, farlar yanıyor ama marşa basınca vites lambasının ışığı biraz azalır gibi oluyor ve çıt sesi bile çıkarmadan öölece duruyor. daha önce de 15 gün kadar yatırınca başıma gelmişti ama vurdurup çalıştırmıştım ve 2 dk çalıştırıp stop ettiğimde marş almaya başlamıştı. Dün 20 dk kadar sitede turladığım halde hala marş almıyor? acaba oksitlenme falan mı vardır bir yerinde yoksa yattığından, akünün gücü azaldığından mı marşa basmıyor? ööle olsa 20 dk da yeterince şarj olmuştur diye düşünüyorum...

değerli fikirlerinize ihtiyacım var... ali ustaya götüreyim diyecem ama yolda yokuş yukarı veya düzde falan kazara stop edersem bu sefer vurduramam diye korkuyorum...

Alper_tim
19 Ocak 2009, 13:14
selam,
5 haftadır yatan motorumu dün hava alsın diye gezdireyim dedim. komtağı çevirip marşa bastım ve tısss... hiç bir tepki vermedi. vites boşta lambası yanıyor, farlar yanıyor ama marşa basınca vites lambasının ışığı biraz azalır gibi oluyor ve çıt sesi bile çıkarmadan öölece duruyor. daha önce de 15 gün kadar yatırınca başıma gelmişti ama vurdurup çalıştırmıştım ve 2 dk çalıştırıp stop ettiğimde marş almaya başlamıştı. Dün 20 dk kadar sitede turladığım halde hala marş almıyor? acaba oksitlenme falan mı vardır bir yerinde yoksa yattığından, akünün gücü azaldığından mı marşa basmıyor? ööle olsa 20 dk da yeterince şarj olmuştur diye düşünüyorum...

değerli fikirlerinize ihtiyacım var... ali ustaya götüreyim diyecem ama yolda yokuş yukarı veya düzde falan kazara stop edersem bu sefer vurduramam diye korkuyorum...

bence önce ali ustayı bi ara onun tavsiyelerine göre hareket et :cat:
o işini bilir:cat:

matpcy
19 Ocak 2009, 13:37
ben 2 yıl bindim 10.000 km yaptım tık demedi.çok memnundum valla.sadece 90 km den sonra titreşim oluyordu biraz oda. ama 60-80 km hızlarda mikemmeldi T direksiyonlu al bence

Deli Çerkes
19 Ocak 2009, 13:46
Eğer , Orjinal akü kullanıyorsanız , çok dikkatli bir şekilde kapaklarını açıp bakın. saf su ilavesi gerekiyorsa yapın.( orjinal akünün kapaklarını açmak son derece gıcık bir işlemdir. sabırlı olun) bu şekildede düzelmiyorsa anlattıklarınızdan akünüz kullanım ömrünü tamamlamıştır gibime geldi.

saltuque
19 Ocak 2009, 15:23
Eğer , Orjinal akü kullanıyorsanız , çok dikkatli bir şekilde kapaklarını açıp bakın. saf su ilavesi gerekiyorsa yapın.( orjinal akünün kapaklarını açmak son derece gıcık bir işlemdir. sabırlı olun) bu şekildede düzelmiyorsa anlattıklarınızdan akünüz kullanım ömrünü tamamlamıştır gibime geldi.

yalnız farlar sinyaller vs.kontak açık ancak motor çalışmıyorken yanıyor. ışık seviyelerinde de bi düşme falan yok...

akü ömrünü doldurduğunda gücü azalıyor ve marş motorunu çalıştıracak güçten azını mı depolayabiliyor? doğru anlamışsam dediğinizde haklı olabilirsiniz... aküyü bir kontrol edeyim/ettireyim en iyisi...

teşekkür ederim...

sakaryabil
19 Ocak 2009, 15:51
çalıştırırken debriyaja basmayı denediniz mi? Çünkü akü bitik olsa, marşa bastığınızda zzzzzzzzzz diye bir ses çıkarıyor.Sizinki aküden daha farklı bir problem gibime geldi.(benim debriyajdaki müşür bozulmuştu, o yüzden uzun süre çalıştıramamıştım, o yüden hatırlatayım dedim)

GOokay
21 Ocak 2009, 06:05
Arkadaslar bisi sorucam. RR in turkiyede yetkili saticisi varmidir yada kim getirir? Bilen varmi ???

GreatWhiteShark
23 Ocak 2009, 11:01
Arkadaslar bisi sorucam. RR in turkiyede yetkili saticisi varmidir yada kim getirir? Bilen varmi ???

Birinci sayfada telefonunu bulabileceğiniz Ali Usta'yı ararsanız motoru alabileceğiniz bayiler hakkında bilgi alabilirsiniz.:cat:

orkysystems
24 Ocak 2009, 03:46
selam,
5 haftadır yatan motorumu dün hava alsın diye gezdireyim dedim. komtağı çevirip marşa bastım ve tısss... hiç bir tepki vermedi. vites boşta lambası yanıyor, farlar yanıyor ama marşa basınca vites lambasının ışığı biraz azalır gibi oluyor ve çıt sesi bile çıkarmadan öölece duruyor. daha önce de 15 gün kadar yatırınca başıma gelmişti ama vurdurup çalıştırmıştım ve 2 dk çalıştırıp stop ettiğimde marş almaya başlamıştı. Dün 20 dk kadar sitede turladığım halde hala marş almıyor? acaba oksitlenme falan mı vardır bir yerinde yoksa yattığından, akünün gücü azaldığından mı marşa basmıyor? ööle olsa 20 dk da yeterince şarj olmuştur diye düşünüyorum...

değerli fikirlerinize ihtiyacım var... ali ustaya götüreyim diyecem ama yolda yokuş yukarı veya düzde falan kazara stop edersem bu sefer vurduramam diye korkuyorum...

bende de aynı problem vardı, benzin vakumlarını parçalamışım ayrıca marş motorunun kömürü bitmiş. 150 tl masraf ettim şimdi problem yok


:cat::cat::cat::cat:

bakalım bende söyledigin gibi bir şeyler yapıcam heralde. ama böyle hassas olmaması canımı sıkıyor bazen, biraz para biriktirip twister falanmı alsam diyorum, ama bizim motorun havasıda bi başka :) sinyalleri plakaya baglamış eski sahibi paramparça olmuş baglantı yerleri sinyalin agırlıgından, ikisini birbirine tutturan borular falan görüyorum onlardan bulmak lazım aslında, çantalar engel oluyor orjinal baglantısından tutturmak için

Batis
14 Şubat 2009, 03:07
Deli Çerkes , motosikletini boyattığını yazmıştın sanırım.Senin makina kırmızıydı , siyaha çevirmişsin.Bu işlemi ruhsata işletmişsindir, ne kadar tuttu işlemler?(Boya işlemi değil , sadece ruhsat işlemleri.)

Deli Çerkes
14 Şubat 2009, 04:37
Galiba farklı bir renge boyatmayı düşünüyorsunuz.o zaman tüm maliyet ve başınıza gelecekleri yazayım

öncelikle regalin boyanması diğer motorlara benzemiyor.alev desenli stickerların illaki sökülmesi lazım. Johnny Pag bu makinayı tasarlarken bunları hesaplamamış anlaşılan .ama boyacılar buna extra para istiyor.( ön çamurluk plastik olduğu için boya çözücülerle temizlenemiyor ) ayrıca kendi orjinal çantalarıda en az bir motor boyası parası kadar maliyet tutuyor.deri çanta sevmediğimden mecbur bunlarıda boyattım. gaza gelip jantlarıda boyattım ( şiddetle tavsiye ederim çok fena bir görüntüsü var.) hatta arka çanta tutan demirleride toz boya yaptırttım ( bunuda şiddetle tavsiye ederim bir ara ön koruma demirini söküp bunuda boyuyacağım) boyayı sökmesi ,eziklerin düzletilmesi.astarı , zımparası , kılı tüyü , tamamen boyaması , jantların sökülüp boyanması çantalar demirler kdv derken 600 tl gitti.bu para verilirmi ? ben deliyim veririm.sizi bilemem. kendim boyarım derseniz kesinlikle ama kesinlikle 6-7 liralık sprey boyalardan uzak durun.suyu görür görmez kabarıyor.alın astar boya ve bir araba boyası koçtaş tanda aşağıdaki ürünü alın , uygun bir yeriniz varsa güle oynaya boyayın. hatta stancıl sablon yaparak istediğiniz yere istediğiniz kadar kurufa alev deseni felan yapın.(hobby boyaları satan yerlerde stencil şablon bulunuyor ancak elma armut şekillerinden başka yok. 1 tane alıp malzemeyi kesicisi olan bir reklamcıya veya tabelacıya göstererek benzeri bir malzemeden istediğiniz şekli kestirin )

http://www.koctas.com.tr/U/PP-NLE-400-PK-Boya-Tabancasi/400-W/43715?R=100

bu da boya bende kullanılan boya , hızlı kurumasını istiyorsanız iillaki selülozik olacak.selülozik boya ince kat olacağı için en az 3 kat atmanız iyidir.

http://www.sintas.com.tr/ototamir.html

Oturup paşa paşa boyayın.elimden böyle işler gelir hemde seve seve yaparım ancak aynı anda hem annem hemde babam rahatsızlandığı için bunlara vakit ayıramadım. ayrıca mat renk tercih etmiyorsanız ve parlak olması için vernik atacaksanız aynı tabancayla atabilirsiniz.bu işin püf noktası, çok hava az boya. yani en az boya atacak ayara getirip atacaksınız. yoksa dalgalanma oluyor.ancak ,ne yaparsanız yapın kromlu yüzey boya tutmuyor.kuruyunca açılıyor bu yüzden herhangi bir kromlu yüzey boyama niyetiniz varsa hiç bulaşmayın elektrostatik toz boyaya verin kalıcı bir boyanız olsun. (benim makinanın resmini felan istemeyin , kafamdaki modifiye bitmeden resim atmam sele ve gidon yapıcam daha ) kendiniz boya yapacasanız kötü bir haber. trafik şube illaki boya faturası ister artık bir oto boyacısı bulup bir şekilde rakamı düşükte olsa fatura almanız lazım.( 50-100 lira arası )

Şimdi gelelim asıl soruyaaaaaaaaa..


muayenem geçmediği için sadece renk tespiti denilen bir işlem yaptırdım. en yakın trafik şubesinin şöförler odasına gidip 1 liraya 2 adet EK 1 belgesi alıyorsunuz.trafik şubesi bu belgenin el ile doldurulmuşunu kabul etmiyor. ya bir trafik müşavirine gidip 5- 10 lira gibi bir rakama dolduruyorsunuz. ya bir daktilo bulup kendiniz dolduruyorsunuz ya da bu programı çekip yeni ek 1 seçeneğinden printerden yazıdıyorsunuz.

http://www.inndir.com/program.php?id=31345


önce en yakın maliye müdürlüğüne gidip plakadan vergi borcu olup olmadığını soruyorsunuz, varsa ödüyorsunuz.yoksa sevindirik bir şekilde en yakın tüvtürk istasyonuna gidiyorsunuz. motorsiklet için sıra beklemenize gerek yok.muayeneniz geçmediyse harç yatırmanızada gerek yok.ruhsatınızı , ek-1 belgenizi , boya faturanızı elemanlara verip tespit görevlisinin gelmesini bekliyorsunuz.görevli gelip motorunuza bakıyor.motor şase numarasını inceleyip evrakları içeri veriyor. ( şase numarası gidonun altında yazar motor numarası ise sol tarafta motorun dadyw yazan yuvarlak bloğun bittiği yerin alt sağında bir plakada yazar, görebilmek için nerdeyse sınav vaziyeti alıyorsunuz ) içerde vergi borcunuz olup olmadığına bakılıp ayrıca bir muayene raporu verilirken, ek -1 belgenizede kontrol edildiğinize dair kaşe atılıyor. ben 1 saat kadar bekledim ( dudullu tüvtürk te )

Bu evrakları alıp trafik şubenize gidiyorsunuz. 70 lira ruhsat değişim harcını yatırıyorsunuz.ruhsatınız , ek 1 belgenizi ve tüvtürk ün verdiği raporu teslim ediyorsunuz. boya faturasından ve sigorta evrağından bir fotokopi ilave ediyorsunuz. sigorta evrağının aslı sizde kalıyor.ayrıca size çevirmelerde göstermeniz için bir belge veriyorlar. bence ruhsatınızında bir fotokopisini almakta fayda var.1 hafta sonra da ruhsatınızı teslim ediyorlar. bir muameleci bulup bu süre dahada kısaltılabilinir. benim gibi boya faturası tarihini 1 ay geçirirseniz 46 lira ceza ödüyorsunuz. aracın üzerinde yapılan her türlü dönüşüm ve teknik değişikliklerin 1 ay içinde ruhsata işlenmesi zorurunluğu varmış.ceza ödeyerek öğrendik.

Bu arada custom yapanlar varya yandııı yandııı hemde çıra gibi.Tüvtürk ün elinde çok fena yetkiler varmış meğerse , mesela abartı custom yaptğınızda aracınız muayene edilmiyor hatta tüvtürk görevlileri, sizi özel bir odaya alıp odunla dövüyor.bazı yerlerde elektrik bile veriyorlarmış.hırslarını alamazlarsa motorunuzu tekmeliyorlar.yorulurlarsa bekçi köpeğine ısırtıyorlar.seleyi parçalasın diye özel eğitim almış kedileri salıyorlar.

Şaka şaka aracında modifiye yapanlar fazla endişelenmesin. aydınlatma tertibatında sadece lambanın yanıp yanmadığına sinyalin , stop lambasının ve kornanın çalışıp çalışmadığına bakıyorlamış.çalışsında ne koyarsanız koyun.istediğini kadar cıncıklı ürün kullanın sorun yok.

sadece egzostta sıkı inceleme var. egzostlarınıza baktığınızda bir takım kodlar göreceksiniz.ölçümlerde kurumlanma toleransını da göz önünde bulundurup çok abartı ses vermiyorlarsa sorun çıkartmıyorlar. hoş benim egzostlar özel yapım patlata patlata geldim sıraya girdim.yer gök inliyor. neticede renk tespiti nı ha ha ha gönül rahatlıyla patlattım .çok zevkliydi yaw. ( sahi bu egzost olayını iyice abartmışım 1000 lik makina gibi bağırıyor. tüm araba alarmları ötüyor. camlar zangırdıyor, şimdi nefret ediyorum o sesten ) egzostunuz tamamen açık ise muayeneden önce çaktırmadan egzostun içine bulaşık teli atın.veya metal yünü de olur. ancak muayene bitince çıkartın. veya çıkartmayın çamaşır suyuda dökünde egsoztun içi iyice bir temizlensin bari. (şaka dememe gerek varmı ? )

Kıssadan hisse : benim bu boya olayı için harcadığım rakam 600 lira (far+aynalar+ jantlar toz boya jant söküm takım işçiliğide +iki çantada ( hem dışı hem içi ) boyandığı için rakam sizi yanılmasın çantalar dahil veya hariç sadece gövde boyası ne tutar bilmiyorum )

zamanım bol uğraşır kendim yaparım derseniz 80 lira mini kompresör 150 lira 2 kiloluk boya ( sadece rötüş yapacak kadar bir miktar artıyor ) +astar boya galiba bu 100 liraydı hatırlamayamadım.fatura için ödeyeceğiniz kdv.+çeşitli kalınlıklarda zımpara + 70'lik rakı ve meze ( zımpara atarken içip güzelleşin saçı başı yolmayın mesela sırf çantalar 2 gün sürüyor )

ithal boya kullanacaksınız ve vernik te atacaksanız rakam elbette yükselir.bu konuda alman malı boya en iyisidir.


70 lira ruhsat değişim harcı , 1 lira Ek 1 belgeleri , 50 kuruş 2 adet fotokopi ,

Yaa işte böyle sevgili batis, sen ruhsat bedelini sorarsın deli çerkes başına gelecekleri anlatır. tüm bunlara rağmen yaparım dersen Allah sana sabır ve kolaylık versin.Gazan mübarek olsun.

Arkadaşlar bana class modelinin T gidonu ve gidon yükseltme aparatı lazım.çıkmada olur. boyayacağım için çizik , paslı da olsa olabilir.

Gittiğiniz teknik servislerde var ise , fiyatıyla beraber haber verirseniz sevinirim.

Emre ltd de yok ,Dikilitaş Ali ustada da yok.Higway hawk alayım dedim elcik çapları tutmuyor. yaptırmaya kalksam atılan kaynağın çirkinliği fren ve debriyaj telleri sorun oluyor.class gidonu kullanayım dedim hiçç bir yerde sıfırı yok . 2. ele çıkmaya razıyım.

Batis
14 Şubat 2009, 05:28
Deli Çerkes , cevabın için teşekkür ederim! :D

Boya işini kendimiz yapacağız.Air Brush yapmak için bütün imkanlarımız mevcut.İşçilik bedavaya gelecek yani.

