Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki VN900 Classic ile Yamaha XVS 950A (Midnightstar) arasında kaldım. Sizce?
twona
04 Haziran 2017, 21:16
Öncelikle herkese merhaba. Xmax 400 motorumu satmam ve 40 yaşıma gelmem nedeni ile artık Cruiser model motosikletlere olan ilgim gittikçe artmaya başladı :) 20 senelik faal motorculuk hayatımda hiç Cruisera binmemiş biri olarak bu konuda pekte fikir sahibi değilim. Aklımda olan bu iki modelden birini almak istiyorum. Benim için önemli unsurlar konfor yani yumuşak süspansiyon ve sele rahatlığı, güç ve torq tabi son olarak yakıt ekonomisi. Boluda ikamet etmem nedeni ile ve Dücede Dadaş Motorolduğu için Yamaha bana daha sıcak geliyor fakat VN900 Classic modelininde tel jant olması beni cezbediyor fakat oda sevis ve yedek parça konusunda beni düşündürüyor açıcası. Bunların dışında çekiş ve hızlanmada benim için önemli ve tabi titreşim mevzusuda. Aslında hangisini alsamda mutlu olacağımı biliyorum ama kararsız kaldım işte.
Bu 2 motor dışında da bir çok model baktım ama en çok bu iki modele ısındığımı belirtmek isterim...
https://i.hizliresim.com/lWBvBk.jpg
https://i.hizliresim.com/VM2v2V.jpg
https://i.hizliresim.com/oknrn2.jpg
https://i.hizliresim.com/ZE272A.jpg
Macit250
04 Haziran 2017, 21:33
Yamaha eyidir hojdur,sende bilirsin :)
Eski_kasa
04 Haziran 2017, 22:44
valla patron 20 sene binmemişsin cruiser e emin ol hiç bişey kaybetmedin aksine böbrekler ve bilimum organların sağlam kaldı kanımca. yinede sen bilirsin. :)
vader
05 Haziran 2017, 16:57
Burada bana göre kararınızı etkileyebilecek birkaç faktör var.
Yamaha tercih ederseniz mecbur 2. el alacaksınız, 950 Midnightstar 0 olarak satılmıyor ülkemizde. Piyasası şu anda 30 - 35 bin TL arasında. Biraz pazarlık ve şansla 30 bin TL'nin altına da alınabilir. Nispeten yeni bir model olması nedeniyle 4-6 yaş arası makineler.
Kawasaki ise elinde kalan 2016 model VN900'leri satıyor. Artık getirmeyecekler diye biliyorum bu modeli ülkemize.
Yani sıfır almak istiyorsanız tek seçeneğiniz Kawasaki. Fiyatı 39-40 bin TL civarında.
2. el tercih ederseniz 26-27 liralara var ancak 10 yıllık ve kilometresi yüksek araçlar genelde. İyi bir şey isterseniz yine 30 liranın üzerinde bir maliyet sizi bekliyor.
Ek olarak kendim de 2 yıl kadar kullandığımdan VN800'e de bir bakın derim. Temiz bir tane denk getirirseniz, beklentilerinizi çok daha düşük bir bütçeye karşılayabilecek bir motosiklet bence. İmkanınız var ise bir sürün deneyin derim.
Sele konforu, güç, tork vs. gibi konulara gelince, bu seviyede motosikletler hangisini tercih ederseniz edin sizi tatmin edecektir. Ancak yakıt konusunda da 100 km de 5 litrenin altını görmeniz pek olası değil.
"Hiç Cruiser'a binmedim" dediğiniz için ilave etme gereği duyuyorum: bu tip motorlarda X Max'inizdeki konfor ve kullanım rahatlığını bulamayı, virajları aynı rahatlıkla almayı, aralara girmeyi vs. beklemeyin.
