Orijinalini görmek için tıklayınız : Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
tan21
23 Nisan 2007, 14:59
slm arkadaşlar küçük bir problemim var aküm yeterince şarj edilmediğini bugün öğrendim 12 v 6 amper bir aküm var( mutlu akü ) 1 ay önce aldım bugün bir problemim çıktı akü boştu ve direkck aldığım oto elektrikçiye gittim konjektörün yeterli şarj etmiyor dedi bende kaçak varmı diye kontrol ettirdim kaçak yok akü şarj olmuyor normal seyirde 12.3 12.2 12.1 felan yazıyo ama ışık ve fan açıldığında (radyatör fanı)11. 3 11 .0 a kadar düşüyo bu voltajı 13 12.5 seviyelerinde olması gerekir dedi motor çalışırken konjektör yeterli beslemeyi yapmıyor motorum regal raptor 250 dd 9-b dadwy class 250 lik bir makina 2 yıl garantisi var radyatördeki fan müşirini iptal ettim ve fan elimle tek bir düğme ile kontrol ediyorum müşiri iptal etmekten konjektör bozulurmu bu parça garanti kapsamında ama yetkili bayi konjektör arızasını benim fana bağladığım mikro anahtardan olduğunu ima etmeye çalıştı siz nedersiniz konjektör neden arızalanır?
Merhabalar ben bu formu ilk günkü sayfasından itibaren takip eden birisiyim senin sorunun ne akünün kalitesiyle ilgili ne de yan ayak demirinin yere değmesiyle . Yani senin sorunun akü , cdi , kontak problemi yani kontağı kapatsanda cdi sürekli akım çekiyor. Ayrıntılı ve teknik bilgi istersen
Mustafa ustayı arayabilirsin.
0535 928 28 78
Herkese saygılar
lunatic kardeş sen ankarada pro bir servis istiyordun ya abidinpaşada askerlik şubesinin yanında rr ların yetkili servisi var orada hacı usta var .
Bilginize......()
peki bu CDİ problemi nasıl çözülüyo o parçamı değişiyo yoksa daha farklı bir yötemimi var ? elektrik problemim varda 14500 kilometredeyim daha yen
i oldu motorumu haziranda aldım
regalci1903
23 Nisan 2007, 19:29
kaldera emrah kardeş kusura bakmayın hemen yanıt veremedim teşekkürler:rendeer:
KALDERA
24 Nisan 2007, 10:40
slm arkadaşlar küçük bir problemim var aküm yeterince şarj edilmediğini bugün öğrendim 12 v 6 amper bir aküm var radyatördeki fan müşirini iptal ettim ve fan elimle tek bir düğme ile kontrol ediyorum müşiri iptal etmekten konjektör bozulurmu bu parça garanti kapsamında ama yetkili bayi konjektör arızasını benim fana bağladığım mikro anahtardan olduğunu ima etmeye çalıştı siz nedersiniz konjektör neden arızalanır?
ben size başka bişe önermeden önce konjektör arızalarının tamamına yakınında
fazla şarzdan ötürü akü suyu kaynamadan ötürü eksiltir
elektirk aksamında ki ampuller i yakar
varsa cdi , beyin yakabilir..
diyeceksinizki bu şikayetlerim yok..diğer taraftan da bahsettiğiniz sorunun konjektörden olması muhtemel olsada siz başka bir yerde aküyü tekrar kontrol ettirin..
akü gözlerinden biri bozuk olursa varsayalım , yüke bindiği zaman elinizdeki cihazın değerleri düşecektir..
siz uygunsanız aküyü bir başka yerde kontrol ettirin derim..
konjektör ihtimali daha sonra düşünülmeli..:cat:
slm arkadaşlar küçük bir problemim var aküm yeterince şarj edilmediğini bugün öğrendim 12 v 6 amper bir aküm var( mutlu akü ) 1 ay önce aldım bugün bir problemim çıktı akü boştu ve direkck aldığım oto elektrikçiye gittim konjektörün yeterli şarj etmiyor dedi bende kaçak varmı diye kontrol ettirdim kaçak yok akü şarj olmuyor normal seyirde 12.3 12.2 12.1 felan yazıyo ama ışık ve fan açıldığında (radyatör fanı)11. 3 11 .0 a kadar düşüyo bu voltajı 13 12.5 seviyelerinde olması gerekir dedi motor çalışırken konjektör yeterli beslemeyi yapmıyor motorum regal raptor 250 dd 9-b dadwy class 250 lik bir makina 2 yıl garantisi var radyatördeki fan müşirini iptal ettim ve fan elimle tek bir düğme ile kontrol ediyorum müşiri iptal etmekten konjektör bozulurmu bu parça garanti kapsamında ama yetkili bayi konjektör arızasını benim fana bağladığım mikro anahtardan olduğunu ima etmeye çalıştı siz nedersiniz konjektör neden arızalanır?
peki bu CDİ problemi nasıl çözülüyo o parçamı değişiyo yoksa daha farklı bir yötemimi var ? elektrik problemim varda 14500 kilometredeyim daha yen
i oldu motorumu haziranda aldım
Canım kardeşim Konjektörle fan müşürünün pek bir ilgisi yok ve garantiye girer.Ayrıca senin motorunun aküsü normal durumda normal şarz edip yüke binince ( yani farlar vs şeyler çalıştığında) düşüyorsa statör sargısınında bir kontrol edilmesi gerekir.Ama senin sorunun büyük bir ihtimalle konjektörden. ÇÜNKÜ SENİN AKÜN FAR LARIN VE FAN AÇIK OLDUĞU ZAMAN AMPERİ YÜKSELMİYOSA BU KONJEKTÖR ARIZASIDIR.
GÖRECEKSİN ki statör sargı ve konjektör değiştirildiğinde sorunun kalmayacak.
Cdi problemi değil esasında bağlantı hatası yani akü kontak cdi bağlantısı olması gerekirken bazı motorlarda direkt akü ve cdi oluyor yani kontak kapalıyken bile cdi akım çekmeye devam ediyor. Bunun çözümü çok basit hiçbir parçayı değiştirmeye gerek kalmadan sadece bi kablonun yerini değiştiriyosunuz.ayrıca bu regaller konusunda artık uzmanlaşmış bir usta var Mustafa usta 0535 928 28 78 den arayıp bu konu hakkında destek alabilirsiniz
Saygılar
sahinbirinci
24 Nisan 2007, 13:36
başıma geldiğineden not düşeyim arkadaşlar.bodrum gezsisinden sonra(bknz.gezi yazıları muğla mt)eve döndüm toplamda 570 km yol yapılmış.ancak benzin kokusu geliyordu motordaki fazla tireşimden olsa gerek benzin filtresininde içinde bulunan o küçük plastik muhafaza onu tutan demir somundan gevşemiş ve bütün benzin yere akmış.herneyseki elimle sıkıştırdım.
dikkatli olun
tan21
24 Nisan 2007, 20:44
ya çoğu kişide akü gözleri arızası diyo kafam karıştı ama konjektör değşecek gibi gözüküyor bakalım
baris
24 Nisan 2007, 20:57
Teşekkür ederim arkadaşlar.
255. sayfada bir soru sormuştum ama cevap alamadım. Almak zorunda değilim ama 2 sonuç çıkardım biri beni sallamadığınız.
Benim sorum 250E ile 250E-9B arasındaki fark yanlızca görüntüdemi. 500 ytl görünümemi veriliyor yoksa motor veya kullanılan parçada yada yürür aksamda mı bir farklılık var.
Tekrar teşekkür ederim. :(
KALDERA
24 Nisan 2007, 22:07
Teşekkür ederim arkadaşlar.
255. sayfada bir soru sormuştum ama cevap alamadım. Almak zorunda değilim ama 2 sonuç çıkardım biri beni sallamadığınız.
Benim sorum 250E ile 250E-9B arasındaki fark yanlızca görüntüdemi. 500 ytl görünümemi veriliyor yoksa motor veya kullanılan parçada yada yürür aksamda mı bir farklılık var.
Tekrar teşekkür ederim. :(
haklısınız cevap verilmemiş ama bu konunun çok değişik bakış açıları ile forumun geride kalan sayfalarında mevcut zaten.biraz araştırsaydınız bulurdunuz sanıyorum..
bu iki modelde gözle gördüğünüz farklılıklar dışında diğer aksamlarında fark yok.yani işçilik,ve malzeme kalitesinde, motor gücünde yapısında ciddi anlamda hiç bir fark yok..500 ytl fazla verip vermemek size kalmış :rendeer:
regalci1903
24 Nisan 2007, 23:36
slm arkadaşlar yakınlarda toplu bi gezi varmı acaba haberleşelim herkese saygılar.:bounce:
baris
25 Nisan 2007, 09:24
haklısınız cevap verilmemiş ama bu konunun çok değişik bakış açıları ile forumun geride kalan sayfalarında mevcut zaten.biraz araştırsaydınız bulurdunuz sanıyorum..
Okumaya çalıştım ama takdir edersiniz ki 255 sayfayı okumak çok zor.
bu iki modelde gözle gördüğünüz farklılıklar dışında diğer aksamlarında fark yok.yani işçilik,ve malzeme kalitesinde, motor gücünde yapısında ciddi anlamda hiç bir fark yok..500 ytl fazla verip vermemek size kalmış :rendeer:
Anlayışınız için ve verdiğiniz bilgi için çok teşekkür ederim.
Kazasız sürüşler...
Teşekkür ederim arkadaşlar.
255. sayfada bir soru sormuştum ama cevap alamadım. Almak zorunda değilim ama 2 sonuç çıkardım biri beni sallamadığınız.
Benim sorum 250E ile 250E-9B arasındaki fark yanlızca görüntüdemi. 500 ytl görünümemi veriliyor yoksa motor veya kullanılan parçada yada yürür aksamda mı bir farklılık var.
Tekrar teşekkür ederim. :(
Merhaba senin sorunun cevabı belki daha önceki sayfalarda verilmiştir belki ama bende cevap vereyim
250 E-9 ve 250E-9B arasında dizayn ve görünüm değişikliği var
Şunlar:
1.9B 'nin ön maşası diğerinden yaklaşık 10cm daha uzun
2.9B 'nin amortisörü kapalı diğeri açık(kapalı amortisör dezavantaj çünkü zamanla amortisör kapağı titreşimden dolayı müthiş zırıltı yapıyor, açık olanlarla garanti kapsamında değiştiriliyor)
3.9B 'nin göstergesi depo üzerinde diğeri gidonda
4.9B 'nin gidonu düz " T " gidon diğeri kartal
5.9B 'nin ağırlığı 170 kg diğeri 150
6.9B 'nin radyatörü dik yerleştirilmiş tek fanlı diğeri yatay yerleştirilmiş çift fanlı ( dik olması
dez avantaj bana göre , çünkü yağmurlu çamurlu havalarda radyatörün alt ızgarası komple çamurla kapalı olduğu için soğutmada sorun olabilir.)
7.9B 19.54 hp diğeri 16.84 hp
tabii 9b nin beygir gücü daha fazla ama diğerinden de 20 kg ağır böylece beygir güçleri hemen hemen birbirine eşit olur.
DD250-9 modeli şehiriçi kullanım için çok uygun çünkü ön maşasının 10 cm diğerinden kısa olması sebebiyle manevra kabiliyeti diğerinden yüksek.
Gidon konusunda ise eger ki sen DD250-9 motoru sevdisen ama düz "T" gidonu direksiyon olarak da hoşuna gitmişsse hiç problem değil çünkü gidonlar değişebiliyor. Birinin gidonunu birine diğerininki de birine takablirsin , Kablo boyların aynı.
Şimdi burda senin karar vermen gereken hangi model sana daha uygun
Saygılar...
canonair
26 Nisan 2007, 01:10
:pl: almayı düşündüğüm 1.sıradaki motor.benim tercihim t gidondan yana ama bilemiyorum.bu arada www.ebay.de de r.r 125 cc lik bir motoru var.tüm regalcilerin onu görmesini isterim.eğer motorlarınızı gerçekten seviyorsanız,bu regal e bayılacaksınız.:queen:
Arkadaşlar özellikle motoru 8000-10000 km Yi geçen regalci kardeşler motorunuzun benzin ve radyatör su hortumlarını kontrol edin çünkü bu km lerde bu hortumlar kuruyup çatlıyor.
ben size başka bişe önermeden önce konjektör arızalarının tamamına yakınında
fazla şarzdan ötürü akü suyu kaynamadan ötürü eksiltir
elektirk aksamında ki ampuller i yakar
varsa cdi , beyin yakabilir..
diyeceksinizki bu şikayetlerim yok..diğer taraftan da bahsettiğiniz sorunun konjektörden olması muhtemel olsada siz başka bir yerde aküyü tekrar kontrol ettirin..
akü gözlerinden biri bozuk olursa varsayalım , yüke bindiği zaman elinizdeki cihazın değerleri düşecektir..
siz uygunsanız aküyü bir başka yerde kontrol ettirin derim..
konjektör ihtimali daha sonra düşünülmeli..:cat:
Yanlış biliyor olabilirim ama emin olarak da konuşabilirim konjektör, akünün fazla şarzlı olmasıyla bozulacak bir parça değil ,çünkü konjektörün görevi odur yüksek geleni düşürmek , düşük geleni yükseltmektir.Konjektör elektonik bir parçadır.İçinden bir devre bi şekilde bozulmuşsa veya motorda bir kısa devre varsa konjektör işte o zaman yanar.
KALDERA
26 Nisan 2007, 14:59
Yanlış biliyor olabilirim ama emin olarak da konuşabilirim konjektör, akünün fazla şarzlı olmasıyla bozulacak bir parça değil ,çünkü konjektörün görevi odur yüksek geleni düşürmek , düşük geleni yükseltmektir.Konjektör elektonik bir parçadır.İçinden bir devre bi şekilde bozulmuşsa veya motorda bir kısa devre varsa konjektör işte o zaman yanar.
hemen izah edeyim yanlış anlaşıldıysa..
akü fazla şarzlı olduğu için konjektör bozulmuyor.tam aksine konjektör arıza yaparsa eğer marş motorundan aldığı akımı (şarz-marş birdir motorların çoğunluğunda) düzenler.. ,çünkü motorun devrine göre bu şarz inişli çıkışlıdır, ve akım ac akımdır.konjektörün bir görevide bunu dc akım denilen
doğru akıma çevirip dengeleyip aküye yollar.ve akü şarza geçer.
eğer konjektör arıza yapmışsa ki bu arızaların tamamına yakınında fazla şarz olayı gerçekleşir..
buda..
akünün suyunu kaynatıp eksiltmesine
tesisattaki ampulleri yakmasına
varsa cdi ateşlemeye,varsa beyine ve diğer donanıma zarar verir.
konjektör arızasında eksik şarz çok nadirde olsa görülebilir ancak bu imalat
hatasıdır..
her şey yolunda iken eğer yine şarz yoksa başka aksamlara bakılmalı. statör ilk akla gelendir.statör sargıları verniklidir üzeri.izalasyon için.su alabilir aşırı ısınıp eriyebilir,bir takım sorunlardan sonra görevini yapmazsa şarzda olmaz,marşımızda olmaz..
hemen izah edeyim yanlış anlaşıldıysa..
akü fazla şarzlı olduğu için konjektör bozulmuyor.tam aksine konjektör arıza yaparsa eğer marş motorundan aldığı akımı (şarz-marş birdir motorların çoğunluğunda) düzenler.. ,çünkü motorun devrine göre bu şarz inişli çıkışlıdır, ve akım ac akımdır.konjektörün bir görevide bunu dc akım denilen
doğru akıma çevirip dengeleyip aküye yollar.ve akü şarza geçer.
eğer konjektör arıza yapmışsa ki bu arızaların tamamına yakınında fazla şarz olayı gerçekleşir..
buda..
akünün suyunu kaynatıp eksiltmesine
tesisattaki ampulleri yakmasına
varsa cdi ateşlemeye,varsa beyine ve diğer donanıma zarar verir.
konjektör arızasında eksik şarz çok nadirde olsa görülebilir ancak bu imalat
hatasıdır..
her şey yolunda iken eğer yine şarz yoksa başka aksamlara bakılmalı. statör ilk akla gelendir.statör sargıları verniklidir üzeri.izalasyon için.su alabilir aşırı ısınıp eriyebilir,bir takım sorunlardan sonra görevini yapmazsa şarzda olmaz,marşımızda olmaz..
Bu konuda epey bir ihtisas sahbi olduğunuz belli dediğniz herşey çok doğru
Yalnız statör sargı motorun sağında ve solunda DADYW yazısı olan kapağın içinde bir bölmenin içindedir , onun için su alması mümkün değil eğerki ordan su alıyorsa ve ıslanıyorsa ya motorun yada o kapağın komple değişmesi lazım.:bounce: Statör sargı çok ısındığı için erir ve genellikle garantiden değişir.
düzeltmeniz için çok teşekkür ederim
Saygılarımla
aidikurt
27 Nisan 2007, 22:45
maşukiyeye gidiyoruz regalciler
regalci1903
28 Nisan 2007, 00:02
Slm Ne Zaman Gİdİyoruz ArkadaŞlar
lunatic
28 Nisan 2007, 12:12
Merhabalar ben bu formu ilk günkü sayfasından itibaren takip eden birisiyim senin sorunun ne akünün kalitesiyle ilgili ne de yan ayak demirinin yere değmesiyle . Yani senin sorunun akü , cdi , kontak problemi yani kontağı kapatsanda cdi sürekli akım çekiyor. Ayrıntılı ve teknik bilgi istersen
Mustafa ustayı arayabilirsin.
0535 928 28 78
Herkese saygılar
lunatic kardeş sen ankarada pro bir servis istiyordun ya abidinpaşada askerlik şubesinin yanında rr ların yetkili servisi var orada hacı usta var .
Bilginize......()
Sağolasın en kısa zamanda deniyeceğim...
erdemtasan
02 Mayıs 2007, 21:10
slm arkadaşlar ben de aranıza katıldım artık bende bi regal ciyim.Çok memnunum.
Slm arkadaşlar bende regal alcam kaporayı verdim aranıza gelecem 2 3 güne kadar benim cup110 vardı takas yapacam magazadan 0 kırmızı alacagım gerçekten güzeldir inşallah pek içime sinmiyor gibi. Ama hayırlısı.
regalci1903
02 Mayıs 2007, 23:55
hayırlı olsun kazasız belasız inşallah bende yeni aldım çok memlunum.
oguz çatal
03 Mayıs 2007, 21:59
hayırlı olsun kazasız belasız inşallah bende yeni aldım çok memlunum.arkadaşlar RR motorlarınız hayırlı olsun kazasız belasız işallah. aman arkadaşlar kask sız asla kullanmayın allah korusun ve her zaman dikkatli olun siz iyi bir sürücü olabilirsiniz ama karşınızdaki ?.. rüzgarınız bol olsun:)
Slm arkadaşlar bende regal alcam kaporayı verdim aranıza gelecem 2 3 güne kadar benim cup110 vardı takas yapacam magazadan 0 kırmızı alacagım gerçekten güzeldir inşallah pek içime sinmiyor gibi. Ama hayırlısı.
iyi mt hayırlı olsun kasasız kullanırsın işallah:cat:
greatwhiteshark benim nikim polo sizi internette takip ediyorum bende dikilitaşta ali ustanın alt sokagıda oturuyorum sizin degerlendirmelerinizi yakından takip ediyorum regal raptor u bu kadar iyi genelliyorsunuz sizi taımak isterim ayrıca raptor üyesi olmak isterim sıralama listesine bende dahil olursam sevinirim saygılar.
regal-raptor a üye olmak istiyorum bilgi verirseniz sevinirim saygılar polo
yenikoylu_ua
04 Mayıs 2007, 14:54
Merhaba Arkadaşlar
150 Zatmı Dorado Poseidonmu derken bo topicteki yazılanları okuduktan sonra hepsini geçtim ve sizlerin sayesinde bende REGALci olmaya karar verdim. Bu sabah ödemeleri yaptım akşamada kısmetse ruhsatım hazır olucak.Kararımı vermekte yardımcı olan sizlere ve motorun işlemlerinde yardımcı olan Sefaköy Özdikmenler Mehmet kardeşime teşekkürlerimi sunarım.Herkeze kazasıs sürüşler.
regalci1903
04 Mayıs 2007, 15:24
verdiğin karar için seni canı gönülden tebrik ediyorum almış olduğun motor bu sıfın en iyisi diyebilirim hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin rüzgarın bol olsun toplu bi gezi de görüşmek üzere :cat:
deepimpact
04 Mayıs 2007, 23:53
izmirli r&r cılar yarın manisaya ufak bir gezi düzenliyoruz gelmek isteyen arkadaşlarım saat 13:00 de bornova migrosta olması lazım gelmektedir saygılar.
Deli Çerkes
05 Mayıs 2007, 22:02
Herkeze Merhaba.
Uzun zamandır bir motorsiklet alma düşüncem vardı arkadaşlar. ve özellikle bu başlık çok dikkatimi çekti. yazıları okuduğumda Regal Raptor'un tamda bana göre bir motor olduğu düşümcem dahada netleşti
Bir hukuk bürosunda icra memuruyum arkadaşlar. işyerim ve evim İstanbul şişlide.ve işle alakalı heryere geç kalıyorum, bu yetmediği gibi birde hem evde hemde işyerimde park yeri sorunum var.kaldırımdaki motorları görünce park yeri için harcadığım zamana acıyorum. yaşım 37. meslek sıkıntılı olduğundan duvarlar üstüme geliyor artık.sıkıldım arkadaşlar.hayatımda değişiklik arıyorum.hafta sonları kendimi dağlara, taşlara börtüye böcüğe vurmayı da düşünüyorum.
RR yi düşünmemdeki en önemli etken delikanlılık çağlarımda araba ile hıza doymam.yani racing tarzı motorsikletleri bedava verseler almam. zaten Allah kimselere göstermesin yüksek tork + sürat +bozuk yol+ genç yaş hevesi yanana gelince alet kontrolden çıkıyor. ve üzücü sonuç. dolayısıyla yavaş olsun ama yolda kararlı gitsin. Birazda ağır abi motoru olsun. yoksa mesela popcorn üzerinde kendimi hayal bile edemiyorum.
birader ile uzun yola gitmeyi planladığım çin scoteer veya maxi scoteer tarzı motorsikletlere de sıcak bakmıyorum.Kendim 107 Kiloyum bireder de benim kadar. ilk düşüncem ikimizi çekebilecek bir motor bulmakdı.
İkinci etken de trafikte motorsiklet kullanmayı koşmak gibi düşünürüm. TEM'de koşmayı hayal ettinizmi? hele hele sağınızdan solunuzda arabalar geçerken.dolayısıyla bir motor alacaksam biraz kalıplı olmasını isterim. ayrıca egsoz sesinden sürücüler arkalarından bir motor geldiğini duyabilmeli.yani homur homur homurdanan bir motor tercihimdir. 2 farklı Jeep kullanırım.her ne kadar can güvenliği normal arabalara göre yüksek olmasına rağmen , hem araçlarım yürüyen aksamının bakımına önem veririm. hemde trafik kurallarına uyarım..dolayısıyla ister çin malı olsun ister alman, amerikan. motorlu taşıtın yürüyen aksamına gerekli önemi vermez , bakımlarını aksatırsanız her motor gibi yolda kalırsınız.
Arkadaşlar ben her zaman trafiğe çıkarken her zaman " Herkez deli bir ben akıllıyım " diye giderim. çünkü bana göre trafikte önünüzdeki arkanızdaki yanınızdaki her an hem kendisinin hemde sizin can güvenliğinizi tehlikeye atacak bir hareket yapabilir. özellikle istanbul trafiğinde Şahin'e pako direksiyon ve abart egzos takan altında ferrari , kendisinide formula pilotu zannettiği için , ayrıca dolmuş veya taksicilerde yolcu alabilmek için yaptıkları olur olmaz manevralarla makas attıkları için dikkatli gitmek lazım. gerek sesi gerek de görüntüsünde dolayı altınızdaki motorun hem kendisiyle hemde sesiyle farkedilir olması önemli.
Bu durumda tercihlerimi 2 ye kadar indirdim. Regal Raptor ve Kanuni Tiger
ancak motor özelliklerinden dolayı tercihim RR den yana oldu.ancak son sözü bizzat görmeden söyleme yanlış olurdu.yolda çevirdiğim bir Tiger ı nerdeyse son vidasına kadar inceledim.gerçekten güzel alet.ancak motor özelliklerini RR le kıyasladığım vakit tercih RR den yana oldu.
Bugün Dikilitaşta Ali ustanın yanına uğradım.Amacım hem Meşhur Ali usta ile tanışmak hemde RR yi bizzat görmekti.sağolsun çok ilgilendi.uzun uzun konuştuk. motor sesini de dinletti. Tam aradığım ses.en çok yokuş yukarı artçı varken performansını merak ediyordum. sağolsun Ali usta birde beni 30 derece gibi bir eğimi olan bir yokuştan Balmumcu girişine kadar götürdü.
Buradan Kadıköy'e Fenerbahçe stadının yanındaki motorsiklet bayiilerine gittim.Burada Hyosung 'un 250 CC lik modelini inceledim. RR bana daha dengeli geldi.ayrıca ayaklarım boyuma göre kısa ,kollarım uzun olduğundan dolayı RR 'a daha iyi yerleştim.
Özetle : %99 olan Regal Raptor tercihim şimdi %100 den yana. yani kısmetse önümüzdeki ay ödemeyi ayarlayabilirsem bende aranızda oluyorum..Motor tercihimi tam olarak yaptım. şimdide renk olayındayım kırmızı mı siyah mı ?
Bakalım ödemeyi ayarlayana kadar ,onada o zaman karar veririm artık.
(Ayrıca arkadaşlar sizden kask ve kıyafet konusunda yardım istiyorum.Özellikle marka model ve satıcı bilgisi verirseniz minnettar kalırım.)
yakuza35
05 Mayıs 2007, 23:18
Merhaba arkadaşlar!
Öncelikle bu sitede yazı yazarak benim RR almama sebep olan bütün herkese Teşekkür ederim. Bu siteyi çok uzun süredir takip ediyorum. 15 gün önce siyah bir RR-classic aldım. İzmirliyim ancak görev icabı Tuncelideyim. Sanırım şu anda Türkiye'nin en doğusunda ( Tunceli) bu motosikleti ben kullanıyorum. Motosikletimi Kayseriden aldım. Bu icadı kullanmak harika. :bounce: Almadan önce bu site sayesinde her türlü bilgiyi edindim sanıyorum. Şu anda bile karşılaşacağım sorunlara karşı kendimi donanımlı hissediyorum. Yoksa servisi olmayan bir şehirde bu motosikleti hayatta almazdım.
Bir sorum olacaktı.. Motosikleti çalıştırdığımda jikle çekili iken ilk çalıştığında gaz vermezsem stop ediyor. Bu normal mi yoksa jikleye ayar gerekir mi? kazasız sürüşler.
regalci1903
06 Mayıs 2007, 01:55
slm çerkes kardeş bu kadar araştırana kadar sorsaydın söylerdik....:cherry: şaka şaka bu işte gerçekten de karar verip hemen almak önemli değildir.Doğrusu için karar vermektedir.Bana da bu çin malımı diyorlar evet diyorum ama iyisi diyorum millet yine bakarken çin malı gözüyle bakıyarlar.Ama yine üstüne basa basa söylüorum çin mallarının iyisi....Alırsan da eğer şimdiden hayırlısı olsun kardeşim.Ben de aldım hiçte pişman değilim binmeden önce bi parlatıyorum sorma...
Deli Çerkes
06 Mayıs 2007, 21:13
Çin vizesi işi ile uğraşan bir komşum var.yılın belirli zamanları çinde kalıyor.
Onun anlattıklarını aynen aktarıyorum.
Çinde sadece işçilik ucuz.bundan dolayı çoğu ünlü marka kendi fabrikalarını orada kurup ucuz maaşlı çinli çalıştırıyor. veya hazır kurulmuş fabrikalara fason üretim yaptırıyor.buradan fason üretim yaptıracak olan 2 önemli konuda şeçim yapmak zorun ilki yaptırdığı ürünleri satacakları pazarın bulunduğu ülkedeki standartlar diğeri ise sadece ve sadece maliyetin düşük olması. ikinci durumda zaten garanti veya yedek parça tamir onarımdan nahsetmek mümkün değil
Şimdi regal raptor'un hangi şartlarda üretildiğini bilemem , ancak elin ingilizinin nasıl düşündüğü çok ama çok iyi bilirim.eğer ingiletere bırakın satışa izin verilmesini gümrüklerinden geçirmek için bile dünyanın incelemesini yapar.kırk dereden su getirir , bu marka ingilterede satışa sunuluyorsa bu markanın ne derece iyi bir malzeme ile yapıldığının belirtisidir. ayrıca yine başka ülkelerin polis teşkilatı ihalesini kazabiliyorsa bu da önemli bir gösterge. çünkü böyle ihalerlerde , mühendislikten malzeme kaltiesine kadar herşey didiklenir.
dolayısıyla RR ye diğer çin üretimi motorlardan ayrı değerlendirmek lazım.ancak yinede mekanik alet olduğunu unutmayıp gerekli bakımda aksatmamak gerekir.
regalci1903
06 Mayıs 2007, 21:52
slm DELİ ÇERKES kardeş sana deli demek acayip geliyor ama ne yapalım sen yazmışsın...evet verdiğin bilgiler için gerçekten teşekkürler hiç olmazsa motorumuza güveniyorduk ama bir kat daha artmış oldu sağolasın
KALDERA
07 Mayıs 2007, 11:10
yeni RR alan arkadaşlara hayırlı olsun...
ben iş icabı bu ülkeye 2 kez gittim.yaşanacak yer değil vesselam..
her neyse benim tek inandığım bu ülke ile ilgili
bu kadar çok nufus olursanız başka çareniz yok zaten.
enerji maliyeti hemen hiç yok gibi vergiler de öyle.çalışan maliyetleride çok düşük.naklliyede yok diyebilirim.devlet gemiyide veriyor.:)
hal böyle olunca malınızı ucuza malediyorsunuz.orada çok kaliteli üründe var,kalitesiz olanda..
ahmetkaraca
07 Mayıs 2007, 13:44
Ya Kaldera Okadar Regaline Güvenion Pejo Yu Küçümsiyon çik Yola O Regalinle Ben Pejoyla Hadi Varmi çik Yola Ben Gelcem Oraya Sen Hantel Gibi Motorla Pejoyumu Küçümsüyon Pejoya Yaptiğin Modifiyeyi Yap Ona O Kadar Iyiyse Regal Tüm Motosiklet .net De şahit Olsun Yaninda Sinek Geçti Sanarsin Sana Bunu Diyom Pejoyu Küçümsiyen Regalciler çikin Yola Göreyim Bizde Bindik O Regale N E O öle Pejonun Bo... U Olamaz
Alper_tim
07 Mayıs 2007, 13:54
Merhaba arkadaşlar!
Öncelikle bu sitede yazı yazarak benim RR almama sebep olan bütün herkese Teşekkür ederim. Bu siteyi çok uzun süredir takip ediyorum. 15 gün önce siyah bir RR-classic aldım. İzmirliyim ancak görev icabı Tuncelideyim. Sanırım şu anda Türkiye'nin en doğusunda ( Tunceli) bu motosikleti ben kullanıyorum. Motosikletimi Kayseriden aldım. Bu icadı kullanmak harika. :bounce: Almadan önce bu site sayesinde her türlü bilgiyi edindim sanıyorum. Şu anda bile karşılaşacağım sorunlara karşı kendimi donanımlı hissediyorum. Yoksa servisi olmayan bir şehirde bu motosikleti hayatta almazdım.
Bir sorum olacaktı.. Motosikleti çalıştırdığımda jikle çekili iken ilk çalıştığında gaz vermezsem stop ediyor. Bu normal mi yoksa jikleye ayar gerekir mi? kazasız sürüşler.
dostum sana tavsiyem jikleyi sonuna kadar çek ve bırakma öle bas marşa ama buna rağmen gaz vermeden çalışmıyorsa bi ara servisine baktır belkki ayarlamak icap edebilir
motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullan inş.
KALDERA
07 Mayıs 2007, 14:02
Ya Kaldera Okadar Regaline Güvenion Pejo Yu Küçümsiyon çik Yola O Regalinle Ben Pejoyla Hadi Varmi çik Yola Ben Gelcem Oraya Sen Hantel Gibi Motorla Pejoyumu Küçümsüyon Pejoya Yaptiğin Modifiyeyi Yap Ona O Kadar Iyiyse Regal Tüm Motosiklet .net De şahit Olsun Yaninda Sinek Geçti Sanarsin Sana Bunu Diyom Pejoyu Küçümsiyen Regalciler çikin Yola Göreyim Bizde Bindik O Regale N E O öle Pejonun Bo... U Olamaz
bunuda nerden çıkardınız:silent: hiç bir yerde hiç bir markayı küçümsemedi burda kimse..
zaten sinekle böceklede uğraşmıyoruz...
ama dediniz doğru pejonun bo...u olamaz..:rendeer:
erdemtasan
07 Mayıs 2007, 17:53
Kask konusunda HCJ veya Arowh (umarım doru yazmışımdır) veya şark markalarını tavsiye ederim sirkeci yıldız ticarette var bunlar ama daha uygun bişey arıyorsan bilmem zaten çin kaskları ucuz ama yahnisi yenmiyor biliyorsun. Mont ve aksesuar içinde sen bir sirkeciye ugra bence modeka ve ya spool bering gibi markalar iyidir ama fiyatıda .Motorun şimdiden hayırlı olsun
fahricin
07 Mayıs 2007, 18:04
Geçen yıl sırf bu motoru alabilmek için atmadığım takla kalmadı, ehliyetide aldım ama motoru almak nasip olmadan kış geldi. Şimdi yine niyetlendim. Buraları okudukça hormonlarım azdı. Acaip alasım var, binesim var, o motoru silesim temizleyesim var. Bi deniz kenarına çekip motoru seyrederek bi cıgara içesim var, maşallah diyesim var.::crying::
Sevgili raptorcu kardeşler bu motorun 0 km fiyatını bilen varmı? Birde su konuda beni aydınlatacak biri çıkarsa sevineceğim; ben avrupa yakasında Şirinevlerde oturuyorum. Bana en yakın bayi ve servis neresidir acaba? 2000 kmde bi tane satılık var (4000 ytl) Onu almaya kalkarsam neye dikkat etmeliyim ve fiyatı uygunmudur? Cevaplara şimdiden teşekkürler. Allaha emanet sürün.
yenikoylu_ua
07 Mayıs 2007, 18:31
Merhaba Fahricin
Motorun sıfır fiyatı 4800 + ruhsat işlemleri oda 200 civarı bişi tutuyo.İkinci el alım satımda 300 ytl tutuyo hesabını senyap.Şirinevlere yakın neresi var bilmiyorum ama ben geçen cuma sefaköy Özdikmenlerden aldım Mehmet diye bir arkadaş var sağolsun çokta ilgileniyo işlemleride birgünde bitiriyo eğer sıfır almaya karar verirsen tavsiye ederim motojuniar.com adresinden iletişim bilgilerini alabilirsin.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana:cat:
Alper_tim
07 Mayıs 2007, 19:32
Geçen yıl sırf bu motoru alabilmek için atmadığım takla kalmadı, ehliyetide aldım ama motoru almak nasip olmadan kış geldi. Şimdi yine niyetlendim. Buraları okudukça hormonlarım azdı. Acaip alasım var, binesim var, o motoru silesim temizleyesim var. Bi deniz kenarına çekip motoru seyrederek bi cıgara içesim var, maşallah diyesim var.::crying::
Sevgili raptorcu kardeşler bu motorun 0 km fiyatını bilen varmı? Birde su konuda beni aydınlatacak biri çıkarsa sevineceğim; ben avrupa yakasında Şirinevlerde oturuyorum. Bana en yakın bayi ve servis neresidir acaba? 2000 kmde bi tane satılık var (4000 ytl) Onu almaya kalkarsam neye dikkat etmeliyim ve fiyatı uygunmudur? Cevaplara şimdiden teşekkürler. Allaha emanet sürün.
evt dostum yeniköylüye katılıyorum piyasada sıfır motoru en uygun fiyata özdikmenler veriyor yeri sefaköyde özelden yazarsan sana tel numaralarını verebilirim saygılar
xnode
07 Mayıs 2007, 19:52
ben birşey sormak istiyorum.
regal raptor'a yakıt göstergesi takmak zor olur mu ? bu motorda bir gösterge azlığı var. hararet göstergesi filan kolay ama yakıt ve devir göstergesi uygulaması zor olur mu ? teşekkür ederim cevaplar için.
ahmetkaraca
08 Mayıs 2007, 00:30
Senİn O Sİnek BÖcek DedİĞİn Motorlarin YaptiĞini Sen O( Çİn ) Maliiiii Motoruna Yaptiramazsin
KALDERA
08 Mayıs 2007, 10:30
Senİn O Sİnek BÖcek DedİĞİn Motorlarin YaptiĞini Sen O( Çİn ) Maliiiii Motoruna Yaptiramazsin
yanlış anlaşıldı ise özür dilerim..
sinek böcekle motorları kastedmemiştim...
siyahus
08 Mayıs 2007, 14:40
Selam Arkadaşlar,
Perşembe günü öğlene kadar bir Regal almam gerekiyor , uygun fiyata az kilometre yapmış temiz regal satan varmı aranızda ?
Teşekkürler.
talkie
08 Mayıs 2007, 14:54
Ya Kaldera Okadar Regaline Güvenion Pejo Yu Küçümsiyon çik Yola O Regalinle Ben Pejoyla Hadi Varmi çik Yola Ben Gelcem Oraya Sen Hantel Gibi Motorla Pejoyumu Küçümsüyon Pejoya Yaptiğin Modifiyeyi Yap Ona O Kadar Iyiyse Regal Tüm Motosiklet .net De şahit Olsun Yaninda Sinek Geçti Sanarsin Sana Bunu Diyom Pejoyu Küçümsiyen Regalciler çikin Yola Göreyim Bizde Bindik O Regale N E O öle Pejonun Bo... U Olamaz
Önce anadilimizi doğru dürüst kullanma konusunda biraz daha dikkatli olup daha sonra yazacağın şeyi yazsaydın daha hoş olurdu. Küçük büyük harfleri nasıl kullandığına ve kalınlaştırdığım yerlere bir bak lütfen.Kaldera abiyi burada herkes tanır art niyetli bir kişi değildir ve herkese yardımcı olmaya çalışmıştır bu güne kadar.
ahmetkaraca
08 Mayıs 2007, 17:17
TÜrkÇeyİ Senden ÖĞrenmeye Gerek Yok Forumu DĞru DÜrÜs Oku Yazilarda Bİlgİsayardan Kaynaklaniyor Benİm Senİn Gİbİ Oturupta Onun Bunun Yazisini Takİp Etmeye Vaktİm Yok
xnode
08 Mayıs 2007, 17:42
Gençler sakin olun ya.
Futbol takımı tutar gibi motosikletmi tutuyosunuz. Sanki motosikleti üreten şirket babanızın şirketi. Ben memnunum motorumdan der geçersin.
Utanmasanız biryerde buluşup kavga edeceksiniz motor markası yüzünden. Bu nasıl bir anlayış nasıl bir ruh hali anlamadım :(
Allaa allaaa :jocolor:
-CRiminAL-
08 Mayıs 2007, 18:59
Ne hazımsız adamlar gelmiş bu topiğe ya.196 cc çift silindir moped lerle 165 km hıza çıkıp şehirler arası yollarda 35 kg lık şasi üstüne yüzükoyun yatarak kendini ölümle dans edecek kadar akıllı zanneden zihniyetin bu gibi topiclerde işi olamaz.
Regalcileri seviyorum.Regali herkes kullanmaz.Cruiser kullanmak bi kültür ve estetiğin sonucudur.
Geri kalanların yeri reality showlara malzeme olmaktan ve ucuz olan hayatlarını teşhir etmekten ötede bir yere gidemez
İZMİRHAYALET
08 Mayıs 2007, 23:08
Arkadaşlarlar bırakın marka kavgasını millet parayı vuruyor biz DOST lar birbirimizi kırıyoruz yani futbolcular parayı götürüyor taraftarlar kavga ediyor:salut: böylemi olmak daha iyi yoksa birbirimize yardımcı olmakmı ?hepimizin içinde aynı duygu var.motor sevgisi bizler özel insanlar olmalıyız onun için herzaman birbirimize saygılı olalım ve bu sitedeki insanları AİLE nizin bir ferdi gibi görün ben hepinizi SEVİYORUM:rendeer:
voldemort
09 Mayıs 2007, 01:16
:cat: Merhaba arkadaşlar. 1 yıl scooter kullandıktan sonra artık cruiser bir motosıklet almaya karar verdim, tiger mı RR mı diye düşünürken ki: RR dan yanaydım cok sevdıgım bır arkadasımın tavsiyesiyle tam ters bir tarz da honda 2002 model xlr125 aldım. Motorum saat gibi ve çok dayanıklı onunla cok guzel gunler gecırdım. Yalnız cicim ayları kısa sürdü. Tarzım değilmiş. Şimdi takas düşünüyorum ve inşallah RR ım olacak. Motorunu takas etmek isteyen arkadaşlarım olursa görüşelim. Forumun aktif kullanıcısıyım buaradan veya msn den görüşebiliriz. RüzGarınız bol, yolunuz açık olsun.
talkie
09 Mayıs 2007, 10:38
TÜrkÇeyİ Senden ÖĞrenmeye Gerek Yok Forumu DĞru DÜrÜs Oku Yazilarda Bİlgİsayardan Kaynaklaniyor Benİm Senİn Gİbİ Oturupta Onun Bunun Yazisini Takİp Etmeye Vaktİm Yok
verseler alırım yaş 15 çok kaçtım
Ben seni düzgün ve kibar bir dille uyardım.Yaşım seninkinin iki katı.Seni saygıya davet ediyorum.Benden öğren demedim zaten ama bir yerlerden öğrenmeye ihitiyacın olduğu kesin.Tamam hadi büyük küçük harfler klavyeden kaynaklanıyor diyelim ama harf eksiklikleri ve yanlış yazılan kelimelere ne diyeceksin.Lütfen biraz daha özenli yazalım.Ayrıca burada kimsenin başka bir motoru küçümsediği filan da yok arkadaşım.Sana bu konuyla ilgili bir daha cevap yazmayacağım...
KALDERA
09 Mayıs 2007, 13:07
arkadaşlar;
kibarlık insanlığın sembolüdür diye hep yazarım.ama bazı insanlar bundan yoksundurlar maalesef.
her neyse bu ayın 19-20 si iki günlüğüne sakaryaya gidiyoruz.
gelmek isteyenlere...:cat:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO