Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki V-Strom 250 Abs Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
http://motosiklet.suzuki.com.tr/images/modeller/vstrom250abs/galeri_44.jpg
Genel Bakış
Motor performansı
http://motosiklet.suzuki.com.tr/images/modeller/vstrom250abs/sari-2.jpg
V-Strom 250/ABS'de kullanılan 248cm3 paralel çift silindir motor düşük ila orta tork aralığını en üst düzeye çıkarmak ve kontrol kolaylığı sunan güçlü bir sürüş sağlamak amacıyla kapsamlı analizler ve optimizasyon süreçlerinden geçmiştir. Elde edilen genel verimlilik sayesinde daha iyi yakıt ekonomisi ile birlikte en sıkı Euro 4 emisyon düzenlemelerine uygun temiz performans sunmaya da yardımcı olmaktadır. Tam dolu depo ile V-Strom 250/ABS yaklaşık 500km*1 menzile sahiptir.
Kam mili
V-Strom 250/ABS kam profili en sık kullanılan 20 km/s ve 90 km/s arasındaki hızlarda maksimum hızlanma performansı sunar. İlave bir avantaj olarak kam profili ayrıca daha pürüzsüz ve hoş bir sürüş sunmak amacıyla gürültüyü de bastırır
Silindir
Silindir kovanlarında kullanılan taşlama modeli pistonların yağlanmasını sürtünme nedeniyle ortaya çıkabilecek performans kayıplarını en aza indirmeye yardımcı olacak şekilde gerçekleştirir.
Çok fonksiyonlu gösterge paneli
Dönüş sinyalleri, uzun far, boş vites, arıza, ABS, devir göstergesi, soğutma sıvısı sıcaklığı ve yağ basıncı için LED göstergeler mevcuttur. Bu göstergeler kolay anlaşılacak şekilde tasarlanmıştır. LCD göstergelere aşağıda belirtilenler dahildir: Hız göstergesi, Takometre, Kilometre göstergesi, Çift günlük kilometre göstergesi, Vites konumu, Menzil, Ortalama yakıt tüketimi, Yakıt göstergesi, Devir göstergesi AÇMA/KAPAMA, Yağ değişim zamanı göstergesi, Saat.
Ön cam
Kompakt ön camın biçimi, üst düzeyde koruma sağlayabilmesi için defalarca rüzgar tüneli testlerinden geçirilmiştir ve bu sayede daha konforlu bir sürüş için üst düzey etkili koruma sağlanmıştır. (Çantalar aksesuar olarak ayrıca satışa sunulmaktadır.)
Teknik Özellikler
Toplam uzunluk 2150 mm
Toplam genişlik 790 mm
Toplam yükseklik 1295 mm
Aks aralığı 1425 mm
Yerden yüksekliği 160 mm
Sele yüksekliği 800 mm
Yüksüz ağırlık 188 kg
Motor tipi Dört zamanlı, sıvı soğutmalı, SOHC paralel çift
Çap x strok 53.5 mm x 55.2 mm
Motor hacmi 248 cm3
Sıkıştırma oranı 11.5 : 1
Yakıt sistemi Enjeksiyonlu
Marş sistemi Elektrikli
Yağlama sistemi Islak Karter
Şanzıman 6 vitesli, sürekli kavramalı
Birincil tahrik oranı 3.238 (68/21)
Son tahrik oranı 3.357 (47/14)
Ön Süspansiyon Teleskopik, helezon yaylı, yağlı amortisörlü
Arka Süspansiyon Döner çatal tipi, helezon yay, yağlı
Kastor açısı / İz mesafesi 25.2° / 100 mm
Ön/Arka Frenler Disk fren
Ön Lastikler 110/80-17M/C 57H iç lastiksiz (tubeless)
Arka Lastikler 140/70-17M/C 66H iç lastiksiz (tubeless)
Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (transistörlü)
Yakıt deposu kapasitesi 17.3 L
Yağ kapasitesi (bakım) 2.4 L
Garanti süresi 2 yıl veya 30.000 km
Fotoğraf galerisi için tıklayınız... (https://www.motosiklet.net/medya/id3614-suzuki-v-strom-250)
osiosborn
28 Kasım 2017, 19:31
Güzel motor ama 26000 TL çantasız, lansman fiyatı düşündürüyor.
burak burk
29 Kasım 2017, 00:01
ben baya bir merak içinde bu motoru bekledim ama malesef ölü doğdu.ötv ve kur artışına takıldı çok geç getirdiler.crf rally ile aynı anda giriş yapabilseydi kafa kafaya bence satış yapabilirlerdi.ben çok beğeniyorum ama o parayı tabiki vermem
acemi27
14 Ocak 2018, 15:45
ben baya bir merak içinde bu motoru bekledim ama malesef ölü doğdu.ötv ve kur artışına takıldı çok geç getirdiler.crf rally ile aynı anda giriş yapabilseydi kafa kafaya bence satış yapabilirlerdi.ben çok beğeniyorum ama o parayı tabiki vermem
:thumleft:
moner
03 Nisan 2018, 16:38
Arkadaşlar var mı bu motoru kullanan. Kullanıcıların yorumlarını merak ediyorum.
Xmax 250 den geçmeyi düşünüyorum. V Strom'u her zaman çok beğenmişimdir. Ama hiç binmedim.
İkinci eli nasıldır (Suzukilerin genel olarak) kullanımı nasıl, sorunu var mı vs gibi.
Keoma
03 Nisan 2018, 18:14
Arkadaşlar var mı bu motoru kullanan. Kullanıcıların yorumlarını merak ediyorum.
Xmax 250 den geçmeyi düşünüyorum. V Strom'u her zaman çok beğenmişimdir. Ama hiç binmedim.
İkinci eli nasıldır (Suzukilerin genel olarak) kullanımı nasıl, sorunu var mı vs gibi.
Fuarda bindim üzerine,dokundum felan ama ne bileyim o kaliteyi hissedemedim ve bana göre çok cılız geldi.Xmax daha heybetli.0-100 sıkıntılı.max hız 126.Kimisi 130 diyor.Yani günümüzde 250’likler içinde en yavaşı sanırım.Vites aralıkları içinde “hemen vites istiyor ve hep vitesle oynuyorsun” diye yorumlamışlar.
ShoutUp
12 Mayıs 2018, 14:05
Merhabalar,
İlk motorumu, V-strom 250'yi bu hafta aldım. Motoruma koruma demiri ve takozu taktırmak istiyorum. İstanbul'da bunları yaptırabileceğim bir yer önerebilir misiniz?
avedist
26 Mayıs 2018, 13:16
Motoru daha geçen hafta aldım. Eski bir xmax250 ve 400 kullanıcısı olarak kıyaslama yapacak olursam vstrom çoğu konuda daha iyi diyebilirim.
Öncelikle fiyatı ile başlamak istiyorum. Ben 26.500TL ve 9 taksit ile satın aldım vade farksız. Evet fiyatı pahalı ama neye göre? Millet diyorki o paraya 2008 model DL650 alırsın yada 2011 model Tenere alırsın. Yahu arada 10 yaş fark var adam sadece cc yüksek diye o paraya o alınır mı diyor. Ona bakarsan o kafayla aynı paraya 2004-2005 GS1200R de alınır gidiyim onu aliyim ozaman. Ha deselerki aynı segment aynı cc motor 20bin tl ozaman derimki evet pahalı. Ama maalesef son ötvlerle en kıçıkırık 250cc motorsikletler 23-24 bin tl. O yüzden sıfır motor alacaksanız maalesef fiyatlar bu ve bu motorda bu fiyatlara göre normal. Ha dersenizki o paraya eski kasa olsun, abs olmasın işte nebiliym dijital göstergedir falan önemli değil tabiki diğer yüksek cc seçenekler mantıklı. O yüzden alacak arkadaşlar arada 10 yaş olan motorlara o paraya şunu alırsın diyenlere kafayı takmayın.
Motora gelecek olursak öncelikle xmax 250 ile aşağı yukarı aynı ağırlıkta. Ben artçı ile xmaxte ışıklarda veya trafikte aralardan geçerken zar zor zaptediyordum bazen dengemi kaybettiğimde oluyordu hem sele yüksek oluşundan hemde tüm ağırlık kollarıma biniyordu ki 180cm ve 90kiloyumdur. DL250de ise bunu hiç yaşamadım. Motor çok dengeli ve hafif geldi. Bana göre bu konuda tek eksiği gidonun ve selenin baya bi alçak olması. Sürüşte pek bi olumsuzluk yaratmıyor hatta kısa boylu arkadaşlar için çok uygun ama yinede bi rally kadar olmasada biraz daha yüksek olsaydı iyi olurdu.
Hız konusuna gelicek olursak eski bir motor olsada çift silindir olması sebebi ile xmaxten daha atik ve çabuk hızlanıyor. Tek kötülüğü her vitesli 250cc gibi durmadan vites istiyor. Son hız olarakta xmax ile aşağı yukarı aynı. 130kmleri görüyor fakat ondan sonrası hem konfor hemde tehlike açısından iyi değil.
Konfor olarak bir xmax kadar yayvan olmasada crf rally kadar rahatsız edicide değil. Bikaç saatlik yollarda sorun çıkarmıyor ama uzun yollarda belki ekstra sünger gerekebilir.
Son olarak rodaj dönemi olmasına rağmen fazla yüklenmediğim zamanlar 3.4L civarında, yüksek devir kullanımlarda ise 4-4.2L civarına çıkıyor.
travel
19 Ağustos 2018, 10:29
Motoru daha geçen hafta aldım. Eski bir xmax250 ve 400 kullanıcısı olarak kıyaslama yapacak olursam vstrom çoğu konuda daha iyi diyebilirim.
Öncelikle fiyatı ile başlamak istiyorum. Ben 26.500TL ve 9 taksit ile satın aldım vade farksız. Evet fiyatı pahalı ama neye göre? Millet diyorki o paraya 2008 model DL650 alırsın yada 2011 model Tenere alırsın. Yahu arada 10 yaş fark var adam sadece cc yüksek diye o paraya o alınır mı diyor. Ona bakarsan o kafayla aynı paraya 2004-2005 GS1200R de alınır gidiyim onu aliyim ozaman. Ha deselerki aynı segment aynı cc motor 20bin tl ozaman derimki evet pahalı. Ama maalesef son ötvlerle en kıçıkırık 250cc motorsikletler 23-24 bin tl. O yüzden sıfır motor alacaksanız maalesef fiyatlar bu ve bu motorda bu fiyatlara göre normal. Ha dersenizki o paraya eski kasa olsun, abs olmasın işte nebiliym dijital göstergedir falan önemli değil tabiki diğer yüksek cc seçenekler mantıklı. O yüzden alacak arkadaşlar arada 10 yaş olan motorlara o paraya şunu alırsın diyenlere kafayı takmayın.
Motora gelecek olursak öncelikle xmax 250 ile aşağı yukarı aynı ağırlıkta. Ben artçı ile xmaxte ışıklarda veya trafikte aralardan geçerken zar zor zaptediyordum bazen dengemi kaybettiğimde oluyordu hem sele yüksek oluşundan hemde tüm ağırlık kollarıma biniyordu ki 180cm ve 90kiloyumdur. DL250de ise bunu hiç yaşamadım. Motor çok dengeli ve hafif geldi. Bana göre bu konuda tek eksiği gidonun ve selenin baya bi alçak olması. Sürüşte pek bi olumsuzluk yaratmıyor hatta kısa boylu arkadaşlar için çok uygun ama yinede bi rally kadar olmasada biraz daha yüksek olsaydı iyi olurdu.
Hız konusuna gelicek olursak eski bir motor olsada çift silindir olması sebebi ile xmaxten daha atik ve çabuk hızlanıyor. Tek kötülüğü her vitesli 250cc gibi durmadan vites istiyor. Son hız olarakta xmax ile aşağı yukarı aynı. 130kmleri görüyor fakat ondan sonrası hem konfor hemde tehlike açısından iyi değil.
Konfor olarak bir xmax kadar yayvan olmasada crf rally kadar rahatsız edicide değil. Bikaç saatlik yollarda sorun çıkarmıyor ama uzun yollarda belki ekstra sünger gerekebilir.
Son olarak rodaj dönemi olmasına rağmen fazla yüklenmediğim zamanlar 3.4L civarında, yüksek devir kullanımlarda ise 4-4.2L civarına çıkıyor.
Merhaba,
Motosikletiniz hayirli olsun. Anladigim kadariyla forumda pek kullanicisi yok. Ya da benzer bir baslik altinda toplandiysa da ben bulamadim.
Artcili surus konforu nasil? Rodaj sonrasi yakit tuketimi iyilesti mi?
Aradan gecen birkac aydan sonra gorusleriniz deneyimleriniz neler aceba? Vakit bulup bizi aydinlatirsaniz cok memnun olurum.
Ben mondial rx3i evo almayi planliyorum ama surekli kendimi vstrom a bakarken buluyorum. Karsilastirma imkani buldunuz mu? Aradaki fiyat farkini odemeye deger mi?
Biraz fazla sordum, kusura bakmayin lutfen :)
travel
04 Eylül 2018, 11:53
Evo aldım, ancak hala bu motosikleti takip ediyorum. Uygun fiyatlı yakalarsam satıp bunu alabilirim.
Çok kullanıcısı yok gibi. Kronik bir problemi vs var mı merak ediyorum.
]-[@LuI{
29 Kasım 2018, 10:15
bu motosikleti santın almak istiyorum.
Fakat sahip olupta kullanan özellikle uzun yola çıkanlara sormak istediğim bir soru var.
6. viteste 90-120 Km gibi hız aralığında, otoban sürüşlerinde, artçılı ve çantalı olarak motor çok zorlanırmı ?
uzun yola çıkma düşüncem var fakat ciğeri yetmediğinden altımda sürekli bağıran titreyen bir motorla seyahat etmek istemiyorum.
bu gibi durumlarda Vstorm 250cc beni tatmin edermi yoksa abisi 650cc lik olana mı yönelmek lazım ?
travel
29 Kasım 2018, 12:14
-[@LuI{;4411860']bu motosikleti santın almak istiyorum.
Fakat sahip olupta kullanan özellikle uzun yola çıkanlara sormak istediğim bir soru var.
6. viteste 90-120 Km gibi hız aralığında, otoban sürüşlerinde, artçılı ve çantalı olarak motor çok zorlanırmı ?
uzun yola çıkma düşüncem var fakat ciğeri yetmediğinden altımda sürekli bağıran titreyen bir motorla seyahat etmek istemiyorum.
bu gibi durumlarda Vstorm 250cc beni tatmin edermi yoksa abisi 650cc lik olana mı yönelmek lazım ?
Merhaba,
Bu forumda aktif olan kullanıcısı yok. Facebook grubunda daha hızlı yanıt alabilirsiniz.
Okuduklarımdan yola çıkarak çift silindir olması size daha konforlu bir uzun yol seyahati sağlayacaktır. Okuduğum kadarıyla söylediğiniz hızlarda tam yüklü olarak rahat bir sürüş sağlıyormuş.
250cc ve 650cc karşılaştırması yapmak tamamen beklentilerle alakalı bir durum. Bu forumun %95'i "250cc 0km motosiklete 30000 verme git 600'luk al git 1000'lik al" diyen arkadaşlarla dolu. Mevcut ekonomik koşullarda tüm motosikletlerin ederinin üzerinde olduğunu kabul ederek karşılaştırma yapmakta fayda var.
Sorunuza dönersek; 250cc ABS'li vstrom liste fiyatı 29.440 TL. 650cc 52.900 TL. Yani ya biri ya diğeri demek için aradaki fark çok yüksek bence.
İhtiyacınıza ve bütçenize göre tercih yapmanız en mantıklısı.
Ben de yakından ilgileniyorum bu motosikletle. Eğer yakın zamanda alırsanız lütfen deneyimlerinizi paylaşın bizimle.
Şimdiden hayırlı olsun diyelim
MegriM
11 Şubat 2019, 12:02
Motor ile ilgili başka yorum yapacak arkadaşlar var mı acaba?
En uygun nereden fiyat alabiliriz? Fuarda uygun bulunabilir mi?
evural
03 Mart 2019, 08:46
Bence son fiyat artışları sonrası 250 cc altı ötv indirimi ve elde kalan eski modeller olduğundan bu motorun fiyatı çok cazip hale geldi. Düşük son hızı harici bir olumsuzluğu da yok. Gerçi 250 cc'de hemen hemen hepsi aynı son hızlara sahip. Sadece süpersportlarla karşılaştırınca düşük kalıyor.
Bertiko
18 Mart 2019, 00:11
Merhaba;
8 ay önce Vstrom 250 satın aldım. Motorum şuan 4000 kmde. 1 kere Bursa Dikili arası git gel 700 km yol yaptım.Motosiklet 138 km hıza 1 nefeste çıkıyor. Ancak sanırım dişli ve vites oranları top speede göre değil, ara hızlanmalara ve hafif stabil yollara uygun olsun diye ayarlandığından 138 kmde motor kesiciye giriyor. Ancak 130-135 km bandında rahat seyahat edebiliyorsunuz. Ben motorun hızlanmasından ve kıvraklığından son derece memnunum. Bence test etmeden karar vermeyin. 250lik denince herkesin aklına r 25 geliyor ve herkes 250 likleri malesef r 25 ile kıyasıyor. V strom 250 giriş seviyesi bir enduro ve bence malzeme kalitesi, uzun ömürlülük , sağlamklık ve tasarım olarak kendi sınıfında tek. Pişman olmazsınız derim.
YasinC
18 Mart 2019, 07:18
Ben 10km civarı denedim onda da zor sabrettim. Motor kendini kaldırmaya hali kalmamış. Uzun yola bu motor ile çıkana bol sabır dilerim.
Bertiko
18 Mart 2019, 19:55
Bence bu şekilde yorumlarla insanları yanıltmak ve yanlış bilgilendirmek yanlış. 250 cclik bir motordan bahsediyoruz. Bu motordan 0-100 km hızlanmasının 3sn olmasını, 250 km son hıza çıkmasını bekleyemeyiz.Uzun yol bir çok değişkeni barındırıyor. 250lik bir motor için konuşmak gerekirse bu motorun selesi hem sürücü hem yolcu için son derece rahat. Titreşim neredeyse sıfıra yakın. Uzun yolda hızdan ziyade konfor da öemlidir ki bu dl250de var. Ben hızlanma ve top speed konularında bu motoru hangi motorlarla kıyaslasladığınızı çok merak ediyorum. Bu aletin 0 - 100 km hızlanması 9 sn civarlarında. Piyasada gördüğümüz araçların (arabalar)neredeyse %90nından daha hızlı. Yani şehir içinde hemen her arabadan zaten daha hızlısınız. Ayrıca diğer 250lik motorlardan örnek vermek gerekirse KTM 250 Duke marka motosikletin top speedi 141 km civarı. (bkz youtube) (DL 250 138 km) 0-100 km hızlanmaları neredeyse aynı. Ki dl 250 nin 188 kg olduğunu düşünürsek ktm ağır bile kalır. Söylediğim gibi 250lik enduro almak isteyip de hem malzeme kalitesi hem düşük yakıt tüketimi hem de uzun ömür istiyorsanız biçilmiş kaftandır.
YasinC
18 Mart 2019, 23:51
Bu tip motordan zaten 0-100 hızlanması falan beklenmez. 250cc bu ebat ve ağırlığa yetersiz geliyor. Ben tek başıma bindiğimde 125-130kg'yum motor eğimli yolda çekmedi resmen. Arkadan gelen kamyonlara nasıl yol vereceğimi şaşırdım.
Motor zaten pek devir çevirmiyor ama düz yolda 110-120 gibi bir hızda gitmekte çok zor. Zaten kendisi için yüksek sayılabilecek devirlere geliyor. Emisyon kısıtlamaları ile canı alınmış garibimin.
Genel olarak 250cc de bu tip yol endurosu tipi motosikletler benzer sıkıntılara sahip. Ama bu motorun biraz daha güçlü olmasını ben denediğimde çok aradım. 30~hp civarlarında güç üreten bir motor olsaydı çok daha iyi olurdu.
emrahtezer
15 Nisan 2019, 20:07
https://oi296.photobucket.com/albums/mm176/emrahtezer/VStrom250/Album/20190411_160303-01_zpslswrku0g.jpeg
Merhaba herkese
3 senedir Suzuki Burgman 650 kullanıyorum. Burgman 650 inceleme yazımı http://bit.ly/burgy650 sayfasından okuyabilirsiniz.
20 gün gibi önce Suzuki V-Strom 250 satın aldım. Alma nedenimi ve bu motorun şu ana kadar olan inceleme yazı dizisi için http://bit.ly/vstrom-250 sayfama bakabilirsiniz.
Özetle şunu söyleyebilirim.
Motor konforlu. Kısa boylular için ayakların yere basması ideal. 86kg ım. Yokuşları gayet güzel çıkıyor. 250cc den beklediğim daha fazla performans gösteriyor. Düz yolda maks. hızı 140km/sa lerde ama ideali 110-120km/sa. Hızlanması gayet seri. Vites geçişleri güzel.
Eğer hızdan yana birşey beklemiyor, hafif arazi-düz yol arası, yakıt tasarrufunu düşünen bir makine isterseniz V-Strom 250 biçilmiş kaftan. Bir depo 17lt ile 500km, hatta 540km yol alabiliyor. Sanıldığı gibi uzun yola gitmez bu makine demek çok yanlış. Her 150-200km de bir çay molası verirseniz gün boyu üstünde kalırsınız. Şu an için 180 boyuma göre ters gelen tarafı gidonunun alçak ve önde olması. Onuda ayarlanabilir gidon yükseltici ile çözeceğim.
İlerleyen zamanlarda artı ve eksileri ile http://bit.ly/vstrom-250 sayfamda almaya niyetli kişilere fikir verici bilgiler paylaşacağım.
Teşekkürler.
Nerde kalmıştık?
10 yıldır çeşitli nedenlerden dolayı motosiklet kullanamamıştım. Bugün gittim test ettim ve bir tane siyah-sarı aldım.
Habip T.
17 Mayıs 2019, 01:04
arkadaşlar 26.500 tl ye 2018 model sıfır kilometre sarı siyah v-strom 250 abs aldım. motoru öncelikle yamaha fazer süren bi abimiz test etti onun söylemesine göre abs nin normal fren sistemlerine göre çok daha önde olduğunu motoru kaydırmadığını özellikle belirtti. onun dışında kendimde 3 aydır 2300 km dir kullanmaktayım. motor 250 cc olmasına rağmen çok kaslı durduğunu belirtmek isterim. bilmeyenler 250 cc olduğuna inanmıyor.diğer bir durum motorda inazuma motorunun modifiye edilmiş halinin kullanılması. motorun hızlanması ve rampalarda toparlaması gayet güzel.seri ataklarınıza vites küçültmekle beraber güzel cevaplar alıyorsunuz.son hız konusuna gelince maksimum hızı 125-127 civarında.son hız olarak biraz yavaş kaldığını belirtmeliyim. çünkü racing 250 cc modeller 170-180 son hızlara ulaşıyor.bu motorunda en az bi 150 km/sa yapması fena olmazdı. motorda titreşim olayını çözmüşler yani rahat bir yolculuk için bu konuda ideal diyebilirim. lastik olarak ayağında irc marka lastikler geliyor japon. bu lastikleri beğenende var beğenmeyende. bende tereddütte kaldım ve lastikçi bir abimizin tavsiyesiyle 10.000 km olana kadar binmeye karar verdim.sebebi orjinal ve japon üretim irc olması. vstrom model olarak kendisini kanıtlamış bir motorsiklet. servis bana düzgün kullanırsam arıza vermeden gönül rahatlığıyla uzun yıllar binebileceğimi söyledi.onun dışında fiyat olarak evet biraz pahalı gelebilir ama fiyat kalite değerlendirmesine bakarsanız alınabilecek bir model.başlangıç için yeterince iyi diyebilirim.şimdilik aklıma gelenler bunlar tekrar form içerinde sorusu olan olursa yardımcı olmaya çalışırım
mehmetseza
17 Mayıs 2019, 09:35
ben oglana suzukı gsx 250r model bır makna aldım.o esnada bu motoru gördüm.3 dur gıdıyorum bayıye alayım mı almayayım mı bılemedım.zıra ben sym joymax 250i maxıscootyera bınıyorum.oyle sehırdısı hadısem yok sehır ıcın ufa caplı ankara ılceler gezme amaclı.
Suzuki V-Strom 250 gercekten kallavı duruyor.ama vıteslı cok rahat bır motordan bu tarza gecmek akıl karı mı degıl mı onu cozemedım.halen kararsızım
MegriM
12 Haziran 2019, 10:47
5000 - 6000 devirlerde titreşim sorunu yaşayan var mı? Suzuki ücretsiz ECU değişimi yapıyormuş diye duydum.
Ante
16 Haziran 2019, 08:38
İlk aldığımda daha titreşimsizdi sanki. Şimdi 120 üzeri hızlarda özellikle gidon baya bir titriyor. Topcase'den de kaynaklanabilir bilemiyorum. Bir ara topuzları biraz daha ağırı ile değiştirip deneyeceğim.
Habib T adlı kullanıcı son hızı 125-127 aralığı demiş. Gaz turu çok uzun ondan olabilir. Yani bir defada tam tur çeviremiyorum ben ya da o haliyle kullanamıyorum diyeyim :) Bu motorda benim gördüğüm maksiumum hız 136. Ama 130 üzerinde açıkcası güven vermiyor. Yere sağlam basmıyor diyeyim.
MegriM
18 Haziran 2019, 14:35
Aşağıdaki bağlantıdan ECU değişimi olup olmayacağını öğrenebilirsiniz.
https://services.suzuki.com.tr/recall
Ante
18 Haziran 2019, 19:12
Aşağıdaki bağlantıdan ECU değişimi olup olmayacağını öğrenebilirsiniz.
https://services.suzuki.com.tr/recall
Bu linkten bir şey öğrenebilen var mı? Formu doldurup tamam dediğim de bekleyin işlemi yapıyorum diyor tekrar forma dönüyor başka hiç bir açıklama yapmadan.
gomekurt
01 Temmuz 2019, 12:57
Motosikletin giderken zincirinden aşırı hışırtı sesi geliyor. Bu bayağıdır var servis çözemedi ve normal diyor ama bence değil. Aşırı rahatsız edici. Ses aynı https://www.youtube.com/watch?v=KfjFGk9ZNw8 bu şekilde. Bunu yaşayan çözebilen var mı? Bu arada daha 4000 km de.
MegriM
02 Temmuz 2019, 10:01
Motosikletin giderken zincirinden aşırı hışırtı sesi geliyor. Bu bayağıdır var servis çözemedi ve normal diyor ama bence değil. Aşırı rahatsız edici. Ses aynı https://www.youtube.com/watch?v=KfjFGk9ZNw8 bu şekilde. Bunu yaşayan çözebilen var mı? Bu arada daha 4000 km de.
suzuki Vstrom 250 türkiye facebook grubu daha aktif oraya yazın isterseniz.
Merhaba VStorm' cu arkadaşlar.
Geçen gün işyerindeki bir abinin VStorm 650 motoruna bindim. O günden beri biraz başım dönüyor.
Bana motorumun 250cc olan versiyonu var al bin dedi, ben de ufaktan araştırdım motor aklıma yattı, şu anda 160cc pulsar kullanıyorum.
Ne dersiniz motorunuz için? Uzun ömürlü kullanim için geçsem mi acaba? Tavsiye edermisiniz?
Ckutlay
27 Kasım 2019, 08:43
Ben de 2. motorum olarak almayı düşünüyorum.
Arayıp da benim gibi kullanım kılavuzunu bulamayan varsa diye şuraya bırakayım dedim:
https://etezer.wixsite.com/vstrom250/teknik
enderbilgi
27 Kasım 2019, 12:00
Ben de 2. motorum olarak almayı düşünüyorum.
Arayıp da benim gibi kullanım kılavuzunu bulamayan varsa diye şuraya bırakayım dedim:
https://etezer.wixsite.com/vstrom250/teknik
https://cdn.suzuki.com.tr/asset/motosiklet/images/modeller/vstrom-250-abs/y/V-Strom-250.pdf
nasıl bulamadınız ki?
Cango34
29 Ağustos 2020, 12:35
Uzun zamandır konuya bir şey yazılmamış.
V-Storm 250 için lastik önerisi isteyecektim.
Önerilerinizi alabilir miyim?
Ercument
22 Eylül 2020, 15:18
https://www.youtube.com/watch?v=ybe__Uj7RIg&feature=youtu.be
Suzuki V-Strom 250 Test ve İnceleme - Neden Almalı? Kimler Almalı? Artıları ve Eksileri Neler?
KırmızıGrom
16 Mart 2021, 17:57
Arkadaşlar oksijen sensörü hatası alan var mı?
Abimin motorunun beyni değiştirildi garantiden, hata hala devam ediyor.
Ercument
16 Mart 2021, 18:06
Arkadaşlar oksijen sensörü hatası alan var mı?
Abimin motorunun beyni değiştirildi garantiden, hata hala devam ediyor.
80 kişilik whatsapp grubu var. Şimdiye kadar böyle bir konu geçmedi.
KırmızıGrom
16 Mart 2021, 19:48
Ucuz bir şey değil ki, alıp deneyelim gerçekten sensörde mi problem diye. Ebay'de gördüğüm kadarıyla orjinalinin 250$ fiyatı var.
Ercument
22 Nisan 2021, 11:48
Arkadaşlar oksijen sensörü hatası alan var mı?
Abimin motorunun beyni değiştirildi garantiden, hata hala devam ediyor.
Gelişme var mı?
KırmızıGrom
22 Nisan 2021, 18:34
Gelişme var mı?
Yok maalesef. Bu işlem Trabzonda yapıldı. Oradaki servisin motosikletin M'sinden haberi yok (*). Merkezden yönlendikleri biriyle konuşmuş abim, onun söylediğine göre beyni doğru resetleyemedikleri için hata kodu devam ediyor. Tekrar götürecek, uzaktan talimatla yapacaklar :) Bakalım o da fırsat bulamıyor.
Bu arada marş düğmesi de değiştirildi motorun geri çağırma kapsamında. Abim yeni düğmenin görsel olarak daha kalitesiz gözüktüğünü ama iç yapısının daha kaliteli olduğunu söyledi. Biz düğmeyle ilgili bir sorun yaşamamıştık onu da belirteyim.
(*) Abartmıyorum. Bildiğin başka bir servisten adam çağırmışlar montajı yapabilmek için. Söktükleri elcik korumaları becerip geri takamamışlar. Abim kendisi takmış.
Gofretcocuk5
23 Nisan 2021, 10:25
Bu devirde halen soch motor nedir ?
Infazci70
17 Ağustos 2021, 22:52
Herkese merhabalar.
2015 model sifir almis oldugum ybr mi kullanmaya devam ediyorm. Bircok kez uzun yola ciktim (800-900km) uzun yolda ruzgara yenik dustuk her defasinda. Birde sollamalarda neredeyse sollayamadik :))
Artik 250 cc bir motosiklete bakmaya karar verdim. Siz degerli v strn kullanicilarindan yorum bekliyorum acaba ybr den sonra nasil olur beklentimi karsilarmi sorunlarimi cozer mi. Benimle ayni durumu yasayan varmi ybr den sonra v strn a gecen. Yorumlar icin simdiden tesekurler..
Ercument
18 Ağustos 2021, 10:52
Herkese merhabalar.
2015 model sifir almis oldugum ybr mi kullanmaya devam ediyorm. Bircok kez uzun yola ciktim (800-900km) uzun yolda ruzgara yenik dustuk her defasinda. Birde sollamalarda neredeyse sollayamadik :))
Artik 250 cc bir motosiklete bakmaya karar verdim. Siz degerli v strn kullanicilarindan yorum bekliyorum acaba ybr den sonra nasil olur beklentimi karsilarmi sorunlarimi cozer mi. Benimle ayni durumu yasayan varmi ybr den sonra v strn a gecen. Yorumlar icin simdiden tesekurler..
Cbf 150 ve V-strom 250 kullanıyorum. Cbf ten sonra keyifli bir motor. Hız peşindeysen bulaşma, eşek gibi yükleyip dere tepe gideceğim uzun yolda 120 bana yeter dersen uyar. Son hızı 138 Km. zaten. 40 yaş altıysan bulaşma derim. (Sedat Peker gibi oldu)
KırmızıGrom
22 Eylül 2021, 16:15
Arkadaşlar abimin motorunda arka fren müşürü paslanmadan dolayı sıkıntı çıkarıyor. Fren ışığı açık kalıyor. Bu problemli GSX250R'de de yaşayanlar duyduk. Bugün sahibinde bir vstromun fotoğraflarında gördük, motorun arka fren ışığı açık kalmış, büyük ihtimal fren müşürü sıkıntılı.
Bu problemi yaşayan var mı? Garantiden filan yaptıran?
levend84
22 Eylül 2021, 19:03
Arkadaşlar abimin motorunda arka fren müşürü paslanmadan dolayı sıkıntı çıkarıyor. Fren ışığı açık kalıyor. Bu problemli GSX250R'de de yaşayanlar duyduk. Bugün sahibinde bir vstromun fotoğraflarında gördük, motorun arka fren ışığı açık kalmış, büyük ihtimal fren müşürü sıkıntılı.
Bu problemi yaşayan var mı? Garantiden filan yaptıran?
Ayni olayi eski motorum da yaşadim,
Sağ manetin altindaki swiç yayina basan tirnak takili kaliyordu bu da fren lambasini yakiyordu,devreyi kapatmadigi için,o parçayi söktüm ve wd40 uyguladim,biraz da gres surdum.sorun çozuldu.
Ayni şekilde arka fren ayak manetindeki swiç yayinida kontrol edin.yay da bolluk varsa boşlugunu alin,tatli gerginlikte olacak
KırmızıGrom
22 Eylül 2021, 19:32
Ayni olayi eski motorum da yaşadim,
Sağ manetin altindaki swiç yayina basan tirnak takili kaliyordu bu da fren lambasini yakiyordu,devreyi kapatmadigi için,o parçayi söktüm ve wd40 uyguladim,biraz da gres surdum.sorun çozuldu.
Ayni şekilde arka fren ayak manetindeki swiç yayinida kontrol edin.yay da bolluk varsa boşlugunu alin,tatli gerginlikte olacak
Yay değil sorun. Yayla bayağı uğraştı abim. Müşürde paslanma var. Kendi gözümle görmedim. Abimden fotoğraf isterim.
Yalnız GSX250R'da sanki parça değişimi filan yapılıyormuş. Duyduğuma göre yeni parça su almıyormuş. Benzer bir şeyi marş düğmesine yaptı Suzuki. Bizim Vstrom 250'nin marş düğmesi servis tarafından farklı bir parça ile değiştirildi.
levend84
22 Eylül 2021, 19:57
Yay değil sorun. Yayla bayağı uğraştı abim. Müşürde paslanma var. Kendi gözümle görmedim. Abimden fotoğraf isterim.
Yalnız GSX250R'da sanki parça değişimi filan yapılıyormuş. Duyduğuma göre yeni parça su almıyormuş. Benzer bir şeyi marş düğmesine yaptı Suzuki. Bizim Vstrom 250'nin marş düğmesi servis tarafından farklı bir parça ile değiştirildi.
Kardeş en garantisi servisle göruşmen,boyle bir durumdan geri çağirma vs var mi?varsa ilk etapta bu olaya yönelin.
GULERYUZ
08 Ocak 2022, 13:41
Merhabalar,
2020 model, haziran ayından beri kullanmaktayım motoru o yüzden ilk olarak genel bir izlenimimi yazacağım.
Bu gün itibariyle alet 8160 km yol kat etti. Daha öncesinde 50cc Kisbee kullanmıştım yalnızca bu sebeple de ağırlığına (250 cc bir motora göre cidden ağır) ilk başlarda alışamadığım için İlk 1500 km motoru 4 kez düşürdüm, hepsi de durduğum yerdeydi. 1.67 boy ve motosiklet ayakkabısı ile iki ayağım yere tam basıyor. Ki 80cm sele boyu bu motoru almamdaki etkenlerden biriydi.
Hem şehir içi (Antalya) hem de uzun yol olarak kullanıyorum.10'ar dakika, 3 mola ile Antalya-Fethiye, tek mola ile Antalya-Uşak (Isparta-Dinar-Çivril güzergahı) ve 4 mola ile Adrasan-Kaş, Kaş-Tekirova(aynı gün içinde) yaptım yazın ve 1 gram yorulma, uyuşma hissetmedim. Umarım uzun yol konforu hakkında bir fikir edinilmesini sağlar. Bu arada gidon yükseltici kullanıyorum GP'nin, oturuş pozisyonu konforu açısından çok fark yarattı.
İlk başlarda alışık olmadığım için şehir içinde çok fazla aralara giremiyordum, girmek istemiyordum ve araba gibi bekliyordum ışıklarda. Lakin motora alıştıktan sonra ağrılığı göz korkutmaktan ziyade güven vermeye başladı. Şehir trafiğinde gayet kıvrak ve atılgan. Atılganlık konusundaki yorumum tabi biraz göreceli olabilir çünkü dediğim gibi 50 cc motor kullanıyordum daha önce.
Yakıt tüketimi ise internette biraz abartılıyor -az tükettiği yönünde-. Eğer şehir içi kullanılıyorsa belki 3.5l yakabilir ama benim şehir içi ve uzun yol karışık şekilde 4.3l. Rodajı kitapçığına bire bir uygun şekilde tamamlamama rağmen. Uzun yolda mecburen en az 8000 devirde gidiyorsunuz çünkü.
Kendi açımdan artıları;
+Görüntüsü gerçekten çok güzel, sarı renkli olan aldım.
+Uzun yol konforundan çok memnunum, sele padi vs kullanmıyorum.
+Alçak sele boyu ve dik oturuş pozisyonu konfor unsuru.
+Fren mesafesi ve ABS sisteminin devreye girmesi iyi.
+Vites geçişleri inanılmaz yumuşak ve sessiz, sadece 1>2 arası ses duyuyorum.
+Artçı konforu, hiç bir şikayet almadım bu konuda. Ne sele sertliği, ne de süspansiyon sertliği konusunda bir şikayet olmadı. Sırt dayamalı topcase kullanıyorum.
+Uygun devirlerde titreşim yok. Şöyle ki 9200 devirden sonra başlıyor hafiften ki zaten 10500 devirde kesici var. Uzun süre 9200 devir üstü rahatsız edici olabiliyor lakin sollamalarda, kaçışlarda rahatsızlık verecek bir titreme değil. Bir de tam 5400 devirde bir titreme sorunum var. Özetle 114 km/sa üstü uzun süre kullanım rahatsızlık verebilir.
+Ağırlığı yan rüzgarlarda avantaj haline geliyor. Şöyle ki, 250 Adv. kullanan arkadaşımın intercomda "çok fena savuruyor yan rüzgarlar" dediği yerlerde bende milim (oyuncu abartması) oynama yoktu diyebilirim.
+Süspansiyonlar, yaylana yaylana gidiyorsunuz. Bir tane sert darbe hissetmedim.
+İvmelenmesi benim için yeterli. Artcılı iken iyi ivmeleniyor, sollama yapabiliyorsun.
+%6 eğimli karayollarında artcılı bir şekilde vites düşmüyorsun, 90 km/sa sabit hızı rahat koruyor.
Kendi açımdan eksileri;
-ABS devre dışı bırakma olmaması. Çok mu işime yarardı, hayır ama olsa iyi olurdu.
-250 cc olmasından kaynaklı uzun yol-yüksek devir ilişkisi. Belki dişli oynaması ile önüne geçilebilir. Eksi sayılır mı bu madde emin değilim.
-Tam 5400 devirde (6 hariç her viteste) normalin dışında bir titreme var. 5200 düştüğümde veya 5600 çıktığımda yok denecek kadar azalıyor hatta ötesinde kayboluyor. İnternette araştırdım biraz, yabancı forumlarda DL650'de aynı sorunu yaşayan çok fazla insan var ve genel kanı koruma demirlerinin O-ring olmadan takılı olması yönünde. 2 adet yetkili servis, 2 adet de farklı ustaya gösterdim, normal dediler. Hatta yetkili servislerden birinde yine bir DL250 kullanıcısı var, "seninki yine iyi, benimki daha çok titriyor" dedi. Önceki sayfada arkadaş ECU için geri çağırma var demiş, sorguladım benim motora yok.
-Şehir içi sürekli vites istemesi, bir 250cc olması kaynaklı durum daha.
-Orijinal aksesuar pahalılığı. Haziran ayında bayinin söylediği fiyatları; elcik ısıtma 5000₺, üçlü çanta seti 11000₺, orta sehpa 2000₺. Şu anki kurla durumları nedir bilemem, sormaya korkarım.
Kullandığım aksesuarlara hakkındaki yorumlarım;
*Topcase olarak Maxem 45lt kullanıyorum, ses yapıyor ama artcılı geziler için ideal. 2 adet full face kask(agv k1 ve k6) sığıyor. Sırt padini değiştirdim.
*Side case olarak Shad Sh33 kullanıyorum. İyi ki bayi üçlü çanta setine 11000₺ demiş de bu çantaya yönelmişim. Sanırım full face kask alan nadir yan çantalardan biri. Motorun görüntüsünü bozmuyor, sırıtmıyor. Dezavantajı ise gidonun girdiği her yere girmiyor, biraz daha dışarda kalıyor.
*GP gidon yükseltici; ilk 1000km gidon yükseltici olmadan kullandım. Boyun dezavantajı ile biraz öne eğilerek kullanmışım meğerse. Yükseltici konfor açısından çok büyük fark yarattı bende.
*GP saptırıcı; yaklaşık 2000km oldu takalı, öncesinde direk kaska çarpan rüzgar şu an üstten kayıp gidiyor. Konforu olumlu yönde etkiliyor, tavsiye ederim. Uzun tur camına gerek duymadım.
*Koruma demiri olarak aşağıdaki modeli kullanıyorum, koruma olarak iyi (4 kere düşürdüm :)) ve heybetli duruyor lakin 5400 devir sorunumun kaynağı olduğunu düşünüyorum.
Özetlersem -ki zaten özet gibi yazdım- motorun konforundan çok memnunum. Benim için önemli olan da buydu zaten.
Sorularım;
/Benden başka bu 5400 devir sorununu yaşayan var mı?
/Dişli değişimi yapan var mı, tavsiye eder misiniz? Youtube'da bir kişi arkayı 45t, önü 15t yapmış ve gayet makul gözüküyor uzun yol konforu için. Aynı şekilde yapmayı düşünüyorum lakin bu konuda kafama takılan bir şey var. Şu anda zincir 116 bakla, değiştirmek gerekir mi 15t/45t için? Youtube'daki kişi değiştirmemiş. Bir de herhangi bir RK 45T arka dişli, arkaya uyar mı? Yani girdikleri slotlar/yuvalar ve vida delikleri standart mı bütün motorlarda?
Teşekkürler.
https://i.hizliresim.com/i9i64t0.jpg (https://www.hizliresim.com/i9i64t0)
https://i.hizliresim.com/h973vkj.jpg (https://www.hizliresim.com/h973vkj)
levend84
08 Ocak 2022, 17:21
@güleryüz
Motorunuz hayirli olsun,
Arka dişli olayinda ise,her motorun bağlanti delikleri olçusel ve konumsal olarak farklidir.
Bölüm dairesi(civatalarin merkezinden geçen noktalarin ölçusel konumu),montaj delikleri,orta göbek delik çapı,vb.
Bunlar modele göre farklilik gösterir.
Büyuk ihtimal inazuma dişlileri uyar diye düşunuyorum.
Resim uzerinde gosterilen 170 olcusu baglanti deliklerinin bölüm dairesidir.
148 ise göbek delik çapidir.
https://i.hizliresim.com/a7euifn.jpg (https://www.hizliresim.com/a7euifn)
Nikkfurie
08 Ocak 2022, 20:31
Şu motorun yuvarlak farına aşığım , yeni 1000 lik vstrom u bu farla üretseler belkide almıştım ;) yeni satın alan arkadaşlara kazasız belasız kullanmak nasip olsun , şehir içi sukuterden vazgeçebilirsem bir 250 lik Vstrom u da kullanmak isterdim..
XGAMER
10 Nisan 2022, 14:33
https://www.youtube.com/watch?v=o3YK0gjr6tE
maxell
26 Eylül 2022, 11:20
https://www.youtube.com/watch?v=AJJRX6EYHEk&t=90s
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO