hachiko
14 Kasım 2017, 19:34
Konsept formatında tasarlanan Indian Scout FTR1200, EICMA kapsamında sergilenirken, tasarımıyla organizasyona damga vurmayı başardı.
Motosiklet tutkunlarının modifiye duygularını zirveye çıkartan custom tasarımlar her organizasyonda olduğu gibi EICMA’da da yoğun ilgi gördü. Birbirinden özel projelerin yer aldığı Milano‘daki tüm modelleri sollayansa Indian Scout FTR1200 oldu. Markanın yarış takımına bulunularak geliştirilen parçaların yer verildiği motosiklet retro tasarım diline yeni bir bakış açısı getiriyor. Modelde bolca karbon parçaya yer veren geliştirme ekibiyse gövdenin yanı sıra altyapı parçalarında da önemli iyileştirmeler yapmayı ihmal etmemiş. Sözü fazla uzatmadan modelde yapılan değişimlerin öne çıkanlarına yakından bakalım.
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo1-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo2-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo3-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo4-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo5-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo6-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo7-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo8-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo9-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo10-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo11-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo12-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo13-1000x562.jpg
Gövdeye hükmeden karbon parçalar
Indian Scout FTR1200’ün ilk adımda motorundan bahsedelim. Üzerinde 1133cc‘lik iki silindirli bir makenin kullanıldığı modelin güç değeri ekip tarafından 100 beygir olarak paylaşılıyor. Burada çok fazla oynamanın yapılmadığı modelde asıl iş gövde ve süspansiyonlar yatıyor. Gövdede krom ve çelik alaşımlı parçaların yoğunlukla kullanıldığı modelde görünen noktaların neredeyse tamamında karbona yer verilmiş. LED ışıklandırmalarla zenginleştirilen kimlikse yarış odaklı yeni jantlarla tamamlanıyor. Motosikletin altyapısındaysa tamamen ayarlanabilir yapıda olan Ohlins süspansiyon sistemi ve Brembo frenler var. 2018 model yıllı Scout versiyonundan daha hafif yapısıyla dikkat çeken modelin buradaki toplam değeriyse 194 kilogram olarak paylaşılıyor. Fuarın gözdeleri arasında yer alan modelin seri üretim olarak kullanılıp kullanılmayacağıysa henüz netlik kazanmış değil.
https://www.youtube.com/watch?v=UNrQDMZUxKk
Motosiklet tutkunlarının modifiye duygularını zirveye çıkartan custom tasarımlar her organizasyonda olduğu gibi EICMA’da da yoğun ilgi gördü. Birbirinden özel projelerin yer aldığı Milano‘daki tüm modelleri sollayansa Indian Scout FTR1200 oldu. Markanın yarış takımına bulunularak geliştirilen parçaların yer verildiği motosiklet retro tasarım diline yeni bir bakış açısı getiriyor. Modelde bolca karbon parçaya yer veren geliştirme ekibiyse gövdenin yanı sıra altyapı parçalarında da önemli iyileştirmeler yapmayı ihmal etmemiş. Sözü fazla uzatmadan modelde yapılan değişimlerin öne çıkanlarına yakından bakalım.
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo1-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo2-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo3-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo4-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo5-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo6-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo7-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo8-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo9-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo10-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo11-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo12-1000x562.jpg
http://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/11/indianftr1200photo13-1000x562.jpg
Gövdeye hükmeden karbon parçalar
Indian Scout FTR1200’ün ilk adımda motorundan bahsedelim. Üzerinde 1133cc‘lik iki silindirli bir makenin kullanıldığı modelin güç değeri ekip tarafından 100 beygir olarak paylaşılıyor. Burada çok fazla oynamanın yapılmadığı modelde asıl iş gövde ve süspansiyonlar yatıyor. Gövdede krom ve çelik alaşımlı parçaların yoğunlukla kullanıldığı modelde görünen noktaların neredeyse tamamında karbona yer verilmiş. LED ışıklandırmalarla zenginleştirilen kimlikse yarış odaklı yeni jantlarla tamamlanıyor. Motosikletin altyapısındaysa tamamen ayarlanabilir yapıda olan Ohlins süspansiyon sistemi ve Brembo frenler var. 2018 model yıllı Scout versiyonundan daha hafif yapısıyla dikkat çeken modelin buradaki toplam değeriyse 194 kilogram olarak paylaşılıyor. Fuarın gözdeleri arasında yer alan modelin seri üretim olarak kullanılıp kullanılmayacağıysa henüz netlik kazanmış değil.
https://www.youtube.com/watch?v=UNrQDMZUxKk