Zira 250 Kg'ın üzerinde, son derce geniş gidona sahip, keskin dönüşü olmayan bir motosiklet alacaksınız. Özellikle şehir içi trafiğinde sıkıntı yaşayabilirsiniz. Çok uzun yollarda 90-120 Km aralığında gitmeye hazır olun. Fazlası (hele önde rüzgar camı yok ise) sizi perişan edecektir çünkü.
Saygılarımla.
ayetlervaray
05 Haziran 2017, 17:49
görünüşü hoşuna gideni almalısın bence. özellikleri hemen hemen aynı. ikisininde üstüne otur aldığın hissiyata göre karar ver.
acgh1907
05 Haziran 2017, 18:30
Ayni ikilemdeyim ben de. Vn900 biraz daha klasige kaciyor.
Dusunduren tek nokta; vader'in de acikladigi gibi sehir icindeki performansi.
Siz yine Bolu'daymissiniz. Ben istanbulda ne yapabilirim onu dusunuyorum.
35-36 k bandinda temiz 2.el vn900 ler mevcut, 2016 model.
Ben biraz xvs950 e yakinim, tarzi biraz daha sportif oldugu icin.
Teknik icerigine giremedim, eksik bilgiye sahip oldugum icin.
Umarim gonlunuzdeki motora kavusursunuz ;)
trankle
28 Temmuz 2017, 17:14
hala almadıysanız;
öncelikle tercih yaparken bilinmesi gereken bazı detaylar var. vn 900 yamaha 950 ye göre geniş kasalı bir motor. resimlere baktığınızda aynı gözükselerde , kasalarında ciddi fark var. benzin tüketimi yukarıdaki arkadaşın paylaştığı gibi 5 lt nin altına inmez. hangisi iyi ona siz karar verirsiniz. fakat harley davidson sportster serisinin dizaynı ve ince kasası hoşunuza gidiyorsa, tercihiniz yamaha olabilir. harley softail yada roadking tarzı hoşunuza gidiyorsa, tercihiniz kesinlikle vn 900 olmalı.
ben yıllardır chopper tarz motor kullanıyorum. ve önceki motorum vn 900 idi. bana sorarsanız uzun yolda konforlu ve rahat bir motor. günde 300-400 km rahat yapabilirsiniz. fakat chopper kullanmamış birisi için enduro yada sport tarzı motorlardan sonra oturma şekli ,v motor vs olarak konforlu gelmeyebilir. bence hangisini alırsanız alın , chopper kullanmadığınız için deneme sürüşü yapın mutlaka.
iyi bir ustanız varsa, yakınınızda orjinal servis olmasına gerek yok. sorunlu motorlar değil ikisi de.
vader ile aynı düşünüyorum. chopper motor uzun yol motorudur ,ağırdır , trafikte aralara girmeniz zordur çünkü geniştir. ama tarzdır,keyiftir ve bir hayat biçimidir.hız yapmadan max 120 ile gidersiniz. chopper kullanıyorsanız, varmak için acele etmezsiniz, doğayı seyrederek anın tadını çıkarırsınız. ayrıca 100 km/saatten sonra bu motorlarda titreşim artar. chopperda titreşime hazır olmanız gerekir.
bunlar güzel yanları, birde tereddütlü kısmı var. benim vn 900 ü sattığım kişi sizin gibi enduro tarzı kullanıyordu. motorumu satın aldıktan 4 ay sonra alışamadım diyip, vn 900 ü satışa çıkardı. aynı sıkıntıyı yaşama ihtimaliniz var.
Red_Whiskers
22 Ekim 2020, 22:42
konuyu biraz hortlatalım uzun yılladır crusier tipi motosikletler kullanmaktayım. Bazı sezonlar enduro turing, racing, naket denemelerimde oldu fakat bir kaç ay içerisinde tekrar crusier segmentine döndüm.
bilindiği üzere ülkemizde güncel crusier segmenti motosikletler gelmemekte gelenler ise belli bir marka tarafından gerçekleşmekte ve bir çoğumuz için ulaşılamayacak düzeye gelmiştir.
bu sebeble xvs950 ve vn900 kıyaslamayı halen bazı kullanıcıların merakını cezbetmektedir. Şimdiye kadar şahsım adına üç adet xvs 950 aldım sebebi ise her satışımda pişman olup tekrar bu motoran almamdır. Hali hazırda 2013 modeli ile yola devam ediyoruz. 1.90 boyunda olmama rağmen motosiklet gayet kalıplı ve gösterişi. Yakıt, vergi, görünüm, boyut, tasarım, fiyat kalite endeksine göre kişisel olarak fikrim bu segmentte ülkemizde kullanılabilecek en iyi motosikletlerden biri olduğunu düşünüyorum.
Vn 900 daha klasik hatlı bir makina, şimdiye kadar bu modele mesafeli olmamın nedeni ise Kawasaki'nin ülkedeki servis ağı, parça maliyetleri, servis ücretleri gibi sıralanabilir. Milli jant nedeniyle kullanılan iç lastik patlama anında sizi yolda bırakabilir ve çekici hizmeti almanıza neden olabilir.
tommygun
22 Ekim 2020, 22:52
Hortlatmanız güzel olmuş, 3 senede "Xvs 950 mi Vn 900" mü tartışmasından "Kuba Superlight mı Daelim Daystar mı" tartışmasına inmemiz de memleket ekonomisi açısından kaygı verici.
Red_Whiskers
22 Ekim 2020, 23:12
Hortlatmanız güzel olmuş, 3 senede "Xvs 950 mi Vn 900" mü tartışmasından "Kuba Superlight mı Daelim Daystar mı" tartışmasına inmemiz de memleket ekonomisi açısından kaygı verici.
Bu fikrinize şöyle bir katkıda bulunayım ilk xvs950 motosikletimi 2016 yılında 26.000 TL, ikinciyi 2019 da 49.000 TL, şu an kullandığımı geçen hafta sezon sonu olmasına rağmen 70.000 TL'ye aldım. Sizin anlayacağınız bir üst segmenti değil sattığımız motosikleti tekrar alabilmek için çalışıyoruz :)
tommygun
22 Ekim 2020, 23:16
Bu fikrinize şöyle bir katkıda bulunayım ilk xvs950 motosikletimi 2016 yılında 26.000 TL, ikinciyi 2019 da 49.000 TL, şu an kullandığımı geçen hafta sezon sonu olmasına rağmen 70.000 TL'ye aldım. Sizin anlayacağınız bir üst segmenti değil sattığımız motosikleti tekrar alabilmek için çalışıyoruz :)
Geçen hafta bir akşam İstanbul Acıbadem'de denk geldim bir Xvs 950'ye, gerçekten tatlı motor, neden 3 defa aynı motordan aldığınız sorusunun cevabı belli.
Red_Whiskers
22 Ekim 2020, 23:37
Hortlatmanız güzel olmuş, 3 senede "Xvs 950 mi Vn 900" mü tartışmasından "Kuba Superlight mı Daelim Daystar mı" tartışmasına inmemiz de memleket ekonomisi açısından kaygı verici.
Geçen hafta bir akşam İstanbul Acıbadem'de denk geldim bir Xvs 950'ye, gerçekten tatlı motor, neden 3 defa aynı motordan aldığınız sorusunun cevabı belli.
Ekonomik iyiye gitti sattım büyüğünü aldım (xvs 1300 çok güzel motosikletti fakat vergisi ve yakıtı beni yordu). Ekonomim kötüye gitti sattım küçülttüm ( Honda Shadow Vt750c o da xvs 950 den sonra tat vermedi)
En sonunda gidiş, duruş, tork, enjeksiyon, hava soğutma, tasarım, yakıt tüketimi, vergi gibi durumları değerlendirdiğimde tekrar Yamaha Midnight Star Xvs 950 A' da karar kıldım
Maalesef ülkemize güncel crusier modeller gelmediği seçeneklerimiz çok kısıtlı ve sınırlı oluyor.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO