Orijinalini görmek için tıklayınız : Cruiser mı Enduro mu Naked mi (bütce 30 bin)
sezer aykaç
14 Ağustos 2017, 14:38
öncelikle herkese merhaba. Foruma 2006 dan beri uyeyim.
Önümüzdeki sene esimle beraber yapacagım kisa süreli sehirler arası geziler için bir motosiklet alacagım. Yaş 37 ve 20 yıldır irili ufakli motosiklet ve scooter kullandim. Uzun yol da yaptim bazilarıyla.
Malum ülkemizde motosiklet yüksek döviz kuru yüksek vergiler ve düsük gelir ile pahalı.
Bu nedenle ikinci el düsünüyorum. Bütce 30 bin. Belki biraz daha fazlası.
Beklentilere gelince
Sürücü ve artcı icin konfor(en önemlisi)
Makul yakit tüketimi ve ısletim maliyeti
Hem sehir içi hem uzun yol
Yedek parca bulunabilirligi
Asvat dısına pek çıkmam(mecbur kalmadikça)
Cruiser ve enduro hic kullanmadim. Cruiser e daha yakınim ama agirlıkları beni düsündürüyor.
Touring motorlarda guzel ama butce ile alinacak touring eski olur. Birde çok fazla plastik aksam sevmiyorum.
Boy 1.78 kg 85
nines
14 Ağustos 2017, 16:43
şehir içi için konuşacak olursan enduro cruiserdan daha rahat olacaktır. lakin uzun yolda yere yakınlığı vs işin içine katıldığında cruiser'ın biraz daha rahat olacağı düşüncesindeyim.
Metehan07-70
14 Ağustos 2017, 16:47
Nedense aklıma direkt Versys650 geldi.
vader
14 Ağustos 2017, 16:52
Cruiser için konuşacak olursak, aşağıdaki 2 modeli incelemenizi öneririm;
Yamaha XVS 950A Midnight Star
Kawasaki VN 900 Vulcan
İki model de enjeksiyonlu, kayış aktarmalı yakıt tüketimi ve vergileri nispeten uygun modeller.
Yapmayı düşündüğünüz "kısa süreli şehitler arası gezilerde" konfor olarak da sizi üzmeyeceklerini düşünüyorum.
Saygılarımla.
aranell
14 Ağustos 2017, 17:07
Tam da istediğin gibi bir motor NC750x
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ne-ararsan-var-1-lira-harcayamazsin-otomatik-son-fiyat-468873187/detay/
Thracian
14 Ağustos 2017, 17:07
Fazla bir performans beklentiniz yoksa Honda NC 750 X sanırım ihtiyaçlarınızı karşılar.
MotoRR
14 Ağustos 2017, 17:08
Söylediğiniz şeylerin hepsi honda da ama hondanın hangi modelinde onu bilmiorum vall :D
sey_47
14 Ağustos 2017, 18:16
Cruiser yorar be abi, çok uzun yolda.
Ben oyumu enduro'dan yana kullanıyorum. Cruiser'da iyi hoşta, artçı olunca işler değişiyor. Uzun yollarda hep yalnızdım ve oturuş pozisyonundan dolayı yorulduğum çok oldu.
sezer aykaç
14 Ağustos 2017, 19:19
Teşekkürler arkadaşlar. Nc 750x düsündüm. Ama sanki motorun ruhu yok. Ancak şu bir gercek türkiye şartlarinda en ideal makina. Para olsa direk suzuki c1500t alırım ama malesef hayallerde şu an.
killingroad
15 Ağustos 2017, 10:27
Ruh konusunda sıkıntı çıkarabilir evet (bu nedemekse artık :D) ama konforlu masrafsız uzun yollar diyince, GS falan alınamıyorsa NC çok güzel iş görür. :)
sey_47
15 Ağustos 2017, 10:39
Başkan vfr 800 x crossrunner'ları bir düşün. 30 bin tl civarı, eski kasa alınır bi tane. KOmbine fren, abs, tcs, vtec, elcik ısıtma(emin değilm) dolu bir motosiklet sahibi olabilirsin. 3'lü çanta ile güzel bir yol'cu olur motosiklet.
Nasipse benim düşündüğüm motosiklettir kendisi.
KTMADDICTED
15 Ağustos 2017, 10:54
Enduro dediğiniz motorlar 100 kg olur. Arazi kullanımı için özel üretilmiştir. Bahsettiğiniz gs1200 ise onlar enduro değildir.20 yıllık motorcular bile motosiklet forumunda gs 1200 e enduro yazıyor, Enduro motorlara cross yazıyor. Tamam geçti sinirim. :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------
Bana kalirsa sport touring bakın 2. El.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------
2015 üstü versys 650 butun ihtiyaçlarınızı giderir
erenedip
15 Ağustos 2017, 11:02
eğer enduro kullanabilecek olsaydım kesinlikle enduro, karizması, kullanımı, vs kesinlikle çok başka...
sezer aykaç
15 Ağustos 2017, 11:16
Enduro dediğiniz motorlar 100 kg olur. Arazi kullanımı için özel üretilmiştir. Bahsettiğiniz gs1200 ise onlar enduro değildir.20 yıllık motorcular bile motosiklet forumunda gs 1200 e enduro yazıyor, Enduro motorlara cross yazıyor. Tamam geçti sinirim. :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------
Bana kalirsa sport touring bakın 2. El.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------
2015 üstü versys 650 butun ihtiyaçlarınızı giderir
Enduro ile cross birbirinden farklidır. Yanlış biliyorsunuz. Crosslar tek kisi arazi kullanimina uygundur. Hafifligi tipi yüksekligi ve lastikleri farklidir. Enduro ise yol motorudur. Versys 650 orta sınıf bir endurodur. Yine gs 1200 üst sinif nc 750 orta sınıf vfr 1200 üst sinif. Spor touring ise sadece asvalt için uretilmiş gezi motorudur.ornegin honda pan europan bmw lt serisi yamaha fjr 1300 gibi.
capozzz
15 Ağustos 2017, 11:30
Dostum, şehri içinde de şehir dışında da tüm motor tarzları arasında en konforlu seçenek enduro olacaktır. Burası bir gerçek. Bununla beraber de tüm motor tarzlarının artıları ve eksileri var. Mesela stil ve kişiselleştirme dendiği zaman da endurolar (yol endurolarını diyorum) pek bir şey veremiyor.
Peki biz motora niçin biniyoruz? Eğer senin gönlün cruiser diyorsa, onunla keyif alacaksan cruiser almalısın. Orta-uzun yol motorudur cruiser da. Yavaş yavaş, etrafı görerek gidersin. 80-100 km de mola verirsin, yolda olmanın keyfini alırsın vs vs... Ağırlık konusunu dert etme, yere yakın olduğu için ayaklar yere tam güç ile basıyor, endurodan daha rahat hakim olunuyor cruisera. Öte yandan, stil, görüntü, ses gibi şeylerle işim yok. Bir an önce gideyim geleyim, bunu yaparken de hanım çok şikayet etmesin diyorsan çözüm enduro. Ama onda da zincir yağlama işleri var, 500 km de bir git zincir yağla nefret ettiğim iş :)
KTMADDICTED
15 Ağustos 2017, 12:10
Enduro motorlara cross yazıyor diyerek ikisinin birbirinden farklı olduğunu anladığınızı düşünmüştüm. . Versys enduro değildir gs1200 enduro değildir.
Cross sadece parkurda kullanılan arazi motorlaridir. Sinyal plaka yoktur. Enduro ise trafiğe çıkma izni olan arazi motorlaridir.
TEKRAR EDİYORUM GS NC VERSYS ENDURO DEĞILDIR.
capozzz
15 Ağustos 2017, 12:17
TEKRAR EDİYORUM GS NC VERSYS ENDURO DEĞILDIR.
Tarzlar birbirine girdi artık, 20 yıl önceki gibi keskin sınırlar yok. Bu motorlar enduro-turing diye geçiyor. Her seferinde öyle diyeceğimize enduro diyoruz işte. Çok takılmamak lazım. Hemen hemen herkes cruiser motora chopper der geçer, ne yapalım isyan başlığı mı açalım :)
RoofRoof
15 Ağustos 2017, 12:54
Enduro ile cross birbirinden farklidır. Yanlış biliyorsunuz. Crosslar tek kisi arazi kullanimina uygundur. Hafifligi tipi yüksekligi ve lastikleri farklidir. Enduro ise yol motorudur. Versys 650 orta sınıf bir endurodur. Yine gs 1200 üst sinif nc 750 orta sınıf vfr 1200 üst sinif. Spor touring ise sadece asvalt için uretilmiş gezi motorudur.ornegin honda pan europan bmw lt serisi yamaha fjr 1300 gibi.
Cross bambaşka bir şey.Enduro endurancedan gelir o da ingilizce dayanıklılık demektir.Bu dayanıklılıkda endurocu abinin asfaltın kalitesine küfür etmesi değildir.Arazide ki zorluklarla mücadele etmesidir.GS,Versys,VFR bunlar enduro değildir bunlar tel jantlı sport touringlerdir.GS'le arazide hoplayamazsınız hele o ağırlıkla.Eğer daha fazla öğrenmek istiyorsan wikipedia'ya girip enduro yaz en kötü resimlere bak millete yanlış bilgiler öğreteceğine.
zaferce
15 Ağustos 2017, 13:00
Benim sıralamam şu olur: R1200GS, Super Tenere, Crossrunner, Versys 650, Tracer 700, CBF600, CB500F. Artık param hangisine yeterse.
-Black-
15 Ağustos 2017, 13:07
öncelikle herkese merhaba. Foruma 2006 dan beri uyeyim.
Önümüzdeki sene esimle beraber yapacagım kisa süreli sehirler arası geziler için bir motosiklet alacagım. Yaş 37 ve 20 yıldır irili ufakli motosiklet ve scooter kullandim. Uzun yol da yaptim bazilarıyla.
Malum ülkemizde motosiklet yüksek döviz kuru yüksek vergiler ve düsük gelir ile pahalı.
Bu nedenle ikinci el düsünüyorum. Bütce 30 bin. Belki biraz daha fazlası.
Beklentilere gelince
Sürücü ve artcı icin konfor(en önemlisi)
Makul yakit tüketimi ve ısletim maliyeti
Hem sehir içi hem uzun yol
Yedek parca bulunabilirligi
Asvat dısına pek çıkmam(mecbur kalmadikça)
Cruiser ve enduro hic kullanmadim. Cruiser e daha yakınim ama agirlıkları beni düsündürüyor.
Touring motorlarda guzel ama butce ile alinacak touring eski olur. Birde çok fazla plastik aksam sevmiyorum.
Boy 1.78 kg 85
Oturuş pozisyonu itibariyle en rahatı enduro olacaktır.
Cruiserda yük biraz daha bele doğrudur. Naked'ta doğru oturuş pozisyonu almadığınız takdirde bileklere kayabilmektedir.
Konforun önemli olduğu noktada tartışmasız enduro (modeli tartışılır.)
----------------------
Hatta;
Bütçe ve taleplere bakıldığında
-Beklentilere gelince
-Sürücü ve artcı icin konfor(en önemlisi)
-Makul yakit tüketimi ve ısletim maliyeti
-Hem sehir içi hem uzun yol
-Yedek parca bulunabilirligi
2-3 modele düşebiliyor. Kişisel tercihim NC 750 olurdu.
hasmet
15 Ağustos 2017, 14:14
Masrafları minimize etmek için bence Alman'a bulaşmayın, Japon'dan şaşmayın.
Motosiklet zevk için alınan bir şey. Cruiser seviyorsanız cruiser alın. Ağırlığı sorun olmaz. Hata kaldırır, nispeten güvenlidir. Zevklidir de.
EmirŞengezer
15 Ağustos 2017, 14:45
30bine çantalı, aksesuarlı, 50bin km altı cbf1000fa bulunabilir.Bir araştırın derim.
sey_47
15 Ağustos 2017, 17:53
Bir cruiser kullanıcısı olarak sana en büyük sıkıntımdan bahsedeyim. Bu sebeplerde crossrunner düşünmeme neden oluyor.
Uzun yola veya şehir içinde bir yere gideceğim zaman, kask mont eldiven buff her şey elimde kalıyor. Ruhsat bile montumun cebinde.
Ufak bir sırt çantam var, onda gezdiriyorum, elektronik sigara, kamera yedek bataryaları falan.
Uzun yoldayım, vardım varacağım yere, kask mont elimde. dğüne gittim yine aynı.
Eşya koyacak yerim yok başkan. Deri çantayı motosikletime yakıştıramıyorum. Hadi bir şekilde taktım. Ona da kask veya mont sığacak mı? hadi sığdı, güvenli olacak mı. Çantayı açan, kaskı eline alip gidecek.
Belki hard case çantalar iş görür hertürlü c1500t gibi bir makinadaki çantalar çok iyi olur da. Onu da sonradan takmak bir garip duruyor. ORjinalinden olmadığı için.
Geçen başımdan geçen olayı anlatayım.
Sissy bar'ım var, kaskın çene kemerini ona geçiriyorum. Dondurma almaya girdim dondurmacıya montla. Uzaktan da motoru kesiyorum. Kask sissy barda. Alacak olan çene kemerini açmak zorunda.
Baktım motorun başına 4-5 adet 23-27 yaşlarında eleman doldu. Arkadaki aracın kaputa yaslandırlar. Motorun arka kısmını daire içine aldılar. Biri eliyle kaskı üstten yokluyor falan. Çember yaptıkları için her yeri görebiliyorlar. Uzaktan izliyorum ne yapacaklar diye, kaskı sökmeleri için 10 saniyeye falan ihtiyaçları var mekanizmayı anlayana kadar. benim oraya ulaşmam 5 saniye. 4 kişi biz varız.
İçlerinden biri tuttu kaldırdı kaskı, tabi kemer tuttu. O an vücudumu onlara doğru yönlendirdim ve yürümeye başladım. Sesli bir ıslık çalacaktım ki. içlerinden biri beni gördü ve diğerlerine birşey söyledi. Hiç biri benim tarafıma bakmadan arkalarını dönerek yürümeye başladılar. Arkadan ıslık çaldım, bağırdım bir kaç. Yürüyüp gittiler. Uzatmadım bende. tatsızlık olmasın kalabalıkta insan içinde diye şimdi. Durduk yere kask, kamera ve intercom'dan oluyor. Haram yiyici, şeref yoksunları haysiyetsizler.
Demem o ki, cruiser makina çok güzel, çok çok güzel, dikkat te çekiyor. İnsanlar dönüp bakıyor. İyi hoş falan ama yer yok be abi, yer yok.
Arkadaşın biri demiş, enduro daha dikkat çekiyor falan diye ama bence cruiser daha çok dikkat çekiyor.
Bir de yengeyle falan gitsen şimdi o kadar eşyayı nereye koayacaksın. Kampa giden ben, artçı alamam arkama. Heleki sissy bar yoksa işin çok zor.
Şükür garajım var.
Elimde olsa bunu satmadan enduro alayım diyorum ama, o da bütçemi çok aşar be.
Cruiser kullanıpta yer sıkıntısı çekmeyen arkadaşları, bana ulaşmalarını istiyorum. Fikirleri benim için çok çok önemli.
Sevgilerimle.
Kazasız belasız.
sezer aykaç
16 Ağustos 2017, 14:05
Dostum, şehri içinde de şehir dışında da tüm motor tarzları arasında en konforlu seçenek enduro olacaktır. Burası bir gerçek. Bununla beraber de tüm motor tarzlarının artıları ve eksileri var. Mesela stil ve kişiselleştirme dendiği zaman da endurolar (yol endurolarını diyorum) pek bir şey veremiyor.
Peki biz motora niçin biniyoruz? Eğer senin gönlün cruiser diyorsa, onunla keyif alacaksan cruiser almalısın. Orta-uzun yol motorudur cruiser da. Yavaş yavaş, etrafı görerek gidersin. 80-100 km de mola verirsin, yolda olmanın keyfini alırsın vs vs... Ağırlık konusunu dert etme, yere yakın olduğu için ayaklar yere tam güç ile basıyor, endurodan daha rahat hakim olunuyor cruisera. Öte yandan, stil, görüntü, ses gibi şeylerle işim yok. Bir an önce gideyim geleyim, bunu yaparken de hanım çok şikayet etmesin diyorsan çözüm enduro. Ama onda da zincir yağlama işleri var, 500 km de bir git zincir yağla nefret ettiğim iş :)
Masrafları minimize etmek için bence Alman'a bulaşmayın, Japon'dan şaşmayın.
Motosiklet zevk için alınan bir şey. Cruiser seviyorsanız cruiser alın. Ağırlığı sorun olmaz. Hata kaldırır, nispeten güvenlidir. Zevklidir de.
Bir cruiser kullanıcısı olarak sana en büyük sıkıntımdan bahsedeyim. Bu sebeplerde crossrunner düşünmeme neden oluyor.
Uzun yola veya şehir içinde bir yere gideceğim zaman, kask mont eldiven buff her şey elimde kalıyor. Ruhsat bile montumun cebinde.
Ufak bir sırt çantam var, onda gezdiriyorum, elektronik sigara, kamera yedek bataryaları falan.
Uzun yoldayım, vardım varacağım yere, kask mont elimde. dğüne gittim yine aynı.
Eşya koyacak yerim yok başkan. Deri çantayı motosikletime yakıştıramıyorum. Hadi bir şekilde taktım. Ona da kask veya mont sığacak mı? hadi sığdı, güvenli olacak mı. Çantayı açan, kaskı eline alip gidecek.
Belki hard case çantalar iş görür hertürlü c1500t gibi bir makinadaki çantalar çok iyi olur da. Onu da sonradan takmak bir garip duruyor. ORjinalinden olmadığı için.
Geçen başımdan geçen olayı anlatayım.
Sissy bar'ım var, kaskın çene kemerini ona geçiriyorum. Dondurma almaya girdim dondurmacıya montla. Uzaktan da motoru kesiyorum. Kask sissy barda. Alacak olan çene kemerini açmak zorunda.
Baktım motorun başına 4-5 adet 23-27 yaşlarında eleman doldu. Arkadaki aracın kaputa yaslandırlar. Motorun arka kısmını daire içine aldılar. Biri eliyle kaskı üstten yokluyor falan. Çember yaptıkları için her yeri görebiliyorlar. Uzaktan izliyorum ne yapacaklar diye, kaskı sökmeleri için 10 saniyeye falan ihtiyaçları var mekanizmayı anlayana kadar. benim oraya ulaşmam 5 saniye. 4 kişi biz varız.
İçlerinden biri tuttu kaldırdı kaskı, tabi kemer tuttu. O an vücudumu onlara doğru yönlendirdim ve yürümeye başladım. Sesli bir ıslık çalacaktım ki. içlerinden biri beni gördü ve diğerlerine birşey söyledi. Hiç biri benim tarafıma bakmadan arkalarını dönerek yürümeye başladılar. Arkadan ıslık çaldım, bağırdım bir kaç. Yürüyüp gittiler. Uzatmadım bende. tatsızlık olmasın kalabalıkta insan içinde diye şimdi. Durduk yere kask, kamera ve intercom'dan oluyor. Haram yiyici, şeref yoksunları haysiyetsizler.
Demem o ki, cruiser makina çok güzel, çok çok güzel, dikkat te çekiyor. İnsanlar dönüp bakıyor. İyi hoş falan ama yer yok be abi, yer yok.
Arkadaşın biri demiş, enduro daha dikkat çekiyor falan diye ama bence cruiser daha çok dikkat çekiyor.
Bir de yengeyle falan gitsen şimdi o kadar eşyayı nereye koayacaksın. Kampa giden ben, artçı alamam arkama. Heleki sissy bar yoksa işin çok zor.
Şükür garajım var.
Elimde olsa bunu satmadan enduro alayım diyorum ama, o da bütçemi çok aşar be.
Cruiser kullanıpta yer sıkıntısı çekmeyen arkadaşları, bana ulaşmalarını istiyorum. Fikirleri benim için çok çok önemli.
Sevgilerimle.
Kazasız belasız.
Her crusieri begenemiyorum. Imkan olsa gidip alirim bir kawasaki vn 1700 voyager yada nomad yada suzuki c1500t ama sü an icin alamam. Yakit vergi sorun degil günlük kullanilmayacak sonucta.
Sanırim crusier alacagim esimde begeniyor zaten bu makinalari. Elbette artısi ve eksisi olacaktir her motosikletin birbirine. Vn 900 ve xvs 950 yada honda shadow sanırim hem bütce hemde crusier başlangıcı için ideal olacak.
capozzz
16 Ağustos 2017, 15:06
Cruiser kullanıpta yer sıkıntısı çekmeyen arkadaşları, bana ulaşmalarını istiyorum. Fikirleri benim için çok çok önemli.
Şehir içinde bir çözüm ben de bulamadım, küçük sırt çantası işte :) Şehir dışı için bavul falan kargo ile otele yolluyorum. Eşimle motorda yanımıza sadece 1 günlük kıyafet alıyoruz, o da kargo 1 gün belki gecikebilir diye. Şimdiye kadar da hiç gecikmedi.
MrMud
16 Ağustos 2017, 15:19
Enduro ile cross birbirinden farklidır. Yanlış biliyorsunuz. Crosslar tek kisi arazi kullanimina uygundur. Hafifligi tipi yüksekligi ve lastikleri farklidir. Enduro ise yol motorudur. Versys 650 orta sınıf bir endurodur. Yine gs 1200 üst sinif nc 750 orta sınıf vfr 1200 üst sinif. Spor touring ise sadece asvalt için uretilmiş gezi motorudur.ornegin honda pan europan bmw lt serisi yamaha fjr 1300 gibi.
Enduro sporu "ülkemiz haricinde" orjinal bir spor dalıdır.
Enduro sporu tek kişilik yüksek torklu zayıf ağırlığı maksimum 120 kilo olan, 2zamanli ve 4 zamanlı makinalar ile yapılır.
Motocross ile enduro arasında en belirgin fark, Motocross pistlerde yani kapalı belli bir çember içinde Lap/time usulü yapılır.
Enduro ise ortak bir rota olup ama yol sınırları pek dar olmayan start/finish şeklinde yapılır :)
Enduro denilen spor aslında iki kişinin bir motorda olmasıyla, asfalt ille külliyen alakasizken, bizim cennet vatanımızda nc750x gibi arazi ile uzaktan yakından alakası olmayan motorlara enduro deniliyor malesef :)
Enduro turnuvalarının ilk akla gelen isimleri olan Erzberg Rodeo, Redbull Sea to Sky gibi yarışların hiç birinde sport-touring yani nc750x gibi makinalar göremezsiniz :)
Hatta sözde endurocularin "Enduroda son nokta" dedikleri r1200 GS yada R1200adv göremezsiniz :)
Enduro yapılacak makinalar nedir diye merak ederseniz KTM exc serisi , Husqvarna Te-Fe-Tc serileri, Beta, husaberg, TM racing gibi markaların çoğunluk olarak ürettiği modellere bakabilirsiniz.
KTMADDICTED
16 Ağustos 2017, 15:51
Enduro sporu "ülkemiz haricinde" orjinal bir spor dalıdır.
Enduro sporu tek kişilik yüksek torklu zayıf ağırlığı maksimum 120 kilo olan, 2zamanli ve 4 zamanlı makinalar ile yapılır.
Motocross ile enduro arasında en belirgin fark, Motocross pistlerde yani kapalı belli bir çember içinde Lap/time usulü yapılır.
Enduro ise ortak bir rota olup ama yol sınırları pek dar olmayan start/finish şeklinde yapılır :)
Enduro denilen spor aslında iki kişinin bir motorda olmasıyla, asfalt ille külliyen alakasizken, bizim cennet vatanımızda nc750x gibi arazi ile uzaktan yakından alakası olmayan motorlara enduro deniliyor malesef :)
Enduro turnuvalarının ilk akla gelen isimleri olan Erzberg Rodeo, Redbull Sea to Sky gibi yarışların hiç birinde sport-touring yani nc750x gibi makinalar göremezsiniz :)
Hatta sözde endurocularin "Enduroda son nokta" dedikleri r1200 GS yada R1200adv göremezsiniz :)
Enduro yapılacak makinalar nedir diye merak ederseniz KTM exc serisi , Husqvarna Te-Fe-Tc serileri, Beta, husaberg, TM racing gibi markaların çoğunluk olarak ürettiği modellere bakabilirsiniz.
hele sukur bilgili bir arkadas cikti.umudumu kesmeye baslamistim. :)
KTM250
16 Ağustos 2017, 16:08
Tarzlar birbirine girdi artık, 20 yıl önceki gibi keskin sınırlar yok. Bu motorlar enduro-turing diye geçiyor. Her seferinde öyle diyeceğimize enduro diyoruz işte. Çok takılmamak lazım. Hemen hemen herkes cruiser motora chopper der geçer, ne yapalım isyan başlığı mı açalım :)
O zaman bizim canavarlarada special enduro diyelim :)
KTMADDICTED
17 Ağustos 2017, 11:57
nc750 enduroysa exc ye isim bulmaniz zor.tavsiyem jamiryo
Thracian
17 Ağustos 2017, 12:38
NC 750 X ve benzeri ağır motosikletler enduro değil ama halk arasında bu tipler enduro olarak bilindiğinden artık herkes öyle kanıksamış.Aslında bu motosikletler enduro görünüşlü sport touring yada adventure.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO