Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
mtbyk,
regal sayfalarından sizi tanıyamadım.. başka bir sayfada motorsiklet ustası olduğunuzu yazmışsınız. bahsettiğiniz ustalık; motorlar hakkında bilgi sahibi olmak mı.. yoksa gerçekten mesleğiniz mi?
regal ile ilgili deneyimlerinizi de bizler ile paylaşırsanız memnun oluruz. çünkü her halde ben dahil diğer arkadaşların da bazı soruları olacaktır.
mb2908
14 Ocak 2006, 20:35
teşekkürler arkadaşım herkezin bayramı mübarek olsun.
bende araştırma içindeyim regal bakıyorum ama bir türlü kısmet olmadı görmek.
bugün ankara yiba çarşısındaydım bulamadım motoru.
burda ankara satıcısının numarası var onunla irtibata geçtim adamcağıza motor filan gelmemiş. internette ben satıcı gözüküyorum ama bana daha gelmedi diyor. foruma agustosta adamcagızın numarası verilmiş ocak bitecek motor gelmemiş. firma malını satmak istemiyor herhalde.
şimdi şunuda düşünmeden edemiyorum yarın bir gün yedek parça ihtiyacında da böyle beklemezmiyiz diye. kullanan herkez memnun gözüküyor.
kullanan arkadaşlara rüca etsem diğer motorlara göre üç artısını ve üç eksisini sıralayabilirler mi?
bu adamların türkiye için bir internet siteside mi yok?
sağolsun arkadaşlar yazmışlar oda çin mi neresi belli değil?
bunlar gerçekten kafamı karıştırıyor ama beğenmemişte değilim görüntüsünü.
galiba yapmak istediklerini anladım KAÇAN KOVALANIR:cherry:
KALDERA
14 Ocak 2006, 20:59
akuyu sokup bir oto elektirikcisinde şarj ettım ama akşam oldu takamadım
1,Sorum aku yu normal araba akusu gibi şarj ettiler sorun olur mu ki malum havalar bozuk takmazsam aku nekadar zamanda boşalır.
2 motor brandanın altında ama birisi sol elcık deki nikalejlı parcayı yurutmus (belkide ben de düştü elcıge ğpüskül takmıştım) neeyse şimdi aykona kadar gitmiim dedimde bizim tarafta Kadıkoy nerede servisi vardı yazarsanız yarın iki dakika ugrım de alayım.
dostum geçmiş olsun;bu konu benimde başıma geldi daha önce,malumunuz ben en az yirmi günlük aralar veriyorum motoru kullanmaya.ben şöyle yaptım.
akü aktarma kablolarını bilirsiniz araçlar için olanı kalıncadır biraz. ben aynı kablonun daha ince olanından sanırım onluk kablo idi,ikişer metre kestirip uçlarınada metal maşaların en ufağından dört adet kabloların uçlarına monte ettim.harika oldu.beş ytl ye hallettim.akü basmadığı zaman bir araca bağlayıp aktarma yaparak hemen çalışıyor.aküyü söküp şarzda beklemek zaman kaybı oluyor benim için.hemde sök tak yapmamış oluyorum.bizim akülerimiz 9 amper.araçlarda ise en düşüğü 45 amper.burda sakınca olurmu dersenız bence olmaz.volt aynı amper yüksek.eğer biz motorda yüksek amper aküyü şarz etmeye kalkarsak sorun olur.önce marşı bozarız.çünki motorlarda şarz dinamosu yoktur.marş motoru aynı zamanda dinamodur.yani marş+dinamodur.
bu kabloları devamlı çantamda taşıyorum ben.
ayrıca elektrikçiye şarz için bıraktığındada sorun olmaz,merak etme.ama böyle bir kablo tertibatı yapıverin,faydalı olur araç bile çalıştırır yok zamanda..
kadıköydeki servisi sormuşsun arkadaşım; bu servis göztepe oto sanayi sitesinde diyebilirim.firma adı uzman oto elektrik.sahibi ali bey.telefonunu vereyim 566 26 06 oto sanayının içinden geç parçacı oto ahmet var onuda geç sola yukarı dön çömlekçi çukurunda sor yardımcı olurlar...
kullanan arkadaşlara rüca etsem diğer motorlara göre üç artısını ve üç eksisini sıralayabilirler mi?
ben şöyle sıralama yapayım size önce artıları
1)görüntü itibariyle çok şık olması
2)işlevsel olarak hiç bir sorununun olmaması
3)fiatının çok normal olması
eksileri ise
1)
2)
3)
ben samımı olarak yazıyorum ,düşündüm bulamadım yada aklıma gelmedi bilen varsa yazsın
Merhaba arkadaşlar;Geçen benim de akü tam boşalmış.Motor,15 gün yatmıştı.Yakıt musluğunu kapatmayı unutunca vurdurarak çalıştırma girişimlerim sonuçsuz kaldı.Ben de kaldera gibi oto aküsü ile aktarma yaparak çalıştırdım.Biraz nazlandı ama,çalıştı.Akünün tekrar kendini toparlaması 10 dk.bile sürmedi.Servisteki usta,çalıştırmadan uzun süre alarmı açık kaldığı için akünün boşalmış olabileceğini söyledi.Yerinde de olsa iki-üç günde bir 5 dk. çalıştırmak gerekiyor.Yani aküyü söküp şarj ettirmeğe pek gerek yok.Artı-eksi konusunda Kaldera'ya katılıyorum.Gerçekten Regal'de eksi denecek bir şey gelmiyor aklıma.Artıları derseniz,çoğaltılabilir.Bi defa italyan menşeli bir Çinli.En az 8-10 Avrupa ülkesinde satılan ve tutulan bir motor.Ülkesinde ve komşusu Japonya'da bazı kurumların(posta idaresi gibi)ihalesini kazanıp,bu kurumlara motosiklet veren bir firmanın motoru.Yani prestiji yerinde.Kullanımı rahat.Sıvı soğutmalı olmasından dolayı şişmiyor.Üstüne binen,inmek istemiyor.:)Daha ne olsun?Saygılar...
batista123
15 Ocak 2006, 02:10
selam herkese bugun göztepede acılan satış noktasına ugradım sol elcıkle ilgili ellerinde parça var mı diye Aykondan getireceklerini soyleyince ben hallederim dedim (sağ olsun lar aykondakiler iş sadece motor satmakla bitmiyor ne zaman arasam işlerini güçlerini bırakıp yardımcı oluyorlar.) (Son yakuza sağol)
Aku sorununa gelince akuyu sokunce sarjlı halde 5-6 gün daynır dediler. Ama Mutlu gibi bir marka olsa idi bu süre bir aya cıkabilirmiş neyse su ara idare ediyor yagmurlar kesilsinde su akuyu takımm. Olmadı Kaldera senin onerini mutlaka yapacagım insanlık hali bazen içi istesede günlerce motorun yanına ugrayamıyorr.
Yukardakı arkadasın sorusunu dusundum artı sını değilde eksisini bulmaya çalıstım. Ve buldum bana göre tek eksisi 250 cc olusu (su an benim için yeterli ama 1-1,5 sene sonrası için bişey diyemiyeceğim.
diğer eksisi Çin imajı ama bu motor bunu hakketmiyor...
KALDERA
15 Ocak 2006, 16:26
selam herkese bugun göztepede acılan satış noktasına ugradım sol elcıkle ilgili ellerinde parça var mı diye .
göztepedeki bu satış noktası farklı bir firmamı acaba..?
arkadaşlar akü markası o kadar önemli değil.mutlu olmuş,bosch olmuş farketmez.önemli olan garantili olmasıdır.bizim aküler 9 amper.fiatlarıda yirmi ytl ile otuz ytl arası değişmektedir.
birde raptor sahibi arkadaşlara bir hatırlatmam olsun.eğer akü muhafaza grenajını sökerseniz tam akünün üzerinde beyaz renkli bir sigorta muhafazası var plastik bir malzeme.içindede hem sigorta hemde yedek bir adet sigorta mevcut.ben aktarma yaptığım bir anda farkettim ki;bu sigorta muhafazası sıcaktı,ve ben elimi bile sürmemiştim.ama sakıncalı bir durumdu.hemen açtım bu muhafazayı ve içindeki görev yapan sigorta yatağında gevşekti,buda ark yaparak ısınmaya sebeb oluyordu.sigortayı çıkardım bağlantı ayaklarını hafifçe sıkarak sigortayı oynamaz halde sabitledim.aklınızda bulunsun bunu kontrol edin.tesisat kablosunu eriterek yakabilir..
birde bir dostumuz bir şey sormuş ama özel mesajlar bugün çalışmıyor sanırım.burdan cevaplamak istiyorum;
sevgili arkadaşım hiç merak etme;siz yakıt musluğunu
kapatsanız dahi rolantide uzunca bir müddet çalışmaya devam edecektir.sebebi yakıt haznesinde kalan yakıtın tamamen bitmesi ile alakalı bir durumdur.
ama musluğu kapayın ve yola devam edin bakın daha kısa sürede yakıt bitip stop edecektir.
dediğim gibi sorun yok; olması gereken bir durum zaten bu..
karbonat
15 Ocak 2006, 17:54
ya hayır benim sormak istediğim aslında aküyü değiştirsek daha uzun süre motora dokunmadan akünün boşalmasını engellemiş olabilir miyizdi. aküyü değiştirirsek ya da akü için ne yaparsak akünün tükenme ömrü uzar.. bunun için yollar neler akünün tükenme ömrünü uzatmanın.. yani bu diğer japon makinalarda da böyle mi.. bence böyle olamaz üç günde akü mü biter 9 amper düşük evet ama mutlaka daha uzun dayanmasını sağlicak bişey vardır. bilen varsa ve paylaşırsa sevinirim. herkesin akü problemi yaşadığını düşünüyorum kimileri vurdurmayı denemiş kimisi 5milyona kablo yaptırmış vs. bunun gib şeylere ihtiyaç duymamamız gerekmez mi...
KALDERA
15 Ocak 2006, 18:33
ya hayır benim sormak istediğim aslında aküyü değiştirsek daha uzun süre motora dokunmadan akünün boşalmasını engellemiş olabilir miyizdi. aküyü değiştirirsek ya da akü için ne yaparsak akünün tükenme ömrü uzar.. bunun için yollar neler akünün tükenme ömrünü uzatmanın.. ...
bu akülerin öyle üç günlük ömrü falan yok yanılıyorsunuz bence.ben aktarma kablosu yaptım ama,kabul edilebilir gerekçelerim var.en az yirmi gün motora elimi sürmüyorum.aküler için aşırı soğuklar ve sıcaklar zararlıdır.motosiklet akülerinin hacmi ne kadarki zaten.sıkıntı çıkarmaları çok normaldir.motorda alarm tertibatı vardır sürekli akım çeker,siz birde on beş yirmi gün dokunmazsanız akü biter. yok ben aküm bitmesin diyorsanız size aşağıdaki bilgiler faydalı olacaktır.
Kimyasal terminolojide kurşun plakaların içinde durduğu asit , kurşun plakalara doğru kurşun sülfat olmak için içindeki sülfürü harekete geçirir ve bu hareket tekrarlanır, işte belirtilen bu hareket soğuk havalarda oldukça yavaşlar. Soğuk havada rezistans yükseldiğinden, aküden alınan akımın voltajı düşer.
Bu yüzdendir ki, kışa girmeden, akü bakımımızı mutlaka yaptırmamızda fayda var. Uzun süreli motorlarımızı bağlayacaksak, akülerimizi söküp, oda sıcaklığında muhafaza etmemizde de fayda var.
Akülerin çok sıcakla da arası iyi değildir. Akünün gücü ısı ile temas halinde olduğu zaman da azalır (aküler fonksiyonlarını en iyi + 10C° ile +30C° arasında gösterirler)
Akünün gücünde aşırı ısıdan dolayı meydana gelen azalma, aküyü soğuk havada kullanmadan anlaşılmaz. Bunun sebebi akünün yüksek ısıda kullanıldığında ortaya çıkan aşınmadır. Sorun, kimyasal reaksiyonun yüksek derecelerde daha hızlanmasıdır. Akü daha çabuk enerji üretir, bu da elektrotlardaki aşınmanın artması demektir. Buna ilaveten gaz oranı yükselir. Su buharlaşır ve aşınmayı daha da hızlandıran asit daha çok yoğunlaşır.
Isı sorunu, sadece aracın sıcak iklimde kullanılmasında ortaya çıkmaz. Eğer akü bir ısı kaynağının yanına veya sıcak bir bölüme konulursa akünün ömrü belirgin bir şekilde kısalır. Bu sebepten ötürü, akü sıcak bir ortamda kullanılacağı zaman ısıdan korumak için levhalar kullanılır.
Su seviyesini sürekli kontrol ederek, hiç bir zaman plaka seviyesinin altına düşmesine izin vermeyin.
· Yaz aylarında su daha sık azalacağından kontrolleri sıklaştırın.
· Akünüzü kısa devreden koruyun, üzerlerinde metal bir şey unutarak, kutup başlarının birbiri ile temasından kaçının..
· Akünüzün en büyük düşmanlarından biri, ani sıcaklık, ani soğuk ve ateştir. Bunlar, akünüzün patlamasına bile sebep olabilir.
· Akünüzü, aracınızın üzerinde çok düzgün sabitlemelisiniz. Bu sayede sarsıntılardan etkilenmeyecektir.
· Akü gözlerindeki tapaların havalandırma delikleri açık olmalı.
· Akünüzün kutup başlarını oksitten korumak için, gres veya vazelin ile kaplayın. Eğer okside olmuş iseler, tel bir fırça ile güzelce temizleyip, sonrasında gres veya vazelin kullanın.
AKÜ BAKIMINDAN ALINTIDIR..
Son olarak şunu söyliyeyim akülerin bize yaşattığı sıkıntılar aslında çok normaldir.aynı sorun araçlardada
vardır.bizimkiler yirmi günde bitiyorsa araçlardakiler hadi bir otuz kırk gün olsun.akü sorunu eğer motorun şarzında bir sorun yoksa motorlarımızla alakalı değildir....ve biten aküyü tekrar eski haline getirmek için en az altmış dakika motorla hareket halinde olmamız gerekir.sanıldığı gibi günlük beşveya on dakika yerinde çalıştırmamızın pek faydası olmaz.tamamen boşalan akü için.
Evet Kaldera.Dediğin gibi tam boşalmış bir akünün az bir miktar çalışmayla dolması olası değilmiş.Bu gün aynı durumu tekrar yaşadım.Hava muhalefeti dolayısıyla iki-üç gün,dört tekere talim ettim.Ve bu gün güzel havayı yakalamışken bir tur atayım dedim.Ama aynı durum tekrar etti.Aküde tık yok.Yarın şarja bağlatıp birde öyle deneyeceğim.Bakalım bir kaç gün yatmayla boşalacak mı?
GreatWhiteShark
16 Ocak 2006, 11:09
Evet arkadaşlar... istanbul'a döndük sonunda...:mrgreen:
Pazar gece geç vakit bir motorumu ziyaret edeyim dedim... Neredeyse 1 ay oldu... Şöyle bir tur atarım dedim ama ÇALIŞMADI...:pale:
Aslında sürpriz de olmadı hani... Aküde TIK yoktu...
Kaldera'nın dediği gibi arabadan elektrik alacağız... Bu soğuklarda başka çare yok...:silent:
Bu arada tüm arkadaşların Kurban Bayramı kutlu olsun...:rendeer:
dhocka
16 Ocak 2006, 17:12
arkadaşlar şu bizim fanlar ne zaman çalışıyor onu merak ediyorum... motoru yeni aldığım ve rodajda olduğu için çok fazla hız yapamıyorum dolayısıyla motor fazla ısınmıyor. ben de bu yüzden fanların faaliyete geçmediğini düşünüyorum... umarım arızalı değildir.
arkadaşlar şu bizim fanlar ne zaman çalışıyor onu merak ediyorum... motoru yeni aldığım ve rodajda olduğu için çok fazla hız yapamıyorum dolayısıyla motor fazla ısınmıyor. ben de bu yüzden fanların faaliyete geçmediğini düşünüyorum... umarım arızalı değildir.
Fan devreye giriyordur da çok çabuk girip çıktığı için çalıştığını yakalayamıyorsun.Çalışma süresi 15 sn.kadar.(Ya da benimkinde öyle.)Motor çalışır vaziyette bir kaç dakika durarak izlersen görürsün.Yanlız fan kontağa bağlı.Durduğunda kontak kapatınca devre dışı kalıyor.Motor fazla ısınmışsa,durur durmaz kontak kapatıldığında radyatördeki suyun biraz kaynaması sözkonusu.Bana göre fan,otolardaki gibi düz bağlanmalı.Durduğunda da gerekiyorsa suyu soğutmalı.Arkadaşlar bu konudaki görüşlerini bildirebilirlerse sevinirim.Bu arada GVS gözlerimiz yollarda kaldı.Hoşgeldin.
batista123
17 Ocak 2006, 02:15
.Yanlız fan kontağa bağlı.Durduğunda kontak kapatınca devre dışı kalıyor.Motor fazla ısınmışsa,durur durmaz kontak kapatıldığında radyatördeki suyun biraz kaynaması sözkonusu.Bana göre fan,otolardaki gibi düz bağlanmalı.Durduğunda da gerekiyorsa suyu soğutmalı.Arkadaşlar bu konudaki görüşlerini bildirebilirlerse sevinirim.Bu arada GVS gözlerimiz yollarda kaldı.Hoşgeldin.
MERHABA ,
valla bu konuyu zamanında servisteki (aykon) ali ustaya sormustum yahu neden fanlar direk bağlı değil diye.. net cevap verememişti ama şu uyarıda bulunmustu motoru park edrken stop etmeden mutlaka fanların durmasını bekle. Bende vardır bir bildiği diye bu şekilde yapıyorum.
Olcan138
17 Ocak 2006, 12:59
2005 - 2006 modeli derken eski E serisinden ve yeni çıkan C serisinden mi bahsediyorsun ? Eğer böyleyse E serisinin 2006 modeli çıkmıyormu ki? Daha önce konuşmuştuk burada bunu ve ben de C'yi beğenmediğimi söylemiştim(internetten grdüğüm fotoğraflarıyla vardığım sonuç), hala kendisini göremedim.
SicK_BoY
17 Ocak 2006, 14:01
Arkadaslar E serisi C serisi diye birsey yok sadece clasic model olarak cikartildi ben dun Aykon'dan adasim ve arkadasim Murat'la gorstum bayaa uzun bi muhabbet ettik benimde zaten amacim yeni seriyi gormekti ve gordum gercekten cok hos olmus cok orjinal duruyor motoru Murat'in dedigine gore 2 beygir daha fazla yani 20 Beygirmis...
Motorsiklet gercekten hos duruyor fakat benim tercihi yine eski serii:P :P
Bu arada arkadaslar toplu alim listesi icin WATERCOLOURS arkadasimiza ulasin... Listede olanlardan bahsediyorum bakin cok ciddi anlasmalar yapildi...Arkadasimizi o kadar ugrasti lutfen biraz saygili ve itinali olaim... Bu kadar emek bosuna gitmesin!!!
Ertuğrul_Öz
18 Ocak 2006, 13:43
Eğer e-bay deki modellere bakarsanız 0 kilometre olduğunu görürsünüz fiyatları da kask hediyesi ile beraber yaklaşık 2099 dolar
Kendi sitesinde ise seninde dediğin gibi M.S.R.P.(tavsiye edilen satış fiyatı) 4000 dolar.
Firmanın kendi sitesinde 4000 dolar fiyat biçtiği motoru e-bay de yarı fiyatına satması anlaşılır durum değil doğrusu:farao:
GreatWhiteShark
19 Ocak 2006, 14:53
Selam arkadaşlar...
Verdiğiniz linklere göz attım ve bizim makinanın Amerika da bile bu kadar satılmasına sevindim doğrusu... Bu makinanın dandik bir Çinli olmadığını 6-7 aydan beri buralara yazıp duruyorum ama millet hala yok öyle yok böyle deyip duruyor...
Yurt dışında uzun yıllar yaşadığım için söylüyorum, orada peynir ekmek alır gibi arabamızı değiştirip yenisini alırdık... Fiyatları Türkiye ye nazaran yarıdan da ucuzdu...
Yurt dışında 40 milyarlık değeri olan bir 4 x 4' e Türkiye de binmek için neredeyse arabanın değerinden daha yüksek bir meblağı Tayyibe vermek gerekiyor:mrgreen: 80 milyara binebilirsen yine iyi...
Herneyse.... Motorun fiyatına bu kadar takılmayın arkadaşlar... Ben olsam bu motoru 4.000 YTL. den bir kuruş aşağı satmam ama ithalatçı firmanın bileceği bir iş... Türkiye deki bu şartlara göre fiyatı motora göre yerinde diye düşünüyorum...
Hadi şu toplu alımcılarda işi biraz sıkı tutsunlarda aramıza katılsınlar artık...
Motoru Kaldera'nın dediği gibi arabadan ara kablo yardımı ile çalıştırdım...
Ne yaparsanız yapın bu tip aküler 2-3 hafta kullanmazsanız boşalıyor arkadaşlar...
Motorumu seviyorum...:)
catdog
21 Ocak 2006, 17:25
Bugün Aykon Motosiklet'e bu motoru görmeye gittim. Sağolsun Murat bey çok ilgilendi. Orada aynı zamanda yeni gelen B serisini de görme fırsatım oldu. Gerçi siyahı ben gitmeden yarım saat önce satıldığı için sadece grisini görebildim:) .
Murat beyle birlikte epey fotoğraf çektik. Her iki motorun fotoğraflarından seçtiklerimi aşağıda görebilirsiniz.
http://img209.imageshack.us/img209/2189/dscn12492ae.th.jpg (http://img209.imageshack.us/my.php?image=dscn12492ae.jpg)
http://img209.imageshack.us/img209/3351/dscn12520xy.th.jpg (http://img209.imageshack.us/my.php?image=dscn12520xy.jpg)
http://img58.imageshack.us/img58/9261/dscn12532pf.th.jpg (http://img58.imageshack.us/my.php?image=dscn12532pf.jpg)
http://img58.imageshack.us/img58/971/dscn12547lj.th.jpg (http://img58.imageshack.us/my.php?image=dscn12547lj.jpg)
http://img58.imageshack.us/img58/4225/dscn12550mf.th.jpg (http://img58.imageshack.us/my.php?image=dscn12550mf.jpg)
http://img58.imageshack.us/img58/2803/dscn12560md.th.jpg (http://img58.imageshack.us/my.php?image=dscn12560md.jpg)
http://img58.imageshack.us/img58/9237/dscn12570wf.th.jpg (http://img58.imageshack.us/my.php?image=dscn12570wf.jpg)
http://img58.imageshack.us/img58/6606/dscn12587ii.th.jpg (http://img58.imageshack.us/my.php?image=dscn12587ii.jpg)
http://img58.imageshack.us/img58/4228/dscn12592iy.th.jpg (http://img58.imageshack.us/my.php?image=dscn12592iy.jpg)
http://img58.imageshack.us/img58/461/dscn12607vv.th.jpg (http://img58.imageshack.us/my.php?image=dscn12607vv.jpg)
http://img58.imageshack.us/img58/773/dscn12619sg.th.jpg (http://img58.imageshack.us/my.php?image=dscn12619sg.jpg)
mb2908
21 Ocak 2006, 18:10
dostum eline sağlık güzel fotograflar. bende bugun ankara bayii ''marinmak''a gidecektim. ancak bacağımın durumu iyi olmadığından pazartesiye kaldı. bende fotograflar koymayı planlıyorum. değişik bakış açısı olur sonuçta. bende regal'i daha yakından göremedim. biraz yere yakın geldi. boyunu yazman mümkün mü kıyaslıyayım. eski model bana daha güzel geliyor. kısmetse bu yaz altımda olcak. hadi hayırlısı....
http://img21.imageshack.us/img21/447/rap7ke.jpgRaptorumla aranıza Bodrum'dan katılıyorum
yasinsubay
22 Ocak 2006, 02:40
Ya insanı niye imrendiriyorsunuz ki:pale:
Zaten hesaplar ters gitti simdi altımızda olacakken motor simdi buralardan izliyoruz:pr:
hiç dert etme istiyorsan mutlaka olacaktır...ben de tam bir ay kıvrandım sonunda oldu.Sevgiler sunuyorum.Nacizane bi bilgi aktarayım bu resimdeki class serisi bi öncekine oranla biraz geliştirilmiş ve beygir gücü 19 a çıkartılmlş.
yasinsubay
22 Ocak 2006, 02:55
Sagolasın
Kacarı yok zaten olacak insallah da insan kendini olaya adapte etmisken son dakikada puruz cıkması ve bir sure daha hayallerini ertelemesi cok kotu ya,motor hakkında bilgim var uzun zamandır takip ediyorum yeni seri Aykon a geldiginde ilk gunu gidip bakmıstım ama 20 beygir oldugunu Murat Bey soylemisti,Bence yeni seri cok daha basarili
ben bu motoru minibusle 600 km yol katederek Denizlide Sarıkayalar'ın fabrika buyuklugundeki merkezinden aldım. Orada butun modellerini inceleme sansım oldu.İnanın ödediğiniz parabu motorun karsılığı degil...Piyasada dunya paraya satılan birçok motordan daha kaliteli ve gösterişli olduguna inanıyorum kullanırkende büyük keyif alıyorum.Allah isteyen herkese versin.Sevgiler sunuyorum
batista123
22 Ocak 2006, 03:10
selam bu gun aykona ugramıstım Catdog lada orada tanıstık.
B serisini de gördüm acıkcası sıtedeki resimlerinden beğenmemiştim ama başta deponun üzerindeki gösterge çıkınrtı hosuma gitmemişti ama ustune oturunca hoşuma gitti. Yapılan değişiklikler ön catal yedi cm uzamış. Gösterge ve sinyal vites ısıklarıda depo uzerinde . T gidon hoş olmuş (Ben grısını gördüm) ve akuyu saklayan kapaklar gövde ile aynı renk. Ayrıca arka amortusorler de değişik bizimki gibi yaylar açıkta değil. Fan ikiden bire düşmüş radyatörün ebatı aynı sadece dik konmuş Ve en cok hosuma giden çantaları buyutmusler (E serisinde yağmurlukları bir çanta anca aldı yer yok ama zaten yazın deri takacagım).
Murat'ta cantaların fiyatını sordum yakında bildirir. Hazır gitmişken Ali Ustada motoru kontrol etti kaybolan veya çalınan sol elcık parçasını taktılar . Ayrıca bollasan zincirimi düzeltti.
Dönerken (eve) motorum daha bir kendine gelmiş gibi idi bu arada ilk defa 140 gördüm Tem de ve gayet de rahat cıktı bu hıza göstergeye bakınca sasırdım ve yavaşladım.
Bugun 2000 ı devirdim ve şimdiden yeni alan arkadaşlara Çok Çok iyi ve sorunsuz bir motor aldıklarını ve kesinlikle bu motordan beklediklerinden kat kat fazlasını alacaklarına inanıyorum zira ben bunu yaşadım.
Km de neyaktıgını soran arkadaşa sunu söyleyebilirim rodaj sırasında 120-130 sonrasında ise 90-110 Ykr yakıyorr Son zamanlarda Kış olduğundan kullandığımdan cok yattığından sağlıklı bir olcum yapamadım bugun depoyu fulledim bakalım ne kadar yakacak
mb2908
22 Ocak 2006, 09:51
arkadaşlar yapmayın böyle....
insanın içi gidiyor, biz motorsuz kaldık bunalımdayız. yenileri dizmişsiniz öyle kastimi yapıyorsunuz:pr:
şaka bir yana dostum motorun hayırlı uğurlu olsun. ALLAH kazadan beladan korusun. nazar değmesin, maşallah....
ozguryasar
22 Ocak 2006, 15:04
selam, bende raptorumu 40 gun once aldım ve cok sorun yasadım. burda herkesın bıldıgı gıbı bujılerı mutlaka degıstırmek gerekıyor. Ondan sonraılk calıstırdıgımda her taraf benzın kokuyor. Sımdıye kadar toplam uc defa calısmama sorunu oldu bayıı gelıp tamır ettı. Ilk basta benzınden dedı, sonra akuyu degıstırdıler, gecen gun gene bujıler kırlenmıs dedıler. Gezmesem bile hergun en az 10-15 dakıka calıstırıyorum ama arasıra yapıyor ıste. Bır defa daha yaparsa avukatım halledecek gerısını. AMa gene de calıstıgı zaman acayıp zevklı. egzosu mutlaka actırın, ıkı tane susturucu actırsanız yetıyor. cok oturaklı bır sesı var.
herkese ıyı eglenceler
turlabo
22 Ocak 2006, 15:08
ilgine teşekkürler BATİSTA123 ..:) 250 cc bir motorun 110 ykr yakması çok değilmi.benim arabada 120 ykr yakıyor (1700 opel kombo) yani bu motoru alırsam sadece zevk için almış olacağım.bana maddi hiçbir katkısı olmayacakmı
Belki senin motor çok yakıyor.diğer kullanıcılarında bu konuda cevap yazmasını rica ediyorum.böylelikle bu motorların ne yaktığıda üç aşağı beş yukarı netleşmiş olur. saygılar bizden
batista123
23 Ocak 2006, 00:18
Ya beyler km de kaç lira yaktıgını acıkca su gunlerde fazla kullanmadığım (malum havalar) için pek verimli olcemiyeceğim zira park yerinde km saati ile çocuklar oynuyor ama baharda kesin soylerim Akdeniz tarafında foruma giren arkadaşlar vardı onlardan rica etsek de hesaplayıp buraya gönderseler iyi olur. Bu arada benim motor acıkca fazla yakmıyor bana göre bir depo ile 270 km cıvarı gidiyordum enson sonra yedek depoya gecıyor du ama son iki seferdir (rezerv de unutunca test edememiştim.
GreatWhiteShark
23 Ocak 2006, 19:46
Selam arkadaşlar...
Yeni motorlarınız hayırlı olsun ve aramıza hoş geldiniz...
Biz de istanbul'da kar ile uğraşıyoruz bu aralar ve o yüzden motorlarımız parkta havaların düzelmesini bekliyorlar...
Yakıt konusuna gelince km.de 100.ooo TL. - 120.ooo TL. arası yakıyor...
Km.de 10 Ykrş.altında yakması için sadece şehirler arası kullanmanız gerekiyor...
Evet haklısınız... Tüm Raptorcular ve ben dahil kış uykusuna yattık...:mrgreen:
Arkadaslar Crusier motor almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyorumhttp://img518.imageshack.us/img518/5182/raptr5rx.jpg
SicK_BoY
24 Ocak 2006, 16:02
MES
Sana inanaiyorum dostum benim fikirlerimi alt ust ettin yahu...:pr:
Cektigin resimler ve motorun o kadar guzel ki (allah nazardan,kazadan saklasin) benim fikir yine git gide degisiyor daha oncesinde motorsiklet markalari arasinda gidip geliyodum ama artik dogru yolun REGAL oldugunu anladim... Anladim anlamasina daaaaaa....
Simdi Class serisi mi? D serisi mi? Kafam Karisti...
Simdi Class serisi daha yuksek duruyor fakat daha dar bir yapisi var radyatorun ince ve uzun olmasindan dolayi... C serisi de daha genis fakat alcak bir yapiya sahip... Birde Class serisinde gidon olayi biraz beni tereddute dusurdu neden diyeceksiniz...
Biraz fazla duz olmamis mi arkadaslar?? Aynalar sanki boyle anten gibi cikiyo acaba o gidonu biraz yamultma imkanimiz varmi :P :P
SicK_BoY
24 Ocak 2006, 17:49
CATDOG
Senin dedigini bende yaptim yeni Class Seriisini cok merak ediyordum o yuzden gittim AYKON'a ve MURAT arkadasimla yeni seriiyi enine boyuna iyice inceledik bayaa da muhabbet ettik...
Ben ona da soyledim gercekten cok guzel bi tarzi var fakat gidon biraz uzun ve kut olmus ( Bu benim sahsi dusuncem arkadaslar sakin yanlis anlamayin ) Ne bileyim belki D seriisi gibi biraz daha oval biraz daha estetik yapabilirlerdi...
Bu arada aklima bisey geldi ve hemen Murat'a sordum D seriisinin gidonu Class serisine takilabilirmi diye? Onunda aklinda varmis aslinda boyle bir fikir fakat su ana kadar daha hic kimse boyle bir dusunceyi gerceklestirememis acaba diyorum??:silent: :silent:
Degerli kardeşim sick_boy dinle beni lütfen ve hiç kafanı karıstırma eger alacaksan dogru gidip class serisini al derim çünki bi öncekinden 3 beygir fazla güçlü,tek fan olması bir dezavantaj degil bu tek fan fazlasıyla yeterli kullanımı cok rahat veee cantaları cok buyuk...bana dua edersin...sevgiler sunuyorum eger isterseniz daha resim de yollayabilirim :)))
watercolours
24 Ocak 2006, 21:49
ben c serisinden yanayım. hard case çantaları sevmiyorum, diğer modelden küçük olmaları çok önemli değil benim için. nasılsa deri çanta almayı düşünüyorum. toplu alım canlansın biraz. haydi :)
Selam arkadaşlar.. Raptor'un 2006 modelini 2005 DD250 E ile en güzel batista 123 arkadaşımız kıyaslamış. Gidon, amortisörler,tank üzerindeki göstergeler ise pek çok arkadaşımızın dikkatini çekmiş. Ancak ben farklı bir konuya da dikkatinizi çekmek isterim: daha uzun ön maşalar nedeniyle "rake" açısının da arttığını gözledim ben. Bu da motorun virajlarda kontra'ya daha zor cevap vermesi demek değil mi?
Bu arada Ocak başında aldığım Raptor'umu en son -azıcık güneşi gördüğüm- cumartesi günü gezdirebildim:). İlk çalışmada aksırıp öksürse de 1 saatlik gezi esnasında her kısa duruştan sonra ilk basışta düzenli çalıştı o soğuk havada.Hakkını yememek gerek...
SicK_BoY
25 Ocak 2006, 01:06
MES
Dediğin gibi arkadasım motorsikletin gücü hakkında haklısın sana sonuna kadar katılıyorum fakat beni tedirgin eden o gidon... Senin avatarındaki resim cok dikkatimi cekiyo acıkcası biraz fazla geniş... Bu arada sen bana resimleri mail olarak atabilirmisin?? unfortunate13@hotmail.com
Teşekkürler Saygılar...
mb2908
25 Ocak 2006, 10:58
arkadaşlar dün yazamadım pazartesi Ankara baş bayii Marinmak'taydım. motoru uzun uzun inceledim. üstüne binme şansım oldu. açıkçası ben eski seri için gitmiştim ancak yeni seri daha ağır basmaya başladı. tek problem benim içinde gidon oldu. onuda sordğumda eski serinin takılabileceğini ve bu işin basit olduğu cevabnı aldım. yeni serideki en büyük artı gerçekten motor diğer motora göre daha sülüetli duruyor. göstergenin yakıt tankı üzerinde olması da daha güzel. ikaz lambaları daha büyük ve daha şekilli olmuş. bunun dışında çantalar önemli ölçüde faklı. eski serininki küçücük. ancak bu sorun değil. takıldığı yer birebir olduğu için çok kolaylıkla değişir. bir de radyatör farkı var tabi. bence yan daha hoş duruyor ama göz alıştı bile düze. sonuç olarak yni seri diyorum. gidon değiştirmez çok zahmetli değil açıkçası. bu arada ilgi ve alkalarından ötürü Önder bey ve ismini hatırlayamadığım diğer arkaaşa çok teşekkürler...
SicK_BoY
25 Ocak 2006, 16:03
Eski serii'nin gidonunun fiyatı konusunda bi bilgisi olan varmı arkadaşlar??
özgüryasar; buji sorunun nedeni forumda daha önceleri yazıldığı gibi.. motor çalışmazken depo musluğunu açık bırakıyor oluşun mu acaba? bu değilse, motoru durdurduğun zaman demekki karbüratörde benzin kalıyor. bu durumda motoru durduracağın zaman musluğu kapalı konuma alıp gaz vererek bu benzini bitirebilirsin diyesim geliyor ama.. yanlış olmasın. bu konunun uzmanı kaldera idi. hatırlatmak istedim. susturucu konusunda 2 tane çıkarmayı öneriyorsun. her egsozdan 2 tane çıkarınca toplam 4 tane çıkarmış oluyoruz. doğru mu anladım? yoksa, egsozun birinden 1, diğerinden de 1 toplam 2 adet susturucu mu çıkarıyoruz?
mes; c serisi kaça satılıyor. bir fiyat yazmışsın ama.. bayi satış fiyatı mı belli değil. internet sitesinde bile bu motorun satış fiyatı, şu an için yazılı değil. yazdığın 4.240 TL bayi satış fiyatı mıdır? bu durumda C serisi E serisinden (e serisi internet satışında sarıkayaların 3790) 450 TL daha pahalı oluyor. gerçi, ana dağıtıcı ile, diğer bayiler arasında çok fark var mı onu da bilmiyorum ya. siz yazın o halde.. mesela aykon dediğiniz motorsikletçi E serisini masrafları hariç kaça satıyor.
batista123; 140 km hız gördüm diyorsunuz. daha önce bu hızı kimse belirtmedi. rekor sizde. gerçekten inanamadım. gerçi GWS, 135 gördüğünü ve biraz daha zorlasa yukarıları da görebileceğinden bahsetmişti ama.. sonuçta bu size nasip oldu ve biz de öğrenmiş olduk.
sick_boy; dediği gibi.. E serisinin gidonu daha bir oturaklı. gerçi ben, C serisine hala ısınmış değilim. galiba diyorum.. gözlerimiz E serisine alıştı da ondan. siz ne dersiniz.
catdog; C serisini beğendiğinizi yazıyorsunuz.. peki neden E serisini alacaksınız. bunu açıklamadınız. aradaki fiyat farkından mı acaba?
bir ara akü muhabbeti vardı. arabalardan kablo ile akünün marş basmadığı durumda çalıştırabilmek için kablo yapılmalı diye öneriler vardı. benim de aklıma şöyle bir soru geldi. boşalan aküyü oto elektrikçiye götürdüğümüzde şarj edip bize geri veriyor. acaba evlerde bulunan 220 volt elektrik ile, telefonları şarj ettiğimiz gibi bir aparat ile boşalan aküleri şarj etme imkanımız olmaz mı? böyle bir aparat nasıl yapılabilir? var mıdır? pahalı mıdır? elektirik akımının türü önemli midir.. yani AC .. DC türünden.. o zaman bunları çeviren aparatlar var mıdır?
bu konuda bir soru da; acaba şu bildik motor markalarının da (honda, yamaha, kawasaki, bmw vb) böyle akü sorunu var mıdır? yoksa onlar bu sorunu nasıl çözmüşlerdir?
cevaplarınız için teşekkürler.
SHEMOTO
26 Ocak 2006, 03:48
Regal Raptor sever arkadaşlarım, :)
ne zamandır topiğimize katılamadım...motoru alıp daha çok tecrübelerimi paylaşmak istiyorum açıkçası...siz de beni pek özlemiş gibi durmuyorsunuz valla...aranızdaki tek bayanı hemen unuttunuz bakıyorum..:pale: öldük mü kaldık mı soran da yok....:salut:
Motoru Toplu Satın alma ve Toplu A2 ehliyet alma organizasyon çalışmalarım devam ediyor...18 Şubatta A2 grubumuzla beraber sınava giriyorum...kısmetse mart gibi ehliyetimi almış olacağım. sonraki dönemler için grup organizasyon yapmak isteyen arkadaşlar organize olmak için arzu ederlerse başlığımızdan faydalanabilirler.http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=6458
Sonra da motoru alacağız hep beraber hayırlısıyla...Toplu alım için listemiz kapanmadı Watercolours arkadaşımla beraber yeniden düzenledik...ve şu an açık..... http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=7152gelen ve gelecek olan teklifleri bayiler afişe edilmeden tartışacağız ve hep beraber karar vereceğiz... Sadece gruptaki arkadaşların teklif getirmesi şart değil herkes bize teklif getirebilir... bilginize...
yardımlarınızı esirgemeyin please...
aşağıda vereceğim linkte bir arkadaşımız RRAptoruyla başına gelen talihsiz olayları paylaşmış...yardımcı olabileceğimiz bir şey varsa ona da yardımcı olalım...
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8110
hepinize kucak dolusu sevgiler:rendeer:
catdog
26 Ocak 2006, 09:04
catdog; C serisini beğendiğinizi yazıyorsunuz.. peki neden E serisini alacaksınız. bunu açıklamadınız. aradaki fiyat farkından mı acaba
Bir yanlış anlaşılma olmasın. Ben E serisinin yanında C serisini de beğendiğimi söyledim. Ama bende 500 ytl daha fazla verecek kadar ağır basmadığı için E serisini alacağım:) Bu arada Aykon'da C serisinin fiyatı 4290 ytl.
batista123
26 Ocak 2006, 14:42
Motoru aldığım ilk gün eve gelene kadar hiç bir sorun yoktu yanlızca 4. 5. viteslerde gazı sonuna kadar açınca debriyaj kaçırıyodu eve geldim park ettim kilitledim sabah işe gidicem marşa basıyorum çıt diye bir ses motorda hareket yok (akü boş) sonra servisi aradım bana aküsü şarj edilmemişti ilk şarjı yapmayınca motor şarj edemiyo gibisinden birşey söylediler. servise bıraktım motoru ertesi gün akşam aldım aküyü şarj ettiler ve debriyajın ayarlandığını söylediler eve geldim ama debriyaj hala kaçırıyordu. sabah marşa bastım tekrar aynı olay çıt sesi ve hareketsiz bir motor sonra servisi tekrar aradım getir bakalım dediler götürdüm bıraktım ertesi akşam aldım şarj dinamosu değiştirilmiş ve akü sorunu çözüldü debriyajda herhangi gelişme yok.
Bir iki hafta sonra rodaj bittikten ve 1000km bakımı yapıldıktan sonra arkadaşımla selimpaşaya gidiyorduk küçükçekmece yakınlarında benzin almak için istasyona girdim çıkarken vitesi 1'aldım benzinlikten çıktım 2. vites yok hatta boşa bile geçmiyor haydaaa...neyse geriye eve döndüm mecburen servise gittim sen ne yaptın motora falan filan nasıl oldu servisteki ustadan bir de fırça yedik şanzumanda trasfer dişlisimi ne kırılmış bana nasıl kırdın diyo adam, söktüm şanzumanı çekiçle kırdım allah allah neyse sözde garantiden değiştirildi parça ama 70 milyon ödedim nasıl garantiyse anlamış değilim hala
Üzerinden 1 hafta geçti tekrar aynı sorun 1. vites 2 yok 3.haftada 3.arıza neyse tekrar yaptılar debriyajın değiştirildiğini söylediler ama debriyaj hala kaçırıyor sonra bi 70 ytl daha nasıl oluyo anlamış değilim
Neyse iki üç hafta normal (debriyaj hariç) kullandım bu sefer egzos susturucunun kaynak yerinden çatladı onuda ben yapmışım, birde sağ taraftaki fanın ayakları kırıldı onuda ben kırmışım servis öyle söylüyor 120 milyonda öyle verdim ve bu serviste bozulan parçalar sadece bir kez garantiden değiştiriliyormuş yani debriyaj balatası garantiden değiştirilmiş daha önce ikinci kez değiştirilmiyormuş aldığım günden beridir düzelmedi debriyaj servisteki usta bana fabrikaya soracağını ordan gelen cevaba göre debriyajı garantiden değiştirip değiştirmeyeceğini söyledi ayrıca bana sorulmadan motorun yağı değiştirilmiş ve o gün servisteki ustayla konuşmamızda motor yağını ben değiştirmiştim neden değiştirdin dedim, motor yağını sen mi değiştirdin falan sorular sordu ertesi gün beni aradı fabrikadan cevap gelmiş getir debriyaj balatasını değiştirelim dedi götürdüm bıraktım ve motorda başka bir sorun oluştu motorun yağ boşlatma tıpası diş kaçırmış ve bunu ben motor yağını değiştirirken yapmışım peki ozaman bana sormadan yağ değiştirirken neden dişler sağlamdıda debriyaj balatasını değiştirirken diş atladı bunu hala anlamış değilim meğersem ben yağ değiştirirken diş atlatmışım ama öncekinde belli olmamış ikinci kez yağ boşaltırken çıkıyor hayret ya insanları bu kadar apt.lmı sanıyorlar acaba
Ve sonra bu tıpa 130km/sa. hızla giderken halıcıoğlu köprüsünde yerinden çıkıyo ve motor yağı yola dökülmeye başlıyor motorun arka tekeride yağın üzerinden geçiyor motorun arkasını 130km hızla giderken sağ tarafımda gördüm boyum uzun olmasa belki toparlayamazdım ayaklarımı yere koydum motoru olabildiğince dik tutmaya çalıştım ve ön freni kullanarak yavaşlattım çektim
sağa durdum motordan yağın boşalmasını izledim sinirlerim bozuldu.bunlar en basit olanları ben o köprüde yere düşebilirdim arkamdan gelen kamyonet üzerimden geçebilirdi hayatımı kaybedebilirdim ve bunların sebebi servisteki ustaya yağı ben değiştirdim dememdi....
ayrıca motoru alalı 3 ay oldu 24 ocak 2006 da motor 2 ay ben kullandıysam 1 ay serviste kaldı
evet bu durumda ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ama beni motorumdan soğutmayı başardılar...
kimmi bunlar
motorum: DD 250-9E
servis : AYKON elektronik motorluaraçlar san. ve tic. ltd. şti.
usta : ??????
:rendeer:
Arkadaşlar bugune kadar motorlarımızda buyuk bir sorun yaşamadık. Shemotonun bahsettiği yazıyı ekledim.
Bu forum sorunlarımızı paylaşmak ,çözüm bulmak ve tanışmak için oldukça iyi bir yer.
Bende bu motorun sahibiyim gerek servisden gerkse Aykonda hiçbir sorun yaşamadım. (Şu ana kadar Aykondan Murat ,Tuncay, Ali den memnunum)
Ancak benim memnuniyetim yeterli değil. Bu konu iyice araştırılmalı ve çözülmeli Zira bu arkadaşımız belki burdaki yorumlardan etkilendi ve bumotoru seçti Bugun birimizin başına gelen alah korusun yarın hepimizin başına gelebilir. Bu yüzden toplu alım yapacak arkadaşlara ve yeni alacak arkadaşlara bu sorun hem ferdi hemde sorunun nedenleri açıkca anlasılana kadar durun bekleyin derim. (Hatta sıkıştırın firmayı)
Ben motorumun sağlamlığından ve sorunsuzlugundan + ileride olusacak bir sorununda Aykon tarafından mutlak çözüleceğinden eminim) Ve bu arkadaşımızın başına gelen olayın sadece o motorda bir kusur olduğuna inanıyorum. Ve Aykondakilerin de arkadaşımızın mağduriyetini en kısa zamanda halledeceklerini tahmin ediyorum.
İyi dileklerimle....
Tuncay, murat arada sırada buryı okuyorsunuz.
Ayrıca Sarıkayalardan Hasan Bey, lütfen sizlerden bir açıklama bekliyoruz.
SHEMOTO
26 Ocak 2006, 15:20
Batista123,
haklısın arkadaşım,
zaten konunun motorla ilgili kendi topiğinde tartışılması ve açıklığa kavuşması için link verdim... ve orada da belirttiğim gibi
Arkadaş Sarıkayalara mail atmış konuyla ilgili..Ona direk cevap verilmemiş ama Aykona cevap gelmiş. Sonra sorun çözülmüş .Ve Aykonun cevap geldikten sonraki sözleri de ilginç
"Bildirmene gerek yoktu kendi aramızda hallederdik... bizim aramızdaki dialog önemli şeklinde" söylenenleri kastediyorum...bu sorunların hangisinin servis hatası, hangisinin firma imalat hatası olduğunun netleşmesi lazım bence...her markanın her ürünün defolu çıkma olasılığı vardır...Önemli olan bunun genel bir arıza veya hastalık olup olmadığının araştırılması...ve eğer mal ayıplı ise...arkadaşımıza kanunen hakettiği seçenekler sunulmalıdır...
mağduriyeti giderilmelidir..
Toplu alım tarihi en muhtemel şekliyle fuar zamanı....bu zamana kadar konunun açıklığa kavuşması için herkesin desteğini bekliyorum.
Ayrıca tüketici olarak haklarımızla ilgili daha detaylı bilgilere buradan ulaşılabilir
http://www.ttkd.org.tr/
sevgiler
öncelikle iyi akşamlar dadyw kullanıcıları ben AYKON MOTOR dan murat tunay abi bilgi verdigin için teşekür ederim.cuk_o isimli arkadaş olayları anlatırken hep kendi tarafından anlatmıştır.
1-arkadaş motoro aldıgı günden bu güne kadar gerekli ilgi ve teknik sağlanmış
2-motor sola yatırım vites ayakalrını kırdıktan sonra motor da sorunlar başlamıştır.ve kullanıcı hatası olan her şey ücrete tabi dir.
3-motor üzerinde oynamalar yapmıştır.bu da garantiye girmemektedir
4-ayrıca arkadaş yetkisiz servise bakım yaptırmış ve yağ tapasını yuvaya tam takılmamışdı.
5-servise gelen tüm motorlara genel bakım yapıllır.
6-arkadaş yağmurlu ve karlı havalar da motoru bakımsız ve düzensiz kullandığı için debriyaj teli paslanıp takılı kalması nedeniyle debriyaj balatasını yakmıştır.bu nedenle debriyaj kaçırmaktadır.
arkadaşlar sizden ricam net ten mali ve teknik sorularınıza cevap veremiyorum.
lütfen netten soru yöneltmeyin.bugün form ma girmem tamamen cevap hakkı doğduğundan dolayıdır.lütfen soru yöneltmeyin iyi akşamalar.
AYKON MOTOR
M.KÖY-İST
0212 347 35 35
Barış Şuşut
26 Ocak 2006, 21:06
yukarıda batista123 arkadaşımızın alıntı yaptığı ve cuk_o arkadaşımızın başına gelen olaylar çok düşündürücü firmanın bu konuda ki ölü uykusu dahada düşündürücü.... Bu sayfalardan fikirlerimizi paylaşalım yarın bu ve benzeri şeyler sizlerin başınada gelebilir burda bizlerin fikirlerini ciddiye alıp bizleri dinleyen bir firma varmıdır.... türkiye genelinde bir motor hakkında bu kadar fikir alınabilecek hatta motor hakkında bilgi isteyenlere referans olarak gösterilecek bir başlık acaba motoru satan firmanın ne kadar dikkatini çekmiştir toplu raptor almayı düşünen arkadaşlar bence firma bu olaya nasıl yaklaşacak bi bakın kararınızı vermeden önce çok dikkatli bi seçim yapın ....
SHEMOTO
26 Ocak 2006, 21:09
öncelikle iyi akşamlar dadyw kullanıcıları ben AYKON MOTOR dan murat tunay abi bilgi verdigin için teşekür ederim.cuk_o isimli arkadaş olayları anlatırken hep kendi tarafından anlatmıştır.
1-arkadaş motoro aldıgı günden bu güne kadar gerekli ilgi ve teknik sağlanmış
2-motor sola yatırım vites ayakalrını kırdıktan sonra motor da sorunlar başlamıştır.ve kullanıcı hatası olan her şey ücrete tabi dir.
3-motor üzerinde oynamalar yapmıştır.bu da garantiye girmemektedir
4-ayrıca arkadaş yetkisiz servise bakım yaptırmış ve yağ tapasını yuvaya tam takılmamışdı.
5-servise gelen tüm motorlara genel bakım yapıllır.
6-arkadaş yağmurlu ve karlı havalar da motoru bakımsız ve düzensiz kullandığı
için debriyaj teli paslanıp takılı kalması nedeniyle debriyaj balatasını yakmıştır.bu nedenle debriyaj kaçırmaktadır.
Murat Bey,
kusura bakmayın şahsınızda Aykon'a buradan cevap vereceğim....
arkadaşın sorunlarının ne zaman başladığını sanırım unuttunuz ya da dikkatinizden kaçmış ...hatırlatiym dedim...::hakem2:: motoru aldığı ikinci günden beri sıkıntıları var....
Bizlerin burada öğrenmek istediği şeylerin neler olduğunu siz zaten biliyorsunuz...beni de gayet iyi tanıyorsunuz (Toplu alım organizasyonundan)...eğer siz olan biteni başından ve sansürsüz olarak
1-servisten
2-firma imalat hatasından ve
3-kullanıcı hatasından oluşan problemleri...
üç başlık altında teknik açıklamalarıyla birlikte tatmin edecek şekilde açılarsanız...
şüphelere fırsat vermemiş olursunuz....siz açıklamazsanız nasılsa öğrenilecek ve açıklanacak öncelikle siz açıklayın eğrisiyle doğrusuyla...
konudan anlayan da var anlamayan da.... bunu hesaba katınız ve eğer servis tarafından da hatalar olmuşsa..... sizin bunu kabul ettiğinizi, özür dilediğinizi, gereğini yapacağınızı duymak ve görmek bizim size olan güvenimizi arttırır....Çünkü sizden memnuniyetini belirten pek çok arkadaşımız var....bu arkadaşla ilgili sorun münferit bi olay olmuş da olabilir...siz de hata yapmış olabilir siniz...Ör= yağ tapasının tam takılmamış olduğunu fark ettiniz de niye o şekilde gitmesine izin verdiniz bu arkadaşın...???:farao:
Motoru da keyifle kullanan, sorun yaşamayan, memnun olan pek çok arkadaşımız var...eğer arkadaşın motoru defoluysa yani fabrikasyon problemler de yaşandıysa... bence sorun daha da uzamadan değitiştirin bu sorunlu motoru.... kapansın gitsin bu konu da...:cat: ....
NOT: Açıklamalar için..... mesela transfer dişlisini ben kırmak istesem bana kırmanın yolunu tarif edebilir misiniz? Kullanıcı olarak ne tür, nasıl hatalar yapabilirim....ya da düşünce hemen kırılır mı?:wiinkk:
saygılar....
öncelikle iyi akşamlar dadyw kullanıcıları ben AYKON MOTOR dan murat tunay abi bilgi verdigin için teşekür ederim.cuk_o isimli arkadaş olayları anlatırken hep kendi tarafından anlatmıştır.
1-arkadaş motoro aldıgı günden bu güne kadar gerekli ilgi ve teknik sağlanmış
2-motor sola yatırım vites ayakalrını kırdıktan sonra motor da sorunlar başlamıştır.ve kullanıcı hatası olan her şey ücrete tabi dir.
3-motor üzerinde oynamalar yapmıştır.bu da garantiye girmemektedir
4-ayrıca arkadaş yetkisiz servise bakım yaptırmış ve yağ tapasını yuvaya tam takılmamışdı.
5-servise gelen tüm motorlara genel bakım yapıllır.
6-arkadaş yağmurlu ve karlı havalar da motoru bakımsız ve düzensiz kullandığı için debriyaj teli paslanıp takılı kalması nedeniyle debriyaj balatasını yakmıştır.bu nedenle debriyaj kaçırmaktadır.
sevgili murat bey ilginize teşekkür ederim
1- Gerekli ilgi ile bir sorun yaşadığımı zaten söylemedim
2- motoru sola yatırdıktan sonra değil öncesinde 1. viteste kalmıştı ikinci kez o arızayı tekrar ettiğinde değiştirildi sol pag ayrıca pag ile ilgili olarakta kırılan yerin vitesle yakından bir bağlantısı olmadığını sadece ayağınızın üzerinde durduğu metal parça kaynak yerinden kopmuştur
3-motor üzerinde yapılan oynamalar değil oynamadır sadece sis lambası taktım
4-yetkisiz servise değil kendim motor yağını değiştirdim ve bunun üzerine ikikez tarafınızdan yağı değiştirildi ilk değiştirildiğinde farkedilmeyecek bir sorun değildir diş atlaması mağdemki diş kaçırma olayını ben yaptım ilk sefer yağ değişiminde neden bilgilendirilmedim bunda bir kasıtmı vardı, ikinci kez değiştirildiğinde farkedildi çünkü motor yağını neden değiştirdinizki ben değiştirmiştim daha önce dememdi şimdi size iki şık kalıyor ya bana bir kastınız var söylemiyorsunuz sorunu yada yağ tıpası tarafınızdan bilinçli olarak yanlış takıldı
5-servise gelen motorun far ampulu değişeceksede sormadan motor yağınıda değiştiriyormusunuz ben oraya genel bakım için değil egzos ve fanı için bırakmıştım
6-evet motoru teslim aldığım gün kar yağıyordu(24 ekim 2005)eve gelene kadar da paslandı debriyaj teli hak veriyorum bu konuda size bir gecede debriyaj teli paslanabiliyorsa bir kaç hafta kullandığımda bu arızaların çıkması çok doğalmış
açıklamalarınız için teşekkür ederim beni yeterince aydınlattınız umarım cevabımla bende sizleri aydınlatmışımdır....
saygılar.....
designer-samo
26 Ocak 2006, 21:37
dadyw verdiğiniz cevaplar bana saçma geldi ben bu formu ilk açıldıgından beri takip ediyom vede regal ilk çıktıgı günden beri hayalimde olan bi motor,şimdiye kadar bu sitede alan arkadaşlardan şikayet gelmemişti(eksoz,bujiler vs.bunlar var tabiki) ama şükrü arkadaşımın başına gelenler hiçde yabana atılır sorunlar değil direk cana kasted ediliyo ,sizden daha mantıklı cevaplar beklerdik
2-motor sola yatırım vites ayakalrını kırdıktan sonra motor da sorunlar başlamıştır.ve kullanıcı hatası olan her şey ücrete tabi dir
arkadş heralde motoru yatırdıkdan sonra epeybi güreştiki onla ,motorun ne kadar çalışır aksamı varsa pelt etmiş hadi bunuda geçtik
3-motor üzerinde oynamalar yapmıştır.bu da garantiye girmemektedir
bi sis lambası takıldı die garantiden çıkarısunuz ya koca motoru helal valla
6-arkadaş yağmurlu ve karlı havalar da motoru bakımsız ve düzensiz kullandığı için debriyaj teli paslanıp takılı kalması nedeniyle debriyaj balatasını yakmıştır.bu nedenle debriyaj kaçırmaktadır
ayıptır sorması bu motoru sadece kuru havalarda kullanalım die mi yapmışlar,ki kuru havada bile 2 gün binme motora çalıştırana kadar epeybi emek harcıyolar arkadaşlar,
size ufak bi tavsiyem bu konulardan feyz alın motorun eksi yanlarını geliştirin,2 yıl garanti veripde her şeyi kullanıcı hatası die sallamakla motor satılmıyo,zira bu forum her okundugunda firmanız eksi görüş kazanır
biraz sert çıkmış olabilirim kusura bakmasın kimse bence sert de degil yani,ki burda can söz konusu ,
şükrü geçmiş olsun arkadaşım
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO