OgulcanMC
25 Mayıs 2017, 03:30
Daha önce milyon tane konu açılmış fakat hortlatmamak için yeni 1 tane açtım.
Kuba SL200 sahibiyim ve 1 tık daha yüksek bir motora geçip, daha geniş, daha klasik bir görünüme ulaştırabileceğim motorun GV 250 olduğuna karar verdim. Araştırdım, okudum, kullanıcı yorumlarına her şeyine baktım. Hatta motorumu satıp daha sonra almayı düşündüğüm 2013 model bir GV 250'yi yakından görüp test ettim, sürdüm. Titreşimsiz, tüy gibi süzülüp gidiyorsun aletle bayıldım! Ses yok ama olsun.
Fakat şöyle bir durum var ki kafam allak bullak oldu. Bu aletin eski modelleri açık ara farkla daha güzel daha klasik. Özellikle 2006 model ortası siyah, yanları gri, egzosun çift ayrılması ve motorun altındaki kapakların nikelaj kaplama olması gibi motoru çok daha heybetli gösteren farklar.
Bkz. https://www.youtube.com/watch?v=Pp8bXt1nt7c&t=7s beni cezbeden ve tam olarak tıpa tıp böyle olmasa da motoru şunun gibi bir hale getirmek amacım.
2015 ve 2016 olarak satılan 0 modellerde, depodaki Aquila yazısını çevreleyen desenin, egzosun tek ve kaba görünümü, bahsettiğim kapakların nikelaj kaplama olmaması hoşuma gitmiyor açıkçası. Diceksin ki 'e madem beğenmiyorsun alma yeni modelini, git eski model al!'
Ona da tamamım. Ancak 2. el de şöyle bir durum var ki fiyatlar çok değişik.
2013 model 17 bin km'de var 10.500 TL, lastiklerin değişmesi gerekiyor bir süre sonra mecburi -ki 750 TL'den aşağı çift lastik değişmiyor fiyat araştırmalarıma göre-,
2015 model 7500 km' de var 9.150 TL, 2012 model var 9.500 TL, üstünde alarmına kadar her şeyi var.
2015 model 0' ı 13.000 TL.
Hakikaten insan ne yapacağını şaşırıyor. 0 alsam çantasıydı, koruma demiriydi bilmem nesiydi baya bir pahalıya geliyor.
Şimdi benim yapmak istediğim nedir? Şudur;
1. Bu motorun 2015 modelini alırsam eğer, bahsettiğim kaplamasız bölümleri nikelaj kaplatmam ve daha hoş bir görüntüye ulaştırmam kaça mal olur ve bu işlemi nerede yaptırabilirim?
2. Egzosun 2006 modelindeki gibi çift gelmesi için yapılabilecek bir şey var mıdır ya da mümkün müdür? (Bunun acelesi yok, pahalı bir işlem olacağını tahmin ediyorum.)
3. Koruma demiri önemli bir husus. İnternette fiyat araştırması için yazdığım da sadece 1 adet koruma demiri bulabildim GV 250 için yapılan, onun fiyatı da 287 TL. Çeşit yok mudur satılan yoksa kendim özel olarak yaptırsam daha mı uygun ya da pahalı olur?
4. Depodaki Aquila yazısının etrafındaki desenin çıkartılması, sökülmesi mümkün müdür? Yoksa komple boyanması mı gerekir? Desensiz ve sade görünümü çok daha hoş bence.
Böyle garip, kafama takılan sorularımı daha bilgili daha tecrübeli abilerime sormak istedim. Kafanızı şişirdiysem kusura bakmayın. :)
Custom işlerine yeni yeni gireceğim için tecrübesizliğim yüzünden yanlış işlere kalkışmadan sizlere danışıp öyle yapmayı düşündüm. Cevaplarsanız çok mutlu olurum. Herkese keyifli sürüşler dilerim!
Kuba SL200 sahibiyim ve 1 tık daha yüksek bir motora geçip, daha geniş, daha klasik bir görünüme ulaştırabileceğim motorun GV 250 olduğuna karar verdim. Araştırdım, okudum, kullanıcı yorumlarına her şeyine baktım. Hatta motorumu satıp daha sonra almayı düşündüğüm 2013 model bir GV 250'yi yakından görüp test ettim, sürdüm. Titreşimsiz, tüy gibi süzülüp gidiyorsun aletle bayıldım! Ses yok ama olsun.
Fakat şöyle bir durum var ki kafam allak bullak oldu. Bu aletin eski modelleri açık ara farkla daha güzel daha klasik. Özellikle 2006 model ortası siyah, yanları gri, egzosun çift ayrılması ve motorun altındaki kapakların nikelaj kaplama olması gibi motoru çok daha heybetli gösteren farklar.
Bkz. https://www.youtube.com/watch?v=Pp8bXt1nt7c&t=7s beni cezbeden ve tam olarak tıpa tıp böyle olmasa da motoru şunun gibi bir hale getirmek amacım.
2015 ve 2016 olarak satılan 0 modellerde, depodaki Aquila yazısını çevreleyen desenin, egzosun tek ve kaba görünümü, bahsettiğim kapakların nikelaj kaplama olmaması hoşuma gitmiyor açıkçası. Diceksin ki 'e madem beğenmiyorsun alma yeni modelini, git eski model al!'
Ona da tamamım. Ancak 2. el de şöyle bir durum var ki fiyatlar çok değişik.
2013 model 17 bin km'de var 10.500 TL, lastiklerin değişmesi gerekiyor bir süre sonra mecburi -ki 750 TL'den aşağı çift lastik değişmiyor fiyat araştırmalarıma göre-,
2015 model 7500 km' de var 9.150 TL, 2012 model var 9.500 TL, üstünde alarmına kadar her şeyi var.
2015 model 0' ı 13.000 TL.
Hakikaten insan ne yapacağını şaşırıyor. 0 alsam çantasıydı, koruma demiriydi bilmem nesiydi baya bir pahalıya geliyor.
Şimdi benim yapmak istediğim nedir? Şudur;
1. Bu motorun 2015 modelini alırsam eğer, bahsettiğim kaplamasız bölümleri nikelaj kaplatmam ve daha hoş bir görüntüye ulaştırmam kaça mal olur ve bu işlemi nerede yaptırabilirim?
2. Egzosun 2006 modelindeki gibi çift gelmesi için yapılabilecek bir şey var mıdır ya da mümkün müdür? (Bunun acelesi yok, pahalı bir işlem olacağını tahmin ediyorum.)
3. Koruma demiri önemli bir husus. İnternette fiyat araştırması için yazdığım da sadece 1 adet koruma demiri bulabildim GV 250 için yapılan, onun fiyatı da 287 TL. Çeşit yok mudur satılan yoksa kendim özel olarak yaptırsam daha mı uygun ya da pahalı olur?
4. Depodaki Aquila yazısının etrafındaki desenin çıkartılması, sökülmesi mümkün müdür? Yoksa komple boyanması mı gerekir? Desensiz ve sade görünümü çok daha hoş bence.
Böyle garip, kafama takılan sorularımı daha bilgili daha tecrübeli abilerime sormak istedim. Kafanızı şişirdiysem kusura bakmayın. :)
Custom işlerine yeni yeni gireceğim için tecrübesizliğim yüzünden yanlış işlere kalkışmadan sizlere danışıp öyle yapmayı düşündüm. Cevaplarsanız çok mutlu olurum. Herkese keyifli sürüşler dilerim!