Orijinalini görmek için tıklayınız : Hız Sorunu
CriminalS
14 Eylül 2017, 00:14
Selamun aleykum bugün 150 mh drift e subap ayarı karbüratör temizliği yaptık 4 te 10 bin devire gelince 5 e atıyom 8 bine düşüyo devir yukarı cıkmıyo en son hız bu göstergede 120 gösteriyordu kimisi diyo 150 görüyom fln diyo benim motor niye böyle ?
https://i.hizliresim.com/Qpg4qV.png
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
+up up up up
roadpeople
14 Eylül 2017, 00:17
kardeşim o lastiklerle ve frenle ölüme oynuyorsun bşver son hızı napıcan
fatih.met
14 Eylül 2017, 00:21
ön ve arka dişliler orjinal mi? sanırım ön dişli büyütülmüş yada arka dişli küçültülmüş olmalı.
dişli ebatları ile oynanmış evet, bu son viteste devirin yükselmesine engel olmakla birlikte ilk 4 viteste de tork düşüklüğünü oldukça hissettirir.
niye böyle tuhaf bir dil kullandığımın farkında değilim ama sana önerim arka dişliyi 2 yada 3 numara büyült yada ön dişliyi 1 numara küçült. göreceksin ki motorun 120 km hızı rahat görecek ve ilk viteslerde teker yapacak motorun.
ama o motorun hakkı 110 km arkadaşım, tutup o motor ile 120-130 gitmeye çalışma şayet akıl sağlığından şüphe ederim. hani anlık olarak saniyelik olarak 120 km hızı geçersin fakat o hızlarda 5 yada 10 saniyeden fazla gitmeni önermem.
red line iyi bir şey değil, yapma çünkü yağ pompası parçaları yeterince yağlamada yetersiz kalamaya başlayabilir ve sürtünme artar ve ısı artar ve.. ve..ve ... iyi olmaz işte.
CriminalS
14 Eylül 2017, 00:25
Milletin motoru 140 basıyor benimki neden 120 ? Ne sıkıntısı olabilirki ? Demin denedim son hızı eğilince 120 ye kadar çıkıyor ama yeterli değil😤
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------
Aynn arka dişli küçültülmüş
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------
ön ve arka dişliler orjinal mi? sanırım ön dişli büyütülmüş yada arka dişli küçültülmüş olmalı.
dişli ebatları ile oynanmış evet, bu son viteste devirin yükselmesine engel olmakla birlikte ilk 4 viteste de tork düşüklüğünü oldukça hissettirir.
niye böyle tuhaf bir dil kullandığımın farkında değilim ama sana önerim arka dişliyi 2 yada 3 numara büyült yada ön dişliyi 1 numara küçült. göreceksin ki motorun 120 km hızı rahat görecek ve ilk viteslerde teker yapacak motorun.
ama o motorun hakkı 110 km arkadaşım, tutup o motor ile 120-130 gitmeye çalışma şayet akıl sağlığından şüphe ederim. hani anlık olarak saniyelik olarak 120 km hızı geçersin fakat o hızlarda 5 yada 10 saniyeden fazla gitmeni önermem.
red line iyi bir şey değil, yapma çünkü yağ pompası parçaları yeterince yağlamada yetersiz kalamaya başlayabilir ve sürtünme artar ve ısı artar ve.. ve..ve ... iyi olmaz işte.
Bazıları motor açılmamıştır fln diyor hep son devire daya öle git diyorlar denicm bakalım 🤔
fatih.met
14 Eylül 2017, 00:25
bence milletin ibresi bozuk, gps ölçümüyle hızlarını göstersinler bakalım.
150cc motorun son hızı 115 civarı olur. ben otobanda yokuş aşağı 138 gördüm tvs apache ile ve o günden sonra 128 km hızı geçirtemedim ve sonralarıda kendim 120 km hızı geçmez oldum. benimki 119 km hızda red line giriyor. genelde 90 km civarı hız yaparım ve nadiren 124 e çıkar inerim.
motor iyi yada kötü açılması bu 150cc de pek bir işe yaramıyor inan.
CriminalS
14 Eylül 2017, 00:36
Aga bnim bi önceki motorumda ( 100 snappy x cup ) dede aynı hızlara çıkıyordum 110 fln yapıyordum cup la rahat eğildemen bide 150 aldık yine aynı :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------
+UP UP UP UP
scorpions_59
14 Eylül 2017, 00:41
Daha büyük hacimli motosiklet alsanız iyi olacak sanki.
140 km hız yapanlar hikaye derim çeker giderim 😙
CriminalS
14 Eylül 2017, 02:27
Arka dişli 38 acaba kaç yapsam ne tavsiye edersiniz ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------
+UPUPUPUPUPUP
Tİme_shİft42
14 Eylül 2017, 02:35
Sağlam yokuş aşağı bul öyle dene tehlikelidir önerilmez
thedarkfire
14 Eylül 2017, 03:18
Arkadaşım bu motorlarla fazla oynamayın 120 bile bence tehlikeli.
Freninin ve lastiklerinin kalitesini düşün bir de yapmak istediğin hızı düşün.
150 yapmayıver ne olacak?
nines
14 Eylül 2017, 08:52
fabrika çıkışlı motorla 150 dedikleri yalan. 140 vs dedikleride çok büyük ihtimalle uzun bir yolda bastıra bastıra gitmiş 110-120 ile sonra rampa aşağı bir yol bulmuş ve hasbelkader 130-140 bir hız görmüştür. birazda ibresi bozuktur vs. sor bakalım o hızla nekadar sürebilmişler. daha doğrusu motorları o hızla nekadar ilerleyebilmiş. sen motorunu efendi efendi sür okadar hızlara o motorla gerek yok.
Ekarademir
14 Eylül 2017, 08:57
Eğilmek yetmiyor demek ki. Üstüne yatmak lazım. :D :D
CriminalS
14 Eylül 2017, 12:25
Eğilmek yetmiyor demek ki. Üstüne yatmak lazım. :D :D
Usta hatırladığım kadarıyla sendede mh drift vardı sen kaç yapıyodun ?
Mexico
14 Eylül 2017, 14:27
Ben drift ile 168 gördüm. Senin motorda bi sorun var bence.
CriminalS
14 Eylül 2017, 14:30
Ben drift ile 168 gördüm. Senin motorda bi sorun var bence.
😂😂🤔 ( 10 krkrter )
Mexico
14 Eylül 2017, 14:33
😂😂🤔 ( 10 krkrter )
Fındık motorlu çin malı motorun 150 yaptığına inanıyorsunda 168 e neden inanmiyorsun :)
CriminalS
14 Eylül 2017, 14:56
Fındık motorlu çin malı motorun 150 yaptığına inanıyorsunda 168 e neden inanmiyorsun :)
150 Yapıyorrrrr youtubede videoları var bi sürü . Göstergeleri yanlış olamaz çünkü benim gps le gösterge aynı gösterio .
fatih.met
14 Eylül 2017, 15:11
Zaten 150cc ile 150 gormesi lazim, 100cc cuplar bile 100 yapiyor.
mc-hot
14 Eylül 2017, 15:21
Zaten 150cc ile 150 gormesi lazim, 100cc cuplar bile 100 yapiyor.
600CC de 600 yapıyo kesin 150 yapması lazım sen bi daha ayarlattır o makinayı :)
CriminalS
14 Eylül 2017, 18:26
600CC de 600 yapıyo kesin 150 yapması lazım sen bi daha ayarlattır o makinayı :)
🙃 hahahaha
Ekarademir
14 Eylül 2017, 20:21
Usta hatırladığım kadarıyla sendede mh drift vardı sen kaç yapıyodun ?
Yanlış hatırlıyorsun endurocuyum ben :)
fatih.met
14 Eylül 2017, 20:35
Yanlış hatırlıyorsun endurocuyum ben :)
dur onun yerine ben cevap vereyim; haa pardon reyizz :mrgreen:
manofsteel
14 Eylül 2017, 21:19
bi ara bende drift kullandım.120 hakkıdır zaten geçmez. geçeninde ya makinesi oynanıktır. yada km saati yanlış gösteriyordur. he birde unutmadan. bırak şu sürat işlerini mazallah duramazsın sonra...
fatih.met
14 Eylül 2017, 23:07
bi ara bende drift kullandım.120 hakkıdır zaten geçmez. geçeninde ya makinesi oynanıktır. yada km saati yanlış gösteriyordur. he birde unutmadan. bırak şu sürat işlerini mazallah duramazsın sonra...
bugün ben işten gelirken düzde 128 km hızı gördüm. motorum bastıkça gidiyor yaa.
mondial drift sahibi arkadaşım sana söylemeyi unuttum, performans hava filtresi takmayı dene. bende performans hava filtresi takılı ve orjinal takılıyken taş çatlasın 9 bin deviri bir gıdım geçmiyordu hatta yokuş aşağı bile.
ama bugün düzde 128 km hız yaparken 9700 devirde falandı. red line sınırını 700 devir kadar geçtim.
CriminalS
14 Eylül 2017, 23:37
bugün ben işten gelirken düzde 128 km hızı gördüm. motorum bastıkça gidiyor yaa.
mondial drift sahibi arkadaşım sana söylemeyi unuttum, performans hava filtresi takmayı dene. bende performans hava filtresi takılı ve orjinal takılıyken taş çatlasın 9 bin deviri bir gıdım geçmiyordu hatta yokuş aşağı bile.
ama bugün düzde 128 km hız yaparken 9700 devirde falandı. red line sınırını 700 devir kadar geçtim.
Uzun iş hava filtresi fln orjinali rahat 140 basması lazım daha yeni denedim hala aynı bayır aşağı eğildim 120 dedi daha da hızlanmadı düzdeyken 110 geçmiyor nasıl iş bu çözemedim ? 5. Vites 8 bini grçmiyor
..YaNKee..
15 Eylül 2017, 01:25
hız tehlikelidir boşver yapma sanki nolacak :queen:
-Black-
15 Eylül 2017, 01:43
hız tehlikelidir boşver yapma sanki nolacak :queen:
Yok, yapacak o onu. Takmış kafaya. :)
CriminalS
16 Eylül 2017, 03:01
aynn :) ⬆⬆⬆⬆
YasinC
16 Eylül 2017, 12:32
250cc naked motor ile 160 anca görüyorum düzde.
CriminalS
17 Eylül 2017, 22:11
+upupupupup
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
..........
Nikkfurie
17 Eylül 2017, 23:32
supap ayarından hemen sonra performans düştüyse sebebini düşünmek zor olmasa gerek..
özellikle egzos supapı çok sıkı ayarlanmışsa yüksek devirlerde kaçırmaya başlar , böyle zorlamaya devam edersen supap keser piston tepesine düşebilir..
CriminalS
20 Eylül 2017, 22:25
supap ayarından hemen sonra performans düştüyse sebebini düşünmek zor olmasa gerek..
özellikle egzos supapı çok sıkı ayarlanmışsa yüksek devirlerde kaçırmaya başlar , böyle zorlamaya devam edersen supap keser piston tepesine düşebilir..
Daha yeni yaptırdım subap ayarını suanlık iyi gibi bayır asagı 138 diyor 150 lik karbüratör takıp 36 arka dişli yapmayı düşünüyorum ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------
Düz yolda 120 görmesi lazım normalde suan biraz acıldı 110 fln diyor
darkmotor
21 Eylül 2017, 00:33
Ön dişlin 16 büyük ihtimalle. Orjinalde 15 dişli olur.Driftle 130 gitmen, başına sıkıntı açabilir dengesiz oluyor.İlla hız istiyorum diyorsan,65.5 piston takarsın arka dişliyi 36 yaparsın hafif rampa aşağı uçar gidersin.Senede 1 silindir contası yenilersin çünkü sakin kullanmiyacaksin sorduğun sorudan belli. Bu arada silindir contasini 2 tane takicaksin, karbüratörü mcx karbüratörü tak 200 lükle felan uğraşma.6 baskili balata bulursan tak debriyaj balatalarini standart balatalardan farkli olan biraz daha pahali bir balata var ,beyaz renkli çember üzerinde siyah dişli aralari acık o balatayi bulursan ondan tak ,kalkislarda felan çok farkediyor.Al sana çözüm uğraş uğraş dur.Kendin yapamiyacaksan 15,20 km için bir dünya paran gidecek ,yinede sen bilirsin.
pring
21 Eylül 2017, 01:48
eskiden cbf ve ybr 140 yapıyor diye tartışılırdı şimdi biraz daha değişmiş.o motor zaten max 110 yapar 140 yapanın ya makinesiyle oynanmıştır ya bayır aşağıdır ya da uyduruyodur.bu işler dişli değiştirmek kadar basit değil biryerden kazanırken diğer yerden kaybedersin bayır aşağı hızlanırsın torktan kaybedersin ve motorsikletin torku bence son hızdan çok daha önemli
CriminalS
21 Eylül 2017, 17:16
eskiden cbf ve ybr 140 yapıyor diye tartışılırdı şimdi biraz daha değişmiş.o motor zaten max 110 yapar 140 yapanın ya makinesiyle oynanmıştır ya bayır aşağıdır ya da uyduruyodur.bu işler dişli değiştirmek kadar basit değil biryerden kazanırken diğer yerden kaybedersin bayır aşağı hızlanırsın torktan kaybedersin ve motorsikletin torku bence son hızdan çok daha önemli
Hayır düz yolda eğilince 120 ye çıkıyor gps le ölçtük 8 bin devir de 5. Viteste 110 diyor 10 bine çıksa 140 fln yapacakta yapamıyor karbüratör yüzünden
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------
Vulturenin karbüratör ünü takacam piston fln işine girmem fazla anlamıom Gerezli motorda satılan 6 baskı 6 balata alasım var ama mh driftin debriyajda 5 civata var alacagımkinde 6 tane uyar mı bilmiyorum ,
CriminalS
24 Eylül 2017, 02:57
+UPUPUPUPUP
X-Slim
24 Eylül 2017, 09:38
Aynı motor zamanında bende vardı km 2000 e gelince ilk 6 ay hep yokuş aşşağı 140 a dayıyordum gidiyordu makina düzde 130 yapıyordu sonra nedense 110 dan fazla gitmemeye başladı.
Tabi gösterge doğru mu değil mi bilmiyordum
CriminalS
24 Eylül 2017, 18:32
Aynı motor zamanında bende vardı km 2000 e gelince ilk 6 ay hep yokuş aşşağı 140 a dayıyordum gidiyordu makina düzde 130 yapıyordu sonra nedense 110 dan fazla gitmemeye başladı.
Tabi gösterge doğru mu değil mi bilmiyordum
Aynn bugün bnde otobana çıktım bayır aşağı baya tüzgar vardı motorun üstüne yattım 😂 8.5 devirden yukarı çıkmıyor son 125 fln gördü . Düz yoldayken 110 diyor şuan açılıo heralde daha yeni subap ayarı yaptırdım şık şık diye ses geliyo yine 😤😤
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------
Upppppppğğğ
L-SwitchD
24 Eylül 2017, 18:37
Motor aciliyo komple yat ustune bi zaman sonra 150 vurar bendekide gitmiyodu suan iyi
CriminalS
24 Eylül 2017, 22:58
Motor aciliyo komple yat ustune bi zaman sonra 150 vurar bendekide gitmiyodu suan iyi
Aynn üstüne eğilince baya bir fark ediyor 100 deyken direk 120 ye çıkıyor bn düz durarken 120 basmasını istiomki saten. Normalde ole olması lazım
hokahey
24 Eylül 2017, 23:57
sür'at istiyorsan büyük silindirli bir makina alacaksın genç adam.
küçük makinalarda sür'at, hem motorun ömrünü kısaltıyor hem de yakıt tüketimini iki katına çıkarıyor.
80-90 iyidir...
CriminalS
21 Ekim 2017, 12:04
Burda bi bayır var baya dik yoluda güzel 3 4 km bayır aşağı düz bi şekilde 140 ile indim artık motor açıldı düz yolda 130 a çıkıo ön dişli 15 di dün onu 17 yaptırdım bakalım son hız ne olck
zabuzaretta
21 Ekim 2017, 15:32
https://i.hizliresim.com/ZOZEjA.jpg (https://hizliresim.com/ZOZEjA)
CriminalS
21 Ekim 2017, 18:28
Ne amaçla böle bişey attın ? Madem boş yapacan konuya niye giriyon ?
L-SwitchD
22 Ekim 2017, 00:13
Admine bildir bence
CriminalS
22 Ekim 2017, 01:29
Bşver uğraşmaya değmezz
levend84
22 Ekim 2017, 01:53
Kardeşim,xmax250 ile birkaç defa otobanda/duble yollarda 140-145 km\h´lara çiktim,içimden dedim ulen yolda,taş,kamyonlardan kopan lastik parcasi,vs.denk gelse ne yaparim?nasil dururum?..hemen besmeleyi çektim ve ibreyi 90a sabitledim.can kiymetli be kardeşim,tamam hiz yaparken yolun ilerisini gorursun ama zemini goremezssin.
Ha 120 yapmissin ha 140 degermi?motorun kerameti kaç kuruş?can tatli hemde çok.
Zorlama fazla sakin sakin kullan motorunu,kaza bela olmasin.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO