PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sorunsuz Orta Hacim Motosiklet



Orilcalcus
26 Ağustos 2017, 20:59
Merhaba öncelikle size kendimi tanıtayım;
Ben 21 yaşında 2 yıldır motosikletle yatıp kalkan bir gencim şuanda yzf r-125 kullanıyorum fakat artık motoru büyütmeye karar verdim .
34.000 km tecrübem var ve aslında her ne kadar sevsem de birazcık motordan korkuyorum.Bu sebeple gazlamak için değil daha çok okula günde 130 km gittiğim yol için bir motosiklet bakıyorum. Bütçem 18-21.000 tl arasında çok fazla model bilmediğim için hangi motor sorunsuzdur beni üzmez bir fikrim yok.Etrafımda danışabileceğim kimsem de yok. Çocukluğumdan beri honda vfr 800 e hastayım şuanda alabilecek kadar bütçem var ama sorun çıkartırsa büyük ihtimalle ödemem biraz zor olacaktır. Sizce vfr 800 doğru bir tercih olabilir mi ? Başka önerebileceğiniz bir motor var mı?
İlginiz için şimdiden çok teşekkür ederim.

burak burk
26 Ağustos 2017, 21:10
temizini bulabilirsen gayet güzel güzel olur ama 125 ten 800e nası hissedersin onu bilemem.20bin bandındada zaten alınacak en güzel motor mt07 klasiktir.tabi bu zamlardan sonra bulabilirsen 20bn bandında orta sınıf zor artık

hardy1234
26 Ağustos 2017, 21:13
Günde 130 kilometre mi ☺☺ helal olsun

Orilcalcus
26 Ağustos 2017, 21:25
temizini bulabilirsen gayet güzel güzel olur ama 125 ten 800e nası hissedersin onu bilemem.20bin bandındada zaten alınacak en güzel motor mt07 klasiktir.tabi bu zamlardan sonra bulabilirsen 20bn bandında orta sınıf zor artık

Tavsiyeniz için teşekkür ederim fakat Mt-07 rüzgar koruması olmadığı için beni şile yolunda çok fazla zorlayacaktır. Bir anda yükseltiyorum fakat başlangıç motorları gittiğim rotada bana biraz sıkıntı yaratıyor. Yolda çok fazla tır var ve kışın denetim olmadığı için kendi aralarında yarışırken beni sağdan sola uçuruyorlar.Güvenli sürüş eğitimleride almıştım fakat bende orta sınıf motor konusunda hala kararsızım.



Günde 130 kilometre mi ☺☺ helal olsun
Ailem "Yurt mu? yoksa araba mı? "diye sormuşlardı.bende motosiklet demiştim oraya vereceğim parayı motor üstünde harcıyorum ve her gittiğimde yüzümde bir gülümseme oluşuyor :mrgreen:

fazil
26 Ağustos 2017, 22:01
Isik Universite'sinde okuyorsunuz anladigim kadariyla. O yolu motorla gidip gelmek hic iyi bir fikir degil. Ayda yilda bir belki gidilir ama her gun oyle bir sey yapmasaniz iyi olur. Yurt secenegi cok daha mantikli, motoru sonra alirsiniz nasil olsa. Bosverin.

Ben de birkac sene once orada calisiyordum ve her gun arabayla gidip geliyordum, arabayla gidip gelmek bile tehlikeli. Her taraf hafriyat kamyonu ve yol cok bozuk. Birkac sefer disinda motorla hic gitmedim.

TUTITO
26 Ağustos 2017, 23:18
NC700-750 ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

Orta hacim değil ama vfr800 yazdığınız için yazdım. Sanırım vfr'den daha konforlu olur.
Bence 500-650cc'yi geçmeyin. Bakın yolda bozukmuş. Enduro daha uygun.

DadasOflu
26 Ağustos 2017, 23:44
Git mutlaka en ekonomik(vergi-yakit-sorunsuzluk - bakim maliyetleri) ve sağlam olan euro 4 ve cift absli Honda Crf250Rally yi gör.. en azından sevdiğin tarzın en küçük cc makinası. ..uzun asfalt yolculuklarında çok daha hakim olursun yol şartlarına ve çantalı çok rahat kullanırsın ve dağ bayır gez dolaş yani. Ben iki gün önce aldım çok memnunum 19.900 . Üstündeki lastikler ile kullanabileceğin ek masrafsiz makinalardan..yol sartlari icin sadece alacağın ekstra far koruma var. Arkadaşların bahsetmiş ki o yollarda olacak tek makina rakipsiz rally. Çift absli arka abs istege bagli kapatilabiliyor.. unutmadan ne alirsan al abs ve euro 4 olmayan makinaya asla para verme.

Erdost
27 Ağustos 2017, 00:45
Inazuma F- Suzuki
Cb500 F- Honda
Cbr500 - Honda
Dominar - Bajaj
Z300 - Kawasakh

İnazuma, Cb500F ve Dominar arasından seçim yapman daha mantıklı.

Tavsiyem ikinci el motora hele hele garantisi bitmiş motora'hiç bulaşma.Paran ölçüsünde sıfır motor alman daha doğru olacaktır.

Eski_kasa
27 Ağustos 2017, 00:54
nc 750....

emremm
27 Ağustos 2017, 01:35
...ne alirsan al abs ve euro 4 olmayan makinaya asla para verme.

Üstad. Maillerinizde dikkatimi çekiyor. Devamlı Euro4 vurgusu yapıyorsunuz.
Emisyonun düşük olmasından başka ne artısı var.
ABS falan tamam da.. Bilmediğimiz bir şey mi var euro4 de.

Eski_kasa
27 Ağustos 2017, 01:42
Üstad. Maillerinizde dikkatimi çekiyor. Devamlı Euro4 vurgusu yapıyorsunuz.
Emisyonun düşük olmasından başka ne artısı var.
ABS falan tamam da.. Bilmediğimiz bir şey mi var euro4 de.

kendi euro4 aldığından herkese muhakkak sizde alın vurgusu yapıyo başka bişi deil

DadasOflu
27 Ağustos 2017, 05:13
Yeni versiyon mal almak sonrasında yarın kolay satmak..öncelikle avrupanin sonuç itibariyle dünyanın kabul ettiği yeni sisteme para vermiş olmak önemli..euro4 şu an aldığınız yakıtı en az kayıpla yakabilen yeni bir mekanik sistemin adı , her markanın bütün ithal motosikletlerine abs zorunlulugu getiren sistemin adi, çocuklarına bırakacağın dünyanın daha temiz kalmasının adı, en azından daha yenisi çıkana kadar. Bu sitede EURO 4 EMİSYON DEĞERLERİ VE STANDARTLARI NEDİR diye bakarsan çok geniş bilgi edinebilirsin. Yok kendi almış öyle yapmış şöyle etmiş türü saygısızca sözler etmekten ziyade r25 gibi bir makinanın trye girişini engelleyecek kadar önemsiz bir konu diyeceksen boşver okuma yazdıklarımızı, görme. Bilgimizi senin gibi çok zeki arkadaşlardan geriye kalanlara aktarirsak ne mutlu.

emremm
27 Ağustos 2017, 05:45
Yeni versiyon mal almak sonrasında yarın kolay satmak..öncelikle avrupanin sonuç itibariyle dünyanın kabul ettiği yeni sisteme para vermiş olmak önemli..

..her markanın bütün ithal motosikletlerine abs zorunlulugu getiren sistemin adi..

..çocuklarına bırakacağın dünyanın daha temiz kalmasının adı

Kirlenme için saydıklarınıza katılırım. ABS'i zaten belirtmiştim.


..euro4 şu an aldığınız yakıtı en az kayıpla yakabilen yeni bir mekanik sistemin adı..

Buna itiraz ederim. Emisyonların standartları yükseldikçe motorların güçlerinin düştüğünü fark etmemişsiniz.
Şu anda aldığınız motor kirletici korkusu olmasaydı belki 30-35HP idi.
Katalitik konvertör yüksek devirlerde sorun ve güce negatif yönde etkisi vardır.

mayko33
23 Eylül 2017, 11:49
Euru 1,2,3,4,5,6. Hepski cebinizdrki parayı almak için uydutulmuş sözcüklerdir. Devldtlerin vergi geliri, firmaların karı artsın, sizin cebiniz boşalsın.Hava kirliliği konusunda hassas iseniz, yakıt tüketimine odaklanın. Ne kadar az yakarsa o kadar az kirletir. Fakat tüketimde kullanıcı verilerini baz alın. Fabrika verileri alakasız. Ybre 250 %2.5 yazıyordu, bene 5 yaktı.
Dl 650 %4,5 deniyor, bendeki ‰6 altına düşmüyor.
Gs 1200 %4 yakar diyorlar. Test ettim %8 yaktı.

YBRMANİA
23 Eylül 2017, 12:26
arkadaşlar bu adam genç,

Nc 750 vs.uymaz bence,

Alabileceğin motorlar bence;r25,cbr 250 falan.ınazuma da güzel bir tercih.


Vfr konsuna gelirsek v-tec ile başa çıkabilecek misin?