PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Benelli Benelli Leoncino 500 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

oialdemir
17 Ağustos 2017, 11:59
Year 2017
Engine Parallel twin, DOHC, 8 valves
Capacity 499.6 cc / 30.5 cu in
Bore x Stroke 69 x 66.8 mm
Compression Ratio 11.5:1
Cooling System Liquid cooled
Lubrication Wet sump
Exhaust With catalytic converter and oxygen sensors, Euro 4 compliant
Induction EFI with 37 mm throttle body
Ignition TLI
Spark plug NGK CR8E
Starting Electric
Max Power 35.8 kW / 48 hp @ 8500 rpm
Max Torque 45 Nm / 4.59 kgf-m @ 5000 rpm
Clutch Wet clutch
Transmission 6-Speed
Final Drive Chain
Frame Steel tube trellis frame
Front Suspension 50 mm USD fork, adjustable
Front Wheel Travel 135 mm / 5.3"
Rear Suspension
Swingarm with monoshock, spring preload adjustable, hydraulic rebound
adjustable
Rear Wheel Travel 145 mm / 5.7"
Front Brakes Dual 320 mm floating discs, 4-piston calipers, ABS
Single 260 mm disc, 2-piston caliper, ABS
Rear Brakes
Front Wheel 3.00 x 19" DOT-D, Aluminium alloy, cross spoked wheel
Rear Wheel 4.25 x 17" DOT-D, Aluminium alloy, cross spoked wheel
Front Tyre 120/70- R17 - 110/80- R19
Rear Tyre 160/60 - R17 - 150/70-R17

Dimensions
Length: 2100 mm / 82.7" Width: 800 mm / 31.5"
Height: 1160 mm / 45.7"
Wheelbase 1450 mm / 57.1"
Ground Clearance 185 mm / 7.3"
Seat Height 815 mm / 32.1"
Dry Weight 170 kg / 375 lbs
Fuel Capacity 15 L / 4.0 US gal
Fuel Reserve 3 L / 0.8 US gal

https://i.hizliresim.com/pWOmXq.jpg

https://i.hizliresim.com/kW51Gr.jpg

https://i.hizliresim.com/N1j9lY.jpg

https://i.hizliresim.com/aG7ydB.jpg

https://i.hizliresim.com/YNojqj.jpg

oialdemir
21 Ağustos 2017, 15:04
Evet arkadaşlar TRK 502 yi sürdük. Bloğun gücüne bayılan, klasik şeylere tutkulu ve bu motorun seneye gelmesini bekleyen kaç kişiyiz ?

Carbondioxid
21 Ağustos 2017, 19:57
1. Trk'dan en'az 4-5 bin ucuz olmalı.

2. Renk ve TEL jant müşteri seçimine bırakılmalı , alaşım/döküm harici tel janta daha uyguna sahip olunmalı.

Şu sıralar olsa idi , kesinlikle borç harç gözü kapalı alabilirim , fazla uzarsa yahut başkaca modeller büyülerse geçiniz.


Uygun fiatlı olması cezb eder.

kefkes
21 Ağustos 2017, 21:02
Şu adamların yerinde olsam, kendi ülkemden işi bilen bir adamı ülke sorumlusu olarak atar, Turkiye den işi bilen bi ekip kurar ülke sorumlusu sonra, üç beş büyük ilde depo tarzı satış bayisi açarım. .Parça v.s. dahil. ..

Yapabiliyorsam maliyetini karsilar Japonlardan biriyle servis konusunda anlaşırım ilk etapta. Olmadi yine satış yaptığım illerde yetkili servis işine de kendim bakarım haliyle daha az satış olur başta, ufak ufak büyüturum işi. Gerektiğinde en nihayetinde muhatap benelli global olur yani..

Hayaller ,gercekler, maliyetler kurtarmiyordir belki boyle biseyi..Motosiklet süper görünüyor,hele yeşil olana bayıldım, ama kaç tane satılır şimdiki durumda bilmem..

oialdemir
22 Ağustos 2017, 14:21
Ben trk dan pahalı olacağını düşünüyorum. Yurt dışında öyle çünkü

Carbondioxid
22 Ağustos 2017, 16:14
Ehh o'halde benielle'ye hayatında başarılar dileyip , başka gülleri kokluyoruz.

oialdemir
22 Ağustos 2017, 16:23
Benim hayalimde ki scrambler ve cafe racer karışımına çok benziyor. Ben bekleyeceğim açıkcası :)

Riptalon
22 Ağustos 2017, 16:32
Gerçekten çok güzel görünüyor. Ben de TRK'dan pek ucuz olacağını sanmıyorum. Boyutlara aldanmamak gerek.

oialdemir
22 Ağustos 2017, 16:42
TRK 6200 USD
Leoncino 7000 USD ( beklenen fiyat )

Hindistan da kasım ayında satışa çıkacakmış.

polo34
22 Ağustos 2017, 17:55
çinliler 250cc engelini aştılar, 500cc ile karşımızdalar, dikiş tutacak mı göreceğiz, görüntü elbette harika, bence 400 cc bile yeterdi, yeter ki fiyatı uygun olsun, trk502 yerine trk 402 olsa ya da trk302 (belki 252 vergi vs den) ve trk502 beraber olsaydı toplamda çok daha fazla satış olurdu ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------


çinliler 250cc engelini aştılar, 500cc ile karşımızdalar, dikiş tutacak mı göreceğiz, görüntü elbette harika, bence 400 cc bile yeterdi, yeter ki fiyatı uygun olsun, trk502 yerine trk 402 olsa ya da trk302 (belki 252 vergi vs den) ve trk502 beraber olsaydı toplamda çok daha fazla satış olurdu ...

aklın yolu bir demişler:) trk302 pek yakında geliyormuş...

http://www.india.com/auto/bike-news/benelli-300cc-sport-tourer-india-launch-likely-in-2018-is-this-the-benelli-trk-302-34678/
https://www.facebook.com/rushlane/posts/10154315301596784

500cc'nin parasına çok diyenlere size 300cc verelim demek lazımdı, iyi oldu.

YasinC
22 Ağustos 2017, 18:43
Doların 1.2-1.5 olduğu zamanları çok özledim.

polo34
23 Ağustos 2017, 08:50
Doların 1.2-1.5 olduğu zamanları çok özledim.

o sıralar Bangkok'da 7 ay kalmıştım, aman yarabbim arap prensleri gibi yaşıyordum, anlatamam, her şey öyle ucuz oluyordu ki, çevreme Türkiye'den emekli olun, gelin maaşınızla burada krallar gibi yaşayın diyordum ama orayla EŞİTLENDİK, iki senede bir gidiyorum, orada hem benzin hem dolar 2006daki gibi aynı sayılır, hatta bu yaz oradaki avm'lerden alışveriş yapamaz oldum, artık heralde hindistanı denemek lazım:) bir süre sonra afrika ülkeleri :)

oialdemir
23 Ağustos 2017, 17:25
Çin de motor u inceleyenler var :)

https://www.youtube.com/watch?v=ZmYhpXudMbY&t=1098s

bireycell
24 Ağustos 2017, 17:01
Şu adamların yerinde olsam, kendi ülkemden işi bilen bir adamı ülke sorumlusu olarak atar, Turkiye den işi bilen bi ekip kurar ülke sorumlusu sonra, üç beş büyük ilde depo tarzı satış bayisi açarım. .Parça v.s. dahil. ..

Yapabiliyorsam maliyetini karsilar Japonlardan biriyle servis konusunda anlaşırım ilk etapta. Olmadi yine satış yaptığım illerde yetkili servis işine de kendim bakarım haliyle daha az satış olur başta, ufak ufak büyüturum işi. Gerektiğinde en nihayetinde muhatap benelli global olur yani..

Hayaller ,gercekler, maliyetler kurtarmiyordir belki boyle biseyi..Motosiklet süper görünüyor,hele yeşil olana bayıldım, ama kaç tane satılır şimdiki durumda bilmem..

Adamların ülkede sattıkları motor çokta umurlarında değil diye düşünüyorum ben dünya genelinde çok daha büyük satış rakamlarını yakalıyorlar Türkiye vergilerden dolayı onlar için çerez gibi bir şey yani.

gezgin41
24 Ağustos 2017, 17:04
Doların 1.2-1.5 olduğu zamanları çok özledim.

Dolar düşük vergi az ama ama motor kullanıcısı da azdı o zamanlar şimdi çok yaygın ama gel görki vergiler büküyor belimizi :( Bu arada bu model TRK'dan 2.000 lira fazla olur.

braveman
25 Ağustos 2017, 14:43
Dolar vergi muhabbetlerini yapmaya gerek yok çünkü ikiside düşmeyecek ve günden güne yükselecek TRK'dan 2 3bin lira değil 8 9 bin tl fazla olacak çünkü %20 gümrük vergisi var tüm motorların fiyatı artacaktır. 37 38 hayatta vermem diyeceğimiz bu motorun alternatif honda modeli 42 43 olacaktır. Tüm dünyada tutulmaya başlanan modelleri biz maalesef almakta zorluk çekecez. Alternatif olarak Kuba benellinin benzer modellerini rks markası altında üretecektir.

Riptalon
25 Ağustos 2017, 15:06
Yalnız motor gerçekten çok güzel görünüyor. Naked'dan hiç hazzetmeyen ben bile görüntüsünü beğendim.

seyralem
25 Ağustos 2017, 15:27
Göze hitap eden bi duruşu var motorun hem agresif hem tatlı çok acayip duruyor makina :)

oialdemir
06 Eylül 2017, 16:29
Şubat ayında İtalya Fiyatları böyle planlanmış,

https://i.hizliresim.com/LnJMGZ.jpghttps://i.hizliresim.com/r2q4y3.jpg

emremm
06 Eylül 2017, 16:56
TRK ile aynı fiyat.
Niye? Şasesini titanyumdan mı yapmışlar? Brembo frenleri mi var.

Yamaha, zamanında MT03(660) ile Fazer600'e aynı fiyatı koymuştu.

Ama hakkını yemeyelim, MT03 şasesi sağlam, farklı bir malzeme, amortisörler (öhlins), arka maşa kaliteliydi.

Sonuç; Bütün MT03 ler elinde patladı. Bir sene sonra kampanya falan zor erittiler. İki sene sonra bile elinde MT03 olduğu söylenir.

Bu da öyle olacak. Yersen. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

Bu kırılacakmış gibi duran eksoz boruları da bir acaip.
Ne o, ekli ekli, kaynaklı falan. :P
Boru bükme makinesi alamamışlar mı?

oialdemir
06 Eylül 2017, 16:59
TRK ile aynı fiyat.
Niye? Şasesini titanyumdan mı yapmışlar? Brembo frenleri mi var.

Yamaha, zamanında MT03(660) ile Fazer600'e aynı fiyatı koymuştu.

Ama hakkını yemeyelim, MT03 şasesi sağlam, farklı bir malzeme, amortisörler (öhlins), arka maşa kaliteliydi.

Sonuç; Bütün MT03 ler elinde patladı. Bir sene sonra kampanya falan zor erittiler. İki sene sonra bile elinde MT03 olduğu söylenir.

Bu da öyle olacak. Yersen. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

Bu kırılacakmış gibi duran eksoz boruları da bir acaip.
Ne o, ekli ekli, kaynaklı falan. :P
Boru bükme makinesi alamamışlar mı?

Bu motorun isterse bloğun içi boş olsun :) TV nin yerine koyar seyrederim

emremm
06 Eylül 2017, 17:03
Renkler, zevkler tartışılmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

Uzaktan bakınca bana da güzel görünüyor.:)

oialdemir
06 Eylül 2017, 17:14
Frenler Brembo değil ama radyal bağlı. Fiyatının TRK 502 ile aynı olmasının sebebi bence şudur.

MT 07 orta sınıf baz model bir motosiklet. Ama XSR 700 ondan çok daha pahalı tracer 700 gibi. İkisi de mt 07 bloğuna sahip. Biri klasik görünüme diğeri seyahat özelliklerine sahip.

Benelli aynı blok ile düz bir model yapsaydı. Honda nın CB500 F si gibi o zaman o motosiklet TRK ve Leoncino dan ucuz olabilirdi.
Ama altta ki linkte gördüğünüz gibi çok detay tasarım ve üst düzey bir işçilik var. Bu yüzden aynı fiyatta olmasına ben şaşmadım.

https://www.youtube.com/watch?v=1Z244ML64UQ&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=NOIPQUM_EmQ&t=40s

emremm
06 Eylül 2017, 17:25
Biliyorum. Ben de 1-2 seneden beri takip ediyorum.

Ama insanlar detaya değil. Sonuca bakar. Şimdi TRK ile Leo.yu yan yana koy. Aynı fiyat de. 100 kişiden 90'ı TRK diyecektir.
MT07 nin satışlara bak. Yolda kaç tane XSR görüyorsun?

Yukarıda Yamaha örneği verdim. Fazer peynir ekmek gibi sattı. MT03 ellerinde kaldı.

Bence bununda sonu aynı. Satamazlar.

Ek;
Frenlerin radyal veya eksenel olması filan detaydır. Günlük kullanıcı, farkı anlamayacaktır bile.
Sonuçta bu motorla piste girmeyeceğiz.

Kimse bunlara bakmaz.

oialdemir
06 Eylül 2017, 17:35
Söylediklerine katılıyorum. Ama japonları fiyatı ortada artık sıfır almak hayal neredeyse. Dediğin gibi Zevk meselesi bir çok insan uzun yol konfor seyahat gibi sebepler ile TRK diyebilir. Ama şununla bir kafenin önünde durup kaskı çıkardığını bir hayal et :)

emremm
06 Eylül 2017, 17:36
Eyvallah.:)

Bence daha geliştirecekler.
Amortisör salınım mesafeleri bence az. Scrambler bir motor uygun lastiklerle, hafiften yol dışına da çıkabilmeli.
İki tip yaptıklarını söylüyorlar. Yol, çift amaçlı. Ama görüntü öyle değil.
Ducati'nin motorlarına bakın.

motokeyf
07 Eylül 2017, 16:54
Şubat ayında İtalya Fiyatları böyle planlanmış,

https://i.hizliresim.com/LnJMGZ.jpghttps://i.hizliresim.com/r2q4y3.jpg

Adamlarda vergi %22 bizde daha geçen ay ekstra %20 geldi mevcut vergiye. Leoncino ile TRK fiyatının aynı olması galiba aynı kalitede olmasından kaynaklanıyor.

oialdemir
18 Eylül 2017, 14:12
İtalya da tanıtmışlar aleti. Aynı zamanda denemişler. http://www.motociclismo.it/prova-benelli-leoncino-2017-intervista-general-manager-italia-futuro-novita-benelli-grosse-3-cilindri-moto-125-scooter-68148

https://i.hizliresim.com/Eyz7Ag.jpghttps://i.hizliresim.com/jQvENW.jpghttps://i.hizliresim.com/2EYMoE.jpghttps://i.hizliresim.com/ByRVbL.jpghttps://i.hizliresim.com/ZOArz3.jpghttps://i.hizliresim.com/o6YLNX.jpghttps://i.hizliresim.com/lb0oNQ.jpghttps://i.hizliresim.com/V3gZzB.jpghttps://i.hizliresim.com/nJ5vNN.jpghttps://i.hizliresim.com/vJQ0NA.jpghttps://i.hizliresim.com/8N9G5W.jpghttps://i.hizliresim.com/Dy8Lmm.jpghttps://i.hizliresim.com/mJrVpZ.jpghttps://i.hizliresim.com/Eyz7NB.jpghttps://i.hizliresim.com/jQvEpD.jpghttps://i.hizliresim.com/2EYMqd.jpg

haydabre
20 Eylül 2017, 15:51
8 9 ay önce testleri yapıldı bir çok ülkede malum video sitesinde saatlik test ve anlatım videoları mevcut. 2017 yılında TRK geldiğinden dolayı bence 2018'e sakladılar. Fiyatı bir çok ülkede TRK 502 ile aynı seviyede bizde de aynı olacaktır.

emremm
20 Eylül 2017, 16:07
Haydi bir anket yapalım. :)

Fiyatı TRK ile aynı olursa, LEO'mu, TRK'mı?

bireycell
21 Eylül 2017, 18:23
Haydi bir anket yapalım. :)

Fiyatı TRK ile aynı olursa, LEO'mu, TRK'mı?

İkisi de görünüş olarak çok yakışıkl. TRK kullanıcıları tarafından 10 üzerinden 8-9 ile gidiyor. Leoncino biraz geride kalacaktır.

TUTITO
21 Eylül 2017, 18:34
Haydi bir anket yapalım. :)

Fiyatı TRK ile aynı olursa, LEO'mu, TRK'mı?

Agir Abilere Leoncino, Hayalperestlere TRK.

Seko
21 Eylül 2017, 22:32
Bence Leoncino çok daha güzel bir motor ama alacak olsam mantığımla hareket eder TRK'yı alırdım. Para çoksa Leoncino ve yanına başka bir enduroyu yine alırdım. Mesela Multistrada gibi...

sezer aykaç
21 Eylül 2017, 23:08
Leoncino tasarim harikasi sanat eseri gibi bir model. Benim tarzim degil ama bu tarz motosikletlere ilgi duyanlar için aşık olunacak kadar güzel.

SeCReTBoY
29 Eylül 2017, 16:55
Tasarım harikası olduğu doğrudur :) Model gelmediği süre boyunca yorumlarımız sadece bizlere kalacaktır. Model gelirse yurtdışından geniş kapsamlı bir araştırma yapacam.

haydabre
30 Eylül 2017, 13:22
Tasarım harikası olduğu doğrudur :) Model gelmediği süre boyunca yorumlarımız sadece bizlere kalacaktır. Model gelirse yurtdışından geniş kapsamlı bir araştırma yapacam.

Gelmesi gerekiyor her sene mevcut modellerin üzerinde bir model gelmesi gerekir şuanki amiral gemileri TRK502 zaten 500cc üstünü getirirlerse fiyattan dolayı çok bir şey satamazlar. Leoncino Candır şuan

Riptalon
30 Eylül 2017, 13:43
Göstergedeki butonlara takıldı şimdi gözüm. TRK'dakinin aynısını koymuşlar ama çok kötü görünmüş. Göstergesi TRK'ya göre çok güzel çünkü..

pea
30 Eylül 2017, 14:05
Göstergedeki butonlara takıldı şimdi gözüm. TRK'dakinin aynısını koymuşlar ama çok kötü görünmüş. Göstergesi TRK'ya göre çok güzel çünkü..

Göstergede koruyucu film var gibi duruyor. Film çıkarsa daha düzgün gözükebilir.
Ama beyaz çembere bu kadar yaklaşmayan, daha ufak butonlar koysalar iyi olurmuş.

motokeyf
30 Eylül 2017, 17:24
Gösterge teknoloji olarak yeterli seviyede görünüyor.Arka sinyal ve stop lambaları çok güzel göründü bana. Motosiklet her şeyi ile tasarım harikası resmen.

oialdemir
18 Ekim 2017, 15:22
https://paultan.org/2017/10/17/2018-benelli-leoncino-now-in-malaysia-rm29678/

Alet Malezya da.

uzay gemisi
18 Ekim 2017, 15:43
Adamlar yapmış. gerçekten salona koyup izlemelik birşey çıkmış ortaya

oialdemir
18 Ekim 2017, 16:10
Herkesin hayalindekini yapmış namussuzlar.

gaddarnahra
18 Ekim 2017, 16:14
Bir ducati scrambler alma arefesinde olan biri olarak tasarimina bayildim enfes fakat 27.500 TL ye gelmisto trk502 yanlis hatirlamiyorsam malum sitede 4000-5000 km de scrambler sixty 2 lar var 30000 TL ye 800cc olanida 35000 TL ye bulabilirken niye leo alayim ? ducatinin homurtulu sesi brembo kaliperler muthis tasarim 100cc az ama buda asilabilir lastikler desen rs corsa niye alayim leo ? sorusu cevaplanmali

oialdemir
18 Ekim 2017, 16:26
CB 500 F sürmüştüm. Çok canlı bir motordu. Yaklaşık olarak aynı güçte ve torkta. Hemen hemen aynı ağırlıkta. Ben o bloğa sahip bir motorun böyle mükemmel bir klasik görünüme sahip olmasını istemiştim. Şimdi pek sezonu değil ondan o fiyata düşen bir iki ilan görmek mümkün. Honda CB500F olmuş 30400. Ayrıca sıfır bir motorla ikinci el bir motor karşılaştırıyorsunuz. Leoncino da frenler Radyal bağlı ve Pirelli Angel GT lastik takılı.

Ducati ye bütçeniz varsa tabi ki alın. Ama Desmo Bakımının pahalı olması ve hava soğutma da Scrambler ın negatif tarafı.

Burada bir marka fanatikliği yok ama benim hayalimdeki şeye çok yakın olduğundan Ben Leoncino nun tasarımın daha güzel buluyorum.

gaddarnahra
18 Ekim 2017, 16:42
He bu arada bu makina simdi gelse dusunurum cok guzele benziyor ama benelli markasi hakkinda su son trk502 ye kadar herkes yerlere vuruyordu servisi parcasi herseyiyle simdi antepe fabrika acmasiyla ve bu modeli getirmesiyle gonlumu fethetti gelsinde bir japondan vazgecme konusunu asabilirsem bunada bakicam

oialdemir
18 Ekim 2017, 16:54
Dünya düzeni Hocama her şeyi bir arada alamıyoruz bir türlü :) Bir şey hem kaliteli hem uygun fiyatlı olunca ( Japon gibi ) tasarımı güzel olmuyor.
Hem tasarımı güzel hem uygun fiyatlı olunca dayanıklı olmuyor. Hem tasarımı güzel hem kaliteli olunca uygun fiyatlı olmuyor :)

Ben TNT 25 kullanıyorum. 23000 e gelmek üzereyim. Sorunlu bir ilk seri geldi. Sargı yakıyordu. Garantiden değiştirildi. Birde yazılım sorunu yaşayanlar oldu. Bunlar hep çözüldü.

Seko
18 Ekim 2017, 20:28
Bir ducati scrambler alma arefesinde olan biri olarak tasarimina bayildim enfes fakat 27.500 TL ye gelmisto trk502 yanlis hatirlamiyorsam malum sitede 4000-5000 km de scrambler sixty 2 lar var 30000 TL ye 800cc olanida 35000 TL ye bulabilirken niye leo alayim ? ducatinin homurtulu sesi brembo kaliperler muthis tasarim 100cc az ama buda asilabilir lastikler desen rs corsa niye alayim leo ? sorusu cevaplanmali

Bir kere motor Türkiye'de satılmıyor, varmış gibi hesaba gerek yok. İkincisi ses konusunda Benelli'yi yabana atma çünkü bütün modellerinin sesi çok güzel ama V motor gibi olmaz tabi. Ayrıca bana göre tasarım olarak Ducati'den daha güzel.

YasinC
18 Ekim 2017, 22:14
Ülkemizde bir tane var 13 Eylül de Liv hastanesine ameliyata giderken yanındaki otelin orada gördüm. Sahibi bir gün yazar belki.

pea
18 Ekim 2017, 22:28
CB 500 F sürmüştüm. Çok canlı bir motordu. Yaklaşık olarak aynı güçte ve torkta. Hemen hemen aynı ağırlıkta. Ben o bloğa sahip bir motorun böyle mükemmel bir klasik görünüme sahip olmasını istemiştim.

Burada bir marka fanatikliği yok ama benim hayalimdeki şeye çok yakın olduğundan Ben Leoncino nun tasarımın daha güzel buluyorum.

Leoncino, kağıt üstünde Cb500f'ten daha iyi bir motor gibi duruyor.
Torkunu çok düşük(5000rpm) devirde veriyor, 10-15kg daha hafif, önde radyal çift disk, ters ön maşa, güzel sesli egzoz.

Distribütör biraz akıllı olsa, adam gibi iş yapsa Leoncino iyi satar. Fiyatı da 25-30 arası olursa fazlasıyla hak eder. Ama ah o bakkal distribütör işte :pr:

SeCReTBoY
19 Ekim 2017, 17:20
Leoncino gelir mi bilmem ama gelirse Leoncino ve TRK 502'nin fiyatı düşmez çünkü Benelli burada 500cc makinaları hemen üretmez. TNT 135 var belki bize 125 diye gelir orasını bilmem tnt 25 var bu iki model belki yanına zafferano 250cc üstünü burada bir kaç yıl üretmezler. Kuba altından kalkarsa bu işin 2023 :) 'ten sonra daha iyi makinalar üretilebilir.