PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 20 bin tl Kadar cruiser önerisi alabilirmiyim



Crixa
22 Nisan 2017, 12:30
Arkadaşlarım abilerim ablalarım rks 250 cruiser kullanıcısıyım ve motorumu satıyorum 20 bin tl bütçem var cruiser motor hangilerini öenerirsiniz.


Yamaha xvs 650 dragstar

Yamaha xvs 1100 dragstar

Suziki 800 volisima

Honda 750 magna

Honda 750 shadow

Kawazaki 800 vulcan

DKN
22 Nisan 2017, 12:34
senelerce tartışılmış konudur. ilk tercih 750 shadow, ikinci tercih dragstar 650 den yana kullanılır genelde oy

Crixa
22 Nisan 2017, 17:36
suziki hakkında ne düşünüyorsun kasası çok hoşuma gitti

vader
24 Nisan 2017, 15:11
Arkadaşlarım abilerim ablalarım rks 250 cruiser kullanıcısıyım ve motorumu satıyorum 20 bin tl bütçem var cruiser motor hangilerini öenerirsiniz.


Yamaha xvs 650 dragstar

Yamaha xvs 1100 dragstar

Suziki 800 volisima

Honda 750 magna

Honda 750 shadow

Kawazaki 800 vulcan


Bana kalırsa Magna'yı hemen eleyin. 4 silindirli benzin düşmanı bir alettir. Yakıtına yetişemezsiniz.

Kendim Kawasaki VN 800 kullanıcısıyım, çok performanslı ve konforlu bir motordur.

55 beygirlik su soğutmalı V Twin motor blokuna sahiptir. Akıllara zarar ivmelenir ve cüssesine göre şaşırtıcı bir çabuklukla yüksek hızlara ulaşır. Yedek parçası zor bulunur ve pahalıdır ama.

Diğer modelleri sürmedim, o yüzden herhangi bir yorum yapamıyorum.

ergunerbaş
24 Nisan 2017, 15:40
Açıkçası benim aklımda olan bi konuyu dile getirmişsiniz,bende aynı sizin durumdayım.Benim aklımda dragstar vardı fakat şaft durumu gözümü korkutuyor.

draggy
24 Nisan 2017, 15:57
neden şaft korkutuyor? bu cruiserların hepsi şaftlı..

vader
24 Nisan 2017, 16:51
neden şaft korkutuyor? bu cruiserların hepsi şaftlı..

VN 800 zincirli draggy......

draggy
24 Nisan 2017, 17:19
İstisnalar kaideyi bozmaz :) Kawasakinin çoğu modeli şaftlı, Şu anda da bir çok markanınki de kayışlı..

Crixa
24 Nisan 2017, 17:59
suziki 800 volusia ve yamaha dragstar 650 ve 1100 arasında kaldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------


Açıkçası benim aklımda olan bi konuyu dile getirmişsiniz,bende aynı sizin durumdayım.Benim aklımda dragstar vardı fakat şaft durumu gözümü korkutuyor.

şaft durumunu düşünme hepsi neredeyse şaftlıdır bakımlı olduktan sonra sıkıntı yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

hemen bir motora karar kılmam gerekiyor lütfen yardım

dragendo
24 Nisan 2017, 18:23
Hem dragstar 650 ve 1100 hemde shadow 750 kullanmış biri olarak en çok sevdiğim motorum dragstar 1100 sport modeliydi. Diğer iki modelden birazcık fazla yakardı ama görüntüsü heybeti sesi hepsinden çok daha iyiydi. Yaz aylarında dragstarlar hava soğutmalı oldugu için trafikte kaldığın sürece sıcaktan çok terliceksin, shadowda bu sıkıntı olmaz. Millet fiyatlarda uçtuğu için 20.000liraya temiz kazasız shadow veya drag1100 bulman biraz zor gibi. Dragstar 650 ye yönelirsen bütçe olarak sana daha uygun olacaktır.

ergunerbaş
24 Nisan 2017, 18:37
@draggy

Sebebi; parçaların aşırı pahalı olması,yurt içinde zor bulunması ve belli bi km de sanırım ne yaparsanız yapın arıza veriyor.Siz daha iyi bilirsiniz dragstar konusunda epey tecrübeli olduğunuzu biliyorum.Yanlışım var ise düzeltiniz

Crixa
24 Nisan 2017, 19:03
1100 dragstar alcam ama insanlar kafamı karıştırdı kronik arızası oldugunu söylediler müşür yakıomuş akü zayıf olunca.
Suziki 800 volusia düşünüyorum parça durumu ne dir tam bilmiom biraz kalıplı motor seviyorum bende
650 dragstar da alabılırım dragstar son kaç basıo bu motor

natila
24 Nisan 2017, 19:39
650 dragstar da alabılırım dragstar son kaç basıo bu motor[/QUOTE]

hocam bence cbr olayına gir... cbr da güzeldir

Crixa
24 Nisan 2017, 19:41
650 dragstar da alabılırım dragstar son kaç basıo bu motor

hocam bence cbr olayına gir... cbr da güzeldir[/QUOTE]

bikere de dalgaya almayın bir konuyu

Ben Vahit
24 Nisan 2017, 19:44
Öncelikli olarak yedek parçası olan motoru tercih etmelisiniz.
TR de cruiser büyük olay malum model yok olanlar da baya pahalı.
Nacizane tavsiyem para biriktirip yamaha vx950 "gibi" güncel modellere yönelmeniz.

Crixa
24 Nisan 2017, 20:17
Öncelikli olarak yedek parçası olan motoru tercih etmelisiniz.
TR de cruiser büyük olay malum model yok olanlar da baya pahalı.
Nacizane tavsiyem para biriktirip yamaha vx950 "gibi" güncel modellere yönelmeniz.

kasası hoşuma gitmiyor hocam dediğiniz mantıklı ama kasa küçük geliyor

draggy
25 Nisan 2017, 12:54
Şaft Konusu: Şaft işletim maliyeti, ileride arıza çıkarsa bile daha ucuzdur.

-Ki şaftın arıza çıkarabilmesi için aşağıdakilerin olması gerekir ayrıca bu bahsettiklerimi yapmasan bile 50.000 den önce arıza çıkarması imkansıza yakın..

* her 20.000 km de ki 3 TL lik yağının değişmemesi,
* aşınan oringinin değişmemesi ve içine toz, kum alarak dişlileri aşındırması,
* Lastik değişmi vb. durumlarda şaft mili ile mahruti arasının lityum greslenmemesi..

Şaftın maliyeti neden ucuz?

* Zincir + çark değiştirmek zorunda değilsiniz,
* Zincir yağlama ekipmanlarına para vermek zorunda değilsiniz,
* 500-1000 km sonra zinciri temizlemeliyim diye huzursuzluk içinde kalmazsınız,
* Arka Janttan yağ artıkları temizlemek zorunda kalmazsınız,
* En önemlisi 25 sene önce benim yaşadığım gibi zinciriniz kopup, dolanma ihtimali ve takla atma riskini yaşamazsınız..

Not: Açıklamalarımdan Şaft zincirden üstündür açıklaması çıkmamalıdır. Şaft bir rahatlıktır ve bu rahatı en çokta güçten kaybederek size verir..

Yani güç olarak sıralarsak Zincir >> Kayış >> Şaft..

Hız Konusu:

Cruiser motorların canını sıksan yapacağı 180 km dir ve bu hıza ulaştığında direksiyonu bile çeviremiyorsun.. Hız istiyorsan başka tarz bakmalısın, bu motorlar hız için değil göz ve klasik motor ruhunu yansıtması için yapılıyorlar..

Sam@
25 Nisan 2017, 13:58
kasası hoşuma gitmiyor hocam dediğiniz mantıklı ama kasa küçük geliyor

Acele etme, Rebel 500 bakarsın demeye hazırlanıyordum, xv950 kasası hoşuna gitmiyorsa Rebel 500 kasasıda hoşuna gitmez. Gerçi ne zaman piyasa çıkacak belli değil, Honda mailime cevapta vermedi..

HAZZILHAR
25 Nisan 2017, 14:14
Bu motosikletlerin hepsini sürme fırsatı bulmuş ve içlerinden 2 tanesine sahip olmuş biri olarak kişisel görüşümü söyleyeyim; bir cruiser kıyaslamasında 4 Japonun da adı zikrediliyorsa tercih Suzuki ile Kawasaki arasında olmalıdır.

Dragstar ve Shadow tercih edilmesinin sebebi, insanların en çok bu iki modeli bilmesinden kaynaklanıyor. Bir Intruder ya da Volusia ile Shadow'u ya da Dragstar'ı kıyaslamak pek de doğru bir şey değil. Shadow ya da Dragstar'a kötü demiyorum. Vulcan (VN) ve Intruder bu motosikletlerden işçilik, parça kalitesi, uzun motor ömrü, arıza çıkarma sıklığı ve mühendislik olarak birkaç gömlek üstündür diyorum. Ancak konfor konusu tartışılabilir.

Benim tercihim eğer iyi kondisyonda ise Volusia'dan yana olurdu. Eğer cruiser ötesi bir motosiklet ama cruiser görünümü tercih edecek olsaydım da Magna'yı tercih ederdim. VN800 ise Türkiye distribütörünün müşteri memnuniyetini umursamaması ve zincir bakımları dolayısıyla Volusia'nın gerisinde kalmakta. Kesinlikle küçük hacim cruiserlar içinde en mükemmel sürüş keyfi verenlerden biri, orası ayrı.

Son olarak elde imkan varsa Volusia yerine klasik Intruder bakmanızda fayda var. Yedek parça olaylarından ötürü canınız pek sıkılmaz bu şekilde.

nines
25 Nisan 2017, 14:21
temizinden bir gv650 öneririm.

anılbel
25 Nisan 2017, 14:47
Özel msg attım .

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

Arkadaş bu dragstar ın şaft sorunu neymiş yahu ? Biz heralde başka bir gezegende yaşıyoruz ki , bizim motorlarda henuz bir sıkıntı yok !?

Bakarsan bağ bakmazsan dağ olur demişler olay tamamen bununla ve makinın nasıl kullanildigi ile alakalı ...

Daha birkaç ay evvel yakın bir tanıdığımızın suzuki m800 intruder i çeşme otobanında şaft dağıttı .Simdi burdan yola çıkarak intruder şaft dagitir aman ha desek uygun olur mu ? Bence olmaz

Crixa
25 Nisan 2017, 15:31
Bu motosikletlerin hepsini sürme fırsatı bulmuş ve içlerinden 2 tanesine sahip olmuş biri olarak kişisel görüşümü söyleyeyim; bir cruiser kıyaslamasında 4 Japonun da adı zikrediliyorsa tercih Suzuki ile Kawasaki arasında olmalıdır.

Dragstar ve Shadow tercih edilmesinin sebebi, insanların en çok bu iki modeli bilmesinden kaynaklanıyor. Bir Intruder ya da Volusia ile Shadow'u ya da Dragstar'ı kıyaslamak pek de doğru bir şey değil. Shadow ya da Dragstar'a kötü demiyorum. Vulcan (VN) ve Intruder bu motosikletlerden işçilik, parça kalitesi, uzun motor ömrü, arıza çıkarma sıklığı ve mühendislik olarak birkaç gömlek üstündür diyorum. Ancak konfor konusu tartışılabilir.

Benim tercihim eğer iyi kondisyonda ise Volusia'dan yana olurdu. Eğer cruiser ötesi bir motosiklet ama cruiser görünümü tercih edecek olsaydım da Magna'yı tercih ederdim. VN800 ise Türkiye distribütörünün müşteri memnuniyetini umursamaması ve zincir bakımları dolayısıyla Volusia'nın gerisinde kalmakta. Kesinlikle küçük hacim cruiserlar içinde en mükemmel sürüş keyfi verenlerden biri, orası ayrı.

Son olarak elde imkan varsa Volusia yerine klasik Intruder bakmanızda fayda var. Yedek parça olaylarından ötürü canınız pek sıkılmaz bu şekilde.

şuan düşündüğüm motor suzuki 800 intruder ve volusia dır teşekür ederim bilgileriniz için

Felis Leo
25 Nisan 2017, 15:57
Kusura bakmada 20.000 liraya alacağın motor en iyi ihtimalle 15 yaşında falan olacaktır , 15 kış 15 yaz görmüş, 7-8 kere muayeneye gitmiştir, bilmem kaç km yapıp km si düşürülmştür , 20-30bin de gözüküyordur, ve bu motorların teknolojisi zaten eski olup senin elinde bütün marifetlerini gösterip arızalanacağından kesin emin olabilirsin kısacası ocağına incir ağacı diker, alabiliyorsan yeni model al en fazla 2-3 yaşında 10,000 daha kat bari

Crixa
25 Nisan 2017, 16:07
Kusura bakmada 20.000 liraya alacağın motor en iyi ihtimalle 15 yaşında falan olacaktır , 15 kış 15 yaz görmüş, 7-8 kere muayeneye gitmiştir, bilmem kaç km yapıp km si düşürülmştür , 20-30bin de gözüküyordur, ve bu motorların teknolojisi zaten eski olup senin elinde bütün marifetlerini gösterip arızalanacağından kesin emin olabilirsin kısacası ocağına incir ağacı diker, alabiliyorsan yeni model al en fazla 2-3 yaşında 10,000 daha kat bari

10 bin kat katabilsem zaten yüksek model alabilirim 2 bu cruiserlar hala üretiliyor türkiye piyasasına girmiyor seçenek az yeni modeller çinli 250 liler var 2003 model bir motor hala 25 30 bin tl lerde geziyor piyasaları hala canlı

fireblade e
25 Nisan 2017, 16:36
Shadow 750 ile 180 km hızla giderken yanımda giden bir minibüs dolusu sarışın kızın camlardan bana el sallamalarını unutamıyorum.Bu arada minibüs Fiat Dukato idi.

Crixa
25 Nisan 2017, 19:45
Shadow 750 ile 180 km hızla giderken yanımda giden bir minibüs dolusu sarışın kızın camlardan bana el sallamalarını unutamıyorum.Bu arada minibüs Fiat Dukato idi.

şakacı şey

Crixa
27 Nisan 2017, 12:48
650 ve üstü motorlarda yedek parça bulma konusunda hangi markayı seçmeliyim

HAZZILHAR
27 Nisan 2017, 15:13
650 ve üstü motorlarda yedek parça bulma konusunda hangi markayı seçmeliyim

Balataları (fren, debriyaj) EBC'den, yağ filtrelerini Hiflo'dan, hava filtrelerini K&N, aküleri Bosch,Yuasa,BS gibi markalardan OEM olarak temin edebiliyorsunuz. İlle de genuine spare part olmasına gerek yok. Onun dışında motosiklet markasından orijinal parça istenecek olursa, Suzuki elindeyse 3 gün içinde; elinde yoksa Japonya'dan 15 gün içinde temin ediyor. Kawasaki'de bu süre ciddi olarak uzuyor maalesef. Honda ve Yamaha'daki durumu net olarak bilmiyorum. Ancak R25 sahibi bir kardeşimizin sağ karenajı 1,5 ay beklediğini hatırlıyorum. Bu kadar yeni ve çok satılan bir model için bence uzun bir süre. Düşün bir de Dragstar için parça aradığını. Honda'da durumu bilmiyorum ancak cruiser için ellerinde stok parça olmadığına eminim. Yurtdışından parça temin ederim dersen hepsi için aynı süre geçerli.

Bunun haricinde aftermarket ürünlerin bir kısmını Merkez Yedek Parça ve Delta Motorlu Araçlar'dan temin etmek mümkün.