PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Analiz: BMW'nin Yitip Giden Bir Modeli



Sayfa : 1 [2]

Nikkfurie
14 Ekim 2018, 23:59
......Tekerlek boyutu bence hiç önemli değil.....

yoldan kaynaklı tutunma sorunlarını bertaraf edebilmesi için lastiğin ebadı önemlidir...
kafes ve emniyet kemerine güvenip kötü zeminde sınırları zorlamayın , aşırı rüzgarlı havadada köprülerden geçmenizi tavsiye etmem , küçük tekerli sukuterler oldukça savrulur , C1 in havaleli yapısı yüzünden çok daha fazla etkileneciğini düşünüyorum , hatta İzmir Çeşme yolunda esen sürekli sert rüzgarlarda o motoru stabil sürmek imkansız olacaktır...

Mamba09
08 Kasım 2018, 01:26
yoldan kaynaklı tutunma sorunlarını bertaraf edebilmesi için lastiğin ebadı önemlidir...
kafes ve emniyet kemerine güvenip kötü zeminde sınırları zorlamayın , aşırı rüzgarlı havadada köprülerden geçmenizi tavsiye etmem , küçük tekerli sukuterler oldukça savrulur , C1 in havaleli yapısı yüzünden çok daha fazla etkileneciğini düşünüyorum , hatta İzmir Çeşme yolunda esen sürekli sert rüzgarlarda o motoru stabil sürmek imkansız olacaktır...

+1
Katılıyorum. Lastik ebadı bu kadar ufakken çokta güvenli veya dengeli dememiz doğru olmaz.