Şimdi, benim makina gri , boyayı gri ağırlıklı yapsam ruhsata işletme durumundan yırtar mıyım?Yani , cantlları siyah yapıp çamurluk ve depoyu gri siyah yapsam.Gri ağırlıklı tabii , sanırım ruhsatla ilgili bir problem çıkmaz.Ya da , çıkar mı? :)

(Verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.Üşenmemiş her ayrıntısını yazmışsın , çok işime yarayacak bilgiler.)

Senin işlemler bittikten sonra artık eklersin bir kaç fotoğraf , çok merak ettim boya nasıl durdu.

(Arkadaşlar , internet bağlantım sapıttığı için aynı mesajı 4! kere yollmışım , kusura bakmayın)

Deli Çerkes
14 Şubat 2009, 06:21
Bence site server 'ın da bir anormallik var mesaj gönderirken donuyor


bu kadar detaylı yazmamın nedeni sadece size değil motorunu boyatmak isteyen herkeze bilgi verebilmekti. yoksa ruhsat bedeli 70 ytl der çıkardım.

Şimdi kendi motorunuz ile alakalı fikrimi soruyorsanız bence jantlarınız gövde renginde yapın. mat siyah yaptığım için jantlarda mat siyah oldu. yoksa sırıtır.aliminyumun kromajı zahmetli olmasaydı kromaj yapın derdim ama madem siyahlı ve grili olacak siyah kurtatır gibime geliyor.

Bir trafik polisiyle yaptığım görüşmede şu sırrı aldım. bir motorlu taşıta airbrush veya tabanca ile ruhsatta yazan renkten farklı bir renk atıldığında illaki ruhsata işlemek gerekirmiş.hatta bundan dolayı aracınız bağlanabilimiş. ancak sticker yapıştırısanız ruhsata işlemeye gerek yok. bundan dolayı polis motorda bu renk olayının üstünede pek durmazmış , öyle dikkatli dikkatli boyayı incelemezmiş . ancak vazife aşkıyla yanıp tutuşan kahraman bir polise denk gelirsen durum farklı olur ama kimseninde sizi çevirip bunun üzerinde duracağını zannetmiyorum ama ne olur ne olmaz airbrush ile yapacağınız şeklin etrafına bir kontür dönmekte fayda var.


Havalar ısınırsa telini amortisöre sabitlemenin bir yolunu bulup ön çamurluğuda çıkartacağım.şu an hava yağmurlu olduğundan cengaverliğin lüzümü yok.yavaş yavaş bobber tarzına yaklaşıyorum ,az kromaj çıplak görüntü.

bu arada aynı mesajı 4 defa arka arka gönderenler toplantılarda yanlış hatırlamıyorsam herkeze çay ısmarlama cezası ile cezalandırılıyordu.kusurunuza baktık bile.

Alper_tim
14 Şubat 2009, 13:06
Barbaros'dan aşağı inerken Atv' yi geçince Renault bayi nin ordan darphaneye sapın. Darpaneyi geçip Ata bloklarından sola girin 300m ileride yol çatallaşıyor, sol tali sokağa girin. 300 m daha gidin tam orada.

Demirtaş Servis
Ali Demirtaş
Dikilitaş Sok. No: 19 Dikilitaş/Beşiktaş/ İstanbul tabiiki...
iletişim 0 212 327 72 83 -cep 0535 975 10 82
http://img301.imageshack.us/img301/1725/alustati6.png

Deli Çerkes
14 Şubat 2009, 15:19
Alper timim , yahşi moderatörüm , Bana Ali'yimi tarif ediyorsun. ??? şaştım kaldım bir an. yazımda Emre ltd de yok Dikilitaş Ali ustada yok demiştim. gözünden kaştı herhalde Alperim. Aslında Ali'nin elinde pert bir class var gidon ve yükseltme aparatını versin diye nicedir dil dökerim ,olmaz der.

Batis
14 Şubat 2009, 19:00
Deli Çerkes , benim de derdim kendi çapında bir Bobber'a döndürmek benim aleti , bakalım ne çıkacak ortaya.

Ön çamurluğu kesmeyi düşünüyorum ben , tamamen çıkarmak aklıma yatmadı.Daha önceden de sormuştum belki hatırlarsın , mümkün olduğunca ucuza sele işini halletmem gerek bir de.Her türlü işlem için alet ve eleman var ama bir tek deri işinden anlayan arkadaş bulamadım.Sen ne yapacaksın sele işini?

Arka kısıma birşeyler yaptın mı?Bizim motosikletlerin plaka ve arka sinyal bölümü çok kaba, mutlaka birşeyler ayarlamak gerek.Ben yan çantarı çıkarıp sinyalleri oraya alacağım.Ucuza güzel şekilli sinyaller var , plakayı da küçültmek gerek işte.

Amotisörlere yapılabilecek bir işlem var mı?Biraz alçaltmak istiyorum ama nasıl olur bilemedim.Sık sık artçı ile kullanıyorum.

Bir de egzostları sarma yapmak istiyorum yarıya kadar , sarmayı siyah yapacağım.

Biraz paraya ihtiyaç var işte , o problemi aşarsam hemen el atacağız.Senin işlemler uzun sürer mi?Cidden merak ettim boyayı.

(Madem kusura baktınız , kurtuluş yok.Çaylar ben de ölecek artık. :) )

Deli Çerkes
14 Şubat 2009, 22:53
Benim niyetimde yazın ön çamurluksuz kışın ön çamurluğu takarak kullanmak. yanlış anlamadıysam ön çamurluğun yan kısımlarını keseceksiniz. kesilmiş başka motorlarda gördüklerim pek içime sinmedi. ve kesim işleminden sonra geriye dönüş yok.

Seleyi kendim yapayım diyorum ama şu an hem zamanım hemde param yok. artık ilkbahara doğru yapmaya çalışırım olmadı motosay selim ustanın yollarına düşüp yaptırırız şekilli bir sele ,çantasız hem cılız görünüyor hemde çantaları kullanıyorum.yanlız sinyallerin olduğu demiri kestim. arka çantalarda sahte stop farı olan yerleri sinyale çevirdim.bugünde hava filitresini değiştirip açığa aldım.zaten egzost sesi korkunçtu daha da korkunç oldu. kaç haftadır kirli kirli duruyor motor , söz ilk yıkadığım gün çeker gönderirim bir kaç poz


http://img129.imageshack.us/img129/4999/fotoraf0012vb0.jpg (http://imageshack.us)
http://img129.imageshack.us/img129/fotoraf0012vb0.jpg/1/w600.png (http://g.imageshack.us/img129/fotoraf0012vb0.jpg/1/)

Batis
15 Şubat 2009, 03:08
Hava filitresi güzel olmuş , sesi değiştirdi demek?Benim egzostlar hala kapalı olduğu için sesi scooter gibi motorun!Para bulsam onları da aradan çıkaracağım.:D

Sele işi elinden gelecek mi?Benim de aklımda var aslında , kendim uğraşayım diyorum ama...sendeki problem bende de var şu sıralar, önce para ayaarlamak lazım.

Ben yan kapakları sanayide metal yaptırmayı düşünüyorum , sonra motosikleti boyarken onları da aynı şekilde boyayacağım.

Sinyalleri merak ettim gerçekten , nasıl oldu acaba.Plakaya birşeyler yaptın mı?

Ayaklıkları ve vitesi de değiştirmişsin , harika olmuş.Kaça patladı bu değişiklik?

Sonradan gördüm , elcikler de güzel olmuş.

draggy
15 Şubat 2009, 04:12
Galiba farklı bir renge boyatmayı düşünüyorsunuz.o zaman tüm maliyet ve başınıza gelecekleri yazayım

öncelikle regalin boyanması diğer motorlara benzemiyor.alev desenli stickerların illaki sökülmesi lazım. Johnny Pag bu makinayı tasarlarken bunları hesaplamamış anlaşılan .ama boyacılar buna extra para istiyor.( ön çamurluk plastik olduğu için boya çözücülerle temizlenemiyor ) ayrıca kendi orjinal çantalarıda en az bir motor boyası parası kadar maliyet tutuyor.deri çanta sevmediğimden mecbur bunlarıda boyattım. gaza gelip jantlarıda boyattım ( şiddetle tavsiye ederim çok fena bir görüntüsü var.) hatta arka çanta tutan demirleride toz boya yaptırttım ( bunuda şiddetle tavsiye ederim bir ara ön koruma demirini söküp bunuda boyuyacağım) boyayı sökmesi ,eziklerin düzletilmesi.astarı , zımparası , kılı tüyü , tamamen boyaması , jantların sökülüp boyanması çantalar demirler kdv derken 600 tl gitti.bu para verilirmi ? ben deliyim veririm.sizi bilemem. kendim boyarım derseniz kesinlikle ama kesinlikle 6-7 liralık sprey boyalardan uzak durun.suyu görür görmez kabarıyor.alın astar boya ve bir araba boyası koçtaş tanda aşağıdaki ürünü alın , uygun bir yeriniz varsa güle oynaya boyayın. hatta stancıl sablon yaparak istediğiniz yere istediğiniz kadar kurufa alev deseni felan yapın.(hobby boyaları satan yerlerde stencil şablon bulunuyor ancak elma armut şekillerinden başka yok. 1 tane alıp malzemeyi kesicisi olan bir reklamcıya veya tabelacıya göstererek benzeri bir malzemeden istediğiniz şekli kestirin )

http://www.koctas.com.tr/U/PP-NLE-400-PK-Boya-Tabancasi/400-W/43715?R=100

bu da boya bende kullanılan boya , hızlı kurumasını istiyorsanız iillaki selülozik olacak.selülozik boya ince kat olacağı için en az 3 kat atmanız iyidir.

http://www.sintas.com.tr/ototamir.html

Oturup paşa paşa boyayın.elimden böyle işler gelir hemde seve seve yaparım ancak aynı anda hem annem hemde babam rahatsızlandığı için bunlara vakit ayıramadım. ayrıca mat renk tercih etmiyorsanız ve parlak olması için vernik atacaksanız aynı tabancayla atabilirsiniz.bu işin püf noktası, çok hava az boya. yani en az boya atacak ayara getirip atacaksınız. yoksa dalgalanma oluyor.ancak ,ne yaparsanız yapın kromlu yüzey boya tutmuyor.kuruyunca açılıyor bu yüzden herhangi bir kromlu yüzey boyama niyetiniz varsa hiç bulaşmayın elektrostatik toz boyaya verin kalıcı bir boyanız olsun. (benim makinanın resmini felan istemeyin , kafamdaki modifiye bitmeden resim atmam sele ve gidon yapıcam daha ) kendiniz boya yapacasanız kötü bir haber. trafik şube illaki boya faturası ister artık bir oto boyacısı bulup bir şekilde rakamı düşükte olsa fatura almanız lazım.( 50-100 lira arası )

Şimdi gelelim asıl soruyaaaaaaaaa..


muayenem geçmediği için sadece renk tespiti denilen bir işlem yaptırdım. en yakın trafik şubesinin şöförler odasına gidip 1 liraya 2 adet EK 1 belgesi alıyorsunuz.trafik şubesi bu belgenin el ile doldurulmuşunu kabul etmiyor. ya bir trafik müşavirine gidip 5- 10 lira gibi bir rakama dolduruyorsunuz. ya bir daktilo bulup kendiniz dolduruyorsunuz ya da bu programı çekip yeni ek 1 seçeneğinden printerden yazıdıyorsunuz.

http://www.inndir.com/program.php?id=31345


önce en yakın maliye müdürlüğüne gidip plakadan vergi borcu olup olmadığını soruyorsunuz, varsa ödüyorsunuz.yoksa sevindirik bir şekilde en yakın tüvtürk istasyonuna gidiyorsunuz. motorsiklet için sıra beklemenize gerek yok.muayeneniz geçmediyse harç yatırmanızada gerek yok.ruhsatınızı , ek-1 belgenizi , boya faturanızı elemanlara verip tespit görevlisinin gelmesini bekliyorsunuz.görevli gelip motorunuza bakıyor.motor şase numarasını inceleyip evrakları içeri veriyor. ( şase numarası gidonun altında yazar motor numarası ise sol tarafta motorun dadyw yazan yuvarlak bloğun bittiği yerin alt sağında bir plakada yazar, görebilmek için nerdeyse sınav vaziyeti alıyorsunuz ) içerde vergi borcunuz olup olmadığına bakılıp ayrıca bir muayene raporu verilirken, ek -1 belgenizede kontrol edildiğinize dair kaşe atılıyor. ben 1 saat kadar bekledim ( dudullu tüvtürk te )

Bu evrakları alıp trafik şubenize gidiyorsunuz. 70 lira ruhsat değişim harcını yatırıyorsunuz.ruhsatınız , ek 1 belgenizi ve tüvtürk ün verdiği raporu teslim ediyorsunuz. boya faturasından ve sigorta evrağından bir fotokopi ilave ediyorsunuz. sigorta evrağının aslı sizde kalıyor.ayrıca size çevirmelerde göstermeniz için bir belge veriyorlar. bence ruhsatınızında bir fotokopisini almakta fayda var.1 hafta sonra da ruhsatınızı teslim ediyorlar. bir muameleci bulup bu süre dahada kısaltılabilinir. benim gibi boya faturası tarihini 1 ay geçirirseniz 46 lira ceza ödüyorsunuz. aracın üzerinde yapılan her türlü dönüşüm ve teknik değişikliklerin 1 ay içinde ruhsata işlenmesi zorurunluğu varmış.ceza ödeyerek öğrendik.

Bu arada custom yapanlar varya yandııı yandııı hemde çıra gibi.Tüvtürk ün elinde çok fena yetkiler varmış meğerse , mesela abartı custom yaptğınızda aracınız muayene edilmiyor hatta tüvtürk görevlileri, sizi özel bir odaya alıp odunla dövüyor.bazı yerlerde elektrik bile veriyorlarmış.hırslarını alamazlarsa motorunuzu tekmeliyorlar.yorulurlarsa bekçi köpeğine ısırtıyorlar.seleyi parçalasın diye özel eğitim almış kedileri salıyorlar.

Şaka şaka aracında modifiye yapanlar fazla endişelenmesin. aydınlatma tertibatında sadece lambanın yanıp yanmadığına sinyalin , stop lambasının ve kornanın çalışıp çalışmadığına bakıyorlamış.çalışsında ne koyarsanız koyun.istediğini kadar cıncıklı ürün kullanın sorun yok.

sadece egzostta sıkı inceleme var. egzostlarınıza baktığınızda bir takım kodlar göreceksiniz.ölçümlerde kurumlanma toleransını da göz önünde bulundurup çok abartı ses vermiyorlarsa sorun çıkartmıyorlar. hoş benim egzostlar özel yapım patlata patlata geldim sıraya girdim.yer gök inliyor. neticede renk tespiti nı ha ha ha gönül rahatlıyla patlattım .çok zevkliydi yaw. ( sahi bu egzost olayını iyice abartmışım 1000 lik makina gibi bağırıyor. tüm araba alarmları ötüyor. camlar zangırdıyor, şimdi nefret ediyorum o sesten ) egzostunuz tamamen açık ise muayeneden önce çaktırmadan egzostun içine bulaşık teli atın.veya metal yünü de olur. ancak muayene bitince çıkartın. veya çıkartmayın çamaşır suyuda dökünde egsoztun içi iyice bir temizlensin bari. (şaka dememe gerek varmı ? )

Kıssadan hisse : benim bu boya olayı için harcadığım rakam 600 lira (far+aynalar+ jantlar toz boya jant söküm takım işçiliğide +iki çantada ( hem dışı hem içi ) boyandığı için rakam sizi yanılmasın çantalar dahil veya hariç sadece gövde boyası ne tutar bilmiyorum )

zamanım bol uğraşır kendim yaparım derseniz 80 lira mini kompresör 150 lira 2 kiloluk boya ( sadece rötüş yapacak kadar bir miktar artıyor ) +astar boya galiba bu 100 liraydı hatırlamayamadım.fatura için ödeyeceğiniz kdv.+çeşitli kalınlıklarda zımpara + 70'lik rakı ve meze ( zımpara atarken içip güzelleşin saçı başı yolmayın mesela sırf çantalar 2 gün sürüyor )

ithal boya kullanacaksınız ve vernik te atacaksanız rakam elbette yükselir.bu konuda alman malı boya en iyisidir.


70 lira ruhsat değişim harcı , 1 lira Ek 1 belgeleri , 50 kuruş 2 adet fotokopi ,

Yaa işte böyle sevgili batis, sen ruhsat bedelini sorarsın deli çerkes başına gelecekleri anlatır. tüm bunlara rağmen yaparım dersen Allah sana sabır ve kolaylık versin.Gazan mübarek olsun.

Arkadaşlar bana class modelinin T gidonu ve gidon yükseltme aparatı lazım.çıkmada olur. boyayacağım için çizik , paslı da olsa olabilir.

Gittiğiniz teknik servislerde var ise , fiyatıyla beraber haber verirseniz sevinirim.

Emre ltd de yok ,Dikilitaş Ali ustada da yok.Higway hawk alayım dedim elcik çapları tutmuyor. yaptırmaya kalksam atılan kaynağın çirkinliği fren ve debriyaj telleri sorun oluyor.class gidonu kullanayım dedim hiçç bir yerde sıfırı yok . 2. ele çıkmaya razıyım.

Valla çok merak ettim, çok güzel bir şey çıkacak umarım, siz benim yıllardır hayal ettiğim ama bir türlü cesaret edemediğim işe el atmışsınız tebrik ederim :)

Deli Çerkes
15 Şubat 2009, 04:20
Hava filitresi böyle açıkta değil , üstünde su gelmemesi için siyah bir plastik kapak var ama soba borusu gibi durdu , hiç içime sinmedi, şimdi biryerlerden uygun kalınlıkta boru büktürüp, motora paralel hale getirme hesaplarındayım.

yan kapak dediklerin herhalde hava filitresi ve akü kapağı , bunları neden yaptırtığınızı anlamadım.üzerindeki metalik boyayı kazıyıp boyayın.

Seleyi kendim rahat rahat yaparım yapmasınada dediğim gibi şu an param yok.


http://img27.imageshack.us/img27/845/pinupchickseat15ya1.jpg (http://imageshack.us)
http://img27.imageshack.us/img27/pinupchickseat15ya1.jpg/1/w600.png (http://g.imageshack.us/img27/pinupchickseat15ya1.jpg/1/)


bİzim mevcut seleyi aynısı gibi kaplayıp kuzgözü diye tabir edilen rivet çakmak kolay ( makinası var bende , şu ayakkabı bağcıklarının girdiği metal delik gibi olanlar.) üzerindeki resmi de corel draw dosyası olarak lazerle gedikpaşada 10 dolar gibi bir rakama yakıyorlar


bu resimdeki parlak siyah , ama niyetim buna yakın bir görüntüye ulaşmak çevirmek. ( resimdeki kadına dikkat etmeyiniz, konu mankeni )

ön lastiğe reflekte şerit ve kırmızı led aydınlatma , yarında bunları yapacağım.ama önce yıkamak lazım :) :) . amortisörleri boyamak konusunda kararsızım.

http://img230.imageshack.us/img230/6738/t0szs8fz3.jpg (http://imageshack.us)
http://img230.imageshack.us/img230/t0szs8fz3.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img230/t0szs8fz3.jpg/1/)

draggy
15 Şubat 2009, 04:25
Hava filitresi böyle açıkta değil , üstünde su gelmemesi için siyah bir plastik kapak var ama soba borusu gibi durdu , hiç içime sinmedi, şimdi biryerlerden uygun kalınlıkta boru büktürüp, motora paralel hale getirme hesaplarındayım.

yan kapak dediklerin herhalde hava filitresi ve akü kapağı , bunları neden yaptırtığınızı anlamadım.üzerindeki metalik boyayı kazıyıp boyayın.

Seleyi kendim rahat rahat yaparım yapmasınada dediğim gibi şu an param yok.


http://img27.imageshack.us/img27/845/pinupchickseat15ya1.jpg (http://imageshack.us)
http://img27.imageshack.us/img27/pinupchickseat15ya1.jpg/1/w600.png (http://g.imageshack.us/img27/pinupchickseat15ya1.jpg/1/)


bİzim mevcut seleyi aynısı gibi kaplayıp kuzgözü diye tabir edilen rivet çakmak kolay ( makinası var bende , şu ayakkabı bağcıklarının girdiği metal delik gibi olanlar.) üzerindeki resmi de corel draw dosyası olarak lazerle gedikpaşada 10 dolar gibi bir rakama yakıyorlar


bu resimdeki parlak siyah , ama niyetim buna yakın bir görüntüye ulaşmak çevirmek. ( resimdeki kadına dikkat etmeyiniz, konu mankeni )

ön lastiğe reflekte şerit ve kırmızı led aydınlatma , yarında bunları yapacağım.ama önce yıkamak lazım :) :) . amortisörleri boyamak konusunda kararsızım.

http://img230.imageshack.us/img230/6738/t0szs8fz3.jpg (http://imageshack.us)
http://img230.imageshack.us/img230/t0szs8fz3.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img230/t0szs8fz3.jpg/1/)

Özel seleden başlanabilir demek ki :) o dediğiniz makinadan bauhaustan almıştım ama motor işinde kullanmak aklıma gelmemişti, bir şey soracağım orjinal sele kaplaması üzerine mi önerirsiniz yoksa tamamen ayrı bir sele mi yapmalı (elimde çıkma var bir tane harcayabilirim onu :) ) sıfırdan yapacaksak dolgu malzemesi olarak ne önerirsiniz?

Deli Çerkes
15 Şubat 2009, 04:33
Şu güzelliğe bakarmısınız. insan dokunmaya kıyamaz. ( motordan bahsediyorum )
Buna yakın gidon yapma gibi bir düşüncem var.off off çok para lazım çokkk

http://img22.imageshack.us/img22/7570/2386feb05hb0.jpg (http://imageshack.us)
http://img22.imageshack.us/img22/2386feb05hb0.jpg/1/w429.png (http://g.imageshack.us/img22/2386feb05hb0.jpg/1/)


Özel seleden başlanabilir demek ki :) o dediğiniz makinadan bauhaustan almıştım ama motor işinde kullanmak aklıma gelmemişti, bir şey soracağım orjinal sele kaplaması üzerine mi önerirsiniz yoksa tamamen ayrı bir sele mi yapmalı (elimde çıkma var bir tane harcayabilirim onu :) ) sıfırdan yapacaksak dolgu malzemesi olarak ne önerirsiniz?


Sevgili Draggy geçen yaz albino yılan derisi fikrine kapılmıştım. 250 euroyu duyunca , memkeletimizin halis yılanları duruken albino yılanı ne edeyim dedim.

aslında seleyi hiç sökmedim altından ne çıkacak bende merak ediyorum.yanlız alt desteğin plastikten olduğunu biliyorum. çakacıda metal katlatmak mümkün ama bu selenin şeklini tamamen değiştiriken yapılacak bir seçenek. bu sefer ardçının oturacağı yeride yaptırmak lazım ki o da ayrı masraf.

Dolgu malzemesi elbette döşemelik sünger ama kaliteli bulmak lazım.ya da en iyisi şimdiden selim ustayı baymaya başlayayım. ( Not selim ustaya acele iş vermeyeceksiniz )


Aşadaki linkte ki elemanda özel yapım sele yapar ,ama kaça yapar daha sormadım. hatta TT custom'ın selelerini bu usta yapar. ( artık fiyatları hayal gücünüze bırakıyorum.)


http://www.kovboycizme.com/urunler.php

polo34
15 Şubat 2009, 12:12
250 e9 için başka motorların muadil parçalarını yazabilirmisiniz?

illa bu modele ait ileride bulunması zor olacak sizce hangi parçalar olabilir?

şimdiden stok yapan var mı acaba ?

class modelinin bazı parçaları farklı diyorlar, doğrumudur? motor aksamı farklı mı?

draggy
17 Şubat 2009, 19:02
Şu güzelliğe bakarmısınız. insan dokunmaya kıyamaz. ( motordan bahsediyorum )
Buna yakın gidon yapma gibi bir düşüncem var.off off çok para lazım çokkk

http://img22.imageshack.us/img22/7570/2386feb05hb0.jpg (http://imageshack.us)
http://img22.imageshack.us/img22/2386feb05hb0.jpg/1/w429.png (http://g.imageshack.us/img22/2386feb05hb0.jpg/1/)




Sevgili Draggy geçen yaz albino yılan derisi fikrine kapılmıştım. 250 euroyu duyunca , memkeletimizin halis yılanları duruken albino yılanı ne edeyim dedim.

aslında seleyi hiç sökmedim altından ne çıkacak bende merak ediyorum.yanlız alt desteğin plastikten olduğunu biliyorum. çakacıda metal katlatmak mümkün ama bu selenin şeklini tamamen değiştiriken yapılacak bir seçenek. bu sefer ardçının oturacağı yeride yaptırmak lazım ki o da ayrı masraf.

Dolgu malzemesi elbette döşemelik sünger ama kaliteli bulmak lazım.ya da en iyisi şimdiden selim ustayı baymaya başlayayım. ( Not selim ustaya acele iş vermeyeceksiniz )


Aşadaki linkte ki elemanda özel yapım sele yapar ,ama kaça yapar daha sormadım. hatta TT custom'ın selelerini bu usta yapar. ( artık fiyatları hayal gücünüze bırakıyorum.)


http://www.kovboycizme.com/urunler.php

Elimde Almanya dan gelme çıkma sele var, artçım çok kızacak ama arkaya sele takmayacağım, önerilerin için teşekkürler, ben stilini seviyorum selenin ama deri kaplamasını değiştirmek ve senin resminde ki gibi yandan ip geçirmeli yapmak istiyorum, uğraşılmaya değer :)

Deli Çerkes
18 Şubat 2009, 01:07
Size fikir vermesi açışından, amerika sitelerinden , özene bezene arakladığım bir kaç resmi göndereyim. bunlara benzer işçilik yapan makul ücret talep eden bir usta bulursam hangi şehirde olduğu farketmez mutlaka yaptırırım. Amerikada ortalama özel yapım sele fiyatları 1500 $ dan başlıyor.


http://rapidshare.com/files/199364805/SELE.rar

draggy
18 Şubat 2009, 03:49
Size fikir vermesi açışından, amerika sitelerinden , özene bezene arakladığım bir kaç resmi göndereyim. bunlara benzer işçilik yapan makul ücret talep eden bir usta bulursam hangi şehirde olduğu farketmez mutlaka yaptırırım. Amerikada ortalama özel yapım sele fiyatları 1500 $ dan başlıyor.


http://rapidshare.com/files/199364805/SELE.rar

Çok sağolasın, inceleyim :)

Husnun
19 Şubat 2009, 01:50
herkese selamlar,son mesajların hepsini okudum ve belirtme ihtiyacı duydum.ben grafiker/illustrator ve profesyonel çizerim, aklınızdaki özel tasarımlar,çizimler,desenler,logotype ve amblem vb....çalışmaları bilgisayar ortamında istediğiniz formatta yapabilirim bilginiz olsun.(ayrıca belirtmek istedim maddi bir beklentim yok, sonuçta biraz faydam olsa ne mutlu bana.tabi sizde insaflı olun,sebil diye kurutmayın:D)

saygılar sevgiler

Batis
22 Şubat 2009, 04:35
Bir süredir mesaj yazma fırsatım olmadı.Bu süre içinde para ayarlayamadığım için aklımdaki değişiklikleri motosikletime yansıtamadım.

Deli Çerkeş, sele dosyası için çok teşekkür ederim.Müthiş işime yaradı.Bir arkadaşımın dayısı deri işi yapıyor , sanırım sele onda ölecek.Böylece işçilik için neredeyse hiç derdim kalmıyor.Sadece egzost ayarlamam lazım.

Bu arada fikrimi değiştirdim , mat siyah yapacağım makinayı , cantlar dahil.Büyük ihtimalle üzerine airbrush da yaparız.Ama para gerek tabii bunlar için , en azından malzeme almam lazım.Herhangi bir değişiklik yaparsam fotoğraf eklerim.

faZus
26 Şubat 2009, 20:41
Selamlar... Sormak istediğim bir soru var. Yedek parça konusu nasıl? Sanırsam şuanda distribütörü olmayan bir motorsiklet markası. Yanılıyorsam lütfen düzeltin. Yedek parça bulmak zor mu?